اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

Forecastfx & market

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • وضعیت بازار در روز اول کاری:

    مارکت امروز رو با تقویت نسبی دلار شروع کرد و در حال حاضر دلار امریکا نسبت به ین و فرانک در سطح تقاضای بیشتری قرار داره و بر همین مبنا وضعیت ارزها رو بررسی میکنیم.


    یورو به دلار= با تثبیت وضعیت افزایشی موقعیت خود را حفظ کرده و در جهت هدف 1.4100 قرار دارد.

    پوند به دلار= با توجه به اینکه با کاهش نسبی روبرو شده حوالی سطح افزایشی 1.6134 نوسان میکند و تا زمانیکه زیر سطح کاهشی 1.6121 تثبیت نشود علائم نزولی پایدار نخواهیم داشت!

    قیمت جاری یورو دلار=1.3783

    قیمت جاری پوند=1.6142

    دلار استرالیا و دلار نیوزیلند به دلار امریکا= هر دوی این جفت ارزها زیر سطوح کاهشی موقت خود هستند و موقعیت مورد نظر را حفظ کرده اند و تغییر خاص دیگری در ساختارشان ایجاد نشده است!

    قیمت جاری دلار استرالیا به دلار امریکا=0.9569

    قیمت جاری دلار نیوزیلند به دلار امریکا=0.8283


    دلار امریکا به دلار کانادا = همچنان بالای سطح افزایشی مستقر هست و در جهت هدف کلیدی 1.0535 قرار دارد.

    قیمت جاری=1.0442

    ارزهای برابر ین=تغییر ساختاری جدی نداشته اند وضعیت آنها اصلاحی و هر از گاهی با کاهش نسبی روبرو میشوند دلار استرالیا و یورو برابر ین اهداف مهم خود را دیده اند و ما بقی هنوز با سطوح افزایشی و تثبیت بر سطوح تغییر ترند یا کاهشی خود درگیر هستند لذا باید با احتیاط بیشتری با آنها برخورد شود در این مواقع گامها بصورت ناگهانی تغییر میکنند لذا ارزهای برابر ین خود را برای تغییری تازه آماده میکنند!

    دلار و یورو برابر فرانک= موقعیتشان تغییر خاصی نداشته یورو برابر فرانک مثل هفتهء قبل بالای سطح کاهشی خود همچنان باقی مانده و دلار برابر فرانک کمی تقویت شده و حوالی سطح کاهشی خود بازی میکند!

    قیمت جاری یورو به فرانک=1.2343

    قیمت جاری دلار به فرانک=0.8954


    فلزات= افزایشی و تمایل به بالاروندگی در انها دیده میشود بطور کلی بعد از تثبیت بالای سطوح تغییر ترند و افزایشی بالاتر رفته اند لذا طلا سطح 1360 را هم روءیت کرد اما برای دیده شدن سطح تقاضای بیشتر قیمت نباید به پایین سطح کاهشی 1320 خود بازگردد در اینصورت قیمت میتواند تا سقف قبلی 1433 هم پیش برود همین امر برای نقره صادق هست قیمت در ابتدا باید از سد 23.80 بگذرد تا به سقف قبلی خود برسد در نتیجه انتظار خود را محدود به همین اهداف بالارو میکنیم چرا که قیمتها برای نزول هنوز اهداف نزولی بعدی را ندیده اند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    قیمت جاری طلا=1355

    قیمت جاری نقره=22.55


    نفت= وضعیت کلی آن کاهشی همراه فلزات با تقویت نسبی روبرو شد ه است سطح مهم 99.50 در این مرحله خود سطح افزایشی برای نفت به حساب میاد و فروشندگان باید در این رابطه احتیاط بیشتری بکنند !

    قیمت جاری= 98.33

    این مطالب در ادامهء پستهای 103 و 105 که در هفتهء قبل به آنها پرداخته بودیم آمده اند !

    تا تحلیلی دیگر..

    بدرود.
    ویرایش توسط forecastfx : https://www.traderha.com/member/10332-forecastfx در ساعت 10-28-2013, 08:36 PM

    نظر


    • نوشته اصلی توسط forecastfx نمایش پست ها
      بررسی وضعیت کنونی داو جونز:


      چندی پیش راجع به داو مواردی رو بیان کردیم بصورت تصویری مطالبی رو نشون دادیم حال وضعیت فعلی قیمت رو برای علاقمندان مورد ارزیابی قرار میدیم !

      قیمت بعد از نفوذ به زیر سطح 15192 در موقعیتی کاهشی قرار گرفت تا حدی نزولی شد ولی به هدف مهم خود نرسید هدفی که در 13851 برای اون مشخص شده بود حال با زازگشت بالای سطح کاهشی و نزدیک شدن به سطح 15673 که بنوعی یک سطح افزایشی بسیار بسیار نیرومند بحساب میاید در وضعیتی رنج قرار گرفته و میتواند بین 2 سطح بازی کند در نتیجه تا زمانیکه سطح افزایشی مربوطه شکسته نشده قیمت همچنان موقعیت کاهشی خود را حفظ کرده و تغییری در اصل موضوع که باید به هدف نزولی خود برسد نخواهد داشت مگر اینکه قیمت بالای سطح افزایشی تثبیت شود که در اینصورت موقتا" هدف نزولی از دستور کار خارج شده و قیمت در جهت هدف 17040 قرار خواهد گرفت که اولین گام از یک هدف بالارو بشمار میرود لذا تا آن موقع ما همچنان داو جونز رو نزولی در جهت هدف نزولی ارزیابی خواهیم نمود!

      قیمت جاری=15318


      موفق باشید.

      با احترام.

      با درود .


      با نگاهی مختصر به وضعیت داو در حال حاضر شکست سطح افزایشی 15673 را پیش رو داریم قیمت در طول سال بارها سطح کاهشی 15192 را شکست و هشدار یک نزول را بما داد که حرکتی در این جهت بوجود خواهد امد لذا تغییرات رفتاری زمان را تا نزدیکی پایان سال 2013 که اکنون در آن بسر میبریم به تعویق انداخت و این هدف کماکان جامانده تلقی میشود منظور دیده شدن هدف نزولی =13851 میباشد و با توجه به شکست سطح افزایشی مورد اشاره قیمت یک هدف صعودی را برای خود لحاظ کرده است که باید روءیت شود آنچه باقی میماند بررسی این نکته است که کدامیک از 2 جهت را قیمت در این دورهء زمانی خواهد دید ؟! نزدیک شدن به رفتار قیمت از طریق واکنشهای کاهشی و افزایشی میزان جهت گیری قیمت را تا حدی برایمان روشن میکند قیمت در حال حاضر زیر سطح افزایشی هست در صورتیکه بتواند بالای سطح 15673 تثبیت شود دیگر نباید به زیر سطح 15370 بازگردد چرا که این سطح قیمت را به سطح کاهشی متمایل خواهد ساخت و بازگشت دوباره به زیر 15192 هشدار نزول را بهمراه خواهد داشت در نتیجه با تثبیت قیمت بالای سطح افزایشی قیمت آرام آرام بسوی هدف 17040 پیش خواهد رفت و این بدین معناست که قیمت موقتا" با هدف نزولی کاری نخواهد داشت و جهت غالب برای بالارندگی تعریف میشود ولی تا آن زمان و با عدم تثبیت قیمت بالای سطح افزایشی باز هم روند غالب نزولی ارزیابی خواهد شد!

