اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل همگانی طلا

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • دوستان سلام

    کارن چان بابت پست ها و تحلیل های خوبت ممنون

    کامیاب چان ، جناب ازل غزیز به شما .و بقیه دوستان هم سلام دارم

    در مورد طلا بنده هم با نظر کارشناس موافقم ،،یعنی تحلیل و اندیکاتور ها هم همینو میگویند که پس از یک ریزش در هفته اینده ،، که میریزه تا حدود 1200 و از اونجا موچ صعودی شارپ (بنا به چیدمان کندلها ) تا حداقل 1520 البته ممکنه بالاتر هم بتونه بره


    خوشحال شدم گرمای حضور استاد یزدی را هم احساس کردم


    موفق باشید
    تحلیل طلا در بازه های زمانی گوناگون در کانال https://t.me/sofitahlil
    قابل استفاده برای تریدر های مبتدی

    نظر


    • نوشته اصلی توسط مهدی موسوی نمایش پست ها
      دوستان سلام

      کارن چان بابت پست ها و تحلیل های خوبت ممنون

      کامیاب چان ، جناب ازل غزیز به شما .و بقیه دوستان هم سلام دارم

      در مورد طلا بنده هم با نظر کارشناس موافقم ،،یعنی تحلیل و اندیکاتور ها هم همینو میگویند که پس از یک ریزش در هفته اینده ،، که میریزه تا حدود 1200 و از اونجا موچ صعودی شارپ (بنا به چیدمان کندلها ) تا حداقل 1520 البته ممکنه بالاتر هم بتونه بره


      خوشحال شدم گرمای حضور استاد یزدی را هم احساس کردم


      موفق باشید


      سلام جناب موسوی امیدوارم حالتون خوب باشه


      اوضاع بازار خیلی خراب شده این روزها سر کیسه فاندمنتال حسابی بسته شده . زمان میبره تا به نظم قبلش برسه.

      این بی نظمی هم به سوئیس ربطی نداره از موقعی که برخلاف نظرسنجی طلا حرکتشو شروع کرد این بی نظمی هم شروع شد.

      منم مانند بعضی از دوستان، به نزول طلا اعتقاد دارم
      ویرایش توسط r-kamyab : https://www.traderha.com/member/16418-r-kamyab در ساعت 01-17-2015, 06:57 PM
      تنها راه موفقیت در بازارمالی جهانی ، ترک اعتیاد طمع است .

      برای مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
      http://traderha.com/threads/6811-Teamwork-EURUSD?p=200352&viewfull=1#post200352

      نظر


      • نوشته اصلی توسط مهدی موسوی نمایش پست ها
        دوستان سلام

        کارن چان بابت پست ها و تحلیل های خوبت ممنون

        کامیاب چان ، جناب ازل غزیز به شما .و بقیه دوستان هم سلام دارم

        در مورد طلا بنده هم با نظر کارشناس موافقم ،،یعنی تحلیل و اندیکاتور ها هم همینو میگویند که پس از یک ریزش در هفته اینده ،، که میریزه تا حدود 1200 و از اونجا موچ صعودی شارپ (بنا به چیدمان کندلها ) تا حداقل 1520 البته ممکنه بالاتر هم بتونه بره


        خوشحال شدم گرمای حضور استاد یزدی را هم احساس کردم


        موفق باشید
        با درود و سپاس از جناب استاد موسوی عزیز .حضور گرم شما در انجمن برای ما مایه دلگرمی و خوشحالی ست!


        در مورد طلا اگر تحلیل های روزانه و هفتگی که با خطوط ساده روند نشون دادم رو دنبال می کردیم ،دیدیم که نتیجه رفتار طلا نسبت به خطوط روند نزولی در نقطه سوم ، شکست خط روند بود. تا به امروز از زمان صعود اخیر سه خط روند نزولی که در حکم مقاومت های مهمی بودند به صورت پی در پی شکسته شدند. جایی که به اعتقاد خیلی از تحلیلگران قیمت باید به دلیل شکسته شدن کف مقاومتی مهم 1180 در برخورد با نقطه سوم این خطوط روند نزولی مجددا به سیر نزولی خود بر می گشت! اما اینطور نشد و قیمت این خطوط روند رو پی در پی شکست! از لحاظ تکنیکالی هم بررسی کردیم احتمال شکست خطوط روند وجود داشت و بنده هیچ وقت پیشنهاد سل رو مطرح نکردم و هر زمان که به نقطه سوم این خطوط روند نزدیک شدیم احتمال شکست خط روند رو محتمل دونستم و نزول رو همیشه با عنوان اصلاح نزولی مطرح می کردم. الان هم در تایم هفتگی یکی از خطوط مهم روند نزولی در برخورد با نقطه سوم شکسته شد و توانست خود را به مقاومت دوم ماهیانه 1281 برساند. در پیشبینی که در روز گذشته داشتم با نزدیک شدن به خط روند نزولی زرد گفتم حداکثر تلاش طلا برای سقف سازی در کندل هفتگی 23 ژانویه هست. یعنی تا آخر این جمعه قیمت به سقف میرسه حالا این سقف میتونه همین 1281 دلار باشد یا کمی بالاتر و برخورد به خط روند قرمز در محدوده بالای 1300 دلار ! جایی که می تواند آخرین خط ترمز صعود باشد و یک نزول اصلاحی حداقل تا 1200 دلار رو داشته باشیم!

