اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پوزیشن های بلومبرگی

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نوشته اصلی توسط parsa.pcm نمایش پست ها

    به نظر شما با توجه به این بحران موجود امکان ریزش جفت ارز یورو دلار در روزهای آتی محتمل هست یا خیر.

    با تشکر
    ضریب اطمینان بازار
    در میان شش ارز اصلی، یورو در هفتۀ گذشته رتبۀ دوم پوزیشن خالص فروش را به خود اختصاص داد‪. ‬میزان پوزیشن با ‪ 0.7 ‬میلیار دلار آمریکا افزایش به منفی ‪7.9 ‬میلیارد دلار رسید‪. ‬ضریب اطمینان بازار همچنان ریزشی باقی مانده است‪.

    ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



    نظر


    • بالاترین نرخ بیکاری در یورو از زمان معرفی پول واحد اروپایی/ ۱۹ میلیون بیکار

      نرخ بیکاری در منطقه یورو به بالاترین میزان از هنگام معرفی پول واحد اروپایی رسید.




      بیکاری در منطقه یورو به بالاترین میزان خود از زمان معرفی پول واحد اروپایی در سال 1999 رسیده است.

      شبکه خبری راشاتودی گزارش می.دهد نرخ بیکاری در منطقه یورو به 12 درصد رسیده که بالاترین نرخ از سال 1999 به شمار می.رود.
      نرخ متوسط بیکاری در منطقه یورو که 17 کشور از 37 عضواتحادیه اروپا را شامل می.شود در ماه ژانویه 11.9 درصد بود که در ماه فوریه به 12 درصد رسیده است. این به معنی این است که 33 هزار نفر دیگر به خیل بیکاران منطقه یورو پیوسته.اند.
      با ارقام جدید، 19.071 میلیون نفر در سر تا سر اروپا بیکار هستند.نرخ بیکاری در برخی کشورها مانند اسپانیا و یونان در ماه فوریه به 26 درصد رسیده است.
      اسپانیا و یونان در ماه.های اخیر شاهد تظاهرات.های خشونت..باری بوده.اند؛ ضمن اینکه یونان در سالهای 2010 و 2011 با مشکل افزایش نرخ اقدام به خودکشی و خودکشی.های موفقیت.آمیز روبرو بوده است.
      با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

      https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

      پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

      https://t.me/Mostafatrader


      نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

      https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

      کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

      https://t.me/signalhha

      نظر


      • با سلام مجدد خدمت تمامی عزیزان مخاطب این تاپیک ! از امروز دوباره فعالیت خودمون در ان تاپیک از سر خواهیم گرفت !

        ‬. شاخص میانگین سهام نیکی در ژاپن‪1.48% ‬صعود دارد‪.‬
        . شاخص ‪s&p/asx200 ‬در استرالیا ‪0.56% ‬ریزش دارد‪.‬
        . شاخص کاسپی در کرۀ جنوبی ‪0.21% ‬ریزش دارد‪.‬
        . شاخص هانگ سنگ در هنگ کنگ ‪0.02% ‬ریزش دارد‪.‬
        . شاخص ترکیبی شانگهای در چین‪0.18% ‬صعود دارد‪
        آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

        چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


        نظر


        • شاخص سهام داوجونز در نیویورک به بالاترین حد خود رسید


          افزایش ارزش داوجونز به معنی آن است که وضعیت بازار سهام آمریکا به سطحی بازمی گردد که از پیش از بحران اقتصادی جهان ممکن نشده بود.

          ارزش داوجونز در پایان زمان معاملات مالی روز سه شنبه به ۱۴۶۶۲ رسید.
          بالاترین رکورد ارزش داوجونز نزدیک یک ماه پیش در پنجم ماه مارس ثبت شده بود و پس از آن این شاخص به طور متناوبی رو به افزایش بوده است.

          شاخص "اس اند پی" یا "استاندارد اند پور" نیز به یکی از بالاترین سطوح خود در ۱۵۷۰ رسیده که کارشناسان آن را به معنی بازگشت اعتماد سرمایه گذاران به اقتصاد آمریکا می دانند.
          افزایش ارزش شاخص های عمده بازار بورس آمریکا در پی آن رخ داد که وزارت بازرگانی آمریکا گزارش کرد سفارش کالا توسط تولید کنندگان کشور سه درصد در ماه فوریه افزایش یافته است.
          افزایش خرید تولیدکنندگان بیش از انتظار کارشناسان بود.
          در عین حال شرکت های خودروسازی ژنرال موتورز، فورد و کرایسلر نیز از آمار بالای فروش ماهیانه خود خبر داده بودند.
          ژنرال موتورز گفته "قدرت گرفتن اقتصاد و تولیدات تازه" از عوامل موثر در افزایش فروش این شرکت بوده است.
          در این بازار اگر سودی است ،با درویش خرسند است ...

