اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحليل و تريد سهام بورس ایران

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نوشته اصلی توسط Amir_A نمایش پست ها
    عماد جان باهات موافقم...
    کف قیمت حکشتی 4016 ریال هستش...

    فقط من خودم نگران کف سازیش هستم، فکر کنم تقریبا دو هفته ای تو این محدوده بمونه و کف سازیش رو کامل کنه...
    نمیدونم شایدم دیوونه بازی در بیاره بره شارپی بالا...

    موندم چی کار کنم لامذهب رو...
    عماد جان من هنوز حکشتی نخریدم و کلا نظاره گر هستم تو این بازار...

    واقعا بازاره خنده داری شده..

    شما چیکار کردی؟ چی داری تو پپرتفوی؟

    نظر


    • واقعا خنده دار شده این بازار، تر و خشک باهم میسوزن...

      نه یعنی من واقعا میخوام بدونم پترول 184 تومان ارزش نداره؟

      ما صبر میکنیم پترول بشه 171 تومان دوباره...

      ولی اگه پترول 171 تومان رو به پایین شکست باید با این بازار خداحافظی کرد.

      نظر


      • نوشته اصلی توسط ناشی نمایش پست ها
        دوستان لطفا ایرادات تحلیل رو متذکر بشن
        ممنون
        قپیرا-هفتگی
        [ATTACH=CONFIG]3006[/ATTACH]
        http://pcmupload.traderha.com/uploa...3978954871.png
        هر که مقصود خود از غیر خدا می طلبد / چو گدایست که حاجت ز گدا می طلبد

        نظر


        • سلام بزرگوار

          لطفا بعد از آپلود گزینه آدرس انجمن کپی و در فروم قرار بدید تا تصویر بزرگ نمایش بده .

          مرسی
          با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

          https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

          پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

          https://t.me/Mostafatrader


          نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

          https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

          کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

          https://t.me/signalhha

          نظر


          • نوشته اصلی توسط persepolis نمایش پست ها
            درود بر شما....لطفا تكنيكالي از شبندر كار كنيد.....با تشكر

