اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

همه جیز اینجا پیدا میشه از مطالب جالب و خواندنی تا درد دل

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نوشته اصلی توسط hesam forex
    اگر کسی تونست روش لوشو- ورتکس رو اموزش بده من اسم خودم رو عوض میکنم . من حتی چند تا نمونه سئوال گذاشتم برای فردی که ادعای بلد بودن ورتکس رو داره و تا الان به خیلی ها ضرر زده و پول گرفته . من چند تا ایمیل دردناک دریافت کردم از این افراد که چه پول هایی ازشون گرفته شده به سم ریاضیات در بازارمالی جهانی و .... . خدا کنه درجا و بدون توبه بمیرم اگر بخوام از مردم به اسم ورتکس و لوشو پولی بگیرم و دروغ اموزش بدم فقط به صرف پول بی برکتی که بیاد تو زندگیم تا نابودم کنه . قبلا هم اعلام کردم یافته های روش ریاضی ورتکس و لوشو- ستاره داوود و ...کشفیات شخص بنده است و من درموردش ی کتاب نوشتم برای تقدیم به جامعه جهانی ریاضی برای دریافت جایزه . داداش . چه جای نگرانی دارم به فرد دیگه ایی . به هر حال دیگه با شما حرفی ندارم شما میتونید به تخریب بنده ادامه بدید هر چقدر که میخواهید . این شما این من وخداحاکم بین من و شما .تمام
    سلام آقا حسام
    كتابي كه نوشتيد را چطوري ميشه تهيه كرد و اينكه به زبان فارسي هست يا نه؟

    نظر


    • فکر کنم در حال تهیه و تکمیل مراحل پایانی است... چیزی نمونده 100 سال دیگر تمام می شود... ولی صبر ایوب می خواهد....

      نظر


      • نوشته اصلی توسط farhad111 نمایش پست ها
        سلام آقا حسام
        كتابي كه نوشتيد را چطوري ميشه تهيه كرد و اينكه به زبان فارسي هست يا نه؟
        بزار به دوستان یک حرف راستو حسینی بگم که : از این اقای میری چیزی برای یادگیری به دوستان نمیرسه . پس به فکر کتاب و کلاس و ایمیل نباشین .

        قبلا بعد اینکه تاپیک 93 صفحه ایش توسط ناظر سایت بسته شد . با قول بورسیه در کانادا یک گروه حدودا 30 نفره رو بوسیله ایمیل پشتیبانی میکرد . و از بچه ها گزارش هتفگی میخاست . اما خیلی دوستان که تشنه یادگیری بودن با کمال بی مهری مواجه شدن و دیگه چواب ایمیل داده نشد و باعث غیب صغری شده و الان دوباره برگشته . اون موقع هم از این حرف های قلمبه زیاد میزد . برای همین خیلی بجه های با تچربه زیاد اقای میری رو جدی نمیگیرین . حکایت اقای میری شده چوپان دورغگو.
        ویرایش توسط r-kamyab : https://www.traderha.com/member/16418-r-kamyab در ساعت 12-02-2018, 07:11 PM
        تنها راه موفقیت در بازارمالی جهانی ، ترک اعتیاد طمع است .

        برای مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
        http://traderha.com/threads/6811-Teamwork-EURUSD?p=200352&viewfull=1#post200352

        نظر


        • دوستان . من یکی از شاگردان ایشون هستم قبلا هم تو همین سایت اعلام کرده بودم که از نیویورک میامدم تورنتو برای یادگیری تو کلاسهای ایشون شرکت میکردم . البته تعداد زیادی دانشجو نبودیم که قبل از شرکت درکلاسهای ایشون باید تست ریاضی و هوش میدادیم و افراد کلاس به غیر از بنده که لیسانس ریاضی کاربردی دارم دردرجات بالاتری از درک ریاضی بودندواسه همین مفاهیم برای بنده زیاد قابل درک نبود راستش رو بخواین . مفاهیم ورتکس بسیار سخت و پیچیده هستش و درک خیلی بالایی میخواد . واقعا درحال نوشتن ی سری مطالب در مورد این مبحث هستند و اینقدر کدهای به دست امده وسیع و درهم پیچیده هستش که از توش مرتب مطلب دیگه ایی درمیاد . لذا باید به ایشون حق داد که فعلا مطلبی رو یاد نمیدن . ضمنا طبق گفته خودشون ممکنه این مطلب لزومامصارف بیشتری از فارکس داشته باشه . لذا نمیشه فقط به صرف فارکس اون رو استفاده کرد و به منظور های دیگه ایی که مد نظرشون هست میخوان اون رو به کار بگیرن . به نظر بنده شما هم بهتره زیاد فکرتون رو درگیر این داستان نکنید .

