اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحليل و تريد سهام بورس ایران

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • به نظرم خیلی از سهام ها به کف قیمتی خود رسیدن باید منتظر رشد، بود. اگر شاخص 2% دیگه پایین بیاد به طور رسمی بازار بورس ایران دچار رکود شده است.

    نظر


    • نوشته اصلی توسط jak110 نمایش پست ها
      احتمالا... من داده ها رو از مفید تریدر دریافت میکنم توسط اسکریپ که بجناب آقایarshia66 زحمت تهیه شو کشیدن به داینامیک منتقل می کنم

      می دونم زحمت میشه ولی هر موقع فرصت شد عملیات گرفتن دیتا ار مفید تریدر و انتقال اون به داینامیک را به من هم یادبدهید , وایمیل کنید ممنون میشم. تشکر و سپاسگزارsirous415332yahoo.com

      نظر


      • شنیده شده که به پتروشیمی از اول تیرماه مجوز افزایش قمت دادند
        شنیده شد به سیمانی ها مجوز 10% افزایش قیمت از اول تیر داده شد

        نظر


        • نوشته اصلی توسط arminfar نمایش پست ها



          برای اینکه از سود کردن مطمین شود

          چند صفحه ای از تاپیک رو مطالعه نمایید و با ادعا های نویسنده بسنجید

          اگر قبلیها سود دادن با خیال راحت خرید نمایید

          سلام بر شما،عذر خواهی میکنم از اینکه نتونستم منظورمو درست برسونم.سوال من در مورد چگونگی خرید بود ،
          چون دیدم در صفحه معاملات بر خط ، اطلاعاتش موجود نیست.
          در صحت گفته های شما شک ندارم و مطمئنم نماد سود دهی خواهد بود.
          ویرایش توسط ارغوان : https://www.traderha.com/member/14869-ارغوان در ساعت 06-18-2014, 10:59 AM

          نظر


          • [QUOTE=sirous41533;135923]می دونم زحمت میشه ولی هر موقع فرصت شد عملیات گرفتن دیتا ار مفید تریدر و انتقال اون به داینامیک را به من هم یادبدهید , وایمیل کنید ممنون میشم. تشکر و سپاسگزارsirous415332yahoo.com[/QUOT
            جناب jack110 من مشکلم رو تونستم از طریق تعدیل دیتا در downloader حداقل برای فخوز حل کنم.ممنون از اطلاع رسانی تان .

            نظر


            • نوشته اصلی توسط sirous41533 نمایش پست ها
              می دونم زحمت میشه ولی هر موقع فرصت شد عملیات گرفتن دیتا ار مفید تریدر و انتقال اون به داینامیک را به من هم یادبدهید , وایمیل کنید ممنون میشم. تشکر و سپاسگزارsirous415332yahoo.com
              نه خواهش میکنم دوست عزیز شما هر چی در مورد گرفتنم دیتا اموزش داینامیک تردیدر رو بخواید،به این پست مراجعه کنید
              http://forum.broker-fa.org/f38/%D9%8.../index208.htmll

              که زحمتشو جناب آقای مصطفی کشیدن اگه بازم مشکلتون مرتفع نشد بعد درخدمت شما هستم
              naseri

              هر انسانی آینده خویش را با دستان خود می سازد...

              نظر


              • ثغرب
                شکسته شدن کانال - درحال تشکیل الگوی هارمونیک - که توی دلش دوتا ab=cd معکوس داره از لحاظ اندیکاتوری سینگال خرید داده که این میتون موقتی باشه با افزایش حجم خرید ها و دو کندل مثبت میتوان امید به حرکت آن در آینده بود در غیر این صورت تحلیل ها فیلد شده و سهم دوباره ریزش میکند> خود قضاوت کنید



                naseri

                هر انسانی آینده خویش را با دستان خود می سازد...