      قیمت جاری=15515


      موفق باشید.

      نظر


      • وضعیت بازار در روز پایانی ماه اکتبر :


        ارزهای برابر یورو:

        یورو به دلار =قیمت به زیر سطح 1.3708 نفوذ کرده است این اولین تمایل برای نشان دادن کاهش بالاروندگیست اما سطح مهم 1.3650 هست که قیمت را کاهشی میکند و هشداری به خریداران محسوب میشود لذا وضعیت این جفت ارز نیاز به صرف زمان دارد تا بتوان از تداوم یا تحول کلی برای تغییر ساختار از ان حرف زد!

        قیمت جاری=1.3711

        پوند به دلار= قیمت با نفوذ به زیر سطح کاهشی 1.6121 باز هم نزولی شد و تا زمانیکه زیر این سطح مستقر هست میتواند بیش از این بر گامهای نزولی خود بیافزاید!

        قیمت جاری=1.6038

        دلار استرالیا به دلار امریکا=قیمت با نفوذ به زیر سطح 0.9635 موقتا" در وضعیت کاهشی بسر میبرد و بازگشت بالای سطح کاهشی انرا دوباره در جهت تقویت شدن هدایت میکند تازه در این مرحله قیمت در محدودهء رنج بازی خواهد کرد!

        قیمت جاری=0.9502

        دلار نیوزیلند به دلار امریکا=قیمت با نفوذ به زیر سطح 0.8381 موقتا" در وضعیت کاهشی قرار گرفته است و شرایط تقویت شدن آن شبیه جفت ارز دلار استرالیا به دلار امریکاست!

        قیمت جاری=0.8264

        دلار امریکا به دلار کانادا= قیمت با فرازو نشبیبی بسیار خود را بالای سطح 1.0399 تثبیت نمود و بسوی سطح کلیدی 1.0535 در حرکت هست با کاهشی نسبی روبرو شده ولی هنوز سطح مربوطه را ندیده است لذا برای ادامهء جریان بالاروندگی نباید به زیر سطح افزایشی و تغییر ترند 1.0399 بازگردد!

        قیمت جاری=1.0459

        دلار به فرانک=آنچه در این روزها بر این جفت ارز گذشت حاکی از آنست که تنها به بالای سطح کاهشی خود بازگشته و کمی تقویت شده است لذا موقعیت کاهشی آن همچنان محرز میباشد!

        قیمت جاری=0.8997

        یورو به فرانک=تغییر محسوسی از بعد ساختاری نداشته کمی تقویت شده و بالای سطح کاهشی مستقر هست و در محدوده بازی میکند وضعیت رنج!

        قیمت جاری=1.2336

        ارزهای برابر ین:

        دلار به ین= بالای سطح افزایشی آمده تقویت شده است ولی هنوز به بالای سطح تغییر ترند 98.77 نرفته و برای همین نمیتوان آنرا تا آن لحظه در جهت هدف 103.726 بالارو ارزیابی نمود چون نه بازگشتی ایجاد شده و نه تثبیتی با پتانسیل مناسب! بهمین خاطر آنرا در همین حد افزایشی شدن موقت در نظر میگیریم تا تکلیف قیمت روشن شود برای ورود در چنین مواقعی به بازار حتما" باید غلبهء نیاز در جهت هدف با تثبیت را شناسایی نمود و الا نباید دست به اقدامی در جهت ترید زد!

        قیمت جاری=98.23

        پوند به دلار= هنوز زیر سطح افزایشی 158.53 قرار دارد هر از گاهی تمایل به بالاروندگی از خود نشان میدهد ولی پایدار نبوده و تثبیتی در ان دیده نشده است !

        قیمت جاری=157.53

        یورو به ین= قیمت هدف خود را دیده و در این مرحله باید مطمئن شویم قیمت میتواند بالای سطح هدف=135.46 تثبیت میشود تا بتوانیم گام بعدی را هم به لیست اهداف قابل روءیت بیافزاییم پس تا اون موقع خرید نیرومندی نخواهیم داشت1

        قیمت جاری=134.67

        فرانک به ین= قیمت بالای سطح افزایشی 108.62 همچنان مستقر هست و در جهت هدف صعودیست !

        قیمت جاری=109.15

        دلار استرالیا به ین= این جفت ارز هم هدف خود را در 95.00 دیده است و برای صعود بیشتر باید قیمت علائم افزایشی جدیدی از خود بروز دهد و همانند یورو به ین نیاز به تثبیت دارد در حال حاضر هم بالای سطح افزایشی 92.62 مستقر هست!

        قیمت جاری=93.35

        در نهایت ارزهای برابر ین با حفظ موقعیت بالاروندگی خود و با کاهش های نسبی هنوز تم صعودی را بما نشان میدهند و تا وقتی تغییری در جهت سطوح کاهشی آنها ایجاد نشده دلیلی برای بیان تغییر روند نزولی نسبت به آنها نخواهیم داشت و تا آن لحظه قیمتها رو بهمین شکل بررسی خواهیم نمود!

        فلزات= طلا و نقره با کاهش نسبی روبرو شده اند ولی موقعیت افزایشی آنها هنوز پا برجاست زیرا بالای سطوح افزایشی خود مستقر هستند و در جهت سقفهای قبلی میتوانند باز هم حرکت کنند لذا در همین منوال اگر به زیر سطوح کاهشی خود بیایند هشداری دوباره به خریداران خواهند داد در نتیجه فعلا" فروش نداریم و تم خرید تا این لحظه با همین ساختار همچنان باقیست!

        قیمت جاری طلا=1333

        قیمت جاری نقره=22.32

        نفت= همچنان کاهشی هست و هر از گاهی رفتاری در جهت تقویت شدن از خود نشان میدهد هر چند ناپایدار است ولی باید فروشندگان مراقب نوسانات و تغییر فازها باشند 99.50 همچنان مهمترین سطح برای افزایش موقت روی نفت بحساب میاید!

        قیمت جاری= 96.60

        در باب موازنهء قوا با توجه به وضعیت سطوح مذکور دلار و ین پایاپای در سطح بالاتری از تقاضا نسبت به فرانک قرار دارند ولی این برتری شکننده است و در آستانهء تغییر هست با کمی حوصله خواهیم دید که نیاز بازار بکامین سو حرکت خواهد کرد ! امکان قدرت یافتن فرانک در این پروسه بسیار بالاست اما باید صبر کرد و شکستها و تثبیتها رو پیگیری نمود تا روند دستمان بیاید.


        تا تحلیلی دیگر.............


        بدرود.
        ویرایش توسط forecastfx : https://www.traderha.com/member/10332-forecastfx در ساعت 10-31-2013, 01:20 PM

        نظر


        • وضعیت کلی مارکت در این لحظه:

          ارزهای برابر دلار بطور کلی کاهشی هستند به زیر سطوح حساس نفوذ کرده اند با سرعت بیشتری گامها را در ابتدای ماه نوامبر برای یک رفتار نزولی سپری کرده اند اهداف بالا رو رها شده موقتا" از انها فاصله گرفته اند!