        حالا یک نکته جالب توجه دیگه در تایم هفتگی پیدا کردم. برگردیم به کندل هفتگی یکسال پیش دقیقا در همین محدوده قیمتی 1280 دلار آخرین کندل صعودی شکل گرفت و توانست خط روند نزولی بنفش رنگ در تصویر رو در همین موقعیت زمانی فعلی بشکند . و نکته جالب تر دیگه در کندل هفته بعدش ( یعنی مشابه کندل هفته پیش رو همین موقع از سال جاری ) قیمت پول بک کرد به داخل خط روند نزولی و حداقل از 1280 دلار 40 دلار ریزش داشت و به کف 1237 دلار رسید و بعد در هفته های آینده مجددا با صعود و عبور مجدد از خط روند نزولی به صعود خود ادامه داد.
        چنین موقعیت مشابه ای برای هفته بعد هم پیش بینی میشه یعنی اصلاح قیمتی از مقاومت دوم ماهانه 1282 دلار تا محدوده مقاومت اول ماهانه در 1231 دلار که می تونه نقش حمایت رو برای ادامه روند صعودی و شکست مجدد خط روند بازی کنه.
        از لحاظ فاندامنتالی هم با توجه به اتفاقات پیش رو مثل نشست کمیته بانک مرکزی اروپا و اجرای سیاست های پولی جدید و نزدیک شدن به اولین جلسه فدرال رزرو آمریکا در هفته بعد آن و مهمتر از همه انتخابات پارلمانی یونان ورشکسته که در آستانه جدایی از حوزه یورو هست منجر به نوسانات شدید طلا در تایم های روزانه و پایینتر در هفته پیش رو خواهد شد!
        به طور کلی در مورد پشبینی طلا فعلا تا سه ماه نخست سال 2015 مثل سال گذشته روند قیمت متمایل به صعود هست و رسیدن به اهداف بالای 1300 دلار اصلا دور از انتظار نیست! ولی بعد از مشخص شدن سیاست های پولی جدید بانک های جهانی و نرمال شدن نسبی وضعیت بازار جهانی بعد از یک فصل هم زمزمه های بالا رفتن نرخ بهره آمریکا تقویت میشود و احتمال فروش طلا در تایم های بلند مدت و خروج خریداران بیشتر!
        نکته جالب توجه تر این هست اگر قرار بر این بود طلا پشتوانه خیلی محکمی باشد و پیشبینی رسیدن به محدوده 2 هزار دلاری باشد چرا بانک سوئیس همه پرسی طلا برگزار کرد و طلا نخریدن؟! پس طلا در بلند مدت پشتوانه محکمی ندارد! شکی در اون نیست. طلا کالایی برای ریسک گریزیه که در این جور مواقعی که هستیم مستعد رشده!

        ویرایش توسط Technical Trader : https://www.traderha.com/member/12644-technical-trader در ساعت 01-17-2015, 07:49 PM دلیل: اصلاح تصویر
        انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

