اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

همه جیز اینجا پیدا میشه از مطالب جالب و خواندنی تا درد دل

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • واعظی خبر داد
    کارت اعتباری ویژن. به ایران آمد/ نیاز مردم به مسترکارت حل شد


    وزیر ارتباطات گفت: شرکت پست در چارچوب قوانین تجارت بین.الملل قراردادی را با یکی از شرکتهای خارجی برای استفاده از کارت اعتباری بین.المللی در ایران منعقد کرده است.

    به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران در حاشیه افتتاح پروژه.های پستی با اشاره به اینکه شرکت پست در چارچوب قوانین تجارت بین.الملل قراردادی را با یکی از شرکتهای خارجی برای استفاده از کارت اعتباری بین.المللی در ایران منعقد کرده است گفت: بعد از برجام فضا برای سازمانهای بین.المللی بوجود آمد که پست، مخابرات و شرکت زیرساخت از جمله شرکتهای داخلی بوده.اند که توانستند از این فضا استفاده کرده و قراردادهایی را در حوزه بین.الملل به امضا برسانند.وی عنوان کرد: بر این اساس شرکت پست با انعقاد قراردادی توانست موضوع توزیع کارت اعتباری بین.الملل را با شرکت ویژن کارت ایرانیان با سقف اعتباری 10 هزار دلار روزانه داشته باشد.واعظی با بیان اینکه این کارت اعتباری با هر ارزی قابل تبدیل است گفت: با استفاده از کارتهای اعتباری بین.الملل مشکلات مردم برای سفرهای خارجی و پرداختهای بین.المللی تا حدی حل خواهد شد.حسین مهری مدیر عامل شرکت ملی پست نیز در تکمیل توضیحات وزیر ارتباطات گفت: حدود یک سالی می.شود روی بحث کارتهای اعتباری بین.الملل کار می.کنیم و بحث اساسی ما برای تجارت الکترونیکی است.وی افزود: اعتبار این کارتها که شامل طرحهای طلایی، نقره.ای و برنزی است نهایتا 10 هزار دلار روزانه می.شود که مردم می.توانند برای خریدهای خارجی به راحتی از آن استفاده کنند.مدیر عامل پست افزود: امروز در دو واحد پستی این خدمت را خواهیم داشت و ظرف دو ماه آینده سایت تجارت الکترونیکی مان را بر مبنای دو زبان طراحی خواهیم کرد.مهری در پاسخ به این سؤال آیا قرارداد پست با شرکت ویژن کارت انحصاری است گفت: هر شرکتی که آمادگی و مجوزهای لازم را از بانک مرکزی داشته باشد می.تواند وارد عرصه همکاری شود.مدیر عامل شرکت ملی پست با اشاره به اینکه نرم افزار جامع مبادله پستی در 650 شهرستان کشور امروز به بهره.برداری رسید گفت: سیستم رهیاب موزعین نیز به بهره.برداری رسید که تمام نامه.رسانها را دارای گوشی هوشمند می.کند تا شاهد کاهش سرعت سیر مرسوله و همچنین هزینه آن باشیم که در 10 استان به بهره.برداری رسید.انتهای پیام/

    http://www.tasnimnews.com/fa/news/13...4-%D8%B4%D8%AF

    نظر


    • نوشته اصلی توسط m.zareee نمایش پست ها
      از نظر من، برای موفقیت در زندگی انسان باید یک دوره ی سختی را تحمل کند (مثل سربازی) در واقع در یک دوره ی دیکتاتوری باید زندگی کرد تا مفهوم آزادی را فهمید.
      شاید ما در نظام فکری ویژه ای داریم زندگی میکنیم.
      سربازی خیلی فراتر از دیکتاتوریه :'(
      نابودم کرد!
      هر چی داشتم تو اون 2 سال از بین رفت
      تلویزیون بانه * اس ام اس * خرید بادکش
      خرید اینترنتی دستبند دخترانه اسپرت * خرید ال ای دی

