اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

موقعیت های مناسب، سیستم pipo

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • ایا pdf آموزشی از این سیستم و همچنین اندیکاتورها و تمپلتهای اون وجود داره اگر قرار بدین ممنون میشم .

    ضمنا اگر دوستان نتایج پوزیشن هاشون را اعلام کنند عالی میشه .

    ممنون

    نظر


    • نوشته اصلی توسط bhz67 نمایش پست ها
      با سلام خدمت دوستان و جناب آزادی...

      دقیقا یک سال از زمانی که استاد آزادی این سیستم معاملاتی رو در کلاسهای تریدری مطرح کردن میگذره . سال پیش در چنین روزهایی!!!!

      در اینجا از دوستانی که از این پلن معاملاتی در طول این یک سال استفاده کردن، خواهش میکنم که نظرشون رو به طور مختصر هم که شده ارایه بدن ... و اینکه هنوز هم با این سیستم کار میکنن یا نه؟؟؟ تعداد پوزیشنهای سودده و ضررده؟؟ و ......
      خلاصه برآیند و بازدهی یکساله به چه صورت بوده؟؟؟؟

      از خود جناب آزادی هم سوالی که دارم اینه : آیا هنوز با این سیستم کار میکنید؟؟ یا cpipo رو بیشتر میپسندید؟؟؟

      با سپاس....

      لطفا دوستان و جناب ازادی به سوالات بالا پاسخ بدهند .و تفاوت سیستم cpipo & pipo در چیه و برای اموزش cpipo باید اول pipo را خواند یا ربطی نداره و میشه از فروم cpipo شروع کرد ؟
      ویرایش توسط ocean : https://www.traderha.com/member/4229-ocean در ساعت 11-20-2012, 10:27 AM

      نظر


      • نوشته اصلی توسط ocean نمایش پست ها
        ایا pdf آموزشی از این سیستم و همچنین اندیکاتورها و تمپلتهای اون وجود داره اگر قرار بدین ممنون میشم .

        ضمنا اگر دوستان نتایج پوزیشن هاشون را اعلام کنند عالی میشه .

        ممنون
        پست های اول تاپیک رو بخونید.
        .::در ترید آرامش حرف اول را می زند::.
        https://telegram.me/Cyclicalwaves
        https://telegram.me/NimaAzaadi




        نظر


        • نوشته اصلی توسط ocean نمایش پست ها
          ایا pdf آموزشی از این سیستم و همچنین اندیکاتورها و تمپلتهای اون وجود داره اگر قرار بدین ممنون میشم .

          ضمنا اگر دوستان نتایج پوزیشن هاشون را اعلام کنند عالی میشه .

          ممنون
          سلام

          http://pcmbrokers.org/pcmfileupload/...ipo-system.rar
          در این بازار اگر سودی است ،با درویش خرسند است ...

          نظر


          • درود به همگی
            خوشهالم که میبینم خدمت ناچیزی که به سیستم pipo و هم میهنانم چند ماه پیش انجام دادم ( ساخت فایل آموزشی سیستم pipo ) ، هنوز بین علاقه مندان به این سیستم مورد استفاده هست .
            دوستانی که مایلند در مورد بازدهی این سیستم بدونند ، نتیجه شخصی و برایندی که شخصا از این سیستم گرفتم خیلی عالی هست .هرچقدر بیشتر باهاش مچ بشید و بتونید قلق های موقعیت های سود ده و ضرر ده را بیشتر بدست بیارید به حداکثر سود یه سیستم معاملاتی بیشتر نزدیک میشید .
            تفاوت pipo و cpipo در این هست که در سیستم پایپو اساس ورود معاملات ، شکست سطوح پیووت میباشد ولی در سیستم cpipo اساس ورود به معمله بر پایه برخورد و بازگشت قیمت از سطوح پیووت هست .

            نظر شخصی بنده این هست که برای شروع بهتره با سیستم پایو شروع کرد و پس از درک و شناخت تمام رفتارهای قیمت با سطوح پیوت و مووینگهای مرجع ، سپس از سیستم cpipo برای ترید استفاده کرد .
            پیروز و سربلند باشید .

            ورود به معامله با منطق انسانی
            خروج
            از معامله با احساس ماشینی
            لینکهای پرایس اکشن:

            وبسایت

            کانال تلگرام

            نظر


            • دوستان الان نزدیک به 2 ماه از زمانی که سیستم به 1 ساعته سوئیچ شد و دچار تغییرات شد میگذره.

