اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

درد دل در خونه

بستن
این موضوع بسته شده است
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نوشته اصلی توسط technical trader نمایش پست ها
    با درود خدمت جناب موسوی گرامی

    بنده هم از شما خواهشمندم انجمن رو ترک نفرمایید.
    هر چند ممکنه گاهی دیدگاه های ما با هم تفاوت داشته باشد ولی توهین به هیچ وجه قابل قبول نیست.. شخصا همیشه پست های جناب موسوی رو دنبال کردم هیچ وقت ندیدم به کاربری کوچکترین توهینی کنند. و هر کس هم که به ایشون توهین کرده با آرامش و فروتنی پاسخ دادند. گستاخی آقای سعید به هیچ عنوان قابل تحمل نبود و کاش مدیریت سایت سریعتر با ایشون برخورد می کردند..
    هر چند من هم مثل جناب بهزادی با شیوه ترید جناب موسوی مخالفم اما این باعث نشده هیچ وقت از ارادت و احترامی ویژه ای که نسبت به جناب موسوی گرامی دارم کم بشه.
    جناب موسوی همیشه در قلب ما جا دارید. ضمنا بنده همیشه پیگیر تحلیل های زیبای شما هستم مخصوصا تحلیل های بورس جناب عالی رو در سایت همسایه همیشه تعقیب می کنم و استفاده های مفیدی بردم.
    سپاسگزارم



    سلام

    خوش به سغادتتون با اینهمه تواضع ، که ذر انتهای پستتان به رنگ قرمز کردم


    این ایدی جدیده ولی از تعداد پستهاتون معلومه قدیمی هستید از اواتارتون فکر کنم کارن عزیز خودم هستید


    ولی این تواضغ کاش در جا بجای فوروم جاری و ساری باشه البته نه در مورد بنده که شما مورد مرحمتم قرار دادید بلکه نسبت به همدیگر

    میدونی چرا ضروریه ؟ چون اینجا که کسی حقوق و دستمزدی نمیگیره از اینرو اینگونه شارژ یکدیگر میتونه کلی طرف مقابل را به جلو و به سمت موفقیت پرتاب کنه

    -----------------------------------------------------------------


    بد نیست دو کلام راجع به تحلیل بورس خدمت عزیزان عرض کنم اینکه از دید بنده ده برابر از تحلیل فا رکس مشگل تره به یک دلیل خیلی ساده اینکه تشخیص مناطق برگشتی در امواج بورس خیلی مشگلتره و انقدر که در امواج فا رکس سطوح مورد استفاده قرار میگیره در بورس اینگونه نیست ، بد نیست خودتون به یکیش نگاه کنید ببینید به همه چیز شبیه الا یک موج با مختصات قانونی اش


    محسن عزیزم خیلی محبت کردی ممنون


    فداتون موسوی
    ویرایش توسط مهدی موسوی : https://www.traderha.com/member/3099-مهدی-موسوی در ساعت 12-03-2015, 08:51 PM
    تحلیل طلا در بازه های زمانی گوناگون در کانال https://t.me/sofitahlil
    قابل استفاده برای تریدر های مبتدی

    نظر


    • نوشته اصلی توسط farzan20 نمایش پست ها
      با عرض سلام خدمت جناب موسوی عزیز

      نظر بنده نیز مشابه دیگر عزیزانی است که از تصمیم شما برای ترک این محفل، گزیده و دل چرکین شده و مایلند شما بار دگر و با بردباری همیشگیتان، انگیزاننده ساکنین این خانه باشید و آنها را تنها نگذارید

      در مورد اشاره شما در مورد تصمیم شخصی هم، به روی چشم. با جان و دل پذیرا


      البته تصور نمی کنم که شمار زیادی از کاربران این فوروم نوشته خداحافظی اینجانب را در اعتراض به بی احترامی صورت گرفته به شما و بی عملی و سستی مدیریت فوروم در این رابطه را مشاهده کرده باشند چرا که به ظاهر ناظر محترم نیز تحمل بدرود این حقیر را نداشته و با گشاده فکری قابل تحسین و رعدآسا، این پست را حذف و آن را از نقشه روزگار محو نمودند.


