اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

چه کسانی از فورک های بیت کوین سود کسب می کنند؟

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • چه کسانی از فورک های بیت کوین سود کسب می کنند؟

    امروزه سرمایه گذاران زیادی همچون علی وجود دارند که برای ترید آموزش دیده اند و از مهارت کافی برای کسب درآمد از طریق فورک ها آماده هستند، این سرمایه گذاران، در زمان های مناسب تعداد زیادی بیت کوین را خریداری می کنند، از کیف پول های مناسب و پشتیبانی کننده از فورک های جدید استفاده کرده و زمان فورک را به دقت رصد می کنند تا بتوانند در زمان کوتاهی پس از فورک، آلتکوین جدید را بفروشند، چرا که از کاهش احتمالی قیمت ارز دیجیتال جدید آگاه هستند.
    این گونه سرمایه گذاران اصطلاحا به عنوان نهنگ معرفی می شوند، چراکه اردرهای خرید این سرمایه گذاران، سبب می شود که قیمت بیت کوین قبل از فورک به صورت ناگهانی افزایش یابد، در واقع این نهنگ ها هستند که ارزشی بیش از قیمت واقعی به بیت کوین می دهند.
    تریدرها و سرمایه گذاران کارکشته می دانند که قیمت بیتکوین به صورت ساختگی بالا رفته است و پس از انجام گرفتن فورک، قیمت بیتکوین کاهش خواهد یافت به همین دلیل از این شرایط نهایت استفاده را می کنند. آنها انتظار دارند که قیمت بیتکوین هم اصلاح شود بنابراین، اردرهایی خرید پایین تری پس از انجام گرفتن فورک قرار دهند. از همین رو برخی از تریدرها (معامله گران)، نه تنها آلتکوین ناشی از فورک را به سرعت می فروشند، بلکه حتی بیت کوین های خود را در قیمت های بالای ناشی از فورک به فروش می رسانند تا دوباره در قیمت های پایین تری خرید انجام دهند.

  • #2
    سلام
    اینجا 200 دلار و 100 دلار برای هر عضویت توکن رایگان میده.
    فقط باید حسابتونو تایید کنید. امکانات دیگه هم داره.
    200 دلار یعنی حدود 2500000 هزار تومن!
    http://bit.ly/2Eop7Hx


    2000 توکن برای تایید حساب و 1000 توکن برای هر عضو که معرفی کنید.
    من الان 8500 توکن دارم که قیمت هر توکن 0.1$ هست میشه چقدر؟850 دلار.
    من الان 7 زیر مجموعه دارم. 7 روز دیگه ایردراپ تمام میشه پولمو میگیرم.
    الان کمیسیون مسکن بگیری همین حدودا کاسبید عجله کنید دوستان.

    روز خوبی داشته باشید.
    ویرایش توسط majidlovio : https://www.traderha.com/member/21300-majidlovio در ساعت 12-19-2019, 01:40 AM

    نظر


    • #3
      پنج شنبه گذشته توسعه دهندگان شرکت SpaceChain با ارسال یک کیف پول دیجیتال به ایستگاه بین المللی فضائی توانستند اولین نود فضائی بیت کوین را با موفقیت فعال سازی کنند. این کیف پول 1 کیلوگرمی توسط راکت Falcon 9 به فضا ارسال شد و در حال حاضر با سرعت 5 مایل بر ثانیه در حال چرخش به دور کره زمین است. هدف از ارسال این نود، تامین مواد ضروری فضانوردان ایستگاه فضایی بین‌المللی (در قالب ماموریت SpaceX CRS-19) می‌باشد.

      نظر


      • #4

        کيف پول سخت افزاری، يک لايه امنيتی اضافی برای حفاظت از ارزهای دیجیتال در برابر ويروس ها و بدافزارهايی فراهم می کند که قادر به سرقت کليدهای خصوصی هستند. اين کيف پول ها قادرند از کليدهای خصوصی در برابر وب سايت های جعلی که با روش های فيشينگ کلاهبرداری می کنند، نيز محـافظت کند. با استفاده از يک کيف پول سخت افزاری، حتی الزامی به دانستن کليدهای خصوصی نيست، چراکه آنها در داخل دستگاه ذخيره می شوند و دسترسی به کيف پول های رمزنگاری، تنها با وارد کردن کدی که در ابتدای راه اندازی، تعريف شده، امكان پذير است.

