اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

شاخص دلار ایالات متحده - US$ Index

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • شاخص دلار- 21 مارس 2016

    اگر کاهش نرخ 94.578 در شاخص دلار آمریکا در روز جمعه پایان منحنی کوچک c از منحنی متوسط(4) باشد، منحنی کوچک d رو به رشد خواهد بود. منحنی d باید بهای دلار را به 98.244 تا 99.453 دلار برساند که این اتفاق در هفته های پیش رو خواهد افتاد. همانطور که در روز جمعه اشاره کردیم، سطح اصلی برای منحنی اخیر دلار 92.621 است، منحنی a در تاریخ 24 آگوست سقوط می کند. دلیلش این است که منحنی c از این مثلث( صفحه 49) هرگز از منحنی a پیشی نخواهد گرفت. شکست منحنی a شکل مثلث را از بین می برد و در عوض یک منحنی میانه (4) را پیش رو می گذارد که در نمودار ترسیم شده است.
    فایل های پیوست شده
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 03-28-2016, 12:08 PM

    نظر


    • شاخص دلار- 23 مارس 2016

      منحنی کوچک dدر شاخص دلار آمریکا دربردارنده قیمت های از 98.244 تا 99.453 دلار است که در هفته های آتی دسته بندی می شود.شکل این مثلث برای سرمایه داران میتواند ناامید کننده باشد چرا که به نظر می رسد محصولی در بازار موجود نیست و سودی ندارد ولی مدل منحنی الیوت به خوبی این ساختار را محاسبه می کند. این نمودارهای سه گوش همیشه با یک منحنی، جلوتر از حرکت نهایی پیش می روند. در اصل، این نمودار ها نسبت به سود پیشرونده متوقف می شوند که در این مورد نسبت بالاتری دارند. زمانی این نمودار کامل می شود که بتوانیم منحنی 4 را علامت گذاری کنیم و منحنی 5 هم بتواند شاخص دلار را به اوج بازیابی خودش برساند. چون گذشته، شاخص افت منحنی a با عدد 92.621 شاخص اصلی برای ساختار منحنی هاست. شکست این افت قیمت باعث سقوط نوسان منحنی 4 می شود که در نمودار مشخص شده است.
      فایل های پیوست شده
      ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 03-28-2016, 12:10 PM

      نظر


      • شاخص دلار- 28 مارس 2016



        موج D مینور در شاخص دلار در حالیکه موج (4) به شکل یک مثلث پیشروی می کند، باید قیمت را طی هفته های پیش رو تا محدوده 98.244-99.453 ببرد. الگوی پنج موج اولیه موج d روز 28 مارس تا 96.399 حرکت کرده است. مادامیکه کف موج A در 92.621 (24 آگوست) دست نخورده باقی بماند، ساختار مثلث نیز به همین شکل برقرار خواهد بود.

        نظر


        • شاخص دلار- 30 مارس 2016



          شاخص دلار با شیب تندی طی دو روز گذشته کاهش یافته است، بهمراه اینکه کف قیمتی 94.588 به محدوده پایینی هط مثلث رسیده است. یورو تا یک سقف بین روزی تقریبا جدیدی افزایش یافته است که یک واگرایی کوتاه مدت بین بازاری را ایجاد می نماید. نتیجه ای که با میگیریم این است که قیمت در مثلثی باقی مانده که در سقف 100.390 در 13 مارس 2015 آغاز شده است. موج C یا در 94.578 پایان یافته است یا باید این کار را با تشکیل یک کف تقریبا جدید انجام دهد. سطح کلیدی برای ساختار مثلث همچنان کف موج A در 92.621 (24 آگوست) است. مادامیکه این سطح دست نخورده باقی بماند، مثلث نیز تغییری نخواهد کرد.

          نظر


          • شاخص دلار- 1 آوریل 2016



            شاخص دلار در یا نزدیک به پایان موج C مینور از موج (4) میانی می باشد. موج D مینور یک رالی خواهد بود که طی هفته های پیش رو باید قیمت را تا محدوده 98.244-99.453 ببرد. کف موج A در 92.621 (24 آگوست) سطحی کلیدی برای این ساختار موج باقی می ماند. هرگونه شکست در این سطح به معنی این خواهد بود که الگوی دیگری در حال وقوع است.

