اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

اوراق قرضه ایالات متحده

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 20 نوامبر 2013



    کاهش در نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده پس از ریتریس 38.2% موج i ( در دایره) کاهش یافت. نرخ بازده یک الگوی "مثلث (A)-(B)-(C)" را از سقف 2.792% در 12 نوامبر تا کف 2.659% در روز سه شنبه (19 نوامبر) رسم نمود. تفسیر این است که یک پیشروی قدرتمند در قالب موج 3 در حال حاضر در جریان است. هدف صعودی اولیه 3.18% می باشد که یک سقف 2 ساله (زیر 97.79 در IEF) خواهد بود. حالت دیگر این است که کف روز چهارشنبه پایان موج (a) را مشخص می کند و فشار جاری موج (b) می باشد، اما این پتانسیلی با احتمال کمتر می باشد.

    نظر


    • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 22 نوامبر 2013



      نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده یک پیشروی موج 3 قدرتمند را آغاز نموده است، که باید در نهایت قیمتها را به بالای 3.180% ببرد. پولبک روز جمعه شبیه به یک موج دوم در مقیاس کوچکتر می باشد که باید منجر به فاز دیگری از صعود در زمانی طی هفته آتی گردد. بنابراین در کل، رند به سمت نرخهای بالاتر اوراق قرضه و قیمتهای پایین تر باقی می ماند. همانطور که قبلا اشاره شد، راه دیگر این است که سقف روز پنج شنبه(21 نوامبر) در 2.839% موج (b) از ii (در دایره) می باشد، که در این مورد نرخ بازدهی تا ناحیه 2.590%-2.63% در قالب موج (c) از ii (در دایره) پایین خواهد آمد. پس از آن، فازصعود قدرتمند نرخ بازدهی که ما پیش پیش بینی می کنیم توسعه خواهد یافت.

      نظر


      • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 25 نوامبر 2013



        در كف 2.727% بين روزي دوشنبه نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله ايالات 0.618 صعود قبلي از 2.659% تا 2.839% ريتريس نموده است. اين در صورتيكه موج iii (در دايره) صعودي در جريان باشد بايد براي همان پولبك باشد. يك صعود از ميان 2.839% (21 نوامبر) وزن بيشتري به اين تفسير خواهد داد. ديدگاه ديگري كه هفته گذشته درباره اش بحث كرديم يك احتمالي باقي مي ماند كه هنوز نمي توان آن را از بين رفته تلقي نمود. سقف 21 نوامبر مي تواند موج (b) از ii (در دايره) باشد، در چنين موردي نرخ بازدهي پيش از آنكه موج (c) از ii (در دايره) كامل شود به داخل محدوده 2.590%-2.630% نزول خواهد نمود.

        نظر


        • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 27 نوامبر 2013



          چیز جدیدی برای افزودن به تفسیر ما در ابتدای این هفته در رابطه به پتانسیل مجود در نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده وجود ندارد. کف سه شنبه در 2.692% بود و نرخ بازدهی روش چهارشنبه به سمت بالا جهش نمود. هنوز ما فکر میکنیم یک صعود از 2.839% (21 نوامبر) لازم است تا بر وزن این دیدگاه که موج iii صعودی(در دایره) در واقع در جریان است بیافزاید. پس این پتانسیل برای شتاب گرفتن بعد از آن افزایش خواهد یافت. دیدگاه جایگزین نیز مثبت باقی می ماند. سقف 21 نوامبر ممکن است موج (b) از ii (دردایره) باشد، که در این مورد نرخ بازدهی پیش از از اینکه موج (c) از ii (در دایره) کامل شود تا داخل محدوده 2.590%-2.630% پایین خواهد آمد.

          نظر


          • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 02 دسامبر 2013



            نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده روز دوشنبه بطور هوشمندانه ای بالاتر بود، اما کف رالی هفته گذشته در 2.692% (26 نوامبر) هنوز جا برای فشار صعودی به بالای 2.839% دارد. بعلاوه فشار صعودی تا سقف 2.810% روز دوشنبه ممکن است تنها 3 موج باشد. در صورتیکه این صعود بتواند به 5 موج منتج شود و اگر نرخ بازدهی قادر به چیره شدن بر سقف 21 نوامبر شود، احتمالات اینطور بالا خواهد رفت که موج (3) صعودی در جریان می باشد.

            نظر


            • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 04 دسامبر 2013



              نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده با افزایش احتمال اینکه موج اصلی بعدی به سطوح بالاتردر جریان است به بالای سقف 21 نوامبر در 2.839% صعود نمود. مفهوم آن این است نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله بزودی به بالای 3.007%، سقف 6 سپتامبر افزایش خواهد یافت. هدف کوتاه مدت بعدی با پتانسیل بالاتر در ناحیه 3.18%-3.20% می باشد.

