اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

همه جیز اینجا پیدا میشه از مطالب جالب و خواندنی تا درد دل

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری ایرباس 320 با ۱۴۸ سرنشین در جنوب فرانسه




    یک فروند هواپیمای مسافربری ایرباس ۳۲۰ متعلق به خطوط هوایی جرمن وینگز که از بارسلون عازم دوسلدورف بود در جنوب شرق فرانسه سقوط کرد.

    این هواپیما در منطقه دین لِبَن در استان جنوبی آلپ دو پرووانس، با یکصد و چهل دو مسافر و شش خدمه سقوط کرده است.
    خطوط هوایی جرمن وینگز، شرکت عرضه کننده پروازهای ارزان قیمت وابسته به لوفت هانزا است.
    اداره حمل و نقل هوایی فرانسه اعلام کرد شماره این پرواز GWI۱۸G است و در حدود ساعت ۱۰ و ۴۷ دقیقه اعلام وضعیت اضطراری کرده است. وزارت کشور از پیدا شدن بقایای لاشه هواپیما خبر داد.
    رسانه های محلی اعلام کردند که هواپیما در ارتفاعات «تروا اِوِشه» در نزدیکی شهر کوچک «بارسلونت» سقوط کرده است.
    یک هلیکوپتر ژاندارمری فرانسه، سقوط این هواپیما را تایید کرد.


    http://persian.euronews.com/2015/03/...--authorities/
    انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

    نظر


    • نوشته اصلی توسط ناظرسایت نمایش پست ها
      هادی عزیز،

      کسی اینجا چیزی رو سانسور نمیکنه و این که شما اینطوری نوشتین خیلی قشنگ نیست ولی من هم با چند تا از دوستان چک کردم. با وجود اوضاع بد اینترنت این روزها ولی اصلا پلتفرم امروز مورد قطعی نداشته. شما هر موقع با پلتفرم مشکل این چنینی دارید باید در کابین شخصی خود گزارش بدید. اینکه مطرح کنین چند نفر دیگه هم مشکل دارند که دلیل درستی برای چک کردن نمیشود.

      با احترام
      با سلام
      جناب ناظر محترم سایت ، برام پیش اومده که قسمتهایی از متنی که قبلا نوشته بودم خذف شدن به همین دلیل عرض کردم لطفا سانسور نکنید .اگر مطلبی حذف نشه قشنگی یا زشتیش توسط کاربران تشخیص داده خواهد شد.
      با تشکر

      نظر


      • HADI.T عزیز،

        ممنون از تذکر شما. ناظرین این فروم برای جلوگیری از تبلیغ آی بی ها برای بروکر نماها اجازه ذکر اسم این شرکتها رو نمیدن وگرنه هیچ سانسوری که در کار نیست هیچ اتفاقا خیلی هم استقبال میشه از هر گونه انتقاد و اشاره به وجود هر مشکل احتمالی که به هر حال همه جا میتونه وجود داشته باشه. به عنوان مثال اگر شما مایل باشید که راجع به بروکر اف ایکس سی ام پرو صحبت کنید هیچ موردی نداره ولی اگر بخواهید راجع به اف ایکس سی ام صحبت کنید اسمش رو حذف میکنند چون اولی STP هست ولی دومی خیر.

        یک مثال دیگرش همین انتقاد جنابعالی هست که با تشکر فراوان بهش جواب میدیم. صرف نظر از اینکه دوستمون richtrader پست اولشون هست و خود جنابعالی هم در پست های قدیمیترتون چندین مورد ذکر کردید که پلتفرم پی سی ام قطعی داره و اشکالات دیگه (به پست های قبلی خودتون مراجعه کنید) ولی حداقل مشخص شد که صحبت از پلتفرم دمو هست نه پلتفرم لایو. اصولا پلتفرم دمو ارزش و اهمیت خاصی نداره و اگرچه بهش یک سرور قوی اختصاص داده شده که قدرتش چندین برابر چیزی هست که خود متاکوتس (شرکت سازنده متاتریدر) خواسته ولی تمهیدات پر هزینه ای که برای سرور لایو در نظر گرفته شده روی سرور دمو نیست. برای روشنتر شدن صحبت لطفا مطلع باشید که سرور لایو پی سی ام (سرور شماره 1) در کل سال 2014 و از اول امسال 2015 تا امروز مطلقا داون تایم نداشته (لاگ هاستینگ اینو اثبات میکنه) و اینکه غیر از یک Load Balancer دو تا هم سرور Mirror داره که اگر آی پی شما ارتباطش به سرور 1 نرسه، 2 سرور دیگه به طور اتوماتیک در اختیار پلتفرم تریدر هستند. هاستینگ سرورها هم یکی از معروفترین شرکتهای دنیا هست که از مشتریهاش میشه ناسا و یاهو و سیسکو را نام برد. اینه که از این لحاظ کاملا مطمئن باشید و خیالتان راحت. ولی سرور دمو هم روی همان هاستینگ هست و هیچ مشکلی نداره.

