اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

بورس تهران

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • افزایش 15 درصدی قیمت لبنیات در انتظار ابلاغ مصوبه

    با توجه به اینکه دولت از صنایع درخواست کرده بود قیمت محصولات خود را در سه ماه ابتدایی سال 93 اصلاح نکنند این زمان در حال پایان یافتن است لذا صنایع مختلف در حال ارسال درخواست های خود برای کسب مجوز افزایش نرخ محصولات به سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکنندگان هستند.
    به گزارش فراسهم به نقل از بورس نیوز، در همین راستا دبیر انجمن صنایع لبنی عنوان کرد: انجمن لبنیات طی نامه ای درخواست خود را مبنی بر افزایش 15 درصدی قیمت محصولات لبنی بجز شیرخام به سازمان حمایت ارسال کرده است و در حال حاضر منتظر ابلاغ مصوبه از طریق این کار گروه هستیم.

    باکری ادامه داد: دولت از صنایع تقاضا کرده بود که برای کمک به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها از هر گونه اصلاح قیمتی تا پایان خرداد ماه خودداری کنند لذا با نزدیک شدن به پایان این مدت زمان انتظار داریم کار گروه حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده هرچه زودتر مجوز افزایش 15 درصدی قیمت لبنیات منهای شیر خام را به ما ابلاغ نماید.

    دبیر انجمن صنایع لبنی تصریح کرد: تأثیر اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها بر روی سایر اقلام بهای تمام شده بجز شیرخام 13 درصد در نظر گرفته شده که به علاوه دو درصد مالیات بر ارزش افزوده در قیمت محصولات لبنی اعمال خواهد شد.

    وی خاطر نشان کرد: 15 درصد افزایش درخواست انجمن با فرض ثبات قیمت شیرخام می باشد و از آنجایی که تاکنون هنوز مصوبه ای در مورد تعیین نرخ شیرخام از سوی ستاد تنظیم بازار و هیأت وزیران به این انجمن ابلاغ نشده است لذا در صورت هرگونه افزایش نرخی در قیمت شیرخام بهای تمام شده محصولات افزایش خواهد یافت.

    دبیر انجمن صنایع لبنی اظهار داشت: معمولاً حدود 70 درصد بهای تمام شده محصولات لبنی به قیمت شیرخام مرتبط است بنابراین به ازای هر 10 درصد تغییر نرخ شیرخام کارخانه های تولیدکننده محصولات لبنی، قیمت محصولات حدود 7 درصد تغییر خواهد کرد.

    در خاتمه باکری ابراز داشت: در هر حال در صورت افزایش نرخ شیرخام افزایش قیمت لبنیات ناگزیر خواهد بود.


    naseri

    هر انسانی آینده خویش را با دستان خود می سازد...

    نظر


    • یک فساد مالی گسترده دیگر در راه است؟

      گروه سياسي: زمزمه های افشای فساد گسترده مالی در بنیاد شهید در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد به گوش می رسد. غلامعلی جعفر زاده رییس کمیته تحقیق و تفحص مجلس از بنیاد شهید در این باره می گوید: «حجم فسادهای مالی آن قدر زیاد است می.ترسیم اگر آنها را افشا کنیم مردم شوکه شوند.»

      حدود یک سال از تصویب تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در مجلس می گذارد اما تاکنون کمیته تحقیق و تفحص گزارشی علنی در این باره ارائه نکرده است. با این حال از لابه لای سخنان اعضای کمیته تحقیق و تفحص مجلس می توان به این نتیجه رسید که تخلفات گسترده ای در این نهاد در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژآد صورت گرفته است. غلامعلی جعفر زاده نماینده رشت در مجلس و رییس کمیته تحقیق و تفحص چندر روز پیش در این باره به سایت تدبیر گفته است: «حجم فسادهای مالی آن قدر زیاد است می.ترسیم اگر آنها را افشا کنیم مردم شوکه شوند، چراکه اتفاق.های بسیار تلخی در این نهاد رخ داده که همه ناشی از توهم و سوء مدیریت است.»

