اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

Big ben to style jabalameli

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #16
    افسوس و حسرت

    هیچ گاه در این بازار افسوس نخورید، اصلا اجازه ندید که این حس درتون بخواد رشد کنه و همیشه سرکوبش کنید. مواقعی هست که از نظر کنترل پوزیشن منطق حکم میکنه که سر به سر یا با سود کمتری از بازار خارج بشید برای اینکه احتمال قوی را که به متضرر شدن هست را جلوش رابگیرید یا اصلا وارد به معامله نشید، و بعد از اون می بینید که بازار هم جهت با معامله و تشخیص شما حرکت کرده و سود فرضی مورد نظر را کاملا میده. چون اولا قرار نیست که همه از تمامی موقعیت های بازار بهره ببرند و در عمل نمیشه منطقی را که برای محدود کرد ضرر های احتمالی هست را ضعیف و تغییر داد. یا حتی مواقعی که به تازگی با یک سیستم آشنا میشید و گذشته بازار را چک میکنید اصلا افسوس موقعیت های از دست رفته گذشته را نخورید و فقط سعی کنید که خودتون را و تمام انرژی و فکرتون را برای آمادگی برای کسب سود از اون راه در بازار هزینه و متمرکز کنید.
    افسوس خورد در این بازار مثل این میمونه که یه نفر مغازه فرضا لباس فروشی داشته باشه و افرادی را که توی پیاده رو راه میرند را بهشون نگاه کنه و بگه آخی اگه این بنده خدا از من خرید میکرد چه سودی میکردم حیف که رفت یا در هر زمینه شغلی دیگه هم همینطور .... پس اصلا نباید افسوس موقعیت ها و سود های ازدست رفته را خورد چون به مرور باعث میشه که در معاملات بعدی به دلیل جبران گذشته و یا عدم تکرار اون یک سری حقایق را نادیده یا کم ارزش بگیریم و این میشه آغاز یک شکست.
    باید پس از چنین اتفاقاتی به جای نگاه به بازار و افسوس خوردن به بازار نگاه کرد و دلایل اون امر را بررسی کرد و به این فکر کرد که اگه این کار را انجام نمیدادم واین بازار بنا به دلیل ماهیت خودش بر خلاف این مسیر حرکت میکرد الان چه ضرری را متحمل میشدم، چون در اینجا ما قصد داریم با سرمایه ای اندک و ناچیز به اهداف بالایی در کسب سود برسیم و فقط رسیدن به این اهداف مهم هست و نه زمان اون.
    فرض بگیرید در یک سرمایه گذاری برای یک راه اندازی واحد تولیدی ، شخصی به اندازه 3 میلیارد تومان هزینه میکنه و بعد از گذر 3 سال از زمان کلنگ زدن تا بهره برداری تازه میخواد ماهی 50 درصد در بهترین شرایط سود بگیره ولی ما در اینجا با سرمایه صفر و با مدت زمانی حدود 3 ماه میخوایم به کل سر مایه گذاری اون شخص برسیم، حالا اگه پروسه 3 ماه بشه 12 ماه آیا اشکالی داره ؟ در این بازار در دست داشتن پلن و ابزار های مورد نیاز برای کسب سود یک بحث هست و یاری و همراهی کردن بازار برای رسیدن به نتایج مورد نظر یک بحث دیگه. پس باید با فرصت دادن زمانی به بازار و خودمون این سود را از خودمون نگیریم.


    ورود به معامله با منطق انسانی
    خروج
    از معامله با احساس ماشینی
    لینکهای پرایس اکشن:

    وبسایت

    کانال تلگرام

    نظر


    • #17
      استقلال و اعتماد به نفس

      یکی دیگه از عواملی که باعث میشه معامله گری وارد ضرر و یا از دست دادن سود و کلا به مخاطره افتادن سرنوشت معاملات شود، عدم استقلال و اعتماد به نفس هست.

