اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

همه جیز اینجا پیدا میشه از مطالب جالب و خواندنی تا درد دل

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • سلام

    به عرض دوستان عزیز و اساتید و مدیریت محترم انجمن میرسانم

    که با درخواست رمز ورود و تغیر ان امکان ورودم به انجمن میسر شد

    به احتمال زیاد بنده رمز ورود را اشتباه وارد میکردم

    از مدیریت محترم تشکر میکنم
    تحلیل طلا در بازه های زمانی گوناگون در کانال https://t.me/sofitahlil
    قابل استفاده برای تریدر های مبتدی

    نظر


    • نوشته اصلی توسط bigprofit نمایش پست ها
      تصویری که من از آینده بورس ایران میبینم !

      البته کمی غیر واقعی به نظر میاد چون زمانی که قیمت دلار بالا میره معمولا بورس باید روند افزایشی بگیره به دلیل افزایش قیمتها و تورم .

      این توهمی که توی ذهن من شکل گرفته، امیدوارم در حد یه توهم باقی بمونه چون اعتقاد دارم هر تحلیلی که منتشر میشه درصد موفقیتش پایین میاد بنابراین با عمومی کردنش سعی دارم محقق نشه !!!



      تصورتون این هست از برجام خارج میشه؟و فشار بر ایران افزایش پیدا میکنه؟
      .::در ترید آرامش حرف اول را می زند::.
      https://telegram.me/Cyclicalwaves
      https://telegram.me/NimaAzaadi




      نظر


      • سلام

        با توجه به شخصیت خودشیفته جناب ترامپ این تعجیل در اعلام نظر یک معنی خاص داره
        و ان به احتمال زیاد خروج از برجام هست

        باید چند ساعت دیگر صبر کنیم ببینیم چی میشه

        همه روزهامون و زندگیمون داره با تصمیم دیگران نقش میبنده

        تاریخ نگاران چند صد سال دیگر نسل ما را چگونه تفسیر خواهند نمود؟؟
        تحلیل طلا در بازه های زمانی گوناگون در کانال https://t.me/sofitahlil
        قابل استفاده برای تریدر های مبتدی

        نظر


        • بدون شرح

          تحلیل طلا در بازه های زمانی گوناگون در کانال https://t.me/sofitahlil
          قابل استفاده برای تریدر های مبتدی

          نظر


          • درود بر دکنر موسوی ارزشمند و دوست داشتنی...تا وقتی گمشده این مرز و بوم یعنی ((خرد)) پیدا نشه در همین مسیر سراشیبی خواهیم رفت...ظاهرا نسل کنونی برای ایندگان درس عبرت و داستان این روزگار بعنوان بحث مهم ((چگونه نزیستن برای نرفتن در قهقرا )) کمک بزرگی به ایندگان خواهد کرد...این قطعه از شعر فردوسی بزرگ رو میزارم و دوستان باقی شعر رو خودشون سرچ کنن چون ظاهرا بدجور و بطرز خطرناکی با شرایط این دور و زمونه همخوانی داره ...به یزدان که گرما خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم http://jalilianfar.blogsky.com/1391/02/08/post-39/
            ویرایش توسط mp_emperor : https://www.traderha.com/member/24427-mp_emperor در ساعت 05-08-2018, 02:51 PM

            نظر


            • نوشته اصلی توسط Azadi نمایش پست ها
              تصورتون این هست از برجام خارج میشه؟و فشار بر ایران افزایش پیدا میکنه؟

              از برجام خارج بشه یا نشه در هر دو صورت نتیجه یکیه ! حالت اول تحریم ها به مرور برمی گرده و حالت دوم یک بالاتکلیفی داره که مخرب تر از حالت اول برای اقتصاد ایرانه

              نظر


              • بازی با سرنوشت یک ملت، به کام سوداگران؛ از دکتر محمد مصدق تا برجام.

                بالاخره بعد از 16 ماه تعقیب و گریز و "پاره می‎کنم/پاره نمی‎کنم" گفتن، دیشب رییس‎جمهور بدعهد امریکا رسما خروج امریکا از برجام را اعلام کرد. بلافاصله یاد مقاله‎ای افتادم که هفته قبل در تجارت فردا در مورد نشت اطلاعاتِ محرمانه به معامله گران سهام در بورس و لزوم جلوگیری از آن، نوشته بودم. شاید در چند سال اخیر این تنها مقاله‏.ای بود که حین نوشتنش اشک در چشمانم جمع شد...