        نظر


        • با سلام ;
          بر اساس حرکات پرشتاب اونس جهانی طلا در هفته گذشته ،تحلیل هفته جاری را برای عزیزان بروز میکنیم;
          با توجه به تحلیل قبلی،مبنی بر وجود دو سناریو در اونس جهانی طلا که یکی از آنها روند را صعودی و دیگری روند را نزولی میشمرد،بالاخره این فلز ارزشمند توانست روند خود را صعودی کند و بتواند از پس مقاومت مهم 1237 و مقاومتهای بعدی عبور کند و خود را به محدوده حساس 1280دلاری برساند.
          حال با توجه به حرکت شارپ هفته گذشته،میتوان اینگونه تحلیل کرد که روند صعودی خود را پا برجا کرده و معامله گران بایستی در حمایت های مهم به فکر باز کردن پوزیشن خرید باشند.در محدوده فعلی خریداران هنوز قدرت خود را از دست نداده اند و میتوانند از پس محدوده 1280دلاری نیز بر بیایند،حد ضرر خریداران کوتاه مدتی عبور از 1272 دلار میباشد همچنین خریداران با ریسک بالاتر نیز میتوانند حد ضرر خود را 1266 تعیین کنند.
          در حال حاضر که کماکان قدرت خریدارن بر بازار چربیده است میتوان محدوده 1296 الی 1303 را محدوده ای برای خارج شدن از موقعیت خرید شد و همچنین با توجه به علائم برگشتی به فکر باز کردن پوزیشن فروش نیز شوند .حد ضرر فروشندگان نفوذ خوب قیمتی بالای 1303 و یا کلوز دیلی بالای 1296 میباشد.حد سود فروشندگان میتواند رسیدن قیمت به 1280دلار باشد.
          در حال حاضر تحلیلی مبنی بر فروش درقیمت 1280دلاری اونس جهانی طلا وجود ندارد.
          تحلیل بلند مدت اونس جهانی طلا
          تحلیل بلند مدت اونس جهانی طلا
          تحلیل میان مدت اونس جهانی طلا
          تحلیل کوتاه مدت اونس جهانی طلا
          موفق و پیروز باشید؛
          اشک هاییکه پس از هرشکستمیریزیم،همانعرقی است که برای پیروزی نریخته ایم.

          نظر


          • با درود

            از لحاظ تحلیل تکنیکی :

            در تایم 4 ساعته قیمت به محدوده مقاومتی مهمی رسیده است. مقاومت دوم ماهانه 1281 دلار که منجر به آرام شدن نسبی قیمت اونس در این محدوده هستیم. همچنین دو الگوی مهم و قابل توجه هارمونیک در این منطقه شکل گرفته . الگوی هارمونیک AB=CD و الگوی هارمونیک Bullish 5-0 که با توجه به فرض تکمیل این الگوها حداقل انتظار اصلاح قیمت در جهت روند نزولی تا محدوده ریتریس 50 درصد بازوی BC یا بازوی CD در محدوده قیمتی 1225 دلار می رود.
            از لحاظ زمانی این ریزش اصلاحی تا آخر هفته جاری با نوسانات زیاد قابل انتظار است.

            از لحاظ فاندامنتالی :
            امروز دوشنبه کلیه بانک های آمریکا به دلیل روز مارتین لوتر کینگ تعطیل می باشد.
            روز سه شنبه 20 ژانویه : اخبار اقتصادی مهم در حوزه چین - ساعت 5:30 صبح : شاخص تولیدات ناخالص داخلی چین ، شاخص خرده فروشی در چین و کنفرانس خبری موسسه NBS چین..
            روزهای چهار شنبه و پنجشنبه مهمترین روزهای فاندامنتال هستند که قرار هست نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد در این دو روز برگزار شود .
            همچنین اولین نشست کمیته های بانکی جهت تعیین سیاست های پولی و بانکی کشور های ژاپن ، انگلیس ، کانادا در روز چهارشنبه و اروپا در روز پنج شنبه به همراه کنفرانس خبری روسای این بانک ها برگزار می شود.


            توجه: با توجه به صعود شارپ طلا در چند روز اخیر همچنان روند فعلی در تایم های روزانه افزایشی تلقی می شود و هرگونه افت قیمتی فعلا در حکم اصلاح قیمت اونس می باشد.


            انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

            نظر


            • فایننشال تایمز تحلیل کرد: آیا بانک های مرکزی جهان به یک نیروی بی ثبات کننده در بازار طلا تبدیل شده اند؟

              یک نشریه معتبر انگلیسی ضمن اشاره به اقدام اخیر بانک مرکزی سوییس در توقف نرخ برابری فرانک و یورو و تاثیر آن بر افزایش قیمت جهانی طلا نوشت، ظاهرا تصمیمات بانک های مرکزی بزرگ جهان به عامل بی ثبات کننده مهمی در بازار طلا تبدیل شده است.

              به نقل از روزنامه فایننشال تایمز، کمتر کسی فکر می کرد که بانک مرکزی سوییس اقدام به قطع رابطه برابری بین فرانک و یورو و متوقف کردن فروش اوراق قرضه 3 ساله با فرانک کند. این مساله موجب شد تا ارزش فرانک در برابر یورو به بالاترین سطح از سال 2011 میلادی برسد و تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی داشته است.

              بر اساس این گزارش در سال های اخیر تاثیر گذاری سیاست های پولی بانک های مرکزی جهان بر تحولات بازارهای بین المللی به خصوص بازار طلا افزایش یافته است. اتخاذ سیاست های پولی انبساطی از سوی فدرال رزرو آمریکا طی سال های 2008 تا 2011 میلادی موجب رشد فزاینده 70 درصدی قیمت جهانی طلا شد و گمانه زنی های مربوط به متوقف شدن این سیاست ها تاثیر زیادی بر افت 28 درصدی قیمت طلا در سال 2013 میلادی داشته است.