          ارزهای برابر ین =برای دلار به ین و دلار استرالیا به ین هم تثبیت بالای سطح افزایشی و هم تقویت در جهت بالاروندگی بوده ولی برای سایر ارزهای برابر ین نفوذ به زیر سطح افزایشی و تغییر ترند بوده این بدان معناست که دلار تقاضای بیشتری داشته و حتی از ین و فرانک پیشی گرفته و محصول این رفتار در سطوح پیداست و هنوز به قدرت گرفتن فرانک در بازار نرسیده است !

          ارزهای برابر فرانک مثل یورو تقویت نسبی را برایش بهمراه داشته ولی دلار به فرانک قویتر ظاهر شده و خود را به سطح افزایشی 0.9148 هم نزدیک کرده است این مورد هم برتری دلار برابر فرانک را بیش از پیش در این لحظات نشان میدهد!

          فلزات = با کاهشی قابل توجه نسبت به روز قبل مواجه شدند به زیر سطوح تغییر ترند و افزایشی خود نفوذ کردند و در همین محدوده بازی میکنند باز با موضوع زمان و تغییر رفتار و بازگشت ها روبرو هستیم !

          قیمت جاری طلا= 1309

          قیمت جاری نقره= 21.83

          نفت= کاهشی و نزدیک به هدف مهم 93.93 که انتظار بنده اینست که این سطح حد نزول قیمت بحساب آید !

          قیمت جاری= 94.94


          در طول هفته ها و روزهای پیش رو تغییرات جدید در ماه جدید را در قالب ساختارهای کلی مارکت برای بررسی قیمتها ارائه خواهیم کرد و اونهایی که بدون تغییر باقی میمانند را هم در کنارشان منظور کرده تا بتوانیم با یک جمع بندی مناسب جهت مارکت را شناسای کنیم ........

          موفق باشید.

          نظر


          • ارزیابی قیمتها در طول ماه و هفته های پیش رو:



            در شرایطی هستیم که بازار از ابتدای ماه نوامبر با تقویت دلار کار خود را آغاز نمود و همانند ماههای قبل همراه با سطوح افزایشی و کاهشی , سطوح تغییر ترند را خواهیم داشت تغییراتی در اهداف و برخی از سطوح ایجاد شده که آنها را بیان میکنیم.

            eurusd:

            اهداف= برای صعود 1.4100 و برای نزول= 1.3079

            سطح افزایشی=1.3474

            سطح کاهشی=1.3416

            سطح تغییر ترند=1.3307

            gbpusd :

            اهداف=برای صعود 1.6576 و برای نزول 1.5339

            سطح افزایشی=1.6134

            سطح کاهشی=1.5873

            سطح تغییر ترند=1.5730

            usdchf :

            اهداف= برای صعود 0.8645 برای نزول 0.9900

            سطح افزایشی=0.9148

            سطح کاهشی=0.9037

            سطح تغییر ترند=0.8954

            usdjpy:

            اهداف=برای صعود 103.726 برای نزول 95.33

            سطح افزایشی=98.59

            سطح کاهشی=98.13

            سطح تغییر ترند=98.13

            audusd :

            اهداف= برای صعود 0.9800 برای نزول 0.8813

            سطح افزایشی=0.9543

            سطح کاهشی=0.9432

            سطح تغییر ترند=0.9432

            usdcad:

            اهداف= برای صعود 1.0727 برای نزول 1.0072

            سطح افزایشی=1.0399

            سطح کاهشی=1.0352

            سطح تغییر ترند=1.0399

            nzdusd:

            اهداف=برای صعود 0.8650 برای نزول=0.7560

            سطح افزایشی=0.8308

            سطح کاهشی=0.8211

            سطح تغییر ترند=0.8133

            eurjpy :

            اهداف= برای صعود 137.59 برای نزول 125.86

            سطح افزایشی=135.46

            سطح کاهشی=133.65

            سطح تغییر ترند=133.33

            gbpjpy :

            اهداف= برای صعود 173.32 برای نزول 148.19

            سطح افزایشی=158.38

            سطح کاهشی=157.33

            سطح تغییر ترند= 157.33

            audjpy :

            اهداف=برای صعود 98.00 برای نزول 86.40

            سطح افزایشی=92.99

            سطح کاهشی=92.33

            سطح تغییر ترند=92.33

            chfjpy :

            اهداف=برای صعود 110.82 برای نزول 104.50

            سطح افزایشی=108.62

            سطح کاهشی= 107.34

            سطح تغییر ترند=107.34

            eurchf :

            اهداف= برای صعود 1.2498 برای نزول 1.2119

            سطح افزایشی= 1.2348

            سطح کاهشی= 1.2262

            سطح تغییر ترند=1.2348

            gold :

            اهداف= برای صعود 1470 برای نزول 1156

            سطح افزایشی= 1320

            سطح کاهشی= 1306

            سطح تغییر ترند= 1261

            silver :

            اهداف= برای صعود 26.31 برای نزول 17.97

            سطح افزایشی=21.91

            سطح کاهشی= 21.28

            سطح تغییر ترند=20.53

            oil :

            اهداف=برای صعود 112.79 برای نزول 86.94

            سطح افزایشی=94.94

            سطح کاهشی= 92.96

            سطح تغییر ترند= 95.82


            با توجه به مطالب فوق بدیهی است که قیمت بالای سطوح افزایشی بسوی اهداف صعودی حرکت خواهد کرد و تثبیت و نفوذ زیر سطوح کاهشی قیمت را بسوی اهداف نزولی خواهد کشاند و سطوح تغییر ترند هم نشان میدهد قیمت کجا مسیرش تغییر میکنه و میزان پایداری و ناپایداری قیمتها رو با توجه به تثبیت اونها بما نشان خواهد داد.



            موفق باشید.


            با احترام.

            نظر


            • وضعیت مارکت در حال حاضر:

              eurusd= قیمت سطح تغییر ترند را شکسته با تثبیت زیر سطح مربوطه قیمت بسوی هدف نزولی پیش خواهد رفت !

              قیمت جاری= 1.3410

              gbpusd= قیمت بالای سطح کاهشی هست و در محدودهء رنج بین 2 سطح کاهشی و افزایشی بازی میکند تم معاملاتی برای آن در حال حاضر نداریم!

              قیمت جاری=1.5978

              usdchf = قیمت سطح افزایشی را شکسته با تثبیت بالای این سطح میتواند تا 200 پیپ بالا برود!

              قیمت جاری=0.9191

              usdjpy = قیمت بالای سطح افزایشی مستقر شده است لذا در این بین یک گام به زیر سطح تغییر ترند و کاهشی هم پایین آمده بود یعنی این هشدار را بما داده که میتواند این افزایش نسبی و متزلزل باشد لذا امکان نزول را بما گوشزد کرده است بجای انتظار برای خرید پیشنهاد این است منتظر تثبیت پایین سطح 98.13 باشید که در این صورت قیمت بسوی هدف نزولی خواهد رفت!

