اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

Forecastfx & market

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • در هفتهء پیش رو انتظار میرود.........................!

    یورو و پوند برابر دلار= یورو برابر دلار در محدودهء سطح افزایشی بسته شده ولی هنوز به بالای سطح مربوطه نفوذ نکرده است در نتیجه احتمال تقویت نسبی این جفت ارز وجود دارد با تمایل به کاهشی شدن !

    پوند برابر دلار , قیمت به زیر سطح افزایشی 1.6316 در هفتهء قبل نفوذ کرده بود و در نهایت بالای سطح مربوطه بسته شد و قیمت موقعیت افزایشی خود را حفظ کرده لذا افزایش نسبی برایش پیش بینی میشود !

    قیمت جاری برای یورو به دلار=1.37048

    قیمت جاری برای پوند به دلار=1.63487

    دلار استرالیا و نیوزیلند برابر دلار امریکا= هر دو جفت ارز به بالای سطوح کاهشی خود بازگشته اند و در همان مسیر بسته شدند یعنی قیمت با تقویت نسبی روبرو شده و موقتا" از تمایل نزولی اش کاسته شده برای این هفته انتظار از این جفت ارزها این است که با افزایش نسبی روبرو شوند با حفظ ساختار نزولی انها!

    قیمت جاری برای دلار استرالیا به دلار امریکا=0.91005

    قیمت جاری برای دلار نیوزیلند به دلار امریکا=0.82814

    یورو و دلار برابر فرانک= آنها با نفوذ به زیر سطوح کاهشی خودشان در وضعیتی نزولی در جهت هدف نزولی بسته شده اند لذا همانطور که در هفتهء قبل نسبت به تغییر تمایلات در ضعف و قدرت ارزهایی مثل فرانک و دلار صحبت کردیم انتظار برای این 2 جفت ارز در این هفته حفظ موقعیت کاهشی با تقویت نسبی میباشد !

    قیمت جاری برای یورو به فرانک=1.22220

    قیمت جاری برای دلار به فرانک=0.89181

    دلار امریکا به دلار کانادا= این جفت ارز با نزدیک شدن به هدف صعودی خود همانطور که در هفتهء گذشته انتظار کاهش نسبی برایش داشتیم بدون دیدن هدف مربوطه بالای سطح افزایشی در موقعیت صعودی بسته شد برای این هفته هم نوسان در همین محدودهء فعلی انتظار میرود بین سطح افزایشی و هدف صعودی مانوری صورت گیرد ! منتظر هستیم تا قیمت هدف صعودی را بشکند تا بسراغ گامهای افزایشی بعدی برویم و تا اون موقع با همین داده ها قیمت را ارزیابی خواهیم کرد!

    قیمت جاری=1.06378

    ارزهای برابر ین= با حفظ موقعیت صعودی انتظار افزایش نسبی می رود لذا موقعیت های خرید بهتر هست با تارگتهای کوچک صورت گیرد انتظار یک کاهش ناگهانی میرود چرا که در هفتهء قبل ارزهای برابر ین یک ریتم کاهشی را بر روی سطوح افزایشی و همچنین برخی به زیر سطوح کاهشی داشته اند در دید کلی نشان ازین است که قیمتها برابر ین یک تغییر رفتار را بما هشدار میدهند که دیر یا زود در شرف وقوع هست!

    فلزات= در بالای سطوح کاهشی خود بسته شدند یک تغییر تمایل با افزایش نسبی برای آنها در وضعیت و ساختار نزولی!

    در این هفته هم انتظار نوسان در محدودهء کاهشی خواهد بود پیشنهاد میشود زیاد روی فروش فلزات اصرار نورزید تا قیمت برای طلا با شکست سطح 1211.33 و برای نقره 18.77 دوباره استارت کاهشی را تا اهداف نزولی انها بزند!

    قیمت جاری طلا=1228.85

    قیمت جاری نقره=19.49

    نفت= قیمت با تثبیت بالای سطح تغییر ترند 95.82 خود را در مسیر هدف موقت 99.59 قرار داده است انتظار میرود قیمت در این هفته پس از یک تقویت نسبی باز خود را به سطح تغییر ترند نزدیک کند و کمی به کاهشی شدن متمایل شود!

    قیمت جاری= 97.75

    با توجه به رفتار کلی بازار و برتری تقاضا ی فرانک نسبت به دلار و کاهش تقاضای ین در بالانس بین ارزها انتظار میرود که دلار در روزها و هفته های پیش رو نسبت به این دو در صدر تقاضا قرار گیرد مگر اینکه فرانک همچنان به پیشتازی خود ادامه دهد که باید این امر را با تغییرات بعدی مورد ارزیابی قرار دهیم !


    موفق باشید.

    نظر


    • وضعیت مارکت در حال حاضر:

      طبق داده های ارائه شده در پست 116 برای ماه دسامبر وضعیت کنونی بازار ارز را با توجه به تغییرات موجود بررسی میکنیم!

      یورو به دلار= قیمت خود را در این هفته به بالای سطح افزایشی رساند و با تقویت نسبی روبرو شد و در روز پایانی هفته کمی با کاهش روبرو شده است لذا هنوز اعتقاد بنده بر این است که این جفت ارز با توجه به اینکه در موقعیت افزایشی قرار دارد تمایل به نزول در آن باقی هست و قیمت می تواند وارد یک فاز ریزشی بسیار نیرومند بلند مدت بشود و شکست سطح 1.3307 در ماه نوامبر بی دلیل نبوده و قیمت در صورتیکه نتواند بر میزان گامهای افزایشی خود در سطوح بالاتر بیافزاید ناگزیر سقوط خواهد کرد!

      قیمت جاری=1.3731

      پوند به دلار= قیمت به هدف صعودی خود نرسید و مدت زمانی در بالای سطح افزایشی بازی کرد لذا به زیر سطح افزایشی 1.6316 بازگشته و این نشان از تمایل به کاهش داشته و قیمت را برای مانور و اصلاح در محدودهء 2 سطح کاهشی و افزایشی آماده می کند.

      قیمت جاری=1.6274

      یورو و دلار برابر فرانک= هر دو در موقعیت کاهشی هستند انتظار می رود با افزایش نسبی برابر فرانک روبرو شوند!

      قیمت جاری یورو دلار=1.2223

      قیمت جاری دلار به فرانک=0.8901

      دلار نیوزیلند و استرالیا به دلار امریکا= هر دو زیر سطح کاهشی نفوذ کرده اند در ابتدای هفته با تقویت نسبی همراه شدند لذا تا این لحظه تمایل به کاهش در انها بیشتر شده چرا که به زیر سطح کاهشی وارد شده در این بین دلار نیوزیلند به دلار امریکا از کاهش کمتری برخوردار بود ولی دلار استرالیا به دلار امریکا کاهش بیشتری داشته حتی تا حوالی هدف نزولی هم پیش رفته بود !

      قیمت جاری دلار استرالیا به دلار امریکا=0.8932

      قیمت جاری دلار نیوزیلند به دلار امریکا=0.8222

      دلار امریکا به دلار کانادا= قیمت پس از کاهشی نسبی و بازی در محدودهء 2 سطح دوباره خود را در موقعیت افزایشی نگه داشته و به بالای سطح افزایشی 1.0597 آمده لذا انتظار میرود این مانور ادامه یابد!

      قیمت جاری=1.0643

      ارزهای برابر ین=

      دلار به ین هدف اول خود در 103.726 را دیده و ساختار صعودی خود را حفظ کرده! قیمت جاری=103.15

      یورو به ین هدف صعودی 141.00 را دیده و موقعیت صعودی خود را حفظ کرده! قیمت جاری=141.64

      فرانک به ین تا نزدیک هدف صعودی خود تا 117.33 رفت اما هنوز آنرا ندیده با حفظ موقعیت صعودی! قیمت جاری=115.86

      پوند و دلار استرالیا به ین با توجه به وضعیتهای افزایشی و کاهشی خود هنوز به اهداف صعودی نرسیده اند !