              مساله مهم نگرانی بانک های مرکزی بزرگ جهان نسبت به نرخ تورم و رشد اقتصادی است. اجرای برنامه خریداری اوراق قرضه از سوی بانک های مرکزی بزرگ جهان تاحد زیادی برای دستیابی به این دو هدف بوده است. اجرای این برنامه نه تنها سرمایه گذاران بین المللی را در معرض خطر و تهدید قرار داده بلکه ثبات سیاسی و اجتماعی کشورهای مختلف را نیز به چالش کشیده است.
              بی شک اجرای سیاست های انبساطی پولی از سوی بانک های مرکزی بزرگ جهان تاثیر زیادی بر افزایش شکاف درآمدی در کشورهای مختلف داشته است. به نظر می رسد سیاست های پولی بانک های مرکزی آمریکا، اروپا و ژاپن همچنان عامل مهمی است که بر روند تحولات قیمت طلا تاثیرگذار خواهد بود.

              نشست بانک مرکزی اروپا در حالی روز پنج شنبه برگزار خواهد شد که بسیاری کارشناسان و فعالان بازارهای بین المللی بر این باورند که ماریو دراگی و همکارانش اجرای محرک پولی جدیدی را تصویب خواهند کرد و این مساله در نهایت به نفع قیمت طلا خواهد بود.

              بسیاری از کارشناسان نیز ضمن انتقاد از اجرای سیاست های انبساطی در اروپا بر این باورند که اقتصاد منطقه یورو به جای اجرای سیاست های محرک پولی به اجرای اصلاحات ساختاری نیاز دارد. از سوی دیگر احتمال افزایش نرخ بهره بانکی از سوی فدرال رزرو آمریکا نیز فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.
              انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

              نظر


              • ساده ترین روش بهترین روش هست.

                نظر


                • کاهش رشد اقتصادی چین تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته است


                  تحلیلگر برجسته موسسه مالی فست مارکتس بر این باور است که کاهش رشد اقتصادی چین در سال 2014 میلادی تاثیر زیادی بر افزایش چشمگیر قیمت طلا داشته است.


                  به نقل از بولیون دسک، تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که قیمت طلا در شرایط کنونی برای شکستن سطح مقاومتی 1300 دلاری تلاش زیادی می کند.

                  بر اساس این گزارش قیمت طلا پس از انتشار گزارش موسسه آمار چین در خصوص کاهش رشد اقتصادی این کشور در سال 2014 میلادی با افزایش چشمگیری روبرو شده است.

                  رشد اقتصادی چین سال گذشته به 7.4 درصد رسیده که این پایین ترین رقم در 24 سال گذشته بوده است. دولت چین دستیابی به رشد 7.5 درصدی را هدف اصلی خود قرار داده است.

                  تام مور تحلیلگر ارشد موسسه فست مارکتس بر این باور است که انتشار آمارهای ناامید کننده اقتصادی در چین همراه با در پیش بودن سال جدید چینی تاثیر زیادی بر افزایش چشمگیر تقاضا و قیمت طلا داشته است.

                  صندوق بین المللی پول نیز پیش بینی کرده است که رشد اقتصادی چین امسال به کمتر از 6.8 درصد خواهد رسید. این رقم طی سال آینده نیز 6.3 درصد می رسد.



                  قیمت طلا در صورت معرفی محرک پولی جدید اروپا افزایش خواهد یافت


                  موسسه مالی یو بی اس سوییس اعلام کرد که در صورتی که بانک مرکزی اروپا در نشست آتی خود اقدام به معرفی محرک پولی جدیدی کند این مساله به معنای افزایش عرضه پول بوده و در نهایت منجر به افزایش قیمت جهانی طلا خواهد شد.


                  به نقل از پایگاه اینترنتی گلد ایگل، تحلیلگران موسسه یو بی اس تاکید کردند که در حالی که تصمیم اخیر بانک مرکزی سوییس موجب افزایش چشمگیر قیمت طلا شده، تصمیم بانک مرکزی اروپا برای اجرای محرک پولی جدید برای خریداری اوراق قرضه نیز می تواند عامل مهم دیگری برای افزایش بیشتر قیمت طلا شود.

                  بر اساس این گزارش 15 ژانویه بانک مرکزی سوییس در تصمیمی غیر منتظره اعلام کرد که فروش اوراق قرضه 3 ساله با فرانک را متوقف کرده و همچنین نرخ برابری فرانک و یورو را نیز لغو کرده است.