        در صورت مفقود شدن کيف پول سخت افزاری يا هر گونه آسيبی به آن، به راحتی می توان کيف های خود را بازيابی کرد. اين کار با وارد کردن ليستی از کلمات پشت سرهم که در هنگام راه اندازی دستگاه ايجاد و در کارت های مخصوص يادداشت شده، انجام می شود

        نظر


        • #5
          Trezor از پلاستيک ساخته شده است. در حالیکه روکش Ledger از استيل ضد زنگ است که حداکثر مقاوت در برابر آسيب را دارد. گرچه هر دو وسيله نسبتا در برابر آسيب مقاوم هستند ولی میتوان گفت که بدنه استيل، Ledger ايمنی بيشتری را در اين زمينه دارد. به علاوه، Ledger شيک تر و خوش دستتر از Trezorبه نظر می رسد. هر دو وسيله دارای دو دکمه هستند که برای مديريت نرم افزاری آن استفاده می شوند. هر يک از آنها دارای پورت USB و صفحه نمايش کوچک است. البته Trezor صفحه نمايش بزرگتری دارد و ابعاد آن نيز بزرگتر از Ledger است اگرچه اين مساله لزوما هيچ تاثيری بر عملكرد آن ندارد.

          نظر


          • #6
            اتریوم یکی از محبوب ترین ارزهای دیجتال بوده که بدلیل ویژگی های ساختار شبکه بلاکچین خود توسط بسیاری از برنامه نویسان توسعه یافته است. برای آشنایی بیشتر با انواع مختلف کیف پول های ارزهای دیجیتال به این مقاله مراجعه کنید.
            برای ذخیره اتریوم، قبل از هر چیز باید یک کیف پول اتریوم برای خود بسازید، نکته حائز اهمیت این است که اتر هم مثل سایر ارزهای دیجیتال به شکل ملموس یا فیزیکی وجود ندارد و تنها سوابقی که در بلاک چین ذخیره شده‌اند، ازطریق کیف پول به عنوان اتر قابل محاسبه می باشد. در واقع کیف پول‌ها شامل رشته‌ای از اعداد و حروفی هستند که به‌ صورت کاملا تصادفی ایجاد شده اند و چیزی که در کیف پول شما ذخیره می شود در اصل همان کلید خصوصی شماست که نقش رمز عبور را برای شما ایفا خواهد کرد و برای تائید تراکنش‌ها و رمزگشایی ارز‌هایی که برای شما ارسال می شوند به آن نیاز خواهید داشت

            نظر


            • #7
              اغلب ارزهای دیجیتالی که تاکنون بوجود آمده‌اند، همگی در تلاش بوده اند تا حریم خصوصی بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهند. بیت کوین، اولین رمزارز مبتنی بر بلاک چین، امکان ناشناس بودن کاربران را فراهم کرد. پروتکل این ارز ردیجیتال، سطح بالایی از حریم خصوصی را با قابلیت محافظت از هویت کاربران و استفاده از آدرس‌های رمزنگاری شده، تامین کرده است. با این وجود، این رویکرد عملا ناکارآمد بوده است.

              نظر


              • #8
                کاردانو (Cardano) با هدف حل مشکلات مقیاس‌پذیری در بیت کوین و قراردادهای هوشمند در اتریوم، توسط چارز هاسکینسون، در سپتامبر 2017 ایجاد شد. توسعه‌دهندگان کاردانو همواره سعی بر این داشتند که با حفظ ویژگی‌ها و قابلیت‌های مثبت بیت کوین و اتریوم، مشکلات موجود در آنها را حل کرده و ویژگی‌های مثبت جدیدی به این دو پروژه اضافه کند.