            نظر


            • شاخص دلار- 4 آوریل 2016



              شاخص دلار در یا نزدیک به پایان موج C مینور از موج (4) میانی باقی می ماند. به مجرد اینکه بتوانیم آغاز موج D مینور را تایید کنیم آن را در این تحلیل بازتاب خواهیم داد. موج D یک رالی خواهد بود که طی هفته های پیش رو باید قیمت را تا محدوده 98.244-99.453 ببرد. کف موج A در 92.621 (24 آگوست)، که یک در نقش مثلث برقرار است، سطحی کلیدی برای این ساختار موج باقی می ماند. هرگونه شکست در این سطح به معنی این خواهد بود که الگوی دیگری در حال وقوع است.

              نظر


              • شاخص دلار- 6 آوریل 2016



                شاخص دلار در طبقان پایانی موج C مینور از موج (4) میانی باقی می ماند. قیمت برای 7 روز از 8 روز گذشته پایین تری بسته شده است، درست در داخل سیکل کوتاه مدتی که بعدازظهر 6 آوریل فعال می شود. ممکن است تعداد کمی امواج فرعی بمنظور کامل نمودن ساختار حرکتی باقی مانده باشد، اما الگوی نزول در حال نزدیک شدن به قطع مسیر حرکتی اش می باشد. مادامیکه حرکت موج C بالای 92.621، یعنی کف موج A (24 آگوست)، قطع شود، مویتوان موج (4) را یک نثلث نامگذاری نمود. موج D مینور، وقتی آغاز شود، باید حداقل 3/2 موج C مینور را ریتریس نماید. اگر شاخص به زیر 92.621 کاهش یابد، الگویی متفاوت برای موج (4) اتفاق خواهد افتاد؛ ما گزینه های موجود بر پایه آنچه حرکات بازار دیکته می کند را بحث خواهیم نمود.

                نظر


                • شاخص دلار- 8 آوریل 2016



                  شاخص دلار باید موج D مینور را هفته بعد آغاز کند، که به معنی یک رالی چند هفته ای قریب الوقوع است. تکه ای دیگر از پازل طوری ظاهر شده است که بنظر می رسد تحلیل ما را دست نخورده نگاه می دارد. شاخص تمایلات روزانه معامله گران ارزی تا 95% تمایلات به سمت خرید ین ژاپن افزایش یافته است. این بدان معناست که 95% از پاسخ دهندگان به بررسی انجام شده بر این باورند که ین به قدرت گرفتن نسبت به دلار ادامه می دهد، که همین کار را هم کم و بیش از ژوئن سال گذشته انجام داده است. پس از یورو، ین ژاپن بزرگترین وزن درصدی را در شاخص دلار بخود اختصاص داده است. حد بالای تمایلات نشان می دهد که ارتباط دلار/ین به سرعت در حال نزدیک شدن به یک نقطه برگشتی کوتاه مدت است: ین باید بزودی شروع به نزول ارزش نسبت به دلار کند. اگر این کار انجام شود، بخش بزرگی از شاخص دلار تضعیف خواهد شد، که احتمال را برای یک رالی در دلار افزایش می دهد. یک سطح کلیدی برای ساختار موجی از درجه میانی در کف 92.621 در 24 آگوست باقی می ماند، که ما آن را موج A می نامیم. اگر رالی دلار از نزدیکی سطوح جاری آغاز شود، ما نام آن را همچنان موج (4) میانی بعنوان یک مثلث خواهیم نهاد. اگر دلار ابتدا کف اواخر ماه آگوست را بشکند، ما نامگذاری امواج را تغییر خواهیم داد تا ساختاری متفاوت را برای موج (4) منعکس نماییم، که این ساختار می تواند یا یک flat باشد یا زیگزاگ.

