اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

هوش مصنوعی در فارکس

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #16
    در اگوییتی مناسب بدلخواه خودتان میتوانید تریدها را کلوز کنید.بستگی به نظر خودتان دارد.مثلا الان در 16 درصد سود قرار دارد .میتوانید هرگاه و در هر موقعیتی که خواستید و سود مناسب بود تریدها را ببندید و مجددا در اگوییتی پایینتر همراه با تریدهای جدیدتر وارد شوید.مدیریت اینکار به عهده خودتان میباشد.

    گزارش فارکس فکتوری:



    هدف فعی ما 25 درصد میباشد.وقتی به 25 درصد سود رسید.مجددا سیکل پوزیشن گیری را از سر میگیریم.

    اگوییتی در حال حاضر در مثبت قرار دارد.همیشه چشمتان به اگوییتی باشد.برای کلوز کردن تریدها اگوییتی مناسب هدف ماست.

    نظر


    • #17
      بسیار جالب بود بنده به شخصه مطالب رو دنبال میکنم

      نظر


      • #18


        بالانس خیلی خوب در مثبت...اگوییتی هم تقریبا خوب...اما منتظر صعود اگوییتی در مقدار بیشتر می مانیم.با توجه به صعود بالانس. اگوییتی میتواند در صعود بیشتر ما را در بستن تریدها در سود بیشتر یاری کند.منتظر می مانیم.

        نظر


        • #19
          من فکر میکنم هیچ سیستمی وجود نداره که کاملا متکی بر ماشین باشه و در بلند مدت سودآور باشه.
          علتش هم مشخصه و اون هم اینه که بهترین برنامه نویسان دنیا موفق به اینکار نشدن.
          اما اکثر کسانیکه حرفه ای در بازار هستن و برآیند مثبت دارن در بیشتر موارد از ماشین هم استفاده میکنن و نبایدمنکر این شد که برنامه نویسی نقشی در دنیای امروز نداره.
          برای سهولت در رصد بازار و از دست ندادن موقعیت ها طبق همین صحبتی که شما داشتید و کاملا هم درسته حتما بایستی از قدرت ماشین استفاده کرد.
          اما ابزار برای راحتی شما ایجاد شده نه اینکه جای شما رو 100% بگیره.
          مثل اینکه بگیم مثلا پیچ گوشتی اختراع شده و خودش باید تشخیص بده ما قراره چه پیچی رو برای بستن یا باز کردن انتخاب کنیم و انجام بده.
          در مارکت هم ماشین فقط پیدا کننده موقعیت هست ولی این موقعیت باید از ..... دیدگاه شما رد بشه و پالایش بشه وگرنه میتونه خطای بسیاری داشته باشه.
          بعد از چندسال تجربه در بازار شما کم کم بازار رو حس می کنید و حرکت های اون رو درک میکنید که اینکار از عهده ماشین خارج هست.
          و هرچقدر بیشتر بتونید به درک خودتون که به نوعی با مشاهده معمولی مارکت ناسازگاری داره اعتماد کنید و عمل خودتون رو با درک خودتون در یک راستا قرار بدین ,اون موقع پالایش قویتر و برآیند بهتر حاصل میشه.
          برای همین در درجه اول تجربه و مهارت در ترید باز نقش اصلی رو خواهد داشت.
          اینکه احساسات نبایستی درگیر معاملات بشه کاملا درسته اما کلی نیست.
          شما در زمان تصمیم اولیه بر اساس سیستم, تجربیات و هرچه که آموختید بایستی از احساس خودتون به بازار هم در اون لحظه استفاده کنید.
          اون چیزی که مهمه اینه که بعد از تصمیم گرفته شد و باز شدن پوزیشن دیگه نباید احساسات رو وارد کرد وگرنه کار خراب میشه.

