اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پوزیشن های بلومبرگی

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • در آلمان و در ماه فوریه‪:‬

    ‬شاخص بهای تولیدکننده در مقیاس ماهیانه ‪0.1% ‬کاهش و در مقیاس سالیانه ‪1.2% ‬افزایش پیدا کرد‪. ‬پیش بینی می شد این شاخص در مقیاس ماهیانه ‪0.2% ‬رشد و در مقیاس سالیانه ‪1.5% ‬رشد پیدا کند‪.‬

    ‬شاخص بهای تولیدکننده بدون احتساب انرژی در مقیاس ماهیانه ‪0.1% ‬و در مقیاس سالیانه ‪1.0% ‬افزایش پیدا کرد‪. ‬

    ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



    نظر


    • پارلمان قبرس فعلا طرح رو رد کرد !

      بانکهاشون هم تا سه شنبه هفته آینده تعطیل هست !

      کلی حواله زدن از بانکهاشون به خارج کشور...

      دیگه قبرس هم امن نیست !

      خیلی وضعشون وخیم شده ها...

      جون عمه اشون بیان با نیروی نظامی کم کم مردم هم غارت کنند !

      اینم جامعه دموکراسی و مدنی غرب :دی
      آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

      چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


      نظر


      • ‬بهبود فعالیت بخش تولید در چین

        Hsbc ‬امروز گزارش داد که شرایط کسب و کار برای تولیدکنندگان در چین در ماه مارس پیشرفت بیشتری پیدا کرد‪. ‬شاخص مدیران خرید بخش تولید متعلق به ‪hsbc ‬در تخمین اولیه در مارس به رقم ‪51.7 ‬رسید‪. ‬این شاخص در فوریه به رقم ‪50.4 ‬رسیده بود‪. ‬

        ‬رقم ‪50 ‬در این شاخص حدفاصل بین توسعه و رکود است‪. ‬

        ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



        نظر


        • کاهش صادرات ژاپن

          وزارت دارائی ژاپن امروز گزارش داد که کسری تراز تجاری این کشور در فوریه کاهش پیدا کرد اما در مقیاس سالیانه صادرات بطور غیرمنتظره ای ‪2.9% ‬کاهش و واردات ‪11.9% ‬افزایش پیدا کرد‪.‬

          ‬کسری تراز تجاری در مجموع به رقم ‪777.47 ‬میلیارد ین معادل ‪8.1 ‬میلیارد دلار رسید در حالیکه اقتصاددانان انتظار داشتند که که رقم کسری ای معادل ‪876 ‬میلیارد ین گزارش شود‪. ‬برخی از اقتصاددانان نیز انتظار داشتند صادرات ‪0.9% ‬افزایش پیدا کند‪.‬

          ‬کسری تجاری ژاپن در ژانویه به رکورد ‪1.629 ‬تریلیون ین رسیده بود هرچند صادرات در آن ماه ‪6.4% ‬افزایش داشت‪.‬

          ‬صادرات ژاپن به چین ‪16% ‬کاهش، به ایالات متحده ‪5.7% ‬افزایش و به اتحادیۀ اروپا تقریباً ‪10% ‬افت پیدا کرد‪.‬

          ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



          نظر


          • ‬در فرانسه‪:‬

            ‬در تخمین اولیه‪:‬

            ‬شاخص ترکیبی مدیران خرید از رقم ‪43.1 ‬در فوریه به رقم ‪42.1 ‬در ماه مارس رسید‪.‬

            ‬شاخص مدیران خرید بخش خدمات از رقم ‪43.7 ‬در ماه فوریه به رقم ‪41.9 ‬در ماه مارس رسید‪. ‬پیش بینی می شد که رقم ‪44.0 ‬برای ماه مارس گزارش شود‪.‬

            ‬شاخص مدیران خرید بخش تولید از رقم ‪43.9 ‬در ماه فوریه به رقم ‪43.9 ‬در ماه مارس رسید‪. ‬پیش بینی می شد که رقم ‪44.3 ‬گزارش شود‪. ‬

            ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



            نظر


            • بررسی بازار

              فدرال ریزرو ایالات متحده اعلام کرد که نرخ بهره را بین 0 تا 0.25% ثابت نگه می دارد و همچین میزان برنامۀ خرید سرمایه را در 85 میلیارد دلار در هر ماه حفظ می کند. شاخص دلار پس از این اعلام فدرال ریزرو در کانال افقی بین 83.06 تا 82.47 واحد باقی ماند. همچنین فدرال ریزرو تصمیم گرفت تامادامیکه نرخ بیکاری بالای 6.5% است و پیش بینی شود که نرخ تورم طی دو سال بیش از 2.5% نخواهد شد، نرخ های بهره را پایین نگه خواهد داشت. فدرال ریزرو در تخمین ماه مارس اعلام کرد که نرخ بیکاری در سال 2015 به کمتر از 6.5% خواهد رسید و نرخ تورم حول و حول 2% باقی خواهد ماند. به این ترتیب اکثر اعضای کمیتۀ بازارهای آزاد فدرال ریزرو پیش بینی می کنند که نرخ های بهره در سال 2015 افزایش پیدا کنند. این اعضاء در ماه دسامبر نیز همین پیش بینی را داشتند.

              جفت ارز usdjpy در پی انتصاب "کورودا" به سمت ریاست بانک مرکزی ژاپن صعود پیدا کرد و به بالای سطح 96.12 رسید که فاصله اندکی با 96.68 به عنوان بالاترین سطح طی سه سال و نیم اخیر است. امروز شاخص nikkei 225 در ژاپن نیز همزمان 1.34% صعود پیدا کرد و سطوح صعودی جدیدش بازگشت که تحت تاثیر انتشار آمار بهتر از حد انتظار تولید در چین بود. شاخص مدیران خرید بخش تولید متعلق به hsbc در چین بیشتر از حد انتظار رشد پیدا کرد که علی رغم کاهش تراز تجاری ژاپن به منفی 1.09 تریلیون ین، موجب افزایش ریسک پذیری در بازار شد.

              پس از انتشار صورتجلسه بانک مرکزی انگلستان، جفت ارز gbpusd به لبۀ فوقانی کانال افقی بین 1.5175 تا 1.5028 رسید در حالیکه پس از انتشار صورتجلسه، "جورج اوسبورن" اعلام کرد که وضعیت بودجه از رشد اقتصادی می کاهد و حاکی از 5 سال اجرای سیاست های سختگیرانه اقتصادی است. او پیش بینی کرده است که کسری بودجه در سال 2013 به 7.4% از تولید ناخالص داخلی و در سال 2014 به 6.8% کاهش پیدا کند. این خبر باعث شد تا پوند که به 1.5175 رسیده بود، تحت فشار قرار گیرد.



              قبرس دربارۀ برنامۀ جدید کمک مالی به بانک ها و دولت در حال مذاکره است در عین حال جفت ارز eurusd در محدودۀ نوسانی 1.2991 تا 1.2932 تثیبت شد. هرچند این جفت ارز امروز به زیر 1.2932 رسید که تحت تاثیر انتشار گزارشاتی بود مبنی بر اینکه از میزان اعطای فوری نقدینگی به قبرس کاسته می شود و همچنین گزارشاتی که نشان دادند شاخص مدیران خرید برای فرانسه و آلمان ضعیف تر از حد انتظار هستند.




              ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



              نظر


              • ضمن عرض سلام خدمت جتاب علی مبین

                عید نوروز را صمیمانه به شما تبریک عرض می کنم

                از تلاشهای شما در رساندن اخبار مهم روز و تحلیل های مفیدتان سپاسگزارم


                شاد و سربلند باشید

                نظر


                • سرمایه گذاران با دقت پیشرفت برنامۀ B کمک مالی قبرس را زیر نظر دارند ، در عین حال جفت ارز EURUSD در محدودۀ قیمتی 1.2923 تا 1.2879 نوسان دارد. بعلاوه افزایش نگرانی ها بابت احتمال خروج قبرس از منطقۀ یورو بر ضریب اطمینان بازار فشار وارد کرده است. دیشب بازارهای سهام ایالات متحده در محوطۀ منفی بسته شدند، پس از آن نوبت به بازارهای سهام آسیا رسید که در آن شاخص نیکی225 در ژاپن 2.35% سقوط و شاخص هانگ سنگ در هنگ کنگ 0.54% ریزش پیدا کرد

