اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های اقتصادی (بنیادی)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #61
    هفته ای پرآشوب شاهد سقوط دلار بوده است اما بخوبی تا اندازه ای احیا شد

    تاریخ آپدیت :
    28 سپتامبر 2015


    دلار بر سر آمار سفارشات کالاهای بادوام غیر موثر برای مدتی دچار نزول شد. این سقوط بخصوص در برابر یورو قدرتمند بود، که از سوی دراگی صرفا با کلماتی عادی متمایل به کاهش نرخ بهره استقبال شد. در عین حال سرنوشت تغییر یافت همچنانکه خانم یلن با لحنی متمایل به افزایش نرخ بهره غافلگیر شد، با تاکید بر روی این موضوع که افزایش نرخ بهره در سال 2015 مطمئنا در بین گزینه ها قرار دارد. برآورد نهایی از تولید ناخالص داخلی برای سه ماهه دوم در ایالات متحده با رقمی بهتر از انتظار برابر با 3.9% رشد سالانه از پیش بینی ها بالاتر رفت. در جایی دیگر، دلار استرالیا با رقم ضعیف دیگری از سوی چین در تلاش بود و دلار کانادا در برابر دلار ایالات متحده آمریکا به سقفی در 11 سال گذشته دست یافت، در عین حال این ارزهای کامادیتی احیا شدند.

    شاخص اعتماد مصرف کننده ایالات متحده، انتشار آمار اشتغال ADP، GDP کانادا و افزایشی در گزارش بشدت مهم ماهانه اشتغال ایالات متحده ، مهمترین خبرهای این هفته هستند.



    * بیشترین مقدار تقاضا به ترتیب: دلار ایالات متحده آمریکا USD - دلار نیوزلند NZD

    * بیشترین مقدار عرضه به ترتیب: دلار استرالیا AUD - پوند انگلستان GBP

    * بیشترین درصد بازدهی: 3.78% ( حاکی از روند در بازار میباشد )

    * بهترین جفت ارز معاملاتی با تغییر نیافتن ریسک های معاملاتی : فروش AUDUSD

    نظر


    • #62
      ارزش دلار کاهش یافته است، اما نه آنقدر زیاد که از میدان بدر شود

      گزارش اشتغال NFP ماه سپتامبر ناامیدی بزرگی را به نمایش گذاشت، که نشان دهنده افزایش کم فروغ مشاغل به میزان 142000 موقعیت شغلی بود، بسیار پایین تر از رقم 201000 پیش بینی شده توسط تحلیلگران. در همین حال، نرخ بیکاری با عنایت به کاهش بیشتر در نرخ مشارکت نیروی کار، با کاهش تا 62.4%، که بدترین نرخ از اکتبر 1977 به این سو می باشد، بدون تغییر در رقم 5.1% باقی ماند. علاوه بر این، دستمزد بدون تغییر ماند که نشانگر فشارهای کاهش یافته و آرام گرفته تورمی می باشد. گزارش منفی انتظارات برای یک افزایش نرخ بهره در کوتاه مدت را کاهش می دهد. آیا این روند کاهشی ادامه خواهد یافت؟

      تصمیم نرخ بهره در ژاپن، استرالیا و بریتانیا و بیانیه پر اهمیت پس از نشست FOMC رویدادهای اصلی در تقویم بازار ارزی هستند.



      * بیشترین مقدار تقاضا : دلار کانادا CAD

      * بیشترین مقدار عرضه: دلار ایالات متحده آمریکا USD

      * بیشترین درصد بازدهی: 1.38% ( حاکی رنج و تثبیت در بازار میباشد )

      * بهترین جفت ارز معاملاتی با تغییر نیافتن ریسک های معاملاتی : خرید NZDUSD

      نظر


      • #63
        باسلام خدمت دوستان محترم
        لطفا بفرمایید از چه آدرسی میتوانم واچ مارکتینگ پست بالا را داشته باشم ممنون میشم

        نظر


        • #64
          نوشته اصلی توسط bnaghdee نمایش پست ها
          باسلام خدمت دوستان محترم
          لطفا بفرمایید از چه آدرسی میتوانم واچ مارکتینگ پست بالا را داشته باشم ممنون میشم
          با سلام خدمت شما دوست عزیز

          این جدول بازدهی میباشد که هر هفته دستی محاسبه شده و در جدول منظم ارایه می گردد و بابت تاخیر عذر خواهی میکنم

          نظر


          • #65
            فدرال رزرو نرخ بهره را بالا برد، تغییر فاحشی اتفاق نیفتاد و آسمان به زمین نیامد