                نظر


                • #9
                  تکنولوژی کامپیوتر کوانتومی زمانی اهمیت خواهد یافت که ما بخواهیم حجم بسیار عظیمی از داده ها را تحلیل و مسائل با سطح پیچیدگی بالا را به سرعت حل کنیم. در این نوع از کامپیوترها، محاسبات توسط روش های مداری صورت می گیرد که در آن داده ها در رشته ای از بیت های کلاسیک 0 و 1 ذخیره می‌شوند. در واقع در این روش محاسباتی داده ها توسط محاسبه مدارهای منطقی (logical circuits) کلاسیکی که از گیت های کلاسیک ساخته شده اند پردازش می شود. این مدارهای منطقی قادرند توابع قابل محاسبه (Computable Functions) را با ترکیبی از گیت های منطقی AND ،OR و NOT محاسبه کنند.
                  در کامپیوترهای فعلی، هر واحد اطلاعات که یک بیت نامیده می‌شود دارای ارزش صفر یا ۱ است. اما در کامپیوتر کوانتومی جدید که «سیکامور» نام گرفته است، هر کیوبیت (بیت کوانتومی) می‌تواند صفر و همزمان ۱ باشد و چنین چیزی اجازه می‌دهد تا امکان محاسبه چندجانبه و همزمان فراهم شود. بنابراین یک حافظه کوانتومی که دارای K کیوبیت است می تواند در ترکیبی ازK 2 قرار بگیرد. قرار گرفتن یک کیوبیت در ترکیبی از دو حالت متفاوت محصول خاصیت برهم نهی کوانتومی (Quantum Superposition) است.

                  نظر


                  • #10
                    درحال حاضر پژوهشگران محاسبات کوانتومی قادر نیستند که الگوریتم رمزنگاری بیت کوین را بشکنند، هرچند که به نظر می رسد علاقه ای هم به این کار نداشته باشند. چراکه هدف اصلی استفاده از فناوری کوانتوم، بهبود تکنیک های رمزگذاری و امنیت سایبری می باشد. اما در هر صورت باید در مورد تهدیدات فناوری کوانتومی و آثار زیان بار آن هشدارهایی جدی ارائه شود.

                    با توجه به اینکه در حال حاضر الگوریتم های رمزنگاری بومی مورد استفاده در بیت کوین و سایر کوین ها بی خطر هستند، اما واقعیت این است که میزان پیشرفت در فناوری کوانتومی روز به روز در حال افزایش است و این می تواند به مرور به یک تهدید برای ارزهای دیجیتال و بلاک چین منجر شود.

                    نظر


                    • #11
                      کوین ها کاربردهایی مشابه پول های فیات دارند. شما می توانید به راحتی کوین ها را بر روی کیف پول های مخصوص خود ذخیره کنید و مبادلات خود را با آن ها انجام دهید. برای درک بهتر این موضوع کوین btc (بیت کوین) را در نظر بگیرید.
                      Btc می‌تواند برای پرداخت مبلغ خدمات، کالا و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار گیرد. همچنین btc را می توان برای سرمایه گذاری و نگهداری بلند مدت در نظر گرفت. بنابراین می توان گفت که مهمترین کاربرد بیت کوین در انجام تراکنش های مالی است و نمی‌توان آن را برای به دست آوردن بیت‌کوین‌های بیشتر ذخیره کرد.
                      با این حال، برخی از کوین‌ها نظیر اتر، نئو و دش، ویژگی‌ها و کاربردهای بیشتری دارند.
                      کوین اتر (eth) نقش سوخت مورد نیاز برای انجام معاملات در شبکه اتریوم را ایفا می کند.
                      کوین نئو (neo) در یک کیف پول برای کسب سود سهام ذخیره می‌شود. این سود سهام به عنوان gas شناخته می‌شود.
                      کوین دش (dash) به کاربران اجازه می‌دهد که حق رای در شبکه دش را داشته باشند. این حق رأی یا همان تصمیم‌­گیری به دارندگان دش اجازه می‌دهد که در مورد نحوه انجام پروژه تصمیم‌­گیری کنند.

                      نظر


                      • #12
                        توکن در واقع نوعی ارز دیجیتال است با این تفاوت که بلاک چین جداگانه‌ای ندارد و از بلاک چین ارزهای دیجیتال دیگر استفاده می‌کند. توکن‌ها معمولا برای ایجاد یک پروژه جدید طراحی و تولید می‌شوند و به پروژه‌ هایی که برای جمع‌آوری بودجه خود از توکن استفاده می‌کنند، اصطلاحا ico گفته می‌شود.
                        بنابر این، توکن منحصر به یک پلتفرم خاص نیست بلکه نشان دهنده این است که شما یک دارایی قابل تجارت دارید. توکن‌ها بسیار ساده تر از کوین‌ها طراحی و پیاده‌سازی می شوند، چرا که نیازی نیست بلاک چین جدیدی ایجاد شود، فقط از بلاک چین های موجود برای ایجاد پروژه جدید استفاده خواهد شد.
                        در حال حاضر رایج‌ترین پلتفرم برای پیاده سازی توکن ها بلاک‌چین اتریوم است که تعدادشان روز به روز در حال افزایش است. توکن‌هایی که بر روی پلتفرم اتریوم ساخته می شوند، به عنوان توکن‌های erc-20 شناخته می‌شوند.

