اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های انجام شده بر روی طلا و نقره شرکت ewi

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نقره – 02 دسامبر 2013



    در حالیکه نقره طی 2 هفته گذشته به کار بر روی قیمت های پایین تر ادامه داد، شاخص DSI (trade-futures.com) کمی بالاتر رفت. این شاخص از پایان هفته گذشته به این سو از 9% در 20 نوامبر تا 17% صعود نموده است. همانطور که در پاراگراف قبلی بیان شد، قیمتها نسبت به یک کاهش شتابدار به زیر کف 28 ژوئن در 18.19$ آسیب پذیر می باشند.

    نظر


    • طلا – 04 دسامبر 2013



      فروش طلا و نقره ممکن است "به پایان رسیده باشد." اینطور که در کوتاه مدت فشار فروش ممکن است کاهش یابد، که به هر دو فلز گرانبها اجازه رالی خواهد داد. پس از برقراری یک کف جدید بین روزی دیگر در 1211.57$ در روز چهارشنبه، طلا برگشت کرده است و با قدرت بالاتر بسته شده است. شاخص تمایلات سرد و بی حرکت باقی می ماند و حتی اگر موج (5) نزولی در جریان باشد، قیمتها هنوز می توانند برای آزاد نمودن مقداری از فشردگی نزولی کمی به بالاتر حرکت نماید. ما به این جهش تا زمانی که کف بین روزی چهارشنبه دست نخورده باقی بماند فرصت می دهیم. یک Close بالای 1257.27$ اشاره به این می کند که پتانسیل این حرکت افزایش یافته است.

      نظر


      • نقره – 04 دسامبر 2013



        نقره در وضعیت کوتاه مدت مشابهی مانند طلا قرار دارد. قیمتها یک کف بین روزی در 18.88$ ساخته اند اما پس از آن یک رالی شدید توسعه یافته است. شاخص تمایلات 9% گاوها در شب گذشته (trade-futures.com) منطبق بر عدد 9% دوشنبه شب می باشد. آخرین بار 2 عدد تک رقمی متوالی شاخص DSI در 26-27 ژوئن بود. نقره یک close در حداقل قیمت 18.53$ در روز 27 نوامبر و یک کف بین روزی 18.19$ در 28 ژوئن ایجاد کرد. قیمتها طی 2 ماه بعد از آن 38% رالی نمودند. با توجه به برگشت قیمت روز چهارشنبه بهمراه سطوح حداقل از خوش بینی، این رالی باید قادر به

        نظر


        • طلا و نقره – 06 دسامبر 2013




          جهت بلند مدت برای طلا و نقره نزولی باقی می ماند، زیرا الگوی ایجاد شده از قله های آوریل و سپتامبر 2011(ابتدا نقره، سپس طلا) کامل نشده است. جهت کوتاه مدت برای هر دو نامشخص است. دیدگاه ما از روز چهارشنبه این است که بر پایه یک کاهش فشرده و شاخص تمایلات سرد و کم رونق یک رالی مقتضی می باشد. و قطعا ممکن است این رالی در کف بین روزی چهارشنبه به ترتیب در 1211.57$ و 18.88$ آغاز شده باشد. اما روز جمعه نوسانی بود و ساختار موجی چند روز گذشته برای تفسیری آزاد می باشد. هر دو فلز روز پایان هفته را بالاتر تمام کردند اما زیر سقف های خودشان در روز چهارشنبه باقی مانند. در صورتی که یک رالی در روز چهارشنبه آغاز شده باشد، موج صعودی دیگری باید در اوایل هفته آتی توسعه یابد. در غیر اینصورت، موج 5 نزولی هر دوی طلا و نقره را با فشار بخوبی به زیر کف های خودشان در 28 ژوئن بترتیب در 1180$ و 18.19$ خواهد کشاند.

