اطلاعیه

بستن
1 از 2 < >

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
2 از 2 < >

مقدمه ای بر این تالار

علیرغم اینکه پرسپولیس کپیتال از ابتدا همواره سعی و اصرار داشت که فقط روی مسئولیت بروکر بودن خود متمرکز باشد ولی اصرار مشتریان و هواداران شرکت بر نیاز و لزوم ارائه نظر های فنی مستقل در باره قیمت ها و کمک فکری و فنی به تریدر ها، فروم ما محل مناسبی برای این مهم شد و ما امروز مفتخریم که علاوه بر فراهم آوردن بستر مناسب جهت ترید و حمایت تریدر ها در زمینه اتصال مستقیم به بازار، از همراهی و همکاری بهترین و پر سابقه ترین تحلیل گران بازار برخوردار باشیم.

دوستانی که مدتی است با فروم ما آشنائی دارند حتما با آقای مصطفی روبین و تحلیل های زیبای ایشان هم آشنا هستند و از آنها حداکثر بهره را می برند. آقای نیما آزادی که تحلیل های حرفه ای ایشان سالها در فروم های مربوط به موضوع مورد تحسین همه بوده است نیز امروز به ما افتخار همکاری داده اند و ما در پرسپولیس کپیتال با عزمی راسخ تصمیم داریم این تالار را به مرجع شماره یک تحلیل های فنی بازار ارتقاء داده و این درخواست و نیاز شما عزیزان را به بهترین نحو ممکن پاسگو باشیم.

لازم دیدم پس از تشکر از آقایان مصطفی روبین و نیما آزادی که در این امر مهم به ما دست همکاری داده اند نکته کوچکی را نیز به عنوان یادآوری ذکر کنم.

تحلیل های این تالار در بسیاری از موارد نقاط ورود و خروجی را که با احتمال قابل توجهی می توانند به سود دهی منجر شوند پیشنهاد خواهند کرد. برای استفاده از این مطالب در نظر گرفتن دو چیز دارای اهمیت بسیار زیادی است.

اول اینکه دوستان حتما حد ضرر را در نظر داشته و حتما آن را به صورت یک اردر استاپ لاس در پلتفرم وارد نموده و اطمینان حاصل کنند که در صورت حرکت قیمت در خلاف جهت پیش بینی و خوردن استاپ لاس درصد بزرگی از سرمایه خود را از دست ندهند.

دوم اینکه فراموش نکنیم که پوزیشن هائی که با ضرر بسته خواهند شد جزو لاینفک علم و هنر ترید هستند و نکته مهم آنست که جمع سود ها باید بیش از جمع ضرر ها باشد. همچنین طبیعت آماری و آشوبی بازار مالی بخصوص در تایم فریم های پائین بهتر قابل مشاهده و بهره برداری است تا تایم فریم های بالاتر که با یک خبر که هیچکس انتظارش را ندارد رابطه خود را با یک الگو یا تحلیل فنی به کلی از دست می دهند. پس بهتر است پس از برخورداری از منطق صحیح نگرش به بازار (که همکاران ما در این تالار به آن می پردازند) هرچه می توانید تعداد معاملات خود را افزایش دهید. برای اینکار تارگت های سود و زیان کوچکتر و زمان باز بودن پوزیشن کوتاهتر مناسبترند.

از صمیم قلب آرزو می کنیم بتوانیم علاوه بر بستر سالم ترید و اتصال مستقیم به بازار با ارائه راهنمائی فنی به شما تریدرهای عزیر موفقیت روزافزون شما را شاهد باشیم. لطفا از طرح سئوالات خود در این تالار دریغ نفرمائید.

مهدی دریس زاده
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

حاشیه های مسابقه تحلیلگری 1000 دلاری

بستن
این موضوع بسته شده است
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #16
    من از همه عزیزان عذرخواهی میکنم الاخصوص استاد عزیز دکتر بهزادی بزرگوار