          نظر




          • این مطلبی هستش که الان تو کانالشون گذاشتند . خداییش درک این مطالب کمی تامل میخواد


            https://www.youtube.com/watch?v=35Fd...FB9ZZa&index=4

            همه رموز اعداد به این شکل برمیگرده .
            ویرایش توسط afarin : https://www.traderha.com/member/12038-afarin در ساعت 12-02-2018, 08:10 PM

            نظر




            • این هم سئوال دوم که الان مطرح کردن .خودتون میتونید مطالب رو از کانالشون جستجو کنید

              نظر


              • یوزرهای دیگه استاد هم کم کم پیداشون میشه )

                نظر


                • دوستان بنده یه سوالی دارم! درصورتی که معامله گری سود کند اون سود رو چه کسی به حساب تریدر پرداخت خواهد کرد و در صورت عکس وقتی ضرر حاصل میشه چه کسی زینفع هستش؟





                  -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                  ضد یخ
                  adadstudio.com
                  استودیو عکاسی صنعتی ادد

                  نظر


                  • نوشته اصلی توسط photography نمایش پست ها
                    دوستان بنده یه سوالی دارم! درصورتی که معامله گری سود کند اون سود رو چه کسی به حساب تریدر پرداخت خواهد کرد و در صورت عکس وقتی ضرر حاصل میشه چه کسی زینفع هستش؟





                    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                    ضد یخ

                    اگر بروکر شما مارکت میکر باشه . وقتی شما معامله ایی میزنید مثلا بای میزنید و اونها میدونند که بازار بای نمیشه ( گاهی دو تا سه تا کندل رو جلوتر دارند، یا اطلاعات دیتا بیس رو زودتر از بانکها میگیرن) درنتیجه پول شما وارد مارکت ازاد نمیشه که بای بشه بلکه به شما فقط ی عددی رو نشون میدن که شما وارد ضرر شدید و اونهایی که سل زدند رو هم دارند مجبورن ی جورایی نتطیم کنن که از افرادی مثل شما که بای کردید و تو ضرر هستید بگیرن به اونهایی بدن که رو سود هستند برای همین هستش که اونهایی که واقعا ضرر میکنند پولشون رو تو بازار از دست ندادن بلکه بروکر فقط ی عدد روی ضرر به شما نشون میده مبلغی رو به اونهایی میده که روسودن و مبلغی میره تو جیب خودش .اما اون دسته از بروکرهایی که به مارکت وصل هستند کمیسیون و سواپ میگیرن و از این داستان سود میبرن . به نطر بنده ایجاد فروم هم یکی جورایی به بروکرها کمک میکنه زیرا تحلیل تو این فروم ها ارائه میدن تا مردم طبق تحلیل عمل کنند و وقتی عده ایی زیادی مثلا بای مزنند یا سل میزنند با ایجاد کندل های ساختگی استاپها رو میزنند و سود رو جارو میکنند به نفع خودشون اینه که میگن هیچ گربه ایی واسه راضی خدا موش نمیگیره . ایجاد این فرومها و گذاشتن تحلیل به سود تریدرها نیست بلکه میتونه گاهی به ضرر همگی باشه . چون با ایجادفروم و گراشتن تحلیل خط فکری به همه میدن و همه ملت هم اکثرا ی جورایی تابع جمع هستند و همین مسئله میتونه به نفع اونها باشه زیرا وقتی مثلا از بین 2000 تا تریدر ی دفعه 1700 تا بای میزنند خب معلومه که بازار بای نمیشه و میتونه سل بشه و 1700 نفر ضرر میکنند واسه همین هستش که میگن 99 درصد دربازارمالی جهانی بازنده هستند .ولی اگر افراد هر کسی واسه خودش تحلیلی داشته باشه و ترید مستقل . کار این نوع بروکرها سخت میشه و نمیتونند به راحتی پولها رو جمع بکنند .
                    ویرایش توسط afarin : https://www.traderha.com/member/12038-afarin در ساعت 12-02-2018, 09:26 PM