              قیمت جاری=99.22

              audusd = قیمت به زیر سطح کاهشی و تغییر ترند آمده لذا با تثبیت زیر این سطوح قیمت تا 150 پیپ امکان نزول را برای خود محفوظ داشته است!

              قیمت جاری=0.9352

              usdcad =قیمت بالای سطح افزایشی قرار دارد گامها کند و پیشنهاد میشود خرید و فروش بین 2 محدودهء 1.0399 تا 1.0535 صورت گیرد !

              قیمت جاری=1.0475

              nzdusd = قیمت حوالی سطح کاهشی و تغییر ترند خود حرکت میکند با شکست و تثبیت زیر سطح تغییر ترند قیمت تا 130 پیپ دیگر میتواند پایین برود!

              قیمت جاری=0.8236

              eurjpy =قیمت سطح تغییر ترند را شکسته پس با تثبیت پایین سطح مربوطه حداقل تا 450 پیپ دیگر میتواند پایین برود !

              قیمت جاری=133.08

              gbpjpy =قیمت سطح تغییر ترند را شکسته پس با تثبیت زیر این سطح حداقل باید تا 300 پیپ پایین برود!

              قیمت جاری=158.55

              audjpy = قیمت یک ریورس روی سطوح تغییر ترند و کاهشی تا این لحظه انجام داده هنوز تغییری برای نزول ایجاد نشده اما وضعیت و تمایل به کاهش در آن وجود دارد با شکست و تثبیت زیر سطح 92.33 قیمت حداقل 130 پیپ نزول خواهد داشت!

              قیمت جاری=92.81

              chfjpy = قیمت سطح تغییر ترند را شکسته و با تثبیت زیر آن تا هدف نزولی باید برود!

              قیمت جاری= 107.94

              eurchf =قیمت زیر سطح افزایشی و تغییر ترند هست و هنوز موقعیت کاهشی دارد با شکست و تثبیت بالای سطوح تغییر ترند قیمت تا 100 پیپ میتواند بالا برود!

              قیمت جاری=1.2327

              gold = قیمت زیر سطح کاهشی قرار دارد هنوز سطح تغییر ترند را نشکسته اذا با تثبیت زیر این سطح تا هدف نزولی خواهد رفت!

              هشدار: برای فروش بیشتر حتما" اجازه دهید قیمت زیر سطح تغییر ترند 1261 تثبیت شود در غیر اینصورت قیمت خلاف جهت حرکت خواهد کرد !

              قیمت جاری=1282

              silver= قیمت سطح کاهشی را شکسته ولی همانند طلا سطح تغییر ترند را نشکسته است در صورت شکست سطح مربوطه با تثبیت زیر آن همراه طلا بسوی هدف نزولی خود خواهد رفت!

              هشدار: این فلز هم همانند طلا وضعیت ساختاری مشابه ایجاد کرده در گامها هم به موقعیتی همتراز رسیده اند لذا مطمئن شوید قیمت زیر سطح تغییر ترند تثبیت میشود و آنوقت اقدام به فروش کنید و الا بدانید با عدم تثبیت قیمت خلاف جهت حرکت خواهد کرد!

              قیمت جاری=21.33

              oil = نفت بالای سطح افزایشی قرار دارد لذا با تثبیت روی ان بسوی سطح تغییر ترند خواهد رفت شکست و تثبیت بالای سطح تغییر ترند 95.82 قیمت را تا 150 پیپ دیگر بالا خواهد کشید!

              قیمت جاری=95.00

              باتوجه به مطالب فوق بازار بطور کلی در وضعیت چرخشی برای ایجاد یک ساختار پایدار تر خود را اماده میکند بیشترین جدال بین ارزهای برابر ین خواهد بود رفتارها نشان میدهد ارزهای برابر ین با توجه به تغییرات ترند غالب باید نزولی شوند اما باید این نکته را مدنظر قرار دهیم که تثبیت در این مرحله بطوری که قیمتها در این پروسه به پایداری برسند بینهایت مهم خواهد بود چرا که اگر این پایداری زیر سطوح مربوطه رقم نخورد قیمت بسرعت خلاف جهت حرکت خواهد کرد و باید به این نکته توجه کامل داشته باشید ارزهای برابر دلار هم تحت فشار کاهشی هستند و فلزات هم همینطور و نفت نسبت به انها کمی بیشتر تقویت شده لذا بر همین اساس در حال حاضر دلار هست که برتری بیشتری در امر تقاضا دارد و در کنارش فرانک این موقعیت را حفظ کرده است و ین زاپن در پایین ترین سطح قرار گرفته حال باید دید در روزها و هفته های پیش رو این بالانس چگونه تغییر خواهد کرد سطوح مربوطه بما این پایداری و چرخش را نشان خواهند داد!




              تذکر : برای هر سال در این کوارتر بازار تمایلی برای مشخص کردن جهتی خاص را از خود نشان نمیدهد خب طبیعی هست که تسویه حسابهای آخر سال در راه خواهد بود و سرمایه ها با توجه به وضعیت کلان اقتصادی در جهان سعی بر آن خواهند داشت تا در اغاز سال جدید میلادی برنامهء جدید خود را اعمال نمایند پیشنهاد این است که سطح انتظارات را در این مرحله پایین بیاوریم و به سودهای کم قانع باشیم !

              در مورد ارزهای برابر ین زمانیکه دلار برابر ین از مرز 100.00 گذشت دیگر برابر ین سایر ارزها را نفروشید! این موضوع را در کنار تثبیت قیمتها مد نظر قرار دهید چرا که هشدار تغییر گامها را در آن واحد بما خواهد داد!


              موفق سلامت و ثروتمند باشید!


              بدرود.
              ویرایش توسط forecastfx : https://www.traderha.com/member/10332-forecastfx در ساعت 11-11-2013, 10:08 PM

              نظر


              • در هفتهء پیش رو انتظار میرود!!!!!!!!!!

                ارزهای برابر دلار با تقویت نسبی روبرو شوند ولی همراه با ناپایداری!

                ارزهای برابر ین با توجه به تثبیت قیمتها بالای سطوح افزایشی هر چند احتمال کاهش نسبی آنها در این شرایط وجود دارد اما تم خرید در حال حاضر غالب هست و وضعیت نزولی تا ایجاد تغییرات بعدی از دستور کار خارج است!

                ارزهای برابر فرانک با کاهش نسبی روبرو خواهند شد اما همراه با ناپایداری!

                فلزات در حال حاضر که زیر سطوح کاهشی هستند ولی تم فروش نداریم مگر با تثبیت قیمت زیر سطوح تغییر ترند آنها ! و در صورتیکه قیمتها به بالای سطوح کاهشی بازگردند با تقویت نسبی روبرو خواهند شد!

                نفت با توجه به چرخش قیمت از افزایشی به کاهشی و قرار گرفتن در بین این 2 محدوده فعلا" وضعیت رنج برایش وجود دارد و موقعیت ترید مناسب نداریم تا تثبیت قیمت در جهتی خاص مشخص گردد!


                برای این هفته هم نقشهء راه پست 110 خواهد بود لذا محور محاسبات قرار خواهد گرفت و همچنان معتبر میباشد!