      درسته که در تحلیل گری هر چقدر که با دیگر تحلیل گران در تامل بود و نوع دیدگاه تحلیلی اون ها را نسبت به خود مقایسه کرد و به نتیجه گیری و دید بهتری رسید ولی در معامله گری کاملا برعکسه و بررسی دیدگاه های دیگران و مشورت با اونها بسیار ضرر آفرینه.
      چون نوع نگرش و دیدگاه اشخاص نسبت به حرکات بازار دقیقا برمیگرده به برداشت های شخصی و ذهنیشون و در برخی موارد باورهایی که با عینکهای متعصبانه بیان میشوند. در زمان معامله دیگه خیلی دیر هست که معامله گر بخواد دیدگاه های اشخاص را بررسی کنه و با این کار فقط قدرت تصمیم گیری خودشو کم کرده و غیر از فاکتور هایی که در بالا به اون ها اشاره شد خود را تحت شعاع دیگر عوامل مخرب قرار میده.
      به بیان دیگه اگه شخص هنوز به مرحله ای از شناخت بازار نرسیده که بتونه مستقلا حرکات را تشخیص بده و تصمیم بگیره اصلا نباید دست به معامله بزنه، چون یکی از شروط ورود به معامله گری پذیرش تمام عواقب اون هست، حالا وقتی شخص خودش هنوز به حدی نرسیده که مستقلا تشخیص و تصمیم گیری کنه پس چطور میخواد عواقب اون را بپذیره. که این خودش میتونه آثار عدم اطمینان به پلن معاملاتی باشه که دیگه اگه این طور باشه شخص اصلا اجازه زدن گزینه خرید و فروش را نداره.

      پس با اطمینان به پلن تریدری و دیگر فاکتور های اون البته به صورت واقع بینانه، به صورت مستقل اقدام به تشخیص موقعیت ها و به دنبال اون اخذ بهترین تصمیم کنیم.
      ورود به معامله با منطق انسانی
      خروج
      از معامله با احساس ماشینی
      لینکهای پرایس اکشن:

      وبسایت

      کانال تلگرام

      نظر


      • #18
        سلام و صبح به خیر

        قبل از توضیح تئوری بیگ بن و سیستم معاملاتی نکاتی را در ادامه مبحث قبلی بگم.

        طبیعتا مقدار ارزش معاملات بر اساس مدیریت سرمایه در پله های بالاتر باعث میشه که نوعی ترس در معامله گر به وجود بیاد و شاید تغییراتی را در معاملاتش انجام بده که باید با قرار دادن نمایش برایند معاملات در واحد پیپ بجای ارزش دلاری از ایجاد چنین هیجاناتی کاست و به جای تمرکز بر روی ارزش دلاری حالا چه در ضرر و چه در سود به مقدار پیپ اون که معیار اصلی و پایه هستند توجه کرد.

        در مورد کنترل روانی مطمعنا نکاتی هستند که هنوز بیان نشدند و در طول معاملات و با توجه به رخ داد های عملی به توضیح و راهکارهای اونها می پردازیم.
        ورود به معامله با منطق انسانی
        خروج
        از معامله با احساس ماشینی
        لینکهای پرایس اکشن:

        وبسایت

        کانال تلگرام

        نظر


        • #19
          معامله گری به سبک بیگ بن

          تئوری بیگ بن اولین بار توسط خانم کرسیتین بیان شد و اساس آن به این صورت میباشد که با توجه به حجم کم معاملات در ساعات کاری بانکهای آسیایی باعث میشوند تا یک محدوده حرکتی برای قیمت در هر روز ایجاد شود که آن محدوده با باز شدن بانکهای اروپایی با توجه به حجم معاملات و سیاست های اقتصادی روندی را که به بازار می دهند فرصتی خواهد بود تا با خروج قیمت از محدوده حرکتی قبلی، معامله گران خرد پس از بازگشایی بانکهای اروپایی وارد بازار شده و هم جهت با روند شکل گرفته در ساعات کاری بانکهای اروپایی سودی را از بازار کسب نمایند. این سبک معاملاتی هم شرط موفقیتش در بلند مدت طبق تئوری اصلی بر پایه روند بوده و این ترید در روند و داخل محدوده حرکتی آن سطوح حد سود و ضرر را تشخیص دادن هست که منجر به موفقیت طولانی مدت میگردد. در واقع این تئوری این اصل مهم را محقق میکنه که برای کسب سود باید همراه با بزرگان حرکت کرد و کنار سفره اونها سهم سود را برداشت کرد. نه خودسرانه و کورکورانه دنبال سود بودن.
          تشخیص بهترین جفت ارز
          در این تئوری بهترین جفت ارز معاملاتی بر این معیار شناخته میشود که باید مقدار محدوده حرکتی قیمت اون جفت ارز در سشن لندن بیش از مقدار حرکت بازار در سشن آسیا باشد و بهترین حالت زمانی است که این مقدار حدود 2 برابر باشد. برای مثال اگر محدوده حرکتی قیمت در سشن آسیا برابر با0 4 پیپ هست باید در سشن اروپا حدود 80 پیپ باشد. البته تعداد داده های روزانه و در واقع آمار این محدوده های حرکتی بسیار مهم هستند چون آمار های مربوط به یک بازه زمانی کوتاه، معتبر و قابل اعتماد نبوده و میتواند تحت تاثیر عوامل مختلف بوده باشد که تاثیر موقت داشته و برای تریدر گمراه کننده هستند. بهترین پریود برای آمار گیری 20 روز می باشد.
          ورود به معامله با منطق انسانی
          خروج
          از معامله با احساس ماشینی
          لینکهای پرایس اکشن:

          وبسایت

          کانال تلگرام

          نظر


          • #20

            استفاده از اندیکاتور (( نمیدونم چه اسمی باید براش گذاشت، لطفا دوستان یه اسمی انتخاب کنند تا بشه در آینده به اسمی شناخته شده در موردش حرف بزنیم و گمراه نشیم که منظور کدوم اندی هست ))

            محتویات اندیکاتور :
            AVG. base sion
            AVG.trade sion
            P. base sion 1 day
            P.trade sion 1 day
            C. base sion today
            C.trade sion today

            AVG. base sion و AVG. trade sion را هر روز باید چک کرد به این خاطر که همان طور که در بالا گفته شد باید مقدار بیس سشن بیشتر و حدود 2 برابر ترید سشن باشه تا اون جفت ارز مناسب برای معامله باشه.
            · از این به بعد به محدوده زمانی باز بودن بازار آسیا، بیس شن و به محدوده زمانی باز بودن بازار لندن ترید سشن میگیم.
            طبیعتا چون بیس سشن مربوط به محدوده گام حرکتی در معاملات بازار آسیا هست و ما بر این اساس اقدام به ترید میکنیم تا در باز بودن و فعالیت بازار اروپا هم راه و هم گام حجم معاملات بزرگ این حوزه باشیم، پس باید مقدار گام حرکتی در ترید سشن بیش از بیس سشن باشه وگرنه مجالی برای گام حرکتی قیمت وجود نداره و حد سود و ضرر هم معنایی پیدا نمیکنه. چون میزان پیپ حد سود و ضرر براساس محدوده قیمتی حرکتی قیمت در محدوده زمانی ترید سشن هست و بر اساس گام حرکتی هست که میزان آن در نظر گرفته میشه. با توجه به رفتار یرو دلار در دوره های اخیر، بهترین میزان حد سود 49 پیپ و حد ضرر 35 پیپ می باشد البته در مواردی میزان حد سود 25 پیپ در نظر گرفته میشه که در ادامه توضیح میدم.


            P. base sion 1 day و P.trade sion 1 day از آن جهت اهمیت دارند که مطمئن شویم بازار در آخرین روز خود دارای گام های حرکتی بوده که مشابه میانگین 20 روز پیش است چون اگر این میزان به اندازه محسوسی کمتر و یا بیشتر باشد نشان از رنج و یا هیجانی بودن بازار دارد که در چنین مواقعی باید با بالاترین دسپلیمین و حساسیت به بررسی موقعیت بازار و در نهایت تصمیم معاملاتی نمود. که حتی بسته به موقعیت جاری بازار در برخی واقع ترید نکردن در آن روز بهترین تصمیم هست. چون ما پلنی از مدیریت سرمایه را در دست داریم که برای موفقیت و رسیدن به اهداف تعداد معاملات سود ده کمی را نسبت به دیگر روش ها نیاز داریم پس باید در حفظ و اضافه کردن معاملات سودمند کوشا باشیم. و با به یاد داشتن پتانسیل مدیریت سرمایه نگران از دست دادن یک سود پر مخاطره نباشیم. "" از نظر بعد وانی در طولانی مدت معاملاتی ارزشمند هستند و موجب افتخار تریدر میشوند که تریدر با آرامش خاطر و سطح بالایی از اطمینان به معامله پرداخته و هر چند اگر به سود نشته ولی بار روانی کمتری را تحمل کرده، در غیر این صورت میشه به چالش کشیدن شانس و بخت و اقبال ""
            البته باید به این نکت توجه داشت که رنج بودن بازار در روز قبل بهتر از هیجانی بودن در روز قبل است چون رنج روز قبل باعث شده تا پتانسیل حرکتی بالایی در بازار ایجاد شود و در روز جاری حرکات بهتری را شاهد باشیم و در صورتی که اگر روز قبل هیجانی باشد چون پتانسیل خود را از دست داده و از طرفی به فرصتی برای پیدا کردن راه خود نیاز دارد دچار یک ترید فرسایشی میشویم که احتمال ضرر در آن بسیار است.
            پس با توجه به رعایت دسیپلین و حساسیت بالا در شرایط ذکر شده باید بهترین تصمیم را نسبت شرایط جاری بازار اتخاذ نمود که در عمل درک و شناخت چنین موقعیت هایی بهتر میباشد و حتما با یکدیگر به بررسی آنها می پردازیم.


