اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحليل و تريد سهام بورس ایران

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • سلام
    اولین تحلیل خودم با خساپا شروع میکنم فقط چون فرصت نداشتم دیتایی امروز دانلود کنم با دیتایی روز قبل قرار میدم



    ظاهرا"دو روزه موج چهار نزولی با نزدیک شدن به فیبوی50اصلاحی و برخورد به خط حمایت وارد موج پنجم شده.
    مکدی هم واگرایی مثبت نشون میده
    مقاومت های مهم پیش رو اول291تومان و319تومان میباشد
    وrsiمحدوده55نشون میده که سیگنال قوی برای صعود سهم میتونه نشون بده
    وoscهم نشان میده تا 10درصد اصلاح انجام شده که میتونه پایان موج چهارم و شروع تقریبا"خوب موج پنج باشه
    ویرایش توسط اندی : https://www.traderha.com/member/12095-اندی در ساعت 06-10-2014, 09:53 PM
    تمام سیگنالهای خرید یا فروشی که قرار میدم فقط جنبه تمرین داره

    نظر


    • [IMG][/IMG]

      حمايت اول212 در صورت شكست خط روند
      با توجه به ريزش كند اصلاحي سهم و هم پوشاني دو فيبو و اصلاح زماني انتظار ميره كه از 220 پايينتر نره و اگه پايينتر هم بره اصلاح آخرش 212 ميباشد
      تريگر ورود به سهم شكست خط روند نزولي ميباشد هدفها در شكل مشخص هست فكر كنم تحليلم درست باشه در صورت وجود اشكال راهنمايي بفرماييد ممنون ميشم از بورس كشور ما هيچ چيز بعيد نيست موفق باشيم همگي
      فایل های پیوست شده

      نظر


      • سلام

        آموزشگاه تجارت نوین

        نظر


        • نوشته اصلی توسط hoars نمایش پست ها
          [IMG][/IMG]

          حمايت اول212 در صورت شكست خط روند
          با توجه به ريزش كند اصلاحي سهم و هم پوشاني دو فيبو و اصلاح زماني انتظار ميره كه از 220 پايينتر نره و اگه پايينتر هم بره اصلاح آخرش 212 ميباشد
          تريگر ورود به سهم شكست خط روند نزولي ميباشد هدفها در شكل مشخص هست فكر كنم تحليلم درست باشه در صورت وجود اشكال راهنمايي بفرماييد ممنون ميشم از بورس كشور ما هيچ چيز بعيد نيست موفق باشيم همگي

          سلام

          بانک ملت از دید شخصی

          ویرایش توسط amoaleman : https://www.traderha.com/member/8025-amoaleman در ساعت 06-11-2014, 06:56 AM

          نظر


          • دوستان من برای ورود به سایت کارگزاری آگاه مشکل دارم آیا شما هم همین مشکل را دارید؟!

            نظر


            • بانک ملت و بانک صادرات
              نمودار هردو بانک نشان دهنده حرکت گروه بانکی از اوایل هفته آینده است. و به تبع آن حرکت شاخص کل!!!

              ساختار موج اصلاحی 4 بانک ملت در قالب یک اصلاح دوگانه می باشد که دوگان آن به شکل مثلث کاهشی است و در حال تکمیل آخرین ریز موج خود می باشد و از 13 الی 17 june کف سازی خواهد داشت و بعد حرکت. خط کف مثلث منطقه حمایتی مناسبی است که سهم سه بار موفق به شکست آن نشده است.
              رسیدن به رتریس 0.618 و خط حمایتی کف مثلث و پر شدن ظرفهای زمانی دلایل خوبی برای رشد سهم می باشد.
              همچنین احتمال وقوع RD+ در آخرین ریز موج متصور است .
              شکستن خط سقف مثلث تریگر ورود می باشد.


              ساختار موج اصلاحی 4 بانک صادرات در قالب یک اصلاح زیگزاگ می باشد که در حال تکمیل آخرین ریز موج خود می باشد.
              رسیدن به App 100 درصد موج A و همچنین رسیدن به کف کانال نزولی و رسیدن به خط حمایتی و پرشدن ظرفهای زمانی دلایل خوبی برای رشد پایدار سهم می باشد.
              همچنین احتمال وقوع RD+ در آخرین ریز موج متصور است .
              شکستن سقف کانال تریگر ورود می باشد.
              تاپیک تحلیل های شخصی
              برای مشاهده تحلیل های جدید نئو ویو از بازار سهام و ارز و دانلود آخرین ورژن اندیکاتورهای انتقال دیتا به بلاگ بنده مراجعه کنید.


              ارشیا رحیمی

              نظر


              • منظور شما واگرایی منفی هست ؟

                نظر


                • نوشته اصلی توسط hamid_fsh60 نمایش پست ها
                  منظور شما واگرایی منفی هست ؟
                  خیر دوست عزیز واگرایی مثبت معمولی Regular Divergence
                  البته هنوز زوده که بگیم واگرایی اتفاق افتاده چون ریز موج هنوز کامل نشده ولی احتمالش هست
                  تاپیک تحلیل های شخصی
                  برای مشاهده تحلیل های جدید نئو ویو از بازار سهام و ارز و دانلود آخرین ورژن اندیکاتورهای انتقال دیتا به بلاگ بنده مراجعه کنید.