        عذرخواهی میکنم اگر توضیحات کمی فنی شد ولی لازم بود به شما دوستان عزیز این اطمینان داده بشه که گروه پی سی ام از نظر IT با داشتن 2 شرکت کامپیوتری وابسته، یکی از بهترین بروکرهای دنیا در حد و اندازه خودش هست. من مطمئن نیستم شرکت مایل باشه الان اینجا ذکر بشه که چه بروکرها و شرکتهای معروفی از محصولات و خدمات شرکتهای IT گروه پی سی ام استفاده میکنند ولی مثلا اینرو میتونم بگم که بریج متاتریدر پی سی ام تنها بریج متاتریدر در دنیا هست که غیر از وصل شدن به لیکویدیتی پروایدرهای اسپات قابلیت فرستادن اردرها به بورس های فیوچرز رو هم داره و به همین دلیل الان تریدرهایی که در بورس دوبی معامله میکنند و از متاتریدر 4 استفاده میکنند فقط با 3 بروکر میتونند حساب داشته باشند. یکیش که مشخصه پی سی ام بروکرز هست و 2 تای دیگه هم از بریج پی سی ام استفاده میکنند.

        دوستانی که با پی سی ام حساب دارند (حساب یعنی لایو نه دمو) در صورتی که با مشکل یا سئوالی مواجه باشند از طریق کابین شخصی خودشون (که این نرم افزار هم توسط یکی از شرکتهای IT گروه نوشته شده) به مسئول اون مورد خاص دسترسی لحظه ای دارند (خود نرم افزار طوری طراحی شده که تشخیص میده اون مورد خاص باید کجا فرستاده بشه) و این افراد خاص در تمام ساعات کاری بازار با اولویت لازم پاسخگو هستند و اگر مشکلی وجود داشته باشه فورا رسیدگی میکنند. حتی اگر تریدر به هر دلیل به پلتفرم دسترسی نداشته باشه از طریق کابین میتونه مستقیما به اردر دسک بگه براش پوزیشن بگیرن/ببندن یا اردر بگذارن و ... درست مثل اینکه با تلفن به میز معاملات بروکر زنگ زده باشید ولی بدون نیاز به دانستن زبان انگلیسی.

        امیدوارم توضیحات بالا سئوالت شما رو پاسخ داده باشند.

        با کمال احترام




        نوشته اصلی توسط HADI.T نمایش پست ها
        با تشکر از پاسخویی شما
        دیروز این مشکل وجود داشت ولی امروز برطرف شده . همونطور که عرض کردم سیستم و اینترنت و 4 پلتفرم دیگه دیروز مشکلی نداشت و لی پی سی ام قطعی داشت.پی سی ام تا این لحظه مشکلی نداشته امروز ... در مورد اون دوستان هم ازشون در خواست کردم که مشکلو همینجا مطرح کنن
        نوشته اصلی توسط richtrader78 نمایش پست ها
        -------------------------------
        با سلام خدمت همه دوستان و همکاران
        سال جدید تبریک عرض میکنم
        در مورد قطعی پلتفرم باید این مورد مطرح کنم که من هم این مورد تجربه کردم نه یک بار بلکه چنیدن بار که اخرین مورد آن تاریخ 23 مارچ 2015 بوده و حتی دو بار برنامه بطور کامل از روی سیستم پاک کردم و مجددا نصب کردنم ولی تغییری ایجاد نشد. این در حالیه که پلتفرمهای دیگری مثل ........., ........ ...... , .........................., .......... بر روی سیتم من هر روز باز هستش و مشکلی از بابت قطعی نداشته اند. من شخصا قطعی هم در زمان انتشار خبر و هم در دیگر زمانها تجربه کرده ام. مشکلی هم از بابت سرعت اینترنت و یا استفاده از VPN , Proxy ندارم و هم با پروکسی و وی پی ان این مشکل داشته ام هم بدون آنها.
        امیدوارم این مشکل زوردتر برطرف بشه . چون من در حال تست پلتفرم شما هستم و اگه این مشکل در حالت real هم وجود داشته باشه طبیعتا تریدر با مشکل مواجه میشه .
        با تشکر

