اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

هوش مصنوعی در فارکس

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • سیگنال: هوش مصنوعی در فارکس

    با سلام
    هوش مصنوعی چیست؟

    هوش مصنوعی، هوش ماشین هاست! در واقع شاخه ای از علوم کامپیوتر است که قصد دارد راه حل های الگوریتمی را ارائه کند تا بتوانیم به وسیله آنها در ماشین ها هوشمندی ایجاد کنیم. اما این تعریف کافی نیست؛ اول از همه باید بدانیم که تعریف هوشمندی چیست و بعد باید منظور از ماشین را دربیابیم:

    استدلال، منطق، تصمیم گیری ؛ این ها توانایی هستند که شما از آنها استفاده می کنید. پس شما هوشمند هستید. اگر این توانایی ها را در کامپیوتر هم ایجاد کنیم، آنگاه به ماشین هوشمند دست می یابیم! به همین سادگی ... ولی به جز این ها چیز های دیگری هم در رابطه با تعریف هوشمندی وجود دارند که دانستن آنها را می توان مهم ارزیابی کرد. در واقع بحث هایی که در مورد هوشمندی و هوش مصنوعی مطرح شده است؛ تنها به دوره ی امروزه ی ما و قرن 21 مربوط نمی شود، بلکه از سال 1950 این مباحث به طور جدی مطرح شد.

    پروژه ای بنام هوش مصنوعی در بازار تبادلات ارزی رو با کمک شش نفر از دوستان داوطلب شروع کردیم.مبحث این تایپک نوعی سیستم تولید سیگنال بر اساس هوش و الگوریتم بی احساس میباشد.و عزیزان میتوانند سیگنالها را دنبال نمایند.ممکن است بعدا تایپیکی بر اساس اینکه چطور در بازار تبادلات ارزی بدون احساس ترید کنیم هم دایر نمایم.

    بنده قبلا هم تایپیک سیگنال داشتم.اما این تایپیک مودیفای شده تایپیک های قبل میباشد.یعنی نسبت به او تایپیک های قبلی بهتر و بیشتر عملکرد مثبت دارد.

    اینطور که دوستان هم گفتند در انجمن مجاز هستیم فقط از بروکر اسپانسر(پی سی ام) استفاده کنیم.پلتفرم اون رو دانلود کردم و افتتاح حساب هم شد.به نسبت بروکر فیبو سرعت بالاتری داره.چون سیستم ما حساس به تعداد سیگنال میباشد.سرعت و عملکرد بروکر هم بی تاثیر نیست.

    اکانت در بروکر PCM
    Login : 123471321
    Investor : A135UX!$@#Y8!

    .................................................. .................................................






    ویرایش توسط nial : https://www.traderha.com/member/15773-nial در ساعت 02-25-2016, 06:40 PM

  • #2
    در توضیحات اضافه تر باید بگویم.که این تولید کننده سیگنال بر مبنای نوعی هوش مصنوعی دقیقا همان کاری را انجام میدهد که از او خواسته شده است.اما با دقت بالاتر و سریعتر.تشخیص نقاط بهتر و دستور ورود زودتر.

    تخمین مقدار تی پی و استاپ بسیار بسیار مناسب تر.

    به او گفته اییم شرایط را بر اساس هماهنگی حرکتی فلان تعداد جفت ارز بررسی کن.آمار بگیر و نتیجه آیا بخریم بهتر است؟آیا بفروشیم بهتر است و آیا ترید نکنیم بهتر است را اعلام کن.

    دستوراتی که میدهد تقریبا 99 درصد همان است که ما هم همان دستورات را قرار بود اجرا کنیم.اما او سریعتر و تندتر اینکار را انجام میدهد و این یعنی ما ""نقطه ورود"" در 26 جفت ارز را سریعتر پیدا میکنیم و ورود انجام میشود.فراموش نکنید.اگر انسان بخواهد اینکارها را انجام دهد حداقل به 4 لب تاپ و دو نیروی انسانی ماهر و داشتن اینترنت مناسب همراه با 24 ساعت فول تایم زمان نیاز هست.خوب طبیعتا از عهده ما خارج است.شاید بشود اینکار را انجام داد.اما انرژی زیادی از تریدر تلف میشود و همین ممکن است بجای خوب ترید کردن.اشتباهاتی انجام دهد و یک ترید خوب تبدیل به ترید بد شود.