                نظر


                • ملی مس با تعدیل 20 درصدی منفی ,شد صف فروش .پس با این شرایط شرکت های با محصولات دلاری نباید در الویت انتخاب سهام قرار بگیرند.

                  نظر


                  • بیمه آسیا درمجمع عمومی روز سه شنبه مورخ 93،03،20 تصمیم به تقسیم سود 22 ریالی برای هر سهم گرفته است.در نتیجه قیمت هر سهم "آسیا" در روز بازگشایی با کاهش مهمی نسبت به آخرین معامله روبرو نیست.

                    طبق آخرین اخبار از شرکت بانک ملت ،این شرکت در روزهای نزدیک افزایش سرمایه 21 درصدی خود را به مرحله اجرا خواهد برد.شرکت بانک ملت برای سال پیش رو سود هر سهم خود را معادل 450 ریال گزارش کرد و سود خالص پیش بینی شده برای سال جاری معادل 10 درصد بیش از پیش بینی سال 92 در نظر گرفته شده است.همچنین مالیات پرداختی شرکت برای سال جاری بیش از 18 درصد پیش بینی شده است.باتوجه به اینکه وبملت در یک کانال نزولی قرار دارد در خرید سهم احتیاط کنید ولی چنانچه قصد نوسان گیری در این سهم را دارید احتمال رشد سهم تا 2356 ریال وجود دارد.

                    شرکت ملی مس ایران با سرمایه 3 هزار و 500 میلیارد تومان، صبح امروز صورتهای مالی حسابرسی نشده سال مالی منتهی به 29 اسفند 92 خود را در سامانه کدال منتشر کرد.به گزارش فراسهم به نقل از بورس نیوز، "فملی" در حالی برای هر سهم در سال مالی 92 مبلغ 405 ریال سود خالص محقق کرده که این رقم در مقایسه با آخرین گزارش (مبلغ 504 ریال) نزدیک به 20 درصد کاهش داشته است.این شرکت که در گزارش خود نسبت به آخرین اطلاعیه با افزایش 10 درصدی بهای تمام شده و 12 درصدی هزینه های اداری، عمومی و فروش روبرو بوده ، سود هر سهم در سال مالی 93 را مبلغ 493 ریال پیش بینی کرده است.شایان ذکر است سودآوری شرکت در سال 92 با لحاظ کردن افزایش 100 درصدی سرمایه نسبت به سال مالی گذشته با کاهش 41 درصدی همراه شده است.

                    این شرکت غذایی با رشد 32درصدی و گفته شده تا 64درصد همراه
                    شرکت صنایع غذایی مینو شرق نیز با سرمایه 7 میلیارد تومان پیش بینی حسابرسی نشده درآمد هر سهم در سال مالی منتهی به 29 اسفند 93 را منتشر کرده است.این شرکت غذایی سود خالص هر سهم در سال مالی 93 خود را از مبلغ 668 ریال با رشد 32 درصدی تا مبلغ 882 ریال افزایش داده و اعلام کرده در صورت فروش خط نوشابه سود شرکت به سطوح 1.102 ریال به ازای هر سهم افزایش خواهد داشت.








                    naseri

                    هر انسانی آینده خویش را با دستان خود می سازد...

                    نظر


                    • شرکت توسعه خدمات بندری و دریایی سینا با سرمایه ای بالغ بر 9 میلیارد و 404 میلیون تومان بودجه پیش بینی شده خود را برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 93 روانه بازار کرد.



                      به گزارش فراسهم به نقل از بورس نیوز، این شرکت جنجالی عایدی خالص هر سهم در سال مالی 93 را با رشد 1 درصدی تا مبلغ 611 تومان افزایش داده است.



                      شایان ذکر است "حسینا" در بودجه سال 93 سهم درآمدی این شرکت را از بندر شهید رجایی بندر عباس در قالب قرارداد 1 ساله از 25 به 32 درصد افزایش داده است.
                      naseri

                      هر انسانی آینده خویش را با دستان خود می سازد...

