اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

شاخص دلار ایالات متحده - US$ Index

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • شاخص دلار- 27 آوریل 2016



    وضعیت برای ساختار مثلث در شخص دلار در لبه مرز "شکست یا برگشت" قرار دارد. صعود انجام شده از کف 93.627 اخیر (12 آوریل) بنظر می رسد یک حرکت سه موجی باشد، که بر خلاف روند است. هنوز هم ممکن است تبدیل به پیشروی بزرگتری شود، که اگر موج D مینور باشد این اتفاق خواهد افتاد، اما برای انجام این کار باید اکنون آغاز حرکتش باشد. یک رالی به بالای 95.196 نشانگر این خواهد بود که دلار در مسیر صعود خود تا محدوده هدف در 97.881 – 99.037 طی هفته های پیش رو قرار دارد. با اینحال، اگر کف اخیر در 93.627 (12 آوریل) شکسته شود و یورو همزمان به بالای 1.1465 برود، ساختار مثلث حمایت خود را از دست داده و موج (4) شکل دیگری بخود خواهد گرفت. دیدگاه کلی ما بدین شکل باقی خواهد ماند که ساختار نهایی هرچه باشد، دلار از زمان تشکیل سقف قیمتی در مارس 2015 به این سو در 100.390 در یک حرکت اصلاحی از درجه میانی قرار داشته است. تفسیرش این است که به مجرد اینکه این حرکت اصلاحی تکمیل شود، سپس یک رالی از درجه میانی شاخص را تا سقف های احیاکننده تازه ای خواهد برد.

    نظر


    • شاخص دلار- 29 آوریل 2016



      کف 93.007 ثبت شده روز 29 آوریل در شاخص دلار رسما زیر 92.621 ، کف 24 آگوست قرار ندارد، اما احتمالات برای اینکه موج (4) میانی اکنون شکل یک مثلث را به خود بگیرد کم است. در مقابل، بنظر می رسد که موج (4) در حال ترسیم یک flat است، که بموجب آن قیمت ممکن است به آرامی به زیر کف 24 آگوست بیاید تا موج C مینور از (4) را کامل کند. حتی اگر این اتفاق نیافتد، ما بر اساس اصول شکل گیری امواج احتمالا هنوز هم الگو را یک flat نامگذاری خواهیم کرد. این حاکی از چیست؟ بدین معنی است که به مجرد اینکه امواج فرعی موج (4) اتفاق بیافتد، موج (5) میانی دلار را به سقف های اخیرش و احتمالا بالاتر باز خواهد گرداند.

      نظر


      • شاخص دلار- 6 می 2016



        در شاخص دلار، رالی آغاز شده از کف 91.919 در روز سه شنبه (3 می) بنظر می رسد پنج موج را ترسیم کرده باشد، که نشانگر این است که روند بعدی از درجه بالاتر به سمت بالا نشانه رفته است. هرگونه پولبک کوتاه مدت باید بالای کف روز سه شنبه (3 می) پایان یافته و منجر بهقیمت های بالاتر بعد از آن گردد.

        نظر


        • شاخص دلار- 9 می 2016



          موج (4) میانی در شاخص دلار یک الگوی flat را ترسیم کرده است که بنظر می رسد در کف 91.919 اخیر در 3 می حرکتش باتمام رسیده باشد. تفسیر این دیدگاه آن است که قیمت در طبقات اول حرکتی از موج (5) میانی قرار دارد، که یک رالی پنج موجی بزرگ خواهد بود که شاخص را تا سقف هایی جدیدی (بالای 100.510) خواهد برد. در کوتاه مدت، قیمت ممکن است بزودی پولبک کند اما مادامیکه این عقب نشینی به بالای 91.919 ختم شود، روند دلار صعودی باقی می ماند.

          نظر


          • شاخص دلار- 11 می 2016


            این هم گواهی دیگری دال بر حمایت بیشتر برای تکمیل موج (4) میانی در شاخص دلار


            اگر این حالت همان حالت مدنظر باشد، حرکت انجام شده ار 91.919 در 3 می تا 94.356 احتمالا نخستین ایمپالس صعودی در موج (5) میانی باشد، که در نهایت قیمت را همانطور که با پیکانهای آبی روی نمودار نشان داده شده است تا سقف های جدیدی (بالای 100.510) خواهد برد. همانطور که پیکان قرمز رنگ نشان می دهد، شاخص DSI درصدی از گاوها را نشان می دهد که تنها 12% در روز 2 می سقوط کرده اند. عدد 9% که کمی پایین تراست در روز 24 آگوست با کف موج A در 92.621 همراه شده است. مادامیکه شاخص بالای 91.919 بماند، دلار سقف های جدیدی را در برابر اغلب ارزهای اصلی تشکیل خواهد داد.