    همانند یک انسان تحلیل کن و نتیجه را اعلام کند:

    البته تحلیلی که انجام میده مثل تحلیلات شماها نیست.یه جورایی نوعی تحلیل فرمولی از قبل آماده شده است.چون ماشین همانند الگوریتم باید عمل کنه.نمیتونه در هر لحظه خودشو تغییر بده.یه جورایی برنامه ریزی تحلیلی نسبتا ثابت بهش دادیم.مثلا بهش گفتیم در الیوت فقط در موج سوم فلان کار رو انجام بده.یا اگر در بعد ازموج پنج هستی فقط در اصلاح موج abc فلان کار رو بکن.چیزی که در تحلیلات بیشتر کاربرد دارد را به ماشین فهماندیم تا فقط اون کارهای خاص رو انجام بده.یعنی نوعی تحلیلات همیشه ثابت.چون تحلیلگری امری متغیر است که بسته به شرایط بازار فرق میکنه و فهماندنش به ماشین نیاز به چند هزار صفحه برنامه نویسی و الوریتم کشیدن داره.که هم بنده مهارت و توانایی ندارم.و هم ار حوصله و وقت ما خارج هست.

    نمونه ای از سیگنالها:در چندین جفت ارز همزمان بر اساس تحلیل همزمان و بیشترین احتمال وقوع :

    نظر


    • #3
      ر این حالت سیگنالی برنامه ریزی تحلیلی هم داده شده.من کار رو تقسیم کردم .هم بر مبنای احتمالات ریاضی و هم محاسبه تحلیلی سیگنال گرفته بشه.اولویت هم داده ام که امر تحلیلی اول انجام بشه.بعد اگر همه چیز مرتب بود تحلیل تبدیل به ترید بشه.اما اگر در امر تحلیل هوش ما نتیجه ای نگرفت.محاسبات دوم بر اساس احتمالات بیشتر بر مبنای آنچه که بهش بر نامه دادیم انجام بده و نتیجه رو بیرون بده.

      اینجوری مثال میزنم.مثلا بر اساس .......الیوت ما نتونستیم تحلیلی انجام بدیم.بهش گفتیم اگر در تحلیلی چیزی گیرت نیومد فورا محاسبه کن 24 کندل آخر تایم یکساعته از های تا لو همه کندل ها چند پیپ هست.اگر کلوز آخرین کندل جاری از اولین کندل بزرگتره.پس یک کندل صعودی روزانه(24 کندل یکساعته) داریم.روند رو بر مبنای صعودی بودن تشخیص بده. و سیگنالی رو برای buy صادر کن.استاپ رو زیر 30 اومین کندل بذار و تی پی رو در اولین مقاومت پیش رو قرار بده.و یا اینکه تی پی رو های یا لو کندل ساخته شده توسط خودت قرار بده.(این فقط یک مثال بود-سیستم ما الیوت نیست)..

      همیشه گفتیم که کندل روزانه ات همون کندل روزانه ...متاتریدر نیست.بلکه 24 کندل یکساعته آخر همیشه کندل روزانه جدید میباشد.محاسبات رو انجوری انجام بده.کندل روزانه ات رو خودت اینطوری بساز.و منتظر بسته شدن کندل روزانه متاتریدر و بروکرها نباش.یعنی ما در هر یکساعت یک کندل روزانه جدید خواهیم داشت که اون هوش باید خودش برای خودش بسازه و کار کنه.