                  ارشیا رحیمی

                  نظر


                  • پیش بینی من ازآینده همراه اول

                    نظر


                    • در هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس بانک و بیمه ارائه می.شود
                      نرم افزار رایگان تحلیل تکنیکی سهام و معاملات برخط بورس برای همگان

                      گروه بنگاه.ها- نرم.افزار تحلیل تکنیکی سهام و معاملات بر خط بورس در جریان برگزاری هشتمین نمایشگاه بین.المللی بورس، بانک و بیمه برای همگان رونمایی می.شود.

                      مهرداد رجبی، مدیر عامل شرکت مبنا با اعلام این خبر افزود: ره.آورد لایت، محصول جدید شرکت پردازش اطلاعات مالی مبنا در هشتمین نمایشگاه بین.المللی بورس، بانک و بیمه به صورت رایگان در اختیار معامله.گران و فعالان بازار سرمایه قرار خواهد گرفت.
                      وی گفت: این نرم.افزار به گونه.ای طراحی و تولید شده که کاربران می.توانند نرم.افزار را در مدت زمان کوتاهی از سایت مبنا دانلود کرده و پس از نصب، از امکانات آن استفاده کنند.
                      وی پشتیبانی از تاریخ شمسی، ارائه کلیه ابزارهای مورد.نیاز برای انجام تحلیل تکنیکال، امکان تعدیل قیمت سهام با روش.های مختلف، نمایش اطلاعات بنیادی و امکان انجام معاملات برخط را از مهم.ترین ویژگی.های نرم.افزار ره.آورد لایت برشمرد.
                      وي اضافه کرد: علاقه.مندان برای استفاده ازنسخه رایگان می.توانند با مراجعه به غرفه مبنا در نمایشگاه کد اشتراک رایگان از نرم.افزار ره آورد لایت را دریافت کنند.
                      به گفته رجبی طی روزهای برگزاری نمایشگاه، نحوه استفاده و کارکرد سیستم با برگزاری دوره.های رایگان، آموزش داده می.شود.
                      وی افزود: در این نمایشگاه نسخه آزمایشی سایت
                      www.rahavard365.com جهت پوشش اخبار و وقایع مهم بازار سرمایه در قالب نخستین time line بازارسرمایه رونمایی خواهد شد.این سایت با هدف گردآوری و پوشش کلیه نیازهای اطلاعاتی، خبری و تحلیلی مخاطبان بازارسرمایه طراحی و مهم.ترین دستاورد آن برای مخاطبان کاهش زمان مورد نیاز برای کنترل و چک کردن ده.ها سایت و منابع مختلف اطلاعاتی خواهد بود.
                      رجبی در خاتمه گفت: در این سایت به زودی کلیه اطلاعات بنیادی و تکنیکی و امکان معاملات برخط در بازار سرمایه با شیوه.های نوین ارائه خواهد شد.

                      اینم سایت خود نرم افزارhttp://www.mabnadp.com/

                      بعد دانلود برنامه یه ایمیل براشون میفرستید و یه اکانت یک ماه رایگان بهتون میدن بعد یک ماه هم خدا میدونه چطور میخوان این نرم افزار رو ارائه بدن


                      naseri

                      هر انسانی آینده خویش را با دستان خود می سازد...

                      نظر


                      • پنج شركت جديد در انتظار مجوز معاملات برخط

                        روزنامه دنیای اقتصاد
                        مدير فناوري اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار در حاشيه بازديد از هشتمين نمايشگاه بين.المللي بورس، بانك و بيمه گفت: تا.كنون پنج شركت مجوز.هاي لازم جهت ارائه سامانه..هاي معاملات برخط خود را از سازمان بورس دريافت و پنج شركت ديگر در حال گذراندن مراحل مختلف بررسي از جنبه.هاي كسب و كاري و فني هستند.
                        به گزارش «سنا»، دكتر علي عبدالهي، مدير فناوري اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار خاطرنشان كرد: شركت.هاي IT متقاضي فعاليت در حوزه بازار سرمايه و ارائه خدمات نرم.افزاري مانند معاملات برخط، مراكز تماس، نرم.افزارهاي صندوق..هاي سرمايه..گذاري علاوه.بر برخورداري نرم.افزارهاي آنها از شرايط فني و عملياتي لازم، داشتن رتبه شوراي عالي انفورماتيك، بايد از صلاحيت.هاي تعيين شده توسط سازمان بورس برخوردار باشند.مدير فناوري اطلاعات سازمان بورس ابراز کرد: علاوه.بر شرايط فوق كه موجب جلوگيري از ورود شركت.هاي ناتوان و رشد قارچي شركت.ها مي.شود، جلساتي با حضور مديران عامل و اعضاي هيات مديره آنها به.منظور نظارت، پيگيري فعاليت.ها و آگاهي از طرح..هاي آتي آنها برگزار مي.شود. همچنين جهت حفظ حقوق كارگزاري..ها و ساير نهادهاي مالي، شركت.هاي نرم.افزاري ملزم به تهيه و امضاي توافق.نامه سطح خدمات با مشتريان خود شده.اند تا در صورت بروز هرگونه مشكلي مبتني بر همين توافق.نامه جبران خسارت كنند.وي خاطرنشان كرد: با اين وجود از حضور شركت.هاي بدون پشتوانه فني و اجرايي قوي جلوگيري كرده، زيرا معتقد است كه اين شركت.ها با به دوش گرفتن مسووليت بخشي از فرآيند انجام معاملات نقشي استراتژيك در بازار سرمايه داشته و ناتواني و ضعف آنها مي.تواند به صورت مستقيم روي كل فرآيندهاي اصلي در اين بازار تاثير مستقيم بگذارد. به همين علت درخواست چند شركت. كه به.منظور اخذ مجوز ارائه خدمات نرم.افزاري به سازمان بورس مراجعه نموده.اند ولي عدم توانايي آنها در پوشش انتظارات اين سازمان محرز شده است، تاييد نشده است. مدير فناوري اطلاعات سازمان بورس افزود: از سوي ديگر يكي از دغدغه.هاي مهم اين سازمان رعايت بعد امنيت و محرمانگي داده.ها توسط اين شركت.ها بوده است كه از كانال.ها و حوزه.هاي مختلف اين موضوع همواره بررسي و پيگيري مي.شود.