            ورود به معامله با منطق انسانی
            خروج
            از معامله با احساس ماشینی
            لینکهای پرایس اکشن:

            وبسایت

            کانال تلگرام

            نظر


            • #21
              C. base sion today و C.trade sion today که مربوط به میزان گام حرکتی همان روز جاری هست باید در آخر هر بیس سشن چک بشه و فقط زمانی مجاز به معامله در اون روز هستیم که میزان بیس سشن در روز جاری به مقدار بیس شن دوره 20 روزه و دیروز نزدیک باشه و تفاوت فاحشی درش نباشه، چون وجود تفاوت فاحش باز خودش نشان از هیجان و یا رنج بودن بازار در روز جاری داره و نباید ترید کرد. در مواقعی که در بیس شن شاهد گام حرکتی بزرگی هستیم نشان از آن دارد که بازار بنا به هر دلیلی که این دلیل اصلا برای ما مهم نیست، کورس زیادی از گام روزانه خودشو طی کرده و دیگه در طول روز جاری قادر نیست که گامی را داشته باشه تا حد سود ما فعال بشه و در بهترین حالت درگیر یک معامله فرسایشی میشویم.


              پس با توجه به تئوری این سبک از معامله همیشه مقادیر بالا را در نظر داشته باشید و قبل از هر تصمیم گیری برای معامله به بررسی دقیق اونها بپردازید

              develop. base ssion و develop. trade ssion نقش مهمی در مفاهیم آماری مورد نیاز برای این تئوری دارند زیرا میزان رشد و یا افت حرکات بازار را در بیس سشن و ترید سشن در 20 روز اخیر حساب کرده و نسبت به 20 روز قبل تر از خود مقایسه میکند و در نهایت نمایش میدهد که مقادیر بیس سشن و ترید سشن در 20 روز اخیر نسبت به 20 روز قبل تر از خود چه تفاوتی در میزان کورس های حرکتی خود داشته و آیا شرایط بازار مانند 20 تا 40 روز پیش است یا بدتر شده یا بهتر

              ورود به معامله با منطق انسانی
              خروج
              از معامله با احساس ماشینی
              لینکهای پرایس اکشن:

              وبسایت

              کانال تلگرام

              نظر


              • #22
                تا اینجا در مورد تئوری خام بیگ بن صحبت کردیم و نحوه استفاده از اندیکاتور مربوطه برای تشخیص موقعیت، لطفا دوستان تمام سوئالاتی که تا اینجا دارند را مطرح کنند تا وارد بیگ بن به سبک شخصی بشیم و ترید کردن
                ورود به معامله با منطق انسانی
                خروج
                از معامله با احساس ماشینی
                لینکهای پرایس اکشن:

                وبسایت

                کانال تلگرام

                نظر


                • #23
                  خوب اولین سوال رو من میکنم در C. base sion today و C.trade sion today اگر عدد بیشتر از چه عددی باشه مجاز به معامله نیستیم؟

                  نظر


                  • #24
                    نوشته اصلی توسط zebelboy2008
                    خوب اولین سوال رو من میکنم در C. base sion today و C.trade sion today اگر عدد بیشتر از چه عددی باشه مجاز به معامله نیستیم؟
                    با در نظر گفتن این که در دوره بیست روزه مقدار ترید سشن حدود 2 برابر بیش سشن بوده، باید مقادیر روز جاری، البته منظور بیس سشن هست، برابر و حدود بیس سشن دوره 20 روزه باشه و روز قبل و نباید اختلاف زیادی داشته باشه
                    ورود به معامله با منطق انسانی
                    خروج
                    از معامله با احساس ماشینی
                    لینکهای پرایس اکشن:

                    وبسایت

                    کانال تلگرام

                    نظر


                    • #25
                      با سلام خدمت همه دوستان
                      آقای جبل عاملی عزیز ممنون از توضیحات زیبای شما
                      چه ایده های جالبی هم پشت اندیکاتور هست که شما بهشون اشاره کردید و درصد موفقیت ترید را بالا میبره ...
                      یه سوال داشتم و اون هم در مورد درصدی که در جلوی AVG. base sion 20نوشته شده با توجه به این که این درصد مقدار بیس سشن 20 روز قبل رانسبت به میانگین فاصله های تا لو 20 روز اخیر نشون میده وقتی این درصد بالا باشه یعنی جفت ارز در محدوده سشن قبل از لندن نسبت به سشن لندن در این 20 روز تقریبا نوسان برابری کرده و یکم ریسک ترید بالا میره یا بهتره بگیم ایده ال تر اینه که این در صد کمتر باشه تا نشون از روند قوی تر باشه....اگر اشتباه میکنم لطفا تصحیح بفرمایید...
                      انتخاب عدد 20 هم خودش جالبه که برابر تعداد روزهای ماه است که ترید در اون انجام میشه حالا اینکه اول ماه باشیم یا آخر ماه یا ...در خود اندیکاتور و اون میانگین 20 روزه خلاصه میشه یا اینکه جدا باید در نظر گرفت ؟چون قیمت در هر ماه یک حرکتی میکنه و در پایان ماه به سمت میانگینش متمایل میشه باید در پایان ماه مراقب بود که هم در جهت روند بود و هم به برگشته ای قیمت توجه کرد مثل همین امروز...
                      ممنون از زحمتی که کشیدید...

                      نظر


                      • #26
                        نوشته اصلی توسط SHIRANI
                        با سلام خدمت همه دوستان
                        آقای جبل عاملی عزیز ممنون از توضیحات زیبای شما
                        چه ایده های جالبی هم پشت اندیکاتور هست که شما بهشون اشاره کردید و درصد موفقیت ترید را بالا میبره ...
                        یه سوال داشتم و اون هم در مورد درصدی که در جلوی AVG. base sion 20نوشته شده با توجه به این که این درصد مقدار بیس سشن 20 روز قبل رانسبت به میانگین فاصله های تا لو 20 روز اخیر نشون میده وقتی این درصد بالا باشه یعنی جفت ارز در محدوده سشن قبل از لندن نسبت به سشن لندن در این 20 روز تقریبا نوسان برابری کرده و یکم ریسک ترید بالا میره یا بهتره بگیم ایده ال تر اینه که این در صد کمتر باشه تا نشون از روند قوی تر باشه....اگر اشتباه میکنم لطفا تصحیح بفرمایید...
                        انتخاب عدد 20 هم خودش جالبه که برابر تعداد روزهای ماه است که ترید در اون انجام میشه حالا اینکه اول ماه باشیم یا آخر ماه یا ...در خود اندیکاتور و اون میانگین 20 روزه خلاصه میشه یا اینکه جدا باید در نظر گرفت ؟چون قیمت در هر ماه یک حرکتی میکنه و در پایان ماه به سمت میانگینش متمایل میشه باید در پایان ماه مراقب بود که هم در جهت روند بود و هم به برگشته ای قیمت توجه کرد مثل همین امروز...
                        ممنون از زحمتی که کشیدید...
                        سلام

                        در مورد قسمت اول صحیح میفرمایید طبیعتا هر چه درصد کمتر باشه و یا به بیان دیگه اختلاف بیشتر باشه، شرایط مناسب تره.