          نظر


          • با تولید ناخالص که به جا گذاشته در دو کوارتر اخیر نشانه شک و تردید هست تا ...

            واقعا بازار گیچ و نامعلوم شده...

            مرسی بهزاد جان
            آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

            چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


            نظر


            • دلار در مقایسه با دیروز صبح بسیار قدرتمندتر شده است‪. ‬شاخص دلار پس از پیدا کردن حمایت در ‪82.48 ‬واحد صعود کرد بطوریکه امروز صبح؛ چهارشنبه، به ‪83.03 ‬رسید‪. ‬انتشار آمار بهتر از حد انتظار سفارشات کارخانجات در ایالات متحده و همچنین انعقاد توافق بین قبرس با وام دهندگان سه گانه اش، موجب شد تا ریسک پذیری در بازار افزایش پیدا کند‪. ‬قبرس دو سال بیشتر زمان دریافت کرد تا به اهداف تعیین شده از سوی وام دهندگان بین المللی دست پیدا کند‪. ‬افزایش ریسک پذیری به بازارهای سهام ایالات متحده کمک کرد تا در صعود بسته شوند‪. ‬شاخص میانگین صنعتی داوجونز تا سطح بی سابقۀ ‪14,675 ‬صعود کرد‪. ‬شاخص اس اند پی‪500 ‬با ‪0.25% ‬صعود به ‪1,570.25 ‬واحد رسید‪. ‬رشد بازارهای سهام ایالات متحده باعث تقویت ارزش دلار در برابر ارزهای اصلی شد‪. ‬امروز توجه ها معطوف به انتشار آمار اشتغال بخش غیرکشاورزی ‪adp ‬در ایالات متحده دوخته شده اند که انتظار می رود ‪200‬هزار شغل افزایش را نشان دهد‪. ‬این شاخص یک شاخص اولیه برای شاخص اشتغال بخش غیرکشاورزی و شاخص مدیران خرید غیرتولیدی ‪ism ‬است‪

              انتشار آمار ضعیف اقتصادی که بر ارزش پوند فشار وارد کردند از یک سو و قرارگرفتن در آستانۀ انتشار تصمیم پولی بانک مرکزی انگلستان از سوی دیگر، باعث شدند تا ارزش پوند در برابر دلار به شدت کاهش پیدا کند‪. ‬شاخص مدیران خرید بخش تولید انگلستان در ماه مارس در رقم ‪48.3 ‬باقی مانده تا دو ماه متوالی زیر رقم ‪50 ‬باشد‪. ‬این شاخص همچنین کمتر از حد انتظار اعلام شد‪. ‬آمار مربوط به عرضۀ پول و صدور مجوز برای وام خرید مسکن نیز ضعیف اعلام شدند‪. ‬جفت ارز ‪gbpusd ‬همچنین از جانب افزایش ارزش دلار نیز تحت فشار است‪. ‬این جفت ارز اوایل امروز تا ‪1.5075 ‬سقوط کرد‪. ‬جفت ارز ‪eurgbp ‬نیز از ‪0.8410 ‬در دوشنبه به ‪0.8492 ‬در دیروز رسید تا مهر تائیدی باشد بر کاهش ارزش پوند انگلیس‪. ‬انتظار می رود که بانک مرکزی انگلیس سیاست پولی اش را بدون تغییر نگه دارد به همین دلیل اگر در زمینۀ اتخاذ یک تصمیم تسهیلی پولی رویداد غافلگیر کننده ای رخ دهد، موجب کاهش ارزش پوند خواهد شد‪. ‪ ‬

