اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

gold

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نوشته اصلی توسط مهدی موسوی نمایش پست ها
    سلام


    چون پست تکراری شد بنابرین سناریو دوم را در این پست و با تصویر میگذارم


    علائم و لندمارک های موجود در این سناریو خیلی محکمه ، امیدوارم همون سناریو پست قبلی برای دوستمون اقای بصیرت پیش بیاد و کام اش با صعود بعدی شیرین تر هم بشه


    ================================================== ======

    راستی الان یادم افتاد

    اقای بصیرت هفته قبل که صعودی اتفاق افتاد بنده سریعا در پست شماره 502 چند پست بالاتر نوشتم که ابن صعود جزو موج نزولی هست یعنی شما همانچا بهتر بود بیرون میومدید



    موسوی



    بسیار ممنونم از شما و cold fear که وقت گرانبهاتون را در اختیار من قرار دادید. ارزوی توفیق برا شما دارم.

    نظر


    • نوشته اصلی توسط ANAHITA نمایش پست ها
      نقل قول نوشته اصلی توسط lida110 نمایش پست ها
      سلام به دوستان عزیزم.
      میشه خواهش کنم دوستان عزیزم که تحلیشون خوب هست واسم بگن طلا تا چه عددی پایین میاد. منظور م اینه که چقدر دیگه پایین میاد یعنی مثلا آخر آخرش چیه وکی دوباره بالا میره.مرسی لطف میکنید.
      نوشته اصلی توسط ANAHITA نمایش پست ها
      هدف تکنیکی محدوده 1000 دلار هست.

      اگه روی طلا بای گرفتی بهتره حداقل این هفته رو پوزیشن هاتو هج کنی . چون این احتمال وجود داره که آمار اشتغال آمریکا بالا بیاد و طلا کلی ریزش کنه ! حداقلش اینه که کمتر ضرر میکنی .

      اگر هم آمار ضعف بود نهایتا تو همین محدوده رنج میشه و دوباره می تونی پوزیشن فروش رو ببندی .
      من همون پیشنهادی که در روز 4 ماه may به lida دادم به شما هم میکنم اون موقع قیمت طلا حدود 1200 بود .
      همیشه باید پیرو روند بود ولی چون نوسانات طلا خیلی بالاست به نسبت ارزها همیشه تریدر ها رو به اشتباه میندازه و با حجم بالا ترید میکنن .

      نظر


      • اینم پوزیشن هام روی طلا که یه وقت فکر نکنی رو هوا حرف میزنم ! هر چند که اصلا علاقه ایی به نشان دادن تریدهام ندارم ولی وقتی میبینم تاریخ همچنان تکرار میشه ...
        تاسف میخورم .

        نظر


        • نوشته اصلی توسط ANAHITA نمایش پست ها
          من همون پیشنهادی که در روز 4 ماه may به lida دادم به شما هم میکنم اون موقع قیمت طلا حدود 1200 بود .
          همیشه باید پیرو روند بود ولی چون نوسانات طلا خیلی بالاست به نسبت ارزها همیشه تریدر ها رو به اشتباه میندازه و با حجم بالا ترید میکنن .
          خیلی ممنون از شما. بخاطر اینکه این تاپیک بیش از حد پیرامون من نباشه خودم همینجا اخرین پیامم رو در این مورد میدم. آناهیتا معامله من در ف ا ر ک س نیست در در بازار real خرید دارم و نمیتونم معاملمون را هج کنم. یا باید ضرر را تا اینجا بپذیرم و ببندم و مجددا به مرور نوسانگیری کنم یا پس از کسر ضرر 900 انس خرید را تبدیل به 400 انس فروش به اهداف پایین کنم.

          شاید بهتر باشه برای توضیح استدلالم که کف بلند مدت قرار داریم تحلیل خودم را بر روی سه تایم روزانه هفتگی و ماهانه قرار بدم / سرور گرامی جناب موسوی هم مشاهده کنند و خطاهارا گوشزد کنند


