اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های اقتصادی (بنیادی)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #31
    تاریخ آپدیت : 20 سپتامبر 2014

    بیشترین تقاضا
    : دلار کانادا

    بیشترین عرضه: ین ژاپن



    دلار با پيشروي در برابر اغلب ارزها در پس زمينه نشست FOMC هفته مثبت ديگري را رقم زد. هفته پيش رو اخباري از سخنراني ماريو دراگي، شاخص فضاي كسب و كار آلمان، فروش خانه هاي نوساز ايالات متحده و سفارشات كالاهاي بادوام ايالات متحده در ميان ديگر اخبار به چشم مي خورد.

    FOMC زبان خود در ارتباط با نرخ هاي بهره را تغييري نداد، اما اشاراتي به يك استراتژي خروج نموده و پيش بيني هايي را ارايه داد كه نشان دهنده نرخ هاي بهره بالاتري در سال 2015 مي باشد. در نهايت اين بيان FOMC باعث تقويت دلار گرديد.

    اسكاتلند در رفراندومي تاريخي به استقلال خود از بريتانيا راي منفي داد. پيروزي كمپين "راي منفي به استقلال" با برجاي گذاشتن 307 سال تاريخچه اتحاد در اين كشور قاطعيتي بيش از آنچه در نظرسنجي ها نشان داده بود داشت. پوند با واكنش به نتايج در يك حركت صعودي افزايش يافت اما در نهايت حقيقت خود را به فراموشي سپرد.

    در منطقه يورو، نخستين بخش از وامهاي مورد نظر (TLTRO ها) با پذيرش ضعيفي از سوي دريافت كنندگان مواجه شد. آيا اين دلالت بر اقدام بيشتري از سوي ECB دارد؟

    ين ژاپن بابت كاهش اعتبار حاصل از ارزيابي اقتصادي صدمه ديد

    دلار استراليا قادر به سود بردن از محرك اقتصادي بكار رفته توسط چين نگرديد و در نهايت سقوط كرد.

    نظر


    • #32
      تاریخ آپدیت: 14 اکتبر 2014

      لینک دانلود کلیپ : http://bestinfo2010.com/userfiles/Kh/An/An-20141014.rar

      ارادتمند

      نظر


      • #33
        تاریخ آپدیت : 23 دسامبر 2014

        دلار همچنان یکه تاز در بازارهای مالی است . آيا تقویت دلار در طول مدت كوتاه تعطيلات نيزادامه خواهد يافت؟

        هفته گذشته رياست فدرال رزرو ژانت يلن در اشاره به افزايش نرخ بهره از عبارت "صبر" بجاي "زمان قابل توجه" استفاده نمود. اين حركت موجب آرامش بخشيدن به بازارها گرديد كه در ترس از تغيير سياست ناگهاني قرار داشتند. اگرچه، در كنفرانس مطبوعاتي در واقع ضمن خشنود بودن درباره سقوط بهاي نفت خام، محتويات درباره بازار كار و صحبت درباره افزايش نرخ بهره در سال 2015 بنظر تمايل ايشان به افزايش نرخ بهره بود. در اروپا، توضيح ديگري از سوي ECB درباره اينكه برنامه QE اين منطقه در ماه ژانويه آغاز خواهد شد ارز اين كشور را تقويت كرد. دلار استراليا بار ديگر نزول كرد و ين به سقوط خود در كنار ديگر ارزها ادامه داد.

        داده GDP كانادا و ايالات متحده، سفارش كالاهاي با دوام ايالات متحده، فروش منازل مسكوني جديد، ومدعيان بيكاري موضوعات اصلي و عمده در تقويم بازار ارز هفته يش رو مي باشد.

        نظر


        • #34
          تاریخ آپدیت: 6 ژوئیه 2015

          درست قبل از پایان سال 2014، مدعیان بیکاری ایالات متحده با افزایشی 17000 نفری و دستیابی به عدد 298000 در تعداد مدعیان جدید بیکاری بازار را ناامید نمود. اگرچه، شاخص اعتماد مصرف کننده، که پیش از آن منتشر گردید، در پی اعلام عدد 91 در ماه نوامبر، تا 92.6 برگشت نمود، به این نشان که مصرف کنندگان در پایان سال به اعتماد بیشتری نسبت به ابتدای سال دست یافته اند. شاخص PMI بخش تولید موسسه ISM ضعیف ظاهر شد، اما افق درخشانی را برای بخش اشتغال داشتیم. در منطقه یورو، رویدادهای غم انگیزی از یونان منتشر شد، که در آن این کشور در میان شک و تردیدها درباره کمک مالی و نشانه هایی از اینکه برنامه QE در حال استقرار می باشد در حال آماده شدن برای انتخابات هستند. این موضوع باعث کاهش ارزش یورو تا 1.20 گردید. دلار در برابر دیگر ارزهای اصلی بازار افزایش یافت و در برابر افزایش ارزش دلار کانادا، که این ارز نیز از سوی سقوط ارزش دیگری در بهای نفت خام رنج برد مقاومت و پایداری نمود.