      ویرایش توسط nial : https://www.traderha.com/member/15773-nial در ساعت 02-25-2016, 07:42 PM

      نظر


      • #4
        سلام
        روش کاریتون بسیار عالی و جالب است و باید قبول کرد که روش های پیشین رو به زوال هستند و کسی که با تحلیل سنتی چارت بخواهد به سود برسد بی شک شکست خواهد خورد...
        اما این نکته هم فراموش نکنیم که وقتی پول در میان است تمام توان و علم و ابر و باد و مه و خورشید دست به دست هم خواهند داد برای زیان تریدر ها و این چیزی است که بروکر ها از ان استفاده خواهند کرد برای زیان ما !!!
        بر اساس مهندسی معکوس میتوان پلن ها را تشخیص داد و طوری عمل نمود که بهترین پلن ها هم زیان بخش باشند ...
        جالب اینکه پیشرفته ترین روش های سود دهی هم مدت اندکی جواب ده هستند در بازار و جالب تر اینکه اکثر تریدر ها در صدد سود کردن از همان روش های پیش پا افتاده (الیوت و هارمونیک و....)هستند و این روش ها همانند راز های شعبده بازی هستند که لو رفته و دیگر به کار نمیروند.....
        بزرگان بازار دست ما را به سرعت خوانده و با تغییر کندل ها به ضرر دهی ما کمک میکنند!!!!
        موفق و سربلند باشید...

        نظر


        • #5
          مطلب و حرف در مورد استفاده هوش مصنوعی

          مطلب و حرف در مورد استفاده هوش مصنوعی در بازار تبادلات ارزی زیاد هست.خیلی زیاد.جزوه و مقاله و پی دی اف و نرم افزار و حتی اکسپرت بر اساس هوش مصنوعی هم وجود دارد.تمام منابعش اونطور که من دیده ام بزبان انگلیسی بوده تا کنون در مورد هوش مصنوعی در بازار تبادلات ارزی مطلبی به فارسی به چشم ندیدم.

          اما تمام نرم افزارها و مطالب را نمیتوان مورد بحث و مطالعه قرار داد.چون بسیاری از این مطالب آنچنان منطق قوی در پشت سر خود ندارند.نمونه تصاویر این نرم افزارها.









          این که در استفاده از هوش مصنوعی در فارکس از چه منطقی استفاده شده باشد مهم است.

          نظر


          • #6
            بن گورتزل(رئیس و شریک شرکت هج فاند ای دایا)

            چیزهای بزرگ و مهمی که هج فاندها در تریدری استفاده میکنند پیدا کردن لبه ها میباشد.



            از الگوریتم تا ماشین هایی که میتوانند یاد بگیرند.

            در سال گذشته بیشتر از 40 درصد هج فاند های جدید سیستماتیک بودند.یعنی از مدلهای کامپیوتری در اکثریت تریدهایشان بهره برده اند.




            From algorithms to machines that can learn

            Last year more than 40% of new hedge funds were “systematic,” meaning they used computer models for the majority of their trades, according to data provider Preqin—the highest percentage ever.

            These algorithms may work at superhuman speeds to identify tiny windows of trading opportunity, but ultimately they do exactly what they are programmed to do by humans.

            این الگوریتم ها همانند یک سوپر انسان ها و به سرعت آنان دریچه های کوچکی از فرصت های تریدی را پیدا میکنند.اما در نهایت آنها کاری رو انجام میدهند که توسط بشر بهشون برنامه داده شده است.

            AI(مخفف هوش مصنوعی)

            نظر


            • #7
              از بک تست تا واقعیت

              عملکرد هج فندها در استفاده از هوش مصنوعی (AI) در هفت سال گذشته به غیر از سال 2012 خوب بوده است.



              در هر حال با توجه به ریسک داشتن این موضوع بعضی سودهای خوبی ساختن و بعضی هم نتایج چشمگیری نداشتند.

              از بک تست تا واقعیت:

              From back-testing to reality

              Hedge funds that use AI to drive their investment decisions have outperformed average industry returns every year for the past seven, except for 2012, according to industry data provider, Eurekahedge.