          نمودار ماهانه


          نمودار هفتگی


          نمودار روزانه


          نکات:
          1- 50% اصلاح فیبو روند صعودی بلند مدت 251$ 22آگوست 1999 و 1920$ 4سپتامبر2011 روی 1085$ قرار داره.
          2- دو حمایت مهم در نمودار ماهانه و هفتگی با رنگ آبی و قهوه ای اعداد فعلی رو نشان میدن.
          3- ترند لاین صعودی کف آبی رنگ در نمودار ماهانه و ترندلاین نزولی کف قهوه ای رنگ در نمودار هفتگی با 50% فیبو در 1085$, این سه حمایت در محدوده قیمت و زمان فعلی تلاقی دارند که با توجه به تایم بالا میتونه حائز اهمیت باشه.
          4- 3 کندل هفتگی اخیر در آرایش برگشتی به خودشون گرفتن که میتونه پایان روند نزولی را در نمودار هفتگی مشخص کنه.
          5- نمودار روزانه با توجه به انحراف از معیار رگرسیون 0 و گذر از رگرسیون 3 و تماس با رگرسیون 4 و تشکیل Big Star پایان موج, میشه انتظار افزایش تا حداقل 1145$ را ازش داشت.( این مورد با نفوذ Over Sell به 15% و شیب صعودی 12 روز اخیر تشدید میشه)
          6- اگر بررسی مورد 5 را در نمودار هفتگی و ماهانه انجام بدیم بترتیب انتظار افزایش 100 و 200 دلاری دارم.

          موارد دیگه ای هم بود که بخاطر شلوغ نکردن
          از گفتن سرباز زدم .حالا با توجه به بررسی سه تایم بلند روزانه هفتگی و ماهانه من معتقدم, فقط یک بدشانسی میتونه یک شادو به 1043 بوجود بیاره که استاپم رو بگیره. من شدیداً معتقدم هر نزولی به زیره 1000 غیره ممکنه و حتی اگر 1% اتفاق بیوفته نمیتونه تثبیت بشه و خیلی سریع همه راه رفته رو با کمی بیشتر جبران میکنه مگر این کاهش به زیره 1000 در بیش از 1 سال بصورت فرسایشی اتفاق بیوفته دقیقا مثل زمان ریزش 1790$ سپتامبر 2012 تا 1180$ ژوئن 2013.

          بسیار متشکرم از راهنمایی ها و توجهات سروران مخصوصا آقای موسوی بزرگوار. بصیرت
          ویرایش توسط Basirat : https://www.traderha.com/member/19182-basirat در ساعت 08-04-2015, 06:15 PM

          نظر


          • نوشته اصلی توسط Basirat نمایش پست ها
            خیلی ممنون از شما. بخاطر اینکه این تاپیک بیش از حد پیرامون من نباشه خودم همینجا اخرین پیامم رو در این مورد میدم. آناهیتا معامله من در ف ا ر ک س نیست در در بازار real خرید دارم و نمیتونم معاملمون را هج کنم. یا باید ضرر را تا اینجا بپذیرم و ببندم و مجددا به مرور نوسانگیری کنم یا پس از کسر ضرر 900 انس خرید را تبدیل به 400 انس فروش به اهداف پایین کنم.

            [/COLOR]بسیار متشکرم از راهنمایی ها و توجهات سروران مخصوصا آقای موسوی بزرگوار. بصیرت
            چناب بصیرت سلام

            اولا عذر میخوام با تاخیر پاسخ میدهم چون کاری پیش اومد

            و اما اگه بخوام از نظر علمی پاسخ بدهم .و عوامل تعین کننده را با هم قیاس کنم ، مقوله مفصلی میشه ولی به یک راهکار عملی بسنده میکنم که با نوع تریدی که انجام میدهید همخوانی داشته باشه

            بببینید امواج انتهائی در طلا خودش یک مبحث طولانی لازم داره ولی بنده بصورت ساده ساده اینگونه بهتون میگم که پس از محاسباتی که انچام میدهید که به خوبی و درستی در پست خودتون به انها اشاره کرده اید ، در موج انتهائی نزولی دو گام یعنی حدود 80 پیپ و ذر موج انتهائی صعودی یک گام بهش اضافه کنید یعنی به قیمتی که بدست میاورید این ارقام را اضافه کنید و پلن تان را روی این محدوده ببندید

            مورد دوم اینکه در محاسبه انتهای قیمت ،، فیبوی یکی از سر موچ هائی که محدوده رنج را ایجاد کرده اند بیشتر کمک میکنه تا مجاسبات دیگر، مثل همون فیبوئی که بنده در پست اخر رسم کرده ام

            موفق باشید عزیز
            تحلیل طلا در بازه های زمانی گوناگون در کانال https://t.me/sofitahlil
            قابل استفاده برای تریدر های مبتدی

