اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پوزیشن های بلومبرگی

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • February 20, 2013, 3:51 a.m. ET
    With less than two weeks to go before the latest fiscal face-off, rhetoric heated up Tuesday as the political parties
    exchanged fire over whom to blame if looming spending cuts take effect.
    With Congress in recess this week, Republican and Democratic leaders sent lawmakers home armed with fact sheets about the $85 billion in across-the-board federal spending cuts due to start March 1, and talking points on how to blame the other side. Meantime, the White House and lawmakers are making no progress toward forging a compromise to avoid the reductions, which are known in Washington as the sequester.

    زندگی برگ بودن در میان باد نیست امتحان ریشه هاست

    نظر


    • آقا علی کجایی ؟ ترجمه گزارش های دیتاها قرار ندادی ... گفتم حالی ارت بپرسم و خواهش کنم که این زحمتش بکش تا من اینترنتم روبراه بشه و دیگه خودم انجام بدم مرسی.

      در تاپیک زیگزاگ جناب خفار پست درج کرده بودند در مورد جفت ارز یورو به پوند که اگر زیگزاگ اصلاحی در روند صعودی زد خرید کنید !

      با توجه به سیاست های تسهیلی انگلستان پیشنهاد خیلی عالی دادند...

      مهندس ازادی عزیز تارگت دوم پوند به دلار هم تاچ شده ... دوتا تارگت اعلام کردم که هر دو زده شد !

      انشالله اینترنت فردا دوباره به مخابرات رجوع کنم و سریعا راه اندازی کنم. که یک جفت مثل یورو به موند که از همه نظر تحلیل روشن داره برای دوستان گداشته بشه و از دست نره...

      دوستان عزیز به زودی یک تالار ویژه بنیادی هم راه اندازی خواهد شد البته فقط فعلا برای ترجمه اخبار و دیتاها ... و بخش اموزشی این قسمت و تحلیل ها.. کلا پابلیک هست و هیچ بخش اختصاصی نخواهد داشت. دوستانی هم که در بخش ویژه الیوت هستند عنوان کنم به زودی استارت تاپیک اموزشی و دیگر بخش های ان خواهم زد و هرشخص دیگری که تمایل به ورود به این بخش دارد مشخصات خود همراه با شناسه ارتباطی و شماره تماس برای بنده پیام خصوصی کند.هیچ شرط ورودی ندارد.

      ارادتمند
      آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

      چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


      نظر


      • نوشته اصلی توسط PCMTrader نمایش پست ها
        امشب جلسه fomc بنظر بیشتر از هر زمان دیگری حائز اهمیت باشه بعد اون صحبت هایی که برنانکی توی مسکو کرد.

        نظر؟ اساتید بنیادی

        از حسین عزیز چه خبر؟پیداش نیست.
        مهندس جان نمیشه در مورد چیزی که هنوز پخش نشده اظهار نطرز کرد مگر مث خانوم کتی لین هر جلسه که برگزار میشه دیتاها رو بزاریم کنار هم و با توجه به سخنرانی قبلی و دیتاهای که اهمیت دارند حدس و گمان های بزنیم.

        فدای شما
        م
        آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

        چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


        نظر


        • یادداشت سردبیر: گرفتن آخرین اتفاقات با خبر ویدیو Kitco!
          بعد از ظهر Kitco خلاصه فلزات: طلا چکش به 7.5 مو. کم فروش فنی، دقیقه FOMC نزولی

          چهارشنبه فوریه 20 2013 3:00 PM

          شده (Kitco اخبار) - قیمت طلا به پایان رسید جلسه روز ایالات متحده به شدت پایین چهارشنبه، و پس از آن گسترش آن تلفات در بعد از ظهر، پس از یک دقیقه نزولی FOMC گزارش. قیمت ضربه تازه
          7.5 ماه به عنوان خریداران فلزات گرانبها زرد کم در حال حاضر وضعیتی وخیم است. آوریل طلا آخرین معامله 43.50 $ در $ 1،560.90 در هر اونس رسید. طلای نقدی آخرین نقل شد 44.90 $ در $ 1،560.50. مارس COMEX نقره ای آخرین معامله 1.017 $ به 28.405 $ در هر اونس رسید.