      نظر


      • این مطلب رو جایی خوندم به نظرم جالب اومد.نظر دوستان و اساتید چیه؟

        يه زماني فاركس كار مي كردم.
        پيرمردي بهم مي گفت همه ي اقتصاد دنيا دست ١٠-٢٠ تا يهوديه وهي باهاش همه چي رو بالا پايين مي كنند و ازش سود مي گيرند.
        من اون موقع ها مي خنديدم. مي گفت تفكرات دايي جان ناپلئوني ماله صد سال پيش هنوز ما رو ول نكرده.
        تا اينكه موهام يكم سفيد شد.
        متوجه شدم تو بازار هاي مالي مفهومي به نام تعادل وجود نداره. قيمت روي ميره تا ٣-٤ هزار دلار و سقوط مي كنه تا ١٥٠٠ دلار دوباره چند سال بعد همين كار رو مي كنه.
        فولاد و مس و نفت هم همينطور.
        ما هم مملو از تفكرات كوتاه مدت عاشق اينيم كه قيمت سهام اينها رو يا از سر خوشبيني مفرط overvalueيا از سر بدبيني مفرط undervalue كنيم.
        اولش كاملا دايي جان ناپلئوني فكر مي كردم خب اين كلك دولت ها و شركت هاي بزرگ ه براي اينكه بازارهاي مالي كاركنند و زنده بمونند. اگر قيمت ها ثابت باشند كه فايده اي نداره.
        چند سال گذشت. باز چند تا مو بيشترسفيد كردم. اينبار به خودم و ياد گرفته هام شك داشتم. چه كسي گفته value اونيه كه من حساب مي كنم؟
        مفروضات همه مفروضاتند و اصلا قابل راستي آزمايي نيستند. كي گفته قيمت دلار متوسط سالانه ١٠٪‏ رشد مي كنه ؟ اين فرض الان مي تونه درست باشه. سال ٩٠ مردم مي گفتند دلار خيلي سريع ٨ هزار تومان رو هم ميبينه.
        نرخ رشد كه ديگه داستان خودش رو داره.
        معطل مانده بودم.
        مفاهيم مالي بيشتر گيجم مي كردند تا راهنمايي. ذهنم نوسانات چند صد درصدي فولاد مباركه، شبندر، فملي يا فخوز رو رها نمي كرد.
        حسودي مي كردم به تحليل هاي غلطي كه نويسنده شون با اعتماد به نفس بر پايه اونها مي رفت سهم مي خريد و سود مي كرد.
        ياد تحليل هاي اول دهه ي ٨٠ مون بخير. ميانگين هندسي مي گرفتيم از رشد سود شركت در ٥ سال گذشته و تعميمش مي داديم به ٥ سال آينده. چون فلان شركت سالي ١٠٪‏ رشد سود اوري در ٥ سال گذشته داشته است پس تا ٥ سال آينده هم همين رشد رو حفظ مي كنه! كي گفته ؟
        و باز هم جالب اينكه در آن زمان اين نوع تحليل كار مي كرد.
        چند تا كلمه ي كليدي ناگهان ذهنم رو تغيير داد. " مالي رفتاري"، " گله" و " نظريه انعكاسي"
        متوجه شدم قيمت تابعي از تحليل هاي ما نيست. قيمت تابعي از باور عمومي بازار است. بازار اشتباه مي كند فرت و فرت هم اشتباه مي كند. آقاي بازار ديوانه تر از اين حرفاست.
        تحليل هاي ما هم تابعي از باورهاي عمومي بازار است. وقتي همه مي گويند طلا ريزش مي كند ناخودآگاه ما نيز بر همين باور تحليل مي كنيم.
        اصلا ويژگي باورها اين است كه از سمت محيط تحميل مي شوند.
        مثال هاي زيادي دارم از اين باورها. از بتاي منفي تا درك يوزانس يا برند شپلي.
        قيمت تابعي از عرضه و تقاضاست.
        عرضه و تقاضا تابعي از باور هاي ذهني معامله گران
        و
        يك تحليلگر اصلي ترين شك هايش بايد جاهايي باشد كه باور عمومي بازار مفروضاتش را تحت الشعاع قرار مي دهد.
        و درنهايت يك معامله گر حرفه اي نياز دارد باور هاي عمومي بازار را بيشتر از هرچيز رصد و تحليل كند.
        اجازه بديد مثال بزنم و تموم كنم. همه ي تحليلگران فاندامنتال با اينكه امسال فخوز با شمش مثلا ١٣٠٠ تومان چقدر سود مي سازه راحتند. يه اكسل مايه اشه ولي، اگر قرار باشه سود در ٥ سال اينده را محاسبه كنيم مفروضات چگونه مي شود؟ رشد سالانه ي قيمت فولاد در جهان؟ رشد سالانه ي قيمت ارز؟ بازده مورد انتظار؟ افزايش توليد شركت؟
        اينها موضوعاتي است كه باورهاي عمومي به ما تحميل مي كنند.
        پس اگر قراره حتي حين تحليل بنيادي دنباله روي باورهاي محيطي باشيم حق نداريم معامله گراني را كه از ابتدا تحت تاثير همين باور ها معامله مي كنند را محكوم كنيم.
        شايد بعضي هفته ها تا ٣٠ يا ٤٠ تحليل بنيادي رو در مورد شركت هاي مختلف مطالعه كنم. هرجا تحليلگر نرخ رشد رو ٥٪‏ فرض كرده. نرخ بازده مورد انتظار رو ٢٥٪‏ فرض كرده، نرخ رشد فروش رو ٥٪‏ فرض كرده فوري كنارش مي نويسم : " چرا؟"
        هر که مقصود خود از غیر خدا می طلبد / چو گدایست که حاجت ز گدا می طلبد