                چرا؟ چون بخش مهمی از نوشته‎ام نکته.ای حیرت.انگیز در مورد کودتای 28 مرداد (موسوم به عملیات آژاکس) و سرنگونی دولت دکتر مصدق بود. چند سال قبل اسناد سازمان سیا در مورد کودتا از طبقه‎بندی خارج شد. تا به حال، تنها از روز اجرای کودتا، موسوم به عملیات آژاکس، خبر داشتیم. اما با انتشار این اسناد، دقیقا مشخص شد در چه روزی طرح کودتا در سیا تصویب شده و مجوز گرفته، و چه روزی به تایید ژنرال آیزنهاور و چرچیل رسیده است.

                بلافاصله بعد از انتشار این اسناد، مطالعات اقتصادی روی کودتای 28 مرداد و همچنین 4 کودتای دیگر در کنگو، شیلی، گواتمالا و کوبا انجام شد. نتیجه آن مطالعات، مقاله جالب دوب، کاپلان و نایدو (2011) بود. وجه تشابه این 5 کشور در این است که همگی، آن دسته از صنایع خود را که سودآور و ثروت‎زا بوده و عموما برای توسعه آن از سرمایه‎ی خارجی استفاده شده است، ملی اعلام کرده بودند. در نتیجه، انجام موفق کودتا می‎توانسته پای شرکت‎های امریکایی که در آن صنعت فعالیت می‎کنند را مجددا به آن کشور باز کند.

                مقاله‎ی آقای دوب و همکارانش با رصد تغییرات قیمت سهام این دسته از شرکت‎های امریکایی، ثابت می‎کند که به محض صدور مجوز انجام کودتا (یعنی بیش از یک ماه قبل از انجام کودتا)، که اقدامی فوق محرمانه بوده است، حجم خرید و قیمت سهام آن دسته از شرکت‎های امریکایی که از انجام آن کودتا سود می‎برده‎اند، ناگهان افزایش یافته است! این به روشنی ثابت می‎کند که برخی از معامله‎گران سهام به اطلاعات و تصمیمات گرفته شده در مورد این کشورها حتی قبل از انجام این کودتا دسترسی داشته‎اند و بلافاصله بعد از صدور مجوز کودتا، اقدام به خرید سهام آن شرکت(ها) کرده‎اند....

                به عنوان نمونه، مورد ایران در این مقاله را بیشتر مورد بررسی قرار می‎دهیم. در 19 ژوئن 1953، سازمان اطلاعات مرکزی امریکا و سازمان اطلاعات مخفی بریتانیا (mi6) مشترکا طرح کودتا علیه دولت دکتر محمد مصدق را با اسم رمز عملیات آژاکس تصویب می‎کنند. 12 روز بعد چرچیل، نخست‎وزیر وقت بریتانیا، و 22 روز بعد ژنرال آیزنهاور، رییس جمهور وقت ایالات متحده، عملیات را تایید می‎کنند. اما فرایندهای طراحی نقشه‎های عملیاتیِ کودتا و... باعث می‎شود کودتا 58 روز بعد از تصویب اولیه، یعنی 25 مرداد 1332 پیاده شده و متاسفانه سه روز بعد به نتیجه برسد. مصدق شرکت نفت ایران و انگلیس را ملی اعلام کرده بود؛ شرکتی که بنا به اظهارات کرمیت روزولت، رییس وقت بخش خاورمیانه سازمان اطلاعات مرکزی امریکا، بعد از ملی شدن صنعت نفت ایران، از وی خواسته بود نقشه سرنگونی مصدق را طراحی و اجرا کند.

                نمودار میزان افت و خیز بازده انباشته غیر عادی (car) را در مورد شرکت نفت ایران و انگلیس، بر مبنای جدول سهامداری و ارزش این شرکت، نشان می‎دهد در حالی که عملیات آژاکس حدود دو ماه پس از تصویب طرح اجرا شده بود بلافاصله بعد از تصویب محرمانه‎ی عملیات، شاهد افزایش شدید قیمت شرکت هستیم. حدود 20 درصد افزایش در 20 روز!