      فلزات =

      طلا= قیمت به بالای سطح افزایشی و تغییر ترند هم رفت اما پایدار نماند و به زیر سط افزایشی بازگشت و در محدوده دارد مانور میکند !

      قیمت جاری=1233

      نقره= همانند طلا تقویت شد ولی به بالای سطح افزایشی و تغییر ترند نرفت یعنی سطح 20.53 و سپس به محدودهء بین 2 سطح بازگشت بدین معنی که مانور و اصلاحی در کار است و باید برای تصمیمگیری روی انها صبر کرد.

      قیمت جاری=19.59

      نفت= تقویت شد و گام افزایشی خود را نیرومند استارت زد ولی قیمت نتوانست هدف اولیهئ 99.59 را ببیند و همانطور که پیش از این اشاره شد انتظار یک کاهش تا سطح تغییر ترند در 95.82 می رود قیمت بسوی ان در حرکت است هنوز بالای سطح افزایشی هست در نتیجه موقعیت خود را هنوز حفظ کرده و تم نزولی در حال حاضر برایش مشاهده نمیشود .

      قیمت جاری= 96.44

      تا تحلیلی دیگر..........

      بدرود.

      نظر


      • در هفتهء پیش رو انتظار می رود.............

        یورو به دلار= با تقویت نسبی روبرو شود تنها عاملی که باعث می شود قیمت در جهت تقویت گام های افزایشی خود قدم بر دارد شکست , های=1.38315 میباشد که با توجه به بسته شدن قیمت بالای سطح افزایشی این امر باعث قدرت یافتن یورو برابر دلار خواهد شد اما در موضع کاهشی شدن قیمت یک تغییر ترند را در 1.3307 کلید زده بود که یک پتانسیل نزولی نیرومند را در این میان بما گوشزد می کند که نباید از آن غافل شویم و هر لحظه امکان وقوع آن می رود لذا خریداران بیشتر باید احتیاط کنند و فروشندگان باید صبر کنند که پس از ورود قیمت به محدودهء 2 سطح افزایشی و کاهشی نفوذ به زیر سطح کاهشی انجام شود این امر قیمت را بسوی هدف نزولی در 1.3079 خواهد رساند.

        قیمت جاری= 1.37405

        پوند به دلار= قیمت تمایل به ورود به محدودهء افزایشی و کاهشی را نشان داده است و زیر سطح افزایشی 1.6316 بسته شده لذا در این هفته بازی در محدوده همراه با تقویت نسبی خواهیم داشت!

        قیمت جاری=1.62965

        دلار استرالیا و دلار نیوزیلند به دلار امریکا= هر دوی این جفت ارزها تمایل کاهشی نیرومندی دارند انتظار می رود پس از تقویتی نسبی باز به روند نزولی در جهت اهداف نزولیشان حرکت کنند!

        قیمت جاری برای دلار استرالیا به دلار امریکا=0.89630

        قیمت جاری برای دلار نیوزیلند به دلار امریکا=0.82656

        یورو و دلار برابر فرانک= زیر سطوح کاهشی قرار دارند وضعیت فعلی نزولیست انتظار می رود پس از کاهشی نسبی تقویتی ناگهانی داشته باشند !

        قیمت جاری یورو به فرانک=1.22172

        قیمت جاری دلار به فرانک=0.88921

        دلار امریکا به دلار کانادا= قیمت زیر سطح افزایشی 1.0597 بسته شده است انتظار می رود که پس از یک کاهش نسبی باز با تقویت روبرو شده و هدف خود در 1.0727 را روءیت کند!

        قیمت جاری= 1.05835

        ارزهای برابر ین= انتظار یک کاهش نسبی برابر ین می رود اما با توجه به ساختار صعودی ارزهای برابر ین و گام های افزایشی انها که حفظ موقعیت را نشان می دهند تداوم صعود به سطوح بالاتر به چشم می خورد در صورت اغاز استارت مربوطه قیمتها برابر ین بین 500 تا 700 پیپ دیگر می توانند بالا بروند لذا آرایش قیمتها طوریست که وضعیت نوسانی در روزهای آینده را بما هشدار می دهند و معامله گران بهتر هست به فروش سنگین خوش بین نباشند و برای خرید هم به تثبیت قیمتها بالای سطوح افزایشی یا اهداف صعودی پشت سر گذاشته شدهء آنها توجه کنند!


        فلزات= با توجه به بسته شدن قیمت ها در طلا و نقره بین سطوح افزایشی و کاهشی آنها وضعیت رنج همراه با تمایل کاهشی پیش بینی میشود نکته اینست که با توجه به شکست سطح تغییر ترند در طلا در روزهای قبل علائمی برای افزایشی شدن روءیت شد ولی با بازگشت به محدودهء مربوطه بین 2 سطح , قیمت باز در موضع انتظار قرار گرفت در غالب کلی وضعیت نزولی همچنان پایدار است . برای طلا با شکست سطح 1211.33 و برای نقره 18.77 دوباره استارت کاهشی زده خواهد شد لذا تا آن زمان اقدام به فروش نکنید برای خرید هم باید صبر نمود تا علائم پایدار تغییر روند ایجاد شود مجموع داده ها نشان می دهد روی فلزات تم معملاتی مناسبی در حال حاضر وجود ندارد و وضعیت احتیاط کامل توصیه می شود.

        قیمت جاری طلا= 1238.43

        قیمت جاری نقره=19.68

        نفت=برای نفت انتظار می رود کاهش نسبی تا بالای سطح تغییر ترند 95.82 داشته باشیم لذا بیشتر ازین علائم کاهشی فعلا" نداریم چرا که قیمت هم بالای سطح افزایشی و هم بالای سطح تغییر ترند تثبیت شده و نشان از تقویت قیمت برای آینده تا هدف اولیه در 99.59 را دارد در نتیجه اصل بر افزایشی شدن قیمت خواهد بود مگر خلاف آن در بازار دیده شود!

        قیمت جاری= 96.46


        با توجه به مطالب فوق مجموع عوامل نشان از قدرت یافتن دلار دارد یعنی موضع آن برتر است رابطهء نزدیک و پایاپایی با فرانک دارد و ین همچنان نسبت به این دو در سطح پایین تری از تقاضا قرار دارد انتظار می رود در این هفته ین با تقویت نسبی روبرو شود و جدال بین فرانک و دلار هم تا تثبیت برتری یکی از این دو ادامه یابد که بنظر می رسد برنده دلار باشد!

        تحلیلها تا پایان ماه دسامبر طبق مطالب مندرج در پست 116 تعقیب خواهد شد لذا تغییرات جانبی را در صورت روءیت به ان اضافه خواهیم کرد.

        تا تحلیلی دیگر.............


        موفق و پیروز باشید.