                      نظر


                      • قنیشا

                        با واکنش برگشتی قوی نسبت به خط روند نزول که در آخرین کندل مشاهده می شود انتظار داریم فعلا شاهد رشد نباشیم


                        نظر


                        • دکتر بهزادی عزیز

                          یک تحلیلگر تکنیکالیست پیش بینی کرد:
                          آغاز موج پنجم صعودی شاخص با هدف کانال 99 هزار واحدی

                          شاخص کل بورس در حالی بر موج چهارم اصلاحی سوار است که از تابستان 91 تا زمستان 92 در موج سوم صعودی خود روندی قوی را طی کرد.
                          شاخص کل بورس در حالی بر موج چهارم اصلاحی سوار است که از تابستان 91 تا زمستان 92 در موج سوم صعودی خود روندی قوی را طی کرد. اما در سه ماهه چهارم سال گذشته ظهور دلایل مؤثر بر وضعیت بنیادی با پایان موج سه همراه شد.
                          بهزادی، تحلیلگر تکنیکالیست و کارشناس بازار سرمایه با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: بالا رفتن نسبت پی بر ای کل بازار و اشباع قیمت ها، افزایش نرخ بهره مالکانه معادن و خوراک پتروشیمی ها در زمستان سال قبل بهانه ای برای شروع موج چهارم شد و این روند حدود شش ماه طول کشید.

                          وی در بیان حرکت کنونی این نماگر گفت: با توجه به اینکه موج فعلی شاخص مذکور دارای ساختار واضحی نیست، نمی توان انتهای آن را به لحاظ قیمتی و زمانی تعیین کرد. از این رو معامله در این موج چندان توصیه نمی شود.

                          این تحلیلگر تکنیکالیست با اشاره به اینکه نماگر بازار طی شش ماه اخیر پتانسیل های جدیدی به دست آورده، گفت: نفس گیری شاخص طی این بازه زمانی و در موج اصلاحی آن می تواند رشد تا سقف های قبلی را رقم بزند. افزون بر آنکه نسبت حدود 6.4 واحدی قیمت به عایدی سهام نیز این بهانه را به دست شاخص می دهد تا موج پنجم صعودی خود را آغاز کند. ضمن اینکه قیمت سهام نیز در مقطع کنونی بسیار جذاب شده؛ اما مهمترین عاملی که می تواند به موج چهارم اصلاحی پایان بخشد، خبر توافقات هسته ای است.

                          بهزادی با تأکید بر اینکه تیر ماه می تواند نقطه عطف بورس باشد، اظهار داشت: در صورت توافق با گروه 1+5 بازار سهام وارد موج پنجم صعودی خود خواهد شد. اما اگر توافق ژنو تمدید شود، این احتمال وجود دارد که بورس به سیکل پایین تری فرو رود؛ به عبارت بهتر آثار منفی تمدید توافقات قبلی به مراتب بیشتر از نتایج مثبت در آن است. البته به اعتقاد بنده احتمال صعود در پی حصول توافق قدرتمندتر از روند اصلاحی است.

                          وی از مقاومت های پیش روی شاخص در صورت شروع موج پنج صعودی سخن گفت و اظهار داشت: شیب حرکتی موج پنجم همانند موج سه نخواهد بود و در این مسیر شاخص کل با سطوح مقاومتی بیشتری مواجه خواهد شد. چراکه طی روند اصلاحی کنونی سقف و کف های بسیاری تشکیل شده است. اما به ترتیب محدوده 78 هزار، 81 هزار و نیز 84 هزار واحد سطوحی هستند که شاخص کل نسبت به آنها واکنش نشان خواهد داد. پس از آن نیز این نماگر به مقاومت اصلی خود در کانال 89 هزار واحدی خواهد رسید.
                          نفس گیری شاخص طی این بازه زمانی و در موج اصلاحی آن می تواند رشد تا سقف های قبلی را رقم بزند. افزون بر آنکه نسبت حدود 6.4 واحدی قیمت به عایدی سهام نیز این بهانه را به دست شاخص می دهد تا موج پنجم صعودی خود را آغاز کند. ضمن اینکه قیمت سهام نیز در مقطع کنونی بسیار جذاب شده؛ اما مهمترین عاملی که می تواند به موج چهارم اصلاحی پایان بخشد، خبر توافقات هسته ای است.