              از استاد و دیگر دوستان تقاضا دارم تحلیلشون رو از برآیند و نتیجه این تغییرات اعلام بفرمایند. آیا در نتایج معاملات که قبلاً طبق آمارها 50% - 40% - 10% (تی.پی - یر به یر - اس.ال) بود بهبودی حاصل شده؟

              ممنون

              نظر


              • نوشته اصلی توسط goldanalyst نمایش پست ها
                دوستان الان نزدیک به 2 ماه از زمانی که سیستم به 1 ساعته سوئیچ شد و دچار تغییرات شد میگذره.

                از استاد و دیگر دوستان تقاضا دارم تحلیلشون رو از برآیند و نتیجه این تغییرات اعلام بفرمایند. آیا در نتایج معاملات که قبلاً طبق آمارها 50% - 40% - 10% (تی.پی - یر به یر - اس.ال) بود بهبودی حاصل شده؟

                ممنون

                سیستم به یک ساعته شیفت نشد بلکه من به دلیل مشغله کاری بخضی از پوزیشن ها رو بردم لانگ ترم. بخاطر همین یک ساعته بیشتر پوزیشن ها رو می گیرم وگرنه تایم فریم 15 دقیقه هنوز همان سیستم پابرجاست.
                .::در ترید آرامش حرف اول را می زند::.
                https://telegram.me/Cyclicalwaves
                https://telegram.me/NimaAzaadi




                نظر


                • سلام و خسته نباشید
                  الان 1-2 روزی هست که دارم فیلمهای اموزشی این سیستم و همچنین گه گاهی بعضی از نوشته های این تاپیک رو میخونم چند تا اشکال وجود داره برای گسی گه تازه میخواهد این سیستم رو یاد بگیره
                  1-یه فایل آموزشی بصورت نوشتاری از این سیستم وجود نداره که قوانین گفنه شده در ویدوهای آموزشی رو گرد آوری کرده باشه اگر چه پاور پوینت و ویدئو اموزشی هست که یکیش بصورت کاملا خلاصه شده و ناقص که خالی از نکتهایست که موفقیت در این سیستم ضامن اونهاست که در پاورپوینت نیست البته ازجنابjabalameli تشکر میکنم و ویدئو آموزشی هم دیدنش زمان بره و هم اینکه شاید چهار تا پیر مرد مثل ما شاید اصل ماجرا رو بدونن و فقط میخوان لپ مطلب این سیستم رو یاد بگیرن یا حتی یه مروری کرده باشن سیستم رو که در ویدئو اموزشی همانند پیدیاف این امکان وجود نداره وشاید با جلو بردن ویدئو یه قسمت مهم این سیستم رو از دست بدیم و مشکلات بعدی در بازار لایو و.......
                  2-اگر چه درست کردن تمپلت سیستم کاری نداره ولی چه بهتر بود که اول تمپلت صاحب سیستم رو میشد پیدا کرد بعد طبق سلیقه شخصی تمپلت رو شخصی سازی کرد که تا پست 110 که من دیدم سر پیوته ها و اندیکاتورش مشکل داشتتن دوستان و همی اینکه ظاهرا یه تعقیرات مفیدی تو اندیکاتور دادن که شکل ضلاهریش و کارایش بهتر شده
                  3-شاید این چیزهای که من گفتم برای دوستانی که از اول با این سیستم بودن بگن طرف چقدر تنبله یا سر در نیاورده از اصل ماجرا و.............. ولی کسانی که تازه به جمعتون اضافه شدن اگه به پستهاشون دقت کنید همه این مشکلاتو دارن.
                  4-تو فرمهای خارجی وقتی تعداد صفحات یه تاپیک بالا میره صاحب تاپیک میآد در صفحه اول پست اول کل قوانین سیستم و اندیکاتورها و پستهای مفید رو ذکر میکنه و که طرف همون اول کار بفمه با چه سیستمی سر کار داره و تو پیچ و خم پیدا کردن ملزومات بیخیال سیستم که خوبه فارکس نشه البته این اخریها شوخی بود
                  با تشکر از دوستان و استاد عزیز
                  ویرایش توسط ice_metal2007 : https://www.traderha.com/member/4153-ice_metal2007 در ساعت 11-22-2012, 07:15 PM