        نظر


        • خواستم از دوست خوبم آقا مسعود تشکر کنم که این انجمن را بهم معرفی کردند فروم پر بار و فعالی هست 2100 نفر فعال هستند و کلی تاپیک آموزش سیستم معاملاتی و تحلیل های روزانه از تایم فریم 30 دقیقه گرفته تا هفتگی و حتی ماهانه ومهم تر از اون کتابخانه ای که داره جا داره همین جا از مدیر و تهیه کننده این انجمن تشکر کنم که چنین محیط حرفه ای را با این غعالیت بالا تشکیل دادند

          نظر


          • نوشته اصلی توسط pcm نمایش پست ها
            hadi.t عزیز،

            ممنون از تذکر شما. ناظرین این فروم برای جلوگیری از تبلیغ آی بی ها برای بروکر نماها اجازه ذکر اسم این شرکتها رو نمیدن وگرنه هیچ سانسوری که در کار نیست هیچ اتفاقا خیلی هم استقبال میشه از هر گونه انتقاد و اشاره به وجود هر مشکل احتمالی که به هر حال همه جا میتونه وجود داشته باشه. به عنوان مثال اگر شما مایل باشید که راجع به بروکر اف ایکس سی ام پرو صحبت کنید هیچ موردی نداره ولی اگر بخواهید راجع به اف ایکس سی ام صحبت کنید اسمش رو حذف میکنند چون اولی stp هست ولی دومی خیر.

            یک مثال دیگرش همین انتقاد جنابعالی هست که با تشکر فراوان بهش جواب میدیم. صرف نظر از اینکه دوستمون richtrader پست اولشون هست و خود جنابعالی هم در پست های قدیمیترتون چندین مورد ذکر کردید که پلتفرم پی سی ام قطعی داره و اشکالات دیگه (به پست های قبلی خودتون مراجعه کنید) ولی حداقل مشخص شد که صحبت از پلتفرم دمو هست نه پلتفرم لایو. اصولا پلتفرم دمو ارزش و اهمیت خاصی نداره و اگرچه بهش یک سرور قوی اختصاص داده شده که قدرتش چندین برابر چیزی هست که خود متاکوتس (شرکت سازنده متاتریدر) خواسته ولی تمهیدات پر هزینه ای که برای سرور لایو در نظر گرفته شده روی سرور دمو نیست. برای روشنتر شدن صحبت لطفا مطلع باشید که سرور لایو پی سی ام (سرور شماره 1) در کل سال 2014 و از اول امسال 2015 تا امروز مطلقا داون تایم نداشته (لاگ هاستینگ اینو اثبات میکنه) و اینکه غیر از یک load balancer دو تا هم سرور mirror داره که اگر آی پی شما ارتباطش به سرور 1 نرسه، 2 سرور دیگه به طور اتوماتیک در اختیار پلتفرم تریدر هستند. هاستینگ سرورها هم یکی از معروفترین شرکتهای دنیا هست که از مشتریهاش میشه ناسا و یاهو و سیسکو را نام برد. اینه که از این لحاظ کاملا مطمئن باشید و خیالتان راحت. ولی سرور دمو هم روی همان هاستینگ هست و هیچ مشکلی نداره.

            عذرخواهی میکنم اگر توضیحات کمی فنی شد ولی لازم بود به شما دوستان عزیز این اطمینان داده بشه که گروه پی سی ام از نظر it با داشتن 2 شرکت کامپیوتری وابسته، یکی از بهترین بروکرهای دنیا در حد و اندازه خودش هست. من مطمئن نیستم شرکت مایل باشه الان اینجا ذکر بشه که چه بروکرها و شرکتهای معروفی از محصولات و خدمات شرکتهای it گروه پی سی ام استفاده میکنند ولی مثلا اینرو میتونم بگم که بریج متاتریدر پی سی ام تنها بریج متاتریدر در دنیا هست که غیر از وصل شدن به لیکویدیتی پروایدرهای اسپات قابلیت فرستادن اردرها به بورس های فیوچرز رو هم داره و به همین دلیل الان تریدرهایی که در بورس دوبی معامله میکنند و از متاتریدر 4 استفاده میکنند فقط با 3 بروکر میتونند حساب داشته باشند. یکیش که مشخصه پی سی ام بروکرز هست و 2 تای دیگه هم از بریج پی سی ام استفاده میکنند.