                        فاز دوم پتروشيمي بوشهر به.زودي
                        همچنین به گزارش روابط عمومي شركت سرمايه.گذاري ساتا در جريان مذاكرات اخير ميان مقامات شركت چيني «Catic» با مديران ارشد شركت سرمايه.گذاري ساتا و مجتمع پتروشيمي بوشهر كه در شهر پكن انجام شد، چگونگي عملياتي شدن اين فاينانس و جزئيات آن موردمذاكره قرار گرفت. براساس اين گزارش، ميزان اين فاينانس بالغ بر پانزده ميليارد يوآن چين (معادل دو ميليارد يورو) اعلام شده است و پيش.بيني مي.شود با تزريق اين مبلغ فاينانس عمليات فاز دو اجراي پروژه پتروشيمي بوشهر به.زودي آغاز گردد.
                        اين گزارش مي.افزايد: شركت سرمايه.گذاري ساتا به عنوان يكي از شركت.هاي تأثير.گذار در اقتصاد ملي 60درصد سهام پتروشيمي بوشهر واقع در منطقه عسلويه را در اختيار دارد. يكي از مهم.ترين ويژگي.هاي پتروشيمي در حال احداث بوشهر در عسلويه، قرار داشتن آن دركنار سواحل خيلج فارس نزديك.ترين محل نسبت به محل تامين خوراك گاز است كه مزيتي مهم به شمار مي.رود. ساختار اجرايي شركت به نحوي طراحي شده است كه قيمت تمام شده آن نسبت به واحدهاي مشابه درحال اجرا به ميزان قابل توجهي پايين.تر خواهد شد.
                        در ادامه آمده است: واحدهاي توليدي شركت پتروشيمي بوشهر متشكل از هشت واحد فرآيندي است كه از مرحله اخذ گاز ترش و شيرين.سازي تا مرحله توليد اتان و متانول به عنوان محصولات واسطه و سپس توليدات گلايكل.ها و پلي اتيلن، اسيد استيك و وینيل استات منومر زنجيره توليد را در چهار مرحله طي مي.كند. لذا ارزش افزوده حداكثري را از خوراك تا محصول
                        قابل فروش نسبت به رقبا دارد. واحدهاي اين مجتمع پتروشيمي از خوراك گازي (متان و اتان) استفاده مي.کنند كه نسبت به واحدهاي با خوراك مايع سوددهي مناسبتري دارند.


                        naseri

                        هر انسانی آینده خویش را با دستان خود می سازد...

                        نظر


                        • پایان کیک تورمی



                          نظر


                          • چطور واگرایی مثبت ؟؟؟؟ روند ریزشی هست . البته در این بازار نابسامان به نظرم خریدی نشه بهتره . در ضمن ابن مطلبی که عرض میکنم از بنده نیست از آقای آزادی هست . ایشون نظرشون اینه که هر چه تحلیل خلوت تر و واضح تر باشه بهتره . ممنون

                            نظر


                            • مفاخر با نزدیک شدن به سطح حمایتی و تشکیل الگوی گارتلی میتونه برگشت خوبی داشته باشه . البته نظر شخصی بنده هست .
                              [IMG][/IMG]

                              نظر


                              • [IMG][/IMG]
                                ساده نگاه كنيم به خبهمن با زبون بي زبوني ميگه منتظر باش اگه اوضاع احوال خوب بود كنج مثلث رو رو به بالا مي شكونم بعد بيا منو بخر اگه اصلاح ادامه دار شد كه ميشه بين 180 تا 190 بهترين قيمت براي خريد است ممنون

                                نظر

                                پردازش ...
                                X