          کمیته بازار باز فدرال رزرو در اوایل ماه ژانویه گفت: شرایط اقتصادی ایالات متحده به این نکته که برنامه عظیم دارایی های خود را خرید (کاهش کمی)، ممکن است مجبور به تغییر در حال بهبود است. FOMC بیشتر خواهد شد این موضوع در جلسه بعدی خود را در ماه مارس به آدرس. نگرانی دقیقه FOMC در واقع نزولی خواهد بود افزود: به فشار فروش فنی صبح روز چهارشنبه است. این دقیقه در چند ماه گذشته بازار محرک بوده اند، درست مثل چهارشنبه. بازارهای وزارت خزانه داری ایالات متحده، بازده اوراق قرضه خود را رو به افزایش، نیز اشاره که بسیار سبز اطراف سیاست های پولی بانک فدرال از چند سال گذشته شروع به باد کردن در آینده ای نه چندان دور است. که در عین حال یکی دیگر از عوامل نزولی اساسی برای بخش کالا های خام، از جمله طلا و نقره است.

          اقدام قیمت روز چهارشنبه در چارت روزانه برای آوریل COMEX معاملات آتی طلا دیدم 50 روزه در حال حرکت به طور متوسط ​​صلیب زیر 200 روزه به طور متوسط ​​در حال حرکت، به تولید چه شده است به نام "صلیب مرگ." این اصطلاح شده است تا حدودی محبوب در سال های اخیر تبدیل شده، تا حدودی زیرا آن را برای تلفن های موبایل خیلی شوم. با این حال، اهمیت فنی این سیگنال خاص به طور متوسط ​​در حال حرکت متقاطع عمده نیست. در واقع، داو جونز گزارش چهارشنبه گفت که تحلیلگر سرمایه گذاری در تحقیقات شافر رایان Detrick انجام یک تجزیه و تحلیل تاریخی از صلیب مرگ در طلا، و او در بر داشت که در قیمت طلا به طور متوسط ​​در واقع تا حدودی در هفته ها و ماه ها پس از صلیب مرگ بازگشت.

          یکی دیگر از عوامل نزولی عمده برای بازارهای طلا و نقره در هفته های اخیر شده است متحدسازی بازارهای سهام در سراسر جهان، نشان می دهد که سرمایه گذاران ریسک پذیری است که بر شکوفایی در هزینه تقاضا برای دارایی های مطمئن و امن مانند طلا و نقره ای درجه کمتر است. قدرت و صلابت اخیر شاخص دلار ایالات متحده است نیز یک عامل زمینه ای نزولی برای بازارهای فلزات گرانبها است. تحولات اخیر بیرون آمدن از اتحادیه اروپا رنگ یک عکس از بهبود شرایط مالی و اقتصادی، به پیشنهاد اتحادیه اروپا تبدیل شده است گوشه ای در جهت بهبود از بحران بدهی های مستقل خود را. این نیز یک عامل زمینه ای نزولی را برای بازار طلا مطمئن و امن است.

          شاخص دلار ایالات متحده به شدت بالاتر بود بعد از ظهر چهارشنبه و ضربه تازه بالا سه ماه است. خریداران دلار ایالات متحده جامد حرکت صعودی فنی حرکت به دست آورده اند به تازگی، از جمله بیش چهارشنبه، نشان می دهد شاخص دلار در بازار پایین قرار داده شده است. در این میان، بازار NYMEX قیمت معاملات آتی نفت خام به شدت پایین چهارشنبه و ضربه تازه پنج هفته کم، به طور عمده به دلیل شاخص دلار قوی تر ایالات متحده است. خریداران نفت خام هنوز هم کمی به طور کلی کوتاه مدت مزیت فنی است اما اخیرا پژمرده. اگر خریداران نفت خام همچنان به تضعیف است که می تواند نزولی برای توسعه بخش کالا خام، از جمله فلزات گرانبها است. این دو کلید "بازارهای خارج از" استقرار کاملا نزولی برای فلزات گرانبها در بازار چهارشنبه است.

