اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحليل و تريد سهام بورس ایران

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • چهار مشکل بورس تهران
    عباس هشی
    هیات علمی حسابداری و مدیریت شهید بهشتی
    اینکه سرمایه..گذاری باید بلندمدت باشد، در بازار سهام خیلی ادعای کلی است. در واقع ما دو نوع سرمایه.گذار در بورس داریم، که یک گروه که سهامدار عمده.اند و در هیات مدیره امکان دخالت دارند و شرکت را هدایت می.کنند و از سود آن استفاده می.کنند که این گروه به صورت بلندمدت سرمایه.گذاری می.کنند، اما گروه دوم از بازار سهام به عنوان یک بازار کارآ با قبول مقداری ریسک می.خواهند مقداری سود به دست آورند، به نظر من گروه دوم، نیازی نیست تا حتما به صورت بلندمدت سرمایه.گذاری کنند و در این گروه از سهامداران، امکان نقد شوندگی سهام بورسی است که نکته اصلی است که ایشان را جذب این بازار کرده است و نه بلندمدت بودن سپرده.ها.
    در مجموع، بورس یک بازار سریع.المعامله سهام و مشتقات بازار است و نباید حجم بالای مبادلات را خیلی نشانه بدی دانست. در مقابل نیز وظیفه حاکمیت این است که به مردم قواعد بازی را به صورت شفاف بیان کند و همچنین به ایشان مقداری آموزش.های مقدماتی بدهد از جمله اینکه باید مردم بودجه خود را در سهام.های مختلف پخش کنند و به جو و شایعه.ها توجه نکنند.
    موج.سواری شایعه.سازان
    عده.ای از سهامداران وجود دارند که با شایعه.سازی سهامداران خرد را روی یک موج.سوار می.کنند که منجر به افزیش قیمت آن سهام می.شود، این گروه با توجه به منابع اطلاعاتی که در اختیار دارند، شایعه مثبتی را گسترش می.دهند و وقتی قیمت سهم مورد نظر افزایش پیدا کرد آن را می.فروشند و سپس با کاهش قیمت، آن را می.خرند. به این ترتیب طی دو یا سه ماه حجم سهام خود را چند برابر می.کنند. و مهم.ترین متضرر این موضوع سرمایه.گذاران خرد خواهند بود.
    بورس دولتی و مشکلاتش
    تا پایان سال 1370، حدود 95 درصد سهامداران بورس دولت و شبه.دولتی.ها بوده.اند در نتیجه تصمیمات سازمان بورس نیز دولتی بوده. و مشاهده شده است که در مواقع مختلف دولت از بازار سهام حمایت کرده یا در آن دخالت کرده است که مضرترین موضوع برای بازار سهام همین حمایت و دخالت.های دولت است. همان طور که وقتی دولت به بانک.ها دستور داد قسمتی از ذخیره احتیاطی خود را از بورس خرید کنند که بزرگ.ترین ضرر به سهامداران خرد در همان برهه زمانی اتفاق افتاد. عدم وجود امنیت اقتصادی، عدم وجود نظام کارآمد مالیاتی و عدم وجود بانک اطلاعاتی باعث می.شوند تا ما از بخش خصوصی آمار و ارقام نداشته باشیم و دخالت.های دولتی اشتباه و مضر باشند.
    بازار سهام در دست عده.ای خاص
    یکی دیگر از مشکلات بورس ایران باند بازی است به این مفهوم که وقتی یک مدیر تعیین شد همه آشناهایش را در آن کار استخدام می.کند. به عنوان یک مثال شما بررسی کنید که در آمریکا هیچ رئیس.جمهوری، رئیس دفتر خود را از میان اقوام و خویشان خود انتخاب نکرده است، چرا جای دور برویم؟ در همین ایران نیز رئیس دفتر مقام معظم رهبری از میان اقوامش نیست و رئیس دفتر رهبر کبیر انقلاب نیز به همین ترتیب بود. اما در دولت بارها دیده.ایم که اقوام مدیران نیز دارای سمت در همان دستگاه هستند. این نشان از عدم استفاده از افراد اصلح است. در بورس نیز مشاهده می.شود که یک طیف خاص، همه چیز را در دست دارند.
    بورس؛ حیاط خلوت اقتصاد
    نظارت در یک سازمان باید به صورت مستقل از خود هر سازمانی مورد توجه قرار بگیرد، اما در بورس ایران دیده شده که با یک بخشنامه توسط وزیر اقتصاد، سازمان بورس در حسابرسی و اساسنامه.های شرکت.ها نیز دخالت می.کند و در کل بورس به عنوان حیاط خلوت وزارت اقتصاد مورد استفاده قرار می.گیرد، که این برای اقتصاد کشور مطلوب نیست. از دولت تدبیر و امید انتظار می.رود که تمام همت خود را صرف کند تا مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را حل کند، این مهم با حضور مردم در اقتصاد و خروج دولت از فعالیت.های اقتصادی میسر است. به نظر من وزیر اقتصاد دولت تدبیر و امید بر همان مرکب دولت دهم سوار است، به این معنی که کارکنان و مدیران وزارت اقتصاد همان افراد قبلی هستند که
    «کوله باری از مطالبات» را به دوش دولت انداخته.اند و برای بهتر شدن شرایط باید در این وزارتخانه تغییرات زیادی صورت بگیرد.
    ویرایش توسط arminfar : https://www.traderha.com/member/13968-arminfar در ساعت 06-11-2014, 05:34 PM

