اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پوزیشن های بلومبرگی

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نظر


    • نظر


      • هم اكنون - جلسه پرسخ و پاسخ نمايندگان مجلس عوام بريتانيا و در رأس آن آقاى كوربين رهبر اغلبيت از خانم ترزا مى نخست وزير بريتانيا در خصوص مذاكرات بركسيت!
        #GBPUSD
        #GBPJPY
        https://t.me/CNBC_Farsi

        نظر


        • در خصوص ساعات كار ماركتهاى جهانى كه به سبب عيدشكرگزارى در امريكا تغيير خواهد داشت اين توضيح تقديم ميگردد :
          جمعه سیاه (خرید)
          جمعه سیاه یا حراج جمعه
          (به انگلیسی: Black Friday)
          در آمریکا روز بعد از روز شکرگزاری است که عملاً آخرین جمعه ماه نوامبر به شمار رفته و آغاز آیین خرید برای کریسمس حساب می.شود.در واقع جمعهٔ سیاه، یک روز تعطیل نیست، اما اکثر شرکتها این اجازه را به کارکنان خود می.دهند که این روز را مرخصی گرفته و به خرید سال نو بپردازند. سالها است که این روز، شلوغترین روز برای فروشنده.ها است. هر چند آمریکای شمالی محل اصلی رخداد این سنت است، اما همچون بسیاری از سنتهای دیگر این منطقه، این سنت نیز به کشورهای دیگر سرایت کرده است. این روز به قدری اهمیت دارد که فروشگاه.ها قبل از ساعت ۴ صبح کار خود را آغاز کرده و مردم از همان زمان برای خرید به فروشگاه هجوم می.آورند و باید تا قبل از آغاز شب خرید کرده باشند.

          منبع : ويكيپديا
          https://t.me/CNBC_Farsi

          نظر


          • سی ان بی سی فارسی/پنجشنبه اين هفته (23نوامبر) مصادف است با عيد شكرگزارى در امريكا

            بانكهاى امريكايى و ژاپنى در روزهاى 23-24 نوامبر (پنجشنبه و جمعه) تعطيل است .

            تمامى بازارهاى مالى بين الملل هم طى روزهاى پنجشنبه و جمعه اين هفته ساعات كار خود را زودتر از معمول پايان ميدهند و احتمالاً حجم معاملات هم طى اين دو روز كمتر از ساير ايام باشد.
            براى معاملات خود طى هفته برنامه ريزى مطلوب را در اين جهت داشته باشيم.

            نظر


            • متن كامل بيانيه مورد توافق اعضاى كميته دقايق FOMC فدرال رزرو هم اكنون در سايت رسمى فدرال رزرو موجود است

              https://www.federalreserve.gov/monet...es20171101.htm

              نظر


              • #کره_شمالی

                ژاپن هشدار داده که سیگنال های رادیویی جدیدی دریافت کرده که حکایت از آمادگی کره شمالی برای آزمایش موشکی جدیدی دارد. پیونگ یانگ از سپتامبر تا کنون آزمایش موشکی انجام نداده است. (CNBC)
                @CNBC_Farsi

                نظر


                • به گفته جو دیویس اقتصاددان ارشد شرکت ونگارد، پنج سال آینده برای سرمایه گذاران بازار سهام امریکا پر از چالش خواهد بود و فعالان بازار باید با احتیاط بیشتری وارد آن شوند. (CNBC)
                  @CNBC_farsi

                  نظر


                  • سی ان بی سی فارسی/كميته ويژه بودجه و ماليات در كنگره امريكا كه در حال ايجاد هماهنگى بين مجلس نمايندگان و مجلس سنا براى تدوين قانون جامع #اصلاحات_مالياتى_عظيم است ، دقايقى قبل طى گزارشى اعلام كرد كه :
                    #اصلاحات_مالياتى طى ده سال آينده بيش از 1.45 تريليون دلار به حجم بدهى هاى دولت فدرال امريكا اضافه خواهد كرد!
                    @CNBC_Farsi