          بعد از ظهر لندن تثبیت طلا به 1،588.50 دلار در مقابل لندن PM قبلی است تعمیر $ 1،607.75.

          با مشخصات فنی، آوریل معاملات آتی طلا قیمت بسته نزدیکتر چهارشنبه در جلسه کم و ضربه پایین تازه 7.5 ماه است. آسیب جدی کوتاه مدت فنی اخیرا تحمیل شده است، از جمله بیش چهارشنبه. قیمت طلا در شتاب چهار هفته روند نزولی در نمودار میله ای روزانه هستند. بعد خریداران طلا حرکت صعودی در کوتاه مدت قیمت هدف برک آوت است که به تولید نزدیک سطح مقاومت جامد فنی در این هفته از $ 1،618.80. در کنار خرس های کوتاه مدت هدف برک آوت حرکت نزولی قیمت بسته شدن قیمت زیر پشتیبانی فنی جامد در پایین ترین سطح از ماه مه 2012 $ 1،538.70. اولین رزیستنس در $ 1،570.00 و پس از آن در $ 1،580.00 دیده می شود. حمایت اول در $ 1،550.00 و پس از آن در $ 1،538.70 دیده می شود. بازار Wyckoff رتبه بندی: 2.5

          مارس نقره معاملات آتی قیمت بسته نزدیکتر جلسه کم و ضربه دیگری تازه شش ماه سه شنبه کم است. آسیب جدی کوتاه مدت فنی در نقره ای تحمیل شده است به تازگی، از جمله بیش چهارشنبه. مارس خرس نقره ای جامد در کوتاه مدت مزیت فنی است. قیمت ها در یک شتاب چهار هفته روند نزولی در نمودار میله ای روزانه هستند. بعدی بولز حرکت صعودی قیمت هدف برک آوت است که بسته شدن قیمت در بالای مقاومت جامد فنی در $ 30.00 در هر اونس رسید. قیمت هدف برک آوت حرکت نزولی بعدی برای خرس بسته شدن قیمت زیر پشتیبانی فنی جامد در $ 28.00 است. مقاومت اول در $ 28.50 و پس از آن در $ 29.00 دیده می شود. حمایت بعدی این است که در پایین امروز از $ 28.27 و پس از آن در $ 28.00 دیده می شود. امتیاز بازار Wyckoff است: 2.5.

          مارس مس NY پایین 465 نقاط را به 360.30 سنت بسته چهارشنبه. قیمت ها بسته نزدیکتر جلسه کم و ضربه تازه هفت هفته کم به عنوان خریداران پژمرده بد. کلید "بازارهای خارج" به طور کامل روند نزولی برای مس چهارشنبه بود، به عنوان شاخص دلار ایالات متحده به شدت بالا بود و قیمت نفت خام به شدت پایین بود. گاو و خرس مس در حال حاضر در سطح کوتاه مدت رشته های فنی بازی. گاو مس حرکت صعودی بعدی هدف شکست در حال هل دادن و بسته شدن قیمت بالاتر از مقاومت جامد فنی به 370.00 سنت است. قیمت هدف برک آوت حرکت نزولی بعدی برای خرس بسته شدن قیمت زیر پشتیبانی فنی جامد در پایین دسامبر 352.30 سنت است. مقاومت در برابر به 362.50 سنت و پس از آن در 365.00 سنت است که در دیده می شود. اولین ساپورت در پایین چهارشنبه 359.75 سنت و پس از آن در 357.50 سنت دیده می شود. امتیاز بازار Wyckoff است: 5.0.

