اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

Big ben to style jabalameli

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #31
    چیز خاص دیگه ای فعلا در مورد شخصی سازی خودم تو ذهنم نیست و انشاالله موردی بود در آینده بازگو میکنم... وقتی وارد ترید بشیم چیز های فراموش شده اتومات جای خالی خودشون را اعلام میکنن.. توی پست بعد میریم سراغ نحوه ترید گرفتن
    ورود به معامله با منطق انسانی
    خروج
    از معامله با احساس ماشینی
    لینکهای پرایس اکشن:

    وبسایت

    کانال تلگرام

    نظر


    • #32
      اگر موارد مربوط به اندیکاتور همگی اجازه ترید دادند و ما مجاز به ترید بودیم میتوانیم ساعت 11:30 به وقت ایران به بعد یعنی بسته شدن بیس سشن یا بای استاپ و یا سل استاپ را با 49 پیپ حد سود و 35 پیپ حد ضرر و با حجم متناسب به بالانس با توجه به فایل اکسل ست کنیم.

      دوساعت قبل از خبر ترید ممنوع
      بعد از باکس ترید سشن ، ترید ممنونع
      اگه آیتم های آماری اندی اجازه ندادند باز هم ممنوع
      تایم فریم فقط 1 ساعته

      فقط در جهت روند معامله باید بشه و نه غیر
      شخصا در حال حاظر دارم برای تشخیص روند از نرم افزار متلب استفاده میکنم ولی چون نمیتونم و برام اصلا مقدور نیست که بتونم این نرم افزار را منتشر کنم، هر روز قبل از ساعت 11:30 روند جاری را در تاپیک موقعیت ها اعلام میکنم و بر اساس اون بای استاپ یا سل استاپ مشخص میشه
      چون اصلا نمیخوام که وابستگی برای جهت روند برای بنده در بخش به ووجود بیاد به همین خاطر از تمامی دوستان خواهشمندم تا با معرفی یا تحقیق و بررسی یک اندیکاتور را برای نمایش جهت روند در روز اعلام کنند .. البته باید بعدش اندی معرفی شده را با نتایج متلب در روزهای جاری مقایسه کرد تا بهترین اندی شناسایی بشه و همه دوستان به صورت واحد و در یک چهارچوب تعریف شده روند را تشخیص بدن
      البته تا اون موقع و حتی بعدش بنده جهت را قبل از ترید سشن اعلام میکنم ولی بهتره که سریعتر یه اندی جایگزین بشه چون نه میخوام این وابستگی بوجود بیاد وهم تاین که شاید خودم یا یک نفر دیگه قادر به حضور در بخش نبود و این امر باعث ایجاد خلل براش نشه
      من خودم به دلیل مشغله زیاد و کمبود وقت نمیتونم روی این موضوع کار کنم
      ورود به معامله با منطق انسانی
      خروج
      از معامله با احساس ماشینی
      لینکهای پرایس اکشن:

      وبسایت

      کانال تلگرام

      نظر


      • #33
        درود میشه چگونه محاسبه حد سود و حد ضرر رو بگید ؟

        من و روند همیشه اینجوری هستیم امیدورام اینجوری بشم بندازم دور گردنش باهاش برم

        نظر


        • #34
          نوشته اصلی توسط mosayeb256
          درود میشه چگونه محاسبه حد سود و حد ضرر رو بگید ؟

          من و روند همیشه اینجوری هستیم امیدورام اینجوری بشم بندازم دور گردنش باهاش برم

          درود ببینید ما الان اگه نگاه به اندی بکنیم حدود 40 پیپ کورس بیس سشنمون هست و با توجه به تئوری اصلی زمانی که 35 پیپ را انتخاب میکنیم هم تا درصد بالایی را از کورس بیس سشن را به عنوان پول بک بریک اوت قرار دادیم نسب به 40 پیپ و هم با توجه به حدود 85 پیپ بودن کورس ترید سشن نسبت مناسبی از ریسک به ریوارد با انتخاب 49 پیپ حد سود تنظیم کردیم. چون باید تناسبی را در بیاریم که هم متناسب با درصد پلن مدیریت سرمایه باشه و هم به تناسب میزان کورس سشن ها بخوره .