            نظر


            • متولی بازار سرمایه پس از تجربه اوراق اختیار فروش تبعی در سال 90 یکبار دیگر و همزمان با تشدید رکود فرسایشی بازار سهام شانس خود را با انتشار گسترده این اوراق برای جلوگیری از خروج اعتماد از بازار امتحان می کند.
              به گزارش اکوبورس بنابر تعاریف موجود اوراق اختیار فروش تبعی ﻣﻌﺎﻣﻠﻪاي اﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﺮ اﺳﺎس آن، اﺧﺘﻴﺎر ﻓﺮوش ﺗﻌﺪاد ﻣﺸﺨﺼﻲ از ﺳﻬﻢ ﭘﺎﻳﻪ ﺑﻪ "ﻗﻴﻤﺖ اﻋﻤﺎل" ﺗﻌﻴﻴﻦ ﺷﺪه در "اﻃﻼﻋﻴﻪ ﻋﺮﺿﻪ" در ﺗﺎرﻳﺦ اﻋﻤﺎل ﺑﻪ ﺧﺮﻳﺪار آن داده ﻣﻲ ﺷﻮد.قیمت اعمال نیز ﻗﻴﻤﺘﻲ اﺳﺖ ﻛﻪ "ﻋﺮﺿﻪ ﻛﻨﻨﺪه" ﺗﻌﻬﺪ ﻣﻲﻛﻨﺪ ﺳﻬﺎم ﭘﺎﻳﻪ "اوراق اﺧﺘﻴﺎر ﻓﺮوش ﺗﺒﻌﻲ" را ﺑﺮ اﺳﺎس ﺷﺮاﻳﻂ دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ در ﺗﺎرﻳﺦ اﻋﻤﺎل ﺑﺎ آن ﻗﻴﻤﺖ ﺗﺴﻮﻳﻪ ﻧﻤﺎﻳﺪ.ﺗﺎرﻳﺦ اﻋﻤﺎل هم ﺗﺎرﻳﺨﻲ اﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﺮاي اﻋﻤﺎل "اوراق اﺧﺘﻴﺎر ﻓﺮوش ﺗﺒﻌﻲ" در اﻃﻼﻋﻴﻪ ﻋﺮﺿﻪ ﺗﻌﻴﻴﻦ ﻣﻲﺷﻮد.
              حال برای آشنا شدن با اوراق اختیار فروش تبعی سهام نگاهی می اندازیم به اظهاران مدیر نظارت بر بورس ها و بازارهای سازمان بورس که در تشریح جزئیات طرح بیمه سهام گفته است: "سهامداران با خرید اوراق اختیار فروش تبعی سهامی که در اختیار دارند، اطمینان خواهد داشت که 6 ماه بعد، درصورت تمایل می توانند سهام خود را به میزان حداقل 10 درصد بالاتر از قیمت فعلی بفروشند، به این ترتیب حداقل بازده سالانه سهام مربوطه 20 درصد روزشمار خواهد بود، ضمن اینکه درصورتی که قیمت سهام در شش ماه آینده از قیمت درنظر گرفته شده در اوراق تبعی بیشتر باشد، سهامدار الزامی به فروش سهم به قیمت مندرج در اوراق اختیار تبعی نخواهد داشت و با فروش سهام به قیمت روز بازار، بازدهی بالاتر کسب خواهد کرد."
              بنابراین مطابق با این ادعا اگر سهمی به قیمت 600 تومان امروز در بازار بسته شد با 10 درصد بالاتر یعنی 660 تومان در شش ماه بعد به فروشنده اوراق خواهند فروخت.
              اما نگاهی به دستورالعمل اوراق اختیار فروش تبعی سهام نشان می دهد که چنین چیزی واقعیت ندارد چراکه درصورت درخواست اعمال سود ناشی از خرید اوراق اختیار فروش تبعی سهام ،ناشر تنها ما به تفاوت حاصل از قیمت اعمال یا همان قیمت تسویه را با قیمت پایانی سهم در روز سررسید پرداخت خواهد کرد لذا الزامی برای خرید سهم به قیمت روز از خریدار اوراق ندارد.
              بر اساس دستورالعمل موجود اﻧﺘﻘﺎل ﺳﻬﻢ ﺑﻪ ﻗﻴﻤﺖ اﻋﻤﺎل، از دارﻧﺪه "اوراق اﺧﺘﻴﺎر ﻓﺮوش ﺗﺒﻌﻲ"ﺑﻪ ﻋﺮﺿﻪ ﻛﻨﻨﺪه صورت می پذیرد (یعنی ناشر بجای سود به خریدار اوراق در سررسید سهم می دهد) و یا با ﭘﺮداﺧﺖ ﻣﺎﺑﻪاﻟﺘﻔﺎوت ﻗﻴﻤﺖ اﻋﻤﺎل و ﻗﻴﻤﺖ ﭘﺎﻳﺎﻧﻲ ﺳﻬﻢ ﭘﺎﻳﻪ ﺑﻪ دارﻧﺪه "اوراق اﺧﺘﻴﺎر ﻓﺮوش ﺗﺒﻌﻲ"ﺑﻪ ﺻﻮرت ﻧﻘﺪي ﻳﺎ از ﻃﺮﻳﻖ واﮔﺬاري ﺳﻬﻢ ﭘﺎﻳﻪ از ﻋﺮﺿﻪ ﻛﻨﻨﺪه ﺑﻪ دارﻧﺪه "اوراق اﺧﺘﻴﺎر ﻓﺮوش ﺗﺒﻌﻲ" در سررسید تسویه می کند.
              بنابراین تا این جای کار مشخص شد که دارنده اوراق اختیار فروش تبعی تنها به مابه التفاوت قیمت اعمال و قیمت پایانی سهم پایه پس از گذشت مدت شش ماه دسترسی خواهد داشت و تصور آنکه" 6 ماه بعد، درصورت تمایل می توانند سهام خود را به میزان حداقل 10 درصد بالاتر از قیمت فعلی بفروشند" با دستورالعمل موجود در تناقض است.