            نظر


            • کسی طالب نقره نیست تو این فرم پوشه نقره ندیدم سیلور عشقش است سود تو سیلوره بچه ها امروز جمعه سیلور سل بزنید تو سودید شک نکنید عزت زیاد

              نظر


              • [QUOTE=Basirat;166839] (پست514) حالا با توجه به بررسی سه تایم بلند روزانه هفتگی و ماهانه من معتقدم, فقط یک بدشانسی میتونه یک شادو به 1043 بوجود بیاره که استاپم رو بگیره. من شدیداً معتقدم هر نزولی به زیره 1000 غیره ممکنه و حتی اگر 1% اتفاق بیوفته نمیتونه تثبیت بشه و خیلی سریع همه راه رفته رو با کمی بیشتر جبران میکنه مگر این کاهش به زیره 1000 در بیش از 1 سال بصورت فرسایشی اتفاق بیوفته دقیقا مثل زمان ریزش 1790$ سپتامبر 2012 تا 1180$ ژوئن 2013.....


                سلام و عرض ادب و احترام
                در 25 روز گذشته بر اثر استثنا بازار در شرایط خاصی بودم که بخاطر حجم بالا فشار سنگینی رو تحمل کردم. امروز انس تا 1168 بالا اومدو الان 163 هستش که من خریدهامو قبلش روی 158 فروش گرفتم به اهداف محدوده 1120 .

                وظیفه خودم دیدم از جناب موسوی بزرگوار و دوستان دیگری که در این چند وقت
                همفکری کردن,تحلیل گذاشتن و ابراز تاسف کردن بحالم قدردانی کنم.

                هر وقت در مارکتها احساس جای منطق رو گرفت زمان اخذ تصمیم عکس احساساته. به تجربه ثابت شده بود مارکت بیشتر از 5 روز نمیتونه غیرمنطقی پیش بره اما اینبار استثناعا برای اولین بار در تاریخ تکنیکال طلا 15 روز غیر منطقی پیش رفت. مهمترین مسئله در تکنیکال و تحلیل این هست که در چه بازه زمانی چه انتظاری از مارکت باید داشته باشیم. انس هم شاید 800 دلار بشه و قطعاً 3000 دلار میشه اما اینکه کی این اتفاق بیوفته مهمه. نباید در زمانهای کوتاه انتظارات بزرگ داشته باشیم.
                امیدوارم کسی از پایین رو فروش نبوده باشه و فروشنده های قبلی سود خودشونو از این موقعیت گرفته باشن و منتظر انس 1000 ننشسته باشن.
                در حال حاضر انتظار کاهش انس از محدوده فعلی رو دارم در نمودارها همه چی مشخص هست. ممنون


                ویرایش توسط Basirat : https://www.traderha.com/member/19182-basirat در ساعت 08-21-2015, 08:57 AM

                نظر


                • سلام



                  از جناب سیدی و مهرداد عزیز و دامین که زحمت تشکر کشیده اند چون قابل عزیزان نبود محتوی پست را حذف کردم


                  ارادت
                  ویرایش توسط مهدی موسوی : https://www.traderha.com/member/3099-مهدی-موسوی در ساعت 09-09-2015, 09:59 PM
                  تحلیل طلا در بازه های زمانی گوناگون در کانال https://t.me/sofitahlil
                  قابل استفاده برای تریدر های مبتدی

                  نظر


                  • سلام




                    بچه ها یه تحلیل تایم 4 به پائین اگه حوصله شو دارید از طلا انجام بدهید


                    حالت و شرایط خوبی داره از طرفی بنده قول دادم فقط مشوق عزیزان باشم ؛ البته کی به کیه شاید چند وقت دیگه که بچه ها قول و قرارم را فراموش کردند یواشکی شروع به گذاشتن تحلیل بکنم



                    فقط اگه حوصله دارید اینکار را انجام دهید جون حالت اموزشی هم داره اگه حوصله ندارید مهم نیست فردا یه مورد دیگه کار میکنیم ، جون از جو فوروم احساس میکنم بچه ها حال و حوصله درست و درمونی ندارند ، بنظرم امروز قمر در عقربه


                    راستی یک متنی بچه ها در تاپیک کلاهبرداری تحت نام دزدان کت شلواری گذاشته اند ، بنده با کلمه به کلمه ان موافقم مخصوصا پاراگراف اول که نقش ارامش فکری در کسب سود نوشته ، این صد در صد درسته ، یعنی ارامشی مثل اقیانوس ارام باید بر روحتان مستولی باشه تا بشه به بازار غلبه کرد با استرس نمیشه