          در مورد دیدگاه نسبت به حد سود در ترید سشن :

          ما الان در بیس سشن دارای کورس 40 ودر ترید سشن دارای کورس 85 پیپی هستیم. ببینید 85 پیپ کورس ترید بدون در نظر گرفتن گام نیویورک به دو بخش تقسیم میشه، یک بخش گامی که در دل بیس سشن داره و دوم گامی که خارج از محدوده بیس سشن داره. با توجه به این که شروع کورس ترید میتونه از بیش از 50 درصد کورس بیس شروع بشه یعنی از وسط دل کورس بیس باکس مربوط به ترید باز بشه و از اونجا کورس استارت بخوره پس باید از 25 پیپ کورس ترید از این بابت صرف نظر کرد که میمونه 60 پیپ، حالا با توجه به این که دنباله رو معامله و نظر بزرگان هستیم و باید حاشیه امنیتی بالایی را برای سطوح خودمون در نظر بگیریم تا نحت تاثیر برخی حرکات بازار نشیم پس حدود 10 درصد باقی مانده را هم نادیده میگیریم و میشه حدود 49 پیپ. حالا اعداد دقیق حد سود و ضرر با دیدگاه فوق در تناسب بندی جدول مدیریت سرمایه به دست می آیند.

          یه پیشنهاد دارم، برای یه، شنبه یا یک شنبه همگی هماهنگ کنیم توی شیراز دیدار حضوری یک یا دو روزه داشته باشیم. فکر میکنم خیلی موثر باشه
          ورود به معامله با منطق انسانی
          خروج
          از معامله با احساس ماشینی
          لینکهای پرایس اکشن:

          وبسایت

          کانال تلگرام

          نظر


          • #35
            جناب شیرانی از مشارکت و نظرات مفیدتون سپاسگذارم. کاش باقی دوستان هم در این دو روز مشارکت میکردند.

            جناب شیرانی در مورد اندی مارکت تراس ( شخصی شده بنده ) باید بگم که اعتبار بالا و قابل اتکایی داره و جهت اطلاعات عمومی بگم که خودم پارسال به این نتیجه رسیدم که هر چند که خودمم بر این باور بودم و همه هم چه خارجی و به طبع اون ایرانی این باور را داشتند که این اندی گویای میزان عرضه و تقاضا هست، اصلا این جوری نیست و این اندی فقط خط تعادل پول های مختلف را در برابر هم دیگه نمایش میده. هر چند که همین خط تعادل روشنگر نکته مهمی از وضعیت هست ولی این که بگیم عرضه و تقاضا را نشون میده خیلی اشتباهه و فقط خط تعادل ارزها را نشون میده..... در مورد این پیشنهادتون موافقم و میتونه به عنوان یک آیتم کمکی باشه و نه نهایی. یعنی یکی از آیتم هایی باشه که برای تشخیص روند ازش استفاده بشه.

            در مورد اندی ماژور جناب یزدی هم موافقم و خوب میتونه کمک کنه با توجه اساس تئوریش ولی آیا اعتبار فرمایشات پست اولتون را داره ؟ یعنی بر همون اساس محاسبه میکنه ؟

            در مورد جدول هم اگه میتونید اونو فعلا هر روز در قالب 4 و 1 ساعته توی تاپیک موقعیت ها قرار بدید تا یه مدت لایو چکش کنیم..... اگه مفید بود اون موقع با کمک آقای صیرافی تبدیل به اندیکاتورش کنید تا هم بار انسانی تولید اون بر طرف بشه و هم این که همه بتونن مستقلا ازش بهره ببرن...البته همون طور که عرض کردم یه مدت بزارید تا کارایی خودشو اثبات کنه و بعد در صورت مفید بودنش روی اندی شدن وقت گذاشته بشه
            ورود به معامله با منطق انسانی
            خروج
            از معامله با احساس ماشینی
            لینکهای پرایس اکشن:

            وبسایت

            کانال تلگرام

            نظر


            • #36
              دوستان هیچ یک میلی به ترید ندارن که چک لیست معاملاتی را تهیه نکردند ؟

              ایجاد نظم و انضباط در ترید حیاطی هست باید چک لیست وجود داشته باشه
              ورود به معامله با منطق انسانی
              خروج
              از معامله با احساس ماشینی
              لینکهای پرایس اکشن:

              وبسایت

              کانال تلگرام

              نظر


              • #37
                سلام
                دوستان اندیکاتور مارکت تراس و یک فایل راهنما برای ون خدمت شما...
                باتشکر از اقای جبل عاملی
                مارکت تراس

                نظر


                • #38
                  جناب جبل عاملی من چند تا سوال برام پیش اومده ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

                  1-avg trade 20 نسبت به avg base 20 اگر مقدارش بیشتر از 2 باشه بهتر هست .مثلا اگه 3 برابر باشه نسبت به 2 نیز اطمینان بیشتری داره؟ یا اینکه اپتیموم در این روش 2 هست؟ و اینکه اگه میزانش کمتر از 2 بود (به فرض 1.5یا 1.7) از گرفتن پوزیشن صرفنظر میکنیم در اون روز؟

