اطلاعیه

بستن
1 از 2 < >

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
2 از 2 < >

مقدمه ای بر این تالار

علیرغم اینکه پرسپولیس کپیتال از ابتدا همواره سعی و اصرار داشت که فقط روی مسئولیت بروکر بودن خود متمرکز باشد ولی اصرار مشتریان و هواداران شرکت بر نیاز و لزوم ارائه نظر های فنی مستقل در باره قیمت ها و کمک فکری و فنی به تریدر ها، فروم ما محل مناسبی برای این مهم شد و ما امروز مفتخریم که علاوه بر فراهم آوردن بستر مناسب جهت ترید و حمایت تریدر ها در زمینه اتصال مستقیم به بازار، از همراهی و همکاری بهترین و پر سابقه ترین تحلیل گران بازار برخوردار باشیم.

دوستانی که مدتی است با فروم ما آشنائی دارند حتما با آقای مصطفی روبین و تحلیل های زیبای ایشان هم آشنا هستند و از آنها حداکثر بهره را می برند. آقای نیما آزادی که تحلیل های حرفه ای ایشان سالها در فروم های مربوط به موضوع مورد تحسین همه بوده است نیز امروز به ما افتخار همکاری داده اند و ما در پرسپولیس کپیتال با عزمی راسخ تصمیم داریم این تالار را به مرجع شماره یک تحلیل های فنی بازار ارتقاء داده و این درخواست و نیاز شما عزیزان را به بهترین نحو ممکن پاسگو باشیم.

لازم دیدم پس از تشکر از آقایان مصطفی روبین و نیما آزادی که در این امر مهم به ما دست همکاری داده اند نکته کوچکی را نیز به عنوان یادآوری ذکر کنم.

تحلیل های این تالار در بسیاری از موارد نقاط ورود و خروجی را که با احتمال قابل توجهی می توانند به سود دهی منجر شوند پیشنهاد خواهند کرد. برای استفاده از این مطالب در نظر گرفتن دو چیز دارای اهمیت بسیار زیادی است.

اول اینکه دوستان حتما حد ضرر را در نظر داشته و حتما آن را به صورت یک اردر استاپ لاس در پلتفرم وارد نموده و اطمینان حاصل کنند که در صورت حرکت قیمت در خلاف جهت پیش بینی و خوردن استاپ لاس درصد بزرگی از سرمایه خود را از دست ندهند.

دوم اینکه فراموش نکنیم که پوزیشن هائی که با ضرر بسته خواهند شد جزو لاینفک علم و هنر ترید هستند و نکته مهم آنست که جمع سود ها باید بیش از جمع ضرر ها باشد. همچنین طبیعت آماری و آشوبی بازار مالی بخصوص در تایم فریم های پائین بهتر قابل مشاهده و بهره برداری است تا تایم فریم های بالاتر که با یک خبر که هیچکس انتظارش را ندارد رابطه خود را با یک الگو یا تحلیل فنی به کلی از دست می دهند. پس بهتر است پس از برخورداری از منطق صحیح نگرش به بازار (که همکاران ما در این تالار به آن می پردازند) هرچه می توانید تعداد معاملات خود را افزایش دهید. برای اینکار تارگت های سود و زیان کوچکتر و زمان باز بودن پوزیشن کوتاهتر مناسبترند.

از صمیم قلب آرزو می کنیم بتوانیم علاوه بر بستر سالم ترید و اتصال مستقیم به بازار با ارائه راهنمائی فنی به شما تریدرهای عزیر موفقیت روزافزون شما را شاهد باشیم. لطفا از طرح سئوالات خود در این تالار دریغ نفرمائید.

مهدی دریس زاده
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

بحث های حاشیه ای مربوط به تاپیک مقایسه دو سیستم

بستن
این موضوع بسته شده است
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • بحث های حاشیه ای مربوط به تاپیک مقایسه دو سیستم

    اسپم
    ویرایش توسط پندار : https://www.traderha.com/member/11512-پندار در ساعت 11-27-2015, 03:04 PM

  • #2
    از این وضعیت بدتر برای یک تریدر وجود ندارد. متاسف شدم

    کسی پاسخگو ست؟

    نظر


    • #3
      نوشته اصلی توسط farzan20 نمایش پست ها
      از این وضعیت بدتر برای یک تریدر وجود ندارد. متاسف شدم

