اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پوزیشن های بلومبرگی

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • در اسپانیا

    ‬شاخص مدیران خرید بخش تولید از رقم ‪46.1 ‬در ژانویه به رقم ‪46.8 ‬در فوربه رسید‪. ‬این بالاترین رقم از ژوئن ‪2011 ‬تاکنون محسوب می شود‪. ‬رقم ‪50 ‬در این شاخص حد فاصل بین توسعه و رکود است‪. ‬

    ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



    نظر


    • در ایتالیا

      ‬شاخص مدیران خرید بخش تولید از رقم ‪47.8 ‬در ژانویه به رقم ‪45.8 ‬در فوریه رسید‪. ‬پیش بینی می شد که رقم ‪47.5 ‬برای فوریه گزارش شود‪. ‬

      ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



      نظر


      • ‬در فرانسه

        ‬شاخص مدیران خرید بخش تولید از رقم ‪42.9 ‬در ژانویه به رقم ‪43.9 ‬در فوریه رسید‪. ‬پیش بینی می شد که رقم ‪43.6 ‬برای فوریه گزارش شود‪. ‬

        ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



        نظر


        • در آلمان

          ‬شاخص مدیران خرید بخش تولید از رقم ‪49.8 ‬در ژانویه به رقم ‪50.3 ‬در فوریه رسید‪. ‬پیش بینی می شد که رقم ‪50.1 ‬برای فوریه گزارش شود‪. ‬

          ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



          نظر


          • در منطقۀ یورو

            ‬شاخص مدیران خرید بخش تولید از رقم ‪47.9 ‬در ژانویه به رقم ‪47.9 ‬در فوریه رسید‪. ‬پیش بینی می شد که رقم ‪47.8 ‬برای فوریه گزارش شود‪. ‬

            ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



            نظر


            • بررسی بازار

              در خلال معاملات صبح امروز، یورو در برابر دلار آمریکا با نوسان کم و در محدوده قیمتی 1.3056 – 1.3082 معامله می شود، در حالی که در معاملات روز گذشته تا سطح 1.3160 صعود کرده یود. به دلیل کاهش نرخ تورم در منطقه یورو، پول واحد اروپایی سقوط کرد. بر اساس گزارش های منتشر شده این شاخص به استثنای قیمت سوخت و مواد غذایی، در ماه ژانویه تنها به 1.3% افزایش یافت، در مقابل افزایش 1.5% در ماه قبل از آن، که می تواند بانک مرکزی اروپا را فضای بیشتر برای مانور بدهد، اگر این بانک به سیاستهای تسهیلی خود ادامه بدهد.

              صبح امروز، پس از گزارش های منتشر شده اقتصادی در چین، تقاضا برای دارایی های پر ریسک کاهش یاقت. بر اساس گزارش های منتشر شده شاخص مدیران خرید pmi در ماه فوریه به سطح 50.1 رسید (پاین تر از حد انتظارات) که پاین ترین سطح طی 4 ماه آخر را از خود نشان داد. در طول جلسه معاملات امروز آسیا، می توان به قیمت بهای مصرف کننده برای ماه ژانویه در ژاپن اشاره نمود که براساس داده های منتشر شده این شاخص در ماه ژانویه در مقیاس سالانه به 0.3% کاهش یافت. قابل ذکر است که بانک مرکزی ژاپن در ماه ژانویه نرخ هدف تورم را تا سطح 2% بالا برده بود و دیروز نامزدی هاروهیکو کورودا، به عنوان رئیس جدید بانک مرکزی ژاپن از طرف دولت پیشنهاد شده بود. بنابر این در این راستا، ما منتظر اولین بیانیه رئیس جدید بانک مرکزی ژاپن(بعد از تأیید نامزدی او در پارلمان) می باشیم.

              مهمترین خبر برای بازار های در آینده نزدیک، خطر قریب الوقوع کاهش بودجه به صورت خودکار به میزان 85 میلیارد دلار آمریکا در ایالات متحده می باشد، که می تواند فرصت های رشد اقتصادی را نه تنها در ایالات متحده بلکه در کشور های شرکای تجاری ایالات متحده نیز تضعیف کند.