        نظر


        • وضعیت مارکت در حال حاضر........... بطور کلی ارزهای برابر دلار پس از یک فراز و نشیب بسمت کاهشی شدن گام برداشتند و همچنان در این وضعیت بسر می برند! ارزهای برابر ین پس از کاهشی نسبی با تثبیت بر روی سطوح افزایشی و بعضا" روی اهداف صعودی اولیهء خود برای صعود بیشتر همچنان در حال تقویت شدن هستند! ارزهای برابر فرانک با تقویت نسبی همراه بوده اند و موقعیت خود را در همین جهت حفظ کرده اند! فلزات کاهشی هستند طلا با شکست سطح 1211.33 خود را در مسیر هدف نزولی 1156 قرار گرفته نقره هم کاهشی هست ولی هنوز سطح 18.77 را به پایین نشکسته , با شکست این سطح به پایین اهنگ حرکت نزولی این فلز هم به پایین سریع تر خواهد شد. قیمت جاری نقره= 19.25 قیمت جاری طلا= 1199 نفت= با تثبیت قیمت بالای سطح تغییر ترند در جهت هدف 99.59 در حرکت می باشد. قیمت جاری= 98.87 با توجه به تغییرات در سطوح و جهت گیری قیمت ها در باب ضعف و قوت بین ارزها ین همچنان که پیش از این اشاره شد در پایین ترین سطح تقاضا قرار دارد و در جدال بین فرانک و دلار این دلار امریکا بوده که تا اینجای کار برندهء این تقابل در سطوح بوده است و در بالاترین سطح تقاضا قرار دارد لذا ازین پس تا پایان این هفته انتظار می رود دلار موقعیت برتر خود را حفظ کند و هر از گاهی با کاهشی اندک برابر رقبا ظاهر شود تا مارک بسته شود ! موفق باشید. بدرود.

          نظر


          • در هفتهء پیش رو انتظار می رود....................


            که ازین پس موقعیت برتر دلار حفظ شود و هر از گاهی با کاهش نسبی برابر ارزهای دیگر روبرو شود در کل بازار همان پروسه ای را دنبال خواهد کرد که هفتهء پیش آن را تقویت کرد به این صورت که:

            یورو به دلار= بازی در محدوده بین 2 سطح 1.3708 و 1.3475 با تمایل به کاهشی شدن.

            قیمت جاری=1.36725

            پوند به دلار= همراه با تقویت های نسبی و تمایل به نفوذ به زیر سطح 1.6316 .

            قیمت جاری=1.63355

            دلار به فرانک= قیمت در وضعیت کاهشی هست لذا تغییراتی در شرف وقوع هست و قیمت علائم تقویت شونده از خود بروز می دهد در نتیجه نفوذ به بالای سطح کاهشی 0.9037 قیمت را کم کم از حالت کاهشی خارج خواهد نمود !

            قیمت جاری= 0.89597

            یورو به فرانک= قیمت زیر سطح کاهشی 1.2256 بسته شده یعنی قیمت وضعیت کاهشی خود را حفظ کرده لذا با تقویت نسبی همراه بوده تثبیت بالای سطح کاهشی مذکور قیمت را رفته رفته بیش ازین تقویت خواهد کرد !

            قیمت جاری= 1.22504

            دلار استرالیا به دلار امریکا= قیمت همچنان زیر سطح کاهشی بسر میبرد انتظار تقویت نسبی و حفظ موقعیت نزولی می رود......

            قیمت جاری=0.89597

            دلار نیوزیلند به دلار امریکا= قیمت زیر سطح کاهشی 0.8211 بسته شده موقعیت نزولی خود را حفظ کرده انتظار تقویت نسبی در همین روند می رود نکته اینکه هنوز تغییر تمایلی برای دلار نیوزیلند و دلار استرالیا به دلار امریکا ایجاد نشده و ساختار کاهشی انها دست نخورده باقی مانده است !

            قیمت جاری= 0.81959

            دلار امریکا به دلار کانادا=قیمت هدف 1.0727 را هم روءیت کرد و پس از دیده شدن هدف با کاهشی نسبی روبرو شد انتظار می رود در صورت عدم بازگشت به بالای هدف مربوطه قیمت به محدودهء 1.0407 تا 1.0597 بازگشت نماید

            قیمت جاری= 1.06335

            ارزهای برابر ین= به استثناء دلار استرالیا به ین ما بقی ارزها در وضعیت افزایشی و صعودی قرار دارند و انتظار می رود حتی با کاهش های نسبی که در پیش روست فعلا" در تم خرید غالب خود باقی بمانند.

            و اما در مورد جفت ارز دلار استرالیا به ین , اینکه بخاطر ضعف کلی دلار استرالیا تقاضای کمتری برابر ین از خود نشان داده و قیمت هر چند خود را به بالای سطح افزایشی بالا می کشد ولی باز به محدودهء 2 سطح بین 92.15 تا 93.36 بر می گردد و این نشان از کاهش تمایل خرید روی این جفت ارز می باشد در نتیجه در یک نمای کلی تاکید می شود ارزهای مربوطه با حفظ موقعیت صعودی یک ریتم کاهشی را تجربه کنند !

            فلزات= وضعیت آنها کاهشی در جهت اهداف نزولی ارزیابی می شود همراه با تقویت های نسبی و ناپایدار .

            قیمت جاری طلا=1202.95

            قیمت جاری نقره=19.38

            نفت= قیمت تا نزدیکی هدف 99.59 پیش رفته است موقعیت افزایشی آن همچنان باقیست هشداری که به خریداران در این مرحله داده میشود این هست که اجازه دهند قیمت بالای سطح 99.59 تثبیت شود بطوریکه به زیر سطح 98.62 باز نگردد ! در غیر اینصورت با بازگشت زیر سطح مربوطه ما یک ریتم کاهشی در گامهای نفت خواهیم داشت که قیمت را باز بسوی سطح تغییر ترند 95.82 فرا خواهد خواند .

            قیمت جاری=99.15


            موازنهء قوا دلار امریکا را ارز برتر میدان رقابت نشان می دهد تا پایان ماه دسامبر و سال 2013 انتظار تغییر جدیدی نمی رود لذا بالانس بین ارزها کم و بیش نوسانی خواهند شد و قیمتها در محدوده ها بازی خواهند کرد انتظار می رود ین کمی بیشتر تقاضا شود و همچنان جدال بین فرانک و دلار در سطحی نزدیک بهم ادامه یابد تا همچنان یکی از این 2 با بیشترین سطح تقاضا سال جاری را به اتمام برساند باز هم انتظار این است که دلار در اوج باقی بماند از ماه نوامبر تا کنون ما ریتمی افزایشی در دلار یافته ایم که تم تقاضا را در بازار بسوی خود جلب کرده و سطوح علائم هشدار را بما نشان داده اند بخصوص در جفت ارز یورو به دلار که با شکست سطح 1.3307 در ماه قبل به پایین یک تغییر ترند جدی را برای روءیت هدف نزولی 1.3079 مشخص نمود اینبار قیمت فقط برای دیدن این هدف نخواهد رفت لذا بازگشت بسوی آن برای شکستن خواهد بود و این بمعنای سقوط قیمت به سطوحی بسیار بسیار پاییین تر میباشد در مارکت هیچ تغییری بدون دلیل نیست رفتارها هدفمند هستند پس باید هر هشداری را جدی گرفت چرا که سرنوشت کاری ما به میزان اهمیتی که به تغییرات می دهیم گره خورده است پیشنهادی که در همین برهه از زمان به معامله گران می شود این است که خلاف قدرت دلار ترید نکنند و سرمایه ها را نگه دارند تا با استارت تازه در سال جدید در جهت قوی شدن دلار ترید نمایند توجه داشته باشید که بر اساس تغییرات فعلی این توصیه اعلام میشود و در صورت ایجاد تغییرات بعدی و ظهور کوچکترین رفتار خلافی در جهت انتظار هشدارها به اظلاع خواهد رسید !

            موفق باشید و تا تحلیلی دیگر..........

            بدرود.

            نظر


            • دیدگاه شما قابل تقدیراست
              اگه میشه درباره انس بیشترتوضیح بدید
              متشک

              نظر


              • نوشته اصلی توسط hesamy نمایش پست ها
                دیدگاه شما قابل تقدیراست
                اگه میشه درباره انس بیشترتوضیح بدید
                متشک
                با درود و سپاس از شما.