          اینکه شما مهارت برنامه نویسی دارید واقعا عالیه و دراینده مطمئن باشید خیلی بهتون کمک میکنه و سرعت موفقیت شما رو حتما بیشتر میکنه.
          اما زیاد غرق اون نشید که اصل داستان که خودتون هستید کاملا محو بشه.
          پیشنهادم اینه که شما به صورت غیر ماشینی به یک سیستم سود ساز برسید که ماهیانه فقط 4 تا 5 درصد سود داشته باشه و نه بیشتر.
          یعنی اگرحساب 1000 دلاری دارید کافیه روزی 1.6 دلار سود کنید و این یعنی برایند یک روز شما بطور میانگین بایستی حدود 16-18 پیپ باشه با پوزیشن حداقل 0.01
          شاید در نگاه اول ساده به نظر بیاد ولی همین هم اگرتجربه چندساله پشتش نباشه اتفاق نمیفته.
          اگر تا یکسال موفق بودین و در پایان سال شما به 1700 دلار رسیدید (با شرایط افت حساب کمتر از 10% و ماکزیمم حجم 0.01) بدونید که موفق شدید و در 10 سال آینده به تمام آرزوهاتون میرسید.
          بدون استفاده از ماشین بعد از 10 سال حساب 350 هزار دلاری دارید.
          اما شما توانایی برنامه نویسی دارید و حتما باید بهره ببرید.
          در مرحله ای که بعد از یکسال سیستم شما طبق پلان دستی و رعایت قواعد مدیریت موفق بود که معنای دیگرش هم اینه که احساسات شما هم تحت کنترلتون دراومده و مهارت ترید و معامه کردن شما هم به بهترین سطح ممکن رسیده , در این مرحله ماشین رو وارد سیستمتون بکنید.
          تاریخ یکساله خودتون رو چک کنید و ببینید چه قسمت هایی از کار روتین بوده و فقط باعث اتلاف وقت و انرژی شما میشده و نیاز به تصمیمات اساسی نداشته و به قول معروف کدوم بخش کارتون ماشینی بوده و فکری نبوده, این قسمت ها رو پیدا کنید و ماشینی کنید.
          بعد از کسب مهارت سرعت شما و دقت شما در تصمیم گیری افزایش پیدا میکنه و اینجا با کمک ماشین قسمت گسترده تری از بازار رو وارد سیستمتون بکنید.
          اون موقع با گسترده تر کردن کار و افزایش مهارت حسی و فکری شما و تلفیق با ماشین برآیند شما میتونه تا ماهی 15 درصد هم با رعایت قواعد سرمایه افزایش پیدا کنه.
          کما اینکه من دیدم که تریدرهای ماهر که بخشی از کارشون رو ماشینی کردن بطور میانگین ماهیانه 15 درصد بازدهی دارن.
          و وقتی به این مرحله برسید در چندسال آینده سختی های یکسال اول و دوم رو سریع فراموش خواهید کرد و 5 سال ترید نیازه که شما رو کاملا بی نیاز بکنه.
          امیدوارم منظورم رو در این پست رسونده باشم و امیدوارم سیستم ماشین شما در درجه اول موفق بشه و با این پست فقط خواستم بگم اگر هم نشد اصلا نامید نشید و قدر استعداد و تواناییتون رو بدونید و نقش اصلی رو به خودتون بسپارید.

          نظر


          • #20
            نوشته اصلی توسط nial نمایش پست ها
            بله درست متوجه شدید.در هوش مصنوعی مانیتور کردن بی معنی است(یا سود یا ضرر).اما مانیتوری بروکری انجام میدم.یعنی نظارت کامل دارم که بروکر تا قیمت مورد نظر همانند اکثر بروکرها حرکت رو انجام بده.در ضمن مواظب هستم تغییر تی پی و استاپ هم بر اثر اشتباهات بروکری رخ نده.همزمان در سه تا بروکر قیمت رو چک میکنم.(این موارد خیلی کم پیش میاد)
            .................................................. ........................

            مجددا عرض میکنم خدمت عزیزان که در سیگنالگیری ها به این روشها.چندین حالت میتوان سیگنال گرفت.یعنی میتوان تعداد تریدها رو هم کمتر گرفت.یا تعدادشون رو بیشتر کرد.این بستگی به این داره که چقدر ریسک و سود مورد نظرتون باشه.