                مثال فوق که برای ما ایرانیان مثالی پررنگ و دردناک است، به خوبی نشان می‎دهد که سوداگری تاجران و ثروتمندان، چگونه باعث ایجاد تغییر تصمیماتِ نهادهای حاکمیتی در جهتی خلاف جهت منافع عمومی، حتی منافع مردم خود امریکا، می‎شود. باورنکردنی است که سودای منفعت مالی به هر قیمت، عده.ای را می.تواند مجاب کند که با سرنوشت حداقل 5 کشور از جمله ایران عزیزمان، اینچنین بازی کرده و دولت مشروع و دموکراتیک حاکم بر آن را ساقط کنند. کودتایی که دوران خفقان و انسداد سیاسی را به دنبال داشت و تبعات آن تاریخ معاصر ایران را تغییر داده و خواهد داد.

                به باور من، این خروج دولت امریکا از برجام هم نتیجه توافقات پشت پرده حکام فاسد کشورهای ثروتمند منطقه آقای ترامپ است. 65 سال قبل حتی وقتی رییس جمهور امریکا تاجر نبود، افرادی در بورس امریکا جیب خود را با کودتا علیه ملت ایران پر میکردند. الان که یک کاسب با تجربه.ی کم در سیاست این سمت را بر عهده گرفته، طبیعی است که مهمترین راهبردش دوشیدن کشورهای منطقه باشد. راهی خوب و ارزان برای اینکه هم از آنها نفت بخرند و هم به این بهانه با استفاده از برگ ایران، پول نفت را ازشان پس بگیرند.

                محمدرضا فرحی

                چارت اخبار رو میسازه یا اخبار چارت رو ؟ نظم موجود در بازار چطور به وجود میاد ؟ چرا گاهی چارت برخلاف خبر منتشر شده حرکت میکنه ؟ و ...
                ویرایش توسط ناشی : https://www.traderha.com/member/16165-ناشی در ساعت 05-09-2018, 10:00 PM
                هر که مقصود خود از غیر خدا می طلبد / چو گدایست که حاجت ز گدا می طلبد

                نظر


                • سلام


                  میگویند انچه جوان در اینه میبیند پیر در خشت خام میبیند

                  یکبار دیگر بد ندیدم به پست شماره 10 در لینک زیر که سه سال و چند ماه قبل در لینک زیر گذاشتم نظر دوستان را جلب کنم با این متن

                  http://traderha.com/threads/4670-%D9...4%D9%87-%D8%9F

                  ============================================



                  بچه ها یکی دیگر از اخبار تامل بر انگیز این روزها، اتمام زمان برای توافق هسته ای در سه چهار روز اینده هست


                  نظرتون چیه ؟؟


                  من یکی ارزومندم که مذاکره کنندگان به حرف و نصیحت مچلس محترم گوش بدهند و تن به این توافق ندهند



                  اگر خدای نکرده توافقی صورت بگیره ، سال دیگه در همین روزا و بشرط ادامه حیات ،، میام حالتون را میپرسم

                  ================================


                  اون موقع همه میرقصیدند برای توافق صورت گرفته

                  الان کلیپ های متعدد دارند پخش میکنند از رقص ملت برای بهم خوردن توافق

                  ما سوراخ دعا را گم کرده ایم برجام و غیر برجام همه بهانه ای برای چند دقیقه رقص بیشتر نیست

                  اره ،، سوراخ دعا را گم کرده ایم
                  ویرایش توسط مهدی موسوی : https://www.traderha.com/member/3099-مهدی-موسوی در ساعت 05-10-2018, 02:56 PM
                  تحلیل طلا در بازه های زمانی گوناگون در کانال https://t.me/sofitahlil
                  قابل استفاده برای تریدر های مبتدی

                  نظر


                  • نوشته اصلی توسط hesam forex
                    حســــــام جان خسته نشدی ! این همه سال تو چارت دنبال خرچنگ قورباقه گشتی حالا افتادی دنبال طاووس .

                    نکن برادر من نکن ! نکن عزیز دلم ! نکن درست نیست این کار .

                    شما خوب ... شما عالی . چرا اخه کانال های متعدد تلگرامی باز میکنی بعد که خراب میکنی ولش میکنی به امان خدا . ما همینطوریش خرابتیم . تو بدون سیگنال هم واسه ما عزیزی . مگه چند تا امیر حسام میری داریم اونم کانادایی .