    نظر


    • نوشته اصلی توسط hamid_fsh60 نمایش پست ها
      چطور واگرایی مثبت ؟؟؟؟ روند ریزشی هست . البته در این بازار نابسامان به نظرم خریدی نشه بهتره . در ضمن ابن مطلبی که عرض میکنم از بنده نیست از آقای آزادی هست . ایشون نظرشون اینه که هر چه تحلیل خلوت تر و واضح تر باشه بهتره . ممنون
      دوست من اولا بازار در بلند مدت ریزشی نیست اتفاقا صعودی است و الان در کارکشن یا اصلاح به سر می بریم. دوما در آخر یک موج ریزشی واگرایی مثبت رخ میده دیگه حالا یا واگرایی مثبت معمولی یا واگرایی مثبت مخفی.
      بعد از اون ما هم نگفتیم که از رو تحلیل ما چیزی بخرید اگر در تحلیل ها دقت بفرمایید صحبت از تریگر ورود شده پس تا زمانی که تریگر ورودی صادر نشه ما هم وارد نخواهیم شد.
      و مورد آخر اینکه تحلیل بنده هم تحلیل شلوغی نیست اگر یه سری اعداد و حروف می بینید که فکر می کنید تحلیل شلوغه باید عرض کنم که اینها تحلیل الیوت هست که میشه رکن الگویی یک تحلیل کامل بقیه موارد هم که خودتون واقفید.
      با تشکر
      ویرایش توسط arshia66 : https://www.traderha.com/member/10916-arshia66 در ساعت 06-11-2014, 06:27 PM
      تاپیک تحلیل های شخصی
      برای مشاهده تحلیل های جدید نئو ویو از بازار سهام و ارز و دانلود آخرین ورژن اندیکاتورهای انتقال دیتا به بلاگ بنده مراجعه کنید.


      ارشیا رحیمی

      نظر





      • این افزایش قیمت، مربوط به افزایش قیمت خودروی درب کارخانه می باشد. چراکه با توجه به بازار حاشیه خودرو و واسطه گری به وجود آمده در این بخش، قیمت خودرو در بازارهای مذکور بیشتر از قیمت درب کارخانه بوده است. بنابراین شورای رقابت برای از بین بردن سفته بازی و واسطه گری ها با این افزایش قیمت موافقت کرد.
        با نظر شورای رقابت قیمت خودروی درب کارخانه نسبت به خرداد ماه سال 91 به عنوان سال پایه، از 3.7 تا 6.9 درصد افزایش یافت؛ گرچه پنج شرط، لازمه این افزایش نرخ می باشد.
        در همین راستا، رضا شیوا، رییس شورای رقابت در گفتگو با خبرنگاربورس نیوز ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: شورای رقابت وظیفه تدوین دستورالعمل تنظیم قیمت را به عهده دارد که این دستورالعمل براساس فرمول تهیه شده توسط شورای رقابت و متغیرهایی همچون تورم بخشی، بهره وری و کیفیت و نیز با توجه به نرخ ارز مبادله ای تعیین می گردد.

        شیوا افزود: مرکز ملی رقابت که بازوی اجرایی شورا می باشد، قیمت خودرو را برای سال جاری نسبت به قیمت درب کارخانه در خرداد ماه سال 91، از 3.7 تا 6.9 درصد افزایش داد.