              But it’s a risky industry and the average masks the wide range of returns, with some AI hedge funds making large profits, and others failing spectacularly.

              .................................................. ...............................................

              عملکرد هوش های مصنوعی در تولید سیگنال در اکانت های واقعی و دمو












              نظر


              • #8
                پول در تاریکی رشد میکند.

                پول در تاریکی رشد میکند.

                “Money grows in the dark”

                Some in the industry, like Gerrit van Wingerden, managing director with Tora, a trading technology group that works extensively with hedge funds and asset managers, believe the success of the AI funds may in fact be underestimated due to the secrecy that surrounds these types of businesses.
                “I firmly believe that money grows in the dark and a lot of people who are doing this (AI investing) are keeping their mouths shut as they don’t want people to find out what they are doing and how they are doing it,” he said.

                موفقیت هج فاندها در محرمانه نگه داشتن کار میباشد

                بصورت محکم و جدی اعتقاد دارم پول در تاریکی رشد میکند.و بسیاری از مردمی که با هج فاندها کار میکنند دهانشان را بسته نگه میدارند.همانطوری که آنها نمیخواهند دیگر مردم بفهمند آنها در حال انجام چه کاری هستند

                نظر


                • #9
                  قدردانی

                  سلام
                  از تاپیک جالب و های تک شما متشکرم.
                  در یک نگاه اجمالی به هیستوری شما دو مورد بود که جای سوال داره:
                  1 - دو مورد را دیدم که برای یک جفت ارز همزمان در دو جهت ترید باز شده! و هر دو در سود بسته شده!
                  2 - مواردی را دیدم که تی پی خوردن ولی با ضرر! آیا تی پی ها اصلاح میشوند و تغییر میکنند؟
                  مشتاقانه پیگیر مطالب ارزنده شما هستم.
                  http://www.forexfactory.com/bahramfx

                  نظر


                  • #10
                    سیگنال

                    تغییر اکانت سیگنال به اکانت ایلایت

                    Login: 123471344

                    Investor: 1kymjkh

                    اکانت های ایلایت این بروکر حتما مینیموم حجم 1 لات را قبول میکنند.پس ما برای اکانت 80 هزار دلار فرض گرفتیم.و حجم گرفته شده 2 لات میباشد

                    اما شما تصور کنید اکانت هشت هزار دلار است و حجم 0.20 لات میباشد.امیدوارم این اکانت قطعی سرور نداشته باشند.بهر حال اگر بروکر پی سی ام متصل و برقرار باشد ما در سیگنالگیری مشکلی نخواهیم داشت.جهت اطمینان در بروکری دیگر هم کار میشود.

                    هم اکنون سیگنالها گرفته شده است.میتوانید پیگیر باشید.

                    نظر


                    • #11
                      نوشته اصلی توسط nial نمایش پست ها
                      تغییر اکانت سیگنال به اکانت ایلایت

                      Login: 123471344

                      Investor: 1kymjkh

                      اکانت های ایلایت این بروکر حتما مینیموم حجم 1 لات را قبول میکنند.پس ما برای اکانت 80 هزار دلار فرض گرفتیم.و حجم گرفته شده 2 لات میباشد

                      اما شما تصور کنید اکانت هشت هزار دلار است و حجم 0.20 لات میباشد.امیدوارم این اکانت قطعی سرور نداشته باشند.بهر حال اگر بروکر پی سی ام متصل و برقرار باشد ما در سیگنالگیری مشکلی نخواهیم داشت.جهت اطمینان در بروکری دیگر هم کار میشود.

                      هم اکنون سیگنالها گرفته شده است.میتوانید پیگیر باشید.
                      با سلام

                      اینطور که به نظر میرسه نرم افزار پیشبینی شما به متا متصل نیست و شما پوزیشنها رو دستی میگیرید و این به این معنی میتونه باشه که عملا وقتی پوزیشنی میگیرید دیگر مانیتورش نمیکنید تا به تی پی یا استاپ برسه و این یعنی سیستم شما استاتیک هست ! جالبه پشتکارتون در گرفتن این همه پوز به صورت دستی . به هر حال موفق باشید پیگیر عملکرد شما هستم!