            فدرال رزرو نرخ بهره را برای نخستین بار ، در تقریبا یک دهه گذشته افزایش داد که نشان دهنده ایمان و باور به رشد در اقتصاد ایالات متحده می باشد. این بانک مرکزی نرخ بهره را با 0.25 واحد تغییر تا بین 0.25% و 0.50% افزایش داد. سیاست گذاران بر این نکته تاکید دوباره کردند که اقتصاد ایالات متحده بخوبی عمل می کند و انتظار می رود بهبودی بیشتری یابد. بازار کار با دستیابی به نرخ بیکاری 5% بطور قابل ملاحظه ای پیشروی داشته است. علاوه بر این، تورم انتظار می رود طی میان مدت به سمت هدف 2% افزایش یابد. مقامات Fed اظهار داشتند که افزایش نرخ بهره آغاز اجرای یک چرخه سیاست انقباضی "تدریجی" می باشد.دلار پس از این اتفاق در برابر اغلب ارزهای بازار تقویت شد.

            داده های تولید ناخالص داخلی ایالات متحده و کانادا، سفارشات کالاهای بادوام و مدعیان بیکاری ایالات متحده مهمترین عناوین خبری پیش از تعطیلات کریسمس می باشند



            * بیشترین مقدار تقاضا : دلار نیوزلند NZD

            * بیشترین مقدار عرضه: پوند انگلستان GBP

            * بیشترین درصد بازدهی: 2.37% ( حاکی رنج و تثبیت در بازار میباشد )

            * بهترین جفت ارز معاملاتی با تغییر نیافتن ریسک های معاملاتی : فروش GBPNZD

            نظر


            • #66

              بازارها سال 2016 را با نزول آغاز کردند، و این منجر به ایجاد "تمایلات ریسک گریزی" شده است


              گزارش NFP ایجاد 292000 موقعیت شغلی را در طول ماه دسامبر که انتهای پرونده سال 2015 می باشد نشان داد. تنها گزارش ناامید کننده در میزان دستمزدها بود، که در واقع سقوط نسبتا آرامی داشت، اما در صورتیکه رشد مشاغل ادامه یابد، طبق نظر تحلیلگران افزایش دستمزد باید شتاب بگیرد. از آنجاییکه نگرانی های درباره چین، بهای در حال سقوط نفت خام و ترسهای مختلف ژئوپولتیک، همه و همه باعث آغاز نگرانهایی شده است، این تغییرات آرامش کمی را برای سرمایه گذاران به ارمغان آورد. این وضعیت به نفع یورو و ین ژاپن در برابر دلار است این در حالیست که به زیان باقی ارزهای مقابل دلار می باشد.

              ذخایر نفت خام ایالات متحده، داده اشتغال استرالیا، تصمیم نرخ بهره بریتانیا، خرده فروشی ایالات متحده، شاخص های PPI و تمایلات مصرف کننده در لیست مراقت ما قرار دارند. اینها مهمترین عناوین خبری این هفته هستند. با ما باشید تا گشتی در اخبار محرک بازار بزنیم.



              * بیشترین مقدار تقاضا : ین ژاپن JPY

              * بیشترین مقدار عرضه: دلار استرالیا AUD

              * بیشترین درصد بازدهی: 7.08% ( حاکی از وجود ریسک در بازار میباشد )

              * بهترین جفت ارز معاملاتی با تغییر نیافتن ریسک های معاملاتی : فروش AUDJPY

              نظر


              • #67
                میزان معاملات خالص خرید دلار در برابر ارزهای اصلی بیش از پیش کاهش پیدا کرد

                نگرانی ها دربارۀ کندی رشد اقتصاد جهانی بر ریسک پذیری سرمایه گذاران فشار وارد کرد که در پی نوسانات قیمت نفت و عملکرد نامساعد بازار سهام چین است‪. ‬آمار اقتصادی منتشر شده در خلال هفته حمایت زیادی از دلار نکردند‪. ‬این آمار نشان دادند که خرده فروشی در ایالات متحده در دسامبر در مقیاس ماهیانه ‪0.1% ‬افت کرد، صادارت، بهای واردات و شاخص بهای تولیدکننده افت کردند‪. ‬تولید صنعتی یک رکورد کاهش ماهیانۀ دیگر پیدا کرد که سومین کاهش متوالی برای آن محسوب می شود، هرچند پس از کاهش ‪0.9‬درصدی ماه نوامبر، ‪0.4% ‬افت پیدا کرده بود‪. ‬کاهش قیمت بنزین منجر به انتشار آمار ضعیف برای فروش شد‪. ‬کاهش فروش نیز نشان دهندۀ ضعف مخارج مصرف کننده است که این موضوع نیز نشان دهندۀ رشد تولید ناخالص داخلی برای سه ماهۀ چهارم می باشد‪. ‬از طرف دیگر، شاخص ضریب اطمینان مصرف کننده متعلق به دانشگاه میشیگان برای دسامبر رشد پیدا کرد که بازتاب دهندۀ ادامۀ پیشرفت در بازار کار است‪



