اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

اوراق قرضه ایالات متحده

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 13 ژوئن 2016



    نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده در حالیکه قیمت در حال رالی می باشد در کاهش می باشد. کف 2.425% روز 13 ژوئن در فاصله نزدیکی از کف 2.378% در 11 فوریه (قیمت 26.0^170) باقی می ماند.طنین نرخ بازدهی تقریبا بدون موجودیت همچنان دیوانه وار باقی می ماند. LS ها در خالص پوزیشن های خرید بی سابقه ای در قراردادهای آپشن و فیوچرز نسبت به معاملات باز قرار دارند و شاخص DSI معامله گران اوراق قرضه در عدد 95% است. صرفنظر از اینکه Fed روز چهارشنبه چه خواهد گفت، این روندی است که بیش از اندازه به آن باور شده و بیش از حد امتداد یافته است. یک برگشت روند در حال نزدیک شدن است اما ما مطمئن نیستیم که پیش از پایان هفته اتفاق بیافتد.

    نظر


    • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 15 ژوئن 2016



      نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده پیش از این هم قبل از بیانیه Fed در روز 15 ژوئن پس از آنکه این بانک اساسا کاری انجام نداد در حال نزول بود. کف روند نزولی فعلا 2.378% است، که روز 14 ژوئن اتفاق افتاده است. اوراق قرضه بلند مدت در داخل محدوده نزدیک به کف 2.378% در 11 فوریه باقی می ماند. همانطور که در تحلیل قبلی عنوان کردیم، روند بیش از حد مورد اطمینان قرار گرفته و بیش از حد امتداد یافته است. یک برگشت در حال نزدیک شدن است و وقتی ما قادر به تشخیص طبقات اولیه آن باشیم، با شما در میان خواهیم گذاشت.

      نظر


      • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 17 ژوئن 2016



        قیمت اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده روز 16 ژوئن در پیوستگی با شاخص DSI با صعود تا 94.2% تمایل گاوهای بازار تا 07.0^170 حرکت کرد. این بالاترین سطح از خوشبینی معامله گر از 15 اکتبر 2014 تا به این سو بود، که بالاترین رالی یک ماهه اوراق قرضه می باشد. قیمت برای دو ماه پس از آن کاهش یافت. بنظر می رسد که قیمت اوراق قرضه در یا بسیار نزدیک به ساعات کامل کردن یک فشار موج چهارم مثلث می باشد. با اینحال، اکنون یک سقف موج پنجم خواهد بود، که یک موج پایان دهنده است. در تحلیل اخیر ما درباره اینکه چطور روند موجود نرخ بازدهی و قیمت با عنیات به یک برگشت روند، بیش از اندازه مورد اطمینان قرار گرفته و حرکتشان امتداد یافته است. با کامل شدن یک موج الیوت، آن برگشت نزدیک است. هدف اولیه برای یک کاهش قیمت 23.0^161 بر پایه قرارداد فیوچرز فعال ممتد است.

        نظر


        • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 20 ژوئن 2016



          قیمت اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده پس از کامل کردن یک فشار صعودی برای موج 5 از (5) در قیمت 07.0^170 (16 ژوئن) در گپ روز 20 ژوئن نزولی باز شد. شاخص تمایلات 5 روزه در 94.2% تمایلات گاوهای بازار تشکیل سقف داده است. هدف اولیه برای این کاهش 23.0^161 بر اساس قراردادهای مداوم فیوچرز باقی می ماند. اگر اوراق قرضه با رالی از سقف 16 ژ<ئن عبور کند، سپس آن سقف احتمالا نام موج i (در دایره) از موج 5 مینور بخود خواهد گرفت، بجای اینکه تمام آن را موج 5 بنامیم.

          نظر


          • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 22 ژوئن 2016



            تغییری در تحلیل برای برای قیمت اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده وجود ندارد. موج 5 از (5) در سقف 07.0^170 (16 ژوئن) حرکتش قطع شد. شاخص تمایلات 5 روزه در 94.2% تمایلات گاوهای بازار تشکیل سقف داده است و همچنان صعودی است. این وضعیت همچنانکه که قیمت کاهش یابد تغییر خواهد یافت. هدف اولیه برای این کاهش 23.0^161 بر اساس قراردادهای مداوم فیوچرز باقی می ماند. اگر اوراق قرضه با رالی از سقف 16 ژوئن عبور کند، سپس آن سقف بجای اینکه تمام آن را موج 5 بنامیم احتمالا نام موج i (در دایره) از موج 5 مینور بخود خواهد گرفت.