          نظر


          • طلا و نقره – 09 دسامبر 2013





            تغییر کمی از بحث روز جمعه درباره طلا و نقره وجود دارد. روند بلند مدت برای هر دو دارایی نزولی باقی می ماند، همچنانکه ساختار موجی کاهش از قله های آوریل و سپتامبر 2011ابتدا نقره و سپس طلا) بعنوان یک موج کامل شمرده نمی شوند. اما در کوتاه مدت، هر دوی فلزات در تلاش برای رالی از شرایط بیش فروش می باشند. قیمتها بالای کفهای مربوطه خود از جهارشنبه گذشته (4 دسامبر) در 1211.57$ و 18.88$ باقی می مانند. این در حالیست که طلا با معامله بین سقف و کف جمعه گذشته یک محدوده باریک روز درونی دارد، نقره فلزی با ضریب بتای بالاتر، بآرامی قویتر عمل کرده است. شاخص تمایلات سر و بی روح باقی می ماند و در صورتی که طلا و نقره آماده رالی باشند، این فشار باید حالا آغاز شود. حالا در مقابل هرگونه ضعف قیمت آرام نشان خواهد داد که موج 5 نزولی در حال کشیدن قیمتها تا کفهای جدید زیر کف های1180$ . 18.19$ در روز 28 ژوئن بوده است

            نظر


            • طلا و نقره – 11 دسامبر 2013





              در 22% و 21% گاوها در شاخص DSI (trade-futures.com)، تمایلات بترتیب در طلا و نقره از کف خود جدا شده اند. اما هر دو فلز می توانند در رالی خلاف روند خود از افزایش ها حمایت بیشتری نمایند. مادامیکه قیمت طلا و نقره بالای کف 4 دسامبر خود 1211.57 در طلا و 18.88 در نقره بمانند، حرکت های اصلاحی احتمالا ادامه یابند. یک شکست زیر 1252 در طلا، یا 19.94 در نقره، نخستین نشانه ای می باشد که این فلزات دوباره عقب نشینی خواهند نمود.

              نظر


              • طلا و نقره – 13 دسامبر 2013








                ما صبر نموديم تا طلا و نقره رالي بيشتري طي كوتاه مدت، در متن يك ساختار موج كه اين جهش را بعنوان حركتي خلاف روند تشخيص دهد انجام دهد. اما هر دو فعلا بسيار ضعيف بوده اند كه هر گونه فشار صعودي را برقرار سازند. جهش طلا از 1211.57$ (4 دسامبر) تا 1268.28(10 دسامبر) و جهش نقره از 18.88$ (4 دسامبر) تا 20.52$ (11 دسامبر) هركدام 3 موج رسم كرده اند، كه نشان مي دهد روند بعدي در مقياس بزرگتر نزولي باقي مي ماند. مگر اينكه هر دو اين فلزها بتوانند به سرعت به بالاي سقفهاي 10-11 دسامبر خودشان صعود كنند، كه اين وضعيت با احتمال كمتري بنظر مي رسد، كفهاي جديد بايد بزودي دست يافته شوند. اين بدين معني مي باشد كه طلا و نقره به زير كفهاي 28 ژوئن خود بترتيب در 1180$ و 18.19$ كاهش يابند. در طلا در قيمت 1045$ موج (5) برابر با موج (1) خواهد شد. همچنان كه ساختار موجي توسعه مي يابد اين سطح را تصحيح خواهيم نمود. يك صعود به بالاي سقفهاي اواسط ماه دسامبر به اين معني خواهد بود كه رالي خلاف روند از 4 دسامبر تا سطوح بالاتري در حال امتداد يافتن بوده است.
                ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 12-14-2013, 06:36 PM

