اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

درددل های بازاری

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • کارشناسان بانک آمریکایی مریل لینچ امروز سه شنبه با توجه به چشم اندازهای مثبت اقتصاد جهان پیش بینی خود از بهای جهانی طلا در سال 2013 میلادی را کاهش دادند.









    به گزارش سايت طلا به نقل از مارکت واچ، کارشناسان بانک آمریکایی مریل لینچ پیش بینی خود از میانگین قیمت جهانی طلا در سال 2013 میلادی را تا 6.9 درصد کاهش دادند و بهای 1680 دلار را برای این فلز زرد اعلام کردند.

    بر اساس اين گزارش، این کارشناسان همچنین بهای اونس جهانی طلا در سال 2014 میلادی را 9.8 درصد کاهش دادند و سطح 1838 دلار را برای این فلز گرانبها پیش بینی کردند.

    اين گزارش مي افزايد، به نظر نمی رسد قیمت جهانی طلا تا سال2014 به2000دلار برسد. این کارشناسان در پیش بینی قبلی خود اعلام کرده بودند قیمت اونس جهانی طلا در سه ماهه دوم سال 2013 میلادی به بیش از 2000 دلار خواهد رسید.

    بر اين اساس، "مایکل وایدمر" تحلیلگر اقتصادی بانک مریل لینچ تصریح کرد: چندین ماه است که قیمت جهانی طلا در محدوده باریکی داد و ستد می شود و انتظار می رود فشارهای نزولی برای مدت کوتاهی باقی خواهد ماند.

    وی همچنین درادامه افزود: بهبود شرایط اقتصادی جهان تردیدها نسبت به امن بودن جایگاه طلا را کاهش خواهد داد.

    طلا همیشه نقش مهمی را در برابر افزایش نرخ تورم ایفا می کند. کارشناسان این بانک معتقدند علیرغم فشارهای نزولی در کوتاه مدت عواملی هستند که می توانند موجب رشد بهای طلا در بلند مدت شوند


    بانک آمریکایی پیش بینی قیمت طلا در سال 2013میلادی را کاهش داد - ( Tala.ir ) سایت طلا
    ما زنده به آنیم که آرام نگیریم ...........موجیم که آسودگی ما عدم ماست............

    persian gulf traders

    نظر


    • درگذشت چاوز قیمت جهانی نفت را افزایش داد

      به دنبال مرگ هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا و افزایش تقاضای انرژی در چین، قیمت نفت برنت دریای شمال امروز بیش از یک درصد افزایش یافته است.









      به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، قیمت نفت برنت که در پنج روز گذشته با کاهش روبرو شده بود امروز با بیش از یک درصد افزایش به مرز 112 دلار رسیده است.

      بر اساس این گزارش در گذشت چاوز پس از 14 سال زمامداری وی در ونزوئلا و مبارزه سخت با بیماری سرطان، به وقوع پیوست. قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در بازار لندن با 1.52 دلار افزایش به بیش از 111.61 دلار رسیده است.

      در بازار نیویورک نیز هر بشکه نفت سبک آمریکا برای تحویل در ماه آوریل نیز با 70 سنت افزایش به بیش از 90.82 دلار رسیده است. دولت چین نیز در تازه ترین گزارش خود اعلام کرده است این کشور قصد دارد امسال نیز به رشد اقتصادی 7.5 درصدی دست یابد.

      افزایش 8 درصدی شاخص سهام داوجونز آمریکا از ابتدای امسال تاکنون نیز امیدواری ها نسبت به بهبود وضعیت اقتصادی این کشور را افزایش داده است.


      درگذشت چاوز قیمت جهانی نفت را افزایش داد - ( Tala.ir ) سایت طلا
      ما زنده به آنیم که آرام نگیریم ...........موجیم که آسودگی ما عدم ماست............

      persian gulf traders

      نظر


      • سرمایه گذاران بازار طلای آمریکا را ترک کردند - ( Tala.ir ) سایت طلا

        گمانه زنی ها نسبت به رشد اقتصاد جهان و روی آوردن سرمایه گذاران به خرید دارایی های دیگر امروز موجب شده است قیمت جهانی طلا در محدوده باریکی نوسان داشته باشد.