              صندوق بین المللی پول، روز پنجشنبه در پیش بینی خود گفت که اگر کاهش بودجه به صورت خودکار انجام شود رشد اقتصادی در ایالات متحده حداقل به میزان 0.5% کاهش خواهد یافت. کاهش هزینه های خودکار به عنوان "جداسازی" شناخته شده است، که وقوع آن امروز تا نیمه شب مشخص خواهد شد. امروز آخرین تلاش برای رسیدن به توافق بین کاخ سفید(که خواستار افزایش مالیات هاست) و جمهوری خواهان می باشد.

              ارز های حساس به خطر، دلار کانادا در برابر دلار آمریکا تحت فشار سنگین قرار دارد. به دلیل خطر قریب الوقوع کاهش بودجه به صورت خودکار در ایالات متحده که روی اقتصادی کانادا نیز اثر خواهد گذاشت،

              بنابر این داده های امروز در مورد تولید ناخالص داخلی کانادا برای سه ماه چهارم سال گذشته، از اهمیت خاصی برخوردار است.




              به امید موفقیت تحلیلگران و تریدرهای ایرانی
              علی مبین 11 اسفند 1391


              ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



              نظر


              • PMI at 54.2%; February Manufacturing ISM Report On Business @ Forex Factory
                آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                نظر


                • نرخ تورم منطقه یورو به 2 درصد رسید

                  سایت طلا : موسسه آمار اروپا در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد نرخ تورم 17 کشور عضو یورو در ماه ژانویه به 2 درصد رسیده است.





                  • تاریخ ثبت: 11 اسفند 1391 ساعت 10:28
                  • کد خبر: 9957
                  • تعداد بازدید: 762 مرتبه
                  • منبع خبر: رویترز
                  • نسخه مخصوص چاپ




                  به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، نرخ تورم منطقه یورو در ماه ژانویه به 2 درصد رسیده است و این مساله مسیر را برای بانک مرکزی اروپا هموار خواهد کرد تا در نشست آتی خود بتواند نرخ بهره بانکی را کاهش دهد.

                  بانک مرکزی اروپا در ماه های گذشته نرخ بهره بانکی منطقه یورو را در حد 0.75 درصد ثابت نگه داشته است.
                  بر اساس این گزارش وزرای دارایی منطقه یورو نیز قصد دارند در نشست روز دوشنبه خود در خصوص وضعیت ایتالیا رایزنی کنند.

                  انتخابات اخیر در ایتالیا به بن بست سیاسی این کشور دامن زده است و این مساله به شدت تحولات اقتصادی منطقه یورو را تحت تاثیر قرار خواهد داد. ایتالیا سومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو است که با بحران بدهی روبرو شده است./م


                  نظر


                  • دوستان در مورد پرتگاه مالی و تا÷یر ان بر طلا ؟

                    نظر


                    • به زودی جواب شما را خواهم داد "بیام پشت لب تاب" و کلا اقتصاد آمریکا رو یه واررسی میکنیم ببینیم دنیا دست کیه !

                      از بارسلونا عزیز "طه دوست داشتنی" بابت توضیحات در چت باکس فروم تشکر میکنم !

                      روزهای تعطیل بهترین روزهای پرسش و پاسخ هست که ذهنمون هم درگیر هیچ معامله ای نیست !

                      دوستان دیگری نظری بر طلا و تاثیرات اقتصاد ایالات متحده بر این فلز زرد رنگ دارند بیان کنند.

                      ارادتمند
                      آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                      چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                      نظر


                      • آمادگی چین برای جنگ ارزی

                        سایت طلا : معاون بانک مرکزی چین تاکید کرد این کشور به طور کامل برای جنگ ارزی آمادگی دارد.





                        • تاریخ ثبت: 12 اسفند 1391 ساعت 14:25
                        • کد خبر: 9978
                        • تعداد بازدید: 2959 مرتبه
                        • منبع خبر: سایت طلا
                        • نسخه مخصوص چاپ





                        به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ،" یی گانگ" معاون بانک مرکزی چین تصریح کرد: چین کاملا برای جنگ ارزی آماده است. وی در این خصوص به جزییات بیشتری اشاره نکرده است.