                    نظر


                    • نوشته اصلی توسط mehdy78 نمایش پست ها
                      یوزرهای دیگه استاد هم کم کم پیداشون میشه )
                      تا انجا که یادم است قرار بود جناب ناظر سایت یوزر افرین در ان تاپیک که چند سال قبل جناب میری زده بودند برسی شود که کلا برسی این یوزر و ان تاپیک جناب میری مسکوک ماند

                      نظر


                      • نوشته اصلی توسط gold نمایش پست ها
                        تا انجا که یادم است قرار بود جناب ناظر سایت یوزر افرین در ان تاپیک که چند سال قبل جناب میری زده بودند برسی شود که کلا برسی این یوزر و ان تاپیک جناب میری مسکوک ماند
                        اصلا شما فکر کن من همون یوزر اقای میری هستم کجای شما سوخته که از وجود من ناراحتی . مگه حرف غیر منطقی اینجا درج شده که ناراحتی یا سوختی . تو و امثال تو . نه اینکه تو و امثال تو ی دونه یوزر دارین . ی نفر پیدا شده نمیخواد روش خودش رو اموزش بده از طرفی لاگین و اینوستور گذاشته واقعی کاری که هیچ کدام از شما مدعی ها جراتش رو ندارید بکنید . نهایتش اینکه من بن بشم . مگه قراره از پست وزارت خارجه خلغ بشم که ادعا میکنی ناظر سایت بررسی کنه . بررسی کنه . خقیقت اینه که همه می بینند . مردم خودشون عقل دارند نیاز نیست کسی رو خراب کنید .
                        ویرایش توسط afarin : https://www.traderha.com/member/12038-afarin در ساعت 12-02-2018, 11:25 PM

                        نظر


                        • فارغ از دعواها!

                          سوال این است علت قرار دادن این اینوستر و .. چی هست دقیقا؟
                          اگر سود میکند فبها برود سود کند وگرنه دلیلش چی هست؟ تنها دلیلی که بر ذهن خطور میکنه جذب سرمایه میتونه باشه؟ قطع به یقین بدانید کسی که در این بازار سود ممتد میکند به هیچ وجه وقت خود را برای اثبات هر چیزی و .... تلف نمیکند در فرومها و گروهها و ...
                          میگم یه بار ایمیل زدم یه بار به ایشون سوال پرسیدم ولی جواب درست درمونی نگرفتم!


                          سلام برشما
                          بنده تحصیلی و سرمایه گذاری ( هر دو) اومدم
                          وروده بازارمالی جهانی درصورتی که مایل باشید درحساب سرمایه گذاری با بنده در بروکر زیر حساب باز کنید
                          میتونه حداقل 1000 تا باشه و اگر میزان بالانس بالاتر باشه باطبع بالاتر خواهد رفت

                          نظر


                          • نوشته اصلی توسط afarin نمایش پست ها
                            اصلا شما فکر کن من همون یوزر اقای میری هستم کجای شما سوخته که از وجود من ناراحتی . مگه حرف غیر منطقی اینجا درج شده که ناراحتی یا سوختی . تو و امثال تو . نه اینکه تو و امثال تو ی دونه یوزر دارین . ی نفر پیدا شده نمیخواد روش خودش رو اموزش بده از طرفی لاگین و اینوستور گذاشته واقعی کاری که هیچ کدام از شما مدعی ها جراتش رو ندارید بکنید . نهایتش اینکه من بن بشم . مگه قراره از پست وزارت خارجه خلغ بشم که ادعا میکنی ناظر سایت بررسی کنه . بررسی کنه . خقیقت اینه که همه می بینند . مردم خودشون عقل دارند نیاز نیست کسی رو خراب کنید .
                            داغ نکن جناب میری اگر شما می تونستی از این بازار سود کنی وقتت را برای اموزش و مدیریت حساب و سیگنال و...به هدر نمی دادی می رفتی یک گوشه ای سودت میگرفتی و بی دغدغه زندگی میکردی و این همه حاشیه برای خودت هم درست نمی کردی

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط hesam forex
                              خداروشکر میکنم که هر لحظه به تعداد دشمنان و مخالفان و حسودان افزوده میشود .
                              وجود شما دشمنان و مخالفان و حسودان عزیز ، دو چیز رو به همه ثابت میکنه .
                              1. ازانجایی که ادم حسود همیشه به بهتر از خودش حسودی میکند ، علنا نشان دادید که از شما بهترم .
                              2. هر چه تخریب از طرف حسودان بیشتر میشه نشان از موفقیت بیشتر من هستش که چون تحمل دیدنش رو ندارند ، باید راهی برای ارامش خود با تخریب بنده پیداکنید.اما غافل از اینکه خودتان را تخریب میکنند.