        به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، اخیرا افزایش شاخص های سهام در بازارهای جهانی توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است . به طوری که شاخص میانگین صنعتی داو جونز بالاترین حد خود را به ثبت رسانده است.

        طی چند ماه اخیر اکثر سرمایه گذاران در آمریکا با توجه به رشد اقتصاد جهان بازار طلا را ترک کرده و به خرید داراییهای دیگر روی آورده اند.

        بر اساس این گزارش، رئیس مرکز خرید و فروش کالاهای اقتصادی ژاپن اظهار داشت: طی چند روز اخیر میزان خرید فیزیکی طلا در چین و آسیای جنوبی رشد چشمگیری داشته است.

        این گزارش می افزاید، قیمت جهانی طلا امروز با رشد 0.2 درصدی در محدوده 1578 دلار و 81 سنت و هر اونس طلای آمریکا نیز با رشد 0.2 درصدی در دامنه 1578 دلار و 10 سنت داد و ستد شده است.

        براین اساس ، کارشناسان اقتصادی پیش بینی کرده اند امروز در بازار معاملات آتی سطح حمایتی قیمت جهانی طلا 1568 دلار و 80 سنت و سطح مقاومتی این فلز زرد 1619 دلار و 40 سنت خواهد بود.

        به طور کلی بهای اونس جهانی طلا از آغاز سال 2013 میلادی تاکنون 6 درصد کاهش یافته و در زیر بالاترین حد خود در ماه سپتامبر یعنی 1920 دلار باقی مانده است.


        ما زنده به آنیم که آرام نگیریم ...........موجیم که آسودگی ما عدم ماست............

        persian gulf traders

        نظر


        • تعمیرات پسته دربسته پذیرفته میشود...
          نبردهای زندگی همیشه به نفع قویترین ها پایان نمی پذیرد، بلكه دیر یا زود برد با آن كسی است كه بردن را باور دارد...

          نظر


          • ثبت نام پیش فروش پسته پیوندی با برنج درجه یک هندی تحویل 15 فروردین 92 (مدل 92) فول آپشن با ایربگ و تضمینی

            - گارانتی تعویض تا 15 فروردین، خدمات پس از فروش تا انتهای برنامه پنجم.....

            - رنگبندی به انتخاب شما

            مدل های مختلف:
            رفسنجان
            کله قوچی
            خندان
            گریان
            نیمه خندان
            نیمه گریان
            فریدونکنار
            طارمی
            طارمی-کله قوچی
            هاشمی
            کله هاشمی
            طارم قوچی نیم دانه


            ارادتمند شما
            دلال بیکار
            ویرایش توسط Barcelona : https://www.traderha.com/member/4220-barcelona در ساعت 03-06-2013, 03:56 PM
            Think / Act / Enjoy

            نظر


            • نبود آجیل شب عید رژیمی؟!؟!؟
              Think / Act / Enjoy

              نظر


              • تا دو سه ماه پیش بابام می گفت چقدر سیگار می کشی پسته بریز توی جیبت پسته بخور .....

                دیشب میگه مگه پول علف خرسه چقدر پسته می خوری یه پاکت سیگار بذار جیبت سیگار بکش
                تحلیلهای عددی TwiMm

                قشنگتر از صد هزار تحلیل

                چون گردنم از مو باریکتره و زورم به روند نمی رسه فقط در جهت روند معامله می کنم

                نظر


                • فارکس بازی بی رحم که یک دلار یک دلار سود می کنی و 50 دلار 50 دلار ضرر ولی مهم نیست چون آینده در راه است گاهی در تایم بالا تحلیل می کنی می بینی از تایم 5 دقیقه برخلاف تحلیلت روند ادامه پیدا می کنه و هرچه صبر می کنی بر نمی گرده گاهی در تایم 5 تحلیل می کنی و می بینی اگه صبر کرده بودی کار درست می شد بالاخره 1- صبر 2- طمع نکردن 3- نترس بودن4- بلند مدت کار کردن شاید منطقی باشه