                  بانک مرکزی اتحادیۀ اروپا اعلام کرد که کمک مالی اضطراری موسوم به ELA به قبرس را تا دوشنبه ادامه می دهد و پس از آن اعطای ELA به قبرس به این بستگی دارد که برنامه ای از سوی اتحادیۀ اروپا و صندوق بین المللی تدوین شود تا از حل مشکل بانک های مد نظر در قبرس اطمینان حاصل گردد. به همین دلیل، پارلمان قبرس امروز بحث و بررسی پیرامون تصویب قانون اجرای برنامۀ B را در دستور کار خود دارد. برنامه ای که شامل سازمان دهی مجدد سیستم بانکی، ایجاد صندوق متحد ملی و محافظت از حساب های سپردۀ زیر 100هزار یورو می شود. همزمان آژانس رتبه بندی Standard & Poor’s رتبۀ اعتباری قبرس را با یک واحد کاهش از CCC+ به CCC کاهش داد که این موضوع نیز بر فشارها افزود. از جمعۀ گذشته که پیش نویس اولین برنامۀ کمک مالی تدوین شد، بازدهی اوراق قرضۀ ده سالۀ آلمان از 1.45% به 1.34% کاهش پیدا کرد و اسپرد اوراق قرضۀ ده سالۀ آلمانی با اوراق قرضه های ده سالۀ ایتالیایی و اسپانیایی افزایش پیدا کرد اما هنوز بطور کلی روندی با ثبات دارد.

                  در میان سایر ارزها می توان به جفت ارز USDJPY اشاره کرد که از 96.12 به 94.53 رسید علی رغم اینکه "کورودا"، رئیس جدید بانک مرکزی ژاپن به سیاست های بیشتر تسهیلی پولی اشاره کرد و گفت که اطمینان دارد که به نرخ تورم 2% خواهد رسید. وضعیت جفت ارز USDJPY نشان می دهد که معامله گران در حال کسب سود از هراس های ایجاد شده بابت وضعیت قبرس هستند. شاخص دلار حول و حوش 82.73 واحد در نوسان است که تحت تاثیر آمار اندکی بهتر از انتظار تعداد مدعیان بیکاری در ایالات متحده و انتشار شاخص اولیۀ مدیران خرید بخش تولید آن کشور می باشد. جفت ارز AUDUSD دیروز تحت تاثیر انتشار شاخص مدیران خرید چین تا 1.0456 صعود کرد. البته دور دوم برنده شدن "جولیا گیلارد" نیز در این صعود مؤثر بود هرچند پس از آن و تحت تاثیر وجود نگران های بابت بحران بدهی اروپا تا 1.0421 ریزش پیدا کرد.

                  ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                  نظر


                  • تاثیر نشست فدرال رزرو بر روی طلا

                    با وجود بهبود وضعیت اقتصادی آمریکا، بانک فدرال رزو به دلیل بالا بودن نرخ بیکاری و مشکلات مالی در بازارها و ‏ریسک.های خارجی تصمیم به ادامه سیاست محرک گرفت که در نتیجه قیمت.های طلا با افت و خیز همراه بود.





                    • تاریخ ثبت: 02 فروردين 1392 ساعت 10:53
                    • کد خبر: 10302
                    • تعداد بازدید: 1705 مرتبه
                    • منبع خبر: اقتصادآنلاین
                    • نسخه مخصوص چاپ





                    با وجود وضعیت نامساعد در اروپا، جلسه روز چهارشنبه بانک فدرال رزرو حاکی از بی توجهی مسئولان این بانک در ‏مورد نتایج سیاست خرید اوراق قرضه است. بانک فدرال رزرو در هر ماه اقدام به خرید 85 میلیارد دلار اوراق قرضه ‏می.کند که می.تواند اختلالات بازارهای مالی و یا بزرگ.تر شدن حباب قیمت دارایی.ها را در پی داشته باشد.‏