      کسی پاسخگو ست؟
      با سلام
      جناب فرزان اینجا فقط خودمون به خودمون پاسخگو هستیم.
      حقیقت اینه که اینجور مواقع فقط مدیریت سرمایه و ریسک و استاپ لاس میتونه به ما کمک کنه.(حداقل من فعلا راه دیگه ای بلد نیستم!!)
      هر که مقصود خود از غیر خدا می طلبد / چو گدایست که حاجت ز گدا می طلبد

      نظر


      • #4
        نوشته اصلی توسط farzan20 نمایش پست ها
        از این وضعیت بدتر برای یک تریدر وجود ندارد. متاسف شدم

        کسی پاسخگو ست؟
        از ناظر تفاضا دارم حال که تصویر مورد بحث را حذف نمودید، این نوشته را هم به همان سرنوشت دچار نمایید که نوشته از بی آبرویی نجات یابد ....

        نظر


        • #5
          خدا را شکر بروکرز معظم پی سی ام اصلا و ابدا از اینکار ها نمیکنه ولی برخی از انها که معظم نیستند جنان بابای مشتری بدبخت که خودش همینطوری در حال باخت هست همون دو ریال باقیمانده حسابش را که با چنگ و دندان نگه داشته با ریکوت کردن و اف کوت کردن و فریز کردن مدیریت حسابها همون دو ریال را هم از چنگ تریدر بد بخت در میارند


          من تصاویری از این حالت دارم که براتون میگذارم و خدا را هزار مرتبه شکر که بروکر معظم از این کارها نمیکنه
          ویرایش توسط ناظرسایت : https://www.traderha.com/member/5564-ناظرسایت در ساعت 11-29-2015, 09:42 AM
          تحلیل طلا در بازه های زمانی گوناگون در کانال https://t.me/sofitahlil
          قابل استفاده برای تریدر های مبتدی

          نظر


          • #6
            بحث های حاشیه ای مربوط به تاپیک مقایسه دو سیستم

            ببین عزیز اصلا فکرشو از سرت بیرون کن که بروکری بگذاره من یا شما بتونیم سود کنیم


            البته غیر از بروکر معظم و مکرمی که در ان حساب داریم


            بعنوان نمونه بنده هفته قبل کلی وقت تلف کردم و حساب 100 دلاری را به 200 دلار رسوندم ؛ پریروز یک خبری باعث شد کل پوزیشن های در سودم که 2 تا 3 پیپ به تی پی مونده بودند شروع به رفتن به سوی زیان نمودند ؛ هر چه روی دگمه استاپ و خروج از پوزیشن و یا حتی تریل را زدم تنها یک مورد را نشون میداد انهم کلمه اف کوت بود که ده تصویر از ده پوزیشن گرفته ام ولی چه فایده میدونم به بروکر بگویم تازه کلی هم طلبکار خواهد شد همه بروکر ها که مثل بروکر معظم خودمون نیستند ،

            تحمل این ادعاشون سخته که میگویند ما حق داریم پدرت را هم در بیاوریم و تو هم وظیفه ات تعظیم و تکریم ما هست

            و این تنها علتی است که بنده بیشترین رقمی که جرات میکنم حساب باز کنم 50 دلار هست که همون روز اول و با وجودی که یک دنیا روش ترید بلدم ؛ انرا از دست رفته میپندارم

            البته روش هائی هست برای مبارزه با این وضع که یکی از انها اینه که اسکالپ کنی و چند پیپ سریع بگیری و بیائی بیرون که دیدم یکی از بچه ها بنام اقا فرید داره روی ان تمرین میکنه ، مدتی بگذره کم و کاست کارش را رفع خواهد کرد و روش های دیگر



            مخلص دوست معظم

            موسوی
            ویرایش توسط مهدی موسوی : https://www.traderha.com/member/3099-مهدی-موسوی در ساعت 11-29-2015, 02:18 PM
            تحلیل طلا در بازه های زمانی گوناگون در کانال https://t.me/sofitahlil
            قابل استفاده برای تریدر های مبتدی

            نظر


            • #7
              آقای موسوی

              با وجود چنین شرایط نامساعدی برای ترید

              تکلیف چیست؟

              چه باید کرد؟

              دیگر تریدرهای بخت برگشته را مطلع کرد؟

              کال مارجین و سانسور را پذیرفت و دم فروبست؟

              کوچ کرد؟

              اعتراض کرد؟

              نظر


              • #8
                نوشته اصلی توسط farzan20 نمایش پست ها
                آقای موسوی

                با وجود چنین شرایط نامساعدی برای ترید

                تکلیف چیست؟

                چه باید کرد؟

                دیگر تریدرهای بخت برگشته را مطلع کرد؟

                کال مارجین و سانسور را پذیرفت و دم فروبست؟

                کوچ کرد؟

                اعتراض کرد؟
                .................................................. .................................