                  موسسه یو بی اس افزود: تاثیر واقعی اقتصادی تصمیم بانک مرکزی سوییس و همچنین تصمیم احتمالی بانک مرکزی اروپا برای اجرای محرک جدید پولی، افزایش بی اعتمادی و نااطمینانی در اقتصاد جهانی خواهد بود و این مساله در نهایت به نفع قیمت جهانی طلا خواهد شد.



                  از دیگر عوامل موثر بر افزایش احتمالی قیمت طلا نیز می توان به رشد تقاضای فیزیکی در چین و برگزاری انتخابات یونان اشاره کرد. پیروزی حزب چپگرای سیریزا در یونان می توان سرآغازی برای خروج این کشور از منطقه یورو باشد.

                  به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، اجرای محرک پولی جدید از سوی بانک مرکزی اروپا تقریبا قطعی به نظر می رسد و تنها مساله اصلی مربوط به جزییات این طرح است.

                  نظرسنجی جدید بلومبرگ نیز نشان می دهد که اکثر کارشناسان اقتصادی بر این باورند که بانک مرکزی اروپا به زودی اجرای محرک پولی 635 میلیارد دلاری را تصویب خواهد کرد.

                  البته هنوز برخی کارشناسان اقتصادی معتقدند که نمی توان تاثیرات محرک پولی اروپا بر قیمت طلا را پیش بینی کرد چرا که یکی از مهمترین عوامل موثر بر قیمت طلا در شرایط کنونی اقتصاد آمریکا و شرایط آن است.

                  نوسانات مربوط به ارزش دلار و گمانه زنی ها در خصوص افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو نیز تاثیر زیادی بر قیمت طلا دارد.
                  انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                  نظر


                  • تحلیل همگانی طلا

                    نوشته اصلی توسط hdtrader نمایش پست ها
                    sell stop 1249
                    stop 1267
                    هنوز سل استاپ فعال نشده و قيمت رو دنبال ميكنيم
                    sell stop 1275
                    stop 1297
                    تا زمانيكه قيمت سقف بالاتر ميسازه ما هم با سل استاپ تعقيب ميكنيم
                    استاپ اخرين سقف ساخته شده
                    ویرایش توسط hdtrader : https://www.traderha.com/member/7025-hdtrader در ساعت 01-21-2015, 01:42 AM

                    نظر


                    • قیمت طلا در آستانه نشست بانک مرکزی اروپا افزایش یافت

                      اونس طلا وارد کانال 1300 دلاری شد


                      به نقل از بولیون دسک، نگرانی های مربوط به اوضاع اقتصادی جهان و همچنین گمانه زنی تحلیلگران نسبت به اجرای محرک پولی جدید از سوی بانک مرکزی اروپا موجب شده تا تقاضا برای طلا بار دیگر با افزایش روبرو شود.

                      بر اساس این گزارش صندوق بین المللی پول در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرده است که رشد اقتصادی جهان طی سال های 2015 و 2016 میلادی با 0.3 درصد کاهش به ترتیب به کمتر از 3.5 و 3.7 درصد خواهد رسید.

                      انتشار گزارش مربوط به رشد اقتصادی 7.4 درصدی چین در سال 2014 میلادی نیز تاثیر زیادی بر افزایش چشمگیر قیمت طلا داشته است. رشد اقتصادی چین به پایین ترین سطح خود از سال 1990 میلادی رسیده است.

                      قیمت هر اونس طلا امروز چهارشنبه با 4.30 دلار افزایش به بیش از 1296 دلار و پس از آن وارد کانال 1300 دلاری گردید.

                      قیمت هر اونس نقره نیز با 12 سنت افزایش به بیش از 18.04 دلار رسیده است.

                      به نظر می رسد قیمت طلا برای شکستن سطح مقاومتی 1300 دلاری تلاش زیادی می کند.



                      بازار پر از اخباری است که موجب تقویت قیمت طلا خواهد شد


                      قیمت جهانی طلا در حالی در آستانه مرز 1300 دلاری قرار گرفته است که تحلیلگر ارشد موسسه وینگ فانگ فیوچرز معتقد است، بازارهای بین المللی پر از اخباری است که می تواند موجب تقویت طلا در کوتاه مدت شود.


                      به نقل از بلومبرگ، قیمت طلا برای نخستین بار از اوت گذشته به مرز 1300 دلار در هر اونس رسیده است. قیمت طلا پس از کاهش متوالی در دو سال گذشته از ابتدای امسال تاکنون با رشد چشمگیری روبرو شده است.