              در آستانۀ اعلام تصمیم بانک مرکزی اتحادیۀ اروپا، جفت ارز ‪eurusd ‬در ‪1.2877 ‬با مقاومت مواجه شد و سپس افت پیدا کرد‪. ‬افزایش ارزش دلار دلیل اصلی ریزش این جفت ارز است که در زمان نوشتن این گزارش در ‪1.2798 ‬معامله می شود‪. ‬شاخص مدیرن خرید بخش تولید که در روز سه شنبه برای منطقۀ یورو منتشر شد اندکی بهتر از انتظار بود این شاخص هنوز زیر رقم ‪50 ‬قرار دارد‪. ‬نرخ بیکاری در منطقۀ یورو در رقم ‪12% ‬باقی ماند که جای تعجب ندارد‪. ‬جفت ارز ‪eurjpy ‬در طی دو روز گذشته در محدودۀ حرکتی ‪120.12 ‬تا ‪119.14 ‬معامله می شود که بی طرفی یورو را نشان می دهد و ثابت می کند که دلار همینک عامل حرکت دهندۀ جفت ارز ‪eurusd ‬است‪. ‬نشست دو روزۀ بانک مرکزی ژاپن امروز آغاز شد‪. ‬جزئیات این نشست، فردا صبح منتشر خواهند شد‪. ‬
              ویرایش توسط عبدالرحمان : https://www.traderha.com/member/7755-عبدالرحمان در ساعت 04-03-2013, 01:52 PM
              آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

              چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


              نظر


              • در منطقۀ یورو‪:‬

                ‬شاخص بهای مصرف کننده که در فوریه ‪1.8% ‬رشد پیدا کرده بود در مارس ‪1.7% ‬رشد پیدا کرد‪. ‬این پایین ترین رقم از اوت ‪2010 ‬تاکنون است‪. ‬پیش بینی می شد که برای ماه مارس رقم رشد ‪1.7% ‬گزارش شود‪. ‬

                Euro area annual inflation down to 1.7% @ Forex Factory
                آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                نظر


                • آژانس آمار اتحادیۀ اروپا، یویورستات، امروز گزارش داد که بهای مصرف کننده در منطقۀ یورو در ماه مارس با کمترین سرعت خود در بیشتر از دو سال اخیر تاکنون رشد داشته است‪.‬

                  ‬یوروستات در تخمین اولیۀ خود اعلام کرد که تورم بهای مصرف کننده در هفده کشور عضو منطقۀ یورو در ماه مارس ‪1.7% ‬افزایش پیدا کرد‪. ‬از ماه اوت ‪2010 ‬که رقم رشد ‪1.6% ‬گزارش شده بود، تاکنون چنین رشد اندکی به ثبت نرسیده است‪. ‬این در حالیکه برای ماه فوریه رقم افزایش ‪1.8% ‬به ثبت رسیده است‪. ‬شاخص بهای مصرف کننده در مارس سال قبل میلادی ‪2.7% ‬رشد داشت‪. ‬

                  ‬رقم اعلام شده در امروز همسو با انتظار اقتصاددانان بود که احتمالاً تحت تاثیر کاهش بهای انرژی در آلمان و ایتالیا در مقیاس سالیانه است‪. ‬

                  ‬کاهش بیشتر تورم این فرصت را در اختیار بانک مرکزی اتحادیۀ اروپا قرار می دهد که تا به منظور تقویت رشد اقتصادی، نرخ های بهره را کاهش دهد‪.‬

                  بانک مرکزی اتحادیۀ اروپا در روز پنجشنبه نرخ بهرۀ ماه آوریل را به همراه سیاست پولی اش اعلام خواهد کرد‪. ‬اقتصاددانان انتظار دارند که نرخ های بهره در رقم ‪0.75% ‬ثابت باقی بمانند‪.‬
                  ویرایش توسط ali_mobayyen : https://www.traderha.com/member/4389-ali_mobayyen در ساعت 04-03-2013, 02:50 PM

                  ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                  نظر


                  • کمک یک میلیاردی صندوق بین المللی پول به قبرس

                    صندوق بین المللی پول اعلام کرد که قبرس و این صندوق در روز چهارشنبه، امروز، توافق نهایی کردند یک بستۀ کمک مالی به ارزش ‪9 ‬میلیارد یورو معادل ‪11.5 ‬میلیارد دلار از سوی شرکای قبرس در منطقۀ یورو به این کشور تعلق گیرد‪. ‬بعلاوه یک میلیارد یورو نیز به عنوان طناب نجات به این کشور داده می شود‪. ‬طبق این توافق نامه، تلاش کاهش کسری بودجۀ قبرس باید ادامه پیدا کند تا از رقم ‪5% ‬از تولید ناخالص داخلی به رقم ‪2% ‬از تولید ناخالص داخلی برسد‪. ‬مالیات بر درآمد شرکت ها از ‪10% ‬به ‪12.5% ‬افزایش پیدا کند و نرخ مالیات بر درآمد بهره از ‪15% ‬به ‪30% ‬برسد‪. ‬قبرس در نظر دارد تا سال ‪2018 ‬به مازاد اولیۀ ‪4% ‬برسد که معیاری است برای سنجش بودجه منهای پرداخت های بهره‪. ‬