                در مورد فلزات بطور کلی مطلب بیان شده و چون گام به گام با قیمتها حرکت میکنیم توضیحات هفتگی یا روزانه اغلب محدود به همون بازه از رفتار ها هستند در مورد طلا براتون نکاتی رو میگم هرجا سوالی بود بازم در خدمتم.

                طلا سالی رو همراه با نزول طی کرده و خودشو در مسیر هدف مهمی قرار داده که باید اونو ببینه منظورم هدف 1156.67 هست دیدن این هدف یک گام نزولی رو خاتمه میده و به قیمت اجازه میده رفتار خلاف جهت داشته باشه و بسوی اهداف جاماندهء خودش در سطوح بالاتر بره از طرفی شکست و تثبیت قیمت زیر همین سطح شکل ماجرا رو تا حدی تغییر میده که با خودش تاخیر زمانی بهمراه داره و باعث میشه قیمت حتی اگر تقویت هم میشه بسوی هدف تازه تری بره و اون هدف 950 هست ! بهمین سادگی گامها پشت سر هر ادامه پیدا میکنن در حال حاضر هم چیزی که مهم هست پایان سال جاری هست چرا که بلافاصله بعد این سال داده های سال جدید رو در اختیار خواهیم داشت و باید بر همون اساس سال 2014 رو رصد کنیم پس تعجبی نداره که هر چه به پایان سال نزدیک میشیم رفتارهای پر نوسان داشته باشیم ما اهداف رو که بنوعی در 2 جهت صعودی و نزولی برای فلزات یا ارزها در طول سال بدست میاریم اونهایی که دیده شده و جامانده هست رو تفکیک کرده و با توجه به داده های سال جدید سطوح محوری رو برای اون سال مدنظر قرار میدیم که آیا قیمت در جهت تداوم رفتار سال قبل اقدام میکنه یا در جهت خلاف قصد داره گام برداره در نتیجه برای طلا ما یک هدف رو داریم 1156.67 که در شرف دیده شدن هست و باید ببینیم قیمت با این سطح چه میکنه تا بتونیم ارزیابی خودمون رو از رفتار آیندهء اون ارائه بدیم قیمت زیر سطح کاهشی هست و کاملا" نزولی, یک تغییر گام موقت رو نشون داده اما پایدار نمونده و باز در جهت هدف کاهشی حرکت کرده و دلیل اهمیت دیده شدن یا نشدن هدف 1156.67 در این هست که بما کمک میکنه متوجه بشیم کی قیمت با همون سطح تغییر ترند 1261 تسویه حساب میکنه و پس از اون با تثبیتش تم خریدی رو برای اهداف بالا استارت میزنه و چقدر میتونه در بازگشتها تاخیر داشته باشه و به چه میزانی از همون سطح فاصله بگیره و بسوی اهدافی پایین تر بره با احتساب تمامی این شرایط نسبت به حرکت قیمتها هست که ما میفهمیم وضعیت ضعف و قوت ها چگونه هست و چرا نباید خلاف جهت قدرت دلار ترید کرد و بیشتر صبر و تعقیب رفتارها رو مدنظر قرار داد و یا مواردی عکس این قضیه رو شناسایی کرد.

                هر چه زمان بگذره و جلوتر بریم بیشتر در این رابطه نسبت به موارد معاملاتی نکته خواهیم گفت منتظر شروع سال جدید هستیم تا ببینیم چه انتظاراتی باید از رفتار قیمت ها داشته باشیم.

                موفق باشید.

                نظر


                • تحلیل ماه ژانویه در سال 2014 با توجه به تغییرات جدید..........!!!!!!!!!!!!




                  eurusd:

                  اهداف= برای صعود 1.4100 سپس 1.4502 و برای نزول= 1.2900

                  سطح افزایشی=1.3816

                  سطح کاهشی=1.3702

                  سطح تغییر ترند=1.3301

                  قیمت جاری= 1.37772


                  gbpusd :

                  اهداف=برای صعود 1.6643 سپس 1.7034 و برای نزول 1.5016

                  سطح افزایشی=1.6578

                  سطح کاهشی=1.6512

                  سطح تغییر ترند=1.6318

                  قیمت جاری=1.65645


                  usdchf :

                  اهداف= برای صعود 1.0583 برای نزول 0.8433

                  سطح افزایشی=0.9056

                  سطح کاهشی=0.8765

                  سطح تغییر ترند=0.9056

                  قیمت جاری=0.89026

                  usdjpy:

                  اهداف=برای صعود 107.924 . برای نزول 97.97

                  سطح افزایشی=105.43

                  سطح کاهشی=104.50

                  سطح تغییر ترند=102.17

                  قیمت جاری=105.246

                  audusd :

                  اهداف= برای صعود 0.9965 برای نزول 0.8373 سپس 0.7190

                  سطح افزایشی=0.8959

                  سطح کاهشی=0.8864

                  سطح تغییر ترند=0.9169

                  قیمت جاری=0.89329

                  usdcad:

                  اهداف= برای صعود 1.1741 برای نزول 1.0072

                  سطح افزایشی=1.0767

                  سطح کاهشی=1.0546

                  سطح تغییر ترند=1.0431

                  قیمت جاری=1.06287

                  nzdusd:

                  اهداف=برای صعود 0.8678 برای نزول= 0.7560 سپس 0.6581

                  سطح افزایشی=0.8328

                  سطح کاهشی=0.8126

                  سطح تغییر ترند=0.8328

                  قیمت جاری=0.82353

                  eurjpy :

                  اهداف= برای صعود 147.43 سپس 155.00 برای نزول 130.37

                  سطح افزایشی=143.17

                  سطح کاهشی=141.80

                  سطح تغییر ترند=139.97

                  قیمت جاری=144.999

                  gbpjpy :

                  اهداف= برای صعود 176.43 برای نزول 153.58

                  سطح افزایشی=174.14

                  سطح کاهشی=171.69

                  سطح تغییر ترند= 168.81

                  قیمت جاری=174.324

                  audjpy :

                  اهداف=برای صعود 105.85 برای نزول 83.32

                  سطح افزایشی=94.59

                  سطح کاهشی=92.46

                  سطح تغییر ترند=90.49

                  قیمت جاری=93.97

                  chfjpy :

                  اهداف=برای صعود 121.00 برای نزول 106.00

                  سطح افزایشی=118.91

                  سطح کاهشی= 117.44

                  سطح تغییر ترند=116.05

                  قیمت جاری=118.17

                  eurchf :

                  اهداف= برای صعود 1.2907 برای نزول 1.2008

                  سطح افزایشی= 1.2371

                  سطح کاهشی= 1.2179

                  سطح تغییر ترند=1.2371

                  قیمت جاری=1.22654

                  gold :

                  اهداف= برای صعود 1396 برای نزول 981

                  سطح افزایشی= 1205.54

                  سطح کاهشی= 1184.15

                  سطح تغییر ترند= 1258.55

                  قیمت جاری=1202.37


                  silver :

                  اهداف= برای صعود 23.40 برای نزول 16.80

                  سطح افزایشی=19.79

                  سطح کاهشی= 18.76

                  سطح تغییر ترند=20.57

                  قیمت جاری=19.39

                  oil :