                    اگرچه اعضای کمیته تصمیم.گیری فدرال رزرو، نسبت به وضعیت آینده اقتصادی آمریکا خوش.بین هستند اما برنانکی در ‏روز چهارشنبه بعد از نشست این کمیته اعلام کرد که علایم قابل توجهی از بهبود وضعیت بازار کار نمی.بیند و سیاست.های ‏مالی انقباضی.تر تنها ابزاری است که بانک مرکزی باید در مورد آن جدی.تر باشد. برنانکی در کنفرانس خبری روز ‏چهارشنبه اعلام کرد که "اکثر سیاست.گذاران بانک فدرال رزرو اعتقاد دارند که اجرای سیاست خرید اوراق قرضه خزانه.داری و با ‏پشتوانه وام رهنی باعث کاهش هزینه.های استقراض بلند مدت و حمایت قابل توجه از رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال خواهد ‏شد. گرچه اکثر این افراد اعتقاد دارند که این سیاست نمی.تواند به طور کلی مشکلات مالی کوتاه مدت و نگرانی.های مالی جهانی را کاهش ‏دهد." از سوی دیگر برنانکی معتقد است که مشکلات فعلی قبرس، قابل کنترل است و تاثیر چندانی بر روی بازارها نخواهد ‏داشت.‏

                    به گزارش رویترز، برنانکی اعلام کرد که بانک مرکزی آمریکا باید روند خرید اوراق قرضه را هم گام با تقویت وضعیت اقتصادی کاهش دهد ‏اما این سیاست تنها زمانی اجرا خواهد شد که رشد پایدار بازار نیروی کار در چند ماه متوالی ادامه پیدا کند. به همین دلیل ‏بانک فدرال رزرو قصد دارد که نرخ بهره را تا رسیدن به سطح اشتغال مورد نظر، نزدیک به صفر نگهدارد.‏
                    برخلاف برنانکی، بعضی از مسئولان فدرال رزرو اعتقاد دارند که این سیاست منجر به افزایش حباب قیمت دارایی.ها، ‏افزایش تورم و کاهش تراز پرداخت.ها در دهه جاری خواهد شد. برنانکی اعتقاد دارد که " این شرایط قابل کنترل و نظارت ‏است و براساس این شاخص.ها اندازه مبلغ سیاست خرید اوراق قرضه را تعیین می.کنیم."‏

                    به گزارش رویترز، 11 نفر از بین 12 نفر؛ رای به ادامه سیاست.های تسهیل کمی دادند.‏

                    با انتشار خبر ادامه سیاست.های تسهیل کمی، شاخص بورس آمریکا، ارزش دلار در برابر ین و قیمت.های نفت خام افزایش ‏یافت و قیمت اوراق قرضه خزانه.داری آمریکا کاهش یافت. بازار نقره و مس نیز با ثبات یا تغییرات بسیار اندک روبرو ‏شدند.‏

                    بانزدیک شدن به کنفرانس خبری فدرال رزرو، قیمت.های طلا تا حدودی ثابت و معادل 1606.70 دلار در هر اونس بود اما ‏هم.زمان با کنفرانس خبری برنانکی، اندکی کاهش را تجربه کرد و به سطح 1606 دلار رسید. با گذر از ثبات دو ساعتی، ‏قیمت طلا به سطح 1607.20 دلار در هر اونس رسید اما ناگهان با افت حدود سه دلار به قیمت 1604.70 دلار رسید. در ‏حال حاضر نیز، قیمت طلا با افزایش دوباره به سطوح قیمتی 1607.3 دلار در هر اونس رسید که بالاتر از قیمت آن، قبل از ‏برگزاری کنفرانس است. این قیمت نسبت به قیمت روز گذشته نیز با افت شدیدی همراه است.

                    روند نوسانات قیمت طلا در روز جاری و دو روز گذشته در نمودار زیر قابل مشاهده است.