            من اعتقاد دارم برای تست همیشه در دمو هم باید اکانتهای کوچک و زیر ده هزار دلار کار کرد.اما چون این بروکر در ایلایت کمتر از یک لات سایز ندارد.مجبور شدیم اکانت بزرگ باز کنیم.پس شما صرفا میتونید این اکانت هشتاد هزار تا رو هشتصد دلار یا هشت هزار دلار فرض بگیرید.زیاد در رویا و خیالات نمیخواهیم فرو برویم.در ضمن ضرر جزئی از بازار تبادلات ارزی هست.ضرر علاج ندارد جز تحمل و عبور از مرحله ضرر دهی.پس در سیگنالها باید تا رسیدن به سود مناسب صبور باشیم.این قانون اول و آخر بازار تبادلات ارزی میباشد.

            آقا رضا
            همونطور که حدس میزدم ترید دستی در این وسعت نمیتونه جواب بده و نهایتا باعث فرسودگی میشه ! به شما پیشنهاد میکنم که روشتون رو به اکسپرت تبدیل کنید . چون پرفورمانس چند روز اول خوب بود به نظرم ارزش امتحان کردنش رو داشته باشه . اگر خواستید میتونم بهتون کمک کنم.

            نظر


            • #21
              نتيجه كمتر از دو ماه

              نوشته اصلی توسط nial نمایش پست ها

              بالانس خیلی خوب در مثبت...اگوییتی هم تقریبا خوب...اما منتظر صعود اگوییتی در مقدار بیشتر می مانیم.با توجه به صعود بالانس. اگوییتی میتواند در صعود بیشتر ما را در بستن تریدها در سود بیشتر یاری کند.منتظر می مانیم.
              سلام...

              اگوييتي مثبت شد.ما در 46 درصد سود خارج شديم.مدت تقريبي كمتر از دوماه....

              همانطور كه قبلا گفتم اگوييتي مهم است.يعني صبر+اگوييتي مثبت=سود مناسب

              سيستم هوش مصنوعي نياز به صبر و حوصله دارد.اما در هر حال ريسك عمل جايي نرفته است.

              از الان ميتوان مجددا تريدهايي را بر اساس هوش مصنوعي به اكانت تزريق كرد.و منتظر نتايج بعدي بود.

              نميدانم جمله تريد نكردن خود يك تريد هست را بياد داريد يا نه؟

              مدتي ما تريد نكرديم.در حالي كه ميتوانستيم تريد را ادامه بدهيم.اما ضرورت نداشت.تريد نكردن خود باعث مثبت شدن ميشود.نكته اي كه قبلا هم گفته بودم.منتظر بودن براي اگوييتي مثبت بود.الان اگوييتي مثبت ميباشد.حال اگر به ميزان درصد برنده شدن تريدها نگاه كنيد.سبز بودن هيستوري دقت كار هوش مصنوعي را مشخص ميكند.

              نظر


              • #22
                نوشته اصلی توسط Riton نمایش پست ها
                آقا رضا
                همونطور که حدس میزدم ترید دستی در این وسعت نمیتونه جواب بده و نهایتا باعث فرسودگی میشه ! به شما پیشنهاد میکنم که روشتون رو به اکسپرت تبدیل کنید . چون پرفورمانس چند روز اول خوب بود به نظرم ارزش امتحان کردنش رو داشته باشه . اگر خواستید میتونم بهتون کمک کنم.
                كدوم فرسودگي؟؟