                    نمیدونم وضع و روزت تو کانادا چطوریه آخه عزیزم از اوضاع ما مگه خبر نداری . با همون بانکهای بزرگی که گفتی قرارداد بستی کار کنی بهتر نیست ؟ هر چند که گفته بودی پول برات اهمیت نداره مهم حس همدوستی و کمکه .

                    اینجا اوضاع عجیب خرابه . دلار روز به روز گرون تر میشه . جدا میگم دیگه پولی نمونده که با بروکر منتخب شما حساب باز کنیم تا سیگنال طـــــــاووس به صورت رایگان دریافت کنیم .

                    با این اوضاع و احوال داغون ما یکی از استرالیا میاد سیستم آموزش میده اون یکی از کانادا میاد سیگنال طاووس میده ( قبلا اسب دریای بود ).

                    تازگی ها بچه های ایرانی که موفق شدن با هزار بدبدختی پاشونو بزارن خارج به فکر ما ایرانی های تحریم شده افتادن .

                    چقدر ما ایرانی ها خوبیم

                    نظر


                    • نوشته اصلی توسط bigprofit نمایش پست ها
                      حســــــام جان خسته نشدی ! این همه سال تو چارت دنبال خرچنگ قورباقه گشتی حالا افتادی دنبال طاووس .

                      نکن برادر من نکن ! نکن عزیز دلم ! نکن درست نیست این کار .

                      شما خوب ... شما عالی . چرا اخه کانال های متعدد تلگرامی باز میکنی بعد که خراب میکنی ولش میکنی به امان خدا . ما همینطوریش خرابتیم . تو بدون سیگنال هم واسه ما عزیزی . مگه چند تا امیر حسام میری داریم اونم کانادایی .

                      نمیدونم وضع و روزت تو کانادا چطوریه آخه عزیزم از اوضاع ما مگه خبر نداری . با همون بانکهای بزرگی که گفتی قرارداد بستی کار کنی بهتر نیست ؟ هر چند که گفته بودی پول برات اهمیت نداره مهم حس همدوستی و کمکه .

                      اینجا اوضاع عجیب خرابه . دلار روز به روز گرون تر میشه . جدا میگم دیگه پولی نمونده که با بروکر منتخب شما حساب باز کنیم تا سیگنال طـــــــاووس به صورت رایگان دریافت کنیم .

                      با این اوضاع و احوال داغون ما یکی از استرالیا میاد سیستم آموزش میده اون یکی از کانادا میاد سیگنال طاووس میده ( قبلا اسب دریای بود ).

                      تازگی ها بچه های ایرانی که موفق شدن با هزار بدبدختی پاشونو بزارن خارج به فکر ما ایرانی های تحریم شده افتادن .

                      چقدر ما ایرانی ها خوبیم

                      سلام

                      من به جرات خدمت شما عرض ميكنم اگر تريدري توانايي كسب سود از ماركت رو داشته باشه هيچ نيازي به فروش سيگنال و راه اندازي سايت و كانال تلگرام و غيره نداره

                      براي يك تريدر سود ده اينقدر پول وجود داره تو اين ماركت كه نيازي به اين فعاليت ها نداره

                      جالب اينجاست كه اين افراد حتي از ارايه يك استيتمنت ساده هم فرار ميكنن

                      خب پس اون بنده خدايي كه ميخواد از شما سيگنال بخره ، تخصص و تبحر شما رو چطور بايد ارزيابي كنه ؟


                      بهر حال اين قصه سر دراز داره

                      نظر


                      • نوشته اصلی توسط صحرایی نمایش پست ها
                        سلام

                        من به جرات خدمت شما عرض ميكنم اگر تريدري توانايي كسب سود از ماركت رو داشته باشه هيچ نيازي به فروش سيگنال و راه اندازي سايت و كانال تلگرام و غيره نداره

                        براي يك تريدر سود ده اينقدر پول وجود داره تو اين ماركت كه نيازي به اين فعاليت ها نداره

                        جالب اينجاست كه اين افراد حتي از ارايه يك استيتمنت ساده هم فرار ميكنن

                        خب پس اون بنده خدايي كه ميخواد از شما سيگنال بخره ، تخصص و تبحر شما رو چطور بايد ارزيابي كنه ؟


                        بهر حال اين قصه سر دراز داره
                        ===================================