        رییس شورای رقابت عنوان کرد: این افزایش قیمت، مربوط به افزایش قیمت خودروی درب کارخانه می باشد. چراکه با توجه به بازار حاشیه خودرو و واسطه گری به وجود آمده در این بخش، قیمت خودرو در بازارهای مذکور بیشتر از قیمت درب کارخانه بوده است. بنابراین شورای رقابت برای از بین بردن سفته بازی و واسطه گری ها با این افزایش قیمت موافقت کرد.

        وی افزود: البته شورای رقابت پنج مورد را به عنوان پیش شرط این افزایش نرخ مطرح کرده که در اولین مرحله بایستی خودروسازان میزان حداکثر تولید خود را با شورای رقابت هماهنگ کنند. همچنین در مورد آپشن ها لازم است الزامات قانونی رعایت گردد و بقیه موارد اختیاری باشد؛ بطوریکه چنانچه خریدار تمایلی به خرید خودرو با آپشنی خاص را نداشت، به هیچ وجه خرید آن برای وی اجباری نباشد.

        شیوا بیان کرد: همچنین خودروسازان طرح فروش را باید بگونه ای برنامه ریزی نمایند که خودروهای آماده برای فروش به مصرف کننده واقعی برسد، بطوریکه همزمان با شروع طرح های فروش و باز شدن سایت فروش خودروسازان، مصرف کننده واقعی جهت خرید اقدام کند نه سفته بازان و واسطه گران. شرط چهارم به افزایش میزان تولید خودروسازان اشاره می کند. بطوریکه خودروسازان باید با افزایش تولید و یا از طریق راهکارهای مؤثر دیگری بازار حاشیه و سفته بازی را از بین ببرند. چراکه قیمت خودرو در بازار 30 تا 40 درصد بالاتر از قیمت درب کارخانه است.

        رییس شورای رقابت اظهار داشت: همچنین شرط پنجم مربوط به قراردادهایی است که خودروسازان با خریداران منعقد می کنند. بطوریکه بایستی نسبت به این قراردادها تجدید نظر شده و مورد تأیید شورا قرار بگیرد. خودروسازان پس از اینکه این 5 شرط را متعهد شوند، می توانند افزایش قیمت 3.7 تا 6.9 درصدی را در فروش محصولات خود لحاظ کنند.

        وی در خاتمه افزود: رعایت 5 شرط مذکور، لازمه اعمال این افزایش نرخ می باشد. همچنین افزایش قیمت خودرو از 3.7 تا 6.9 درصد بستگی به نوع خودرو دارد. این مصوبه از اولین روز کاری هفته آینده نیز به خودروسازان اعلام می شود و آنها می توانند تعهدات خود را جهت افزایش نرخ مذکور به شورای رقابت ارایه کنند.

        نظر


        • [IMG][/IMG]
          واگراييها كاملا مشهود هستند زمانه بدي شده چه نيرويي پشت اين سهم هست فنراش جمع شده براي يه پرتاب به بالا در خريد و فروش عجله نكنيم پله اي خريد و فروش كنيم طمع نكنيم كسي رو مقصر ندانيم آينده از آن ماست پر سود باشيم به اميد خدا سايت خيلي خوبيه من كه خيلي دوسش دارم از مسولين كمال تشكر رو دارم ممنون
          ویرایش توسط hoars : https://www.traderha.com/member/11640-hoars در ساعت 06-11-2014, 07:39 PM

          نظر


          • سلام
            امروز تحلیل ورنا را از دید خودم قرار میدم
            رد کردن مووینگ 100روزه و200روزه
            برخورد به خط حمایت 2ماه و امکان برگشت در روز شنبه و وارد شدن به موج پنج
            در صورت برگشت اولین مقاومت مهم میتونه152تومان باشه البته اگر بتونه از مووینگ های100و200عبور بکنه
            تمام سیگنالهای خرید یا فروشی که قرار میدم فقط جنبه تمرین داره

            نظر


            • نوشته اصلی توسط arshia66 نمایش پست ها
              بانک ملت و بانک صادرات
              نمودار هردو بانک نشان دهنده حرکت گروه بانکی از اوایل هفته آینده است. و به تبع آن حرکت شاخص کل!!!

              ساختار موج اصلاحی 4 بانک ملت در قالب یک اصلاح دوگانه می باشد که دوگان آن به شکل مثلث کاهشی است و در حال تکمیل آخرین ریز موج خود می باشد و از 13 الی 17 june کف سازی خواهد داشت و بعد حرکت. خط کف مثلث منطقه حمایتی مناسبی است که سهم سه بار موفق به شکست آن نشده است.
              رسیدن به رتریس 0.618 و خط حمایتی کف مثلث و پر شدن ظرفهای زمانی دلایل خوبی برای رشد سهم می باشد.
              همچنین احتمال وقوع RD+ در آخرین ریز موج متصور است .
              شکستن خط سقف مثلث تریگر ورود می باشد.