          دلار سال 2015 را طوفانی آغاز نمود، بخصوص در برابر یورو که کاهش ارزش زیادی را تجربه نمود. و حالا، فعالیت معاملاتی در بازارها با رویدادهای پیش رو در این هفته به نوسان کامل خود باز می گردد
          یک افزایش در داده اشتغال بخش غیرکشاورزی
          بیانیه نشست FOMC

          نظر


          • #35
            تاریخ آپدیت: 26 ژانویه 2014

            نکته: دلار آمریکا و ین ژاپن در یک راستا حرکت کرده اند و ار طرفی ارزهای کالای در یک جهت هستند و از سمت دیگر ارزهای اروپایی تقریبا در یک بازه هستند و این خود نشانه بر وجود ریسک سیستماتیک در بازار میباشد

            پس هفته قبل را کندوکاور میکنیم که به این نتایج رسیدیم:
            اعلامیه دراگی درباره برنامه وسیع خرید اوراق قرضه بود که بیش از هزار میلیارد یورو را در سیستم اقتصادی این ناحیه تزریق خواهد نمود. روند 60 میلیارد یورو در ماه و اندازه خرید برنامه ریزی شده از انتظارات فراتر رفت و این گزینه را بوجود آورد تا برنامه این برنامه را بسته به انتظارات تورمی تمدید کنند. اغلب این خریدها توسط بانکهای مرکزی هر کشور انجام خواهد شد. این باعث تضعف یورو در مقابل دلار آمریکا ، ین ژاپن ، پوند انگلیس و فرانک سوئیس شد ( تاثیر بر روی ارزهای اروپایی )

            تولید ناخالص داخلی چین بالاتر از انتظارات اعلام گردید ( تاثیر بر روی ارزهای کالای )

            تورم ضعیف در نیوزلند به دلار این کشور صدمه زد. به طوریکه بیشترین عدد منفی بازدهی جدول را به خود اختصاص داد و به بالای 5 درصد رسید. که بیشترین مقدار افت بازدهی را به ترتیب در برابر دلار آمریکا و ین ژاپن به خود اختصاص داد. ( ( تاثیر بر روی ارزهای کالای )

            بعضا به دلیل انتشار بیانیه ای که یک تصمیم متفق القول برای عدم بالا بردن نرخ بهره را نشان داد پوند در برابر دلار آمریکا و ین ژاپن عرصه شد ( تاثیر بر روی ارزهای اروپایی )
            توجه داشته باشید زمانی که بحث ریسک سیستماتیک به میان می آید میبایست یک سری عوامل باشند که بازارها همه را تحت پوشش انتشاری خود قرار دهند و باعث جابه جایی گردند.



            برای آگاهی از مهمترین رویدادهای هفته با ما همراه باشید

            نظر


            • #36
              تاریخ آپدیت: 2 فوریه 2014

              دلار هفته ای بدون روند را تجربه نمود، که در این هفته بر افزایش های این ارز در برابر ارزهای کالایی متمرکز شده بود.

              مدعیان بیکاری ایالات متحده 43000 نفر تا کمترین میزان خود در 15 سال گذشته کاهش یافت که نشانگر برداشتن گامهایی بلند در جهتی درست است. اقتصاددانان انتظار کاهش این داده تا 301000 را داشتند.

              در ابتدای هفته، Fed نشست ماهانه سیاست گذاری خود را برگزار نمود و عبارت "صبر" در رابطه با افزایش احتمالی نرخ بهره را تکرار نمود. اگرچه سیاست گذاران بیشتر نگران تحولات بین المللی و تاثیر احتمالی بر روی رشد آتی ایالات متحده بودند.

              Fed نیز عنوان کرد که بازار کار رشد بیشتری داشته و میزان هزینه کرد خانوار بطور متعادلی افزایش یافته است که بواسطه بهای پایین انرژی تقویت شده است.