            دوستانی که با پی سی ام حساب دارند (حساب یعنی لایو نه دمو) در صورتی که با مشکل یا سئوالی مواجه باشند از طریق کابین شخصی خودشون (که این نرم افزار هم توسط یکی از شرکتهای it گروه نوشته شده) به مسئول اون مورد خاص دسترسی لحظه ای دارند (خود نرم افزار طوری طراحی شده که تشخیص میده اون مورد خاص باید کجا فرستاده بشه) و این افراد خاص در تمام ساعات کاری بازار با اولویت لازم پاسخگو هستند و اگر مشکلی وجود داشته باشه فورا رسیدگی میکنند. حتی اگر تریدر به هر دلیل به پلتفرم دسترسی نداشته باشه از طریق کابین میتونه مستقیما به اردر دسک بگه براش پوزیشن بگیرن/ببندن یا اردر بگذارن و ... درست مثل اینکه با تلفن به میز معاملات بروکر زنگ زده باشید ولی بدون نیاز به دانستن زبان انگلیسی.

            امیدوارم توضیحات بالا سئوالت شما رو پاسخ داده باشند.

            با کمال احترام
            ادمین عزیز، با سلام.
            ضمن تشکر از زحمات شما و تمام دوستان دست اندرکار، من الان چند ماهی هست که حساب لایو دارم روی این بروکر و مدتی هم قبلش دمو داشتم. از اونجایی که کمک به ارتقای سیستم بروکر وظیفه متقابل تریدر در برابر خدمات بروکر (از نظر من) و ضمنا میتونه جلوی دشواریهای آینده برای خود تریدر رو بگیره، خواستم به اطلاعتون برسونم که من هم پریروز به مدت حدود 2 ساعت (بعد از ظهر- ساعتش خاطرم نیست) این مشکل رو داشتم که البته از طریق یه حساب دمو روی یک پلتفرم دیگه دنبال کردم روند چارت رو، اما تایید میکنم که این مسئله رو پریروز من هم داشتم، البته ناگفته نماند این تنها باری بود در این چند ماه که به مدت طولانی قطع و وصلی اتفاق می افتاد، اما صرفا منباب کمک به رفع نقص احتمالی و ضمن تشکر از زحمات دوستان pcm عرض کردم این مطلب رو.
            موفق و شاد باشید.

            نظر


            • این شهدا چقدر خالص بودن !

              http://basijepoya.mihanblog.com/post/7
              با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

              https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

              پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

              https://t.me/Mostafatrader


              نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

              https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

              کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

              https://t.me/signalhha

              نظر


              • فوت دو خبرنگار ورزشی ایرانی درسقوط هواپیمای آلمانی تایید شد
                ایرنا نوشت: وزارت امور خارجه ایران فوت دو خبرنگار ورزشی ایرانی مسافر هواپیمای جرمن وینگز آلمان را که در جنوب فرانسه سقوط کرد، تایید کرد.

                این وزارتخانه تایید کرد که دو ایرانی مسافر هواپیمای آ 320بوده اند که ازبارسلونا عازم دوسلدورف بوده و دیروز (سه شنبه) در جنوب فرانسه سقوط کرده است.
                این دو نفر میلاد حجت الاسلامی خبرنگار خبرگزاری تسنیم و حسین جوادی خبرنگار روزنامه وطن امروز بوده اند که برای پوشش دیدارهای تدارکاتی تیم ملی ایران با شیلی دراتریش و سوئد در استکهلم وهمچنین پوشش خبری دیدار دو تیم بارسلونا-رئال مادرید به بارسلونا سفر کرده بودند. در سقوط این هواپیما 144 مسافر، 2خلبان و 4خدمه فوت کردند. سفارت ایران در برلین نیز در تماس خبرنگار ایرنا تایید کرد که این دو نفر مسافر این هواپیما بوده اند. پیش از این شایعه شده بود که این دو نفر مسافر این هواپیما بوده اند، ولی منابع رسمی آن را تایید نکرده بودند.