                    نظر


                    • اقتصاد آمریکا: تحلیل هفتگی دلار

                      ????سی ان بی سی فارسی / در پایان هفته گذشته، طرح اصلاح مالیات.های آمریکا در سنا تصویب شد. مرحله بعدی در فرآیند اصلاح مالیات.ها، ادغام آن با لایحه تصویب.شده در مجلس نمایندگان است. بعدازآن نیز با امضای رئیس.جمهور آمریکا، اصلاح مالیات.ها به قانون تبدیل و اجرا خواهد شد. طبق این طرح، مالیات شرکت.ها از ۳۵ درصد به ۲۰ درصد کاهش خواهد یافت. از دید بازار کاهش مالیات.ها موجب تقویت رشد اقتصادی آمریکا و رشد تورم خواهد شد و درنتیجه شرایط برای افزایش سریع.تر نرخ بهره در سال ۲۰۱۸ فراهم خواهد شد.

                      ???? هرچند خبر اصلاح مالیات.ها خبر خوبی برای خریداران دلار آمریکاست، اما اخیراً تحقیقات بازرس رابرت مولر در رابطه با ارتباط کمپین انتخاباتی ترامپ با روسیه به مقامات ارشد و نزدیک ترامپ رسیده است. اخیراً مایکل فلین، مشاور قبلی امنیت ملی ترامپ، در دادگاه حاضرشده و اتهام دروغ.گویی به FBI درباره مذاکراتش با مقام.های روسی را پذیرفته و هم.زمان اعلام کرده که در این رابطه با FBI همکاری خواهد کرد. همچنین فلین اعتراف کرده که مذاکرات با مقام.های روسیه را به دستور یکی از مقام.های ارشد تیم انتخاباتی و حلقه نزدیک به دونالد ترامپ انجام داده است. ظاهراً این مقام ارشد، جرد کوشنر، داماد ترامپ و مشاور ارشد او در کاخ سفید است. این خبر می.تواند قدرت اجرایی دولت ترامپ را کاهش دهد و طرح اصلاح مالیات.ها را با ریسک جدی مواجه کند. ترامپ در واکنش به این خبر از عملکرد فلین دفاع کرده است.

                      ???? بر همین اساس می.توان گفت که چشم.انداز بنیادین دلار آمریکا تیره.وتار است. این هفته گزارش.های مهم اقتصادی از آمریکا منتشر خواهند شد، اما ازآنجایی.که مرحله بعدی افزایش نرخ بهره فدرال رزرو بر قیمت.ها تأثیر داده.شده، انتظار می.رود که تمرکز بازار بر چشم.انداز سیاست.های پولی فدرال رزرو در سال ۲۰۱۸ باشد. بر همین اساس هرچند که گزارش.های اقتصادی این هفته می.توانند در میان.مدت بر چشم.انداز دلار تأثیر بگذارند، اما فعلاً اولویت اول سرمایه.گذاران دلار، رویدادهای سیاسی است. مسلماً تأثیر اصلاح مالیات.ها بر افزایش نرخ بهره در سال ۲۰۱۸ بیشتر از گزارش.های اقتصادی خواهد بود.
                      @CNBC_Farsi

                      نظر


                      • بریتانیا برای دور دوم مذاکرات خروج از اتحادیه اروپا با ۲۷ کشور عضو این اتحادیه هفته سرنوشت.سازی را در پیش رو دارد.
                        ترزا می، نخست وزیر بریتانیا امروز دوشنبه در بروکسل، پایتخت بلژیک با ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپا و میشل بارنیه، مسئول مذاکرات برکسیت دیدار می.کند. قرار است طرفین در جریان ناهار کاری در مورد مشکل مرز ایرلند، هزینه.های برکسیت و وضعیت اتباع اتحادیه مقیم بریتانیا گفتگو کنند.
                        تاریخ گفتگو از ماه.ها پیش از سوی اتحادیه اروپا تعیین و اعلام شده بود، اما ده روز پیش به درخواست بریتانیا به تعویق افتاد و به امروز ۱۳ آذر (۴ دسامبر) موکول شد. با این حال طرفین برای آماده.سازی گفتگوها در این تاریخ حتی در تعطیلات آخر هفته هم کار کردند.