              محرک های عمده بازار ارزی برای این هفته:
              افزایش تدریجی داده اشتغال بخش غیرکشاورزی ایالات متحده

              تصمیم های نرخ بهره استرالیا و بریتانیا

              نظر


              • #37
                تاریخ آپدیت: 10 فوریه 2014

                دلار پیش از بر جای گذاشتن برگشت جزئی در اکثر روزهای نخستین هفته ماه فوریه از مسیر خود عقب ماند

                پس از تعدادی ارقام با تاثیرگذاری کم از سوی ایالات متحده، آمار اشتغال بخش غیرکشاورزی با 257000 افزایش در موقعیت های شغلی و پس از تجدید نظری با افزودن 147000 شغل دیگر از انتظارات فراتر رفت. موضعیت های شغلی تمام وقت با صعود 777000 شغلی برای نخستین بار از جولای 2008 به این سو به بیش از 120 میلیون شغل دست یافت. یک برگشت بهمراه 0.5 صعود در مقیاس ماهانه در میزان دستمزد که بسیار مورد نیاز بود نیز مشاهده شد. این افزایش دلار را قادر ساخت تا هفته کاری را پرقدرت و صعودی به پایان برساند.

                در منطقه یورو، برخی ارقام تحت تاثیر وخیم شدن اوضاع یونان قرار گرفت. گفتگوها آماده ادامه یافتن هستند همچنانکه مهلت به پایان خود نزدیک می شود.

                در آنسوی دریاها، بانک مرکزی استرالیا کاهش نرخ بهره را در پیش گرفت و بهای نفت خام با پشتیبانی از دلار کانادا بخوبی مسیر احیا را در پیش گرفت.

                همچنین پوند از یک برگشت صعودی سود برد که بواسطه افزایش در شاخص PMI بود.

                حال، ما داده اشتغال استرالیا، گزارش تورم بریتانیا، خرده فروشی و شاخص تمایلات مصرف کننده ایالات متحده را بعنوان محرک های اصلی و عمده بازار پیش رو داریم.




                بزرگترین عدد بازدهی 2.8 درصد میباشد که این خود نشانه بر نبودن روند رد بازار ارز محسوب میشود. دلار کانادا به دلیل کاهش در نرخ بهره و دارا بودن ریسک غیر سیستماتیک ، رفتاری متفاوت از ارزهای کالایی را از خود نشان داده است . در این بین ین ژاپن بیشترین عرضه را به خود اختصاص داده است .
                آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                نظر


                • #38
                  تاریخ آپدیت : 17 فوریه 2015


                  مرور هفته گذشته
                  :
                  خرده فروشی ایالات متحده پیرو یک افت 0.9% در ماه دسامبر بطور غیرمنتظره ای 0.8% در ماه ژانویه کاهش یافت. بهای پایین نفت خام همانطور که قبلا برآورد شده بود میزان فروش را تقویت ننمود و اقتصاددانان برای شاخص اعتماد مصرف کننده نیز رقمی دقیق را اعلام نکردند. با این وجود، تحلیلگران هنوز بر این باورند میزان فروش در سایه بهبودیهای در حال پیشرفت در بازار کار و قیمت های پایین افزایش خواهد یافت.

                  در منطقه یورو، امیدها درباره یافتن راه حلی برای یونان، با وجود تلاشهای فراوان، با اعداد رشد اقتصادی آلمان در هم آمیخت و در بریتانیا، تمایل کارنی به افزایش نرخ بهره به افزایش قدرت استرلینگ کمک نمود.

                  دلار استرالیا توسط داده های ضعیف اشتغال تحت فشار نزولی قرار گرفتند و دلار کانادا همچنانکه این ارز به تندی بهمراه بهای نفت خام کاهش یافت نزول نمود.

                  ریسک های این هفته
                  :
                  شاخص تمایلات اقتصادی، داده اشتغال بریتانیا، بیانیه پس از نشست FOMC و کنفرانس خبری پس از نشست FOMC. اینها رویدادهای اصلی در تقویم بازار ارزی برای این هفته می باشد.

                  استراتژی هفته:
                  با توجه به تحلیل ریسک و بازده در هفته پیش رو بازاری با روند ضعیف به همین روال هفته گذشته را انتظار داریم مگر اینکه ریسک های این هفته باعث تعییر و تحولاتی در بازدهی ایجاد نمایند.