                          بهزادی اولین هدف شاخص کل پس از شکست مقاومت های خود را کانال 99 هزار واحدی دانست و عنوان کرد: براساس سطوح 127 و 169 درصد فیبوناچی، کانال 99 هزار واحدی هدف بعدی شاخص کل است و حتی پیش بینی می شود با حصول توافق نهایی در مذاکرات هسته ای تا پایان سال جاری به محدوده 120 هزار واحدی نیز دست یابیم که تحقق این امر به عوامل بنیادین دیگری بستگی دارد. چراکه هم اکنون بازار سهام در مقابل اخبار مثبت واکسینه شده و برای صعود قابل توجه نیاز به دلایل محکم و تأثیرگذار وجود دارد.

                          وی تأکید کرد: با توجه به این شرایط، گزارش عملکرد سه ماهه شرکت ها، تقسیم سود در مجامع عادی سالیانه و مواردی از این است نمی تواند تأثیرگذاری زیادی بر روند صعودی شاخص کل اعمال کند. افزون بر آنکه طی سال جاری برای کسب بازده نقدی تغییر محسوسی در مقایسه با سال گذشته پیش بینی نمی شود و بیشتر نگاه ها معطوف به بازده قیمتی سهام خواهد بود.

                          بهزادی در خاتمه سخنان خود اظهار داشت: در بازار سرمایه و به ویژه بورس عدم قطعیت حرف اول را می زند، اما با خوش بینی به حصول توافق در مذاکرات دور نمای بورس مثبت است و احتمال صعود و افزایش نسبت پی بر ای کل بازار سهام قابل برآورد می باشد.

                          نظر


                          • شرکت توسعه خدمات بندری و دریایی سینا با سرمایه ای بالغ بر 9 میلیارد و 404 میلیون تومان بودجه پیش بینی شده خود را برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 93 روانه بازار کرد.



                            به گزارش فراسهم به نقل از بورس نیوز، این شرکت جنجالی عایدی خالص هر سهم در سال مالی 93 را با رشد 1 درصدی تا مبلغ 611 تومان افزایش داده است.



                            شایان ذکر است "حسینا" در بودجه سال 93 سهم درآمدی این شرکت را از بندر شهید رجایی بندر عباس در قالب قرارداد 1 ساله از 25 به 32 درصد افزایش داده است.
                            naseri

                            هر انسانی آینده خویش را با دستان خود می سازد...

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط arminfar نمایش پست ها
                              دکتر بهزادی عزیز

                              یک تحلیلگر تکنیکالیست پیش بینی کرد:
                              آغاز موج پنجم صعودی شاخص با هدف کانال 99 هزار واحدی

                              شاخص کل بورس در حالی بر موج چهارم اصلاحی سوار است که از تابستان 91 تا زمستان 92 در موج سوم صعودی خود روندی قوی را طی کرد.
                              شاخص کل بورس در حالی بر موج چهارم اصلاحی سوار است که از تابستان 91 تا زمستان 92 در موج سوم صعودی خود روندی قوی را طی کرد. اما در سه ماهه چهارم سال گذشته ظهور دلایل مؤثر بر وضعیت بنیادی با پایان موج سه همراه شد.
                              بهزادی، تحلیلگر تکنیکالیست و کارشناس بازار سرمایه با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: بالا رفتن نسبت پی بر ای کل بازار و اشباع قیمت ها، افزایش نرخ بهره مالکانه معادن و خوراک پتروشیمی ها در زمستان سال قبل بهانه ای برای شروع موج چهارم شد و این روند حدود شش ماه طول کشید.