                آخرین فیلم هایی که دو خبرنگار ایرانی مسافر هواپیمای سقوط کرده آلمانی ارسال کردند

                http://images.khabaronline.ir/system...72210merge.mp4
                ویرایش توسط Technical Trader : https://www.traderha.com/member/12644-technical-trader در ساعت 03-25-2015, 08:19 PM
                انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                نظر


                • جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده: «یکی از خلبان ها پشت در قفل شده کابین گیر کرده بود»

                  تحقیقات بر روی جعبه سیاه هواپیمای خطوط هوایی جرمن وینگز در سازمان تحقیقات هوانوردی فرانسه (bea) ادامه دارد.

                  داده های جعبه سیاه هواپیمای ایرباس ای۳۲۰ حاکی از آن است که قبل از سانحه، یکی از دو خلبان بیرون از کابین و پشت در قفل شده کابین گیر کرده بود.
                  براساس گزارش روزنامه نیویورک تایمز و به نقل از یکی از محققان ارشد تیم تحقیق، این خلبان چندین بار به در قفل شده کابین زده بود اما در پاسخ، صدایی از داخل کابین شنیده نشده است. پس از آن او ظاهرا درصدد بود تا در کابین را بشکند.
                  رمی ژوتی، مدیر سازمان تحقیقات هوانوردی فرانسه ضمن اظهار امیدواری نسبت به روشن شدن نتیجه تحقیقات، گفته است که استخراح و تحلیل کامل داده های جعبه سیاه ممکن است هفته ها یا حتی ماه ها زمان ببرد.
                  هواپیمای مسافربری ایراباس خطوط هوایی جرمن وینگز با ۱۵۰ سرنشین روز سه شنبه از بارسلون اسپانیا به دوسلدورف آلمان به پرواز درآمد اما در ارتفاعات آلپ در جنوب فرانسه سقوط کرد و تمام سرنشینان آن جان باختند.
                  انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                  نظر






                  • تغذیه و معامله گری


                    در سال ۲۰۱۴ معامله گری در بازارهای مالی یکی از پر استرس ترین مشاغل دنیا لقب گرفت. بله بالاترین سطح از استرس در میان معامله گران وجود دارد چرا که با هر نوسان قیمتی تحت فشار روانی زیادی قرار می گیرند.
                    در صورت تداوم این استرس به مرور زمان ذهن و جسم شما فرسوده خواهد شد و آثار آن به مرور در شما آشکار می شود. و دقیقا به همین علت است که در بورس های خارجی معمولا افراد از یک سن مشخص، دیگر در امور استرس زایی مثل معاملات در تالار سهام مشارکت نمی کنند.

                    به قول “روی کوهن” نویسنده کتاب بقا در وال استریت: اگر خوب غذانخورید و خوب ورزش نکنید آثار ناشی از این استرس خسارتهای جبران ناپذیری در طول سالها به شما خواهد زد.

                    افزایش ضربان قلب، درد قفسه سینه، گرفتگی عضلات، سردرد و سرگیجه تنها بخشی از دردسرهایی است که استرس و فشار روانی به.دنبال دارد. استرس همچنین انسان را در معرض انواع بیماری.ها قرار می.دهد. (می توانید همچنین به ویدئو کلیپ سگ سیاه افسردگی که در سایت ما یعنی ۲۴ اف ایکس دات آی آر در قسمت روانشناسی عمومی مراجعه کنید) کارشناسان تغذیه معتقدند که بین استرس و تغذیه رابطه وجود دارد. بنابراین، غذاها و نوشیدنی.ها می.تواند میزان استرس در افراد را کاهش دهند یا تشدید کنند.

                    نخستین توصیه مصرف آب:
                    برای کاهش استرس و فشار روانی در افراد،یک از راهها افزایش مصرف آب آن هم به.طور منظم است، چرا که آب و مایعات در تنظیم سیستم عصبی نقش بسزایی دارد. ۶۰ تا ۶۵ درصد بدن انسان بالغ را آب تشکیل می.دهد که تنظیم.کننده تمامی فعالیت.های درون و برون.سلولی بدن انسان است. البته باید دانست که برای کاهش استرس حتما باید نیمی از مایعات را از طریق مصرف آب و نوشیدنی.ها و مابقی را از طریق مواد غذایی که آب فراوان دارند، تأمین کنند.
                    در میوه و سبزی مایعات فراوان وجود دارد. به.عنوان مثال، میزان آب موجود در کاهو بیشتر از آب موجود در شیر است. نوشیدن آب به افراد آرامش می.دهد. علاوه بر این، رنگ.های طبیعی که در میوه و سبزی وجود دارد باعث نشاط در انسان شده و این خود سبب کاهش استرس و اضطراب در افراد می.شود. در میوه و سبزی ویتامین، املاح و ریز.مغذی.هایی وجود دارد که به تنظیم خلق و خوی افراد کمک می.کند.