                  اهداف=برای صعود 103.17 سپس 114.00 برای نزول 82.43

                  سطح افزایشی=98.49

                  سطح کاهشی= 97.46

                  سطح تغییر ترند= 91.86

                  قیمت جاری= 98.44


                  داو جونز

                  اهداف= برای صعود 19141 برای نزول 15042

                  سطح افزایشی= 16408

                  سطح کاهشی= 16042

                  سطح تغییر ترند= 15953

                  قیمت جاری= 16497


                  در پایان سال 2013 موازنهء قوا بین ارزها به اوج خود رسیده بود در نهایت ین همچنان در پایین ترین سطح تقاضا قرار گرفت و در جدال بین فرانک و دلار پس از ایجاد فرایندی کاهشی و افزایشی بین این دو نهایتا" با برتری دلار امریکا پایان یافت و دلار توانست در بالاترین سطح تقاضا باقی بماند و نتیجتا" در سال جاری محاسبات برای استخراج سطوح صورت گرفت و همانطور که ملاحظه میشود در مطالب فوق بشکلی متداول تقدیم دوستان شده و بر همین اساس خط حرکتی قیمت ها برای سال جاری جدید با اهدافی از پیش تعیین شده مشخص و در صورت شکست و دیده شدن آنها میتواند با توجه به گام های هر یک از ارزها یا مورد معاملاتی مورد نظر تغییر یابد که متعاقبا" با توجه به شرایط بیان خواهد شد و سعی شده مهمترین سطوح در کادر قرار گیرد که هم از شلوغی بیش از حد جلوگیری شود و هم بر اساس نیاز گامها مرحله به مرحله لحاظ شود با این حساب از همین هفته تا پایان سال در کنار اهداف و تغییرات پیش رو همانند سال قبل مارکت را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

                  تا تحلیلی دیگر................

                  موفق باشید.

                  نظر


                  • در هفتهء پیش رو انتظار می رود...............................


                    یورو به دلار= با شکست سطح کاهشی 1.3702 به پایین قیمت در مسیر نزولی قرار دارد لذا در این هفته انتظار می رود قیمت با حفظ موقعیت کاهشی با افزایش نسبی روبرو شود.

                    قیمت جاری= 1.35879

                    پوند به دلار= قیمت در ابتدا سطح افزایشی را شکست اما پایداری در آن وجود نداشت لذا با نفوذ به زیر سطح کاهشی 1.6512 در موقعیت کاهشی قرار گرفت انتظار می رود قیمت در این هفته با حفظ موقعیت کاهشی با افزایش نسبی روبرو شود.

                    قیمت جاری= 1.64171

                    دلار و یورو برابر فرانک= دلار برابر فرانک خود را به سطح افزایشی 0.9056 رساند ولی بالای آن تثبیت نشد و یورو به فرانک هم در محدودهء بین 2 سطح افزایشی و کاهشی در نوسان بود هر دوی این جفت ارزها برابر فرانک تقویت شده بودند برای این هفته انتظار می رود بازی قیمت در محدوده را شاهد باشیم که با کاهش و افزایش های نسبی همراه باشند.

                    قیمت جاری دلار به فرانک= 0.90507

                    قیمت جاری یورو به فرانک=1.22984

                    دلار استرالیا و دلار نیوزیلند به دلار امریکا= این دو جفت ارز با تقویت نسبی کار خود را آغاز کردند دلار استرالیا به دلار امریکا حتی به بالای سطح افزایشی 0.8959 نفوذ کرد اما نهایتا" در آخر هفته زیر سطح مربوطه بسته شد و به محدوده باز گشت ! در مورد دلار نیوزیلند به دلار امریکا باید گفت قیمت تا نزدیکی سطح افزایشی 0.8328 آمد ولی نتوانشت پایدار بماند و در محدوده بسته شد آنچه برای این هفته از این دو جفت ارز انتظار می رود اینست که در محدودهء کاهشی و افزایشی خود مانور داشته باشند مگر اینکه تثبیتی بالای سطوح افزایشی آنها صورت پذیرد و تم خریدی نیرومند را شاهد باشیم !!!!!!!!!!!!!!

                    قیمت جاری دلار استرالیا به دلار امریکا= 0.89451

                    قیمت جاری= دلار نیوزیلند به دلار امریکا= 0.82719


                    دلار امریکا به دلار کانادا= انتظار می رود در این هفته برای این جفت ارز هم مانور در محدودهء 2 سطح افزایشی و کاهشی را داشته باشیم و فعلا" تم معاملاتی نیرومندی برای آن نخواهیم داشت!

                    قیمت جاری = 1.06332

                    ارزهای برابر ین=تا اینجای کار وضعیت ارزهای مربوطه بشرح ذیل می باشد:

                    دلار به ین= قیمت سطح کاهشی 104.50 را شکسته و در محدودهء 2 سطح بسته شده!

                    یورو به ین= قیمت با کاهش تمایل تقاضا به زیر سطح افزایشی نفوذ کرد ولی از سد سطح کاهشی 141.80 عبور نکرد و در آخر در محدودهء 2 سطح بسته شد!

                    پوند به ین= قیمت با شکست سطح کاهشی 171.69 بازگشت به محدوده را تجربه کرد و در بین 2 سطح مربوطه بسته شد!

                    دلار استرالیا به ین= قیمت فقط مانور بین 2 سطح کاهشی و افزایشی را صورت داده و در همان محدوده هم بسته شده است!

                    فرانک به ین= قیمت با نفوذ به زیر سطح کاهشی 117.44 سطح تغییر ترند 116.05 را هم شکسته و زیر سطح مورد نظر هم بسته شده !

                    نتیجه: با توجه به رفتار های مورد اشاره از سوی قیمتها برابر ین در این هفته قیمت ها حرکاتی همراه با تقویتهای نسبی در محدوده با حفظ موقعیت های ایجاد شده از بعد کاهشی و تغییر ترند نزولیشان خواهند داشت ( اشاره به جفت ارز فرانک به ین ).

                    فلزات=فلزات بالای سطح افزایشی مستقر شدند و بالای همان سطح هم بسته شدند با توجه به اینکه هنوز سطح تغییر ترند برای طلا و نقره به بالا شکسته نشده است انتظار می رود در این هفته قیمت ها سعی بر تثبیت خود بالای سطوح افزایشی شان داشته باشند در نتیجه حفظ موقعیت بالا روندگی با کاهش های نسبی برای انها پیش بینی می شود. نکته اینکه در صورت شکست سطح تغییر ترند برای طلا اولین هدف برای قیمت سطح 1290 و برای نقره حوالی 21.50 خواهد بود!

                    قیمت جاری طلا= 1236.90

                    قیمت جاری نقره= 20.14

                    نفت= قیمت با شکست سطح کاهشی 97.46 در وضعیت نزولی قرار گرفته است لذا توجه به سطح 93.74 در شناسایی گامهای بعدی نفت بسیار مهم هست چراکه تثبیت زیر این سطح مهمتر از شکست آن محسوب میشود و همین امر هست که قیمت را بسوی سطح تغییر ترند فرا خواهد خواند در این هفته قیمت با حفظ موقعیت کاهشی با تقویت نسبی روبرو خواهد شد.

                    قیمت جاری 94.21


                    داو جونز= قیمت سعی بر تثبیت بالای سطح افزایشی 16408 را دارد اما با بسته شدن زیر سطح مربوطه برای این هفته این انتظار را ایجاد کرده که قیمت بین 2 سطح امکان مانور و نوسان تا محدودهء 16042 را برای خود فراهم نموده است در نتیجه بازی در محدوده خواهیم داشت مگر اینکه تثبیت قیمت بالای سطح افزایشی قیمت را بالا ببرد!