                و بعد از نوشتن جمله پر محتوی فوق یک پیشنهاد که 70 سال تجربه پشتش هست و بخشی هم به ایات دینی مربوطه براتون میگم


                اینکه هر چا خواستیم مهمون بشویم نباید از سه روز بگذره ، ( طبیعت بشر اینگونه هست ) بعد از سه روز سهم خودمون از بابت غذا و اجاره باید پرداخت کنیم اگر نه صاحب خانه ( حتی خونه اقا دائیمون هم باشه ) اگر هر بلائی هم سرمون بیاره باز میتونه منت سرمون بگذاره که تو داری مجانی اینجا زندگی میکنی ولی وقتی سهم اجاره را دادی دیگه صاحب خونه نمیتونه بهت ظلم کنه و زور بگه


                این یک تحربه از زندگی بود
                ویرایش توسط مهدی موسوی : https://www.traderha.com/member/3099-مهدی-موسوی در ساعت 11-29-2015, 04:23 PM
                تحلیل طلا در بازه های زمانی گوناگون در کانال https://t.me/sofitahlil
                قابل استفاده برای تریدر های مبتدی

                نظر


                • #9
                  نوشته اصلی توسط farzan20 نمایش پست ها
                  آقای موسوی

                  با وجود چنین شرایط نامساعدی برای ترید

                  تکلیف چیست؟

                  چه باید کرد؟

                  دیگر تریدرهای بخت برگشته را مطلع کرد؟

                  کال مارجین و سانسور را پذیرفت و دم فروبست؟

                  کوچ کرد؟

                  اعتراض کرد؟
                  تا اونجا که من میدونم برخورد سلبی و سانسور و حذف صورت مساله هیچ گاه منجر به پیشرفت که نشده هیچ بلکه زمینه ساز پسرفت و سقوط هم شده. نشنیدن صدای منتقد و یا سرکوب منتقد جدا" موجب زوال و نابودی خواهد شد (نمونه آن را در حکومت طاغوت و حکومتهای دیکتاتور که چند سال اخیر همه دچار فرو پاشی شدند میتوان دید.) اما در عرصه تجارت و کسب و کار عدم توجه به انتظارات مشتری و خدمات پس از فروش باعث منزوی شدن مشتری و انتخاب رقبا بعنوان جایگزین خواهد شد. در کارهای خدماتی مهمترین عامل استمرار و کسب سود بالاتر بدست آوردن رضایت بیشتر مشتری و جلب اعتماد او است.مانند بانک که کسب درآمد از ارائه خدمات به مشتری است و مادامی که مشتری اعتماد دارد، به بانک وفادار خواهد بود و برای بانک مهمترین پشتوانه جهت کسب درآمد از مشتری همین وفاداری است. چون مشتریان حق و توانائی انتخاب از میان تعداد زیاد بانکها را دارند و جالب این است که هزینه جذب مشتری جدید بسیار بیشتر از هزینه حفظ مشتری قدیمی است.
                  پس بهتر این است بجای سرکوب نظر مشتری با کمک گرفتن از مدیرانی که توانای شناسائی نقاط ضعف و ارائه راهکار مناسب و همچنین ایده های جدید و مناسب جهت بازاریابی و حفظ و جذب مشتری را دارند تهدید را تبدیل به فرصت کرد.
                  ویرایش توسط shahabi.ma : https://www.traderha.com/member/16293-shahabi-ma در ساعت 11-29-2015, 05:02 PM

                  نظر


                  • #10
                    سلام به همه دوستان،

                    اینکه تصور کنیم هیچ بروکری اجازه نمی دهد تریدر سود کند کلا تصور اشتباهی است...

                    بروکرها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند و هریک درجه اعتبار معینی دارند اما حتی اونهایی که گاها دارای انحراف هایی با قیمتهای واقعی هستند فقط در تایم فریم های خیلی پایین این خطاها قابل مشاهده است و اسکالپرها رو که برای چند پیپ ناقابل کلی ریسک می کنند به دردسر می اندازه وگرنه در تایم فریم های یکساعته به بالا تقریبا 99 درصد بروکرها شرایط یکسانی دارند و اینطور نیست که فرم کندل رو هرطور بخواهند دستکاری کنند...