                    ‬کریستین لاگارد، مدیر صندوق بین المللی پول، در بیانیه ای گفته است که این برنامه قبرس را به چالش خواهد کشاند چراکه این کشور باید تلاش بسیار زیادی به خرج دهد‪. ‬وی افزود که ما معتقدیم این برنامه یک راه حل مالی بادوام برای مشکلات قبرس ارائه می دهد که این کشور را در یک مسیر بهبود با ثبات قرار می دهد‪. ‬

                    ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                    نظر


                    • دوستان این فارکس فکتوری هم اخبار و فورکست های یکی در میون کج و کوله ارایه می کنه ها !
                      مدتیه زیر نظر دارمش 80% از پیش بینی هاش ، عکس از آب در میاد!
                      فارکسیعنی :مدیریت سرمایه (Money management)مدیریتخود(Self management)مدیریتمارکت(Market management)
                      ----------------------------------------
                      forexdive@yahoo.com

                      نظر


                      • نوشته اصلی توسط forexdive نمایش پست ها
                        دوستان این فارکس فکتوری هم اخبار و فورکست های یکی در میون کج و کوله ارایه می کنه ها !
                        مدتیه زیر نظر دارمش 80% از پیش بینی هاش ، عکس از آب در میاد!
                        این مگه پیش بینی رویترز رو نمیزنه؟
                        .::در ترید آرامش حرف اول را می زند::.
                        https://telegram.me/Cyclicalwaves
                        https://telegram.me/NimaAzaadi




                        نظر


                        • نوشته اصلی توسط PCMTrader نمایش پست ها
                          این مگه پیش بینی رویترز رو نمیزنه؟
                          ظاهرا همینطوره ولی...
                          به نظر میرسه که مهم ترین خبر دلاری این هفته ان اف پی جمعه باشه که تقویت دلار رو پیش بینی کرده ، منتظر می مونیم ببینیم چی میشه!
                          فارکسیعنی :مدیریت سرمایه (Money management)مدیریتخود(Self management)مدیریتمارکت(Market management)
                          ----------------------------------------
                          forexdive@yahoo.com

                          نظر


                          • نوشته اصلی توسط forexdive نمایش پست ها
                            ظاهرا همینطوره ولی...
                            به نظر میرسه که مهم ترین خبر دلاری این هفته ان اف پی جمعه باشه که تقویت دلار رو پیش بینی کرده ، منتظر می مونیم ببینیم چی میشه!
                            درود
                            دوست عزیزم جسارت بنده رو ببخشید. پیش بینی ان اف پی جمعه این هفته بر کاهش ارزش دلاره نه افزایش آن.از 236 هزار به 198 هزار کاهش پیدا میکنه.
                            شاد باشید.
                            هميشه آماتورها در امتداد يک روند قوي به دنبال الگوهاي برگشتي مي گردند...


                            «قومی متفکرند اندر ره دین// قومی به گمان فتاده در راه یقین// می ترسم از آن که بانگ آید روزی// کی بی خبران راه نه آن است و نه این»



                            .

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط payam154 نمایش پست ها
                              درود
                              دوست عزیزم جسارت بنده رو ببخشید. پیش بینی ان اف پی جمعه این هفته بر کاهش ارزش دلاره نه افزایش آن.از 236 هزار به 198 هزار کاهش پیدا میکنه.
                              شاد باشید.
                              درود و صد درود
                              آقا حق با شماست ، من عذرخواهی می کنم ، اوکی منتظر می مونیم ببینیم دلار سقوط می کنه یا نه
                              بازم ممنون
                              فارکسیعنی :مدیریت سرمایه (Money management)مدیریتخود(Self management)مدیریتمارکت(Market management)
                              ----------------------------------------
                              forexdive@yahoo.com

                              نظر


                              • آقا چه کرد این آقای ین!
                                آمدم تصویر بگذارم که یورو ین و دلار ین یه نیمچه واگرایی توی 4ساعته در حال شکل گیری و احتمال صعود میره که بوفففففففففف!! زودتر عمل کرد!
                                ممنون ین جان!!
                                فارکسیعنی :مدیریت سرمایه (Money management)مدیریتخود(Self management)مدیریتمارکت(Market management)
                                ----------------------------------------
                                forexdive@yahoo.com

                                نظر

                                پردازش ...
                                X