              از طرفی اگر در موعد تسویه و یا یک روز پس از آن نماد معاملاتی سهم مورد اعمال با صف فروش و فشار عرضه کنندگان سهام مواجه باشد سهامدار امیدوار به کسب سود با تحمل پی در پی دو روز منفی و احتساب کارمزد کارگزار هر چه که در این شش ماه رشته کرده در یک چشم به هم زدن پنبه شده خواهد دید.
              نکته جالب توجه دیگر این اوراق مدت زمان در نظر گرفته شده برای تسویه دوره اعمال می باشد.مطابق با بند 2 ماده 10 دستورالعمل ، درﺻﻮرﺗﻲ ﻛﻪ ﻗﻴﻤﺖ ﭘﺎﻳﺎﻧﻲ ﺳﻬﻢ ﭘﺎﻳﻪ در روز اﻋﻤﺎل از ﻗﻴﻤﺖ اﻋﻤﺎل ﻛﻤﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ، اﻋﻤﺎل "اوراق اﺧﺘﻴﺎر ﻓﺮوش ﺗﺒﻌﻲ" ﻣﻨﻮط ﺑﻪ اراﺋﻪ درﺧﻮاﺳﺖ اﻋﻤﺎل از ﺳﻮي ﺳﻬﺎﻣﺪار و از ﻃﺮﻳﻖ ﻛﺎرﮔﺰار وي ﺑﻪ ﺑﻮرس ﺣﺪاﻛﺜﺮ ﺗﺎ ﺳﺎﻋﺖ 13 روز اﻋﻤﺎل ﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد.یعنی اگر تا ساعت یک بعداز ظهر درخواست اعمال از سوی سهامدار به بورس ارایه نگردد بیمه سهم با وجود سپری شدن زمان به یکباره تبخیر می شود.
              سهامداری که اکنون برای رصد بازار از سایت شرکت مدیریت فناوری بورس(tsetmc) به دلیل ابتکارهای خلق الساعه هر هفته به زحمت می افتد و حوصله رصد کردن مستمر بازار در روزهای پر افت و خیز بازار را ندارد معلوم نیست چگونه باید حواس جمع موعد سررسید اوراق تبعی باشد.
              در همین ماده 10 همچنین به صراحت اشاره می کند نحوه اعمال سود در تاریخ سررسید اوراق تبعی به جزء پرداخت مابه التفاوت قیمت اعمال و قیمت پایانی سهم از طریق انتقال سهم ﺑﻪ ﻗﻴﻤﺖ اﻋﻤﺎل، از دارﻧﺪه "اوراق اﺧﺘﻴﺎر ﻓﺮوش ﺗﺒﻌﻲ"ﺑﻪ ﻋﺮﺿﻪ ﻛﻨﻨﺪه خواهد بود. به عبارتی خریدار سهامی را نخواهد خرید بلکه یا ما به التفاوت آنرا پرداخت می کند و یا سهم جدید را دارنده اوراق به نسبت سود کسب شده دوباره می فروشد.
              حال باید از متولی بازار سرمایه پرسید در روزهایی که حقوقی های بازار چشمان خود را به افق های دور و نزدیک بازار بسته اند با چه منطق و دیدگاهی حاضر می شوند که در شش ماه آینده به سهام موجود در سبد دارایی های خود را با کسب بازدهی 10 درصدی خوش کنند؟
              آیا خریدار این اوراق با تنزیل بهره مرکب شش ماهه و یکساله بهتر نیست بجای اوراق اختیار فروش تبعی به سمت اوراق مشارکت روی آورد که معاف از مالیات و با سررسید هر سه ماه یکبار است؟
              آیا متولیان بازار ناخودآگاه در حال کوچ دادن صاحبان نقدینگی به سمت بازارهای رقیب از جمله اوراق مشارکت هستند؟
              موضوع هرچه که هست تنها یک معنی را می تواند داشته باشد و آن اینکه وقتی اعتماد از بازار بیرون زد همه دستاوردهای دیروز و امروز دست اندرکاران و دلسوزان بازار محو می شود و باید بار دیگر سالیان دیگری را برای کشاندن اعتماد به بازار صرف کرد.
              بازار سرمایه بازاری زنده و هوشمند است که در برابر همه کنش ها از خود دیر یا زود واکنش نشان می دهد.از تزریق خیالی 5000 میلیارد تومانی که 90 درصد آن باد هوا بود تا صندوق های بازار گردانی مصنوعی و محدودیت سقف سفارش فروش سهام.پس بگذارید بازار سرمایه بدون دخالت در عرضه و تقاضا راه خود را تا هر جا که می خواهد،پیدا کند.