                    قیمت جاری= 16392


                    موازنهء قوا در بین ارزها از ابتدای سال جاری حکایت از تقویت بیشتر دلار برابر فرانک و ین را داشته است در این هفته انتظار می رود وضعیتی نسبی برای آنها ایجاد شود با حفظ برتری دلار چرا که چند ماهی هست که دلار قدرت یافته و این امر از سال قبل نشات گرفته است و در این سال هم تا این بازه از زمان تداوم یافته است لذا در صورت پایداری این قدرت می رویم که شاهد یک دورهء 4 تا 5 سالهء حکومت دلار در بازار ارز باشیم زیرا علائم اولیه در گامهای افزایشی برای دلار ظاهر شده حال می ماند مابقی نشانه ها که از تثبیت بیشتر خبر بدهند ..............

                    تا تحلیلی دیگر.....

                    بدرود.

                    نظر


                    • در هفتهء پیش رو انتظار می رود........................


                      یورو به دلار=در این هفته قیمت با تثبیت زیر سطح کاهشی 1.3702 هر چند با تقویت های نسبی پراکنده موقعیت کاهشی خود را حفظ کند و خود را برای حرکت بسوی سطح تغییر ترند 1.3301 آماده نماید نکته اینکه در صورت نفوذ قیمت به بالای سطح کاهشی 1.3702 قیمت وارد محدودهء بین 2 سطح کاهشی افزایشی خواهد شد و طبیعتا" بک فضای رنج را ترسیم خواهد نمود بطوریکه قیمت میتمواند زمانی اصلاحی را صرف کرده و بازی داشته باشد!

                      قیمت جاری= 1.36681

                      پوند به دلار= در این هفته قیمت در محدودهء سطح کاهشی 1.6512 مانور خواهد داشت با این حساب ورود به محدوده ,قیمت را در اصلاحی زمانبر قرار خواهد داد و بازی خواهد داشت این بدین معناست که با توجه به وضعیت کاهشی قیمت در روزهای گذشته موقتا" دست از کاهش بردارد ولی تا زمانیکه زیر سطح کاهشی تثبیت شود می تواند باز در مسیر سطح تغییر ترند 1.6318 گام بردارد.

                      قیمت جاری= 1.64818

                      دلار و یورو برابر فرانک= هردوی این جفت ارزها در هفتهء پیش به بالای سطوح افزایشی خود نفوذ کرده بودند ولی در پایان هفته به محدودهء 2 سطح بازگشتند و در این هفته انتظار می رود اصلاح در محدوده داشته باشیم در نتیجه با تثبیت دوباره بالای سطوح افزایشی خود تم خرید نیرومندی را شاهد خواهیم بود نکتهء مهم این است که اصلاح مورد اشاره می تواند زمانبر باشد و نباید عجله کرد !

                      قیمت جاری برای یورو به فرانک=1.23342

                      قیمت جاری برای دلار به فرانک=0.90231

                      دلار استرالیا و دلار نیوزیلند به دلار امریکا=در جفت ارز دلار نیوزیلند به دلار امریکا قیمت تا این لحظه همچنان در محدوده بازی کرده است و بهمین شکل بسته شده لذا با توجه به نوع مانور قیمت پس از شکست سطح افزایشی 0.8328 حتما" باید انتظار تثبیت را داشته باشیم چرا که احتمال بازگشت به محدوده و مانور دوباره وجود دارد گامهای این جفت ارز هنوز تم معاملاتی نیرومندی را نشان نداده است در این هفته انتظار مانور در محدوده با تمایل به تقویت نسبی بچشم می خورد!

                      در مورد دلار استرالیا به دلار امریکا موضوع کمی متفاوت هست قیمت توانسته به بالای سطح افزایشی نفوذ کرده و سعی در تثبیت روی آن داشته باشد و بالای سطح 0.8959 هم بسته شده است لذا در این هفته انتظار می رود قیمت بالای سطح مربوطه مانور داشته باشد با تمایل به ورود به محدوده !

                      قیمت جاری دلار نیوزیلند به دلار امریکا=0.83007

                      قیمت جاری دلار استرالیا به دلار امریکا=0.89953

                      دلار امریکا به دلار کانادا= در هفتهء قبل قیمت با عبور از محدوده و گذر از سطح افزایشی 1.0767 یک تم خرید نیرومند را آغاز نمود و بالای همین سطح هم بسته شد در این هفته انتظار می رود قیمت بالای سطح افزایشی همچنان باقی بماند و پس از یک کاهش نسبی در جهت هدف صعودی باز هم تقویت شود !

                      قیمت جاری= 1.08912

                      ارزهای برابر ین= در این هفته برای ارزهای برابر ین بطور کلی انتظار می رود که با تقویت نسبی روبرو شوند و سعی در اصلاحی زمانبر در محدوده داشته باشند با این حساب خود را برای یک پروسهء کاهشی موقت آماده می کنند با توجه به شکست هایی که در سطوح کاهشی آنها ایجاد شده این انتظار منطقی خواهد بود !

                      فلزات= طلا و نقره بالای سطوح افزایشی خود تثیبت شده اند و سعی در رسیدن به سطوح تغییر ترند را دارند انتظار می رود در این هفته هم قیمتها بالای سطوح افزایشی در جهت رسیدن به سطوح تغییر ترند مانور داشته باشند نکته اینکه انتظارات را تا سطوح مربوطه محدود کنیم مگر اینکه قیمت در سطوح بالاتر شکست های جدیدی را ایجاد نماید که بتوان بر اساس آن تم خرید تازه تری را لحاظ نمود! ترید روی فلزات همراه با احتیاط توصیه می شود !

                      قیمت جاری طلا=1248.22

                      قیمت جاری نقره=20.13

                      نفت=در هفتهء قبل با تثبیت زیر سطح 93.74 بسوی سطح تغییر ترند 91.86 حرکت نمود و آنرا هم شکست در این هفته انتظار می رود قیمت با تقویتهای نسبی پراکنده و پر نوسان تا 93.74 سپس در جهت نزول گام بردارد نکته اینکه در صورت تثبیت بالای سطح 93.74 قیمت موقتا" از نزول بیشتر دست خواهد کشید و باید منتظر رفتارهای بعدی قیمت بود اما در صورت بازگشت به زیر سطح تغییر ترند و تثبیت زیر این سطح قیمت در جهت هدف نزولی کاهشی تر خواهد شد نتیجتا" سطح تعیین کننده ازین پس 93.74 خواهد بود !

                      قیمت جاری= 92.80

                      داو جونز= قیمت همانند هفتهء قبل باز هم زیر سطح افزایشی 16408 بسته شد هر چند سعی بر تثبیت بالای سطح افزایشی مذکور داشت ولی باز هم تمایل به ورود به محدوده بر آن غالب شد و قیمت بازگشتی را ایجاد نمود در این هفته انتظار می رود قیمت باز هم با سطح افزایشی 16408 در گیر شود و تمایل به اصلاح در محدودهء 2 سطح کاهشی و افزایشی را همچنان حفظ کند !

                      قیمت جاری= 16383

                      با توجه به مطالب فوق و وضعیت سطوح مورد نظر انتظار می رود قدرت دلار موقتا" با کاهش نسبی روبرو شود و جای خود را به فرانک بدهد و ین بین ایندو بازی کند و حتی از آنها پیشی بگیرد در چنین شرایطی ما با بازاری رنج و اصلاحی روبرو میشویم و قیمت ها در محدوده ها بازی خواهند داشت این بدان معنا نیست که دلار قدرت اولیهء خود را از دست داده بلکه در بالانس ارزها نسبت به رقبایش موقتا" از تقاضای کمتری برخوردار خواهد بود و انتظار می رود در آینده باز برتر از فرانک و ین در بازار ارز نسبت به باقی ارزها برتری خود را تثبیت کند! مارکت در حال تثبیت تدارکات برای یک روند پایدار هست و همینطور که پیش از این اشاره شد ظهور قدرت دلار کلید خورده و هنوز دلیلی خلاف این برتری کلی آشکار نشده است . بهمین ترتیب قیمت ها را تعقیب خواهیم کرد............................