                      بر اساس این گزارش صندوق بین المللی پول و بانک جهانی در تازه ترین ارزیابی خود از وضعیت اقتصادی جهان اعلام کرده اند که رشد و رونق اقتصادی آمریکا به تنهایی کمکی به رشد اقتصاد جهانی نخواهد کرد. این دو نهاد بین المللی همچنین پیش بینی خود نسبت به رشد اقتصادی جهان را کاهش داده اند.

                      "مارک تو" تحلیلگر ارشد اقتصادی موسسه وینگ فانگ تاکید کرد که ورود سرمایه به بازار طلا بار دیگر از سر گرفته شده است. بازار پر از اخباری است که می تواند موجب تقویت قیمت طلا شود. نگرانی نسبت به شرایط اقتصادی جهان، نااطمینانی نسبت به برنامه محرک پولی بانک مرکزی اروپا ، انتخابات یونان موجب خواهد شد تا قیمت طلا در شرایط کنونی با افزایش بیشتری روبرو شود.



                      قیمت طلا هفته گذشته با رشد 4.7 درصدی روبرو شد که این میزان افزایش از سال 2013 میلادی بی سابقه بوده است. تصمیم بانک مرکزی سوییس برای متوقف کردن نرخ برابری فرانک و یورو نیز تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته است. قیمت طلا از ابتدای امسال تاکنون 9.8 درصد رشد داشته است.

                      موسسه گلدمن ساش و بانک سوسایت جنرال نیز در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرده اند که قیمت طلا تا پایان امسال به 1000 دلار خواهد رسید . استاندارد چارترد نیز پیش بینی کرده است که میانگین قیمت طلا امسال به بیش از 1320 دلار خواهد رسید.

                      قیمت طلا پس از افت شدید 28 درصدی در سال 2013 میلادی طی سال گذشته نیز با افت 1.4 درصدی روبرو شده است. این مساله از سال 1998 میلادی تاکنون بی سابقه بوده است.

                      لانس روبرتس تحلیلگر اقتصادی نیز گفت: هنوز خیلی زود است که در خصوص روند تحولات قیمت طلا در سال 2015 میلادی پیش بینی کنیم. علت اصلی افزایش مجدد قیمت طلا رشد تقاضای سرمایه گذارانی است که برای حفظ ارزش دارایی های خود در برابر نااطمینانی های موجود اقدام به خرید طلا کرده اند.
                      انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                      نظر


                      • سلام به دوستان عزیزم
                        یه سوال خیلی مهم داشتم اگه میشه لطف کنید بهم جواب بدین -میخواستم بپرسم تو تحلیلهایی که چند روز قبل دوستان کردند گفتند طلا اول افزایش پیدا میکنه تا سقف 1300 و بعد نزولی میشه میرسه به 1200 /حالا میخواستم بپرسم الان رسیده به 1300.65 پس کی نزول میکنه که برسه به 1200 . یا اینکه اون تحلیلها دیگه باطل شده ودیگه هیچ وقت به 1200 نمیرسه. مرسی از پاسخ ومحبتتون.

                        نظر


                        • نوشته اصلی توسط karen92 نمایش پست ها
                          قیمت طلا در آستانه نشست بانک مرکزی اروپا افزایش یافت

                          اونس طلا وارد کانال 1300 دلاری شد


                          به نقل از بولیون دسک، نگرانی های مربوط به اوضاع اقتصادی جهان و همچنین گمانه زنی تحلیلگران نسبت به اجرای محرک پولی جدید از سوی بانک مرکزی اروپا موجب شده تا تقاضا برای طلا بار دیگر با افزایش روبرو شود.

                          بر اساس این گزارش صندوق بین المللی پول در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرده است که رشد اقتصادی جهان طی سال های 2015 و 2016 میلادی با 0.3 درصد کاهش به ترتیب به کمتر از 3.5 و 3.7 درصد خواهد رسید.

                          انتشار گزارش مربوط به رشد اقتصادی 7.4 درصدی چین در سال 2014 میلادی نیز تاثیر زیادی بر افزایش چشمگیر قیمت طلا داشته است. رشد اقتصادی چین به پایین ترین سطح خود از سال 1990 میلادی رسیده است.

                          قیمت هر اونس طلا امروز چهارشنبه با 4.30 دلار افزایش به بیش از 1296 دلار و پس از آن وارد کانال 1300 دلاری گردید.

                          قیمت هر اونس نقره نیز با 12 سنت افزایش به بیش از 18.04 دلار رسیده است.

                          به نظر می رسد قیمت طلا برای شکستن سطح مقاومتی 1300 دلاری تلاش زیادی می کند.