      کوچکتان

      فرزان
      با سلام،

      در مورد این پست صلاح دیدم که خود شخصا وارد شوم و از عملکرد و صعه صدر ناظران سایتم که به صورت شبانه روز در حال زحمت کشیدن روی این فروم هستند دفاع کنم.

      منتقل شدن پست های حاشیه ای در مورد آی دی سعید و دیگران، صرفا به پست شما محدود نشده بود و پستهای تمامی کاربران با دستور شخصی بنده به بخش های حاشیه ای منتقل گردید. کاری که همیشه در این فروم انجام میگردد. پست ها حذف نمیگردند و جهت حفظ نظم فروم و قضاوت کاربران به بخش های حاشیه ای منتقل میگردند.

      کاربران محترم فروم توجه داشته باشند که گاهی تاخیر در انتقال پست های حاشیه ای طبیعی است. به هرحال ناظران سایت ربات نیستند. انسان هایی هستند که به خواب، خوراک و سایر امور شخصی همانند دیگر کاربران نیاز دارند. لذا به حضور انسانی آنها باید توجه شود. نیازی به تقدیر و قدردانی از طرف کاربران نسبت به ناظران بابت نظارت همیشگی در برپایی نظم این فروم وجود ندارد چون انجام وظیفه است جهت برقراری آرامش کاربران فروم و ایجاد محیطی که کاربران بتوانند به دور از هیاهو اطلاعات خود را رد و بدل کنند و با رعایت احترام متقابل با هم بحث کنند. لذا فضا مجازی است و به وجود آمدن سو تفاهم ها در فضای مجازی اجتناب ناپذیر است.

      این فضا به راحتی به وجود نمی آید و سختی کار در خواندن با دقت تمامی پست ها، تشخیص به موقع و نشان دادن عکس العمل درست در اینگونه فضاهای مجازی جز کارهایی است که واقعا طاقت فرسا بوده و صبر و تحمل زیادی را میطلبد. لذا تحمل توهین و تمسخر نسبت به عملکرد این عزیزان جای سوال خواهد داشت!

      مورد دوم، اخیرا در نوشته های شما نیش و کنایه و استفاده از کلمات به حالت تمسخر انگیز و بی ادبانه، زیر سوال بردن و توهین به مدیران فروم مشهود است. این امر در ابتدا بی احترامی به خودتان و در مرحله بعد خلاف قوانین فروم نیز می باشد. نوشتار به این صورت دور از شان این فروم است و رعایت این قانون برای همه کاربران اعم از مبتدی تا مدیران لازم الجرا و غیر قابل چشمپوشی است.

      نوشتاری که در لحن آن تمسخر و کنایه آمیز به دیگر کاربران باشد (چه از طرف کاربران چه از طرف مدیران) به هیچ وجه و هیچ گاه در این فروم قابل تحمل نبوده و شخص بنده با توجه به حساسیت بالایی که نسبت به این موضوع خاص دارم فارغ از مقام و مرتبه آن کاربر از دید بنده غیر قابل اغماض بوده و به شدت با آن برخورد خواهم کرد. این موضوع جدی ترین موضوعی است که رعایت تمام و کمال آن را از تمامی ناظران و مدیران بخش ها نیز خواسته ام که خوشبختانه همواره رعایت شده است و لازم دیدم در این پست از تمامی کاربران نیز رعایت بسیار جدی آن را خواهش کنم تا در آینده شاهد تکرار چنین موضوعاتی نباشیم.


      با احترام

      نظر


      • اسپم
        ویرایش توسط مهدی موسوی : https://www.traderha.com/member/3099-مهدی-موسوی در ساعت 12-04-2015, 06:08 PM
        تحلیل طلا در بازه های زمانی گوناگون در کانال https://t.me/sofitahlil
        قابل استفاده برای تریدر های مبتدی

        نظر


        • اسپم
          ویرایش توسط مهدی موسوی : https://www.traderha.com/member/3099-مهدی-موسوی در ساعت 12-04-2015, 06:09 PM

          نظر


          • اسپم
            ویرایش توسط مهدی موسوی : https://www.traderha.com/member/3099-مهدی-موسوی در ساعت 12-04-2015, 06:08 PM
            تحلیل طلا در بازه های زمانی گوناگون در کانال https://t.me/sofitahlil
            قابل استفاده برای تریدر های مبتدی

            نظر


            • اسپم
              ویرایش توسط مهدی موسوی : https://www.traderha.com/member/3099-مهدی-موسوی در ساعت 12-04-2015, 06:07 PM

              نظر


              • با عرض سلام وارادت خدمت همه کاربران محترم فروم تریدرها،

                روی سخن من با آی دی محترم مهدی موسوی است ولی خواهشمندم همه عزیزان به این موضوع توجه فرمایند.

