اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز جمعه 7 فوریه 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال بازار ارز جمعه 7 فوریه 2020

    تحلیل فاندامنتال:
    • سهام‌های آسیایی در پی افزایش نگرانی‌ها از ویروس کرونا نزول کردند
    • جفت پوند-بریتانیا/دلار-آمریکا دیروز روند نزولی داشت
    • امروز بازارها گزارش اشتغال آمریکا را که ساعت 13:30 به وقت گرینویچ منتشر می‌شود، رصد می‌کنند
    سهام‌های آسیایی در طول شب در ادامه نزول هفته جاری، کمی نزول کردند. نگرانی‌ها در مورد ویروس کرونا به علت افزایش مرگ‌ومیر به 640 نفر و افزایش آمار مبتلایان به 31 هزار نفر، بیشتر شده‌اند. در حال حاضر این ویروس به 27 کشور مختلف با 320 نفر آمار ابتلا شامل 3 مورد در بریتانیا گسترش یافته است.
    دیروز در بریتانیا مورد جدیدی گزارش شد که در آن فردی هنگام حضور در سنگاپور به ویروس مبتلا شده است (بی‌بی‌سی)
    در بازار ارز شاخص دلار بلومبرگ در ادامه روند افزایشی هقته پیش، کمی بالاتر رفت.

    جفت پوند-بریتانیا/دلار-آمریکا دیروز پایین رفتند و این جفت دیروز عصر به مقدار 1.2921 رسیدند‌ (بلومبرگ). گزارش‌های دیروز بیان می‌کنند که دونالد ترامپ و نخست وزیر بریتانیا بوریس جانسون به علت اجازه بریتانیا به حضور هواوی در شبکه‌های 5G بریتانیا، مکالمه تندی داشتند. طبق سخن‌های مقام‌های رسمی دو طرف ترامپ در این مکالمه تلفنی «عصبانی» بود(FT).

    امروز بازارها داده‌های سازمان کارگری آمریکا را که در ساعت 13:30 به وقت گرینویچ منتشر می‌شود، رصد خواهند کرد. توافق عمومی بازار در مورد این داده‌ها یک افزایش 165 هزار نفری میزان اشتغال است. با این همه تیم ما انتظار یک افزایش 150 هزار نفری در شغل‌ها را دارد. هم توافق عمومی و هم مؤسسه بارکلی انتظار دارد که نرخ بیکاری بدون تغییر در 3.5 باقی‌ مانده باشد.

    در بازارهای نوظهور، مؤسسه تحقیقاتی بارکلی و انتظار بازار این دارد که بانک مرکزی روسیه در جلسه امروز که در ساعت 10:30 به وقت گرینویچ است، نرخ بهره را با کاهش 25bp به 6.00 درصد برساند. مؤسسه بارکلی جهت نتیجه‌گیری در این مورد به ترند نزولی نرخ تورم به عنوان محرکی برای این کاهش و ثابت ماندن قیمت ارز رجوع کرده است.
پردازش ...
X