                      نظر


                      • #12
                        نوشته اصلی توسط Riton نمایش پست ها
                        با سلام

                        اینطور که به نظر میرسه نرم افزار پیشبینی شما به متا متصل نیست و شما پوزیشنها رو دستی میگیرید و این به این معنی میتونه باشه که عملا وقتی پوزیشنی میگیرید دیگر مانیتورش نمیکنید تا به تی پی یا استاپ برسه و این یعنی سیستم شما استاتیک هست ! جالبه پشتکارتون در گرفتن این همه پوز به صورت دستی . به هر حال موفق باشید پیگیر عملکرد شما هستم!
                        بله درست متوجه شدید.در هوش مصنوعی مانیتور کردن بی معنی است(یا سود یا ضرر).اما مانیتوری بروکری انجام میدم.یعنی نظارت کامل دارم که بروکر تا قیمت مورد نظر همانند اکثر بروکرها حرکت رو انجام بده.در ضمن مواظب هستم تغییر تی پی و استاپ هم بر اثر اشتباهات بروکری رخ نده.همزمان در سه تا بروکر قیمت رو چک میکنم.(این موارد خیلی کم پیش میاد)
                        .................................................. ........................

                        مجددا عرض میکنم خدمت عزیزان که در سیگنالگیری ها به این روشها.چندین حالت میتوان سیگنال گرفت.یعنی میتوان تعداد تریدها رو هم کمتر گرفت.یا تعدادشون رو بیشتر کرد.این بستگی به این داره که چقدر ریسک و سود مورد نظرتون باشه.

                        من اعتقاد دارم برای تست همیشه در دمو هم باید اکانتهای کوچک و زیر ده هزار دلار کار کرد.اما چون این بروکر در ایلایت کمتر از یک لات سایز ندارد.مجبور شدیم اکانت بزرگ باز کنیم.پس شما صرفا میتونید این اکانت هشتاد هزار تا رو هشتصد دلار یا هشت هزار دلار فرض بگیرید.زیاد در رویا و خیالات نمیخواهیم فرو برویم.در ضمن ضرر جزئی از فارکس هست.ضرر علاج ندارد جز تحمل و عبور از مرحله ضرر دهی.پس در سیگنالها باید تا رسیدن به سود مناسب صبور باشیم.این قانون اول و آخر فارکس میباشد.

                        نظر


                        • #13
                          نوشته اصلی توسط bahram fx نمایش پست ها
                          سلام
                          از تاپیک جالب و های تک شما متشکرم.
                          در یک نگاه اجمالی به هیستوری شما دو مورد بود که جای سوال داره:
                          1 - دو مورد را دیدم که برای یک جفت ارز همزمان در دو جهت ترید باز شده! و هر دو در سود بسته شده!
                          2 - مواردی را دیدم که تی پی خوردن ولی با ضرر! آیا تی پی ها اصلاح میشوند و تغییر میکنند؟
                          مشتاقانه پیگیر مطالب ارزنده شما هستم.
                          بله.در سیگنالگیری ما در یک جفت ارز هر کجا سیستم دستور ورود داد .ترید اجرا میشود.ممکنه چندین ترید موافق و مخالف اما با تی پی و استاپ متفاوت گرفته شود.ما فقط دستورات رو اطاعت میکنیم.

                          بله.دو نوع سیگنالگیری داریم.یک مورد تی پی اصلاح نمیشود.اما تعداد ترید کمی زیاد است.یک مورد تی پی اصلاح میشود.اما در قالب یک سیگنال جدید فرض میشود.و بجای دادن دو تا اسپرد به بروکر. همان سیگنال قبلی با اصلاح تی ی بعنوان سیگنال جدید اجرا میشود.صرفه جویی در گرفتن سیگنال برای عدم پرداخت اسپرد اضافی به بروکر.در حالت الان که مشغول هستیم تی پی اصلاح نمیشود.تعداد تریدها کمی زیاده.