              ساختار موج اصلاحی 4 بانک صادرات در قالب یک اصلاح زیگزاگ می باشد که در حال تکمیل آخرین ریز موج خود می باشد.
              رسیدن به App 100 درصد موج A و همچنین رسیدن به کف کانال نزولی و رسیدن به خط حمایتی و پرشدن ظرفهای زمانی دلایل خوبی برای رشد پایدار سهم می باشد.
              همچنین احتمال وقوع RD+ در آخرین ریز موج متصور است .
              شکستن سقف کانال تریگر ورود می باشد.
              خیلی دوست دارم پیش بینی هات درست در بیاد
              ولی هیچ تکنیکالی این سهم رو تا زمانیکه اخرین سقف قیمتی نشکسته نباید بخره همونجایی که زدی 4
              جون خط روند نزولی داریم
              تکنیکال هیچ موقع کف نمیخره و سقف نمیفروشه
              کفها و سقفها رو معمولا فاندمنتال کاران چمع میکنند
              پس ظرف زمانی هم اگر پر شد بازم شکست سقف مهمه

              نظر


              • باشه کاکو جوونی untitled.jpg
                ویرایش توسط hamid_fsh60 : https://www.traderha.com/member/12532-hamid_fsh60 در ساعت 06-11-2014, 10:05 PM

                نظر


                • باور کنید اگه واگرایی همیشه کار میکرد
                  ما الان در فارکس میلیارد شده بودیم
                  واتی
                  از فروردین پارسال که 350 تومن بود تا مرداد با واگرایی رفت تا 900
                  حالا چه تضمینی هست عکس این اتفاق نیفته
                  این واگرایی رو واسه خودتون وحی نازل نکنید

                  نظر


                  • Kazem Naderali


                    10 ساعت · ویرایش شده ·

                    یه اشتباهی که مسئولان سازمان این مدت انجام دادند به هدر دادن منابع مالی بود که برای حمایت از بازار کنار گذاشته شده بود
                    در واقع بجای حمایت از بازار اومدند از یکسری سهام بزرگ حمایت کردند و با اینکار سهامداران عمده اون سهما را ترغیب به عرضه کردند
                    مثلا گروه بانکی و گروه مخابراتی و گروه خودرویی و گروه پالایشی و گروه پتروشیمی اینا خودشون سهامداران عمده دارند که مواقع لزوم از سهامشون حمایت میکنند
                    وقتی صندوق توسعه میاد مپنا میخره ازون طرف پاسارگاد و برخی حقوقیا عرضه میکنند
                    وقتی صندوق توسعه میاد پارسان و غدیر و زیر مجموعه پتروشیمی پارسان میخره طف مقابل مجموعه غدیر میاد میفروشه نقد میکنه
                    و...
                    الان گروه سنگ آهن را اگر صندوق توسعه بخواد بالا ببره بعد 10-20درصد رشد قطعا وامید یا ومعادن یا دیگر حقوقیها میاند عرضه میکنند
                    اگر صندوق توسعه بیاد تاپیکو را بالا ببره خود مجموعه تامین بعد 10-20درصد رشد عرضه میکنند
                    اگر بیاد بانک ملت صف کنه بالا ببره خود گروه مالی ملت و صباتامین و حقوقیای دیگر عرضه کننده میشند در حالیکه اگر نیاز به صعود وبملت باشد خود گروه مالی ملت میتونه این کار انجام بده یا نیاز به حمایت در منفی باشه باز گروه مالی ملت اینکار انجام میده س نیاز به دخالت صندوق توسعه نیست
                    چون وقتی صندوق توسعه در این سهما دخالت کنه با عرضه سهامداران عمده نقدینگی این صندوق قفل میشه
                    وقتی صندوق توسعه میاد پارسان میخره گروه غدیر انقدر داره که عرضه کنه و نقدینگی صندوق توسعه را قفل کنه
                    یا شبندر تو منفی خود کارگزاری آراد و گروه مومنی از سهمشون حمایت میکنند حال صندوق توسعه بخواد شبندر بالا ببره بعد یه رشد چند درصدی خود به خود آراد و دیگر سهامداران ترغیب به عرضه میند پس بهتره این سهما را هم به متولی خودشون بسپارند وگرنه نقدینگی صندوق توسعه که برای حمایت از بازار کنار گذاشته شده با اینکارها تو یکسری سهمای بزرگ قفل خواهد شد و این فقط به نفع سهامداران عمده اون سهما خواهد بود که بتونند سهامشون نقد کنند.
                    وقتی خود مجموعه غدیر از سهام خودش حمایت میکنه دیگه لزومی نداره صندوق توسعه وارد حمایت از این سهم بشه اینکار بجز هدر دادن نقدینگی صندوق هیچ نتیجه ای نداره
                    در ثانی اینکه فقط تو سهام بزرگ وارد بشند فقط باعث میشه اصلاح بازار فرسایشی و زمانبر باشه و ریزش سهامی کوچک که حمایتی پشت سرشون نیست شدیدتر باشه
                    یعنی شاخص درجا میزنه ولی سهام کوچک مرتب نزول میکنند
                    تو سهام بزرگ هم یکی دو روز منفی یکی دو روز مثبت با این تفاوت که سهامداران عمده این سهما آروم آروم سهامشون به صندوق توسعه میفروشند
                    وقتی هم شاخص85هزار بود و قرار بود200میلیارد صندوق توسعه وارد بازار کنه اومدند رو1200تومن میلیونی مپنا خریدند خب نفعش واسه بازار چی بود؟
                    اگر هدف حمایت از بازار است که بهتره واسه صنایع مختلف مبلغ مشخصی کنار گذاشته بشه و اگر سهامی خود سهامدار عمده اش عرضه کننده است اصلا صندوق توسعه ورود نکنه
                    وقتی خود وامید و ومعادن به کاهش ارزش سنگ آهنیها توجه نمیکنند چرا صندوق توسعه بیاد دخالت کنه؟
                    یا وقتی خود غدیر و پارسان نقدینگی به حد کافی دارند ولی از روی لجاجت یا...نمیخوان حمایت کنند چرا صندوق توسعه بیجهت نقدینگی خودشو درگیر حمایت از این سهما کنه؟