                              اقایان مخالف بدانید که لاگین و اینوستور حساب ریل واقعیت چیزی است که همگان میبینند و اگر بخوان بیان با من سرمایه گذاری کنند شما نمیتونید با تخریب بنده جلوی این افراد رو بگیرید.مگر بشینید دعا کنید که من کال مارجین بشم .شاید اینطوری موفق بشید.
                              خودتون دردامی که برای من از ابتدا پهن کرده بودید گیر کردید ، ی زمانی با خدعه و نیرنگ و تخریبهای پی در پی ، به دنبال لاگین و اینوستور ریل بودید
                              تا من رو به خیال خام خودتان خراب کنید (البته من از شما ممنونم که از من لاگین و اینوستور ریل خواستید ، چون این نون رو شما به من دادید ، اگر شما و حیله گری های شما نبود الان این افراد رو به عنوان سرمایه گذار درحسابم نداشتم ) ولی متاسفانه الان که به خواسته خودتون (یعنی همون لاگین و اینوستور رسیدید ) داستان دیگری میسازید تا به اصطلاح جلوی سرمایه گذاری ملت رو درحساب پم بگیرید.

                              به جای این همه تخریب ، به دنبال راهی باشید که بهتر بودن خودتان را ثابت کنید . مردم رشد حساب را می بینند سود میخوان ، دلار میخوان، با این حرفها و پیامهای شما نظرشون عوض نمیشه ، پس چه بخواین چه نخواین از هر فروم و هر سایت و هر کانالی که باشند میان و با من حساب باز میکنند و خداروشکر هرروز به تعدادشون افزوده خواهدشد نه فقط از ایرانی های سرمایه گذار بلکه از خارجی ها هم .

                              ضمنا به شما عزیزان مخالف حسود پیشنهاد میکنم برید من رو تو سایتهای خارجی تخریب کنید اونجا شانستون رو امتحان کنید بد نیست .




                              اقا جون چرا فکر میکنی دیگران به شما حسادت دارند و نمی توانند موفقیت شما را ببینند والله به اون خدای که مپرستی خود بنده خوشحال میشم موفقیت شما را در این بازار ببینم و میدانم سابقه بالایی هم دارید که با این بازار اشنا شدید و تلاش کردید .صحبت بنده و دیگر دوستان این است اگر واقعا شما موفق شدید چرا وقت خود را برای جذب سرمایه ملت هدر می دهید ایا خود شما که در کانادا زندگی میکنید واقعا 10هزار یا 20هزار دلار ندارید شروع کنید و به سودهای ...دست پیدا کنید اگر واقعا مطمعن شدید دیگر در این بازار موفق شدید با سرمایه خودتان شروع کنید وچند سال بعد هم سود زیادی کسب کردید و هم اینکه تمام ایرانی ها به شما افتخار میکنند .اینکه شما راهی برای سود کسب کردن پیدا کردید و قصداموزش ندارید بنده به شما حق می دهم چون خود بنده می دانم یک معامله گر واقعی برای موفقیت توی این بازار چه سختی های کشیده است پس شروع کن بنده به شخصه ارزوی موفقیت برایت دارم

                              نظر


                              • از خدا دم نزن که حال ادم به هم میخوره از این بازی ها
                                مثل این سردمدارا که هر وقت کم میارن خدا خدا میکنن
                                خدای متعال خدا روزی میده و ... و ...
                                کسی کاری با جذب سرمایه ات نداره. یه بار با چند تا ایمیل مختلف پیام دادم گرفتم چی میگی!
                                بزرگتر از امثال شماها تونستن پول مردم رو بگیرن و خدا روزی رو میرسونه
                                ویرایش توسط shangil : https://www.traderha.com/member/26823-shangil در ساعت 12-03-2018, 10:11 PM

                                نظر

                                پردازش ...
                                X