                  2-منظورتون از اینکه میگید develop base و develop trade اعدادش بهتر باشه یا بدتر رو با ذکر مثال توضیح میدید؟

                  3-اگر پوزیشنی رو در ابتدای ترید سشن بگیریم و تا پایان ترید سشن پوزیشن بسته نشده باشه حالا چه در سود و چه در ضرر چه اقدامی میکنیم؟میبندیمش یا اینکه در استاپ لاس و تی پی تغییراتی میدیم؟

                  نظر


                  • #39
                    دوستان زود تر خودشونو برسونن .... منتظر تسلط دوستان هستم تا کاملا با پلن آشنا شده و 100% مسلط شوند تا بخش پیشرفته و پیووت شناسی بین دو سشن را شروع کنیم.

                    انتظار داشتم بیشتر از اینها در این دو روز مشارکت و فعالیت بشه البته دمو یا ریل بودن معاملات فعلا ملاک نیست چون هیچ اجباری وجود نداره .. باید مفاهیم فعلی را بهش کاملا مسلط بشید تا بتونیم وارد سطح پیش رفته بشیم.

                    در حال حاظر 5 نفر دسترسی به این بخش دارند ولی چنتا پست و چالش در مورد روند در تاپیک موقعیت ها داشتیم ؟ از طرفی هنوز برخی دوستان توی مسنجر سوال میپرسن که فلان آیتم چیه ؟ چطوریه ؟ باید چکار کرد ؟

                    عزیزان لطفا هر سوالی دارید در همینجا خواهشا بپرسید .... مطمئننا سوالات شما برای بقیه هم اگر سوال نباشه تکمیل مطالب و تکرر که هست. من نمیخواستم اینجا یک محیط صرفا یک طرفه با نتایج نا معلوم باشه که زبونم لال انگار داره میشه
                    قبول دارم چون مطالب نو هستند شاید با فن بیان ضعیف بنده کاملا منتقل نشوند ولی راه حل داره و اون این که یه کنفرانس صوتی داشته باشیم . به هر حال نباید هر موضوعی را درهر سطحی از تسلط رها کرد. اینجوری هیچ اثری مفیدی نخواهد بود.
                    ورود به معامله با منطق انسانی
                    خروج
                    از معامله با احساس ماشینی
                    لینکهای پرایس اکشن:

                    وبسایت

                    کانال تلگرام

                    نظر


                    • #40
                      نوشته اصلی توسط ashkan555
                      جناب جبل عاملی من چند تا سوال برام پیش اومده ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

                      1-avg trade 20 نسبت به avg base 20 اگر مقدارش بیشتر از 2 باشه بهتر هست .مثلا اگه 3 برابر باشه نسبت به 2 نیز اطمینان بیشتری داره؟ یا اینکه اپتیموم در این روش 2 هست؟ و اینکه اگه میزانش کمتر از 2 بود (به فرض 1.5یا 1.7) از گرفتن پوزیشن صرفنظر میکنیم در اون روز؟

                      2-منظورتون از اینکه میگید develop base و develop trade اعدادش بهتر باشه یا بدتر رو با ذکر مثال توضیح میدید؟

                      3-اگر پوزیشنی رو در ابتدای ترید سشن بگیریم و تا پایان ترید سشن پوزیشن بسته نشده باشه حالا چه در سود و چه در ضرر چه اقدامی میکنیم؟میبندیمش یا اینکه در استاپ لاس و تی پی تغییراتی میدیم؟
                      1 - بله هرچقدر این نسبت بیشتر باشه بهتر و احتمال حد سود بیشتر است حتی 3 برابر ولی نباید کمتر باشه و مثلا اگه به 1.5 برسه نباید ترید کرد.
                      2 - منظور از بهتر بودن یعنی از 0 بیشتر باشد.
                      3 - میزاریم باز بمونه در مواقعی که از نقطه ورود فاصله داره ولی اگر هنوز نزدیک به سطح ورود بود باید حد ضرر یا سود را به قیمت ورود نتقل کرد.
                      ورود به معامله با منطق انسانی
                      خروج
                      از معامله با احساس ماشینی
                      لینکهای پرایس اکشن:

                      وبسایت

                      کانال تلگرام

                      نظر


                      • #41
                        سلام امیدوارم ادامه داشته باشد. ممنون از اندی خوبتون

                        نظر

                        پردازش ...
                        X