                    • شما و ‏‏48‏ نفر دیگر‏ این را می.پسندید.

                    • Hossein Abdavi حمایت دستوری محکوم به شکسته , موانع بازار و ابهامات صنایع رو کمتر کنند
                      10 ساعت · پسنديدن · 1

                    • Iman JahanAndish خب چاره چیه؟ صدای حقیقی ها که به جایی نمیرسه
                      8 ساعت · پسنديدن

                    • Kazem Naderali دوست عزیز وقتی صندوق توسعه مخابرات بزور پول بالا میبره مهر میاد سنگین عرضه میکنه وقتی صندوق توسعه شبندر با تزریق پول بالا میبره غدیر میاد سنگین عرضه میکنه و همچنین...این برای سهامدار حقیقی نون و آب نمیشه فقط بنفع حقوقیای بزرگ که اینجوری سهامشون نقد کنند اگر قیمت سهام بانکی یا معدنی یا اخابر یا مپنا یا پترویی و...ارزنده هست که خود حقوقیای این سهما بیاند حمایت کنند اگر خود حقوقیای این سهما اعتقادی به ارزندگی ندارند و عرضه کننده هستند که حمایت و خریدهای صندوق توسعه تو این نمادها هیچ نفعی نخواهد داشت عواملی که بازار بهش چشم دوخته مثل توافق نهایی در مذاکرات یا کاهش بهره بانکی یا خروج از رکود و...مواردی نیستند که کوتاه مدت نتیجه بدند لذا بنظر من چون اینا زمانبر هستند وضعیت بازار هم تا به نتیجه رسیدن اینا فعلا نوسانی خواهد بود سازمان بورس هم این وسط بخواد از سهامداران حمایت کنه باید با تدابیر درست اینکار بکنه نه این روش فعلی