                اخیرا مشاهده میشود که شما در تاپیکهایی کاملا حاشیه ای (درد دل پدر بزرگ، دل نوشته ها، مگه میشه، ...) اقدام به درج تعداد زیادی نوشته هایی طولانی ( واقعا وقت صرف آن میکنید) که مطلقا فاقد ارزش آموزشی هستند مینمایید و این در حالی است که حجم و تعداد این نوشته ها چندین برایر مطالب مربوط به تریدینگ و تحلیل شماست. این کار شما باعث ایجاد درگیری و تشنج در فروم و اتلاف وقت فراوان همکاران فروم برای دخات و حمایت از شما شده است. همچنین تعدادی از کاربران خوب و قدیمی فروم هم تحت تاثیر مطالب شما از حالت یک کاربر مثبت به یک کاربر ناراحت تبدیل میشوند.از سوی دیگر اگرچه به ظاهر شما مدعی تبلیغ تنها اسپانسر این فروم هستید ولی در واقع در حال تخریب اعتبار این شرکت هستید. چندان مشکل نیست فهمیدن اینکه کنایه هایی مثل بروکر محترم و یا بروکر معظم به کدام شرکت اشاره دارند. ولی چرا؟

                شخصا در در این مورد از شرکت استعلام کردم و نوشتن این مطلب را لازم دیدم.

                آقای مهدی موسوی اصولا با پی سی ام حساب لایو ندارند زیرا حدود یکسال قبل این شرکت از ارایه خدمات کارگزاری به ایشان عذرخواهی کرده اند. همچنین مشخص نیست چند نفر پشت آی دی های مهدی موسوی، پندار و modi هستند. حسابی که در آن پست حذف شده با انداختن یک عکس آف کوتس نشان داده شده بود متعلق به شخص دیگری است. این واقعیت دارد که به دلیل یک مشکل ارتباطی بین سرور پی سی ام وسرور بازار ایشان پیام آف کوتس گرفته اند ولی این پوزیشن ها پس از رفع شدن مشکل کلا با 3.67 دلار ضرر بسته شده اند و اینکه حساب کال شده بوده مطلقا صحت ندارد.

                اما اینها اهمیت زیادی ندارند. آنچه مهم است اینست که این فروم یک مکان آموزشی است و نه محل درد دل، قصه گفتن و تخریب هر کس که ازش خوشمون نمیاد. یک تاپیک متفرقه عمومی هم داریم به اسم " همه جیز اینجا پیدا میشه از مطالب جالب و خواندنی تا درد دل" که همه میتونن برای زنگ تفریح ازش استفاده کنن و کافیه. قرار نیست هر کس برای خودش یک تاپیک درد دل درست کنه و توش وقت همه رو بگیره.

                خلاصه کلام، آی دی محترم مهدی موسوی و سایر دوستانتون، تاپیکهای حاشیه ای اضافی بسته میشوند و درخواست جدی ما متوقف شدن فوری این صحبتهای حاشیه ای و اضافه است. اگر مایل هستید راجع به آنلاین تریدینگ پست بزنید قدمتان بر روی چشم ماست ولی پس از این از درج مطالب متفرقه جدا خودداری فرمایید.

                با کمال احترام

                -----------------------------------------------------
                پی نوشت:

                بلافاصله بعد از اینکه این نوشته من اینجا درج شد، شخصی که به آی دی مهدی موسوی دسترسی داشت (به این آی دی در تاپیک خودش دسترسی مدیریتی داده شده بود) ابتدا 3 پست را پاک کرد و به جای آن کلمه اسپم را نوشت. از جمله پست مربوط به مهدی موسوی که من به آن جواب داده بودم. (ولی فراموش کرد نقل قول این پست را از نوشته من پاک کند) بعدش به این هم قناعت نکرد و کل تاپیکهای مهدی موسوی را کلا پاک کرد که البته برای ادمین سایت قابل برگشت دادن است و اینکار انجام شد. ساده است که بفهمیم چرا ادمین سایت دسترسی مدیریتی ایشان را قطع کرده اند ولی ایشان کماکان میتوانند مطلب درج کنند و امیدواریم توضیح قابل قبولی در باره مطلب غیر واقعی و مظلوم نمایی که در مورد کال شدن حساب آقای محمد حسن ز نوشته بودند به کاربران محترم فروم ارایه کنند که در غیر این صورت این سئوال برای همیشه در ذهن همه باقی خواهد ماند.