                موفق باشید.

                نظر


                • وضعیت مارکت در حال حاضر:

                  ارزهای برابر ین با تثبیت بالای سطوح افزایشی خود در مسیر اهداف صعودی قرار دارند !

                  ارزهای برابر دلار بطور کلی هر از گاهی با افزایش نسبی روبرو میشوند اما تمایل به نزول در انها وجود دارد بخصوص در ارزهای دلار استرالیا و دلار نیوزیلند به دلار امریکا! و هنوز علائم بازگشتی قوی در آنها دیده نشده است.

                  یورو و پوند هم برابر دلار همین وضعیت را دارند با این تفاوت که یورو برابر دلار سطح تغییر ترند نزولی را شکسته است و این امر مسیر قیمت را در جهت هدف نزولی کلید میزند و بدین معناست که قیمت از مسیر صعودی خود منصرف شده و موقتا" خلاف جهت گام بر خواهد داشت لذا باید منتظر تثبیت قیمت زیر سطح کاهشی 1.3416 باشید در غیر اینصورت قیمت به بالای سطح افزایشی بازگشته و در محدوده 1.35xx وارد محدودهء رنج خواهد شد و از بعد زمانی قیمت در این پروسه گامهای بلندی بر نخواهد داشت لذا باید با صبر آنرا برای آغاز رفتار جهت دار تعقیب نمود برای پوند برابر دلار وضعیت رنج در محدوده پیش بینی میشود زیرا بین 2 سطح کاهشی و افزایشی بازی میکند و هنوز استارتی جهت دار را کلید نزده!

                  ارزهای برابر فرانک هم میتوانند پس از طی کردن کاهش های نسبی خود بسوی تقویت شدن و افزایشی شدن گام بردارند و این امر با تثبیت بالای سطح افزایشی امکان پذیر است همانطور که در جفت ارز دلار به فرانک مشاهده میشود قیمت جاری= 0.9170 !

                  نکته: ازونجایی که فرانک برابر ین در حال تقویت شدن هست ! میزان سرعت افزایشی ارزهای برابر فرانک کندتر خواهد بود این از مواردیست که بازار در همراستایی دقیقی قرار میگیرد و قیمتها بصورت منفرد نمیتوانند مورد ارزیابی قرار گیرند زیرا کفایت نمیکند و باید از دید ضعف و قوتها بیشتر بررسی شوند!

                  فلزات زیر سطوح تغییر ترند هستند و کاهشی ارزیابی میشوند میماند میزان تثبیت قیمتها که ازین پس شاهد آن خواهیم بود !!!!!!!

                  نفت تا زمانیکه قیمت زیر سطح افزایشی قرار دارد علائم تقویت شونده نخواهیم داشت و در صورتیکه در گامهای بعدی قیمت زیر سطح کاهشی 92.96 تثبیت شود بسوی هدف نزولی حرکت خواهد کرد و در حال حاضر هم وقتی قیمت بین 2 سطح کاهشی و افزایشی بازی میکند تم معاملاتی برای ان نداریم چرا که گام جهت داری روءیت نمیشود تا جهت مناسب شناسایی شود !

                  قیمت جاری= 93.76

                  در نتیجه در باب موازنهء قوا ین در پایین ترین سطح تقاضا قرار دارد هر از گاهی بصورت نسبی تقویت خواهد شد ولی باز به پاین ترین سطح باز خواهد گشت دلار ار ابتدای ماه نوامبر در موقعیت افزایش تقاضا قرار گرفته است و پس از آن فرانک قرار دارد و این امر در ساختار ارزهای برابر ین و فرانک بروشنی مشهود است و ارزهای برابر دلار هم که توضیحاتشون بیان شد این مطالب در ادامهء پست 110 تقدیم دوستان میشه به امید اینکه مفید واقع شوند.

                  تا تحلیلی دیگر...........

                  بدرود.

                  نظر


                  • مارکت در هفتهء پیش رو:

                    یورو و پوند برابر دلار= هردوی اینها به بالای سطوح افزایشی خود بازگشته اند و موقتا" از تمایلات نزولی خود فاصله گرفتند آنچه در پیش روست اینست که برای یورو که در مسیر صعودی بوده و بازگشتی نزولی را تجربه کرده و تغییر ترندی در جهت نزول کلید زده و باز به میانهء راه بازگشت نموده انتظار مانور در محدودهء افزایشی را داریم و تم خرید نیرومندی در حال حاضر برایش متصور نیستیم و برای پوند برابر دلار در صورتیکه قیمت سقف پیش روی خود را در 1.6259 بشکند تم خرید تازه ای را در جهت هدف صعودی پیش ر و خواهیم داشت تثبیت قیمت برای پایداری گام در این مرحله مهم هست و تا اون زمان خرید نیرومندی برای پوند به دلار هم نخواهیم داشت!


                    دلار استرالیا و نیوزیلند برابر دلار امریکا= هر دوی جفت ارزهای مربوطه برابر دلار سطوح کاهشی و تغییر ترند خود را به پایین شکسته اند دلار استرالیا گامهای نزولی بیشتری را طی کرد و خود را تا حدی به هدف نزولی نزدیک کرد ولی این پتانسیل برای دلار نیوزیلند دیده نشد و قیمت تنها علامت تغییر ترند را نشان داد و ریورس نمود در نتیجه برای هر دوی این جفت ارزها وضعیت همچنان کاهشی پیش بینی میشود با تم تقویت نسبی که احتمالا" ناپایدار خواهد بود !

                    دلارامریکا به دلار کانادا=این جفت ارز با توجه به تثبیت بالای سطح افزایشی تا سطح کلیدی 1.0535 هم رفت در مسیر هدف صعودی قرار دارد اما تم خرید ان نیرومند نیست قیمت بهتر هست بالای سطح 1.0597 تثبیت شود تا بتوان در مورد تم خرید جدیدی برای رسیدن به هدف1.0727 نظر داد پس با عدم پایداری قیمت بالای سطح کلیدی 1.0535 قیمت باز هم برای روءیت سطح افزایشی 1.0399 به عقب حرکت خواهد کرد.

                    دلار و یورو برابر فرانک=برای این دو که در حال حاضر بین 2 سطح کاهشی و افزایشی هم بسته شده اند وضعیت رنج پیش بینی میشود همراه با کاهش نسبی!

                    ارزهای برابر ین:

                    فرانک به ین= هدف صعودی خود را دیده است.

                    دلار به ین =در جهت هدف صعودی خود قرار دارد.

                    یورو به ین=به هدف صعودی خود نزدیک شده است.

                    پوند به ین=در جهت هدف صعودی خود قرار دارد.

                    دلار استرالیا به ین=سطح کاهشی و تغییر ترند خود را شکسته باز به بالای سطح افزایشی مربوطه بازگشت وضعیتش ناپایدار است و تم معاملاتی نیرومندی ندارد چون در محدوده بین 2 سطح افزایشی و کاهشی هم بسته شده بهتر هست منتظر حرکات جهت دار این جفت ارز بمانیم.