      به گفته این نماینده مجلس برخی اطلاعات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید به طور محرمانه برای دستگاه قضایی ارسال شده است. جعفر زاده درباره این تخلفات گفته است: «متاسفانه آقای احمدی.نژاد بر اساس تصمیمات شخصی خود عمل می.کرده است.» نمایندگان مجلس 20 خرداد ماه سال 92 با ۱۲۹ رأی موافق، ۲۸ رأی مخالف و ۱۶ رأی ممتنع، طرح تحقیق و تفحص از "بنیاد شهید و امور ایثارگران" را تصویب کردند.

      عدم شفافیت مالی، وجود شائبه ها در بخش های اقتصادی بنیاد و کشف اختلاس 15 میلیارد تومانی، از جمله دلایل پیگیری این طرح در مجلس نهم عنوان شد. پیش از آن نیز خانواده های جانبازان و ایثارگران دوران جنگ در مقابل مجلس تجمع کرده بودند؛ آنان به خدمات حمایتی بنیاد شهید اعتراض داشتند. اما بنیاد شهید از همان آغاز زمزمه طرح تحقیق و تفحص، تلاش کرد آنگونه که برخی از نمایندگان مجلس گفتند، با فرستادن معاونت های خود به مجلس شورای اسلامی و رایزنی با نمایندگان، از انجام این طرح جلوگیری کند که با مخالفت و مقاومت نمایندگان طرح روبه رو شد.

      پس از استقرار دولت یازدهم رییس بنیاد شهید نیز تغییر کرد. تخلفات صورت گرفته در بنیاد شهید مربوط به دوران مدیریت مسعود زریبافان است او از نزدیکترین افراد به محمود احمدی نژاد است و مدت ها ریاست این نهاد ثروتمند را بر عهده داشته است. مسعود زریبافان به ندرت درباره فساد مالی در مجموعه مدیریتی خود سخن گفته است اما یکبار او در سال 91 اختلاس 15 میلیاردی را تکذیب کرد و گفت رقم آن 6 میلیارد بوده است. زریبافان پیش از ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد، عضو شورای شهر تهران بود. او از اعضای هسته مرکزی ستاد احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال 84 بود.

      زریبافان در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد مدتی دبیر هیات دولت بود و پس از آن به بنیاد شهید رفت. او چهره ای رسانه ای نیست و به ندرت نام او در رسانه ها دیده می شود. ناظران معتقدند زریبافان در دوران ریاستش بر بنیاد شهید این نهاد را تبدیل به حیات خلوت حامیان احمدی نژاد کرده بود. با گذشت یکسال از تصویب تحقیق و تفحص از بنیاد شهید هنوز گزارش علنی آن به مردم ارائه نشده است، این در حالی است که قرار بود این تحقیق و تفحص در پاییز سال 92 به پایان برسد.
      naseri

      هر انسانی آینده خویش را با دستان خود می سازد...

      نظر


      • يه فساد ديگه ...؟

        آخ خدا ... يعني واقعا بايد تاسف خورد براي اين مملكت ! چقدر حق الناس ؟ چقدر بيت المال ؟ جيب شما ها چرا هيچ وقت پر نميشه ؟ خدا لعنتتون كنه ... . خدا مي دونه چه گندهاي ديگه هم زده شده كه تا چند دهه ديگه معلوم ميشه ... بخورين آقا بخورين يه آب هم روش ... ما كه راضي نيستيم ...

        اين از وضع اقتصاد اين از وضع بورس ... تا ميره بالا جار ميزنن حباب ! يه مشت بي سواد گروه فشار ميگن آي بورس حباب گرفت .... دلار خيلي اروم بالا ميره ... هيچ كي چيز نميگه ... همه چيز گرون ميشه ... سهام ها هر روز افت مي كنن ...نمي دونم والا ...

        خودتونيد ... به شعور ملت احترام بزاريد ... چقدر شبيه افغانستان شديم هرج و مرج در اقتصاد از اين بدتر چي بايد باشه ...


