اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

چه کسانی از فورک های بیت کوین سود کسب می کنند؟

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #16
    در شبکه بیت کوین زمان تقریبی برای ایجاد بلاک جدید 10 دقیقه است، در واقع در این مدت زمان 10 دقیقه ای ماینرها تلاش می کنند که بتوانند به تابع هش صحیح برسند و بیت کوین جدید تولید کنند. اما ممکن است که یک دستگاه ماینر قدرتمند بتواند جواب معادله را در مدت زمان کمتری پیدا کند. این امر سبب بروز اختلال در کارکرد شبکه می شود و استخراج سریع تمام واحدهای بیت کوین را به تعویق می اندازد. به همین منظور، راهکاری به نام سختی در شبکه بیت کوین طراحی شده است.
    به زبان ساده تر سختی شبکه به این معنی است که شبکه بیت کوین به طور خودکار نسبت به قدرت پردازش موجود، سختی انجام محاسبات که همان تعداد صفرهای ابتدایی رشته هش هستند را کم و زیاد می‌کند تا ماینرها بتوانند در مدت زمان ۱۰ دقیقه به جواب صحیح برسند. با این وجود بازهم سختی شبکه در برخی اوقات به میزان کمی تغییر می کند، مثلا ممکن است که یک بلاک جدید بجای 10 دقیقه در زمان 9.9 دقیقه ساخته شود. به همین علت شبکه طوری طراحی شده که همواره یک رابطه مستقیم بین تعداد ماینرها و سختی شبکه برقرار باشد، با اضافه شدن ماینرهای جدید، سختی شبکه هم بیشتر شود و با کم شدن آنها سختی شبکه کاهش می یابد.

    نظر


    • #17
      درحال حاضر افراد بسیاری به دلیل سودآور بودن حوزه ماینینگ به این صنعت علاقه مند شده اند. به همین دلیل روزبه روز بر تعداد دستگاه های استخراج این طلای دیجیتالی افزوده می شود. علاوه بر این دیگر مثل گذشته نمی توان بیت کوین را با کامپیوتر های شخصی استخراج کرد بلکه تنها توسط دستگاه های مخصوصی این کار امکان پذیر است. امروزه با گسترش تعداد کاربران در شبکه و پیدایش دستگاه های قدرتمند، استخراج مستقیم بیت کوین با مشکلات زیادی همراه شده است، از این رو اغلب ماینرها به محل هایی می پیوندد که به آن استخر استخراج یا ماینینگ پول (mining pool) می گویند.
      در واقع ماینرها در سراسر دنیا دستگاه های استخراج خود را به همین استخرهای استخراج متصل می کنند تا استخر با مجموع توان پردازشی بالاتر و به نمایندگی از همه ماینرها، برای ماینینگ و دریافت پاداش بلاک ها اقدام کند. در این حالت هیچ کدام از ماینرها بصورت انفرادی برای دریافت پاداش حل مسئله رقابت نمی کنند و هر ماینر می تواند بسته به توان پردازشی خود بصورت مرتب بیت کوین در یافت کند. امروزه اگر شخصی بخواهد خودش بصورت مستقیم اقدام به استخراج بیت کوین کند (بدون استفاده از استخر استخراج) عملا شانسی برای حل کردن بلاک و بدست آوردن بیت کوین ندارد.

      نظر


      • #18
        امروزه با گسترش تعداد کاربران در شبکه و پیدایش دستگاه های قدرتمند، استخراج مستقیم بیت کوین با مشکلات زیادی همراه شده است و اغلب ماینرها به محل هایی می پیوندد که به آن استخر استخراج یا ماینینگ پول (mining pool) می گویند. در واقع استخر استخراج، تعداد زیادی شرکت کننده هستند که باهم یک گروه تشکیل داده اند تا احتمال برنده شدن گروه آنها بالاتر رود و پس از برنده شدن، جایزه بین همه اعضای گروه به نسبت تقسیم شود.
        به بیان دیگر ماینرها در سراسر دنیا دستگاه های استخراج خود را به همین استخرهای استخراج متصل می کنند تا استخر با مجموع توان پردازشی بالاتر و به نمایندگی از همه ماینرها، برای ماینینگ و دریافت پاداش بلاک ها اقدام کند. در این حالت هیچ کدام از ماینرها بصورت انفرادی برای دریافت پاداش حل مسئله رقابت نمی کنند و هر ماینر می تواند بسته به توان پردازشی خود بصورت مرتب بیت کوین دریافت کند. امروزه اگر شخصی بخواهد خودش بصورت مستقیم اقدام به استخراج بیت کوین کند (بدون استفاده از استخر استخراج) عملا شانسی برای حدس زدن اعداد تصادفی و بدست آوردن بیت کوین ندارد.

        نظر


        • #19
          هنگامی که هارفورکی در شبکه بیت کوین رخ می دهد، شبکه بلاک چین بیت کوین به دو شبکه بلاک چین مجزا تقسیم می شود و در واقع قسمتی از ارزش شبکه بیتکوین به شاخه جدید منتقل می شود. در مورد بیتکوین کش باید بگوییم که بعد از انجام فورک ارزش بیت کوین (bch) حدودا 100 دلار کاهش پیدا کرد و از 2800 دلار به قیمت 2700 دلار رسید.
          با این وجود ارزش دارایی علی برای 150 بیتکوین به 405،000 دلار کاهش یافت در حالی که شب قبل از فورک، ارزش سرمایه او 420،000 دلار بود. این به معنای از دست رفتن 15،000 دلار به خاطر فورک برای علی بود. از طرف دیگر، علی پس از فورک 150 بیتکوین کش دریافت کرده است و قیمت هر بیتکوین کش پس از فورک 500 دلار بود، و این یعنی کسب درآمدی معادل 7500 دلار از فروش بیتکوین کش. در پایان روز با در نظرگرفتن 15،000، دلار ناشی از کاهش قیمت بیتکوین، درآمد حاصل از فورک برای علی، 60،000 دلار بود.

          نظر

          پردازش ...
          X