    از مدیران خواهش دارم که خویشتن داری کنند . یک متن حاوی نوع لفظ و بیان نیست و جای اینکه با انعطاف بیشتری برخورد شود و از این پیشنهادات استقبال گردد ، افراد را آن هم اساتید که با هزاران خواهش و تمنای بنده پا به این مکان گذاشته اند بلوکه میکنید و جو را متشنج تر که جلوی سخنی را بگیرید ؟.پنج سال در اینجا مدیریت کردیم و تا ناسزا را شنیدیم و جای این حرکات عجولانه و خارج از شان اشخاص ، با مهربانی و محبت انها را قانع کردیم و اگر ما مرتکب اشتباه شده بودیم عذرخواهی را بر سر زبانمان میچرخاندیم و قافله را بر هم نمیریختیم . پنج سال مداوم از افراد خواهش به همکاری و دعوت به فعالیت کردیم خون جیگرها خوردیم ، اکنون فکر کردید با دو کلیک و مسدود کردن هنر به خرج دادید ؟ پیدا کردن افراد خبره و فعال کار هرکس نیست ک اگر قرار بر فعالیت باشند بایستی هر ساعت چندین هزار دلار را از جیب خارج نمائید . اکنون دو مدیر تازه وارد که حتی خود آنها را نمی شناسم بدون هیچ تعلل و تفکری که روزی ما اینجا با هزار و یک رایزنی با هزینه های سنگین زمانی و مادی و ... افراد را به میز فعالیت دعوت نمودیم .چنین رفتار ناپسند و غیر حرفه ای میکنید ؟ پنج هزار مست تحلیلی و آموزشی ناب را در اینجا ثبت کرده ام که باعث افتخار ما شود و آبروداری کرده باشیم حال با این حرکت آبروی مرا سر خیابان ریختید . اول فوریه تا بهدامروز که دوباره برگشته ام روزانه بالای سی نفر جذب فروم شده اند و این خانه خاموش و رو به موت را دوباره زنده نگه داشته ام و به هزار و اندی آدم ایمیل همکاری فرستاده ام که حتی برخی ها به احترامم ، آن تحلیل اختصاصی که برای شرکت های مالی بزرگ هج فاند و بانک ها تهیه میکنند را به رایگان در اختیارمان قرار هست بگذارند . همه و همه تلاش های مرا با دو کلیک فروختید که چرا نظر داده اند ؟ خوب فروم جای نظر دادن هست جای مشورت و حل امورات هست . خود پست تخصصی چی را به ثبت رسانده اید که افراد با دل و جان زحمت کشیده ام را چنین بن میکنید ؟ از امروز به بعد ، تنها ناظر دورادور این فروم خواهم بود و آن هم گاهی به تاپیک های آموزشی و تخصصی خود سر خواهم زد که اگر فردی سوال کرده باشد بی پاسخ نگذارم.

    روزی که بایست سیاست به خرج میدادید چنین کردید و مارا زیر سوال بردید . اکنون هر یوزری را دیدید بن نمایید و سریعا بند قوانین را به روی اشان بیاورید. متاسفم برای خودم که در چنین چایگاهی هستم و قادر نیستم وضعیت موجود را ختم کنم و شرمنده خاص و عام نشوم.


    بدرود تریدرها

    نظر


    • #17

      نوشته اصلی توسط SystemTrader
      سلام
      شاید شما در جریان نبودید که این مسابقه برگرفته از ایده یکی از کاربران محترم در انتهای سال 2015 بود که به دلیل ذیق وقت و ایجاد سهولت هر چه بیشتر برای کاربران محترم تصمیم بر اجرای این مسابقه گردید.
      کاملا واضح است که هر کاری مخصوصا زمانی که به صورت از پیش مشخص نشده انجام گردد دارای نواقص احتمالی خواهد بود ولی آن چه مهم است نیت ما در این کار بود تا ضمن ایجاد یک جو متفاوت و دوستانه یک رقابت دوستانه نیز شکل گیرد و به دور از نتیجه مسابقه کاربران عزیز تجربه متفاوتی در این مسابقه داشته باشند.
      لذا خواهشمندم با توجه به این که جنابعالی خود دارای یک فروم و مدیر آن هستید وقت خود را صرف سازندگی و انتقادات و پیشنهادات آنجا فرمایید نه هر دم انتقاد و اشکال گرفتن به فعالیت های فروم تریدرها. شما در فروم خود هر گونه تصمیم و سیاست و روش که مایل باشید اجرا کنید ولی اینجا تنها فعالیت شما تحلیلگری با عنوان تحلیل گر منتخب فروم است، حتی اگر مدیر هم بودید می بایست نظرات خود را قبل از اجرای یک موضوع مطرح کنید نه بعد از تمام شدن آن به اشکال و خرده گرفتن بپردازید.

      امیدوارم از این پس یا تنها پستهای مرتبط با عنوان کاربری شما را در این فروم شاهد باشیم و یا اگر دلسوز و حامی فکری این فروم هستید هر پیشنهاد و نظری را در زمان مناسب خودش مطرح کنید.