                    در مورد ریکوت و این اتفاقات هم در زمان اخبار کلیدی و مهم خیلی از بروکرهای واقعی هم این قضیه رو دارند و این هم موضوعی نیست که برای یک تریدر واقعی غیر قابل هضم باشه...

                    شما اگر در تایم فریم های اصولی ترید کنید ( از دید بنده یکساعته به بالا و چه بهتر که در چهارساعته و روزانه ترید کنید) و اگر متوجه بشید مدیریت سرمایه و ریسک هست که باعث ماندگار شما در بازار میشه نه قمار و شرط بندی، آنگاه به سودی معقول به صورت دایمی می توانید برسید که البته برای رسیدن به اون نقطه مسیری دشوار پیش روست...

                    برای گرفتن سود از این بازار باید دارای پلان ترید داشته باشید و آنچه پلان ترید شما رو تشکیل میده به جز روش تحلیلی ابزاری مانند مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک و روانشناسی معاملات هست که این مورد آخر فقط برای حساب های ریل قابل درک هست نه حساب دمو... این ابزار رو داشته باشید بدترین بروکرها هم نمی تونند جلوی رشد شما رو بگیرند... اما اگر بخواهید بدون مدیریت سرمایه و ریسک و با اور ترید ( ترید بیش از حد) و اور ریسک ( ریسک کردن بیش ار حد) اون هم با استفاده از لوریجی که بروکر به شما داده حساب رو رشد دهید مشخصه که حساب دیر یا زود میسوزه... حالا برای یکی روز اول، برای یکی تو هفته اول و برای اون یکی در انتهای ماه...

                    اگر سود گرفتن در این بازار به این راحتی بود واقعا فکر می کنید این همه موسسه بزرگ مالی و بانک ها قادر نبودند این کار رو بکنند... از رویاپردازی و خیالبافی خارج بشید و واقعیت ها رو ببینید... تقصیر خود را هم گردن این و آن نندازید که این بدترین و بزرگترین اشتباه در بازار هست که برای عدم موفقیت دلیل تراشی کنید...

                    بدرود- بهزاد

                    نظر


                    • #11
                      "ببین عزیز اصلا فکرشو از سرت بیرون کن که بروکری بگذاره من یا شما بتونیم سود کنیم
                      البته غیر از بروکر معظم و مکرمی که در ان حساب داریم "
                      پی سی ام بروکر خوبی است ولی واقعا توقع این جمله را از شما نداشتم جناب موسوی عزیز !! شاید قصد شما تبلیغ برای این بروکر باشه ولی بهترین تبلیغ برای یک بروکر شرایط کاری که اون بروکر ایجاد میکنه و لاغیر . که میتونم بگم تو اکثر بروکرهای معتبری که حتی تایپیکی برای آنها در این فروم ایجاد شده شرایط به هم بسیار شبیه هست.
                      تو قسمت انگلیسی زبان یکی ازبروکر ها همین چند وقت پیش دیدم که حجم سرمایه آنها میلیارد دلاری شده بعد ایا آنها منتظر حساب چند صد دلاری من هستن تا بالا بکشن؟!
                      کسی اگه تو این بازار حتی به اندازه یک سال هم تجربه داشته باشه به این نتیجه میرسه که سود ضرر به خود طرف بستگی داره و انتخاب بروکر جز پیش پا افتاده ترین مسائله!
                      ویرایش توسط Seyedi : https://www.traderha.com/member/14738-seyedi در ساعت 11-30-2015, 08:59 PM

                      نظر


                      • #12
                        نوشته اصلی توسط Seyedi نمایش پست ها
                        "ببین عزیز اصلا فکرشو از سرت بیرون کن که بروکری بگذاره من یا شما بتونیم سود کنیم
                        البته غیر از بروکر معظم و مکرمی که در ان حساب داریم "
                        پی سی ام بروکر خوبی است ولی واقعا توقع این جمله را از شما نداشتم جناب موسوی عزیز !! شاید قصد شما تبلیغ برای این بروکر باشه ولی بهترین تبلیغ برای یک بروکر شرایط کاری که اون بروکر ایجاد میکنه و لاغیر . که میتونم بگم تو اکثر بروکرهای معتبری که حتی تایپیکی برای آنها در این فروم ایجاد شده شرایط به هم بسیار شبیه هست.
                        تو قسمت انگلیسی زبان یکی ازبروکر ها همین چند وقت پیش دیدم که حجم سرمایه آنها میلیارد دلاری شده بعد ایا آنها منتظر حساب چند صد دلاری من هستن تا بالا بکشن؟!
                        کسی اگه تو این بازار حتی به اندازه یک سال هم تجربه داشته باشه به این نتیجه میرسه که سود ضرر به خود طرف بستگی داره و انتخاب بروکر جز پیش پا افتاده ترین مسائله!
                        اقا سیدی عزیزم که خیلی بهت ارادت دارم