                              وی در بیان حرکت کنونی این نماگر گفت: با توجه به اینکه موج فعلی شاخص مذکور دارای ساختار واضحی نیست، نمی توان انتهای آن را به لحاظ قیمتی و زمانی تعیین کرد. از این رو معامله در این موج چندان توصیه نمی شود.

                              این تحلیلگر تکنیکالیست با اشاره به اینکه نماگر بازار طی شش ماه اخیر پتانسیل های جدیدی به دست آورده، گفت: نفس گیری شاخص طی این بازه زمانی و در موج اصلاحی آن می تواند رشد تا سقف های قبلی را رقم بزند. افزون بر آنکه نسبت حدود 6.4 واحدی قیمت به عایدی سهام نیز این بهانه را به دست شاخص می دهد تا موج پنجم صعودی خود را آغاز کند. ضمن اینکه قیمت سهام نیز در مقطع کنونی بسیار جذاب شده؛ اما مهمترین عاملی که می تواند به موج چهارم اصلاحی پایان بخشد، خبر توافقات هسته ای است.

                              بهزادی با تأکید بر اینکه تیر ماه می تواند نقطه عطف بورس باشد، اظهار داشت: در صورت توافق با گروه 1+5 بازار سهام وارد موج پنجم صعودی خود خواهد شد. اما اگر توافق ژنو تمدید شود، این احتمال وجود دارد که بورس به سیکل پایین تری فرو رود؛ به عبارت بهتر آثار منفی تمدید توافقات قبلی به مراتب بیشتر از نتایج مثبت در آن است. البته به اعتقاد بنده احتمال صعود در پی حصول توافق قدرتمندتر از روند اصلاحی است.

                              وی از مقاومت های پیش روی شاخص در صورت شروع موج پنج صعودی سخن گفت و اظهار داشت: شیب حرکتی موج پنجم همانند موج سه نخواهد بود و در این مسیر شاخص کل با سطوح مقاومتی بیشتری مواجه خواهد شد. چراکه طی روند اصلاحی کنونی سقف و کف های بسیاری تشکیل شده است. اما به ترتیب محدوده 78 هزار، 81 هزار و نیز 84 هزار واحد سطوحی هستند که شاخص کل نسبت به آنها واکنش نشان خواهد داد. پس از آن نیز این نماگر به مقاومت اصلی خود در کانال 89 هزار واحدی خواهد رسید.
                              نفس گیری شاخص طی این بازه زمانی و در موج اصلاحی آن می تواند رشد تا سقف های قبلی را رقم بزند. افزون بر آنکه نسبت حدود 6.4 واحدی قیمت به عایدی سهام نیز این بهانه را به دست شاخص می دهد تا موج پنجم صعودی خود را آغاز کند. ضمن اینکه قیمت سهام نیز در مقطع کنونی بسیار جذاب شده؛ اما مهمترین عاملی که می تواند به موج چهارم اصلاحی پایان بخشد، خبر توافقات هسته ای است.


                              بهزادی اولین هدف شاخص کل پس از شکست مقاومت های خود را کانال 99 هزار واحدی دانست و عنوان کرد: براساس سطوح 127 و 169 درصد فیبوناچی، کانال 99 هزار واحدی هدف بعدی شاخص کل است و حتی پیش بینی می شود با حصول توافق نهایی در مذاکرات هسته ای تا پایان سال جاری به محدوده 120 هزار واحدی نیز دست یابیم که تحقق این امر به عوامل بنیادین دیگری بستگی دارد. چراکه هم اکنون بازار سهام در مقابل اخبار مثبت واکسینه شده و برای صعود قابل توجه نیاز به دلایل محکم و تأثیرگذار وجود دارد.