                نظر


                • #23
                  نوشته اصلی توسط nial نمایش پست ها
                  كدوم فرسودگي؟؟
                  رضا جان
                  جالب اینجاست که زمانی که حساب تا مرز کال شدن رفت خبری ازتون نشد ! و جالبه که میگید میشد ترید کنید در حالی که مارجینی برای ترید باقی نمانده بود ! به هر حال دروداون بسیار زیادی داشتید و اینطوری به نظرم بی فایده ست . هر چند کلیت کارتون و نسبت تیپی به استاپتون جالب است. پیشنهاد میکنم اگر سیستمتون اجازه میده به تایم فریمهای پایین تر هم بیایید و مجددا پوزیشنهایی به همون سبک و سیاق ولی با تیپی و استاپ کوچکتر بگیرید تا در یک دوره دیگرسیستم مورد سنجش قرار بگیره .
                  در مورد فرسودگی هم باید بگم من که به شخصه انرژی این رو ندارم این همه ترید رو به صورت دستی باز کنم شما رو نمیدونم ! و اینکه شما در چند روز اول سود بسیار خوبی داشتید با داشتن دروداون کم و قابل قبول . اگر این روش دستی نبود و شما پوزها رو مونیتور میکردید بعد از باز شدن میتونستید خیلی زود تر تو سود ببندید قبل اینکه حساب به خطر بیافتد.
                  به هر حال از اینکه برگشتید خوشحالم و پیگیر حساب و تاپیکتون هستم.

                  نظر


                  • #24
                    نوشته اصلی توسط Riton نمایش پست ها
                    رضا جان
                    جالب اینجاست که زمانی که حساب تا مرز کال شدن رفت خبری ازتون نشد ! و جالبه که میگید میشد ترید کنید در حالی که مارجینی برای ترید باقی نمانده بود ! به هر حال دروداون بسیار زیادی داشتید و اینطوری به نظرم بی فایده ست . هر چند کلیت کارتون و نسبت تیپی به استاپتون جالب است. پیشنهاد میکنم اگر سیستمتون اجازه میده به تایم فریمهای پایین تر هم بیایید و مجددا پوزیشنهایی به همون سبک و سیاق ولی با تیپی و استاپ کوچکتر بگیرید تا در یک دوره دیگرسیستم مورد سنجش قرار بگیره .
                    در مورد فرسودگی هم باید بگم من که به شخصه انرژی این رو ندارم این همه ترید رو به صورت دستی باز کنم شما رو نمیدونم ! و اینکه شما در چند روز اول سود بسیار خوبی داشتید با داشتن دروداون کم و قابل قبول . اگر این روش دستی نبود و شما پوزها رو مونیتور میکردید بعد از باز شدن میتونستید خیلی زود تر تو سود ببندید قبل اینکه حساب به خطر بیافتد.
                    به هر حال از اینکه برگشتید خوشحالم و پیگیر حساب و تاپیکتون هستم.
                    سلام ..ممنون از شما...اما...

                    عزيزم.اشتباه شما همينه.اينكه ميگيد حساب تا مرز كال شدن رفت خبري ازم نبود.اين حرف درستي نيست.كلا سيستم كاري من اينطوري هست.من خبري ازم بود.فقط همونطور كه نوشتم منتظر اگوييتي مثبت بودم.اصلا ريشه سيستم من اينطوريه.حالا شايد شما فكر كنيد من شانس آوردم كه كال نشدم.درسته؟اصلا اينجوري نيست.من ميدونستم كه اكانتم تو ضرر ميره.و ميدونستم كه ممكنه چندين هفته تريد نبايد انجام بدهم.من از قبل ميدونستم كه ممكنه اين اتفاقات بيفته.اين چيز تازه اي براي من نيست.چون بيشتر از 20 تا اكانت رو بهمين شيوه ها رشد دادم.براي اينكه حرف من رو باور كنيد.اگر بخواهيد پسورد دو تا اكانت ديگه متعلق به چندين ماه پيش و مربوط به سال گذشته رو بشما نشون بدم كه بهمين طريق رشد داشته.

                    اما يه سوال؟چرا كال مارجين نشدم؟؟يكي از دوستان قبلا ميگفت شما اكانتتون رو كال مارجين كرده ايد.به ايشون هم گفتم كه من تابحال هيچ حسابي رو حتي حساب دمو يا ريل رو كال مارجين نكرده ام(با اين سيستم).درسته اكانت در ضرر ميرود.اما توقف تريد در يك دوره جهت اين نيست كه از كال مارجين ميترسيم.بجهت تعداد بالاي تريد هست كه ميخواهيم از تعداد به مقداري زيادي كم بشه. و اگوييتي مثبت بشه.