                          بازار پر از اخباری است که موجب تقویت قیمت طلا خواهد شد


                          قیمت جهانی طلا در حالی در آستانه مرز 1300 دلاری قرار گرفته است که تحلیلگر ارشد موسسه وینگ فانگ فیوچرز معتقد است، بازارهای بین المللی پر از اخباری است که می تواند موجب تقویت طلا در کوتاه مدت شود.


                          به نقل از بلومبرگ، قیمت طلا برای نخستین بار از اوت گذشته به مرز 1300 دلار در هر اونس رسیده است. قیمت طلا پس از کاهش متوالی در دو سال گذشته از ابتدای امسال تاکنون با رشد چشمگیری روبرو شده است.

                          بر اساس این گزارش صندوق بین المللی پول و بانک جهانی در تازه ترین ارزیابی خود از وضعیت اقتصادی جهان اعلام کرده اند که رشد و رونق اقتصادی آمریکا به تنهایی کمکی به رشد اقتصاد جهانی نخواهد کرد. این دو نهاد بین المللی همچنین پیش بینی خود نسبت به رشد اقتصادی جهان را کاهش داده اند.

                          "مارک تو" تحلیلگر ارشد اقتصادی موسسه وینگ فانگ تاکید کرد که ورود سرمایه به بازار طلا بار دیگر از سر گرفته شده است. بازار پر از اخباری است که می تواند موجب تقویت قیمت طلا شود. نگرانی نسبت به شرایط اقتصادی جهان، نااطمینانی نسبت به برنامه محرک پولی بانک مرکزی اروپا ، انتخابات یونان موجب خواهد شد تا قیمت طلا در شرایط کنونی با افزایش بیشتری روبرو شود.



                          قیمت طلا هفته گذشته با رشد 4.7 درصدی روبرو شد که این میزان افزایش از سال 2013 میلادی بی سابقه بوده است. تصمیم بانک مرکزی سوییس برای متوقف کردن نرخ برابری فرانک و یورو نیز تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته است. قیمت طلا از ابتدای امسال تاکنون 9.8 درصد رشد داشته است.

                          موسسه گلدمن ساش و بانک سوسایت جنرال نیز در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرده اند که قیمت طلا تا پایان امسال به 1000 دلار خواهد رسید . استاندارد چارترد نیز پیش بینی کرده است که میانگین قیمت طلا امسال به بیش از 1320 دلار خواهد رسید.

                          قیمت طلا پس از افت شدید 28 درصدی در سال 2013 میلادی طی سال گذشته نیز با افت 1.4 درصدی روبرو شده است. این مساله از سال 1998 میلادی تاکنون بی سابقه بوده است.

                          لانس روبرتس تحلیلگر اقتصادی نیز گفت: هنوز خیلی زود است که در خصوص روند تحولات قیمت طلا در سال 2015 میلادی پیش بینی کنیم. علت اصلی افزایش مجدد قیمت طلا رشد تقاضای سرمایه گذارانی است که برای حفظ ارزش دارایی های خود در برابر نااطمینانی های موجود اقدام به خرید طلا کرده اند.

                          ممنونم کارن عزیز بخاطر پستهای خوبت
                          کارن دوباره انس 50-60 دلار بیشتر از انتظارها نوسان زد, موجی از خبرها و پیش بینی های عجیب و قریب به راه افتاد. ظاهراً قاعده سقف و کفهای بلند مدت اینه... خودش سیگنال معکوسه برا تریدرها. تا 1130 شد همه دم از یه کله رفتن تا 900 میزدن. وقتی 1430 شد همه دم از 1600 میزدن.حالاهم چند روزه این موج خبرها شروع شده. اگر اینبار استثنا نباشه واسه من که سیگنال معکوس محسوب میشه. شایدم استثنا باشه. اما من اعتماد میکنم به این سیگنال.معمولا تاریخ تو بازارها تکرار میشه.