              نظر


              • سلام دوستان چطورمیشه عکس از دینامیک تریدر اپلود کرد؟

                نظر


                • اوراقاختیارفروشتبعیدرسومینمرحلهازنوبتانتشاردربورساوراقبهادارتهرانازاستقبالبهخصوصینسبتبهروزهایگذشتهبرخوردارشدوبرخینمادهابدونخریداروبرخیبهصورتمیلیونیخریداریشدند.



                  بهگزارشخبرنگاراقتصادیخبرگزاریفارس،بورساوراقبهادارتهرانامروزبهمنظورایجادجذابیتدرروندمعاملاتبازاراقدامبهعرضهگستردهاوراقاختیارفروشتبعیکردکهنسبتبه2 مرحلهقبلیخودبااستقبالبیش.تریمواجهشد.



                  براساساینگزارش،اوراقاختیارفروشتبعی،اوراقیاستکهسودسهامداران (دراینمرحلهتا 20درصدمیزانسرمایهگذاری) راتضمینودرصورتکاهشقیمتسهمبهکمترازمیزانتعیینشده، 20درصدبهسهامدارپرداختودرصورتافزایشقیمتسهمبهبیشاز 20 درصد،سرمایه.گذارانتفاعبیش.تریخواهدبرد.



                  ازآنجاییکهبازارسهام،بازاریبرایسرمایهگذاریهمراهباریسکاستوقیمتسهامشرکت.هادرآنبهمیزانتغییراتسودآوریدرحالنوساناست،اینابزارمی.تواندضمنتضمیناصلوسودمبلغسرمایه.گذاری،موجباطمینانبیش.ترسرمایه.گذاراننسبتبهبازارسرمایهوعدمفروشسهامبهقیمتیکم.ترازارزشاسمیشود.



                  درحقیقتسهامدارانوسرمایهگذارانباآرامشخاطرورفعنگرانیازبابتحداقلبازدهیمی.توانندفرصتسرمایه.گذاریدربازارسرمایهراداشتهباشند.



                  درادامهاینگزارش،جزئیاتکاملمیزانخریداوراقاختیارفروشتبعیتوسطسرمایه.گذاریبهصورتجدولوبهتفکیک29 نمادمنتشرمی.شود.



                  مدیرانبازارسرمایهطبقآخریناطلاعاتکسبشدهدرحالرایزنیبرایافزایشنمادهایحاضردراینابزارهستند،تاریسکسرمایه.گذاریدرنمادهایدیگربازارنیزبهصفربرسد.




                  نماد شرکت قیمت به ریال تعداد خرید ارزش معاملات به ریال
                  هاراک310 پتروشیمی اراک 197 92.290 18.181.130
                  هبشهر310 توسعه صنابع بهشهر 99 2.410.992 238.688.208
                  هبملت310 بانک ملت 37 1.239.015 45.843.555
                  هبندر310 پالایش نفت بندرعباس 16 2.480.255 39.684.080
                  هبهمن310 گروه بهمن 66 1.369.714 90.401.124
                  هپارس310 بانک پارسیان 0 0 0
                  هپاسا310 بانک پاسارگاد 133 3.174.755 422.242.415
                  هپدیس310 پتروشیمی پردیس 0 0 0
                  هپسان310 نفت و گاز پارسیان 170 831.518 141.358.060
                  هپکو310 دارویی تأمین 133 709.887 94.414.971
                  هپیکو310 پتروشیمی تأمین 110 2.210.000 243.100.000
                  هتجار310 بانک تجارت 12 593.258 7.119.096
                  هتوسم310 توسعه ملی 8 32.880 263.040
                  هخابر310 مخابرات 62 1.550.271 96.116.802
                  هخود310 ایران خودرو 150 2.490.173 373.525.950
                  هکرما310 پتروشیمی کرمانشاه 172 122.080 20.997.760
                  همپنا310 گروه مپنا 257 674.886 173.445.702
                  همراه310 همراه اول 286 134.597 38.489.594
                  هنوین310 بانک اقتصاد نوین 78 302.000 23.556.000
                  هکچاد310 چادرملو 157 400.116 62.818.212
                  هفخوز310 فولاد خوزستان 192 260.673 50.049.216
                  هفملی310 ملی صنایع مس ایران 75 3.291.183 246.838.725
                  هفولا310 فولاد اصفهان 119 1.333.438 158.679.122
                  هغدیر310 سرمایه گذاری غدیر 144 741.585 106.778.240
                  هصندق310 صندوق بازنشستگی 35 329.261 11.524.135
                  هساخت310 ساختمان ایران 59 137.961 8.139.699
                  هساپا310 سایپا 66 2.739.961 180.737.426
                  هصادر310 بانک صادرات 21 3.037.952 63.796.992
                  مجموع ------- ------ 32.852.329 2.996.000.000