                نظر


                • نقره – 16 دسامبر 2013



                  نقره روز دوشنبه با بردن قیمت میان روزی تا 20.34$ یک رالی قدرتمند را برقرار ساخته است. تفاسیر ما در رابطه با طلا، درباره نقره نیز صحیح است. این الگو نشان می دهد که نقره باید تا کف جدیدی، زیر 18.88$ سقوط کند، اما شاخص بدبینی در حد بسیار بالایی قرار دارد. مگر اینکه قیمتها از سقف 11 دسامبر در 20.52$ فراتر رود، مفروضات ما بر روی نزول همچنان باقیست. نقره بایستی تا کفهای جدیدی نزول کند. اگرچه، یک رالی از 20.52$، با تاییدی از سوی طلا با یک فشار صعودی به بالای 1268.28$، نشان از این خواهد داشت که رالی نقره پایه های صعودی داشته است و باید در مدت بیشتری به قیمتهای بالاتری صعود کند.
                  ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 12-17-2013, 04:06 PM

                  نظر


                  • طلا – 16 دسامبر 2013



                    طلا 3 موج صعودی از 1211.57$ (4 دسامبر) تا 1268.28$ (10 دسامبر) رسم نموده است، که یک الگوی خلاف روند است. اما بدبینی در طلا و نقره در حد بالایی باقیمانده است. مدیر یک صندوق تامینی (Hedge Fud) پیشرو، سرمایه گذاری های جدید در این فلز زرد را بحالت تعلیق در آورده است، شاخص تمایلات روزانه (trade-futures.com) اخیرا تا یک سطح تک رقمی کاهش یافته است و امروز بلومبرگ گزارش می کند که "دنیا در حال از دست دادن باور خود" در زمینه طلا می باشد. یک مدیر دارایی از نیوجرسی می پرسد: "چرا شما وقتی می توانید خرید دارایِ(سهام) انجام داده و شاهد رشد آن باشید خواستار این هستید که دارایی خود در قالب طلا را حفظ کرده و شاهد کاهش ارزش آن باشید؟ " این نوعی " باور" در رالی معاملاتی طلا بوده است که راهنمای سرمایه گذاران به سمت بازار گاوی (صعودی) قبلی شده است و این فقدان" باور " است که منجر به فشار فروش طی 2 سال گذشته شده است. ساختار موج در مقیاس بزرگتر نشان می دهد که کاهش بلند مدت طلا هنوز کامل نشده است. هنوز تمایلی که در بالا شرح داده شد بیشتر وابسته به پایان حداقل یک کاهش کوتاه مدت است. زیرا ما رالی انجام شده تا 10 دسامبر را بعنوان یک موج " 3 " تفسیر می کنیم، وضعیت ما اینطور باقی خواهد ماند که طلا بایستی تا یک کف جدید، زیر 1211.57$ سقوط کندو همانند قبل، یک فشار صعودی به بالای 1268.28$ این ساختار را از نظر پتانسیل حرکتی صعودی تر خواهد نمود و به طلا اجازه خواهد داد تا حتی به بالاتر رالی انجام دهد. شاخص تمایلات اینطور نشان می دهد که باید مراقب آن باشیم.
                    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 12-17-2013, 07:10 PM

                    نظر


                    • نقره – 18 دسامبر 2013



                      چشم انداز نقره نیز مشابه طلا باقی می ماند. "الگوی موجود نشان از این دارد که نقره باید تا یک کف جدید قیمتی زیر 18.88$ سقوط کند، اما بدبینی در این فلز در حد بسیار بالایی است. فرضیات ما نزولی باقی می ماند مگر اینکه قیمتها از سقف 11 دسامبر در 20.52$ فراتر برود. نقره باید تا کفهای جدید کاهش یابد. اگرچه یک رالی از 20.52$ ، بهمراه تاییدی از سوی طلا با فشاری صعودی به بالای 1268.28$ ، نشان از این خواهد داشت که رالی نقره پایه های داشته است و باید در مدت بیشتری به قیمت بالاتری برود.