                        اگر پیشرفت کافی در این مذاکرات حاصل شود، آن گاه کشورهای عضو اتحادیه خواهند توانست در جلسه نشست شورای اروپا در تاریخ ۱۴ و ۱۵ دسامبر (۲۳ و ۲۴ آذر) تصمیم بگیرند که مذاکرات برای آینده روابط بریتانیا و اتحادیه را آغاز کنند. دولت بریتانیا به شدت خواهان حفظ این روابط و پیوندهای خود با اتحادیه اروپاست.
                        به نظر می.رسد خانم می بعد از روزها مذاکره فشرده با ۲۷ کشور اروپایی و نیز با رهبران حزب خود شرایط کلی اروپا را که از همان آغاز مطرح شده بود، پذیرفته باشد. اما گفتگوهای او با مقام.های اروپا در عین حال با موانع سختی هم روبروست. هزینه ۵۰ میلیارد یورویی برکسیت که اتحادیه اروپا از بریتانیا طلب می.کند، نخستین مانع جدی این گفتگوهاست، اما در مورد مرز بین ایرلند شمالی و جنوبی نیز هنوز مشکلات جدی وجود دارد. دولت ایرلند جنوبی که عضو اتحادیه اروپاست می.گوید نیاز به تضمین.هایی برای ساخته نشدن مجدد مرز با همسایه شمالی خود دارد.
                        در مورد مانع جدی دیگر یعنی اقامت اتباع اروپایی در بریتانیا باید گفت که هنوز هیچ نشانه.ای از تفاهم برای برطرف شدن این مشکل دیده نشده است. پیشنهاد اتحادیه اروپا آن است که وضعیت سه میلیون تبعه اروپایی که هم اکنون در بریتانیا اقامت دارند، تحت اختیار دیوان عدالت اروپا قرار بگیرد. اما برخی مسئولان بریتانیایی که در گفتگوهای برکسیت موضع سخت.تری دارند، می.گویند که تصمیمات دیوان عدالت اروپا از سال ۲۰۱۹ به بعد دیگر در بریتانیا معتبر نخواهد بود و بنابراین ترزا می تا زمان مشخص شدن این وضعیت نباید هزینه برکسیت را به اروپا بپردازد.

                        ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                        نظر


                        • سرانجام برنامۀ نجات مالی یونان پس از طی هشت سال در امروز، دوشنبه، با پایان می رسد‪. ‬یونان در طی این ‪8 ‬سال ‪289 ‬میلیارد یورو وام دریافت کرد‪. ‬از نظر کارشناسان یونان هنوز یک کشور ورشکسته است و آیندۀ مبهمی دارد اما پایان نیاز این کشور به برنامۀ نجات مالی می تواند مشوقی باشد برای شرکت های خارجی که فعالیت شان را در یونان شروع کنند‪. ‬یونان در طی این سال ها دست به صرفه جویی گسترده و اتخاذ سیاست های ریاضتی ای زد که با اعتراضات مردم آن کشور روبرو شد‪. ‬از نظر تحلیل گران یونان از امروز و همزمان با پایان رسیدن برنامۀ نجات مالی اش قادر خواهد بود که روی پای خودش بایستد‪. ‬امروز شاخص های یونان رشد دارند‪. ‬اما نگرانی بزرگتری پیش روی منطقۀ یورو قرار دارد که سرمایه گذاران را مضطرب می کند و آنهم چیزی نیست جز سرنوشت سومین اقتصاد بزرگ منطقۀ یورو، ایتالیا‪. ‬ایتالیا پاییز سرنوشت سازی را در پیش رو دارد زیرا دولت جدید آن کشور بودجه اش را ارائه خواهد داد‪.‬