                    يكي از مزاياي اين روشها بر اساس هوش مصنوعي اينه كه ميدوني چقدر قراره تو ضرر بري.ميدوني چقدر بايد تريد انجام بدي.ميدوني چقدر بايد ريسك كني.ميدوني كي بايد شروع كني و ميدوني كي بايد ديگه تريد نكني.دقيقا از روزي كه من از تريد كردن دست كشيدم.اكانت از منفي به مثبت رفت؟يعني شانسي اين اتفاق افتاده......هرگز....

                    نظر


                    • #25
                      نوشته اصلی توسط nial نمایش پست ها
                      سلام ..ممنون از شما...اما...

                      عزيزم.اشتباه شما همينه.اينكه ميگيد حساب تا مرز كال شدن رفت خبري ازم نبود.اين حرف درستي نيست.كلا سيستم كاري من اينطوري هست.من خبري ازم بود.فقط همونطور كه نوشتم منتظر اگوييتي مثبت بودم.اصلا ريشه سيستم من اينطوريه.حالا شايد شما فكر كنيد من شانس آوردم كه كال نشدم.درسته؟اصلا اينجوري نيست.من ميدونستم كه اكانتم تو ضرر ميره.و ميدونستم كه ممكنه چندين هفته تريد نبايد انجام بدهم.من از قبل ميدونستم كه ممكنه اين اتفاقات بيفته.اين چيز تازه اي براي من نيست.چون بيشتر از 20 تا اكانت رو بهمين شيوه ها رشد دادم.براي اينكه حرف من رو باور كنيد.اگر بخواهيد پسورد دو تا اكانت ديگه متعلق به چندين ماه پيش و مربوط به سال گذشته رو بشما نشون بدم كه بهمين طريق رشد داشته.

                      اما يه سوال؟چرا كال مارجين نشدم؟؟يكي از دوستان قبلا ميگفت شما اكانتتون رو كال مارجين كرده ايد.به ايشون هم گفتم كه من تابحال هيچ حسابي رو حتي حساب دمو يا ريل رو كال مارجين نكرده ام(با اين سيستم).درسته اكانت در ضرر ميرود.اما توقف تريد در يك دوره جهت اين نيست كه از كال مارجين ميترسيم.بجهت تعداد بالاي تريد هست كه ميخواهيم از تعداد به مقداري زيادي كم بشه. و اگوييتي مثبت بشه.

                      يكي از مزاياي اين روشها بر اساس هوش مصنوعي اينه كه ميدوني چقدر قراره تو ضرر بري.
                      ميدوني چقدر بايد تريد انجام بدي.ميدوني چقدر بايد ريسك كني.ميدوني كي بايد شروع كني و ميدوني كي بايد ديگه تريد نكني.دقيقا از روزي كه من از تريد كردن دست كشيدم.اكانت از منفي به مثبت رفت؟يعني شانسي اين اتفاق افتاده......هرگز....
                      دوست عزیز
                      اولا که فکر کنم در محاسبه سود حساب اشتباه بزرگی کردید چرا که 46% نیست و خیلی خیلی کمتره !
                      در ثانی این قسمت از حرفتون که بولد کردم به شدت مخالف هستم ! چرا که اگر واقعا میدونستید که این مقدار زیاد حساب میره تو ضرر عاقلانه تر این بود صبر میکردید و در جای خیلی بهتر وارد میشدید ! سودتون هم خیلی قابل توجه تر میشد !