                      نظر


                      • طلا – 18 دسامبر 2013



                        نوسان روز چهارشنبه بطور عمده محدود به سهام، اوراق قرضه و دلار بود. طلا کمی کاهش یافت و تغییری در سناریویی مشابه که در تحلیل روز دوشنبه درباره اش بحث نمودیم روی نداده است. مروری دوباره بر آن تحلیل: قیمتها 3 موج صعودی از 1211.57$ (4 دسامبر) تا 1268.28$ (10 دسامبر) رسم نموده، که یک الگوی خلاف روند است. اما بدبینی در طلا و نقره در حد بالایی باقیمانده است. به این مورد اشاره کردیم که مدیر یک صندوق تامینی (Hedge Fud) پیشرو، سرمایه گذاری های جدید در این فلز زرد را بحالت تعلیق در آورده است، شاخص تمایلات روزانه (trade-futures.com) اخیرا تا یک سطح تک رقمی کاهش یافته است و امروز بلومبرگ اینطور گزارش می کند که "دنیا در حال از دست دادن باور خود" روی طلا می باشد.
                        روز چهارشنبه مقاله دیگری از اخبار بلومبرگ شرحی درباره وجود وضعیتی مشابه "آخرالزمان" در شهری دارای معدن طلا در آفریقای جنوبی ارایه داد، بهمراه تیترهایی که کاهش اشتغال و ریزش طلا (در بخشی از آن) را "کاهش قرن" می خواند. شاخص تمایلات قطعا در سطح بسیار بالایی قرار دارد. همانظور که درباره اش بحث شد، ساختار موج در مقیاس بلندمدت نشان از این دارد که کاهش بلند مدت طلا هنوز کامل نشده است، اما سطح حال حاضر بدبینی حداقل بیشتر شبیه به پایان کاهش در کوتاه مدت می باشد. بدلیل اینکه ما همچنان رالی مورد نظر تا 10 دسامبر را بعنوان یک "موج 3" تفسیر می کنیم، وضعیت ما اینطور خواهد بود که طلا باید تا یک کف جدید، زیر 1211.57$ سقوط کند. کف روز چهارشنبه در 1215.55$ هنوز چند تیک بالای آن کف می باشد. خیلی طول نخواهد کشید تا طلا به زیر این کف و سپس زیر کف موج (3)، جایی که موج (5) در نهایت حرکت خواهد نمود افت کند. یک رالی به بالای 1268.28$ این ساختار را تغییر خواهد داد.

                        نظر


                        • طلا – 20 دسامبر 2013





                          روز پنج شنبه (19 دسامبر) قیمت طلای spot بین روزی تا 1187.07$ کاهش یافته و در قیمت 1188.83$ بسته شد. این فلز یک close جدید در قیمت کف در بازار نزولی و پایین ترین قیمت close طی 3 سال گذشته، از 3 آگوست 2010 به این سو را مشخص نمود. طلا باندازه کافی مورد توجه بود که تیتر خبری اصلی و داستان امروز در روزنامه وال استریت ژورنال با عنوان: "طلا دچار لغرش می شود" را ایجاد کرده و ترمزی باشد برای رالی خریداران. "نیروهای بازدارنده" در واقع برای 2 سال پیش در سپتامبر سال 2011 بکار می رود، هنگامی که طلا سقف خود در 1921.50$ را ساخت. قیمتها از آن زمان به بعد 38% کاهش یافته است. داستان با این نقل قول از یک متخصص خوشنام کالا به نتیجه می رسد که می گوید: " در حال حاضر تحت هیچ شرایطی خریدار طلا نیستم." از آنجاییکه شاخص تمایلات روزانه (trade-futures.com) تا 5% استقبال از سوی گاوهای بازار کاهش یافته است بطور واضح تمایل این فرد نامدار در مورد اکثریت مشترک می باشد. نمودار فوق نشان می دهد که نقره موفق به تایید کف جدید طلا در کوتاه و میان مدت نشده است، که اغلب اوقات در زمان برگشت(چرخش) این اتفاق می افتد. در سال 2013، شاخص DSI در سه تاریخ متفاوت تا سطح 3% کاهش یافته: 20 فوریه، 15 آوریل و 20 ژوئن. 2 تاریخ اول ب آغاز رالی های خلاف روند همزمان شده است. آخرین تاریخ نیز، طلا طی 5.5 روز به کاهش دیگری باندازه 5%-7% ادامه داد، که منجر به کف موج (3) در 1180$ و یک رالی 2 ماهه متعاقب آن گردید. طلا هنوز ممکن است در کوتاه مدت کاهش یابد، از آنجاییکه تفاسیری از امواج کوتاه مدت وجود دارد که اجازه یک امتداد نزول را داده و در نتیجه ناحیه حمایتی تا 1100$ (15$±) وجود نخواهد داشت. اما درجه حال حاضر خوش بینی موجود در بازار برای قیمتهای طلا اغلب در یا نزدیک به یک کف کوتاه تا میان مدت اتفاق می افتد. یک Close بالای 1245$ سیگنالی خواهد بود مبنی بر اینکه فشار فروش طلا کاهش یافته است.

