اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیلهای شخصی mastersh

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #61
    سلام
    کچاد که 2/2/93 بسته شد..
    تشکیل الگوی شارک و قرار گرفتن در ناحیه بسیار قوی PRZ قیمتی و به علاوه داشتن RDو HD مثبت در مک دی 12،26 و 24،52 و تکمیل شدن ظرف زمان امکان رشد تا محدوده 9664 ریال را محتمل مینماید...با حد ضرر 6602ریال

    نظر


    • #62
      نرخ سود بانکی در سال 93 تعیین شد
      مدیران عامل بانک های کشور و هیات عامل بانک مرکزی در نشست چهارشنبه شب در بانک مرکزی در جلسه ای 4 ساعته به جمع بندی هایی برای نرخ سود بانکی،نرخ سپرده های قانونی و جریمه ها رسیده اند .
      دست آوردهای جلسه
      در این جلسه حاضرین توافق کرده اند که نرخ سپرده های قانونی برای همه سپرده ها یکسان باشد .
      همچنین در نرخ جریمه بانک ها در صورت برداشت از حساب بانک مرکزی تجدید نظر شود و خطوط اعتباری برای بانک ها در نظر گرفته شود و جریمه مازاد برداشت از حساب بانک مرکزی کاهش یابد.
      حاضرین در جلسه توافق کرده اند که موسساتی که در حال اخذ مجوز از بانک مرکزی هستند در این رویکرد با نظام بانکی همراهی نمایند و بانک مرکزی برای موسساتی که در این زمینه از تصمیمات جدید پیروی نمی کنند جریمه در نظر بگیرد .

      در قالب توافقات جدید نرخ سود یک ساله و بیشتر 21 درصد ،نرخ سود سپرده های 9 ماهه 18 درصد ،نرخ سود سپرده های 6 ماهه 16درصد ،نرخ سود سپرده های 3 ماهه 14 درصدو نرخ سود سپرده های کوتاه مدت یک ماهه 10 درصد تعیین شده است .

      مجموعه این تصمیمات از دوشنبه در شبکه بانکی کشور اجرایی خواهد شد .
      همچنین اعضا توافق کرده اند که گزارش توجیهی از سوی رئیس کل بانک مرکزی برای شورای پول و اعتبار به منظور بررسی نرخ سود تسهیلات در عقود مبادله ای تهیه و حداقل نرخ سود در این بخش 21 درصد تعیین شود.
      منبع:http://etebarnews.com/fa/page/43554/...%B4%D8%AF.html

      نظر


      • #63
        سلام
        صنعت روی زنگان
        در موج اصلاحی قرار دارد و در داخل یک کانال نزولی نوسان میکند با توجه به تکمیل شدن ظرف زمان و وجود RD+ احتمال شکسته شدن کانال به بالا وجود دارد در این صورت میتوان اهداف نشان داده شده در شکل را برای سهم متصور بود..
        در صورت شکست 3032 ریال تحلیل FAIL میشود

        نظر


        • #64
          تاپیکو از دید من...(نظر شخصی)
          در یک کانال نزولی است ،الگوی invert ab=cd و ظرف زمان تکمیل شده و هم اچ دی و هم rd مثبت در مک دی های کوتاه،متوسط و بلند مدت دیده شد (میتوانید بررسی کنید)
          و قیمت به سمت سقف کانال با شتاب در حرکت است در صورت شکستن سقف مقاومت های پیش رو و هدف نهایی مشخص گردیده...
          لطفانظر دهید..

          نظر


          • #65
            کارخانجات دارو پخش
            از نظر قیمتی در پایان اصلاح خود میباشد و ظرف زمان هم در حال کامل شدن است و با توجه به +RD حرکت برای موج C بزرگ باید کم کم آغاز شود..

            نظر


            • #66
              ثباغ (شهر سازی و خانه سازی باغمیشه)

              خروج از ناحیه تراکمی به سمت بالا و احتمال یک باز دهی 43 درصدی ..
              حد سود4228 ریال و حد ضرر 2500 ریال

              نظر


              • #67
                نوشته اصلی توسط mastersh نمایش پست ها
                سلام
                شیر پاستوریزه پگاه اصفهان(غشصفها)
                به نظر در یک کانال نزولی قرار دارد و الگوی AB=CD معکوس در حال تکمیل است...به نظر در محدوده قیمتی و زمانی مشخص شده برای خرید مناسب باشه باوجو داشتن +RDرشد محتمل است...البته به نظرم کل اصلاح محصور درکانال موج 4کارکشن بزرگ هست و میتوان بعد از ان وارد موج 5 بزرگ شد که بررسی اونا به دوستان واگذار میکنم وخودم تو تحلیل نیاوردمش...

                سلام
                احتمال افزایش 30 درصدی بهای فرآورده.های لبنی

                شیر پگاه اصفهان را در یابید...
                ویرایش توسط Mehrdad : https://www.traderha.com/ در ساعت 04-30-2014, 09:19 AM

                نظر


                • #68
                  فولاد مبارکه
                  در آستانه رسیدن به تارگت اولیه خود ،موج 3 و تکمیل ab=cd...در محدوده ی زمانی مشخص شده..

                  نظر


                  • #69
                    شفارا(پتروشیمی فارابی)
                    در نزدیکی محدوده کف کانال ،حمایت بلند مدت و انتهای موج ایمپالس نزولی قرار دارد به نظر کمکم برای خرید در زمان مشخص شده
                    مناسب باشد..
                    شفارا احتمال افزایش سرمایه 200 درصد از محل مطالبات وآورده سهام داران نیز دارد..