        خدا نگذره از باعث و باني اين توروم گراني ، ريزش بورس ، و.... ما كه راضي نيستيم تنها كاري كه مي تونيم بكنيم همينه .

        سكوت يا خروج ... مساله اين است ...!

        ياحق

        نظر


        • وگردش
          بعد از تریگر ، انتظار افزایش تقاضا را شاهدیم


          تریدهای حرفه ای بدون اندیکاتور
          در این سایت و در تلگرام
          SmartSignalFX@

          نظر


          • وگردش ، در ادامه . . .


            تریدهای حرفه ای بدون اندیکاتور
            در این سایت و در تلگرام
            SmartSignalFX@

            نظر


            • نوشته اصلی توسط devoshca نمایش پست ها
              وگردش ، نتیجه تاکنون . . .



              هدف اول تاچ شد اجتمالا به هدف دوم برسد

              تریدهای حرفه ای بدون اندیکاتور
              در این سایت و در تلگرام
              SmartSignalFX@

              نظر


              • بترانس

                با 2 هدف


                تریدهای حرفه ای بدون اندیکاتور
                در این سایت و در تلگرام
                SmartSignalFX@

                نظر


                • در ادامه . . . بازگشايي نماد معاملاتي بترانس 93/9/17 10:57 به اطلاع مي رساند، نماد معاملاتي شركت ايران ترانسفو، با توجه به اعلام لغو مجمع عمومي عادي به طور فوق العاده، با محدوديت دامنه نوسان قيمت راس ساعت 11:15 دقيقه بازگشايي خواهد شد. مديريت بازار
                  تریدهای حرفه ای بدون اندیکاتور
                  در این سایت و در تلگرام
                  SmartSignalFX@

                  نظر


                  • آسیا H1 Crrown ریزش این سهم تا کف اول بازار محتمل است.
                    تریدهای حرفه ای بدون اندیکاتور
                    در این سایت و در تلگرام
                    SmartSignalFX@

                    نظر


                    • تپمپی - پمپ سازی ایران

                      فرصت خرید مناسب


                      تریدهای حرفه ای بدون اندیکاتور
                      در این سایت و در تلگرام
                      SmartSignalFX@

                      نظر


                      • نوشته اصلی توسط devoshca نمایش پست ها
                        هدف اول تاچ شد اجتمالا به هدف دوم برسد




                        هدف دوم هم تاچ شد و اکنون در ادامه . . .
                        احتمال موج 5 از 3 بزرگ


                        تریدهای حرفه ای بدون اندیکاتور
                        در این سایت و در تلگرام
                        SmartSignalFX@

                        نظر


                        • ثمسکن

                          کرون زیبا در تایم یک ساعته و شرایط مطلوب در تایم روزانه


                          تریدهای حرفه ای بدون اندیکاتور
                          در این سایت و در تلگرام
                          SmartSignalFX@

                          نظر


                          • سلام .اجازه هست اینجا تحلیل هام رو بذارم و اگه ایرادی داره بگین ؟ ممنون .


                            ویرایش توسط devoshca : https://www.traderha.com/member/4179-devoshca در ساعت 12-29-2014, 12:22 PM

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط hamid_fsh60 نمایش پست ها
                              سلام .اجازه هست اینجا تحلیل هام رو بذارم و اگه ایرادی داره بگین ؟ ممنون .


                              سلام

                              منتظر تحلیل های شما هستم و خوشحال می شوم
                              تریدهای حرفه ای بدون اندیکاتور
                              در این سایت و در تلگرام
                              SmartSignalFX@

                              نظر


                              • وگردش . . .

                                احتمال موج 5 از 3 بزرگ
                                این عکس در ادامه ی تحلیل پست 116 می باشد که ظاهرا آپلود نشده بود . . .


                                تریدهای حرفه ای بدون اندیکاتور
                                در این سایت و در تلگرام
                                SmartSignalFX@

                                نظر

                                پردازش ...
                                X