          دنبال من در توییتر را به سرعت دریافت کنید آخرین تحولات بازار. اگر شما در هیئت مدیره هستند، پس شما در حال تجزیه و تحلیل کلیدی و چشم انداز به عنوان سریع و یا به عنوان اغلب به عنوان شما می توانید نیست! دنبال من در توییتر برای بسیار به موقع من درون روز و بعد از ساعت دادخواستها در عمل قیمت فلزات گرانبها. بازار گرانبها باقی خواهد ماند بسیار فعال است. اگر شما می خواهید تجزیه و تحلیل بازار به سرعت و در بعد از ساعت معاملات، پس از آن من تا به دوم چشم انداز بازار فلزات گرانبها را در توییتر دنبال کنید. این برنامه رایگان است، بیش از حد. حساب من @ jimwyckoff است.

          نظر


          • سلام خلیل عزیز من مشکل اینترنت زیاد داشتم سرعت کم قطعی زیاد و .....

            یه ماهی هست وایمکس مبین نت دارم تا حالاش که فوق العاده بوده
            ما زنده به آنیم که آرام نگیریم ...........موجیم که آسودگی ما عدم ماست............

            persian gulf traders

            نظر


            • قیمت جهانی طلا سقوط کرد | چاپ |
              پنجشنبه 03 اسفند 1391 ساعت 12:03
              بینا- علت افت شديدبهاي جهاني طلا انتشار بيانيه جلسه قبلي بانک مرکزي آمريکا در روز گذشته مبني بر تجديدنظرمقامات اين بانک درباره ميزان و مدت اجراي طرح محرکه اقتصادي اعلام شده است.
              به گزارش رویترز، طبق بیانیه نشست قبلی بانک مرکزی آمریکا که روز گذشته منتشر شد برخی از مقامات این بانک معتقدند بانک مرکزی باید قبل از اینکه اجرای طرح محرکه اقتصادی بیش از حد طول بکشد، میزان خرید اوراق قرضه را کاهش دهد یا اجرای این طرح را متوقف کند.
              بر اساس این گزارش، بانک مرکزی آمریکا طی سالهای اخیر با اجرای سه دور طرح محرکه اقتصادی نقش اساسی را در افزایش قیمت جهانی طلا ایفا کرده است. اونس جهانی طلا در برابر چاپ پول ازسوی بانک های مرکزی جهان و کاهش ارزش پول، نقش مهمی را به عنوان یک جایگاه امن برای سرمایه گذاری داشته است.
              بر این اساس، اواخر سال گذشته نشانه هایی از بهبود اقتصاد آمریکا و تردید سرمایه گذاران نسبت به ادامه اجرای سیاستهای انبساطی پولی از سوی بانک مرکزی این کشور نگرش افراد نسبت به طلا را تغییر داد.
              یکی از سرمایه گذاران در شانگهای با اشاره به اینکه روند قیمت جهانی طلا به تصمیم بانک مرکزی آمریکا است تصریح کرد: به احتمال زیاد خریداران فیزیکی طلادر این سطح از بهای طلا به خرید خود ادامه خواهند داد اما سرمایه گذاران بازار با احتیاط قدم بر می دارند و در انتظار حرکت بعدی اونس جهانی طلا هستند.
              وی در ادامه افزود: حرکت بعدی اونس جهانی طلا سطح حمایتی 1527 دلار خواهد بود.
              بر پایه این گزارش، افزایش ارزش دلار نیز بر فشارهای کاهشی قیمت جهانی طلا افزوده است.قیمت جهانی طلا امروز با افت2.6درصدی به سطح 1554 دلار و 49 سنت کاهش یافته است. هر اونس طلای آمریکا نیز امروز به پایین ترین حد طی هفت ماه اخیر رسیده و سطح 1554 دلار و 3 سنت را لمس کرده است .
              ونگ تائو تحلیلگر اقتصادی رویترز اعلام کرده است قیمت جهانی طلا امروز به روند نزولی خود ادامه داده و به سطح 1538-1548 دلار خواهد رسید.

              نظر


              • یک سوال:

                تریدرهایی که به صورت فاندامنتالی معامله می کنند نقاط ورود و خروج از معامله را به صورت مشخص می کنند که در چه قیمتی وارد و یا خارج شوند.