                    امیر جان یک تصویر کاریکاتور راجع به ایجاد فراموشی در سهامداران بورس گذاشته بودید جالب بود بنده با اجازه تون جائی ازش استفاده کردم


                    در مورد بورس،، شاخص کل نزدیک انتهای موج نزولی رسیده ، روزهای خوبی برای سهامداران در پیش هست


                    فرزان عزیز سلام ، عزیز دل مدتی است حضور گرمت را احساس نمیکنم ، میدونی چقدر دوست داشتنی و با مرامی ؟ امیدوارم هر چه زودتر ببینیمتون

                    حرف اخر خواهش از مدیریت محترم هست ؛ اول اگه ممکنه دو یا سه خبر قرمز را روز به روز در پیشانی فورم بگذارید و مورد دوم اینکه این زمان اصلاح پست ها را اقلا یک ربع ساعت افزایش دهید

                    به خودم میگم ، لطفا کسی به خودش نگیره ،، جناب موسوی همواره سعی کن وسعت نظر داشته باشی یعنی دست دهنده داشته باش ، سفره تو همیشه بزرگ بیانداز ، اون کسی که نگه دار توست ، توی سفرتو پر میکنه ،

                    حالا این یک ربع که چیزی از شما کم نمیکنه ، تا میائی پست را اصلاح کنی میگه وقت تمومه ، من در قیاس با فوروم های دیگه دارم این موارد را میگم




                    موسوی
                    ویرایش توسط مهدی موسوی : https://www.traderha.com/member/3099-مهدی-موسوی در ساعت 09-17-2015, 08:11 PM
                    تحلیل طلا در بازه های زمانی گوناگون در کانال https://t.me/sofitahlil
                    قابل استفاده برای تریدر های مبتدی

                    نظر


                    • نوشته اصلی توسط مهدی موسوی نمایش پست ها
                      سلام




                      بچه ها یه تحلیل تایم 4 به پائین اگه حوصله شو دارید از طلا انجام بدهید


                      حالت و شرایط خوبی داره از طرفی بنده قول دادم فقط مشوق عزیزان باشم ؛ البته کی به کیه شاید چند وقت دیگه که بچه ها قول و قرارم را فراموش کردند یواشکی شروع به گذاشتن تحلیل بکنم



                      فقط اگه حوصله دارید اینکار را انجام دهید جون حالت اموزشی هم داره اگه حوصله ندارید مهم نیست فردا یه مورد دیگه کار میکنیم ، جون از جو فوروم احساس میکنم بچه ها حال و حوصله درست و درمونی ندارند ، بنظرم امروز قمر در عقربه


                      راستی یک متنی بچه ها در تاپیک کلاهبرداری تحت نام دزدان کت شلواری گذاشته اند ، بنده با کلمه به کلمه ان موافقم مخصوصا پاراگراف اول که نقش ارامش فکری در کسب سود نوشته ، این صد در صد درسته ، یعنی ارامشی مثل اقیانوس ارام باید بر روحتان مستولی باشه تا بشه به بازار غلبه کرد با استرس نمیشه

                      امیر جان یک تصویر کاریکاتور راجع به ایجاد فراموشی در بورس بازان گذاشته بودید جالب بود بنده با اجازه تون جائی ازش استفاده کردم


                      در مورد بورس،، شاخص کل نزدیک انتهای موج نزولی رسیده ، روزهای خوبی برای سهامداران در پیش هست


                      فرزان عزیز سلام ، عزیز دل مدتی است حضور گرمت را احساس نمیکنم ، میدونی چقدر دوست داشتنی و با مرامی ؟ امیدوارم هر چه زودتر ببینیمتون



                      موسوی
                      جناب موسوی بنده فعلا دسترسی به نمودار ندارم که چارت بگذارم. در اولین فرصت میگذارم اما با توجه به دلایل تکنیکالی و فاندی که پیش رو هست با استاپ 1097 خرید 1106 ام را نگه میدارم فکر میکنم ریسک به ریوارد خیلی خوبی داره.