            نظر


            • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 24 ژوئن 2016



              از آنجاییکه هیچ بازار مالی در برابر کشمکش و تقلای ناشی از نوسان بسیار بالا مصون نبود، قیمت اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده روز 24 ژوئن پرشتاب و تیز تا سقف جدیدی حرکت کرد. ما اطمینان نداریم سقف روز 24 ژوئن چطور به ساختار حرکتی قیمت می خورد. ممکن است اینطور باشد که سقف 07.0^170 در روز 16 ژوئن موج i مینوت (در دایره) از موج 5 مینور باشد، همانطور با خط Alt. در نمودار تحلیل قبلی اوراق قرضه نمایش داده شده است. این ممکن است سازنده رالی روز 24 ژوئن باشد که بخشی از موج iii مینوت (در دایره) از موج 5 مینور است و هنوز هم حاکی از قیمت های بالاتر در هفته پیش رو یا بعد از آن می باشد. اما در حالیکه فیوچرز اوراق قرضه یک سقف کاملا بی سابقه و جدید تشکیل می دهد، نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله همانطور که در نمودار فوق نمایش داده شده این کار را انجام نداده است. با گرفتار این حقیقت شده ایم که با وجود رنج حرکتی وسیع این هفته، نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله درست چند پیپ زیر قیمت close هفته پیش بسته شده است. توجه داشته باشید که طی سال گذشته، حرکت شدید مشابهی به سمت پایین در نرخ بازدهی منجر به چندین هفته صعود خلاف روند شده است. هنوز، با سقف قیمتی روز 24 ژوئن درباره ساختار موجی اطمینان نداریم بنابراین نمی توانیم یک پیش بینی کوتاه مدت در این لحظه ارایه دهیم.

              نظر


              • با سلام
                سوالی که از همکاران پرسیدم

                سوالی دارم که جوابشو توی تاپیکا پیدا نمیکنم ، گفتم اینجا پست بزارم شاید شما یه راهی نشون بدین
                سوالم در مورد روشهای کاربردی استفاده از تحلیل اوراق قرضه برای تشخیص وضعیت ارز مربوطه هست
                مثل کنترل اوراق قرضه 10 ساله کشورها و مقایسه اونها ، بررسی تفاوت اوراق 10 ساله و دو ساله و تفاوتشون
                مشکلی که خودم بیشتر برخوردکردم اینکه اغلب چارت های اوراق ها ی کشورها شبیه هم هستن مثل سهام
                متاسفانه منبع خوبی پیدا نکردم ،یک کتاب اشرف لیدی هم دارم که مشکل در ترجمه دارم
                اگه تایپیکی تو سایت یا منبع میشناسین لطفا راهنمایی کنین
                با تشکر
                ----------------------
                سلام
                اطلاعي ندارم لطفا از مديران سايت بپرسيد

                اگه اطلاعاتی دارین راهنمایی کنید، ممنون

                نظر


                • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 27 ژوئن 2016



                  همانطور که در تحلیل قبلی به آن اشاره کردیم، قیمت اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده جمعه گذشته (24 ژوئن) تشکیل یک سقف داد، در حالیکه نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده این کار را نکرد (تشکیل ی کف جدید داد). برجسته ترین حقیقت که قیمت اوراق قرضه به دنبال آن است حد بالای تاریخی ثبت شده در گزارش COT می باشد.بعنوان درصدی از معاملات باز، LS ها در در خالص خرید قراردادهای فیوچرز و آپشن در وضعیت بی سابقه ای قرار دارند، در حالیکه تجاری های بازار در خالص فروش خود در این وضعیت قرار دارند. LS ها (دنبال کننندگان روند) عمدتا از صندوق های تامینی تشکیل می شوند که روند بازار را دنبال می کنند، در حالیکه تجاری ها وضعیتی مخالف معاملات اینها دارند. اگر کسی مجبور شود عبارات سادی ای را بر روی هر گروه قرار دهد، تجاری ها بعنوان سرمایه هوشمند بازار در نظر گرفته می شوند در حالیکه LS ها سرمایه غیرهوشمندانه بازار هستند. در حقیقت، همه در بازارهای مالی گرده آمده اند، از جمله هر دوی این گروه ها. اینها تنها در سمت متفاوتی از معامله قرار دارند. وقتی اندازه هر گروه به حد بالایی دست می یابد، بخصوص یک حد بالای بی سابقه، این سوال را در بازار بر جای می گذارد که خط برگشت بازار وجود دارد. امواج کوتاه مدت اجازه یک فشار صعودی دیگر در قیمت در روزهای پیش رو را می دهد، اما یک close زیر 11.0^168 نخستین نشانه خواهد بود که رالی قیمتی از ادامه راه خسته شده است.