                  نظر


                  • چهارتا جفت ارز اومدیم بردیم زیر تیغ تحلیل از جمله دلار به ین ، دلار به دلار کانادا ، یورو به دلار و یورو به ین

                    بین این چهارتا اومدیم رو یورو به ین زوم کردیم... حالا سه تایی الباقی حرکت کردن اما اونی که من دست کذاشتم روش رنج میزنه !

                    بعد بگین بازار نوفهمه :دی

                    ای دل غافل !

                    ما بریم کتابمون تموم کنیم " high probablitiy trading strategies " نسخه فارسیش... دقیقا ترجمه شده منتهی خوبیش اینه که اون pdf بود اما این کتابه و میشه زیرش خط کشید و به چالش برد !
                    آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                    چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                    نظر


                    • نوشته اصلی توسط nikoubin1234 نمایش پست ها
                      فارکس بازی بی رحم که یک دلار یک دلار سود می کنی و 50 دلار 50 دلار ضرر ولی مهم نیست چون آینده در راه است گاهی در تایم بالا تحلیل می کنی می بینی از تایم 5 دقیقه برخلاف تحلیلت روند ادامه پیدا می کنه و هرچه صبر می کنی بر نمی گرده گاهی در تایم 5 تحلیل می کنی و می بینی اگه صبر کرده بودی کار درست می شد بالاخره 1- صبر 2- طمع نکردن 3- نترس بودن4- بلند مدت کار کردن شاید منطقی باشه
                      سلام و درود

                      یک دلار یک دلار سود میکنیم چون با ترس و استرس معامله میکنیم .50 دلار 50 دلار ضرر میکنیم چون خارج از توان مالیمون پوزیشن میگیریم .(یا بقولی اور ترید میکنیم )
                      اگر هر پوزیشنی را معادل سرمایمون باز کنیم قسم میخورم نه احتیاج به استاپ لاس داریم و نه ضرری در حساب دیده میشه مگر اینکه دیگه خیلی از نظر تحلیلی ضعیف باشیم
                      آنوقت میتونید ببینید در پایان هر ماه چقدر سود شیرین داریم . یکی از اشتباهاتی که ما تریدر ها میکنیم استفاده از لوریج را میخواهیم در یک پوزیشن استفاده کنیم . که میشه این عواقبی که می بینیم .
                      اما اگر پوزیشن را بر اساس موجودی بگیریم و لوریج را در تعدد پوزیشنها بکار بگیریم آنوقت ببینید که نتیجه چقدر فرق خواهد کرد .

                      موفق باشید
                      آنکس که بینای عیب خویش باشد و چشمان خویش را برای عیب دیگران بکار نیندازد , خردمند ترین مردم است (حضرت امیر(ع))
                      گر بر سر نفس خود امیری مردی / گر بر دگری خرده نگیری مردی
                      آن دانش که ز لطف خود بر تو داد / گر بر دگری دریغ نکردی مردی
                      پی دی اف زیگ زاگ : دانلود
                      پی دی اف شبانه : دانلود

                      پاور پوینت پترن 123 : دانلود
                      پرسش و پاسخ تحلیل ها: تاپیک پرسش و پاسخ آنجمن تحلیلهای یزدی

                      نظر


                      • مهندس یزدی عزیز دقیقا درست میفرمایید !

                        ای کاش این بساط واسه بازار ارز راه نمیافتاد و میتوانستیم کارگاه های عملی حضوری راه بندازیم.

                        اقا میگن بازار پر ریسک و ضررده هست منم میگم درست !

                        اما وقتی خلیل 1% سرمایه در معرض ریسک بیشتر قرار نمیده بازار چطور پر ریسک میخواد باشه و ضرر به من بزنه ؟ وقتی خلیل دو معامله ضررده تجربه میکنه و یک هفته از ترید دست میکشه چطور میخواد رو روان من راه بره که اور ترید کنم...