                    به گزارش کیتکو، حداکثر و حداقل قیمت.های حمایتی طلا در هفته جاری تا کنون به ترتیب معادل ‏‏1619.70 و 1615 دلار در هر اونس بوده است؛ محدوده حداکثر وحداقل قمیت.های حمایتی نیز بین 1586.60 و 1600 ‏دلار بوده است.‏

                    در گزارش اخیر در مورد بازار نیروی کار آمریکا، نرخ بیکاری کاهش یافته بود که در صورت تداوم این روند طی چند ماه ‏آینده، به احتمال زیاد مبلغ سیاست.های اوراق قرضه بانک فدرال رزرو کاهش خواهد یافت. بنابراین احتمال می.رود که در صورت چنین تصمیمی قیمت.های طلا نیز کاهش یابد.‏


                    نظر



                    • دولت قبرس مذاکرات فشرده ای با تروئیکای طلبکاران خود انجام می دهد تا بتواند موافقت آنها را با اعطای میلیاردها یورو وام به این کشور جلب کند و به این ترتیب از بحران مالی و ورشکستگی احتمالی نجات پیدا کند.

                      رئیس جمهور قبرس در حالی ابراز امیدواری کرد کشورش بتواند با طلبکاران بین المللی خود توافقنامه نجات اقتصادی امضا کند که اعتراض ها به سیاست های اقتصادی دولت ، همچنان ادامه دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، معترضان با تجمع در برابر کاخ ریاست جمهوری قبرس مخالفت خود را با توافقی که قرار است مقامات این کشور با طلبکاران امضا کنند، اعلام کردند .
                      نشست وزرای دارایی کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای بررسی وضع اقتصادی قبرس قرار است امروز در بروکسل پایتخت بلژیک برگزار شود.
                      در آستانه نشست وزرای دارایی کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای بررسی وضع اقتصادی قبرس ، صدها کارمند بانک در نیکوزیا دراعتراض به سیاست اقتصادی دولت تظاهرات کردند. معترضان با تجمع در برابر کاخ ریاست جمهوری قبرس مخالفت خود را با توافقی که قرار است مقامات این کشور با طلبکاران بین المللی امضا کنند، اعلام کردند .مخالفان ریاضت اقتصادی می گویند :شهروندان قبرس گروگان تروئیکا هستند.

                      رئیس جمهور قبرس هشدار داده است : در صورتیکه این کشور با طلبکاران خود (بانک مرکزی اروپا، بانک جهانی و صندوق بین المللی پول) توافق نکند ، نظام بانکی قبرس و هزاران بانک،.موسسه و شرکت نابود خواهد شد .
                      در حالی که دولت قبرس مذاکرات فشرده ای با تروئیکای طلبکاران خود انجام می دهد تا بتواند موافقت آنها را با اعطای میلیاردها یورو وام به این کشور جلب کند و به این ترتیب از بحران مالی و ورشکستگی احتمالی نجات پیدا کند، نیکوس اناستازیادس رئیس جمهور قبرس ابراز امیدواری کرد توافق میان نیکوزیا و طلبکاران قبرس هر چه زودتر حاصل شود.
                      تروییکا و مقامات قبرس هفته پیش برای حل بحران مالی این کشور طرح نجات ده میلیارد یورویی امضا کردند. دولت نیکوزیا در این توافق نامه متعهد شد در ازای دریافت کمکهای بین المللی ، برخی نهادهای مالی را خصوصی کند، مالیات بر برخی از شرکتها و موسسات را افزایش دهد و مالیاتی استثنایی بر سپرده های بانکی اعمال کند تا بتواند با اجرای این تدابیر سخت گیرانه ، پنج میلیارد و هشتصد میلیون یورو به دست آورد.
                      دولت این کشور برای جلوگیری از ورشکستگی بانک هایش نیازمند 17 میلیارد یورو است.
                      اتحادیه اروپا تا دوشنبه به قبرس مهلت داده است با تصویب برخی طرح های اقتصادی ، زمینه را برای دریافت 10 میلیارد یورو وام آماده کند.
                      منابع دیپلماتیک اروپا می گویند اگر تا پیش از روز دوشنبه میان قبرس و طلبکاران بین المللی این کشور توافق حاصل نشود، کشورهای منطقه یورو حاضر خواهند بود قبرس را از این منطقه اخراج کنند تا به این ترتیب خطر گسترش بحران مالی قبرس را به دیگر کشورهای منطقه به ویژه یونان، اسپانیا و ایتالیا مهار کنند.