                    دومین توصیه مصرف موز:

                    استرس سوخت و ساز بدن را افزایش میدهد و همین مسئله باعث پایین آمدن سطح پتاسیم در بدن می.شود. ( پتاسیم یک ماده معدنی ضروری برای بدن است که به طبیعی کردن ضربان قلب، اکسیژن رسانی به مغز و تنظیم تعادل سطح مایعات بدن کمک می.کند) که با مصرف موز به خاطر محتوای بالای پتاسیمی که دارد می.توانید این تعادل را ایجاد کرده و عملکرد قلبتان را طبیعی کنید.
                    بر طبق تحقیقات به عمل آمده توسط MIND (انجمن ملّی سلامت روانی آمریکا) بر روی افرادی که دچار افسردگی بودند، بسیاری از آنان پس از خوردن یک موز، احساس خیلی بهتری پیدا کرده.اند. دلیل این امر آن است که موز حاوی “تریپتوفان”، نوعی پروتئین است که بدن آن را به “سروتونین” تبدیل می.کند و سروتونین نیز به نوبه خود، باعث آرامش و احساس خوشی بیشتر در انسان می گردد. والبته موز خواب.آور نیست اما آرام.بخشی مناسبی است.
                    همچنین موز توان مغزی شما را بالا می برد که می توانید قبل از شروع معاملات یک عدد موز میل کنید و بعد به معاملات بپردازید، آزمایشی بر روی ۲۰۰ دانش.آموز مدرسه تیکن.هام در انگلستان صورت گرفته و در دوران امتحانات به آنها یک موز همراه صبحانه، یک موز در ساعت ۱۰ و یک موز همراه ناهار برای افزایش توان مغزی آنها داده شد. نتایج تحقیق نشان داد که دانش.آموزان هوشیارتر شده و فرآیند یادگیری آنها بالا تر رفته است.

                    سومین توصیه استفاده از دمنوش های گیاهی:
                    شما می توانید از دمنوش های گیاهی برای کاهش استرس خود در حین معامله گری استفاده کنید و با توجه به این که من شما تریدرهای عزیز را به خوبی می شناسم و می دانم که هنگامی که غرق معاملات و نمودارها می شوید حتی حاضر نیستید برای قضای حاجت نیز از جای خود بلند شوید، لیکن در حال حاضر دمنوش های مختلف بصورت کیسه شده از شرکتهای مختلف برای فروش عرضه شده که کافیست آب جوشی محیا کنید و کیسه دمنوش را داخل آن بگذارید و تمام. از گیاهانی که بسیار بر روی کاهش استرس اثر مثبت دارند می توان به سنبل الطیب، بادرنجبویه، اسطوخودوس، نعنا، بابونه و دمنوش زعفران اشاره کرد


                    چهارمین توصیه مصرف آجیل و خشکبار:

                    آجیل.هایی مثل پسته، بادام و گردو برای کاهش استرس عالی هستند. چون حاوی ویتامین.های E و B می باشند. همچنین سرشار از منیزیم، روی، سروتونین و تریپتوفان. سعی کنید در حین ترید و معامله گری خوردن مغزی جات را فراموش نکنید البته در حد اعتدال چون دارای کالری بالایی نیز هستند. همچنین حتما از مغزیجات خام استفاده کنید و به هیچ عنوان بوداده و نمکی نباشند چون اثر خود را تا میزان زیادی از دست می دهند.


                    پنجمین توصیه مصرف گوجه فرنگی:

                    گوجه فرنگی یا آب گوجه فرنگی پر از منیزیوم است که باعث آرامش اعصاب و عضلات میشود. همچنین فولیک اسید موجود در گوجه فرنگی عاملی در از بین بردن عوامل استرس زا و تولید کننده افسردگی است. مصرف گوجه دو تا شش بار در هفته احتمال بروز افسردگی را تا ۴۶ در صد و میزان کاهش استرس های روزانه را تا ۵۲ درصد کاهش میدهد. همچنین ویتامین c موجود در گوجه فرنگی (و نیز پرتقال) تاثیر خوبی در کاهش استرس شما خواهد داشت.