                متشکرم

                نظر


                • تولیدات صنعتی منطقه یورو کاهش یافت

                  سایت طلا : شاخص تولیدات صنعتی منطقه یورو در ماه فوریه بیشتر از پیش بینی های اولیه کارشناسان اقتصادی با کاهش روبرو شده است.





                  • تاریخ ثبت: 03 اسفند 1391 ساعت 15:06
                  • کد خبر: 9811
                  • تعداد بازدید: 189 مرتبه
                  • منبع خبر: سایت طلا
                  • نسخه مخصوص چاپ




                  به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ، کاهش تولیدات صنعتی منطقه یورو در حالی است که اقتصاد اروپا با شدیدترین رکود خود در چهار سال اخیر روبرو شده است.

                  شاخص تولیدات صنعتی منطقه یورو در ماه فوریه به کمتر از 47.3 واحد رسیده است این رقم در ماه ژانویه به 48.6 واحد رسیده بود. رشد اقتصادی منطقه یورو که در سه ماه پایانی 2012 میلادی با افت 0.6 درصدی روبرو شده بود به نظر می رسد در سه ماه نخست 2013 میلادی نیز با رکود اقتصادی روبرو خواهد شد.

                  بانک مرکزی اروپا پیش بینی کرده است رشد اقتصادی منطقه یورو امسال بیش از 0.3 درصد کاهش یابد. رشد اقتصادی منطقه یورو در سال 2012 میلادی نیز بیش از 0.5 درصد کاهش یافته است.

                  انتشار این خبر موجب کاهش ارزش یورو در برابر دلار شد و هر یورو در برابر 1.3197 دلار داد و ستد شده است. شاخص تولیدات صنعتی آلمان بزرگترین اقتصاد منطقه یورو نیز در ماه فوریه به کمتر از 54.1 واحد رسیده است./م


                  نظر


                  • در جواب دوستمون عنوان کنم ما نقطه ورود از بنیادی نمیگیریم .اما نقطه خروج یا تارگت چرا .... از بنیادی میشه گرفت
                    آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                    چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                    نظر


                    • نوشته اصلی توسط خلیل رحمانی نمایش پست ها
                      در جواب دوستمون عنوان کنم ما نقطه ورود از بنیادی نمیگیریم .اما نقطه خروج یا تارگت چرا .... از بنیادی میشه گرفت
                      خسته نباشید آقا خلیل عزیز

                      خلیل جان کسی که هیچی از تحلیل بنیادی نمی دونه و واقعا هیچی فقط در این حد که خبرهای فارکس فکتوری رو بخونه و با فورکست مقایسه کنه :دی از کجا باید شروع کنه؟؟؟ منبع خاصی میشه معرفی کنید؟؟؟

                      فکر کنم بد جایی سوالم رو پرسیدم. ببخشید

                      مرسی

                      تحلیلهای عددی TwiMm

                      قشنگتر از صد هزار تحلیل

                      چون گردنم از مو باریکتره و زورم به روند نمی رسه فقط در جهت روند معامله می کنم

                      نظر


                      • عزیزم در امضاء من یک لینک هست برای اموزش تحلیل بنیادی از اینجا شروع کنید.
                        آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                        چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                        نظر


                        • فردا شنبه هست و انشالله که پورت من درست میشه !

                          دست بچه ها همه طلا که در نبود من بخش بنیادی رو بالا نگه داشتند ، تحلیل ، ترجمه و ... قرار دادند !

                          بسیار خوب ، خودم از روز دوشنبه کل اخبار و گزارش ها پوشش خواهم داد ( ضرب المثل قدیمی ما میگه خر مردم واسه ما سواری نمیده )

                          موفق باشید !
                          آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                          چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                          نظر


                          • سلام
                            علی مبین عزیز مدتی هست که حضور ندارند ایشالله صحیح و سالم باشند و در پناه حق

                            ایشالله شاهد پست های پر بارشون در این هفته باشیم.