                          نظر


                          • #14
                            اکسپرت کپی کننده سیگنالها(به درخواست یکی از دوستان)

                            اگر با مسئولیت خودتان سیگنالها را کپی میکنید نیاز به اکسپرت دارید.دستی نمیتوانید همراه من باشید.
                            فایل های پیوست شده
                            ویرایش توسط nial : https://www.traderha.com/member/15773-nial در ساعت 02-26-2016, 11:18 PM

                            نظر


                            • #15



                              کد نویسی هوش مصنوعی از یک تریدر خارجی(بر اساس ادعای خود نویسنده)
                              [PHP]//---- input parameters
                              extern int x1 = 120;
                              extern int x2 = 120;
                              extern int x3 = 19;
                              extern int x4 = 100;
                              // StopLoss level
                              extern double sl = 80;
                              extern double lots = 1;
                              extern int MagicNumber = 888;
                              extern bool ECN_Mode = false; // In ECN mode, SL and TP aren't applied on OrderSend() but are added later with OrderModify()

                              static int prevtime = 0;
                              double Poin;
                              //+------------------------------------------------------------------+
                              //| expert initialization function |
                              //+------------------------------------------------------------------+
                              int init()
                              {
                              //Checking for unconvetional Point digits number
                              if (Point == 0.00001) Poin = 0.0001; //5 digits
                              else if (Point == 0.001) Poin = 0.01; //3 digits
                              else Poin = Point; //Normal
                              return(0);
                              }
                              //+------------------------------------------------------------------+
                              //| expert deinitialization function |
                              //+------------------------------------------------------------------+
                              int deinit()
                              {
                              //----
                              return(0);
                              }
                              //+------------------------------------------------------------------+
                              //| expert start function |
                              //+------------------------------------------------------------------+
                              int start()
                              {
                              double SL = 0, ecnSL = 0;
                              if (AccountFreeMargin() < (2*lots*1000)) return(0);