                        نظر


                        • #13
                          هنگامی که توسعه دهندگان توکن های اختصاصی خود را ایجاد می کنند، حق انتخاب دارند که چه تعداد از آن توکن ایجاد کنند، حتی می توانند برای توکن خود یک کیف پول اختصاصی در نظر بگیرند که مشخص کنند پس از ایجاد توکن به کجا فرستاده شود. به همین دلیل ایجاد ارزهای دیجیتال بومی به عنوان یک توکن به سادگی امکان پذیر است.
                          علاوه بر این، توکن‌ها اغلب برای استفاده در برنامه هایی که برای آن طراحی شده اند کاربرد دارند. به عنوان مثال صرافی بزرگ بایننس، توکن بایننس کوین (bnb) را ایجاد کرده است و این امکان را فراهم می کند که کاربران در ازای انجام تریدهای خود توسط bnb ، به میزان 50% از کارمزدهایشان کاهش یابد.
                          بنابر این باید گفت که تفاوت اساسی میان کوین و توکن در ساختار آن هاست، کوین‌ها می‌توانند به عنوان یک نوع ارز دیجیتال مورد استفاده قرار گیرند، در حالی که توکن‌ها مانند برنامه‌های غیر متمرکزی هستند که روی بلاک چین کوین‌ها پیاده می‌شوند.

                          نظر


                          • #14
                            ایجاد توکن ها کار چندان پیچیده ای نیست و هر فردی که کمی تجربه در زمینه برنامه‌نویسی داشته باشد می تواند برخی از کوین‌های بومی را به بلاک‌چینی منتقل کند که توکن در آن ایجاد می‌شود، با این کار به راحتی توکن اختصاصی بوجود می آید. مثلا اگر توکن مورد نظر خود را در پلتفرم اتریوم پیاده سازی کنید، باید مقداری از کوین های اتریوم یا همان اتر را خرج کنید تا استخراج کننده‌های شبکه اعتبار معامله توکن شما را تأیید کنند.
                            همچنین توجه داشته باشید که برای تمام انجام معاملات توکن در بلاک‌چین، باید هزینه کنید و این هزینه تنها به ایجاد توکن محدود نمی‌شود، بلکه هر عملیاتی که در بلاک چین اتریوم صورت می گیرد، باید از کوین‌های اتر برای انتقال توکن‌های خاص از یک کاربر به دیگری استفاده شود.

                            10 نکته موثر برخورد با افراد دشوار در محل کار
                            آنچه درباره نوزادان و اولین بچه باید بدانیم (۲۰ نکته برای والدین)
                            موقع زلزله و بعد از آن چه کنیم؟ 3 ترفند برای سالم ماندن
                            برگشت ادرار در کودکان: علت و بهترین روشهای درمان خانگی
                            چطور لکه های چربی کهنه را پاک کنیم؟ (با کمک جوش شیرین)
                            ویرایش توسط hotan22 : https://www.traderha.com/member/33963-hotan22 در ساعت 08-23-2020, 12:10 PM

                            نظر


                            • #15
                              پیش از صحبت در مورد چگونگی کارکرد ماینرها باید ابتدا با مفهوم نود (Node) آشنا شویم. نودها کامپیوترهای قدرتمندی هستند که نرم افزار بیت کوین را اجرا می کنند و وظیفه اصلی انتقال اطلاعات و تراکنش ها در شبکه بیت کوین را بر عهده دارند. هر فردی می تواند با اجرای نرم افزار بیت کوین و استفاده از دستگاه های مخصوص به نود تبدیل شود، البته برخی نود ها شرایط خاصی دارند که به آن ها اصطلاحا نود ماینر گفته می شود. نودهای ماینر تراکنش ها را در بلاک ها نگهداری کرده و سپس به شبکه بلاک چین منتقل می کنند. اما چگونه این اتفاق می افتد؟ در این فرایند برای اضافه کردن هر بلاک به مجموعه بلاک ها (بلاک چین) باید یک سری از مسائل ریاضی که توسط الگوریتم SHA256 طراحی شده است حل شود (حدس زده شود).

                              نظر

                              پردازش ...
                              X