                  آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                  چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                  نظر


                  • #39
                    تاریخ آپدیت : 09 مارس 2015

                    مرور هفته گذشته:

                    هنوز عدد قدرتمند دیگری از سوی بازار اشتغال ایالات متحده در راه است. انتشار داده NFP افزایشی قدرتمندانه تا 295000 موقعیت شغلی در ماه فوریه را به نمایش گذاشت در حالیکه نرخ بیکاری تا حداقل خود در 6.5 سال گذشته یعنی 5.5% سقوط کرد. ناامیدی حاکم بر بازار بر سر رشد کند دستمزدها بوده است. این شانس های افزایش نرخ بهره در ماه ژوئن را بالا می برد. این وضعیت ، ارزش دلار را در برابر تمامی ارزهای روبرویش تقویت نمود. در حوزه یورو، دراگی عزم خود را در باجرا گذاشتن برنامه QE بنمایش گذاشت و ارزش یورو کاهش یافت. پوند نیز بدنبال یورو نزول ارزش را تجربه کرد. در جایی دیگر گرایش صعودی در نرخ بهره BoC به دلار کانادا یاری رساند و باعث افزایش ارزشش شد، ضمن اینکه هیچگونه کاهشی از سوی RBA در نرخ بهره همچنان باعث ادامه تقاضای دلار استرالیا شد. تمام این تاثیرات گفته شده با انتشار داده قدرتمند NFP رنگ باخت.


                    ریسک های این هفته:

                    یک تصمیم نرخ بهره در نیوزلند، ارقام اشتغال از سوی استرالیا و کانادا، خرده فروشی، شاخص بهای تولید کننده (PPI)، مدعیان بیکاری و شاخص تمایلات مصرف کننده از سوی ایالات متحده از جمله مهمترین رویدادهای حاضر در تقویم بازار ارز می باشد.

                    نظر


                    • #40
                      نوشته اصلی توسط PCMAnalyst نمایش پست ها
                      تاریخ آپدیت : 09 مارس 2015

                      مرور هفته گذشته:

                      هنوز عدد قدرتمند دیگری از سوی بازار اشتغال ایالات متحده در راه است. انتشار داده NFP افزایشی قدرتمندانه تا 295000 موقعیت شغلی در ماه فوریه را به نمایش گذاشت در حالیکه نرخ بیکاری تا حداقل خود در 6.5 سال گذشته یعنی 5.5% سقوط کرد. ناامیدی حاکم بر بازار بر سر رشد کند دستمزدها بوده است. این شانس های افزایش نرخ بهره در ماه ژوئن را بالا می برد. این وضعیت ، ارزش دلار را در برابر تمامی ارزهای روبرویش تقویت نمود. در حوزه یورو، دراگی عزم خود را در باجرا گذاشتن برنامه QE بنمایش گذاشت و ارزش یورو کاهش یافت. پوند نیز بدنبال یورو نزول ارزش را تجربه کرد. در جایی دیگر گرایش صعودی در نرخ بهره BoC به دلار کانادا یاری رساند و باعث افزایش ارزشش شد، ضمن اینکه هیچگونه کاهشی از سوی RBA در نرخ بهره همچنان باعث ادامه تقاضای دلار استرالیا شد. تمام این تاثیرات گفته شده با انتشار داده قدرتمند NFP رنگ باخت.


                      ریسک های این هفته:

                      یک تصمیم نرخ بهره در نیوزلند، ارقام اشتغال از سوی استرالیا و کانادا، خرده فروشی، شاخص بهای تولید کننده (PPI)، مدعیان بیکاری و شاخص تمایلات مصرف کننده از سوی ایالات متحده از جمله مهمترین رویدادهای حاضر در تقویم بازار ارز می باشد.

                      جدول در اول هفته اشتباه محاسبه شد ، تصحیح آن در زیر میباشد :

                      نظر


                      • #41
                        تاریخ آپدیت : 17 مارس 2015

                        مروری بر هفته پیش:

                        هفته گذشته بازار اشتغال ایالات متحده قدرت مجددی را با سقوط 36000 نفری در تعداد مدعیان بیکاری با دستیابی به سطح 289000 نفر به نمایش گذاشت. اگرچه، خرده فروشی از آنجاییکه هوای سرد و یخبندان میزان فروش را کاهش و بر میزان رشد در سه ماهه نخست سال تاثیر گذاشت با افت 0.6 درصدی در ماه فوریه شرکت کنندگان در بازار را ناامید کرد. مقدار Core این شاخص باستثنای خودرو، سوخت، مصالح ساختمانی و خدمات مواد غذایی نیز 0.1% کاهش یافت. اقتصاددانان انتظار داشتند خرده فروشی 0.3% و مقدار Core آن نیز 0.6% افزایش یابد. فروش ضعیف ممکن است بر روی تصمیم Fed برای بالا بردن نرخ بهره در ماه ژوئن تاثیر بگذارد. اگرچه تحلیلگران انتظار دارند فعالیت در سه ماهه دوم افزایش یابد. آیا اقتصاد یاالات متحده از کاهش رشد خود ناشی از فصل زمستان رها خواهد شد؟