                  نظر


                  • نوشته اصلی توسط saidiy نمایش پست ها
                    سلام دوستان چطورمیشه عکس از دینامیک تریدر اپلود کرد؟
                    با فشردن دکمه prt Sc در روی کی بورد که مخفف print screen است تصویر روی دسکتاپ در حافظه کامپیوتر ذخیره می شود (بافر) سپس برنامه paint را باز کن ودکمه paste را بزن و بعد هرکار خواستی در paint با آن انجام بده ونهایتا" به یک نام دلخواه آنرا save کن
                    ویرایش توسط sirous41533 : https://www.traderha.com/member/12293-sirous41533 در ساعت 06-29-2014, 09:16 AM

                    نظر


                    • واقعا فروشنده ها چیزی می دونند که ما نمی دونیم .......؟ ! ؟ ! ؟ !
                      اى كه دستت مى رسد كارى بكن ........... پيش از آن كز تو نيايد هيچ كار

                      نظر


                      • نظرتون در مورد اکنتور

                        نظر


                        • نوشته اصلی توسط saidiy نمایش پست ها
                          سلام دوستان چطورمیشه عکس از دینامیک تریدر اپلود کرد؟
                          کلید f7 را بزنید بعد capture عکس را ذخیره و سپس آپلود کنید
                          برد کشتی آنجا که خواهد خدای ... وگر جامه بر تن درد ناخدای

                          نظر


                          • سلام
                            شماره دفتر صالح ابادی 84083600
                            ----
                            84083602
                            زنگ بزنید بگوئید شاخص کل غیرفعال کنند وقتی فرمول شاخص اشکال داره برای چی فعال گذاشتن
                            بگوئید محدودیت فروش هم مثل قبل اعمال کنند.
                            چون الان اصلاح تمام شده است ترس و وحشتی که در بازار ایجاد شده است دلیل فشار فروش است

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط mahyark نمایش پست ها
                              بانک صادرات

                              سلام دوست عزیز
                              تحلیل های خوبی انجام می دهید موفق باشید.
                              اما چند نکته را جهت بهتر شدن تحلیل هایتان عرض می کنم اول اینکه اسیلاتوری که به عنوان مکدی ازش استفاده می کنید نسخه هیستوگرام مکدی هست و اون مکدی که در متاتریدر هم وجود دارد که مکدی کلاسیک نام دارد و اکثر تحلیل ها و تشخیص واگرایی ها بر اساس آن انجام می شود در داینامیک تریدر با نام MAOSC قرار دارد. البته مکدی کاربردهای فراوانی دارد.
                              دوم اینکه در موج شماری ها زمانی می توان ریز مواج ها را هم پوشان در نظر گرفت که ساختار کارکشن از درجه بزرگتر در قالب مثلث متقارن و کاهشی و افزایشی و انبساطی و یا کنج انبساطی و انقباضی و یا پرچم و یا ساختار اندینگ دیاگونال باشد در مواردی که ساختار کارکشن به صورت زیگزاگ ABC و یا Flat و یا ترکیبی از این دو باشد نباید ریز موج همپوشانی داشته باشند مثلا موج 4 نباید به محدودهی قله موج 1 نفوذ کند و .......

                              بنده قصد جسارت ندارم اما به نظرم حالا که اینجا دور هم جمع شده ایم باید یکدیگر را نقد کنیم تا باعث پیشرفتمان شود. خودم هم در محضر دوستان شاگردی می کنم.
                              ارادتمند.
                              ویرایش توسط arshia66 : https://www.traderha.com/member/10916-arshia66 در ساعت 06-29-2014, 09:52 AM
                              تاپیک تحلیل های شخصی
                              برای مشاهده تحلیل های جدید نئو ویو از بازار سهام و ارز و دانلود آخرین ورژن اندیکاتورهای انتقال دیتا به بلاگ بنده مراجعه کنید.


                              ارشیا رحیمی

                              نظر


                              • آکنتور

                                نظر

                                پردازش ...
                                X