                    نظر


                    • نوشته اصلی توسط Meta نمایش پست ها
                      خیلی دوست دارم پیش بینی هات درست در بیاد
                      ولی هیچ تکنیکالی این سهم رو تا زمانیکه اخرین سقف قیمتی نشکسته نباید بخره همونجایی که زدی 4
                      جون خط روند نزولی داریم
                      تکنیکال هیچ موقع کف نمیخره و سقف نمیفروشه
                      کفها و سقفها رو معمولا فاندمنتال کاران چمع میکنند
                      پس ظرف زمانی هم اگر پر شد بازم شکست سقف مهمه
                      دوست گرامی اگر دقت بفرمائید بنده هم در پستی که گذاشتم دقیقا بالای تصاویر نوشتم شکستن خط نزولی (برای بانک ملت شکستن خط سقف مثلث و برای بانک صادرات شکستن خط کانال) تریگر ورود می باشد. اساسا خرید وقتی انجام میشه که تریگر ورود صادر بشه. !!!!!!!!!!!!!!! لطفا اول متن را بخوانید بعد پست بزنید. خوب شد فرق تکنیکال و فاندامنتال هم فهمیدیم!!!!!!!!!!!!!
                      تاپیک تحلیل های شخصی
                      برای مشاهده تحلیل های جدید نئو ویو از بازار سهام و ارز و دانلود آخرین ورژن اندیکاتورهای انتقال دیتا به بلاگ بنده مراجعه کنید.


                      ارشیا رحیمی

                      نظر


                      • [IMG][/IMG]
                        سلام ببينيد دوستان يه خط روند صعودي داريم دو تا حمايت در صورت شكست خط روند صعودي احتمال اينكه تشكيل سر و شانه سقف تشكيل داده باشه هم هست منتظر ميمونيم اگه از خط روند برگشت ورودمون كجا ميشه افراد ريسك پذير BUY1افراد كم ريسك در صورت صعود بعد از تثبيت قيمت BUY2 حالا فرض بر اينكه خط روند رو شكست نگاه ميكنيم به اصلاح اگه فرسايشي بود و قيمت خودش رو به منطقه هم پوشاني فيبوهاي زماني رسوندنتيجه اينكه فروشنده ها زورشون كم هست و با قبول ريسك به ريوارد 1به 3 وارد معامله خريد ميشيم اگه قيمت سيمان افزايش پيدا كنه از خط روند برگشت ميخوره يا از اصلاح 618 فيبويي اگه نشه خط گردن رو ميشكونه و ...

                        نظر


                        • [IMG][/IMG]
                          سلام حالتهايي كه براي سهم متصورم

                          نظر


                          • نوشته اصلی توسط Meta نمایش پست ها
                            باور کنید اگه واگرایی همیشه کار میکرد
                            ما الان در بازار تبادلات ارزی میلیارد شده بودیم
                            واتی
                            از فروردین پارسال که 350 تومن بود تا مرداد با واگرایی رفت تا 900
                            حالا چه تضمینی هست عکس این اتفاق نیفته
                            این واگرایی رو واسه خودتون وحی نازل نکنید

                            روزی که هر کس خمیازه کشید و بلافاصله خوابش برد می توان امیدوار بود همه واگرایی ها جواب بدند.(بقول آقا نیما)
                            مثل اینکه وسط خیابان کسی خمیازه بکشه و نتیجه بگیریم که همین الان می خوابد!
                            وقتی از نظر زمان و قیمت در بهترین منطقه بازگشتی بودیم واگرایی می تونه تایید محکمی برای برگشت باشه والا هیچ ارزشی نداره.
                            ویرایش توسط farshidu : https://www.traderha.com/member/12365-farshidu در ساعت 06-12-2014, 06:30 PM

                            نظر


                            • قند اصفهان
                              در حال تکمیل آخرین ریز موج نزولی از موج C می باشد.
                              همزمان با رسیدن به سطح 100 درصد پروجکشن موج A ظرف زمان نیز پر می شود و ریز موج نیز کامل شده و پس از آن احتمالا وارد فاز صعودی خواهد شد.
                              احتمال وقوع RD+ نیز متصور است.
                              شکسته شدن خط روند نزولی و یا سطح 6945 ریال تریگر ورود می باشد.
                              ویرایش توسط arshia66 : https://www.traderha.com/member/10916-arshia66 در ساعت 06-12-2014, 11:45 PM
                              تاپیک تحلیل های شخصی
                              برای مشاهده تحلیل های جدید نئو ویو از بازار سهام و ارز و دانلود آخرین ورژن اندیکاتورهای انتقال دیتا به بلاگ بنده مراجعه کنید.


                              ارشیا رحیمی

                              نظر


                              • [IMG][/IMG]
                                سلام
                                كطبس آماده براي نوسانگيري اگه الگوهاي شمعي رو نگاه كنيد چكش معكوس زده واكنش نسبت به خط حمايت روند خنثي هست سهم رو زير نظر داشته باشيد

                                نظر

                                پردازش ...
                                X