                      نظر


                      • #26
                        نوشته اصلی توسط Riton نمایش پست ها
                        دوست عزیز
                        اولا که فکر کنم در محاسبه سود حساب اشتباه بزرگی کردید چرا که 46% نیست و خیلی خیلی کمتره !
                        در ثانی این قسمت از حرفتون که بولد کردم به شدت مخالف هستم ! چرا که اگر واقعا میدونستید که این مقدار زیاد حساب میره تو ضرر عاقلانه تر این بود صبر میکردید و در جای خیلی بهتر وارد میشدید ! سودتون هم خیلی قابل توجه تر میشد !
                        متوجه اصل مطلب نشديد...ميدانيم چقدر قراره تو ضرر برويم.اما در حالتي كه قراره در ضرر برويم(فراموش نكنيد اكانت در ابتدا 20 درصد در سود رفت). اما سود دوام نياورد و در ضرر رفت.اينطوري بگم:من اكانتي دارم شروع به تريد ميكنم براي كسب 30 درصد سود.نميدانم آيا الان اكانتم مستقيما در ضرر ميرود يا سود.تريدها انجام ميشود .وقتي در سود رفت.خوب تصفيه انجام ميشود و تمام.. و براي دور بعدي آماده ميشويم.اما اگر در ضرر رفت.ميتوان با توجه به تعداد و ريسك و ريوارد تعيين كرد كه اكانت محتمالا ايكس درصد در ضرر فرو ميرود.پس وقتي به تعداد ايكس تريد كردي و افت اگوييتي ايكس درصد داشتي در فلان تعداد پوزيشن كار رو متوقف كن.و ديگر تريد نكن.

                        البته احتمالا شما چون از پشت قضيه تريدها مطلع نيستيد.شايد درك نكنيد كه چطور اينكار انجام ميشود.البته اينكه عرض كردم ميدانم.دانستن دقيق كه مسلما نيست.بر اساس آمار و تجربه حدود آنرا ميدانيم.

                        منظور من از دانستن اين هست كه شما وقتي در ضرر رفتيد ميدانيد چقدر قراره در ضرر برويد .پس آمادگي اون رو بايد داشته باشيد.نه اينكه من از ابتدا ميدانم قراره در ضرر بروم.اگر ميدانستم كه تريدها را معكوس ميگرفتم.و كلي سود در همون ابتدا ميگرفتم.

                        نه اشتباهي انجام نشده.....46 درصد سود هم داشتيم.البته شما زيركانه و هوشمندانه به اصل مطلب اشاره كرديد.ميتوني بفهمي من چطوري 46 درصد سود گرفتم.كمي فكر كني متوجه ميشوي.

                        نظر


                        • #27
                          سلام

                          خیلی ممنون از زحماتی که میکشید و توضیح میدید مطلب رو
                          من مطالب برام جالب بود

                          و میخوام با توجه به مطالبی که گفتی تو حساب دمو خودم این مطلب رو تست کنم
                          امکانش هست
                          راهنمایی بفرمایید من را ؟
                          زمین میوه هایش را به شما می دهد , و شما اگر بدانید دست ها تان را چه گونه پر کنید بی نیاز خواهید بود .


                          تا در طلب گوهر کانی ،کانی/
                          تا در هوس لقمهٔ نانی، نانی/
                          این نکتهٔ رمز اگر بدانی، دانی/
                          هر چیزی که در جستن آنی، آنی

                          نظر


                          • #28
                            نوشته اصلی توسط tavakoligh نمایش پست ها
                            سلام

                            خیلی ممنون از زحماتی که میکشید و توضیح میدید مطلب رو
                            من مطالب برام جالب بود

                            و میخوام با توجه به مطالبی که گفتی تو حساب دمو خودم این مطلب رو تست کنم
                            امکانش هست
                            راهنمایی بفرمایید من را ؟
                            سلام

                            متوجه منظور شما نشدم.صبر كنيد مجددا شروع خواهيم كرد.

                            مجددا سيگنالگيري روي اين اكانت رو از اواخر هفته شروع ميكنم.فعلا تايپيك به زير ميره.تا سر فرصت شروع كنيم.

                            نظر


                            • #29
                              با سلام با دیدن این ستنیمنت خیلی به هیجان اومدم مشه لطف کننید بگید چطور میتونوم به این اکسپرت دسترسی پیدا کرد وا یا یه ااون متصل شد ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

                              نظر


                              • #30
                                با سلام با دیدن این ستنیمنت خیلی به هیجان اومدم مشه لطف کننید بگید چطور میتونوم به این اکسپرت دسترسی پیدا کرد وا یا یه ااون متصل شد ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

                                نظر

                                پردازش ...
                                X