                          نظر


                          • نوشته اصلی توسط sofe نمایش پست ها
                            ممنونم کارن عزیز بخاطر پستهای خوبت
                            کارن دوباره انس 50-60 دلار بیشتر از انتظارها نوسان زد, موجی از خبرها و پیش بینی های عجیب و قریب به راه افتاد. ظاهراً قاعده سقف و کفهای بلند مدت اینه... خودش سیگنال معکوسه برا تریدرها. تا 1130 شد همه دم از یه کله رفتن تا 900 میزدن. وقتی 1430 شد همه دم از 1600 میزدن.حالاهم چند روزه این موج خبرها شروع شده. اگر اینبار استثنا نباشه واسه من که سیگنال معکوس محسوب میشه. شایدم استثنا باشه. اما من اعتماد میکنم به این سیگنال.معمولا تاریخ تو بازارها تکرار میشه.
                            بله در مورد طلا پیشبینی میشد که افزایشی بشه ولی این روند افزایشی چند روزه خلی تند بوده .به نظرم این چند روزه اخبار فاندامنتال تاثیر خیلی بیشتری روی طلا داشته تا تحلیل های تکنیکال. هرچند هنوز هم تحلیل های تکنیکال به قوت خودش باقیه البته در تایم فریم های هفتگی. فعلا هیجان عجیب و به نوعی کاذب در خرید طلا هست. با اتفاقی که هفته قبل برای فرانک سوئیس افتاد و اخبار امروز و فردا در مورد سیاست های جدید پولی بانک های جهان و اجلاس جهانی اقتصاد در داووس هیجانات خرید طلا زیاده. بانک جهانی هم چشم انداز منفی تری از رشد اقتصاد جهانی در امسال داره! از طرفی هم با آب سردی که فدرال رزرو آمریکا در آخرین جلسه خودش در سال قبل ریخت و گفت تا سه جلسه اتی فدرال تصمیم بر تغییر سیاست پولی آمریکا و نرخ بهره نیست جای بیشتری برای رشد طلا گذاشت! اگه نیم نگاهی به چارت طلا در سال قبل داشته باشید تقریبا رفتار طلا در این روزها مشابه روزهای سال قبله! یعنی از اول ژانویه 2014 قیمت طلا کشید بالا ...
                            تا فصل اول 2015 پیشبینی رشد طلا هست. از لحاظ تکنیکیالی هم رشد قیمت طلا تا محدوده 1330در تایم هفتگی پیشبینی شد . و اگر این سطح مقاومتی هم شکسته بشه باید در روند طلا تجدید نظر کلی بشه!
                            انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط sofe نمایش پست ها
                              ممنونم کارن عزیز بخاطر پستهای خوبت
                              کارن دوباره انس 50-60 دلار بیشتر از انتظارها نوسان زد, موجی از خبرها و پیش بینی های عجیب و قریب به راه افتاد. ظاهراً قاعده سقف و کفهای بلند مدت اینه... خودش سیگنال معکوسه برا تریدرها. تا 1130 شد همه دم از یه کله رفتن تا 900 میزدن. وقتی 1430 شد همه دم از 1600 میزدن.حالاهم چند روزه این موج خبرها شروع شده. اگر اینبار استثنا نباشه واسه من که سیگنال معکوس محسوب میشه. شایدم استثنا باشه. اما من اعتماد میکنم به این سیگنال.معمولا تاریخ تو بازارها تکرار میشه.
                              دقیقا من هم با نظر شما موافقم وقتی رو به بالاست همه میگن میره بالاتر و وقتی روبه پایین است همه تحلیگران میگند میره پایین تر و هیچ کس نیست که انتهای روند را تشخیص بدهد.
                              با تشکر از تمامی دوستان

                              نظر


                              • قیمت طلا تحت تاثیر محرک پولی اروپا





                                تحلیلگر برجسته اقتصادی موسسه ای ان زد بانک استرالیا بر این باور است که علت اصلی افزایش قیمت طلا در روزهای اخیر گمانه زنی های مطرح شده در خصوص اجرای محرک پولی جدید از سوی بانک مرکزی اروپا بوده است.
                                قیمت جهانی طلا بر مبنای دلار به بالاترین سطح خود در 5 ماه اخیر رسیده و قیمت این فلز زرد بر مبنای یورو بالاترین رکورد از ماه می 2013 میلادی را ثبت کرده است.
                                بر اساس این گزارش ارزش یورو در برابر دلار نیز به پایین ترین سطح خود در 11 سال اخیر رسیده است.
                                به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، اگر بانک مرکزی اروپا در نشست روز پنج شنبه خود با اجرای محرک پولی جدید موافقت کند ، روند نزولی ارزش یورو ادامه خواهد یافت و این مساله تقاضای طلا را به شدت افزایش خواهد داد.
                                از سوی دیگر برخی تحلیلگران معتقدند که با توجه به کاهش نرخ تورم آمریکا، فدرال رزرو در شرایط کنونی تصمیمی برای افزایش نرخ بهره نخواهد داشت.
                                به گزارش سایت طلا، راجنیت کائور تحلیلگر ارشد ای ان زد بانک تاکید کرد: افزایش تقاضا از سوی صندوق های بزرگ سرمایه گذاری جهان و ادامه روند نزولی ارزش یورو ، تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته است. تصمیم احتمالی بانک مرکزی اروپا برای اجرای محرک پولی جدید به نفع قیمت طلا بوده است.
                                میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر نیز روز گذشته به بیش از 742 تن رسیده که این بالاترین رقم از 11 دسامبر بوده است.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X