                    در مورد ارزهای برابر ین باید گفت با فراز و نشیب هایی که تا کنون از آنها دیده ایم پیشنها میشود روی انها با حجم زیاد ترید نشود بخصوص هر چه به پایان سال نزدیک میشویم رفتارها تند و تیزتر میشوند تقاضا و تم خرید همچنان بر روی ارزهای برابر ین برقرار است مگر ظهور علائم جدید برای تغییر تمایلات که هنوز در قالب کلی آنها دیده نشده است!

                    فلزات= کاهشی هستند و همانند هفتهء قبل در همین وضعیت باقی مانده اند! برای این هفته سطوح تغییر ترند طلا و نقره مقاومت آنها بشمار میرود و تثبیت بیشتر در زیر این سطوح فقط قیمت را بسوی اهداف نزولیشان سوق خواهد داد!

                    نفت=وضعیت آن ناپایدار است هر 2 سطح افزایشی و کاهشی را چند بار شکسته و باز به میانهء راه و بین آنها در محدوده بسته شده قیمت تمایل برای افزایشی شدن نشان میدهد اما گام جهت دار را طی نمیکند برای فهمیدن این موضوع برای قوی شدن سطح تغییر ترند 95.82 به بالا باید بشکند و علائم تثبیت ظاهر شود در این شرایط که پیش آمده قیمت بالای سطح افزایشی بسیار ناپایدار ظاهر شده است این رفتار قیمت نشان از تدارک برای شروع یک حرکت جهت دار است باید احتیاط کرد در نتیجه برای فروش پیشنهاد میشود که اجازه دهید قیمت زیر هدف 93.93 که دیده شده و پایین ان سطح کاهشی 92.96 هم قرار دارد تثبیت شود که در اینصورت قیمت بسوی هدف نزولی 86.94 خواهد رفت وضعیت خرید هم بستگی به سطح تغییر ترند دارد و تا اون موقع باید در خصوص نفت با دقت سرمایه رو روانهء بازار کرد!

                    بازار در شرایطی بسته شد که فرانک از دلار پیشی گرفت همانطور که در وضعیت ارزهای برابر فرانک و ین مشاهده میشود! پس از آن دلار در وضعیت تقاضای بعدی قرار دارد و ین در پایین ترین سطح این نشان میدهد امکان تقویت نسبی ین وجود دارد و ارزها ممکن هست موقتا" برابر دلار هم تقویت شوند حال میماند میزان پایداری قوا!
                    در باقی موارد ساختارها همان است که دلار در قالب کلی برتر هست !

                    در هفتهء پایانی ماه نوامبر بسر خواهیم برد و قیمتها خود را برای ساختن کلوز ماهیانه اماده میکنند پیشنهاد میشود معاملات را تا پایان امسال کوتاه مدت انجام دهید و تا جای ممکن به حداقل سود بسنده کنید و زودتر از مارکت خارج شوید!

                    مطالب فوق مثل هر هفته از نقشهء راه در پست 110 پیروی میکنند!

                    با آرزوی موفقیت برای شما.

                    تا تحلیلی دیگر...

                    بدرود.

                    نظر


                    • اهداف صعودی بعدی جفت ارزهای فرانک به ین و یورو به ین!!!!!!!!!!!

                      با توجه به دیده شدن اهداف صعودی 2 جفت ارز مربوطه ( طبق پست 110 ) اهداف بعدی برای صعود انها بدین شکل خواهد بود:

                      1. فرانک به ین= اهداف صعودی 113.53 و سپس 117.33 برای این جفت ارز بحساب می آیند.

                      2. یورو به ین = هدف صعودی 141.00 برای این جفت ارز محسوب میشود.

                      در نتیجه با تثبیت قیمت ها روی اهداف صعودی اولیشان آنها بسوی هدف یا اهداف صعودی بعدی گام های خود را در امر تقاضا افزایش خواهند داد و وضعیت سایر ارزها و همینطور فلزات و نفت بدون تغییر طبق پست قبلی ارزیابی میشود .

                      تا تحلیلی دیگر .

                      بدرود.

                      نظر


                      • ارزیابی قیمتها در طول ماه و هفته های پیش رو:



                        تحلیل ماه دسامبر تقدیم میشود در ماه گذشته بطور قاطع دلار امریکا در بالاترین سطح تقاضا قرار داشت و بعد از آن فرانک بیشترین سطح را در اختیار داشت و قربانی این ضعف و قوت ین زاپن بود که در پایین ترین سطح تقاضا قرار گرفت و ماه جدید میلادی را در شرایطی آغاز خواهیم کرد که ساختار قوا بهمین شکل ارنج شده و باید دید در ماه پایانی سال 2013 این آرایش چگونه متحول خواهد شد !


                        eurusd:

                        اهداف= برای صعود 1.4100 و برای نزول= 1.3079

                        سطح افزایشی=1.3708

                        سطح کاهشی=1.3475

                        سطح تغییر ترند=1.3307

                        قیمت جاری= 1.35901


                        gbpusd :

                        اهداف=برای صعود 1.6576 و برای نزول 1.5339

                        سطح افزایشی=1.6316

                        سطح کاهشی=1.6120

                        سطح تغییر ترند=1.5925

                        قیمت جاری=1.63677


                        usdchf :

                        اهداف= برای صعود 0.9900 برای نزول 0.8645

                        سطح افزایشی=0.9148

                        سطح کاهشی=0.9037

                        سطح تغییر ترند=0.9331

                        قیمت جاری=0.90608

                        usdjpy:

                        اهداف=برای صعود 103.726 و سپس 107.924 . برای نزول 95.33

                        سطح افزایشی=102.45

                        سطح کاهشی=101.39

                        سطح تغییر ترند=100.93

                        قیمت جاری=102.434

                        audusd :

                        اهداف= برای صعود 0.9800 برای نزول 0.8813

                        سطح افزایشی=0.9211

                        سطح کاهشی=0.9038

                        سطح تغییر ترند=0.9211

                        قیمت جاری=0.91075

                        usdcad:

                        اهداف= برای صعود 1.0727 برای نزول 1.0072

                        سطح افزایشی=1.0597

                        سطح کاهشی=1.0407

                        سطح تغییر ترند=1.0407

                        قیمت جاری=1.06134

                        nzdusd:

                        اهداف=برای صعود 0.8650 برای نزول=0.7560

                        سطح افزایشی=0.8308

                        سطح کاهشی=0.8211

                        سطح تغییر ترند=0.8308

                        قیمت جاری=0.81222

                        eurjpy :

                        اهداف= برای صعود 141.00 برای نزول 125.86

                        سطح افزایشی=138.66

                        سطح کاهشی=137.59

                        سطح تغییر ترند=136.08

                        قیمت جاری=139.202

                        gbpjpy :

                        اهداف= برای صعود 173.32 برای نزول 148.19

                        سطح افزایشی=167.63

                        سطح کاهشی=166.77

                        سطح تغییر ترند= 161.90

                        قیمت جاری=167.652

                        audjpy :

                        اهداف=برای صعود 98.00 برای نزول 86.40

                        سطح افزایشی=93.36

                        سطح کاهشی=92.15

                        سطح تغییر ترند=92.15

                        قیمت جاری=93.25

                        chfjpy :