                        در مورد قسمت دوم هم درسته که قیمت در پایان ماه بسته به رفتارش نسبت به میانگینش شاید به سمتش حرکت کنه ولی ما در ایجا چون به سمت حرکتی بیست روزه کار نداریم و فقط گام روزانه اون برای ما مهمه پس فرقی نداره اول ماه باشه یا وسط یا آخر
                        ورود به معامله با منطق انسانی
                        خروج
                        از معامله با احساس ماشینی
                        لینکهای پرایس اکشن:

                        وبسایت

                        کانال تلگرام

                        نظر


                        • #27
                          نوشته اصلی توسط Jabal.ameli


                          develop. base ssion و develop. trade ssion نقش مهمی در مفاهیم آماری مورد نیاز برای این تئوری دارند زیرا میزان رشد و یا افت حرکات بازار را در بیس سشن و ترید سشن در 20 روز اخیر حساب کرده و نسبت به 20 روز قبل تر از خود مقایسه میکند و در نهایت نمایش میدهد که مقادیر بیس سشن و ترید سشن در 20 روز اخیر نسبت به 20 روز قبل تر از خود چه تفاوتی در میزان کورس های حرکتی خود داشته و آیا شرایط بازار مانند 20 تا 40 روز پیش است یا بدتر شده یا بهتر

                          درود بر شما اعدادی که در این قسمت نمایش داده میشوند مثلا اگر شرایط بازار بدتر یا بهتر شده باشد در ترید کردن ما چه تاثیری دارد؟

                          نظر


                          • #28
                            نوشته اصلی توسط mosayeb256
                            درود بر شما اعدادی که در این قسمت نمایش داده میشوند مثلا اگر شرایط بازار بدتر یا بهتر شده باشد در ترید کردن ما چه تاثیری دارد؟
                            اگر بهتر شده باشد که هیچ، به نفع ما. ولی اگر بدتر شده باشد باید دید با توجه به خروجی که داره میده الان وضعیت میانگین 20 روزه در چه وضعیتی هست؟ اگه وضعیت میانگی 20 روزه هنوز مساعد باشه ( از نظر موارد ذکر شده پستهای قبلی ) که مجاز به ترید هستیم و گرنه اجازه برای ترید نداریم.
                            ورود به معامله با منطق انسانی
                            خروج
                            از معامله با احساس ماشینی
                            لینکهای پرایس اکشن:

                            وبسایت

                            کانال تلگرام

                            نظر


                            • #29
                              آهان الان متوجه شدم.

                              ببینید اتفاقا اینو الان میخواستم توی قسمت سبک شخصی بگم.... ببینید در تئوری اصلی فقط دو ساعت پایان سشن توکیو به عنوان بیس سشن بیان شده ولی ما به دلیل اینکه خودمونو همیشه باید با رفتار بازار وقف بدیم و قالبی را انتخاب کنیم که موافق با حرکات بازار باشه همین تنظیمات فعلی گفته شده در اندیکاتور درست هستند و تا رفتار بازار باهاش مناسب باشه ما هم تغییرش نمیدیم ، تا زمانی که ببینیم در یک دوره حداقل بیست روزه باید محدوده های سشن ها را تغییر داد تا بهترین سطوح را برای بریک اوت و گام گام سشن ترید داشته باشیم
                              ورود به معامله با منطق انسانی
                              خروج
                              از معامله با احساس ماشینی
                              لینکهای پرایس اکشن:

                              وبسایت

                              کانال تلگرام

                              نظر


                              • #30
                                از دیگر شخصی سازی هایی که کردم اینه که خانم کریستین میگفتن باید حد سوود را برابر با 20 پیپ ثابت همیشه در نظر بگیرید و اتفاقا هنوز هم این حد سود خیلی ضریب موفقیت بالایی داره ولی من با توجه به میزانن گام های حرکتی بازار و متناب کردنش با پلن مدیریت سرمایه تبدیلش کردم به 49 پیپ
                                البته در مواقعی هم 25 پیپ هست که زمانی این مقدار را تنظیم میکنیم که گام حرکتی قیمت ضعیف و کوتاه باشه و درسته که در اون یک معامله به ریوارد هم خوانی نداره ولی وقتی ضریب موفقیتش بالا باشه میشه این ریسک را کرد . چون همیشگی نیست و موردی هست
                                مورد دیگه که شخصی سازی شده حد ضرر هست که ایشون میگفتن برابر با طول گام بیس سشن باشه که اونم چون با پلن مدیریت سرمایه همخوانی نداشت با توجه به گام حرکتی قالب بازار به 35 پیپ ثابت تغییر دادم
                                ورود به معامله با منطق انسانی
                                خروج
                                از معامله با احساس ماشینی
                                لینکهای پرایس اکشن:

                                وبسایت

                                کانال تلگرام

                                نظر

                                پردازش ...
                                X