                    و اما توصیه آخر:

                    مطالعات مختلف نشان داده است که نمک، قندهای ساده و تصفیه.شده، شکر، شیرینی، مربا، نوشابه، آبمیوه.های صنعتی، چربی.های حرارت.دیده و کافئینی که در نوشابه، قهوه و چای وجود دارد سبب تحریک سیستم عصبی فرد شده و او را مستعد استرس و اضطراب می.کند. علاوه بر این، خوردن فست.فودهای غنی از نمک و چربی نیز باعث می.شود که استرس افراد تشدید شود؛ چرا که مصرف این قبیل مواد غذایی سبب تحریک سیستم عصبی فرد می.شود.
                    در مقاله بالا سعی کردیم لیستی از ارزان ترین و در دسترس ترین مواد غذایی (البته بجز آجیل ها) را برای کاهش استرس برای شما معامله گران جمع آوری کنیم لیکن طیف مواد غذایی موثر در کاهش استرس بیشتر از موارد بالاست که می توانید خودتان با تحقیق بیشتری آنها را پیدا و استفاده کنید.






                    ویرایش توسط ناظرسایت : https://www.traderha.com/member/5564-ناظرسایت در ساعت 03-29-2015, 01:40 PM دلیل: قرار دادن لینک متفرقه

                    نظر


                    • سودهایی که ضرر می رسانند!




                      این یکی از مقالات پنج ستاره سایت است و البته شاید با خواندن عنوان مقاله امروز کمی متعجب شوید، ولی تا آخر بحث با ما باشید تا تعجب شما بر طرف شود. چطور ممکنه سود باعث ضرر بشه؟ ماهیت سود یعنی رشد حساب پس چطور می تونه به شما آسیب برسونه.
                      ما یه بحثی داریم در زمینه روانشناسی بازارهای مالی به نام اثر پول قمار یا پول باد آورده. اجازه بدهید مثالی برای شما بزنم، آخر هفته است و شما به یک مرکز تفریحی رفته اید و از اتفاق به سمت یکی از بازی های شرطی جذب شده اید، اگر صد هزارتومان در این بازی ها از دست بدهید برای بار بعدی با ریسک کمتر و با هوشیاری بیشتری ادامه میدهید، تا ضرر نکنید. ولی اگر صد هزارتومان بر حسب اتفاق برنده شده باشید در نوبت بعدی ریسک بیشتری می کنید و با دقت کمتری وارد بازی می شوید. و ممکن است چندین برابر پول اولیه خود را دست بدهید.

                      اساس سیستم های شرط بندی و کازینو داری روی همین اصل مغزی کار می کنند و جیب شما را خالی می کنند. هیچ با خود اندیشیده اید چرا کازینو ها هیچ وقت ورشکسته نمی شوند و همچنین با خود اندیشیده اید که چرا در بازارهای مالی درصد زیادی بازنده هستند؟

                      بله اصل داستان همین است، وقتی شما در بازارهای مالی سودی بدست می آوردید دچار اثر روانی پول قمار می شوید و به دنبال آن مغز شما دنبال راهی می گردد که این پول را به مارکت بازگرداند از همین رو در معاملات بعدی به طور ناخود آگاه به شما دستور می دهد که حجم معاملات را بالاتر ببرید (با سرمایه بیشتری وارد شوید) و همچنین دقت خود را پایین بکشید. این است که در معامله بعدی کل سود قبلی را از دست داده و حتی متضرر می شوید.
                      پس مواظب سودهای سمی باشید. این یکی از ارکان اساسی روانشناسی معاملات و پیشرفت در بازارهای مالی است. هنگامی که سودی کسب کردید خود را مالک صد درصدی آن بدانید و به چشم یک پول بادآورده به آن نگاه نکنید تا دچار اثر روانی پول قمار در معاملات نشوید. وقتی سود چشم گیری می کنید برای مدتی دست از معامله بکشید تا این اثر روانی از شما دور شود و بتوانید در معاملات بعدی بازهم سود کنید.
                      موفق و پیروز باشید
                      ویرایش توسط ناظرسایت : https://www.traderha.com/member/5564-ناظرسایت در ساعت 03-29-2015, 01:46 PM دلیل: قرار دادن لینک متفرقه

                      نظر


                      • نوشته اصلی توسط sirous41533 نمایش پست ها

                        سودهایی که ضرر می رسانند!