                        اهداف=برای صعود 117.33 برای نزول 104.50

                        سطح افزایشی=113.53

                        سطح کاهشی= 112.25

                        سطح تغییر ترند=110.19

                        قیمت جاری=112.98

                        eurchf :

                        اهداف= برای صعود 1.2498 برای نزول 1.2119

                        سطح افزایشی= 1.2382

                        سطح کاهشی= 1.2256

                        سطح تغییر ترند=1.2382

                        قیمت جاری=1.23142

                        gold :

                        اهداف= برای صعود 1470 برای نزول 1156

                        سطح افزایشی= 1261

                        سطح کاهشی= 1220

                        سطح تغییر ترند= 1261

                        قیمت جاری=1251.66


                        silver :

                        اهداف= برای صعود 26.31 برای نزول 17.97

                        سطح افزایشی=20.53

                        سطح کاهشی= 19.34

                        سطح تغییر ترند=20.53

                        قیمت جاری=19.97

                        oil :

                        اهداف=برای صعود 112.79 برای نزول 86.94

                        سطح افزایشی=94.58

                        سطح کاهشی= 91.79

                        سطح تغییر ترند= 95.82


                        با توجه به مطالب فوق بدیهی است که قیمت بالای سطوح افزایشی بسوی اهداف صعودی حرکت خواهد کرد و تثبیت و نفوذ زیر سطوح کاهشی قیمت را بسوی اهداف نزولی خواهد کشاند و سطوح تغییر ترند هم نشان میدهد قیمت کجا مسیرش تغییر میکنه و میزان پایداری و ناپایداری قیمتها رو با توجه به تثبیت اونها بما نشان خواهد داد.

                        در نتیجه با توجه به مطالب فوق نقشهء راه ما در ماه دسامبر تا پایان سال 2013 همین پست 116 خواهد بود .


                        موفق باشید.

                        با احترام.

                        نظر


                        • در هفتهء پیش رو انتظار میرود!!!!!!!!!.................

                          یورو برابر دلار با توجه به ایجاد وضعیت کاهشی در ماه قبل با تقویتهای نسبی روبرو شده در این هفته هم به همین شکل رفتار خواهد کرد از تقاضای نیرومند فاصله دارد انتظار میرود در محدوده بازی کند و بین 2 سطح افزایشی و کاهشی رنج بماند!

                          پوند برابر دلار وارد فاز خرید جدیدی شده و خود را بالای سطح افزایشی تثبیت کرده انتظار میرود در محدودهء سطح افزایشی قیمت خود را نگهدارد در مجموع هفتهء پیش را پوند با تقاضای بالا پشت سر گذاشت و و بهمین شکل در نرخ مناسبی بسته شد!

                          دلار استرالیا و دلار نیوزیلند برابر دلار امریکا ماه گذشته را کاهشی سپری کردند انتظار میرود در این موقعیت باقی بمانند و همراه با تقویت نسبی کار خود را در هفتهء جاری شروع کنند هر دوی انها هنوز با علائم تغییر ساختار افزایشی فاصله دارند !

                          دلار امریکا برابر دلار کانادا هم وارد یک فاز خرید جدیدی شده و با تثبیت بالای سطح افزایشی انتظار میرود خود را هر چه بیشتر به هدف صعودی نزدیک کند!

                          یورو و دلار برابر فرانک با توجه به قرار گرفتن قیمتها بین 2 سطح کاهشی و افزایشی انتظار میرود قیمت در محدوده بازی کند با کاهش های نسبی و هنوز تم معاملاتی مناسب برای آنها وجود ندارد مگر اینکه گامی جهت دار در سطوح تغییری ایجاد کند!

                          ارزهای برابر ین همچنان موقعیت خرید خود را بالای سطوح افزایشی حفظ کرده اند انتظار میرود در محدودهء سطوح افزایشی خود مانور داشته باشند و با توجه به اینکه علائم کاهشی در انها در حال حاضر مشاهده نمیشود اصل را بر ادامهء روند صعودی قرار میدهیم چرا که در این پروسه ورود قیمت به محدودهء 2 سطح بما نشان خواهد داد نرخ های مربوطه با چه پیامدهایی روبرو خواهند شد!

                          فلزات با توجه به اینکه در محدوده بین 2 سطح بسته شده اند باید صبر نمود تا از یکی از 2 سطح خارج شوند و علائم ظهور گامی جهت دار برایمان آشکار شود تا اون لحظه تم معاملاتی مناسبی روی فلزات نداریم.

                          نفت هم با توجه به بسته شدن در نرخ 92.77 که همانند فلزات بین 2 سطح کاهشی و افزایشی قرار گرفته است برای آن تم معاملاتی مناسبی نخواهیم داشت تا استارت گامی جهت دار خورده شود تا بتوانیم بدرستی جهت قیمت را شناسایی کنیم که هم حکایت از پایداری داشته باشد و امکان تثبیت و ایجاد موقعیت را هم برای ما فراهم کند.

                          با توجه به مطالب فوق کاملا" مشخص هست که بخاطر سطح تقاضای بالاتری که دلار و فرانک در بازار به خود اختصاص داده اند میزان جابجایی بین ارزهایی که در محدوده بازی میکنند کمتر شده و هنوز ارزهای مربوطه نیاز تازه ای را تجربه نکرده اند و برای همین باید نسبت به روشن شدن وضعیت انها صبور باشیم جهت بازار نشان میدهد نیاز در برابر ین بمراتب محرز و مشخص جلوه میکند و بیشترین جابجایی را تا کنون در چند هفتهء اخیر رقم زده است این موضوع بر روی فلزات گرانبها و نفت خام هم بی تاثیر نبوده در ساختار آنها هم تغییر گام جهت دار تازه ای نمیبینیم تنها چیزی که از آنها آشکار شده حفظ موقعیت کاهشی و نزولی آنها و قرار گرفتن قیمت در محدوده های متنوع بوده و برای همین ما در ابتدای ماه دسامبر با چنین شرایطی روبرو شده ایم رفتار کلی بازار بما این نکته را یاد آوری میکند که انتظارات خود را در وضعیت فعلی تعدیل کنیم تا زمان موعود فرا رسد نکته اینکه پایان سال 2013 آغازی بزرگ و مهم در آیندهء دلار خواهد بود و میتواند در یک چرخهء چند ساله استارت یک روند بلند مدت مشخص را بزند و شناسایی این گام جهت دار از همین ابتدای سال جدید برای همگی ما در عرصهء بازار های مالی سرنوشت ساز خواهد بود !

                          پس تا اون لحظه و تحلیلی دیگر......


                          روزگار بر همگی خوش!

                          بدرود.