                          نظر


                          • نقره – 20 دسامبر 2013



                            آخرین باری که شاخص تمایلات روزانه(که در حال حاضر 6% می باشد) پایین تر از الان بود، روز 27 ژوئن بود (4%)، هنگامی که نقره در قیمت 18.37$ بود و در صف اول یک رالی 2 ماهه که قیمتها را 38% بالاتر برد. آن رالی همانظور که در نمودار فوق نامگذاری شده است، موج 4 بود. مشابه طلا، قیمتها توانستند در کوتاه مدت به پایین تر امتداد یابند، اما حد بسیار پایین شاخص تمایلات در حال حاضر منطبق بر پایان یک کاهش و آغاز یک فشار صعودی می باشد. یک close بالای 20.34$ نشان از این خواهد داشت که یک رالی د حال آغاز بوده است. در صورتی که کاهش قیمتهای حال حاضر امتداد یابد، حمایت بعدی قیمت 17.28$ خواهد بود.

                            نظر


                            • نقره – 23 دسامبر 2013



                              پیش بینی ما برای نقره مشابه گذشته و بدون تغییر است. بدبینی در حد بالایی قرار دارد، که همزمان با یک کاهش است که طبقات حرکتی آخر خود می باشد. حمایت بعدی سطح 17.28$ را در بر می گیرد. در صورتی که قیمت حالا رالی کرده و بالای 20.34$ بسته شود، و طلا این حرکت نقره را با بسته شدن بالای 1245$ تایید نماید، این حرکت پتانسیل پیشروی حتی به قیمتهای بالاتر را طی هفته های پیش رو برای هر دو فلز گرانبها بنمایش می گذارد.

                              نظر


                              • طلا – 23 دسامبر 2013



                                طی هفته گذشته یا بیشتر، ما مواردی را جهت نشان دادن اینکه نزول در طلا در طبقات پایانی خود بوده را لیست کردیم. "انصراف" صندوق تامینی(Hedge Fund)، سطوح بسیار بالای بدبینی، تیترهای خبری خرسی(نزولی) و واگرایی های بین بازاری، همه در این در این خلاصه می شوند که یک روند نزولی در اواخر توسعه خود قرار دارد. هنوز، بعضی مواقع یک حرکت بلند مدت در فلزات گرانبها با یک حرکت شدید و یک برگشت متعاقب آن پایان می یابد. در صورتی که ریزش حال حاضر طلا از 1434.05$ (28 آگوست) ، همانطور که نامگذاری شده است، موج (5) باشد، ممکن است به همین روش موج (5) خود را به پایان برساند. سطح حمایت بعدی در 1100$ (15$±) برقرار است. یک close بالای 1245$ سیگنالی خواهد بود حاکی از این که فشار فروش روی طلا کاهش یافته است.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X