                        سلام خدمت عزیزان

                        جناب صحرائی فرمایشتون کاملا درست و متینه

                        ولی یک گرفتاری که یک تریدر موفق در این سرزمین داره پیدا کردن بروکری هست که معتبر باشه و مطمن باشی که به بانک وصلت میکنه یعنی سود شما را نخواد از جیبش بده و مهمتر اعداد و ارقام سود مشتری به هر بزرگی هم که باشه براش مشگل نباشه

                        اگر بروکری در این حد و اندازه سراغ دارید ممنون میشم اسم ببرید

                        البته غیر از پی سی ام که خونه خودمونه این سوالو برای مواقعی پرسیدم که بخواهیم در بیش از یک بروکر حساب داشته باشیم

                        متاسفانه بنده امسال دو تجربه منفی داشتم
                        تحلیل طلا در بازه های زمانی گوناگون در کانال https://t.me/sofitahlil
                        قابل استفاده برای تریدر های مبتدی

                        نظر


                        • نوشته اصلی توسط مهدی موسوی نمایش پست ها
                          ===================================

                          سلام خدمت عزیزان

                          جناب صحرائی فرمایشتون کاملا درست و متینه

                          ولی یک گرفتاری که یک تریدر موفق در این سرزمین داره پیدا کردن بروکری هست که معتبر باشه و مطمن باشی که به بانک وصلت میکنه یعنی سود شما را نخواد از جیبش بده و مهمتر اعداد و ارقام سود مشتری به هر بزرگی هم که باشه براش مشگل نباشه

                          اگر بروکری در این حد و اندازه سراغ دارید ممنون میشم اسم ببرید

                          البته غیر از پی سی ام که خونه خودمونه این سوالو برای مواقعی پرسیدم که بخواهیم در بیش از یک بروکر حساب داشته باشیم

                          متاسفانه بنده امسال دو تجربه منفی داشتم
                          سلام جناب موسوي

                          عرض كنم كه من معتقدم "اصولا تريدر بد وجود داره و نه بروكر بد "

                          حالا ممكنه بين چند صد بروكر كه تو دنيا فعاليت ميكنن چندتا بروكر بي كيفيت و متقلب هم وجود داشته باشه

                          اما چرا اين هجمه از طرف تريدرها در تمام دنيا به سمت بروكر ها وجود داره ؟

                          چون قريب به اتفاق تريدر هاي خرده پا (retail traders) تو اين بازار ضرر ميدن

                          حالا چرا تريدر ها ضرر ميدن ؟
                          چون براي موفقيت در اين بازار به يك سري ويژگيهاي روحي-رواني نياز هست كه با مطالعه تحليل هاي تكنيكال و فاندامنتال و حضور در كلاسهاي آموزشي و غيره ، حاصل نميشه

                          اين ويژگي ها بايد جز خصايص اخلاقي تريدر باشه وگرنه بنظر من موفقيتش در اين بازار در بلند مدت غير ممكنه

                          و از اونجاييكه درصد كمي از تريدر ها اين ويژگي ها رو دارن نتيجتا اكثر متضرر ميشن و بهترين حربه براي فرار از مسيوليت شكست ، چيزي نيست جز مرتبط كردن اين ناكامي ها با عملكرد بروكر

                          به هر صورت ، من تاثير بروكر در موفقيت يا شكست تريدر رو كمتر از 1% ميدونم ( شما بخونيد 0% )

                          اما در مورد بروكر مناسب ، خب من خودم با حساب ecn آلپاري كار ميكنم و كاملا راضي هستم

                          بروكر هاي ديگري هم كه با ايرا ني ها كار ميكنن سابقه طولاني و خوبي دارن

                          براي مثال همين بروكر آلپاري طي محاسباتي كه انجام دادم ماهانه بين 15 تا 20 ميليون دلار فقط از اسپرد معاملات انجام شده درآمد داره

                          بروكر هاي ديگه هم كما بيش درامد هايي در اين سطح دارن

                          بنابراين فرضيه تقلب و بالا كشيدن پول تريدر ها توسط بروكر بنظر من منطقي نيست با توجه به اين درامد ها

                          من فكر ميكنم تريدر ها اگر بجاي تمركز روي بروكر ها روي خودشون و رفتارشون و طرز فكرشون تمركز كنن احتمالا نتايج بهتري ميگيرن

                          نظر


                          • جناب اقاي صحرایی
                            بوركر روسي exness از اين قبيل بوركرها بود
                            نه تنها جواب ريزش يكدفعه يورو دلار در سال 2015 صورت گرفته بود نداد
                            بلكه تتمه حساب را نوش جان كرد