                      نظر


                      • نرخ بهره ثابت اعلام میشه و طلا صعود میکنه
                        هدف اولیه اش 1150 میتونه باشه

                        نظر


                        • نرخ بهره تغییر نمیکنه و میتونه باعث صعود طلا بشه ولی حجم خریداران روی طلا کمه روند بلند مدت نزولیه ! به نظرم در دو جهت حرکت کنه ...
                          از بالا تا 1160 میتونه بره . از پایین هم تا 1095
                          پـــــایان تنهایی آغـــاز بازار است

                          نظر


                          • نوشته اصلی توسط مهدی موسوی نمایش پست ها
                            سلام




                            بچه ها یه تحلیل تایم 4 به پائین اگه حوصله شو دارید از طلا انجام بدهید


                            حالت و شرایط خوبی داره از طرفی بنده قول دادم فقط مشوق عزیزان باشم ؛ البته کی به کیه شاید چند وقت دیگه که بچه ها قول و قرارم را فراموش کردند یواشکی شروع به گذاشتن تحلیل بکنم



                            فقط اگه حوصله دارید اینکار را انجام دهید جون حالت اموزشی هم داره اگه حوصله ندارید مهم نیست فردا یه مورد دیگه کار میکنیم ، جون از جو فوروم احساس میکنم بچه ها حال و حوصله درست و درمونی ندارند ، بنظرم امروز قمر در عقربه


                            راستی یک متنی بچه ها در تاپیک کلاهبرداری تحت نام دزدان کت شلواری گذاشته اند ، بنده با کلمه به کلمه ان موافقم مخصوصا پاراگراف اول که نقش ارامش فکری در کسب سود نوشته ، این صد در صد درسته ، یعنی ارامشی مثل اقیانوس ارام باید بر روحتان مستولی باشه تا بشه به بازار غلبه کرد با استرس نمیشه

                            امیر جان یک تصویر کاریکاتور راجع به ایجاد فراموشی در سهامداران بورس گذاشته بودید جالب بود بنده با اجازه تون جائی ازش استفاده کردم


                            در مورد بورس،، شاخص کل نزدیک انتهای موج نزولی رسیده ، روزهای خوبی برای سهامداران در پیش هست


                            فرزان عزیز سلام ، عزیز دل مدتی است حضور گرمت را احساس نمیکنم ، میدونی چقدر دوست داشتنی و با مرامی ؟ امیدوارم هر چه زودتر ببینیمتون

                            حرف اخر خواهش از مدیریت محترم هست ؛ اول اگه ممکنه دو یا سه خبر قرمز را روز به روز در پیشانی فورم بگذارید و مورد دوم اینکه این زمان اصلاح پست ها را اقلا یک ربع ساعت افزایش دهید

                            به خودم میگم ، لطفا کسی به خودش نگیره ،، جناب موسوی همواره سعی کن وسعت نظر داشته باشی یعنی دست دهنده داشته باش ، سفره تو همیشه بزرگ بیانداز ، اون کسی که نگه دار توست ، توی سفرتو پر میکنه ،

                            حالا این یک ربع که چیزی از شما کم نمیکنه ، تا میائی پست را اصلاح کنی میگه وقت تمومه ، من در قیاس با فوروم های دیگه دارم این موارد را میگم




                            موسوی
                            جناب موسوی عزیز
                            این نظر من هست
                            نوشته اصلی توسط AmiR.PCM نمایش پست ها
                            در ادامه :
                            مساله از جایی آغاز میشود که ما خود را جایز خطا میدانیم

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط saeeeed نمایش پست ها
                              نرخ بهره تغییر نمیکنه و میتونه باعث صعود طلا بشه ولی حجم خریداران روی طلا کمه روند بلند مدت نزولیه ! به نظرم در دو جهت حرکت کنه ...
                              از بالا تا 1160 میتونه بره . از پایین هم تا 1095

                              سعید چان بنده با 95 در صد فرمایش شما موافقم و کف حمایتی این هفته همون 1095 هست که شما نوشتی


                              ولی بنظرم کف قبلی را خواهد زد و تا قیمت 1050 خواهد رسید ولی بعدش یک صعود دیدنی احتمالا باید بکنه


                              ممنون از مشارکتتون
                              تحلیل طلا در بازه های زمانی گوناگون در کانال https://t.me/sofitahlil
                              قابل استفاده برای تریدر های مبتدی

                              نظر


                              • سلام
                                اینم نظر من روی طلاست...
                                (نظر شخصی است.....)

                                پی نوشت:
                                جاییکه پست های حاشیه ای بیشتر لایک میخورند همان بهتر که تحلیل گذاشته نشود!!!

                                نظر

                                پردازش ...
                                X