                        حداقل از شما که افتخار زیارتتون از نزدیک را داشتم و نیز اینهمه وقته از افکار بنده کمترین و نوع نگارشم مطلعید انتظار داشتم با اولین جمله به نیت بنده مطلع گردید ،


                        بد نیست پست بعدی حقیر مبنی بر لزوم پرداخت ابونمان ماهانه در این خونه مشترک ، تا دیگه لازم نباشه حرفهامون را با کنایه بهم برسونیم را مطالعه فرمائید


                        هر چند دیروز یکی از مدیران محترم فوروم عدم تعلق این فوروم را به بروکر محترم اطلاع دادند از دید بنده این خبر خوبی میتونه باشه تا اگز مشگلی مواجه شدیم دیگه لازم نباشه با کنایه صحبت کنیم



                        مرقوم فرمودید نکنه قصد تبلیغ دارم ، خدا نیاره چنین روزی را ببینم و چنین نونی را در سفره ام بگذارم و از خالق تقاضامندم روزی که تملق و چاپلوسی مقامی را از بنده ببیند انروز را روز اخرم نماید




                        حرف اخر اینکه بنده در تمام مدتی که اینجا در خدمت عزیزان بوده ام مصرانه از هر گونه لقب تمایزی مثل استاد ( که شایسته اش نیستم ) و دکتر ( چون اینجا طبابت نمیکنم ) اجتناب نموده ام و این القاب درون پست مورد اشاره شما مثل معظم و مکرم از قول یکی از دوستان هست و نه بیان بنده، بنده صرفا برای شادی این دوست از این القاب استفاده کردم


                        شاد باشید


                        پی نوشت اگر همون یک پستی که با ایدی گمنام و برای درد دل گذاشته بودم حذف نمیشد ، ایا ؟؟

                        حالا دیدید این موها دز اسیاب سفید نشده
                        ویرایش توسط مهدی موسوی : https://www.traderha.com/member/3099-مهدی-موسوی در ساعت 11-30-2015, 10:00 PM
                        تحلیل طلا در بازه های زمانی گوناگون در کانال https://t.me/sofitahlil
                        قابل استفاده برای تریدر های مبتدی

                        نظر


                        • #13
                          ناظر سایت 2 : "ایکاش مدیران این فروم هر چه زودتر تغییرات لازم را انجام میدادند و تالار های بروکر های دیگر باز میشد تا دوستان بفهمند که این فروم مال پی سی ام نیست. دوستان این فروم را با دفتر اون شرکت عوضی میگیرند."

                          پس دلیل حذف انتقادها از بروکر پی سی ام چیست و توسط چه شخص یا اشخاصی صورت میگیرد؟

                          نظر


                          • #14
                            جناب سیدی



                            ضمن تائید فرمایش شما بد نیست بنده هم نطرم را در مورد امانت داری بروکر ها خدمتتون عرض کنم و نیز بنویسم که کلا علت اعتراضم چه بوده؟؟


                            همانگونه که دیروز در پاسخ پیام دوستی که در مورد امنیت و برگشت پذیری سودی که در همین بروکر خودمون کرده بود نوشتم ، ( که اعتبار بین الملی که بروکر ها در یافت میکنند ارزشش خیلی خیلی بیشتر از ارقام کوچکی هست که کل تریدر ها مثلا تریدرهای همین فوروم در ان سرمایه گذاری کرده اند ) و بهیچ وجه باور کردنی نیست در شرایط طبیعی بروکری از پرداخت سود مشتری های خود سر باز بزنه و یا استاپ و تی پی این لات های کوچک را برای زیان زدن به مشتری جا بجا بکنه

