اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل همگانی طلا

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • سلام خیلی ممنون از مطالب مفید شما خیلی استفاده بردم

    نظر


    • نظر


      • طلا تایم چهار ساعت در هفتم آوریل. در پایان موج 5. با alt3 شماره گذاری مجدد انجام شد. به نظر میرسد طلا اماده ریزش باشد. فوندامنتال هم نسبتا آرام است.
        فایل های پیوست شده

        نظر


        • http://pcmupload.traderha.com/uploa...8639064691.gif

          نظر


          • تحلیل نقره در تایم 4 ساعته در هفتم آوریل. ابتدا شمارش با original الیوت انجام شد که قسمت نزولی را موج 4 شماره گذاری کرد. بعد با alt1انجام شد مجددا قسمت نزولی را موج 4 شماره گذری کرد. ولی در موج 4 ،jti به این صورت قوی نیست. بنابراین علی رغم میل باطنی فروخته نشد!
            فایل های پیوست شده

            نظر


            • ولی قابلیت فروش نقره به وضوح در CCI و LEGUERRE مشخص بود( تجربه آدم مبتدی).
              فایل های پیوست شده

              نظر


              • آیا سکه فردا یک ریزش مجدد را شروع خواهد کرد؟

                نظر


                • ریزش نقره. سزدهم آوریل
                  فایل های پیوست شده

                  نظر


                  • به نظر زمان مناسب برای فروش فلزات ارزشمندفرارسیده است ( نمودار مربوط به طلا , نقره پلاتین با وزن برابر در مقابل دلار آمریکاست )


                    نظر


                    • در ادامه این پست : در تایم 4 ساعته ربزش نقره در الیوت مشخص نبود. باید در تایم روزانه بررسی میکردم. اگر بررسی کرده بودم به وضوح مشخص بود(تجربه آدم مبتدی).

                      نظر


                      • اصلاح می کنم: در ادامه پست هفتم آوریل: در تایم 4 ساعته ریزش نقره در الیوت برای من مشخص نبود. باید در تایم روزانه بررسی می شد. اگر بررسی کرده بودم به وضوح مشخص بود.( تجربه آدم مبتدی)

                        نظر


                        • نوشته اصلی توسط parastoo22 نمایش پست ها
                          اصلاح می کنم: در ادامه پست هفتم آوریل: در تایم 4 ساعته ریزش نقره در الیوت برای من مشخص نبود. باید در تایم روزانه بررسی می شد. اگر بررسی کرده بودم به وضوح مشخص بود.( تجربه آدم مبتدی)
                          -----------------------------------------------------------
                          سلام پرستوجون.
                          عزیزم چند تا سوال دارم میشه جوابم بدی
                          1- من فقط طلا خرید میکردم الان یه ماهی است چون گیر افتادم و رو 1270 بای زدم الان کلی منفی دارم و دیگه نمیتونم کار کنم و منتظرم تا خدا کنه طلا بیاد به 1270 برسه و اونو ببندم و از دستش راحت بشم دوستان عزیزم گفتند طلا به 1270 شاید برسه و من منتظرم چون چاره ای ندارم.
                          2- خدا کنه اگه به 1270 رسید ومن آزاد شدم قصد دارم مثل شما این دفعه رو نقره خرید بزنم .چون طلا واقعا این چند وقت خستم کرد و استرسم زیاد بود یهو میومد پایین یهم تند تند میرفت بالا.
                          حالا سوالم اینه شما که رو نقره تجربه دارین خرید نقره خوبه و اگه میشه یکم توضیح بدین که نقره چه جوریه و چه قیمتی کف هست یا سقف است و خودت هرچی میدونی و تجربه کردی واسم بگو.مرسی عزیزم .اگه میشه ایمیلتو بهم بده باهات در تماس باشم تا اگه میشه کمک ازت بگیرم.مرسی
                          از دوستان و مدیر سایت هم معذرت میخوام نمیدونم چرا من نمیتونم خصوصی پیام بدم و از صفحه خارج میشه.ببخشید

                          نظر


                          • سلام. وقت شما بخیر . احتمالا تعداد پست های شما کم است و نمی توانید پیام خصوصی بدهید که من هم دقیقا همین مشکل را دارم. اما روند طولانی طلا و نقره نزولی است. من هم تجربه زیادی ندارم. طلا ریسکش بنظرم کمتره. همچنان که میبینید روند طلا و نقره همچنان نزولی است. پست های آقای یزدی، استاد آزادی و آقای مصطفی خیلی خوبه. هر چی که بود بخونید. در نهایت نمی دونم چجوری ایمیلم را خدمتتان بدهم ولی پست این اساتید را دنبال بفرمایید کفایت میکنه. تعداد پستهام به اندازه ای برسه که خدمتتان پیام بدم در خدمت شما هستم. با احترام.

                            نظر


                            • سلام
                              دوست محترم شخصا نسبت به صعود طلا خوش بین نیستم . خیلی کار عجیبی کرده اید که از 1270 تا الان این پوزیشن را باز نگه داشته اید !!
                              توصیه میکنم هرچه زودتر این پوزیشن را ببندید چرا که احتمال نزول بیشتر برای طلا هنوز وجود دارد و احتمال نزول نسبت به صعود تقویت شده و احتمالا در حال ورود به موج 5 الیوت و ادامه حرکت نزولی هستیم .

                              بدرود
                              ویرایش توسط rezarazdar : https://www.traderha.com/member/18471-rezarazdar در ساعت 04-15-2015, 01:43 AM

                              نظر




                              • این هم نمودار طلا بعد از صحبت های ریس جمهور آمریکا. احتمالا قیمت باید از این محدوده ها برگردد. با توجه به اینکه jti noise است.
                                فایل های پیوست شده

                                نظر

                                پردازش ...
                                X