                  نظر


                  • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 29 ژوئن 2016



                    قیمت اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده روز دوشنبه (27 ژوئن) با حرکت شدید و ناگهانی تا 25.0^173 صعود کرد و روز 28 ژوئن با آن سقف دوباره در یک سطح قرار گرفت. در ارتباط با این فشار صعودی، شاخص DSI تا 93% تمایلات گاوی روی اوراق قرضه افزایش یافته است. وقتی در رابطه با حد بالای تاریخی در گزارش COT که روز دوشنبه 27 ژوئن درباره اش بحث شد، نزول دوباره اوراق قرضه تقریبا نزولی است. در کوتاه مدت، ما اطمینان نداریم که آیا یک فشار صعودی دیگر در روزهای آتی وجود خواهد داشت یا خیر، اما یک close زیر 11.0^168 نخستین نشانه ای خواهد بود که این رالی به نقطه خستگی اش رسیده و یک کاهش قیمتی بزرگتر در جریان بوده است.

                    نظر


                    • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 1 جولای 2016



                      قیمت اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده روز جمعه 1 ژوئن با حرکت شدید و ناگهانی تا 11.0^175 صعود کرد، که، بر پایه نامگذاری امواج شده در نمودار، باید یک پیشروی پنج موجی را در چندین درجه از روند کامل کند. حد بالای خوشبینی نشان دهنده رالی حال حاضر و ساختار موجی الیوتی کامل یا تقریبا کامل نشان از یک برگشت روند بسیار نزدیک دارد. یک کاهش به زیر 00.0^171 نشان خواهد داد که یک سقف برای این رالی در کار است. هدف ابتدایی نزولی، بهمراه پتانسیل بالاتر و قویتری برای نزول حدود 3-4 واحد پایین تر خواهد بود.

                      نظر


                      • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 6 جولای 2016



                        قیمت اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده روز 6 جولای رالی خود را تا 04.0^177 امتداد بخشید، جایی که موج C تا سطحی حرکت کرد که 1.618 برابر طول موج A بود.نامگذاری های انجام شده روی نمودار برای هم ردیف شدن با گزارش 1 جولای تنظیم شده است. شاخص DSI معامله گران اوراق قرضه تا 95% تمایلات گاوی صعود کرده و گزارش COT نشان می دهد که LS های بازار (به درصد معاملات باز) از 2 هفته پیش به این سو در 15.44% قرار گرفته بود، یک رکورد بی سابقه در خالص تعداد پوزیشن های خرید. این باور که اوراق قرضه به رالی خود ادامه داده و ادامه کاهش نرخ بازدهی تقریبا جامع و فراگیر است، که، از قضا، دقیقا در شرایطی است که متوجه برگشت روند می باشد. نمودار ساعتی (در اینجا نشان داده نشده) الگویی را نشان می دهد که اجازه تشکیل یک سقف یا بیشتر را به ما می دهد، بهمراه هدف حرکتی دربر گیرنده سطح 21.0^177 . اما ایت فشار صعودی الزامی برای وقوعش نیست. یک کاهش از .5.0^173 نشانگر این خواهد بود که یک سقف در قیمت در حال تشکیل است. قیمت می تواند 5-10 واحد دیگر به سرعت بعد از آن سقوط کند.