                              وی تأکید کرد: با توجه به این شرایط، گزارش عملکرد سه ماهه شرکت ها، تقسیم سود در مجامع عادی سالیانه و مواردی از این است نمی تواند تأثیرگذاری زیادی بر روند صعودی شاخص کل اعمال کند. افزون بر آنکه طی سال جاری برای کسب بازده نقدی تغییر محسوسی در مقایسه با سال گذشته پیش بینی نمی شود و بیشتر نگاه ها معطوف به بازده قیمتی سهام خواهد بود.

                              بهزادی در خاتمه سخنان خود اظهار داشت: در بازار سرمایه و به ویژه بورس عدم قطعیت حرف اول را می زند، اما با خوش بینی به حصول توافق در مذاکرات دور نمای بورس مثبت است و احتمال صعود و افزایش نسبت پی بر ای کل بازار سهام قابل برآورد می باشد.

                              همینطور که یک امام زاده باید معجزه داشته باشه یک تکنیکالیست هم باید تحلیل هاش درست دربیاد
                              دکتر بهزادی بیشتر تحلیل هاش درسته و ادم خاضعی هم هست
                              انشاله اینم درست درمیاد
                              بالاخره یکی از بهترین های ماست...

                              نظر


                              • نوشته اصلی توسط sirous41533 نمایش پست ها
                                منظورتون اینه فایلی که استاد آزادی توی سایت آپلود می کنند تعدیل شده نیست ؟!
                                نوشته اصلی توسط jak110 نمایش پست ها
                                احتمالا... من داده ها رو از مفید تریدر دریافت میکنم توسط اسکریپ که بجناب آقایarshia66 زحمت تهیه شو کشیدن به داینامیک منتقل می کنم
                                سلام
                                دوست عزیز آقای آزادی هم از دیتای تعدیل شده استفاده می کنند اما تعدیل کردن نمودار روش های مختلف دارد که خدمتتان شرح می دهم:

                                تعدیل نمودار برای افزایش سرمایه ها
                                افزایش سرمایه با احتساب آورده
                                سود نقدی و افزایش سرمایه
                                سود نقدی و افزایش سرمایه با احتساب آورده
                                بازدهی
                                بازدهی با احتساب آورده
                                عملکردی

                                هرکس بنا به نیاز خود از یکی از موردها استفاده می کند دیتای مفید تریدر هم تعدیل بر اساس سود نقدی و افزایش سرمایه می باشد و شخصا از آن استفاده می کنم چون به نظرم تعداد بیشتری از آن استفاده می کنند. حالا آقای آزادی از کدوم روش تعدیل استفاده می کنند بنده اطلاع ندارم.

                                اختلافات زیادی هم بین اساتید بزرگ دنیا هست که بعضی ها می گویند نمودار باید تعدیل شود و بعضی ها می گویند تعدیل نمودار یک انحراف بزرگ در تکنیکال است مثلا آقای جان مورفی به شدت مخالف تعدیل نمودار هستند و می گویند چارت باید بر اساس عرضه و تقاضا شکل بگیرد و در سایت خودشان به نام استاک چارت این موضوع را بیان کرده اند.

                                باز هم بر حسب تجربه خودم تحلیل نمودار تعدیل نشده کمی سخت است مخصوصا از دیدگاه الیوتی با چالش های بزرگ از جمله گپ های بزرگ و ...... روبه رو هستیم اما از طرفی در نمودار تعدیل نشده سهم قیمت هایی را به خود دیده که در نمودار تعدیل شده سهم هنوز به آن قیمت ها نرسیده است.

                                به نظرم بد نیست که همیشه نیم نگاهی به نمودار تعدیل نشده هم داشته باشیم.
                                موفق باشید.
                                تاپیک تحلیل های شخصی
                                برای مشاهده تحلیل های جدید نئو ویو از بازار سهام و ارز و دانلود آخرین ورژن اندیکاتورهای انتقال دیتا به بلاگ بنده مراجعه کنید.


                                ارشیا رحیمی

                                نظر

                                پردازش ...
                                X