                    نظر


                    • #70
                      ولصنم سهمی با p/e=4.67
                      سهم در در کف یک کانال صعودی قرار دارد و خط روند نزولی خود را شکسته است از نظرزمانی هم در محدوده مناسبی است با توجه به داشتن واگرایی مثبت احتمال رشد تا محدوده سقف کانال میرود که به نظر در حال تشکیل الگوی شارک نیز میباشد ..
                      حد سود 3201 وحد ضرر 1586 ریال است
                      با عبور قیمت از سوینگ فرعی 1853 میتوان برای یک ریوارد 100 در صدی وارد شد
                      در صورت شکست قیمت 1586 تحلیل اعتبار ندارد...

                      نظر


                      • #71
                        سهام 10 شرکت دولتی این هفته عرضه می.شود

                        سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: سهام 10 شرکت دولتی توسط سازمان خصوصی سازی در هفته سوم اردیبهشت از طریق مزایده و فرابورس واگذار می شود.



                        به گزارش نامه نیوز به نقل از ایرنا، بر همین اساس تعداد 300 میلیون سهم معادل 100 درصد سهام کنترلی شرکت تولید نیروی برق سبز منجیل به قیمت کل پایه 4 هزار و 900 میلیارد و 200 ریال به صورت نقد و اقساط (30 درصد نقد، بقیه اقساط 4 ساله با نرخ 15 درصد) و بلوک 28.5 درصدی سهام شرکت سنگ آهن مرکزی ایران شامل 10 میلیون سهم به ارزش کل پایه 16 هزار و 738 میلیارد و 73 میلیون ریال در روز دوشنبه و سه شنبه(15 و 16 اردیبهشت) در فرابورس عرضه خواهد شد.

                        همچنین 100 درصد ارزش نیروگاه صوفیان به قیمت کل پایه یک هزار و 197 میلیارد ریال، 100 درصد ارزش نیروگاه گازی کنگان به قیمت کل پایه 818 میلیارد و 279 میلیون ریال و 100 درصد سهام شرکت فولاد آذربایجان شامل 350 میلیون سهم به ارزش پایه هر سهم یک هزار و 459 ریال در سه شنبه پیش رو از طریق مزایده واگذار می شود.

                        افزون بر این؛ 65 درصد ارزش طرح فولاد میانه به قیمت کل پایه 3 هزار و 199 میلیارد و 182 میلیون ریال، 100 درصد ارزش نیروگاه برق شهید مفتح به قیمت کل پایه 14 هزار و 589 میلیارد و 691 میلیون ریال و 49 درصد سهام شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی نیز به ارزش پایه هر سهم 28 میلیون ریال در این روز روی میز مزایده می رود.

                        واگذاری 40 درصد سهام شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح شامل 10 هزار سهم به ارزش پایه هر سهم 2 میلیون و 933 هزار ریال و 100 درصد ارزش نیروگاه شهید رجایی به قیمت کل پایه 37 هزار و 839 میلیارد و 675 میلیون ریال در شانزدهمین روز دومین ماه امسال به مزایده گذاشته می شود.

                        به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)؛ سازمان خصوصی سازی قبلا اعلام کرده بود که قصد دارد بلوک 1.115 درصدی شرکت ایران خودرو شامل 107 میلیون سهم را به ارزش پایه هر سهم 2 هزار و 646 ریال در روز 16 اردیبهشت در بورس عرضه کند که این واگذاری منتفی شد.
                        ویرایش توسط Mehrdad : https://www.traderha.com/ در ساعت 05-03-2014, 10:17 AM

                        نظر


                        • #72
                          وقتی قوانین ساده تکنیکال را رعایت نکنیم ضرر میکنیم و بعد از سازمان بورس و دولت و ....شاکی میشیم...
                          آقا چند جا خوندم و دیدم که میگن فلسفه باند های چنگال اندروز به معنی سطوح حمایت و مقاوت قوی هست ...
                          حالا یکی بیاد بگه چرا وقتی باند میانی چنگال شکسته و تثبیت هم شده میایی سهمی را میخری ؟؟؟؟...شاید به خودم گفتم از این باند بر میگرده و طبق قانون دوم وقتی به باند میانی برسه چند بار حول اون نوسان میکنه....ولی وقتی قانون اول نقض میشه چرا باید قانون دوم را ملاک قرار بدم ؟؟؟تازه چرا تحلیل زمانی را در نظر نگرفتم نمیدونم ..حقم هست تو ضرر باشم بله بایدم تو ضرر باشم....

                          نظر


                          • #73
                            غپاک(لبنیات پاک) نمودار هفتگی:
                            در این سهم پس از تشکیل الگوی 3حمله(3 drives pattern) شاهد یک افت قیمت بوده که میتوان الگوهای ab=cd معکوس را براش تو موج ریزشی در نظر گرفت در حال حاضر در محدوده قیمت مناسب و سط حمایت قوی قرار دارد و از نظر زمان هم برای برگشت قیمت و صعود مناسب است...
                            در صورت شکست این سطح تحلیل نا معتبراست...

                            نظر


                            • #74
                              دارو پخش(هلدینگ)
                              ریتم تند افزایشی و ریتم کند و فرسایشی در کاهش و اتمام تشکیل الگوی گارتلی(الگوی222) و الگوی AB=CD معکوس و همچنین واگرایی در مک دی با توجه به قرار داشتن در محدوده زمانی مناسب احتمال صعود با حد سود 20296.2ریال را با حد ضرر 15645 ریال به همراه خواهد داشت...

                              نظر


                              • #75
                                سلام
                                سیمان قائن به نظر من تشکیل الگوی BULLISH CRAB را داده است و کمکم باید از محدوده مشخص شده برگردد در صورت برگشت قیمت احتمال رشد تا قیمت46563 وجود دارد



                                نظر

                                پردازش ...
                                X