                  نظر


                  • سلام دوستانامروز با اجازتون میخوام مطلبی رو عنوان کنم که امیدوارم جسارت خدمت اساتید محترم نباشه ، صحبت من در مورد سیستم معاملاتی پیپو هست به نظر من کار کردن با این سیستم خیلی سخت هست و اینکه اون تعداد پوزیشنی که باید خودمون به این نتیجه برسیم که باید با ضرر کم ببندیم کامل قابل تشخیص نیست حقیقتا من مدتی سیستم معاملاتی خودمو عوض کردم و با این سیستم ترید کردم که متاسفانه نتیجه خوبی نداشتم ولی دوباره برگشتم سر سیستم معاملاتی خودم ntd که از اندیکاتورهای بسیار قوی ویلیماز استفاده میکنه و خوشبختانه دارم نتایج خوبی میگیرم البته با ترکیب این سیستم با پیپو و خطوط پیوت بسیاری از پوزیشنهای نادرست ..... میشن که جا داره از اساتید محترم تشکر کنم ولی به نظر من استفاده از سیستم Ntd برای افراد آماتوری مثل من بسیار مفید و کارا بوده و نتایج خیلی خوبی داره و میشه باهاش سود دائمی و خوبی داشت امیدورام که مطالبم باعث جسارت خدمت اساتید نشهخدانگهدار

                    نظر


                    • درود،

                      درباره سیستم خودتان توضیح می دهید؟

                      نظر


                      • سیستم NTD برگرفته از کتاب new trading dimensions نوشته بیل ویلیامز هست که با یه سرچ در گوگل میشه پی دی اف آموزشیش رو دانلود کرد، من که با این سیستم خیلی راحتم، اینو بگم که تقریبا 70 تا 80 درصد پوزیشنهای گرفته شده از این روش با سود بسته میشه البته مقدار کمی با پیپو مشابه هست و در کل خیلی با هم فرق دارن. این سیستم تمام مشخصات یک پلن معاملاتی رو داراست ، از 7 اندیکاتور همزمان استفاده میکنه که اگه کتاب آموزش رو مطالعه کنید به طور کامل توضیح داده

                        نظر


                        • سلام خدمت همه ی عزیزان
                          وقت بخیر دوستان به خاطر اینکه د ر اینده امکان داره عزیزانی بخوان از این تاپیک در جهت یادگیری سیستم پایپو استفاده کنن اگر مبحث تابیک به بیراهه نره و گمراه کننده نشه بهتره
                          ممنون از همه ی عزیزان
                          ما زنده به آنیم که آرام نگیریم ...........موجیم که آسودگی ما عدم ماست............

                          persian gulf traders

                          نظر


                          • تقریبا یک سال نیم پیش بود خود آقا نیما و سعید یزدی و من به این تاپیک بهایی خاص میدادیم و موقعیت ها را شکار میکردیم و بچه ها استفاده میکردند

                            به خاطر بعضی مسائل و گسترده گی بحث به دوستان دیگری سپردیم انصافا خوب عمل کردند در ادامه دادن تاپیک

                            انتظار میره دوستان این تاپیک و بقیه تاپیک ها را همچون گذشته فعالیت مستمر داشته باشند

                            درسته میگویند نو که امد به بازار کهنه میشه دل آزار

                            اما هر چیزی قدیمی اش بهتره

                            نظر


                            • با سلام يادش بخير روزاي اولي كه با اين فروم اشنا شده بودم از روياهاي هر شبم اين بود كه به فضل خدا از فعالترين اعضاي فروم و مخصوصا اين تاپيك باشم
                              بچه ها باور كنيد ما قدر اين فروم رو نميدونيم
                              از همه ي دوستان تقاضا مندم براي حل مشكل همه ي هموطنامون دعا كنن و يه دعاي ويژه هم براي من انشالا اين مشكل اساسيم حل شه تعهد اخلاقي ميدم هم اين تاپيك و هم تاپيكي كه بروز رسانيش برعهدم گذاشته شده بود به نحو احسند از پسش بر بيام

                              دوستان عزيز به كنار شما بودن و اساتيد عزيزي از جمله جناب ازاديه عزيز افتخار ميكنم
                              التماس دعا
                              ما زنده به آنیم که آرام نگیریم ...........موجیم که آسودگی ما عدم ماست............

                              persian gulf traders

                              نظر


                              • سلام بر سجاد عزیز

                                ایشالله مشکل شما بزودی حل شود و شاهد حضور پر رنگ شما در تاپیک های خودتان باشیم.
                                .::در ترید آرامش حرف اول را می زند::.
                                https://telegram.me/Cyclicalwaves
                                https://telegram.me/NimaAzaadi




                                نظر

                                پردازش ...
                                X