                نوشته اصلی توسط مهدی موسوی نمایش پست ها
                سلام



                بچه ها هیچ صبری بد تر از صبری نیست که یک تریدر پول به حساب بروکر محترم واریز کرده باشه و هی به جلوی بالانس نگاه کنه ببینیه شارژش کردند یا نه ؟؟




                واقعا شکنجه یعنی این، با وجودیکه میتونم به جرات ادعا کنم کمتر بروکری هست که بنده تستش نکرده باشم و دارم با صراحت اعلام میکنم که این زمان از یک بروکر تا بروکر دیگر زمین تا اسمون تفاوت داره ، مواردی دیده ام که در کمتر از نیمساعت حساب را شارژ کرده اند مخصوصا که متوجه شوند تریدر مشتری انها هست ، ولی برای برخی بروکر ها مشتری و غیر مشتری فرقی نداره و مورد مهمتر اینکه مدت زمانی برای شارژ اعلام میکنند که بهیج وجه توجیه پذیر نیست چون چک کردن حساب صرافی و مطابقت ان با اسکن فیشی که براشون فرستادیم میتونه در کمتر از 5 دقیقه محقق بشه ، دیگه از 5 دقیقه تا 48 ساعت بقیه من نمیدونم صرف چه کاری میشه

                اگر متوجه شدم خبرتان میدم

                البته ممکنه در برخی موارد برای بازار گرمی باشه روی یک تجربه شخصی اینو عرض میکنم که تازه مطب زده بودم یکی از همکاران پیش کسوت مثلا میخواست راهنمائیم بکنه ، گفت شما بدون بیمار هم باشی نوبت جدید را برای یکماه بعد بده که مشتری ( بیمار بدبخت که داره درد میکشه ) فکر کنه بنده دکتر مهمی هستم و سرم خیلی شلوغه خوشبختانه ختی برای یکبار هم چنین کار زشتی را انچام ندادم

                ولی این سوال باید جواب منطقی داشته باشه که از 5 دقیقه که برای تشخیص صحت فیش پرداخت ضروری هست بقیه 48 ساعت صرف چه کاری میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



                ------------------------------------


                البته مورد فوق به امید خدا ربطی به بروکر خودمون نداره ولی خدا وکیل بهترین خبری که در یک هفته اخیر از سوی مدیران محترم در فوروم گذاشته شد عدم ارتباط بروکر به فوروم در کلیه ابعادش بود این خبر مهم را دست کم نگیرید

                بنده به نوبه خود این اقدام درست و شایسته را تبریک میگم

                نظر


                • پی نوشت:

                  بلافاصله بعد از اینکه این نوشته من اینجا درج شد، شخصی که به آی دی مهدی موسوی دسترسی داشت (به این آی دی در تاپیک خودش دسترسی مدیریتی داده شده بود) ابتدا 3 پست را پاک کرد و به جای آن کلمه اسپم را نوشت. از جمله پست مربوط به مهدی موسوی که من به آن جواب داده بودم. (ولی فراموش کرد نقل قول این پست را از نوشته من پاک کند) بعدش به این هم قناعت نکرد و کل تاپیکهای مهدی موسوی را کلا پاک کرد که البته برای ادمین سایت قابل برگشت دادن است و اینکار انجام شد. ساده است که بفهمیم چرا ادمین سایت دسترسی مدیریتی ایشان را قطع کرده اند ولی ایشان کماکان میتوانند مطلب درج کنند و امیدواریم توضیح قابل قبولی در باره مطلب غیر واقعی و مظلوم نمایی که در مورد کال شدن حساب آقای محمد حسن ز نوشته بودند به کاربران محترم فروم ارایه کنند که در غیر این صورت این سئوال برای همیشه در ذهن همه باقی خواهد ماند.

                  نظر

                  پردازش ...
                  X