                            پیروز باشی علی عزیز
                            .::در ترید آرامش حرف اول را می زند::.
                            https://telegram.me/Cyclicalwaves
                            https://telegram.me/NimaAzaadi




                            نظر


                            • مهندس جان علی حق زیادی به گردن بنده داره ، همیشه همراه من بوده و در نبود من زحمت ترجمه گزارش ها ایشون بعهده گرفتند ! هرچی از ایشون بگم کم هست علی عزیز هم گرفتار هست و به زودی به ما خواهند پیوست !تنمون سالم انشالله ، تا آخرین نفس خواهیم بود !
                              آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                              چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                              نظر


                              • صبح Kitco خلاصه فلزات: طلا در نزدیکی بدون تغییر به عنوان بولز سعی کنید برای ایجاد ثبات در بازار

                                جمعه فوریه 22، 2013 08:27

                                شده (Kitco اخبار) - قیمت معاملات آتی طلا در حال معامله در نزدیکی پایدار در ایالات متحده در اوایل معاملات جمعه. بازار توقف پس از تار و مار حرکت نزولی اخیر قیمت ها که دیدم طلا پنجشنبه 8.5 ماه کم. خرس در دستور فنی در کوتاه مدت بازار طلا و نقره است.

                                آوریل COMEX طلا آخرین معامله 1.10 $ در $ 1،577.50 در هر اونس رسید. طلای نقدی آخرین نقل شده است 2.20 $ در $ 1،579.75. مارس COMEX نقره ای آخرین معامله تا 0.043 $ در $ 28.74 در هر اونس رسید.

                                در اخبار شبانه، تازه شش هفته ای کم در برابر ارز یورو دلار آمریکا در تازه اخبار ناامید کننده اقتصادی اتحادیه اروپا رسید. بانک مرکزی اروپا گفت که بانک های اروپایی در بازپرداخت وام های دراز مدت بهره از بانک مرکزی اروپا (ECB) در نرخ کندتر از انتظار می رود، که منجر به ایده های ECB نخواهد شد سفت سیاست های پولی خود را هر زمان به زودی. همچنین در روز جمعه کمیسیون اروپا پیش بینی اقتصاد اتحادیه اروپا قرارداد (0.3٪) برای سال دوم در یک ردیف در سال 2013. نرخ بیکاری در یونان و اسپانیا در 27٪ در سال 2013، پیش بینی با پرتغال در آینده در حدود 17 درصد است. خبر مذکور را تحت الشعاع قرار خبری که اعتماد به نفس کسب و کار آلمان در ماه فوریه افزایش یافته است. bunds آلمان نیز روز جمعه بر روی داده ها به طور کلی افسرده بیرون آمدن از اتحادیه اروپا تقویت شدند. همچنین عدم قطعیت در میان سرمایه گذاران اروپایی در خصوص انتخابات آینده ایتالیا که در آغاز این تعطیلات آخر هفته وجود دارد. هفته آینده مزایده اوراق قرضه دولت ایتالیا خواهد بود شاخص های کلیدی تمایلات سرمایه گذاران به سمت ایتالیا پس از انتخابات است. پس از یک دوره کوتاه از داده های بهتر اقتصادی بیرون آمدن از اتحادیه اروپا، به تازگی اطلاعات اقتصادی اتحادیه اروپا تبدیل شده است افسرده تر است.

                                فدرال رزرو سنت لوئیس جیمز بولارد، رئیس جمهور، گفت: در CNBC صبح روز جمعه که سیاست های پولی بانک فدرال "آسان" برای مدت زمان طولانی باقی خواهد ماند. "با این حال، او اضافه کرد که عدم اطمینان اقتصادی جهانی کاهش یافته است. سخنان بولارد کار به کاهش نگرانی ها در بازار است که فدرال رزرو شروع به عقب نشینی در مورد سیاست پولی آسان خود را زودتر و نه بعد از آن.