                  نظر


                  • شاخص دلار- 11 آوریل 2016



                    شاخص دلار به حرکت ممتد خود به سمت محدوده های پایینی از موج C مینور با سقوط تا یک کف بین روزی در 93.748 در روز 11 آوریل ادامه می دهد. مادامیکه موج C کف قیمتی خود را بالای 92.621 ، یعنی کف موج A در 24 آگوست تشکیل دهد، موج (4) میانی ساختاری متفاوت را ترسیم خواهد نمود، که ما در تحلیل قبلی به آن اشاره کردیم. موج D مینور، که باید این هفته حرکتش آغاز شود، یک رالی چند هفته ای خواهد بود که تقریبا 3/2 موج C را ریتریس خواهد نمود.

                    نظر


                    • شاخص دلار- 13 آوریل 2016



                      رالی دو روز گذشته در شاخص دلار به نظر می رسد آغاز موج D مینور از موج (4) میانی باشد. اگر اینچنین باشد، موج C با حفظ موقعیت خود بالای کف موج A در 92.621 در 24 آگوست کف قیمتی خود را در 93.627 در 12 آوریل تشکیل داده است. موج D مینور باید دلار را طی ماههای پیش رو تا محدوده 97.881-99.037 ببرد. شمارش دیگر شاخص را در طبقات پایانی از موج C از (4)، که به معنی یک کاهش معتدل از سطوح جاری پیش از پایان موج (4) می باشد قرار خواهد داد. بعد از آن، موج (5) یک رایل پنج موجی تا سقف های احیای جدید بالای 100.510 خواهد بود. در نتیجه برای جمع بندی کلی سناریو: یا از سطوح جاری یا از سطوح نسبتا پایین تری، دلار دستخوش یک رالی خواهد شد که قیمت را برای حداقل یک ماه بالاتر خواهد برد.

                      نظر


                      • شاخص دلار- 15 آوریل 2016



                        مله قیمت در نمودار هفتگی در شاخص دلاری میله برگشتی رو به بالا را شکل داده است. قیمت یک کف جدید هفتگی برقرار ساخته است، که پایین ترین کف هفتگی در تقریبا 8 ماه گذشته می باشد، از زمان تشکیل کف موج A در 24 آگوست 2015، و سپس بسته شدن قیمت در همان هفته در سطحی بالاتر. بعلاوه، محدوده نوسان هفتگی بزرگتر از محدوده حرکتی هفته قبل بود. این الگوی روندی ساده و پایه اغلب اوقات در نقاط برگشت کوتاه مدت اتفاق می افتد. این اتفاق همزمان با این دیدگاه است که موج D مینور آغاز خواهد شد، که یک رالی یکماهه یا بیشتر خواهد بود که دلار را تا محدوده 97.881-99.037 خواهد برد. اگر این میله برگشتی با شکست روبرو شود، بعبارت دیگر اگر شاخص به زیر 93.627 شکست انجام دهد. کف این ملیه قیمتی می تواند منجر به فشار فروش سنگینی شود. سپس موج (4) احتمالا شکل متفاوتی بخود خواهد گرفت، مانند یک flat.

                        نظر


                        • شاخص دلار- 18 آوریل 2016



                          تحلیل ما درباره شاخص دلار تغییری نکرده و بر همان روال قبلی باقی مانده است. قیمت روز 18 آوریل پولبک کرده است اما ساختار موجی کاری انجام نداده است که نشانگر تغییری باشد. در کل، تمام ساختار از سقف 100.390 در 13 مارس 2015 یک حرکت اصلاحی از درجه میانی است. وقتی این حرکت کامل شود، ما آن را موج (4) میانی نامگذاری خواهیم کرد. محتمل ترین الگو که در حال توسعه یافتن می باشد یک مثلث است. در داخل این حرکت بزرگ جانبی در محدوده بسیار باریک، موج D مینور باید قیمت دلار را تا محدوده 97.881-99.037 ببرد. اگر کف اخیر در 93.627 (12 آوریل) شکسته شده و یورو همزمان به بالاتر از 1.1465 صعود نماید، احتمالات برای اینکه موج (4) شکل یک مثلث به خود بگیرد را تا حد زیادی از بین خواهد برد، اما در مقابل شکل گیری الگویی متفاوت. اگر این اتفاق بیافتد، ما مجبور به این هستیم که شاهد توسعه شواهد تکنیکالی بوده تا حد بالای هرگونه نزول دوباره را تعیین نماییم.