                            بنده به موارد فوق معتقدم ، تنها انتظار بنده بعنوان یک مشتری ذره بینی یعنی خیلی خیلی کوچک این هست که ابزار مدیریتی حساب که در اختیار مشتری بعنوان تنها ابزار دفاعی از سرمایه ناچیزش هست ، درست عمل کند ، یعنی اینگونه نباشد که برای مدتی مثلا نیمساعت کلا امکان هر نوع اعمال تغیر در پوزیشن ها را از دست بدهیم ،


                            بنده نظر خودم این هست که به احتمال زیاد علت پدیدار شدن چنین حالت ، شلوغی و زیادی تعداد تریدر ها و تعدد دستوراتی است که در زمانهای خاص به بروکر میرسه ، مثل مواقغ اعلام خبر


                            حوب بیان این مورد که نباید باعث ایجاد سو تفاهم و یا رنجش خاطری بشه و یا به عنوان دشمنی تلقی شود، بلکه بعنوان یک انتقاد سازنده از سوی مشتری باید به بروکر منتقل بشه شاید اونها بتونند با افزایش تعداد دستگاههای کنترلی و یا هر ابزاری که خودشان میدانند، از وقوع چنین مواردی پیشگیری نمایند



                            ارادت
                            ویرایش توسط مهدی موسوی : https://www.traderha.com/member/3099-مهدی-موسوی در ساعت 11-30-2015, 11:43 PM
                            تحلیل طلا در بازه های زمانی گوناگون در کانال https://t.me/sofitahlil
                            قابل استفاده برای تریدر های مبتدی

                            نظر


                            • #15
                              نوشته اصلی توسط Seyedi نمایش پست ها
                              "ببین عزیز اصلا فکرشو از سرت بیرون کن که بروکری بگذاره من یا شما بتونیم سود کنیم
                              البته غیر از بروکر معظم و مکرمی که در ان حساب داریم "
                              پی سی ام بروکر خوبی است ولی واقعا توقع این جمله را از شما نداشتم جناب موسوی عزیز !! شاید قصد شما تبلیغ برای این بروکر باشه ولی بهترین تبلیغ برای یک بروکر شرایط کاری که اون بروکر ایجاد میکنه و لاغیر . که میتونم بگم تو اکثر بروکرهای معتبری که حتی تایپیکی برای آنها در این فروم ایجاد شده شرایط به هم بسیار شبیه هست.
                              تو قسمت انگلیسی زبان یکی ازبروکر ها همین چند وقت پیش دیدم که حجم سرمایه آنها میلیارد دلاری شده بعد ایا آنها منتظر حساب چند صد دلاری من هستن تا بالا بکشن؟!
                              کسی اگه تو این بازار حتی به اندازه یک سال هم تجربه داشته باشه به این نتیجه میرسه که سود ضرر به خود طرف بستگی داره و انتخاب بروکر جز پیش پا افتاده ترین مسائله!
                              سلام

                              آقای سیدی چه اشکال دارد که یک مشتری که از خدمات بروکری راضی بوده از آن تبلیغ کند؟ اگر به جای تایید و به قول شما تبلیغ نگارشی انتقادی و مخرب بود باز هم به ان پاسخ میدادید؟ و خدمات آن را با بروکر های دیگر نزدیک میدانستید؟ همین فرومی که شما در آن فعالیت دارید بانی آن همین بروکر بود، کدام بروکر به مشتریان خود چنین احترامی گذاشت و چنین شرایطی برای رشد بار علمی آنها ایجاد کرد؟ که حالا لایق تبلیغ از طرف یک مشتری واقعی نباشد ؟
                              تنها چیزی که مدیریت جدید فروم از تمامی کاربران محترم انتظار دارد برخوردهای بدون حاشیه و بدور از مقاصد شخصی می باشد. لذا اکیدا خواهشمندیم اکنون که بخشهای بروکر های دیگر نیز در فروم ایجاد شده اند و این همکاری گسترده تری را طلب میکند از هرگونه نگارش و برخورد حاشیه ای و مقاصد شخصی جدا خودداری فرمایید زیرا طبیعتا به دلیل کنترل و مدیریت در راستای حفظ محیط حرفه ای و تخصصی فروم تمام پستهای اینچنینی حذف یا ویرایش خواهند شد.

                              پیشاپیش از همکاری تمام کاربران محترم کمال تشکر را داریم
                              لطفا قبل از افتتاح حساب جدید تاپیک ذیل را به دقت مطالعه فرمایید .

                              نظر

                              پردازش ...
                              X