                * بیشترین مقدار تقاضا : دلار کانادا CAD

                * بیشترین مقدار عرضه: ین ژاپن JPY

                * بیشترین درصد بازدهی: 4.33% ( حاکی از وجود ریسک در بازار میباشد )

                * بهترین جفت ارز معاملاتی با تغییر نیافتن ریسک های معاملاتی : خرید CADJPY
                ویرایش توسط FundTrader : https://www.traderha.com/member/3510-fundtrader در ساعت 01-25-2016, 06:14 PM

                نظر


                • #68
                  خرید دلار در آستانۀ تصمیم فدرال ریزرو؟

                  گزارش های اقتصادی مهم، تصویری درهم آمیخته از اقتصاد ایالات متحده ارائه می دهند. تورم از رقم 0.5% در دسامبر به رقم 0.7% افزایش یافت درحالیکه تورم پایه به 2.1% رسید که بالاتر از نرخ هدف 2% است. اما بهای مصرف کننده در ژانویه در مقیاس ماهیانه 0.1% افت پیدا کرد. شاخص تولیدی فدرال ریزرو فیلادلفیا در دسامبر به منفی 3.5 و شاخص تولیدی فدرال ریزرو شیکاگو به منفی 0.22 رسیدند که شواهدی برای رکود بیش از پیش بخش تولید هستند. این شاخص ها در ماه قبل به ترتیب در منفی 10.2 و منفی 0.36 به سر می بردند. بهای مسکن در بیست شهر ایالات متحده در نوامبر 5.8% افزایش پیدا کرد که بیشتر از رقم افزایش 5.5% ثبت شده در اکتبر است. همزمان اعلام شد که جواز ساخت مسکن در دسامبر 3.9% کاهش و شروع ساخت مسکن نیز 2.5% کاهش داشته اند در حالیکه فروش مسکن غیرنوساز پس از رشد 10.5درصدی نوامبر، 14.7% رشد پیدا کرد. روند مثبت بهای مسکن علامت خوبی از قدرت بازار مسکن است از طرف دیگر رشد تعداد مدعیان جدید بیکاری نشانه ای از ضعف بازار کار بود. شاخص های ضعیف تورم و تولیدی، بازتاب دهندۀ ضعف تقاضا هستند.

                  عرضه و تقاضای در هفته گذشته :



                  بیشترین مقدار عرضه و تقاضا به ترتیب مربوط به ین ژاپن و دلار استرالیا با درصد 3.03 میباشد که با تغییر نیافتن ریسک های معاملاتی می توان اقدام به خرید AUDJPY نمود.

                  عرضه و تقاضا در ماه ژانویه که بر اثر تنش های بین المللی و ریسک های موجود برای اقتصاد جهانی به خصوص از سوی چین وجود داشت باعث ریسک گریزی شد که در این بین ارزهای ایمن همچون دلار آمریکا و ین ژاپن مورد تقاضا قرار گرفتند .

                  نظر


                  • #69
                    بیانیۀ حامی کاهش نرخ بهرۀ فدرال ریزرو بر دلار فشار وارد می کنند



                    تاریخ آپدیت: 09 فوریه 2016

                    آمار منتشر شده در طی هفته نشان دادند که رشد اقتصادی ایالات متحده به شدت کاهش پیدا کرده و از رقم 2% در سه ماهۀ سوم به رقم 0.7% در سه ماهۀ چهارم رسیده است. مخارج مصرف کننده که در نوامبر در مقیاس ماهیانه 0.5% افزایش پیدا کرده بودند در ماه دسامبر تغییری نداشتند. اما درحالیکه مخارج مصرفی تغییری نداشت، درآمد فردی با همان سرعت در مقیاس ماهیانۀ ماه قبلش 0.3% رشد پیدا کرد. شاخص بهای مخارج مصرفی فردی که شاخص مورد توجه فدرال ریزرو است پس از رشد 0.4درصدی در نوامبر در مقیاس سالیانه در دسامبر 0.6% رشد پیدا کرد. شاخص پایۀ مخارج مصرفی پایه در 1.4% ثابت باقی ماند. تورم به وضوح با سرعت آهسته ای به سمت نرخ هدف 2% در حرکت است. افت سفارشات کالاهای بادوام در دسامبر و ادامۀ رکود در بخش تولید که پس از انتشار کاهش شاخص مدیران خرید بخش تولید ISM مشخص شد. بیانیۀ فدرال ریزرو به اندازه ای که سرمایه گذاران انتظار داشتند حامی نرخ نبود

                    نظر

                    پردازش ...
                    X