                        این یکی از مقالات پنج ستاره سایت است و البته شاید با خواندن عنوان مقاله امروز کمی متعجب شوید، ولی تا آخر بحث با ما باشید تا تعجب شما بر طرف شود. چطور ممکنه سود باعث ضرر بشه؟ ماهیت سود یعنی رشد حساب پس چطور می تونه به شما آسیب برسونه.
                        ما یه بحثی داریم در زمینه روانشناسی بازارهای مالی به نام اثر پول قمار یا پول باد آورده. اجازه بدهید مثالی برای شما بزنم، آخر هفته است و شما به یک مرکز تفریحی رفته اید و از اتفاق به سمت یکی از بازی های شرطی جذب شده اید، اگر صد هزارتومان در این بازی ها از دست بدهید برای بار بعدی با ریسک کمتر و با هوشیاری بیشتری ادامه میدهید، تا ضرر نکنید. ولی اگر صد هزارتومان بر حسب اتفاق برنده شده باشید در نوبت بعدی ریسک بیشتری می کنید و با دقت کمتری وارد بازی می شوید. و ممکن است چندین برابر پول اولیه خود را دست بدهید.

                        اساس سیستم های شرط بندی و کازینو داری روی همین اصل مغزی کار می کنند و جیب شما را خالی می کنند. هیچ با خود اندیشیده اید چرا کازینو ها هیچ وقت ورشکسته نمی شوند و همچنین با خود اندیشیده اید که چرا در بازارهای مالی درصد زیادی بازنده هستند؟

                        بله اصل داستان همین است، وقتی شما در بازارهای مالی سودی بدست می آوردید دچار اثر روانی پول قمار می شوید و به دنبال آن مغز شما دنبال راهی می گردد که این پول را به مارکت بازگرداند از همین رو در معاملات بعدی به طور ناخود آگاه به شما دستور می دهد که حجم معاملات را بالاتر ببرید (با سرمایه بیشتری وارد شوید) و همچنین دقت خود را پایین بکشید. این است که در معامله بعدی کل سود قبلی را از دست داده و حتی متضرر می شوید.
                        پس مواظب سودهای سمی باشید. این یکی از ارکان اساسی روانشناسی معاملات و پیشرفت در بازارهای مالی است. هنگامی که سودی کسب کردید خود را مالک صد درصدی آن بدانید و به چشم یک پول بادآورده به آن نگاه نکنید تا دچار اثر روانی پول قمار در معاملات نشوید. وقتی سود چشم گیری می کنید برای مدتی دست از معامله بکشید تا این اثر روانی از شما دور شود و بتوانید در معاملات بعدی بازهم سود کنید.
                        موفق و پیروز باشید
                        خیلی مطالب مفید و جالبی بود. دستتون درد نکند.
                        ویرایش توسط ناظرسایت : https://www.traderha.com/member/5564-ناظرسایت در ساعت 03-29-2015, 01:47 PM دلیل: قرار دادن لینک متفرقه

                        نظر


                        • مردان هسته ایی ایران

                          با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                          https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                          پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                          https://t.me/Mostafatrader


                          نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                          https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                          کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                          https://t.me/signalhha

                          نظر


                          • سلام
                            تنها راهی برای ایران برای واکنش به گنگره امریکا
                            قطع 32000 بشکه نفت مجانی
                            افغاستان تحت سیطره شوروی بود و رفت
                            چی شد
                            نفت شمال افغاستان مستقیم به شوروی حمل میشود طی یک توافق ....
                            که الان تحت پادشاهی
                            زنرال دوستم میباشد
                            هواپیما ربایی ایران به ا س ر ا
                            ظرف مدت کمی خل شد
                            ما که ارتباط دیپلماسی باش نداشتیم

                            نظر


                            • با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                              https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                              پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                              https://t.me/Mostafatrader


                              نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                              https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                              کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                              https://t.me/signalhha

                              نظر


                              • نوشته اصلی توسط پرويز نمایش پست ها
                                سلام
                                تنها راهی برای ایران برای واکنش به گنگره امریکا
                                قطع 32000 بشکه نفت مجانی
                                افغاستان تحت سیطره شوروی بود و رفت
                                چی شد
                                نفت شمال افغاستان مستقیم به شوروی حمل میشود طی یک توافق ....
                                که الان تحت پادشاهی
                                زنرال دوستم میباشد
                                هواپیما ربایی ایران به ا س ر ا
                                ظرف مدت کمی خل شد
                                ما که ارتباط دیپلماسی باش نداشتیم
                                سلام
                                زحمت می کشید بیشتر بازش کنید
                                ممنون
                                خوش باشید

                                نظر

                                پردازش ...
                                X