                        نظر


                        • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 8 جولای 2016



                          قیمت اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده روز 8 جولای در 09.0^177 یک سقف بین روزی تشکیل داد، بسیار نزدیک به سطح 24.0^177 که در ما در تحلیل قبلی به آن استناد کردیم. امواج کوتاه مدت طی دو روز گذشته قطعا تنوع کافی دارد که برای قیمت اوراق قرضه احتمال فشار صعودی دوباره را بهمراه داشته باشد، با اینحال ما از احتمالات برای این حرکت کوتاه مدت اطمینان نداریم. قیمت برای 8 سسشن از 10 سسشن گذشته در 6 روز متوالی اخیر را در قیمتی بالاتر بسته شده است. شاخص مومنتوم بازتاب یک روند بیش خرید و شاخص تمایلات انعکاس روندی بیش از حد اطمینان شده می باشد. ما درباره گزارش COT بحث و به شاخص تمایلات روزانه استناد کرده ایم. روز سه شنبه، شاخص اجماع درباره صعودی بودن جهت بازار، یک نظرسنجی از سوی روزنامه ها و معامله گران کالا، تا 83% تمایلات گاوی روی اوراق قرضه افزایش یافت، که بالاترین سقف 6 سال اخیر از 1 ژوئن 2012 به این سو (84%) می باشد. بنابراین اکنون یکی دیگر از شاخص های تمایلات یک سقف چندین ساله را تشکیل داده است. وضعیت ما بدون تغییر و مستحکم باقی می ماند: اوراق قرضه در یا نزدیک به پایان رالی خود می باشد. یک کاهش از 15.0^173 نشانگر این خواهد بود که قیمت روند حرکتی خود را عکس کرده و یک ریزش بزرگتر در جریان است. اوراق قرضه ممکن است 5-10 واحد دیگر بعد از یک رفتار حرکتی سریع سقوط نماید.

                          نظر


                          • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 11 جولای 2016



                            افت تمایلات برای قیمت اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده برای بطور قدرتمندانه ای نزولی است. ما همچنان به حدود بالایی اشاره می کنیم که در گزارش COT (نمودار فوق) بر جای خود باقیست، همینطور شاخص DSI و شاخص اجماع نظر صعودی تمایلات بازار. گزارش قبلی ساختار موجی با درجه مشخص شده را در اوج خود نمایش داده است. در معاملات شبانه در شب 11 جولای، قیمت متمایل به 11.0^177 شد و سپس در طول سسشن کاری روز برگشت. مانند قبل، یک کاهش به زیر 15.0^173 نشان از این خواهد داشت که قیمت روند صعودی خود را برگشته است و ریزش بزرگتری در راه است. اوراق قرضه ممکن است 5-10 واحد دیگر بعد از رفتار تند و سریع خود سقوط نماید.

                            نظر


                            • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 13 جولای 2016



                              وضعیت ما درباره قیمت اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده نزولی باقی می ماند. قرارداد متداوم روزانه فعال در فیوچرز بعدازظهر روز 12 جولای تا 07.0^173 افت نمود و در انتهای سسشن در 29.0^173 بسته شد. قیمت روز 13 جولای کمی جهش کرد. حد بالای شرایط موجود در تمایلات که در اینجا به بحث گذاشته شده است، دست نخورده باقی می ماند. ساختار موج رالی ممکن است بطور قابل قبولی کامل نامگذاری شود. اگر یک قله برای قیمت اوراق قرضه در پیش باشد، قیمت باید بزودی با شیوه ای شدیدتر شروع به کاهش کند. هدف ابتدایی 5-10 واحد پایین تر از سطوح جاری قرار دارد. یک close در سقف جدید، بالای 11.0^177، به معنی این خواهد بود که رالی قیمت اوراق قرضه در حال ادامه بوده است.

                              نظر


                              • نرخ بازده اوراق قرضه 30 ساله 15 جولای 2016



                                از آنجایی که قیمت تقریبا 6 واحد کامل از قله 11.0^177 در 11 جولای به این سو نزول کرده است، پیش بینی ما برای نزول قیمت اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده در حال اجراست. یک ناحیه کوتاه مدتی حمایت درست زیر کف روز 15 جولای در محدوده 19.0^170 تا 12.0^171 وجود دارد، اما پتانسیل نزولی بازار اوراق قرضه بسیار بزرگتر است. خط روند صعودی که 31 دسامبر آغاز شده است، تقریبا از فاصله 10 واحدی زیر قیمت close 13 جولای (خط قرمز روی نمودار) عبور می کند. ناحیه دربرگیرنده ای خط روند قرمز رنگ اولین هدف قابل توجه در مسیر نزول است. با در نظر داشتن اینکه LS های بازار در حد بالای 21 ساله خود در خالص خرید قراردادهای فیوچرز و آپشن اوراق قرضه قرار دارند، حرکت نزولی در قیمت ممکن است سریع باشد. سطح کلیدی برای نزول سقف 11 جولای است، این سطح حتی تست هم نباید شود.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X