                        ریسک های هفته:

                        1- تصمیم نرخ بهره در ایالات متحده و سوئیس
                        2- تعداد مجوزهای صادره ساخت و ساز ایالات متحده
                        3- داده اشتغال از بریتانیا و ایالات متحده
                        4-برآوردها و چشم اندازهای اقتصادی FOMC
                        5- GDP نیوزلند
                        6- شاخص بخش تولید فدرال رزرو ایالت فیلادلفیا آمریکا


                        نظر


                        • #42
                          تاریخ آپدیت: 31 مارس 2015

                          مروری بر هفته پیش:

                          بازار کار ایالات متحده به بهبودی خود بهمراه یک کاهش در تعداد مدعیان بیکاری با دستیابی به رقم 282000 نفر ادامه داد. همچنین ارقام تورم خوب و مناسب بودند و داده میزان فروش خانه های نوساز بالاتر از انتظار انتشار یافت. با این وجود، انتشار GDP نهایی برای سه ماهه چهارم 2014 با باقی ماندن بدون تغییر در رقم 2.2%، که زیر پیش بینی برای رشد 2.4% بود کمی بازار را ناامید نمود و سفارشات کالاهای بادوام نیز به پایین تر از پیش بینی های انجام شده سقوط کرد. در منطقه یورو، ما انتشار داده های بالاتر از انتظار را از سوی آلمان داشتیم اما این برای EUR/USD برای قرار گرفتن بالاتر از 1.10 کافی نبود. در بریتانیا، خرده فروشی درخشان ظاهر شد اما تورم به 0% رسید و پوند همچنان در جستجوی جهت حرکتی خود می باشد. تورم ژاپن نیز ضعیف بنظر می رسد و می توانند باعث اقدامی از سوی BoJ گردد. دلار کانادا متوجه بهای نفت خام نسبت به بحران یمن بود، ضمن اینکه دلار استرالیا شاهد تحولاتی در چین بود.


                          ریسک های هفته:

                          NFPایالات متحده
                          GDPکانادا،
                          شاخص اعتماد مصرف کننده ایالات متحده


                          نظر


                          • #43
                            تاریخ آپدیت: 06 آوریل 2015

                            مروری بر هفته پیش:

                            دلار با افزايش در سه ماهه اول و سپس پاك كردن اين صعودها در آستانه آغاز سه ماهه دوم، بخصوص در پايان هفته اي سخت را گذراند.ارقام خوب آغازين و تعديل هاي پايان سه ماهه به دلار كمك نمود. با اين وجود، داده اشتغال بخش غير كشاورزي با افزايش كمتر از انتظار 126000 نفري در ماه مارس كه بسيار بدتر از پيش بيني انجام شده بود و با تجديد نظرهاي رو به پايين همراه بود نتوانست انتظارات را برآورده سازد. افزايش صورت گرفته در ميزان دستمزدها و افت ايجاد شده در "نرخ بيكاري واقعي" جبران اين افت را ننمود. در حاليكه برخي وضعيت آب و هوا را سرزنش كرده و مي گويند همين دليل كاهش آمار اشتغال مي باشد، ديگران پيش بيني مي كنند كه اقتصاد ضعيف در نهايت به اشتغال ضربه خواهد زد. در منطقه يورو، مسايل يونان همچنان بر روي اقتصاد اين حوزه سنگيني مي كند، اين در حاليست كه رويدادهاي سياسي بر روي پوند نيز تاثير گذار هستند. سقوط در قيمت كالاها بر دلار استراليا ضربه منفي وارد كرد اما دلار نيوزلند در روبروي با توافق با ايران كه توانست باعث نزول قيمت نفت شود منعطف بود. پس از جشن Easter چه اتفاقي خواهد افتاد؟

                            ریسک های مهم هفته:

                            تصميم نرخ بهره در استراليا، ژاپن و بريتانيا
                            بيانيه نشست FOMC
                            مدعيان بيكاري ايالات متحده
                            داده اشتغال كانادا

                            ویرایش توسط FundTrader : https://www.traderha.com/member/3510-fundtrader در ساعت 04-06-2015, 08:27 PM

                            نظر


                            • #44
                              فایل های پیوست شده

                              نظر


                              • #45
                                فایل های پیوست شده

                                نظر

                                پردازش ...
                                X