                        من حساب های پم عزیزان بررسی کردم و نمودارها خیلی به گفته خودم روی تیوری الیوت پیش میره و منطق ذهنی از لحاظ ترس و طمع و امید توجیح شدنی است !

                        آیا ریسک زیاد باعث موج سه در حساب ما نمیشود ؟ بعد از آن ترس و درجا زدن و تشکیل موج چهار و در آخر انتقام و رفتن به موج پنج؟

                        بحث کوتاه کنیم تاپیک دکتر بهزادی مطالعه کنید و هرآنجیزی که در کتاب ها و تاپیک های ردانشناسی و مدیریت سرمایه ذکر شده حداقل یکبار با ریسک خیلی کم خلافش تجربه کنید و بعد موافق آن و نتیجه را با گوشت و پوست خودتان درک کنید.انسان موجودی هست که تا خود تجربه نکند نمیتواند به طور کامل به مطالب اعتماد کند.

                        دیروز بیان کردم من منیج حساب به دلیل صحبت های حامد خسروی که سر کلاس به ما زده بود نمیگرفتم و روزی شیطنت من و طمع من گفت که قبول کن... تجربه شد که یک دلار سود در حساب خودم بهتر از صد دلار سود در حساب منیج شده است ! آن موقع بود که هم حرف های استادم درک کردم هم نوشته های از اساتید دیگر در این زمینه !

                        در کل تجربه کنید اما به بهای اندک !!!!!
                        آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                        چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                        نظر


                        • سلام و درود

                          دوست خوبم آقای گلشاهی تصویری از یک سایت انگلیسی ترجمه کرده بعنوان ذهنیت یک تریدر . لصفا" کمی عمیق تر به این تصویر نگاه کنید و ببینید چند بار تا به حال با این صحنه مواجه شدید.
                          اما متاسفانه از کنار چنین پندهایی گذارا و بی تفاوت عبور میکنیم بدون اینکه درسی بگیریم .

                          [IMG][/IMG]
                          آنکس که بینای عیب خویش باشد و چشمان خویش را برای عیب دیگران بکار نیندازد , خردمند ترین مردم است (حضرت امیر(ع))
                          گر بر سر نفس خود امیری مردی / گر بر دگری خرده نگیری مردی
                          آن دانش که ز لطف خود بر تو داد / گر بر دگری دریغ نکردی مردی
                          پی دی اف زیگ زاگ : دانلود
                          پی دی اف شبانه : دانلود

                          پاور پوینت پترن 123 : دانلود
                          پرسش و پاسخ تحلیل ها: تاپیک پرسش و پاسخ آنجمن تحلیلهای یزدی

                          نظر


                          • دقیقا این تصویر رو دیدم فکر کنم سایت زیرو هج بود

                            خیلی جالبه و پر معنی !

                            مرسی از جناب یزدی و دوست عزیز که ترجمه کردند.به خصوص جای که نذر کرده !

                            یکبار پنج درصد ریسک کرده بودم دقیقا وقتی نزدیک به استابم بود نزر یک امام زاده قالی کردم که بخرم ! ولی استاب خوردم !

                            اینقدر استاب خوردم که تک تک اون رفتار بالا واسم اتفاق افتاده ! اما خدا رو شکر بهای اندک و ریسک زیر پنج درصد !

                            پدر و مادر بهزاد رو واسش نگه داره که روز اول یادمون داد چطور ریسک معاملات حساب کنیم والی روزای اول هوایی بودیم " سال های 87"
                            آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                            چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                            نظر


                            • لذت فعالیت در محیط های مجازی !


                              در بازار نظم وجود ندارد ولی مطلقاً منطق رعایت میشود

                              نظر


                              • ezzal جان
                                خیلی مردی میخواد همینو اینجا گذاشتن تو امضا
                                همینتو عشقه

                                نظر

                                پردازش ...
                                X