                        وی در ادامه افزود: در زمینه سیاست های پولی و سایر مکانیسم های پولی، چین آماده نشان دادن واکنش در برابر سیاست های انبساطی پولی از سوی سایر بانک های مرکزی جهان است.

                        این در حالی است که وزرای دارایی گروه 20 در نشست ماه گذشته خود در شهر مسکو بر پایبندی خود برای جلوگیری از وقوع جنگ ارزی در جهان و تعیین نرخ ارز در بازار آزاد تاکید کردند.

                        اظهارات این مقام چینی در حالی است که روند نزولی ارزش ین در برابر دلار و یورو به شدت کشورهای مختلف جهان را نگران کرده است. ارزش ین در برابر دلار در سه ماه گذشته بیش از 11 درصد کاهش داشته است.

                        معاون بانک مرکزی چین در ادامه گفت: اگر سیاستگذاران اقتصادی در کشورهای بزرگ جهان به توافقات نشست گروه 20 پایبند باشند، از وقوع جنگ ارزی در جهان جلوگیری خواهد شد./م


                        نظر


                        • سلام

                          به جهت تکنیکال به نظر میرسه که یورودلار کاملا اشباع از فروش هست اما هیچ دلیل فاندامنتالی برای صعود نیست!

                          مشکلات موجود در اروپا به نظر نمیرسد که در کوتاه مدت حل شدنی باشد. با توجه به بحران عمیق اقتصادی، آمار بالاتر بیکاری و نرخ تورم کمتر از هدف، بانک مرکزی اروپا دلایل کافی برای کاهش نرخ بهره را در آینده نزدیک دارد. هرچند کاهش نرخ بهره برای دوره فعلی چندان متصور نیست اما اگر چنین اتفاقی یبفتد شاهد سقوط یورو و افزایش ارزش دلار در برابر آن خواهیم بود. توجه داشته باشیم که حتی در صورت تثبیت نرخ بهره، با یک اشاره در کنفرانس خبری توسط ماریو دراگی در مورد کاهش احتمالی نرخ بهره در آینده، می توانیم شاهد ضعیف شدن شدید این جفت ارز باشیم.

                          آمار و داده های اقتصادی آمریکا همچنان به صورت ترکیبی بیرون می آیند، اما حجم داده های مثبت در قیاس با داده های منفی بیشتر است و وزنه بهبود اقتصادی سنگین تر است. آیا بر این اساس می توان انتظار ریزش بیشتر یورو را داشت؟

                          ارادتمند- بهزاد

                          نظر


                          • روز جمعه بازارهای سهام ایالات متحده برای سرمایه گذاران جذاب شد، لذا آنها سرمایه های شان از بازارهای کالاهای اساسی مانند طلا بیرون کشیدند و وارد خرید سهام کردند‪.‬

                            ‬اما سقوط سنگین بازارهای سهام چین که تحت تاثیر وضعیت بازار املاک آن کشور بود، باعث شد تا سرمایه گذاران در خلال معاملات امروز آسیا از سرمایه گذاری در بازارهای سهام صرف نظر کنند و همین باعث افزایش ارزش نسبی طلا در طی معاملات امروز آسیا شد‪.‬

                            ‬در مورد طلا همچنین نمی توان از وضعیت دلار آمریکا چشم پوشی کرد‪.‬

                            ‬‬

                            ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                            نظر


                            • خبرهای مهم روز

                              تاریخ آپدیت : 5 مارس 2013

                              امروز خبرهای بخش صنعت داریم که کلا دارای درجه B+ میباشند و لول روانی (رکود و رونق) 50 میباشد !

                              انتظار کاهش در شاخص ها پیش بینی میشود !

                              آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                              چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                              نظر


                              • RBA Statement on Monetary Policy @ Forex Factory

                                باید ترجمه بشه سر فرصت ! کسی ترجمه کرد اینجا بزاره!
                                آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                                چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                                نظر

                                پردازش ...
                                X