        نظر


        • سلام بر تو دوست عزیزم.
          این مطلب از کانال تلگرامی جناب کامیار فراهانی برداشته شده.
          دو تا حالت می تونه وجود داشته باشه :
          1- شما خودتون جناب کامیار فراهانی هستید.
          2-مطلب رو از اونجا برداشتید.
          در هر دو حالت فوق، با توجه به اینکه آیدی شما واقعی به نظر نمی رسه، چقدر قسنگ بود اگه اسم نویسنده اصلی رو هم می آوردید یا می نوشتید از ایشون نقل قول کردید، تا وزن ادبی و علمی خودتون رو افزایش می دادید.
          ممنون می شم اگه زین پس این نکته رو رعایت فرمایید.

          نظر


          • نوشته اصلی توسط RZAMK نمایش پست ها
            سلام بر تو دوست عزیزم.
            این مطلب از کانال تلگرامی جناب کامیار فراهانی برداشته شده.
            دو تا حالت می تونه وجود داشته باشه :
            1- شما خودتون جناب کامیار فراهانی هستید.
            2-مطلب رو از اونجا برداشتید.
            در هر دو حالت فوق، با توجه به اینکه آیدی شما واقعی به نظر نمی رسه، چقدر قسنگ بود اگه اسم نویسنده اصلی رو هم می آوردید یا می نوشتید از ایشون نقل قول کردید، تا وزن ادبی و علمی خودتون رو افزایش می دادید.
            ممنون می شم اگه زین پس این نکته رو رعایت فرمایید.

            سلام
            ممنون از تذکر بجاتون دوست عزیز
            حقیقت یکی از دوستان این رو برای من فرستاد و من مستقیما از کانال ایشون نخوندم و چون نمیدوستم اصل مطلب از کیه اسم نیاوردم ولی اشاره کردم که مطلب برای خودم نیست.
            به هر حال باز هم عذرخواهی میکنم من اطلاع نداشتم ولی چون مطلب جالبی بنظرم رسید گفتم به اشتراک بزارم.
            هر که مقصود خود از غیر خدا می طلبد / چو گدایست که حاجت ز گدا می طلبد

            نظر


            • ضمن سلام خدمت دوستان:
              یکی از دوستان که با برنامه نویسی در متاتریدر آشنایی داره لطفا پیام خصوصی بهم بده.
              ایده ی جالبی دارم فقط به کمکش احتیاج دارم تا با همدیگر پروژه یی رو انجام بدیم.
              ایدی تلگرام:

              @godtaken

              نظر


              • نوشته اصلی توسط maya1361 نمایش پست ها
                ضمن سلام خدمت دوستان:
                یکی از دوستان که با برنامه نویسی در متاتریدر آشنایی داره لطفا پیام خصوصی بهم بده.
                ایده ی جالبی دارم فقط به کمکش احتیاج دارم تا با همدیگر پروژه یی رو انجام بدیم.
                سلام
                من برنامه نویسی متا کار میکنم ولی بدلیل پست کم نتونستم خصوصی بفرستم meisambz2014@gmail.com
                برنامه نویسی متا تریدر ساخت اندیکاتور و اکسپرت درخواستی شما

                نظر


                • سلام دوستان

                  سالها پیش یک برنامه در شبکه BBC دیدم به نام Million Dollar Traders یک فیلم 3 قسمت هست .

                  موضوع : 8 نفر تریدر هستند که با هم رقابت میکنند و نفر اول استخدام میشه برای یک شرکت تریدری .

                  این 8 نفر زیر نظر یک تریدر فوق حرفه ای که در سن 27 سالگی بازنشسته شده و میلیونها پوند بدست آورده و رئیس بخش تریدری یک شرکت هست شروع میکنن به ترید کردن .

                  فوق الاده است این فیلم . از یوتیوب دانلودش کنید .

                  ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                  نظر


                  • سلام بعد دو سال اومدم ببینم اینجا چه خبره . دیدم هیچکی اشنا نیست . یادش بخیر .بر لب جوی بشین گذر عمر ببین
                    ویرایش توسط zoroaster : https://www.traderha.com/member/5308-zoroaster در ساعت 08-19-2016, 01:15 AM

                    نظر


                    • با سلام
                      اگر بخواهیم در این انجمن با مدیریت ارتباط برقرار کنیم، از چه طریقی باید اینکار رو انجام بدیم؟
                      می خوام در پستهای اولیه تاپیکی که خودم راه اندازی کردم یک تغییراتی اعمال کنم، فکر کنم شدنی باشه.
                      با تشکر

                      نظر


                      • نوشته اصلی توسط Ghoghnoosepars نمایش پست ها
                        با سلام
                        اگر بخواهیم در این انجمن با مدیریت ارتباط برقرار کنیم، از چه طریقی باید اینکار رو انجام بدیم؟
                        می خوام در پستهای اولیه تاپیکی که خودم راه اندازی کردم یک تغییراتی اعمال کنم، فکر کنم شدنی باشه.
                        با تشکر
                        سلام
                        باید به ناظر انجمن پیام خصوصی ارسال کنید و تغییرات را توضیح دهید.
                        لطفا قبل از افتتاح حساب جدید تاپیک ذیل را به دقت مطالعه فرمایید .

                        نظر


                        • نوشته اصلی توسط banehonline
                          بسیار زیبا
                          چشات زیبا میبینه عزیزم !

                          بیا تو ... دم در بده ... مجلس بی ریاست .

                          نظر


                          • نوشته اصلی توسط banehonline
                            بسیار زیبا
                            ===
                            چه چیزی بسیار زیباست دوست عزیز؟

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط SystemTrader نمایش پست ها
                              سلام
                              باید به ناظر انجمن پیام خصوصی ارسال کنید و تغییرات را توضیح دهید.
                              ===
                              ضمن تشکر از شما مدیر محترم
                              لطفا بفرمایید که در کجای انجمن ایشون و یا بقیه مسؤولین رو پیدا کنیم. باید به صفحه ای یا بخش خاصی ورود کنیم؟
                              با تشکر مجدد

                              نظر


                              • نوشته اصلی توسط Ghoghnoosepars نمایش پست ها
                                ===
                                ضمن تشکر از شما مدیر محترم
                                لطفا بفرمایید که در کجای انجمن ایشون و یا بقیه مسؤولین رو پیدا کنیم. باید به صفحه ای یا بخش خاصی ورود کنیم؟
                                با تشکر مجدد
                                روی ای دی ایشان کلیک و گزینه ارسال پیام خصوصی را انتخاب کنید
                                لطفا قبل از افتتاح حساب جدید تاپیک ذیل را به دقت مطالعه فرمایید .

                                نظر

                                پردازش ...
                                X