      پ.ن : لطفا خوانندگان و کاربران محترم به این مهم توجه فرمایند که هر نظر و پیشنهاد سازنده در فروم تریدر ها با آغوش باز پذیرا بوده و صمیمانه قدردان هستیم ولی اظهار نظر انتقادی پس از یک موضوع که گفته شود از اول میدانستیم و برایمان عجیب و من در آوردی بود و غیره در هیچ جامعه ای پسندیده نیست. چون اگر واقعا کسی از اول این دیدگاه را داشته چه نیت و هدفی باید داشته باشد که پس از پایان آن چنین صحبت هایی بکند.




      با سلام

      جسارتا نقد پذیری شما از لحن بیان شما کاملا نمایان است ! اگر روتون میشد احتمالا این بنده خدا رو هم مثل خیلیهای دیگر بن میکردید !
      به هر حال تعداد تشکرها نیز خود گواه دیگری بر تمایلات کاربران میباشد !
      خلاصه که :
      دو صد گفته چون نیم کردار نیست

      به جای اینکه مدام بیایید و دم از نقد پذیری بزنید کمی در عمل نشون بدید !



      بدون شرح ...

      بدليل پست 281 اين تاپيك دكتر بهزادي "بن" شد !

      بدينوسيله " بهار ! فرومي " رو به كاربران محترم ت... عرض ميكنم .

      هنوز مردم از بهار هاي زود هنگام و ساختگي عبرت نگرفتن ...

      براي محبوب و ماندگار شدن بايد صادقانه و متواضعانه خدمتگزاري كرد .

      برقراري جو اختناق به جاي ايجاد فضاي مثبت و بيطرف انتقاد "هميشه" نتايج معكوس و فاجعه آميزي براي

      هر ساختاري ببار آورده ...

      پيشاپيش " بهاران ! خجسته باد ... "











      نظر


      • #18
        سلام،
        دوست عزیز به دلیل پست شماره فلان نیست که یک آی دی بن میشه. بن شدن به علت اینکه یه آی دی با سابقه در فروم 3 هفته به بهانه کمبود و ... وقت تمام تاپیک های آموزشیشون رو نیمه کاره رها میکنند و هیچ توجهی به خواسته های کاربران و مدیران که ازشون تقاضای ادامه دادن دارند نمیکنند ولی به محض اینکه یه مسئله حاشیه ای مربوط به فروم مطرح میشه پای ثابت ایجاد حواشی و داغ کردن موضوع و به هم زدن فضای فروم میشوند. حالا قصدشون چیه من شخصا واقعا نمیدونم. پست زدن به هر حال وقت گیره حالا چرا باید اینقدر صرف موضوعات بیهوده برای کاربران بشه و صرف پستهای تخصصی نشه؟

        والا با این کاراشون دارم به این نتیجه میرسم که ایشون از قصد میخوان جو رو متشنج کنن و دیگران رو تحریک کنن وگرنه وقت زیادی تا اینجایی که همه داریم میبینیم ظاهرا زیاد دارن.

        پس لطفا به این موضوع دقت کنین. چون اگر به خاطر یه پست قرار باشه کسی بن بشه خیلی از کاربرهای دیگه همین تاپیک هم باید بن بشن. کسایی که از عمد این پستها رو ادامه بدن هم برای مدیران مشخصه چیکار میکنن.

        نظر


        • #19
          سلام

          جناب کیمیا شما از کاربران محترم قدیمی فروم هستید و شاید مشاهده کرده باشید که آقای بهزادی حدود سه ماه هست که تاپیکهای آموزشی خود را به دلیل نداشتن وقت کافی و تعطیلات سال نو میلادی رها کرده اند و حتی با درخواست کاربران و مدیریت فروم هم باز به ادامه آموزش های خود نمی پردازند ولی مشاهده میشود که در مسائل حاشیه ای بلافاصله با اقتدار حضور پیدا کرده و وقت برای نگارش متنهای طولانی دارند در حالی که اگر هر پیشنهاد یا انتقادی داشتند میتوانستند همان پستها را در شروع مسابقه و قبل از اتمام مسابقه بزنند تا اعمال شوند و نه اینکه بعد از پایان به بهانه های سطحی بگویند ما آگاه بودیم و میدانستیم! به نظر شما این خود نشانه چیست ؟
          امیدوارم شما نیز به عنوان یک کاربر قدیمی با چشمی باز به این موضوعات توجه کنید و صرف نظر از نام و سطح آی دی ها فعالیتها را قضاوت کنید.
          ویرایش توسط ناظرسایت : https://www.traderha.com/member/5564-ناظرسایت در ساعت 02-17-2016, 10:54 AM
          لطفا قبل از افتتاح حساب جدید تاپیک ذیل را به دقت مطالعه فرمایید .

          نظر

          پردازش ...
          X