                                شاخص دلار ایالات متحده است کمی پایین تر در اوایل جمعه است اما معلق در هوا در نزدیکی بالا سه ماه است. خریداران دلار ایالات متحده قوی حرکت صعودی فنی حرکت به دست آورده اند به تازگی، نشان می دهد شاخص دلار در بازار پایین قرار داده شده است که قیمت یک وری می تواند روند رو به بالاتر در کوتاه مدت است. در ضمن، معاملات آتی نفت خام بازار NYMEX نفت کمی بالاتر اوایل جمعه اما معلق در هوا در نزدیکی یک کم شش هفته. خریداران نفت خام پژمرده بد این هفته است. اخیر فروش نفت خام و قوی تر شاخص دلار ایالات متحده عوامل نزولی بخش کالا اولیه، از جمله فلزات گرانبها است.

                                هیچ داده ای بزرگ اقتصادی ایالات متحده به علت برای آزادی جمعه وجود دارد.

                                صبح داده می شود در لندن تثبیت طلا به 1،580.00 دلار در مقابل لندن PM قبلی است تعمیر $ 1،577.00.

                                با مشخصات فنی، آوریل معاملات آتی طلا را دیده اند، در کوتاه مدت آسیب جدی فنی تحمیل اخیرا. قیمت طلا در شتاب پنج هفته روند نزولی در نمودار میله ای روزانه هستند. با این حال، بازار طلا است که هنوز فروش بکار، از نظر فنی، در صورت کوتاه مدت، و با توجه به مدت حداقل یک جهش صعودی اصلاحی خیلی زود است. بعد خریداران طلا حرکت صعودی در کوتاه مدت قیمت هدف برک آوت است که به تولید نزدیک سطح مقاومت جامد فنی در این هفته از $ 1،618.80. در کنار خرس های کوتاه مدت هدف برک آوت حرکت نزولی قیمت بسته شدن قیمت زیر پشتیبانی فنی جامد در پایین ترین سطح از ماه مه 2012 $ 1،538.70. اولین رزیستنس در بالا یک شبه از $ 1،587.00 و پس از آن در $ 1،600.00 دیده می شود. حمایت اول در $ 1،570.00 و پس از آن در $ 1،560.00 دیده می شود.

                                مارس نقره معاملات آتی قیمت چهارشنبه ضربه کم شش ماه به عنوان آسیب جدی کوتاه مدت فنی تحمیل شده است. مارس خرس نقره ای جامد در کوتاه مدت مزیت فنی است. قیمت ها در شتاب پنج هفته روند نزولی در نمودار میله ای روزانه هستند. بعدی بولز حرکت صعودی قیمت هدف برک آوت است که بسته شدن قیمت در بالای مقاومت جامد فنی در $ 30.00 در هر اونس رسید. قیمت هدف برک آوت حرکت نزولی بعدی برای خرس بسته شدن قیمت زیر پشتیبانی فنی جامد در $ 28.00 است. اولین رزیستنس در بالا یک شبه از $ 28.895 و پس از آن در $ 29.00 دیده می شود. حمایت بعدی این است که در پایین ترین سطح این هفته $ 28.27 و پس از آن در $ 28.00 دیده می شود.

                                دنبال من در توییتر را به سرعت دریافت کنید آخرین تحولات بازار. اگر شما در هیئت مدیره هستند، پس شما در حال تجزیه و تحلیل کلیدی و چشم انداز به عنوان سریع و یا به عنوان اغلب به عنوان شما می توانید نیست! دنبال من در توییتر برای بسیار به موقع من درون روز و بعد از ساعت دادخواستها در عمل قیمت فلزات گرانبها. بازار گرانبها باقی خواهد ماند بسیار فعال است. اگر شما می خواهید تجزیه و تحلیل بازار به سرعت و در بعد از ساعت معاملات، پس از آن من تا به دوم چشم انداز بازار فلزات گرانبها را در توییتر دنبال کنید. این برنامه رایگان است، بیش از حد. حساب من @ jimwyckoff است.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X