            نظر


            • شاخص دلار- 13 می 2016



              کف 91.919 در 3 می در شاخص دلار موج 5 میانی را آغاز کرده است. پیش از پایان این موج، موج (5) باید شاخص با گذشت از سقف 100.510 در 2 دسامبر تا سقف های جدیدی ببرد. اتفاق افتادن این حرکت باید ماهها بطول بیانجامد و پنج موج را ترسیم نماید. در کوتاه مدت؛ مقاومت موجود در نمودار سطح 95.200 را در بر می گیرد. اگر دلار بتواندربطور معنی داری این سطح را در هم بشکند، فشار خرید بیشتری باید موجودیت پیدا کرده و همچنان قیمت را بالاتر ببرد. یک کاهش به زیر کف 3 می برای منفی کردن دیدگاهی که حاکی از در جریان بودن موج (5) می باشد کافیست.

              نظر


              • شاخص دلار و EUR/USD - 16 می 2016





                تغییری در پیش بینی انجام شده قبلی برای شاخص دلار و یورو در کار نیست. شاخص دلار موج 5 میانی را در کف 91.919 در 3 می آغاز کرده است. موج (5) باید شاخص را در قالب پنج موج تا سقف های جدیدی ببرد. کف 3 می کلیدی برای ساختار موجی حال حاضر کلیدی است و باید دست نخورده باقی بماند. یورو در قالب موج D مینور از موج (4) میانی در حال نزول است و باید "حداقل تا زیر 1.0800" کاهش یابد. یک رالی به بالای 1.1617 الگوی موجود را تغییر خواهد داد.

                نظر


                • شاخص دلار و EUR/USD - 18 می 2016





                  پیش بینی مربوط به شاخص دلار و یورو دست نخورده باقی می ماند. شاخص دلار موج 5 میانی را در کف 91.919 در 3 می آغاز کرده است و قیمت بالاتر خواهد رفت. هیچ روندی بدون توقف حرکت نمی کند بنابراین قیمت ممکن است در هفته پیش رو یا بعد از آن پولبک کند. مادامیکه کف 3 می دست نخورده باقی بماند، وضعیت ما اینطور است که موج (5) میانی پیش از قطع شدن حرکتش قیمت را تا سقف های جدید خواهد برد.. نزول یورو در قالب موج D مینور بایستی قیمت را تا زیر 1.0800 بکشاند. قیمت ممکن است نزدیک به اتمام یک "پنج موجی نزولی" از 1.1617 در 3 می باشد، که نخستین موج داخل یک کاهش بزرگتر است. مادامیکه سقف 1.1617 دست نخورده باقی بماند، نامگذاری امواج هم بدون تغییر خواهد ماند.

                  نظر


                  • شاخص دلار و EUR/USD - 20 می 2016





                    پیش بینی مربوط به شاخص دلار و یورو دست نخورده باقی می ماند. شاخص دلار موج 5 میانی را در کف 91.919 در 3 می آغاز کرده است و قیمت به حرکت رو به بالای خود ادامه می دهد. اما همانطور که اشاره کردیم هیچ روندی بدون توقف حرکت نمی کند و قیمت ممکن است در هفته پیش رو یا بعد از آن احتمالا یک سطح یا بیشتر پولبک کند. مادامیکه کف 3 می بالای کف می حرکتش متوقف شود، وضعیت ما اینطور است که موج (5) میانی پیش از قطع شدن حرکتش قیمت را تا سقف های جدید خواهد برد. همینطور برای یورو حرکت نزولی که در سقف 1.1617 در 3 می آغاز شده است موج D مینور است، که باید قیمت راحداقل تا زیر 1.0800 بکشاند. در کوتاه مدت، احتمال یک جهش قیمتی در هفته پیش رو یا بعد از آن می رود اما باید ثابت کند که حرکتی موقتی است. سطح کلیدی برای این شمارش موج همچنان سقف 3 می است.