                      قبرس برای جلوگیری از فروپاشی نظام بانکی و مالی خود باید هفت میلیارد یورو که بیش از یک سوم تولید ناخالص داخلی سالانه این کشور است، تهیه کند تا در ازای آن بتواند از طرح نجات اقتصادی ده میلیارد یورویی تروئیکای طلبکاران خود بهره مند شود.
                      مجلس قبرس نیز جمعه شب در نشستی اضطراری طرح کمک مالی 10 میلیارد یورویی اتحادیه اروپا را تصویب کرد.
                      بعد از این نشست مردم خشمگین قبرس بار دیگر با تجمع در برابر مجلس این کشور، نگرانی خود را از تصمیمات اقتصادی دولت ابراز کردند. تظاهرات کنندگان نگرانند طرح های دولت با هدف تامین پنج میلیارد و هشتصد میلیون یورو نقدینگی ، آینده نظام بانکی کشور را به مخاطره بیاندازد.
                      یکی از طرح های در دست بررسی دولت، نظارت بر نقدینگی بانک ها برای جلوگیری از فرار سرمایه از کشور است.
                      در اعتراض به این تصمیم، کارکنان بانک ها و معترضان به طرح های دولت، برای دومین روز پیاپی در برابر ساختمان پارلمان تجمع کردند.
                      در صورتی که قبرس نتواند برای دریافت وام اتحادیه اروپا راهی بیابد، نظام بانکی و اقتصاد این کشور در معرض فروپاشی قرار می گیرد.
                      برخی منابع حوزه پولی یورو از احتمال لغو عضویت پنج ساله قبرس از این حوزه در صورت شکست دولت خبر داده اند.

                      نظر




                      • نظر


                        • سرمایه گذاران همچنان چشم به قبرس دوخته اند که پس از گذشت 8 روز کاری، سرانجام بانک ها در آن کشور باز شدند. قوانین دست و پا گیری در ارتباط با نقل و انتقالات سرمایه از سوی بانک مرکزی قبرس ابلاغ خواهند شد. قوانینی مانند اینکه حداکثر مبلغ مجاز برای برداشت روزانه 300 یورو معادل 383 دلار است. برداشت های خارج از کشور با کارت های اعتباری و نقدی نیز سقف 5000 یورو در ماه را دارند. هجوم مشتریان بانک ها بطور همزمان برای برداشت از حساب شان از ترس ورشکستی بانک ها در قبرس هراسی در بازار ایجاد کرد که موجب کاهش ارزش یورو در روز گذشته و رسیدن آن تا سطح حمایت 1.2852 شد. البته کاهش تقاضا برای خرید اوراق قرضۀ ایتالیایی در برنامۀ فروشی که در ایتالیا برگزار شد نیز در کاهش ارزش یورو موثر بود. قیمت پیشنهادی برای نرخ پوشش در اوراق قرضۀ 10 سالۀ ایتالیایی 1.33 برابر بود در حالیکه در فروش قبلی نرخ 1.7 برابر به ثبت رسیده است. بن بست یک ماهۀ سیاسی در ایتالیا باعث شده است تا خطرها در منطقۀ یورو افزایش پیدا کنند و موج فروش روی یورو شدت گیرد.

                          بازدهی اوراق قرضۀ ده سالۀ ایتالیایی در بازار ثانویه در اوایل امروز با بیشتر از 20 واحد افزایش به 4.817% رسید در حالیکه بازدهی اوراق قرضۀ آلمانی از سه شنبه تاکنون با تقریباً 8 واحد کاهش به 1.263% رسیده است.

                          آخرین آمار cftc نشان می دهد که میزان پوزیشن فروش روی یورو در رقم 7.2 میلیارد دلار تثبیت شده است. با توجه به ادامۀ ضریب اطمینان ریزشی انتظار داریم که جفت ارز eurusd همچنان به ریزش خود ادامه دهد و به 1.2665 برسد.

                          با توجه به فرارسیدن تعطیلات عید پاک در 31 مارس، معاملات بطور کلی در حال ساکن شدن هستند. افزایش کسری حساب جاری و رکود 0.3درصدی تولید ناخالص داخلی انگلستان در سه ماهۀ چهار سال قبل میلادی باعث شد تا دیروز ارزش پوند در برابر دلار به 1.5092 کاهش پیدا کند.