              نظر


              • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 06 دسامبر 2013



                فروش اوراق قرضه شرکتی تعیین شده بر اساس دلار با تحت الشعاع قرار دادن رکورد قدیمی ثبت شده در سال گذشته رکورد جدیدی را امسال ثبت نمود. اختلاف های بین نرخ های بازدهی کم و نرخ های پیش گزیده پایین و باریک باقی می مانند. یک استراتژیست بازار صبح روز جمعه در مقاله ای در بلومبرگ گفت "هنگامی که به عقب باز می گردیم، وضعیت خیلی بهتر از امسال نخواهد شد." اگر بهتر نشود، پس بدتر خواهد شد. این به معنی نرخهای پیش گزیده افزایش یافته، اختلاف اعتبار وسیعتر، فروش اوراق قرضه پایین تر، در تحلیل ما اوراق بهادار خزانه داری ایالات متحده با نرخ بازدهی بالاتر نیز می باشد. نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده بین روزی پیش از برگشت برای بسته شدن در نرخی پایین تر تا رقم 2.932% جهش تندی نمود. هرچند برای این هفته، نرخای بازدهی قدرتمندانه بالاتر بودند.
                ممکن است یک توقف در فشار صعودی جاری به سطوع ح بالاتر پیش رو داشته باشیم، اما روند کلی دست نخورده باقی می ماند. طی مسیر ماه آتی یا دوماه بعدی، اوراق 10 ساله باید به سمت بالاتر تا هدف بعدی در 3.18%-3.20% کار کند.

                نظر


                • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 09 دسامبر 2013



                  نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده از روی جمعه به سختی حرکت نموده است، بنابراین تغییری در پیش بینی ما وجود ندارد. ممکن است یک توفق در روند صعودی وجود داشته باشد اما در این مورد اطمینان نداریم. حمایت در ناحیه 2.646%-2.755% قرار دارد. نکته مهم تر این است که نرخ بازدهی در حالت صعود باقی می ماند و طی مسیر ماه آتی یا بیشتر، قیمتها باید در صعود به سمت هدف بعدی در 3.18%-3.20% باشند.

                  نظر


                  • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 11 دسامبر 2013



                    صعود در نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده از 2.47% محکم و استوار بوده است. توالی اغلب کف های بالاتر تایید می کند که حرکات بزرگ بعدی باید یک شکست تا سقف های جدید بالای نرخ 3% باشد. مادامیکه ناحیه کلیدی حمایت در 2.646%-2.755% میدان را حفظ کند، انتظارمان ادامه حرکت وراق منطبق بر پیش بینی بلند مدت ما برای نرخهای بالاتر می باشد. هدف احتمالی بعدی سطح 3.18%-3.20% می باشد.

                    نظر


                    • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 13 دسامبر 2013



                      نرخهاي بازده اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده پيشروي رو به بالاي خود را ادامه دادند. پولبكها تاكنون مختصر و سطحي بوده اند. ما همچنان بر يك فشار صعودي به سمت هدف بعدي در 3.18%-3.20% طي هفته ه و ماههاي پيش رو پيش بيني مي كنيم. نشست هفته آتي Fed ممكن است يك سطح شدت يافته از نوسان در حركت را مانند سهام معرفي كند.
                      ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 12-14-2013, 06:33 PM

                      نظر


                      • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 16 دسامبر 2013



                        معامله در نرخهاي بازده اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده طی 48 ساعت گذشته یا بیشتر احتمالا تجاربی از نوسان به شدت بالایی باشد. دلیل آن این است که احساسات کوتاه مدت ممکن است همراه با یکی از وضعیت های " آغاز کاهش تدریجی/هیچگونه کاهشی صورت نگیرد " ک در روز چهارشنبه اعلام خواهد شد جهش کند. باستثنای یک توقف کوتاه مدت در ماه های مارس سپتامبر سال جاری، نرح بازدهی در اوراق قرضه 10 ساله از کف جولای 2012 به این سو در حال صعود بوده است. به عقیده ما این نرخ کف خیلی قبل تر از هرگونه صحبتی مبنی بر "کاهش تدریجی" اتفاق افتاده است، پس مساله ما این نیست که Fed تصمیم بر کاهش بگیرد یا نگیرد. این است که آیا ساختار موجی صعود نشان از یک پایان قریب الوقوع دارد یا خیر. از نظر ما: نشانی از این پایان وجود ندارد. روند در نرخهای بازدهی بالا باقی می مانند، با علم به اینکه هدف بعدی طی هفته ها و ماههای آتی همچنان در ناحیه 3.18%-3.20% قرار دارد. این به قیمت یک کاهش به زیر 2.64% خواهد بود تا مسیر را برای نرخهای بالاتر طی ماههای آتی تغییر دهد.