                          نظر


                          • ظهور آرایش تغییر گام ها در جفت ارزهای یورو به دلار و دلار به فرانک:

                            مارکت در حال تکمیل تدارکات در برابر دلار است نکته ای که باید در این رابطه مدنظر قرار داد تغییر در آرایش قوا هست به این شکل که با توجه به شکسته شدن سطح تغییر ترند در جفت ارز یورو به دلار در 1.3307 آنهام درست در جایی که قیمت در جهت هدف صعودی قرار داشت نشان از این دارد که قیمت در صورتیکه نتواند در ماه جاری بالای سطح 1.3708 تثبیت شود و بجای ان در جهت نفوذ به زیر سطح کاهشی 1.3475 گام بردارد میرود که هدف نزولی 1.3079 را روءیت کند و ازونجایی که موضوع سر قدرت یافتن مضاعف دلار هست در این بین این برتری نسبت به ین و فرانک هم قابل تسری خواهد بود بطوریکه در ماه گذشته جفت ارز دلار به فرانک با توجه به شکست سطح تغییر ترند نزولی با بازگشت بالای سطح افزایشی 0.9148 موقتا" تغییر گام در جهت افزایش را کلید زده بود و در ماه جاری هم در صورتیکه قیمت نتواند زیر سطح کاهشی 0.9037 تثبیت شود نتیجه این خواهد شد که ارزهای برابر فرانک بشدت افزایشی خواهند شد و این جفت ارز در اولین گام افزایشی تا سطح 0.9522 بالا خواهد رفت و ین ژاپن همچنان در پایین ترین سطح تقاضا قرار خواهد گرفت و باز دلار در بالاترین سطح و پس از آن فرانک قرار میگیرد و بهمین نحو فلزات و نفت هم کاهشی تر خواهند شد این فرایند در صورتیکه گام ها به ترتیبی که بیان کردم جهت دار ظاهر شوند اجبارا" رخ خواهد داد مگر اینکه شرایط خلاف اینها پیش برود!

                            قیمت جاری یورو به دلار= 1.3566

                            قیمت جاری دلار به فرانک= 0.9058

                            تا تحلیلی دیگر............

                            بدرود.

                            نظر


                            • شکست سطح تغییر ترند در نفت!!!!!!!!!!

                              قیمت پس از عبور از سطح افزایشی 94.58 سطح 95.82 را که سطح تغییر ترند میباشد را شکست و اولین نشانه ء تغییر موقت را برای بالاروندگی صادر نمود ولی طبق روال معمول در بررسی گامها اینبار هم موضوع تثبیت قیمت برای ادامهء مسیر حرکتی آن بسیار مهمتر خواهد بود و باید دید پس از مدت زمانی که قیمت در وضعیت کاهشی قرار داشته و حال اینگونه در جهت خلاف واکنش افزایشی را از خود نشان داده چقدر در این پروسه پایدار خواهد ماند تا بتوان اهداف مقطعی و گام به گام را هم در کنار این پایداری مدنظر قرار داد در نتیجه براوردی که ازین پس از رفتار قیمت میکنیم اینچنین هست :

                              در جهت نزول= هدف 86.94 را در پیش رو دارد و این هدف اصلی قیمت در جهت غالب بشمار میرود !

                              در جهت بالاروندگی = قیمت پس از تثبیت بالای سطح تغییر ترند 95.82 بطرف هدف 99.59 در حرکت خواهد بود که رسیدن به آن بسیار پر چالش ارزیابی میشود !

                              با توجه به مطالب فوق باید صبر کنیم و ببینیم قیمت در ابتدا با سطح تغییر ترند موقت و سپس با سطح افزایشی خود چه میکند !

                              پس از آن با تعریف محدوده های حرکتی ایجاد شده خواهیم فهمید که گام جهت دار بعدی قیمت بسوی کدامیک از 2 هدف نزولی یا صعودی خواهد بود!

                              این تغییر برای نفت درست در زمانی رخ داد که فلزات در وضعیتی بسیار کاهشی قرار گرفته اند !

                              قیمت جاری= 95.88


                              موفق باشید.

                              نظر


                              • وضعیت مارکت در این لحظه:

                                یورو و دلار به فرانک=هر دوی سطح کاهشی خود را شکسته اند لذا در پروسهء تثبیت و پایداری بسر میبرند و هنوز استارت جهت دار برای نزولی شدن را نزده اند!

                                قیمت جاری دلار به فرانک=0.9017

                                قیمت جاری یورو به فرانک= 1.2262


                                ارزهای برابر ین= به استثناء دلار استرالیا به ین که قیمت به زیر سطح کاهشی نفوذ کرده باقی ارزهای برابر ین در حوالی سطوح افزایشی خود مانور میدهند و این نشان میدهد که هر چند با کاهش نسبی روبرو شده اند ولی تا اینجای کار موقعیت صعودی خود را حفظ کرده اند!

                                قیمت جاری دلار به ین=102.09

                                قیمت جاری فرانک به ین=113.17

                                قیمت جاری یورو به ین=138.79

                                قیمت جاری پوند به ین=166.89

                                قیمت جاری دلار استرالیا به ین= 92.04

                                فلزات = با تقویت نسبی همراه شدند ولی ساختار نزولی در جهات اهداف نزولیشان محفوظ است مگر تغییر ترندی رخ دهد که هنوز روءیت نشده است!

                                قیمت جاری طلا= 1231

                                قیمت جاری نقره= 1945

                                نفت= بالای سطح تغییر ترند در جهت هدف 99.59 قرار دارد تا پیش از دیده شدن هدف مربوطه انتظار کاهش نسبی از آن تا حوالی سطح 95.82 که سطح تغییر ترند است میرود !

                                قیمت جاری= 97.44

                                یورو و پوند به دلار= یورو به دلار در محدوده بازی میکند تمایل به کاهش هنوز در ان قوی بنظر میرسد باید منتظر تغییر گام در 2 سطح مورد نظر باشیم!

                                پوند به دلار در بالای سطح افزایشی قرار دارد هر چند کاهش نسبی داشته ولی موقعیتش در جهت هدف صعودی هنوز پا برجاست!

                                قیمت جاری یورو به دلار= 1.3591

                                قیمت جاری پوند به دلار= 1.6342

                                دلار استرالیا و دلار نیوزیلند به دلار امریکا= قیمتها زیر سطوح کاهشی قرار دارند هر از گاهی افزایشی نسبی پیدا میکنند ولی ناپایدار هستند و باز به زیر سطوح کاهشی کشیده میشوند! انتظار میرود همچنان کاهشی ظاهر شوند چرا که هنوز علائم بازگشتی در جهت خلاف از انها روءیت نشده است.

                                قیمت جاری دلار استرالیا به دلار امریکا= 0.9018

                                قیمت جاری دلار نیوزیلند به دلار امریکا= 0.8196


                                دلار امریکا به دلار کانادا=قیمت به هدف صعودی نزدیک است شکست ان قیمت را میتواند کمی بالاتر برود ولی هنوز تصمیم گیری برای گامهای بالاتر روی آن زود است باید کمی صبر کرد انتظار می رود قیمت با حفظ موقعیت صعودی کمی با کاهش نسبی روبرو شود !

                                قیمت جاری=1.0670

                                در نتیجه با توجه به وضعیت سطوح ین نسبت به دلار و فرانک در سطح بالاتری از تقاضا قرار گرفته است وضعیت کلی مارکت ناپایدار است و این حکایت از امادگی مارکت برای جهت دار شدن در روزهای اینده خواهد داشت.

                                تا تحلیلی دیگر......


                                بدرود.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X