                      تا تحلیلی دیگر.........................


                      بدرود.

                      نظر


                      • در هفتهء پیش رو انتظار می رود............................................... !


                        یورو به دلار=با حفظ موقعیت کاهشی خود تا سطح تغییر ترند 1.3301 همراه با تقویت نسبی و ناپایدار روبرو شود.

                        قیمت جاری= 1.35404

                        پوند به دلار= قیمت در هفتهء پیش سطح تغییر ترند 1.6318 را به پایین شکست و سپس با بازگشت به بالای آن روبرو شد قیمت یک نزول را کلید زده اما با توجه به ناپایداری در ارتباط با این تغییر و بازگشتی خلاف جهت انتظار می رود در این هفته هم قیمت تقویتی نسبی را با توجه به ایجاد موقعیت کاهشی و شکست سطح تغییر ترند خود تجربه کند !

                        قیمت جاری= 1.64220

                        دلار و یورو برابر فرانک= هر دو جفت ارز پس از شکست سطوح افزایشی خودشان در هفته های قبل که سطوح تغییر ترندشان به بالا هم بحساب میاید یک تم خرید رو ایجاد کردند انتظار می رود در این هفته تقویت شوند و گاهی با کاهش های نسبی کار خود را دنبال کنند تم غالب خرید هست و قیمتها در صدد تثبیت بیشتر هستند در مورد یورو به فرانک باید بیشتر صبر کرد چرا که قیمت به محدوده بازگشت کرده ضعیف تر ظاهر شده!

                        قیمت جاری دلار به فرانک=0.91004

                        قیمت جاری یورو به فرانک=1.23227

                        دلار استرالیا و نیوزیلند برابر دلار امریکا= دلار استرالیا همراه با ناپایداری کار خود را در هفتهء قبل تمام کرد و از بالای سطح افزایشی پس از نفوذ به محدوده سطح کاهشی خود را هم شکست و زیر سطح مربوطهء 0.8864 هم بسته شد برای این هفته تقویتهای نسبی آن ناچیز خواهد بود لذا وضعیت قیمت همچنان کاهشی در جهت اهداف نزولیش ارزیابی میشود برای دلار نیوزیلند به دلار امریکا هم اوضاع بهمین ترتیب پیش رفت با این تفاوت که قیمت سطح افزایشی و تغییر ترند در 0.8328 را یکجا شکست اما ناپایدار ماند و به محدودهء 2 سطح کاهشی و افزایشی بازگشت و در آنجا بسته شد برای این جفت ارز هم تقویت های نسبی و بازی در محدوده پیش بینی میشود و چونکه در این جفت ارز قیمت هنوز نفوذی به سطح کاهشی خود نداشته و در عوض تغییر ترند را کلید زده لذا تم غالب برای آن هنوز افزایشی ارزیابی میشود بهمراه بازی در محدوده!

                        قیمت جاری دلار استرالیا به دلار امریکا=0.87804

                        قیمت جاری دلار نیوزیلند به دلار امریکا=0.82537

                        دلار امریکا به دلار کانادا= قیمت بالای سطح افزایشی بسر میبرد انتظار اینست با تثبیت بیشتر گام به گام بتواند بسوی هدف صعودی خود حرکت کند تغییر رفتار خاصی از آن تا الان در جهت خلاف دیده نشده است!

                        قیمت جاری= 1.09600

                        ارزهای برابر ین= انتظار می رود برای این هفته وضعیت نوسانی با حفظ موقعیت کاهشی برای جفت ارزهای برابر ین با توجه به شکستهای سطوح کاهشی و تغییر ترندشان داشته باشیم .


                        فلزات= با حفظ موقعیت افزایشی در مسیر تغییر ترند قرار دارند نقره سطح تغییر ترند 20.57 را زود تر شکسته ولی طلا هنوز این تغییر را کلید نزده ولی در شرف انجام آن است و پایین سطح مربوطه ( 1258.55 ) بسته شده است انتظار اینست که در این هفته موقعیت افزایشی خود را حفظ کنند و با تثبیت بالای سطوح تغییر ترندشان طلا تا 1290 و نقره تا حوالی 21.57 بالا خواهند رفت !

                        قیمت جاری طلا=1253.80

                        قیمت جاری نقره=20.29

                        نفت= قیمت به زیر سطح تغییر ترند 91.86 نفوذ کرد اما باز پایدار نماند و به بالای سطح کلیدی 93.74 بازگشت برای این هفته انتظار اینست که تقویت نسبی و ناچیزی داشته باشد و با تثبیت دوبارهء قیمت به زیر سطح تغییر ترند بطوریکه بالای سطح 93.74 بازنگردد شاهد حرکت آن بسوی هدف نزولی خواهیم بود! تم غالب نزولی ارزیابی میشود !

                        قیمت جاری= 94.09

                        داو جونز= همانند 2 هفتهء قبل باز قیمت زیر سطح افزایشی 16408 بسته شد یعنی تمایل به مانور در محدوده این چندمین بار است که قیمت به بالای سطح افزایشی نفوذ کرده و دوباره به محدوده آمده و زیر سطح افزایشی بسته شده است با این حساب برای این هفته هم ما اصلاحی را شاهد خواهیم بود که قیمت را هر از گاهی افزایشی میکند لذا به محدوده باز میگرداند تا تکلیف قیمت برای تداوم افزایش یا تمایل به کاهشی شدن روشن شود پس تا اون لحظه تم نیرومندی برای معامله نخواهیم داشت !

                        قیمت جاری= 16393


                        در هفتهء پیش با همهء نوساناتی که شاهد بودیم دلار پس از کاهشی نسبی در روز پایانی برتری خود را تثبیت کرد و فرانک به پایین ترین سطح تقاضا دست یافت ین ژاپن هفته ای همراه با برتری را پشت سر گذاشت اما نتوانست برابر دلار آنرا به زیر سطح تغییر ترند تنزل دهد و نهایتا" دلار بهمین شکل با برتری هفته را به پایان رساند انتظار میرود در این هفته دلار با حفظ موقعیت افزایشی کار خود را ادامه دهد و هر از گاهی با کاهش نسبی روبرو شود با هفته ای که گذشت دلار یک گام دیگر هم بر تثبیت قدرت خود افزود ! تا چه زاید زمان !!!!!!!!!!!

                        تا تحلیلی دیگر.....


                        بدرود.

                        نظر


                        • درود خدمت دوستان عزیز.