                    نظر


                    • شاخص دلار - 23 می 2016



                      پیش بینی مربوط به شاخص دلار و یورو دست نخورده باقی می ماند. نموداردوشنبه شب گزارش COT در رابطه با شاخص دلار را نشان می دهد. LS ها (دنبال کنندگان روند) بواسطه نزول دلار از سقف 100.510 تا نقطه ای که آنها خالص فروش در قراردادهای فیوچرز و آپشن تا درجه ای که آخرین بار در 4.5 سال قبل در آگوست 2011 مشاهده شده بود در موقعیت فروش قرار داشته اند. تجاری ها (مطلع های بازار) سمت مخالف گروه قبل را در اختیار دارند و اکنون بزرگترین خالص پوزیشن های خرید را در دوره مشابه در اختیار دارند. آگوست 2011 یکی از قویترین دوره های رالی دلار در طول موج (1) میانی شروع شده است. این پوزیشن ها مطابق با آغاز موج (5) میانی، که باید قیمت را در قالب پنج موج تا سقف جدیدی ببرد. در کوتاه مدت، هنوز یک پولبک در این هفته یا هفته بعد وجود دارد، اما باید ثابت کند که یک برگشت موقتی در درون یک پیشروی جاری است.

                      نظر


                      • شاخص دلار - 25 می 2016



                        شاخص دلار تا سقف های جدید در موج (5) میانی باقی می ماند. امواج فرعی این رالی که در کف 91.919 در 3 می آغاز شده است نشان می دهد که یک پولبک با سرعت در حال نزدیک شدن است، که ممکن است چندین روز یا بیشتر دوام داشته باشد.

                        نظر


                        • شاخص دلار - 27 می 2016



                          شاخص دلار در موج (5) میانی باقی می ماند، که قیمت را تا سقف های جدید خواهد برد. ما یک پولبک در تحلیل بعدی در روز چهارشنبه (2 ژوئن) را پیش بینی می کنیم و این پولبک در تمام طول یک روز با سقوط قیمت تا 94.938 در روز پنج شنبه (26 می) دوام آورده است. موج (5) میانی برگشت های بزرگتر و بلند مدت تری را در مسیر خود خواهد داشت اما این موج پیش از دست یافتن به هدف خود هنوز راه زیادی در پیش دارد.

                          نظر


                          • شاخص دلار – 1 ژوئن 2016



                            شاخص دلار در موج (5) میانی باقی می ماند، که قیمت را تا سقف های جدیدی خواهد برد. سقف اخیر در 95.968 (30 می) ممکن است موج 1 مینور از (5) را کامل کرده باشد. موج 2 یک پولبک یک هفته ای یا بیشتر پیش از حرکت صعودی موج 3 مینور خواهد بود. کف موج چهارم قبلی 94.938 (26 می) است، که باید حرکت قیمت را بخود جذب کند. یک رالی به بالای 95.968 نشان از این دارد که موج 1 مینور هنوز در حال تشکیل امواج فرعی به سمت بالا بوده است.

                            نظر


                            • شاخص دلار – 3 ژوئن 2016



                              شاخص دلار روز 3 ژوئن در حالیکه موج 2 مینور از موج (5) میانی پیشروی می کند سقوط تندی را تجربه کرد. کف 93.970 در 3 ژوئن 50% از موج 1 مینور را ریتریس کرده است. اگر موج 2 درصد بیشتری را ریتریس کرده و پایین تر برود، ممکن است قیمت را تا ناحیه 93.400-93.680 پایین بکشد. کف 91.919 همچنان سطحی کلیدی برای پیش بینی صعودی ما باقی می ماند: این سطح نباید شکسته شود!

                              نظر


                              • شاخص دلار – 6 ژوئن 2016



                                کف 93.745 در شاخص دلار هنوز نسبتا بالای محدوده 93.400-93.680 که ما در تحیل قبلی به آن اشاره کردیم قرار دارد. ما همچنان نزول حال حاضر را بنام موج 2 مینور از موج (5) میانی نامگذاری می کنیم، که وقتی کامل شود، باید منجر به موج 3 صعودی شود. همانطورکه در تحلیلق قبلی عنوان شد، کف 91.919 سطحی کلیدی برای پیش بینی صعودی باقی می ماند: این سطح نباید شکسته شود!

                                نظر

                                پردازش ...
                                X