                              if(Time[0] == prevtime)
                              return(0);
                              prevtime = Time[0];
                              int spread = 3;
                              //----
                              if(IsTradeAllowed())
                              {
                              RefreshRates();
                              spread = MarketInfo(Symbol(), MODE_SPREAD);
                              }
                              else
                              {
                              prevtime = Time[1];
                              return(0);
                              }
                              int ticket = -1;
                              // check for opened position
                              int total = OrdersTotal();
                              //----
                              for(int i = 0; i < total; i++)
                              {
                              SL = 0; ecnSL = 0;
                              OrderSelect(i, SELECT_BY_POS, MODE_TRADES);
                              // check for symbol & magic number
                              if(OrderSymbol() == Symbol() && OrderMagicNumber() == MagicNumber)
                              {
                              int prevticket = OrderTicket();
                              // long position is opened
                              if(OrderType() == OP_BUY)
                              {
                              // check profit
                              if(Bid > (OrderStopLoss() + (sl * 2 + spread) * Poin))
                              {
                              if(perceptron() < 0)
                              { // reverse
                              if (!ECN_Mode) SL = Ask + sl * Poin;
                              else ecnSL = Ask + sl * Poin;
                              ticket = OrderSend(Symbol(), OP_SELL, lots * 2, Bid, 3,
                              SL, 0, "AI", MagicNumber, 0, Red);
                              if ((ticket > 0) && (ECN_Mode))
                              {
                              OrderSelect(ticket,SELECT_BY_TICKET);
                              OrderModify(OrderTicket(), OrderOpenPrice(), ecnSL, OrderTakeProfit(), 0);
                              }
                              Sleep(30000);
                              //----
                              if(ticket < 0)
                              prevtime = Time[1];
                              else
                              OrderCloseBy(ticket, prevticket, Blue);
                              }
                              else
                              { // trailing stop
                              if(!OrderModify(OrderTicket(), OrderOpenPrice(), Bid - sl * Poin,
                              0, 0, Blue))
                              {
                              Sleep(30000);
                              prevtime = Time[1];
                              }
                              }
                              }
                              // short position is opened
                              }
                              else
                              {
                              // check profit
                              if(Ask < (OrderStopLoss() - (sl * 2 + spread) * Poin))
                              {
                              if(perceptron() > 0)
                              { // reverse
                              if (!ECN_Mode) SL = Bid - sl * Poin;
                              else ecnSL = Bid - sl * Poin;
                              ticket = OrderSend(Symbol(), OP_BUY, lots * 2, Ask, 3,
                              SL, 0, "AI", MagicNumber, 0, Blue);
                              if ((ticket > 0) && (ECN_Mode))
                              {
                              OrderSelect(ticket,SELECT_BY_TICKET);
                              OrderModify(OrderTicket(), OrderOpenPrice(), ecnSL, OrderTakeProfit(), 0);
                              }
                              Sleep(30000);
                              //----
                              if(ticket < 0)
                              prevtime = Time[1];
                              else
                              OrderCloseBy(ticket, prevticket, Blue);
                              }
                              else
                              { // trailing stop
                              if(!OrderModify(OrderTicket(), OrderOpenPrice(), Ask + sl * Poin,
                              0, 0, Blue))
                              {
                              Sleep(30000);
                              prevtime = Time[1];
                              }
                              }
                              }
                              }
                              // exit
                              return(0);
                              }
                              }
                              // check for long or short position possibility
                              if(perceptron() > 0)
                              { //long
                              SL = 0; ecnSL = 0;
                              if (!ECN_Mode) SL = Bid - sl * Poin;
                              else ecnSL = Bid - sl * Poin;
                              ticket = OrderSend(Symbol(), OP_BUY, lots, Ask, 3, SL, 0, "AI",
                              MagicNumber, 0, Blue);
                              //----
                              if(ticket < 0)
                              {
                              Sleep(30000);
                              prevtime = Time[1];
                              }
                              else if ((ticket > 0) && (ECN_Mode))
                              {
                              OrderSelect(ticket,SELECT_BY_TICKET);
                              OrderModify(OrderTicket(), OrderOpenPrice(), ecnSL, OrderTakeProfit(), 0);
                              }
                              }
                              else
                              { // short
                              SL = 0; ecnSL = 0;
                              if (!ECN_Mode) SL = Ask + sl * Poin;
                              else ecnSL = Ask + sl * Poin;
                              ticket = OrderSend(Symbol(), OP_SELL, lots, Bid, 3, SL, 0, "AI",
                              MagicNumber, 0, Red);
                              if(ticket < 0)
                              {
                              Sleep(30000);
                              prevtime = Time[1];
                              }
                              else if ((ticket > 0) && (ECN_Mode))
                              {
                              OrderSelect(ticket,SELECT_BY_TICKET);
                              OrderModify(OrderTicket(), OrderOpenPrice(), ecnSL, OrderTakeProfit(), 0);
                              }
                              }
                              //--- exit
                              return(0);
                              }
                              //+------------------------------------------------------------------+
                              //| The PERCEPTRON - a perceiving and recognizing function |
                              //+------------------------------------------------------------------+
                              double perceptron()
                              {
                              double w1 = x1 - 100;
                              double w2 = x2 - 100;
                              double w3 = x3 - 100;
                              double w4 = x4 - 100;
                              double a1 = iAC(Symbol(), 0, 0);
                              double a2 = iAC(Symbol(), 0, 7);
                              double a3 = iAC(Symbol(), 0, 14);
                              double a4 = iAC(Symbol(), 0, 21);
                              return(w1 * a1 + w2 * a2 + w3 * a3 + w4 * a4);
                              }
                              //+------------------------------------------------------------------+

                              [/PHP]
                              ویرایش توسط nial : https://www.traderha.com/member/15773-nial در ساعت 02-28-2016, 07:41 PM

                              نظر

                              پردازش ...
                              X