                          نظر


                          • شاخص دلار- 20 آوریل 2016



                            تحلیل ما درباره شاخص دلار تغییری نکرده و بر همان روال قبلی باقی مانده است. در کل، تمام ساختار از سقف 100.390 در 13 مارس 2015 یک حرکت اصلاحی از درجه میانی است. وقتی این حرکت کامل شود، ما آن را موج (4) میانی نامگذاری خواهیم کرد. محتمل ترین الگو که در حال توسعه یافتن می باشد یک مثلث است. در داخل این حرکت بزرگ جانبی در محدوده بسیار باریک، موج D مینور باید قیمت دلار را تا محدوده 97.881-99.037 ببرد. اگر کف اخیر در 93.627 (12 آوریل) شکسته شده و یورو همزمان یورو به بالاتر از 1.1465 صعود نماید، شکل گیری الگوی یک مثلث از بین خواهد رفت. در مقابل، موج (4) شکل دیگری بخود خواهد گرفت.

                            نظر


                            • شاخص دلار- 22 آوریل 2016





                              شاخص دلار در حال رالی کردن در قالب موج D مینور از موج (4) میانی می باشد. موج D مینور که با خط چین قرمز رنگ روی نمودار نشان داده شده است، باید دلار طی هفته های پیش رو را تا محدوده 97.881-99.037 ببرد. اگر کف اخیر در 93.627 (12 آوریل) شکسته شود و یورو همزمان فراتر از 1.1465 برود، ساختار مثلث حمایت خود را از دست داده و موج (4) شکل دیگری بخود خواهد گرفت.
                              در تحلیل 8 آوریل درباره حد بالای تمایلات معامله گران ارزی به سمت جفت ارز USD/JPY صحبت شد. پس از افزایش باثبات ارزش آن از 2 دسامبر به این سو، سیل عظیم 95 درصدی از معامله گران به این باور رسیدند که ین ژاپن به قدرت گرفتن خود نسبت به دلار ادامه خواهد داد.ما این حد بالای تمایلات را تشخیص دادیم و گفتیم که "نشان دهنده این است که ارتباط USD/JPY به سرعت در حال نزدیک شدن به یک نقطه برگشت کوتاه مدت است: ین ژاپن باید بزودی شروع به ضعیف شدن نسبت به دلار کند." از آن زمان به بعد، USD/JPY از 107.635 تا 111.815 حرکت کرده است که سقف 22 آوریل است. شکل پنج موجی روی نمودار نشان می دهد که ضعیف شدن روند ین باید برای هفته های بیشتری ادامه یابد. محدوده هدف ابتدایی 113.764-114.885 است. این فشار صعودی پیش بینی شده از مورد عنوان شده برای رالی در شاخص دلار حمایت می کند.

                              نظر


                              • شاخص دلار- 25 آوریل 2016



                                شاخص دلار طی دو هفته اخیر از 93.627 (12 آوریل) تا ناحیه 95.196- 95.200 (14 – 22 آوریل) رالی کرده است. این فشار صعودی فعلا از سه موج تشکیل شده است. موج D مینور، که در کف 12 آوریل آغاز شده است، باید امواج فرعی بیشتری تشکیل داده و قیمت را طی هفته های پیش رو تا ناحیه هدف 97.881-99.037 بالا ببرد. کف پنج شنبه گذشته (21 آوریل) باید دست نخورده باقی بماند در غیر اینصورت این پیش بینی که حاکی از در جریان بودن موج D مینور بوده است به مقدار زیادی ضعیف خواهد شد. همانطور که در تحلیل قبلی عنوان شد، اگر کف اخیر در 93.627 (12 آوریل) شکسته شود و یورو همزمان به بالای 1.1465 برود، ساختار مثلث حمایت خود را از دست داده و موج (4) شکل دیگری بخود خواهد گرفت.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X