                        نظر


                        • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 18 دسامبر 2013



                          نرخ بازده در اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده که بین روزی تا 2.94% صعود کرد، عصر روز چهارشنبه ریزش نموده و سپس رالی نمود. با وجود یک نوسان بزرگ بین روزی، نرخهای بازدهی در رقم 2.879% سقفی جدید در ازای این حرکت بسته شد. روند در نرخهای بازدهی بالاتر باقی می ماند، با در نظر گرفتن هدف بعدی که همچنان طی هفته ها و ماههای پیش رو در ناحیه 3.18%-3.20% خواهد بود. در کوتاه مدت، سطح حمایت ناحیه 2.75%-2.79% است. اگر یک close زیر 2.640% اتفاق بیافتد مسیری جایگزین برای نرخهای بازدهی طی هفته های پیش رو را نشان خواهد داد.

                          نظر


                          • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 20 دسامبر 2013



                            نرخهای بازده اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده در حرکتی صعودی به سمت هدف بعدی خود در ناحیه 3.18%-3.20% می باشند. ما مطمئن نیستیم که آیا نرخهای بازدهی با رشدی سریع به آنجا می رسد یا ابتدا به ساکن یک پولبک وجود خواهد داشت و سپس تا آن ناحیه رشد خود را خواهد نمود. شاخص تمایلات روزانه (trade-futures.com) تا سطح 11% استقبال گاوها در قیمتهای اوراق خزانه داری کاهش یافته است(بر خلاف حرکت نرخهای بازدهی). از آنجاییکه شاخص DSI در ماههای ژوئن و سپتامبر تک رقمی بوده است، و این الزاما برای صعود نرخهای بازدهی مهلک نمی باشد. اما شاخص تمایلات در حال دستیابی به حدود بسیار پایین می باشد و نرخهای بازدهی از 23 اکتبر بطور مدارم برای 2 ماه متوالی در حال صعود بوده است. محدوده حمایتی در نرخهای بازدهی بین دو سطح وسیع و بزرگ 2.685% و 2.775% قرار دارد. با وجود هرگونه چرخش کوتاه مدت، پیش بینی ما همچنان مبنی بر یک افزایش نرخ بازدهی می باشد که به سقفهای جدیدی دست خواهد یافت.

                            نظر


                            • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 23 دسامبر 2013



                              نرخهای بازده اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده در فاز افزايشي كه روز 23 اكتبر در نرخ 2.469% آغاز گرديد باقي مانده است. هدف بعدي ما در ناحيه 3.18%-3.20% باقي مي ماند، اما توجه ما بطور فزاينده اي به شاخص تمايلات منعطف شده است. همانطور كه روز جمعه عنوان شد، شاخص تمايلات روزانه (trade-futures.com) تا سطح 11% تمايل گاوها روز 19 دسامبر روي قيمت هاي اوراق قرضه كاهش يافته است، كه نزديك به حد بالايي قرار دارد. اين بدين معني نمي باشد كه نرخ بازدهي نمي تواند به بالاتر ادامه دهد، اما قطعا نشان از اين دارد كه در صورتي كه به سطوح و نواحي حمايتي در ابزارهاي دنباله روي روند رخنه شود، قيمتهاي اوراق قرضه قادر به انجام رالي و نرخهاي بازدهي آبستن كاهشي قدرتمندانه هستند. ما يك سطح حمايتي مانند 2.715% را شناسايي مي كنيم و انتظار داريم كه نرخ بازدهي تحت اين پيش بيني كوتاه مدت بالاي آن بماند.

                              نظر


                              • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 27 دسامبر 2013



                                نرخهای بازده اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده در رقم 3.00% هستند و تغییری در پیش بینی کوتاه مدت ما وجود ندارد. نرخهای بازدهی در فاز افزایشی که روز 23 اکتبر در نرخ 2.469% آغاز شده است باقی مانده اند.. هدف بعدی ما ناحیه 3.18%-3.20% باقی می ماند، اما بطور فزاینده ای به شاخص تمایلات چشم دوخته ایم. شاخص تمایلات روزانه (trade-futures.com) روز پنج شنبه بواسطه قیمتهای اوراق خزانه داری(بر عکس نرخ های بازدهی) تا رقم 10% استقبال از سوی گاوها (سطح 16 دسامبر) کاهش یافته که یک حد بسیار پایین از این شاخص است. این بدین معنی نیست که نرخ های بازدهی توانایی ادامه صعود را ندارند، اما نشان از این دارد که در صورت رخنه به داخل نواحی و سطوح حمایتی، قیمتهای اوراق قرضه توانایی رالی قدرتمندانه و نرخ های بازدهی توانایی ریزش مهمی را دارند. ما یک سطح حمایتی را در 2.715% تشخیص می دهیم و انتظار داریم نرخ های بازدهی تحت پیش بینی کوتاه مدت حال حاضر بالای آن سطح بماند.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X