                            وتنها بوركر كه ميشناختم 4 نوع طلا در ان بود
                            جتي همسايه نزديك كه به خاور الان نام برده ميشود هم بوركر داده

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط پرويز نمایش پست ها
                              جناب اقاي صحرایی
                              بوركر روسي exness از اين قبيل بوركرها بود
                              نه تنها جواب ريزش يكدفعه يورو دلار در سال 2015 صورت گرفته بود نداد
                              بلكه تتمه حساب را نوش جان كرد

                              وتنها بوركر كه ميشناختم 4 نوع طلا در ان بود
                              جتي همسايه نزديك كه به خاور الان نام برده ميشود هم بوركر داده
                              سلام مجدد

                              ضمن تائید فرمایش جناب صحرائی در مورد روانشناسی ترید ،

                              پیرو فرمایش پرویز جان ، دو مورد که اصل سرمایه و سود بنده و حدود چهل نفر که بنده میشناسموشون ( چون گروه تلگرام زدیم برای طرح شکایت از نماینده بروکر ) را با خاموش کردن متاتریدر برد ، MtiGroup بود
                              و بعد از گرفتن وکیل تازه به مشگل اصلی بر خوردیم و ان بودنمان در ایران هست ، چون اینجا فارکس قانونی نیست از اینرو طرح دعوی با موضوعیت فارکس نمیتونه قابل پیگرد باشه

                              مورد دوم فعلا قول داده مبلغی برگردونه
                              ویرایش توسط مهدی موسوی : https://www.traderha.com/member/3099-مهدی-موسوی در ساعت 05-11-2018, 07:15 PM
                              تحلیل طلا در بازه های زمانی گوناگون در کانال https://t.me/sofitahlil
                              قابل استفاده برای تریدر های مبتدی

                              نظر


                              • درود
                                نمیدونم چرا دوستان اینقدر با بروکرها مشکل پیدا میکنند یا من خیلی خوش شانس هستم که مشکل جدی با آنها نداشتم. با بروکر های زیادی حساب ریل داشتم. از اولین آنها که نورث فاینانس بود تا همین آخری ها که اکسنس بود و از لوریج بالا و واریز و برداشت آنی اون خوشم میومد. هر بروکری ضعف خودشو داره مثلا آلپاری معروفه که متاش قطعی زیاد داره فیبو برداشت خوبی قبلا نداشت اما الان نمیدونم. بزرگترین مشکل من با بروکرها برمیگرده به دوکاس کپی فک کنم 2012.
                                که پولی فرستادم برای افتتاح حساب اما حسابم شارژ نشد ایمیل زدم که چرا حسابم شارژ نشده گفت پولی برای ما فرستاده نشده . پس از کلی سوال و پرس و جو از کارمندان بانک ایرانی و گرفتن چندتا کاغذ از اطلاعات سوییفت و ارسال فهمیدم که پول رفته جی پی مورگان تو آمریکا. حالا چرا؟
                                چون دوکاس کپی یه قانون داشت که پولهایی که از خاور میانه میاد مخصوصا اگر حقوقی یا سازمانی و شرکتی باشه میره جی پی مورگان تحقیق میشه که منبع پول احیانا تجارت اسلحه و اعضای بدن انسان و مواد مخدر و گروههای تروریستی نباشه خلاصه اینکه پول سالم باشه ....... خلاصه بعد از کلی مکاتبه و مکالمه و واسطه قرار دادن بروکر پولمون بعد از 5 ماه برگشت خورد. فقط به این دلیل که از قوانین بروکر اطلاعات کافی نداشتم.
                                البته از بروکرهایی دست چندمی که با ایرانیها کار میکنن نباید انتظار زیادی داشت بعضی از دوستان انتظار دارن اردرهاشون سر خبر دقیق عمل کنه که این معمولا غیر ممکنه مخصوصا در متاتریدر.
                                با گفته های جناب آقای صحرایی موافقم تریدر باید در درجه اول به خودش و دانسته های خودش متکی باشه تا به عملکرد بروکر. تریدر اگر ایمان داشته باشه که میتونه سود کنه به نظر من با هر بروکر ی میتونه سود کنه فقط علنا کلاهبردار نباشه.
                                خودتو بذار جای قیمت!

                                sigpic

                                نظر

                                پردازش ...
                                X