                          ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                          نظر


                          • ‪دلیل این افزایش ارزش پوند این است که بلومبرگ گزارش داد آلمان آماده است که در ارتباط با اقتصاد و تجارت آیندۀ بریتانیا در ارتباط با اتحادیۀ اروپا یک توافق کلی تر را بپذیرد تا به توافق نهایی برگزیت کمک شود‪. ‬به این ترتیب کار برای بریتانیا برای به توافق رسیدن با اتحادیۀ اروپا بر سر برگزیت آسان تر می شود‪. ‬

                            ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                            نظر


                            • در بریتانیا‪:‬

                              ‬در ماه اوت

                              ‬. شاخص بهای مصرف کننده در مقیاس ماهیانه ‪0.7% ‬و در مقیاس سالیانه ‪2.7% ‬رشد کرد‪. ‬پیش بینی می شد به ترتیب ‪0.5% ‬و ‪2.4% ‬رشد کرد‪. ‬
                              . شاخص بهای تولیدکننده برای محصول در مقیاس ماهیانه ‪0.2% ‬و در مقیاس سالیانه ‪2.9% ‬رشد کرد‪. ‬این ارقام برابر با پیش بینی ها هستند‪.‬
                              . شاخص بهای تولیدکننده برای مواداولیه در مقیاس ماهیانه ‪0.5% ‬و در مقیاس سالیانه ‪8.7% ‬رشد کرد‪. ‬پیش بینی می شد به ترتیب ‪0.6% ‬و ‪9.4% ‬رشد اعلام شود‪.‬
                              . شاخص پایۀ بهای مصرف کننده در مقیاس ماهیانه ‪0.8% ‬و در مقیاس سالیانه ‪2.1% ‬رشد کرد‪. ‬پیش بینی می شد در مقیاس سالیانه ‪1.8% ‬رشد کند‪.‬
                              . شاخص بهای خرده فروشی در مقیاس ماهیانه ‪0.9% ‬و در مقیاس سالیانه ‪3.5% ‬رشد کرد‪. ‬پیش بینی می شد به ترتیب ‪0.7% ‬و ‪3.2% ‬رشد کند‪. ‬

                              ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                              نظر


                              • امروز شاخص کالاهای با دوام امریکا و مدعبان بی کاری برای آمریکا منشر شد
                                شاخص کالا ک خیلی بهتر از پیش بینی ها بود ولی مدعیان بی کاری افزایش زیادی پیدا کرده بود ک تقریبا تو این 6 ماه بی سابقه بود همین مدعیان بی کاری باعت خنتی شدن حرکت دلار شد البته احتمال زیاد کالاهای با دوام قوی باعت افزایش خرده قروشی و ناخالص داخلی امریکا برای قصل بعد خواهیم بود
                                ولی گزارشی حالب امروز مربوط به نخست وزیر انگلیس بود در مورد برکسیت ک خلاصه ش میشه اینکه احرا نکردن برکسیت خیلی ضررش برای اقتصاد بدتر از خروج بدون توافقه..نظر شخصی اینه ک انگلیسی ها هنوز سردرگم برکسیت هستند خالا باید تا اجلاس و رای گیری پارلمان صبر کرد ک اگه به توافقی نرسند احتمالا پوند شاهد سقوط شدیدی بشه.. بازم نظر شخصی

                                گزارش های زاپن ک فردا کم هم نیستند همه مهم هستند و لعد از ظهر هم داده های امریکا
                                و تراز تحاری نیوزیلند ک می تونه دلیلش بخاطر پیش بینی خوشبینانه و زیاد نسبت ب داده دور قبلی
                                ویرایش توسط rxcasino : https://www.traderha.com/member/4227-rxcasino در ساعت 04-26-2019, 12:23 AM

                                نظر

                                پردازش ...
                                X