                          به امید موفقیت تحلیلگران و تریدرهای ایرانی

                          ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                          نظر


                          • کد خبر: ۳۱۰۷۱۳
                            تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷

                            بانک.های قبرس امروز پس از دو هفته تعطیلی تحت تدابیر شدید امنیتی مجددا فعالیت خود را آغاز کردند.

                            به گزارش تسنیم به نقل از رویترز؛ بانک.های قبرس پس از دو هفته تعطیلی و مذاکره مقامات قبرسی با اتحادیه اروپا برای دریافت بسته حمایتی 13 میلیارد دلاری سرانجام امروز تحت تدابیر شدید امنیتی مجددا آغاز به کار کردند.

                            خودروهای حمل پول در ساعات اولیه امروز وپیش از آغاز به کار بانکها پول مورد نیاز را به شعب مختلف بانک.های قبرس منتقل کردند.

                            مقامات قبرس اعلام کرده.اند که تدابیر شدید امنیتی موقتی و تنها برای ممانعت از تجمع مردم مقابل بانک.ها اعمال شده است، البته اقتصاددانان چندان نسبت به این مساله خوشبین نیستند و معتقدند تا زمانی که این کشور دچار بحران مالی است حل چنین مشکلاتی بسیار مشکل خواهد بود.

                            اتحادیه اروپا نیز در بیانیه.ای اعلام کرد که در صورت لزوم تدابیر امنیتی در پایتخت قبرس را تمدید خواهد کرد.

                            با وجود بازگشایی بانک.ها بازار بورس قبرس امروزهمچنان تعطیل است.

                            نظر


                            • وزارت کار ایالات متحده دقایقی پیش گزارش داد که تعداد مدعیان بیکاری در این کشور در هفتۀ گذشته با ‪16‬هزار نفر افزایش بطور تطبیقی فصلی به ‪375‬هزار نفر رسید‪. ‬اقتصاددانان پیش بینی می کردند که رقم ‪340‬هزار نفر گزارش شود‪.‬

                              ‬رقم مربوط به هفتۀ منتهی به ‪16 ‬مارس با ‪7000 ‬نفر افزایش به ‪341‬هزار نفر تصحیح شد‪.‬

                              ‬میانگین چهارهفته ای مدعیان جدید بیکاری با ‪2,250 ‬نفر افزایش به ‪343‬هزار نفر رسید‪. ‬رقم ‪400‬هزار نفر برای اقتصاددانان حدفاصل قدرت و ضعف بازار کار است‪.‬

                              ‬تعداد افرادی که در هفتۀ منتهی به ‪16 ‬مارس پس از گذشت یک هفته همچنان خواهان دریافت حقوق بیکاری هستند با ‪27‬هزار نفر کاهش به ‪3,050,000 ‬نفر رسید‪. ‬

                              ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                              نظر


                              • وزارت بازرگانی ایالات متحده دقایقی پیش گزارش داد که تولید ناخالص داخلی این کشور در سه ماهۀ چهارم سال ‪2012 ‬میلادی رشد سالیانۀ ‪0.4% ‬داشته است‪. ‬پیش از این و در ماه قبل رقم رشد ‪0.1% ‬تخمین زده شده بود‪. ‬

                                ‬اقتصاددانان انتظار داشتند که رقم رشد ‪0.5% ‬گزارش شود‪.‬

                                ‬از زمانیکه روند بهبود اقتصادی ایالات متحده در نیمۀ دوم ‪2009 ‬آغاز شد، تاکنون این دومین رقم رشد ضعیف برای تولید ناخالص داخلی این کشور است‪. ‬اقتصاد ایالات متحده ‪14 ‬فصل متوالی است که رشد می کند‪. ‬تولید ناخالص داخلی در مجموع سال قبل میلادی ‪2.2% ‬رشد داشت‪.‬

                                ‬تحت تاثیر افزایش مخارج مصرفی، سرمایه گذاری تثبیت شده ‪13.2% ‬در سه ماهۀ چهارم افزایش داشت که دلیل اصلی تصحیح رقم رشد تولید ناخالص داخلی از ‪0.1% ‬به ‪0.4% ‬است‪. ‬

                                ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                                نظر

                                پردازش ...
                                X