                          مدتی در کنار دوستان در این فروم حضور داشتم و فرصتی بود تا دیدگاه خودمو با عزیزان به اشتراک بزارم حال زمانی فرا رسیده که دیگر اون شرایط برای ادامهء فعالیت در این تاپیک برای من میسر نیست و مشغله اجازهء حضور بیشتر رو به بنده نمیده شاید در آینده فرصتی فراهم بشه باز هم در کنار دوستان باشم در پایان نکته ای رو راجع به مارکت عرض میکنم بد نیست مدنظر قرار بدید دلار وضعیت تثبیت شده ای در مارکت داره هر از گاهی با کاهش نسبی روبرو میشه اما همچنان قدرتمند هست در مورد یورو دلار سطح افزایشی 1.3816 بسیار مهم هست یک سطح نیرومند افزایشی سالیانه هست لذا تا زمانیکه در سال 2014 قیمت نتونه تثبیتی روی این سطح داشته باشه همچنان قیمت در مسیر سطح تغییر ترند 1.3301 و سپس بسوی هدف نزولی حرکت خواهد کرد و در همین راستا فرانک برابر ین فرو خواهد ریخت و دلار برابر فرانک بشکلی باور نکردنی صعودی خواهد شد امکان برتری یک دورهء 4 تا 5 ساله برای دلار در مارکت را پیش از این در همین تایپیک به دوستان گوشزد کردم بر همین اساس یورو برابر دلار بیش از 8000 پیپ نزول. برای فرانک به ین نزدیک به 6000 پیپ نزول و برای دلار به فرانک نزدیک به 9000 پیپ صعود خواهد بود در نتیجه فلزات بسیار نزولی خواهند شد و ما طلا رو پس از شکست هدف نزولی و تثبیت زیر اون سطح منظور 981 هست اونوقت قیمت تا سطح 609 هم پایین خواهد رفت لذا با گذشتن از آن 412 سطحی هست که قیمت میتواند پایین ترین لوی مورد نظر خود در کل این ساختار را بسازد این پیامد قدرت دلار است که با توجه به شرایط حال حاضر در مسیر آن هستیم پس بخاطر داشته باشید در یورو دلار در صورتیکه قیمت بالای سطح افزایشی 1.3816 تثبیت شود این پروسه به تاخیر خواهد افتاد ولی در جهت مارکت تاثیری در این دورهء زمانی نخواهد داشت و نهایتا" برتری دلار تثبیت و تداوم خواهد یافت .





                          تا دیدار بعد بدرود پی سی ام.

                          نظر


                          • سلام

                            مطالبی که گفتید خیلی مهمه ولی تو ضیحاتتون خیلی مختصره.لطفا مشروحتر بفر مائید.

                            بخصوص چرا اینقدر در مورد دلار مثبت فکر می کنید؟

                            ممنونم

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط matin نمایش پست ها
                              سلام

                              مطالبی که گفتید خیلی مهمه ولی تو ضیحاتتون خیلی مختصره.لطفا مشروحتر بفر مائید.

                              بخصوص چرا اینقدر در مورد دلار مثبت فکر می کنید؟

                              ممنونم

                              با درود خدمت شما.

                              در مورد سوالتون باید عرض کنم که عاملی که تمرکز رو معطوف به دلار میکنه خارج از مسائل بنیادین و فاندامنتالی یکسری عوامل درونی هستند که مستقیما" به ذات قیمت ها بر میگردند به این شکل که وقتی یک سال جدید آغاز میشه و کلوز قیمت ها محصول فعالیت دورهء زمانی سال قبل رو کلید میزنند و خطوط حرکتی یک جفت ارز رو مشخص میکنند و میشن یه برآیند کاملا" تکنیکالی که نه تنها تک بعدی نیست یعنی فقط و فقط به سطح محدود نمیشن بلکه ترکیبی از سطح و فضا و زمان هستند و تصویری فیزیکال و هندسی رو در غالب فرکانس ذاتی خودشون بما نمایش میدن داده هایی رو از همون ابتدا برای آینده پیش روی ما قرار میدن که خط حرکتی قیمت برای یک سال بشمار میره و بما کمک میکنه بفهمیم قیمت از همین ابتدا چه موانعی پیش روشه و چه نقاطی مهمترین سطوح بشمار میرن نکته جالب اینه که همین سطوح یکساله قابل تخمین زدن برای کشف برد قیمتها هست که میشه تا چند دورهء زمانی جلوترو بر اساس داده ها محاسبه و پیش بینی کرد زمانیکه شما بجای یک ارز چندین مورد معاملاتی از جمله سهام یا فلزات و ارزها یا هر چیزی که دارای موج باشه و قابل اندازه گیری و اجرای محاسبات ریاضی باشه رو کنار هم بزارین بطوری که بتونین با ارزیابی مهمترین نقاط و حساسیت مارکت به نوع برآوردش نسبت به موارد معاملاتی بفهمید درگیری ها کجاست جنگ بر سر چیست و تقابل قیمتها باعث میشه کدامیک از داده ها از بقیه پیشی بگیرند دستتون میاد که قدرت بسوی کدام و ضعف ها چگونه بین ما بقی تقسیم میشوند از لابلای این واریانت ها چیزی که بنده متوجه شدم و ( اگر درست یادم مونده باشه ) از ماه نوامبر سال پیش بوده که بازار بسوی دلار خیز برداشته و منم تو محاسبات اینطور تشخیص دادم که نیاز بازار بسوی اون جلب شده و چیزی که آشکار بود این بود که سال گذشته تضاد های بسیاری وجود داشت برخی موارد نشون میداد که گویی دلار بسوی ضعف شدید پیش میره از طرفی موازنه ها تغییر میکرد و دوباره دلار تثبیت میشد و این موضوع اونقدر ادامه یافت تا رسیدیم به این نقطه که الان هستیم پروسهء قدرت دلار تثبیت اولیهء خودشو سپری میکنه و زمانی که میگم یه دورهء 4 تا 5 ساله بسود دلار خواهد بود بخاطر همین بنای ابتدایی هست که بسیار بسیار مهم هست و تشخیصش بمراتب مهمتر همه میدونید که اقتصاد جهانی با چالشهای بسیاری روبرو هست شاید هیچ دلیلی بر برتری دلار پیدا نکنید در حال حاضر یا اینکه در آینده دلایلی بوجود بیاد که توجیه این قدرت رو بکنه اما ما هیچکدومشو الان نمیبینیم تنها چیزی که میبینیم رفتارهای قاطعانهء ارز برتر هست که میشه شاخص مرجع و ما بقی رو طوری بازی میده که محور بالانس دوره های اقتصادی مختلف بحساب میاد اونم فقط با محاسبات ریاضی و شناسایی گامهای حرکتی ارزها که وقتی کنار هم قرار میگیرن میشن یک فرآیند جمعی جهت دار در بازار ! شخصا" نسبت به دلار مثبت فکر نمیکنم بلکه قدرتشو در تثبیت مجموع حرکات گروهی گامها نسبت به تقابل بین ارزها میبینم که داره پله پله خیلی ظریف و غیر مستقیم برای آینده ای نه چندان دور خودشو آماده میکنه و این قابل تامل هست که با همهء مشکلاتی که برای دلار وجود داره باز نیاز جهانی رو بسوی خودش جذب میکنه امیدوارم تونسته باشم بخشی از دیدگاهمو در پاسخ به شما نشون داده باشم حال اگر تغییری در این برتری رخ بده و بنده فرصتی داشته باشم بیشتر راجع بهش بهتون خواهم گفت تا چه زاید زمان !!!!!!!!!!!!

                              سلامت , پیروز و ثروتمند باشید فرقی نمیکنه کسی موافق یا مخالف این دیدگاه باشه مهم اینه هر چی که هست واسه برو بچه های ایرونی خوب و موءثر باشه این آرزویی هست که همیشه باهاش زندگی میکنم چه برای خودم و چه برای دیگران .

                              بدرود.

                              نظر


                              • نوشته اصلی توسط forecastfx نمایش پست ها
                                درود خدمت دوستان عزیز.
                                مدتی در کنار دوستان در این فروم حضور داشتم و فرصتی بود تا دیدگاه خودمو با عزیزان به اشتراک بزارم حال زمانی فرا رسیده که دیگر اون شرایط برای ادامهء فعالیت در این تاپیک برای من میسر نیست و مشغله اجازهء حضور بیشتر رو به بنده نمیده شاید در آینده فرصتی فراهم بشه باز هم در کنار دوستان باشم ...................
                                تا دیدار بعد بدرود پی سی ام.
                                ، این تایپیک بسیار مفید بود ، کاش دوست محترم forecastfx زود بر می گشتند.بی صبرانه منتظریم.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X