اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

آرشیو تحلیل سپتامبر 2012

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #16
    تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار ارز (26 سپتامبر 2012)

    چشم انداز فاندامنتالي

    مكانيزم ثبات اروپايي (esm) براي انجام در ماه بعد عملياتي شده است. اين مكانيزم بر روي ضمانت هاي دولت مثل سابق بر امكان(سهولت) ثبات مالي اروپايي تكيه نمي كند. قدرتهاي جديد سرمايه، در محدوده اي از مداخلات در بازار اوراق قرضه و خطوط اعتباري تا وامهاي مستقيم به دولتها و توانايي تزريق دوباره سرمايه در بانكها عمل مي كنند. خطوط راهنماي گفت كه سياست مديريت دارايي سرمايه اي نجات به سمت قابليت اعتباردهي و تاثيرگذاري esm كمك خواهد كرد، و با روشي محتاطانه و با كمك به سمت مديريت يك پورتفوي منعطف و موثر انجام خواهد شد. حوزه اروپا زودتر از نياز به اقدام كشورها به نمايندگي از بخش هاي مالي خود در حال حاضر در حال در نظر گرفتن اينكه آيا به esm اجازه تزريق دوباره سرمايه مستقيم به بانك ها را بده يا نه مي باشد. وزراي دارايي آلمان، فنلاند و هلند از اين موضع عقب نشيني كردند كه اينگونه نجات مستقيم فقط در صورتي ممكن خواهد بود كه حوزه يورو نظارت بانكي موثري را برقرار سازد، كه در بانك مركزي اروپا قرار بگيرد. ولفگانگ چابل وزير دارايي در مصاحبه اي در اين ديدار گفت، تزرق دوباره سرمايه بانكي توسط esm بايد برپايه رسيدن به پايبندي ها به دستور اساسي ابتدا بكارگيري سرمايه بخش خصوصي، سپس سرمايه عمومي ملي اتفاق بيافتد و فقط به عنوان يك اميد آخر esm قرار داشته باشد. دولتهاي حوزه يورو ماه آينده شروع به واريز به حساب esm ، تا اواسط سال 2014 با بالابردن سرمايه به مبلغ 80 ميليارد يورو خواهند كرد. اولين 75 ميليارد يورو از سرمايه گزاري توسط سرمايه كاملا تزريقي به اندازه ليست دارايي هاي واجد شرايط عمومي، محدود خواهد شد، با مقاديري فراتر از آنچه كه جهت خريد اوراق بهادار از ليستي بزرگ كه شامل اوراق قرضه بانكها مي باشد در دسترس مي باشد.
    در همين حال، دلار 0.3% تا نرخ 1.28992 در برابر يورو افزايش يافت. دلار 0.2% تا نرخ 77.802 در برابر ين ژاپن پايين رفت. ارز ژاپني 0.1% و تا نرخ100.284 در برابر يورو افزايش يافت.

    نظر


    • #17
      دلار / فرانك سوئيس – 4 ساعته
      همانطور كه ميتوانيد ببينيد، USD/CHF سطح حمايت خود در حدود 0.92477 را لمس كرد. اگر جفت ارز به اندازه كافي قوي باشد شايد شاهد بهبودي براي حركت در جهت بالا به سمت سطح مقاومت بعدي خود باشيم. اما تا الان قادر به عبور از اين سطح نشده است. بولينگر باند صعودي شايد نشانه اي از شكست اين سطح باشد.


      سطوح حمايت در حدود: 0.92477


      سطوح مقاومت در حدود: 0.93773 – 0.94680 – 0.95823

      يورو / دلار – روزانه
      از اواسط جولاي، يورو/دلار در روندي صعودي معامله شده است. در 10 سپتامبر جفت ارز سطح مقاومتي خود در حدود 1.31267 را لمس كرد و اخيرا در حركتي رو به پايين مي باشد و به خط روند خود مي رسد. DeMarker صعودي و موويينگ رو به بالا فرض را بر بالا رفتن نرخ مي گذارد، پس شايد در طول خط روند شاهد صعود باشم.


      سطوح حمايت در حدود: 1.27532 – 1.20553


      سطوح مقاومت در حدود: 1.31267

      دلار كانادا / فرنك سوئيس – 4 ساعته
      همانطور كه مي بينيد، CAD/CHF در حركت آرامي رو به بالا پس از لمس سطح حمايت در حدود 0.94962 مي باشد. در حال حاضر نرخ بين سطح حمايت خود در حدود 0.95345 و سطح مقاومت خود در حدود 0.95680 معامله شده است. اگر جفت ارز به اندازه كافي قوي باشد شايد شاهد يك بهبود و برگشت روند براي حركت رو به بالا باشيم. بولينگر باند باريك و MACD رو به بالا شايد نشانه اي از اين اقتباس(برداشت) باشد، در ير اينصورت شايد شاهد حركتي نزولي به سمت سطح حمايت در حدود 0.95345 يا حتي پايين تر از اين سطح باشيم.


      سطوح حمايت در حدود: 0.95345 – 0.94962


      سطوح مقاومت در حدود: 0.96702 – 0.95680


      ************************************************** ***************************

      نظر


      • #18
        تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار ارز (27 سپتامبر 2012)

        چشم انداز فاندامنتالی
        تلاشهای وزیر ماریانو راجوی جهت بازیابی اطمینان سرمایه گزار دیروز باعث یک شکست یک جدید وقتی ریاست Catalan آقای آرتور ماس فراخوانی جهت انتخابات پیش از موعد برای فشاور آوردن عزم خود جهت بزرگترین منطقه کشوری را اعلام کرد شد. نظر ایشان نبرد جدیدی پیش روی راجوی ها جهت فشار آوردن بر روی بیشترین کاهش بودجه در رکورد جدیدی از رقم بیکاری 25% و اقصاد در کساد قرار داده است. اسپانیا که 100 میلیارد یورو برای کمک جهت بانکهایش در ماه ژوئن بدست آورده است، در تلاش برای کاهش کسری بودجه به 4.5% از خروجی(GDP) در سال بعد، از رقم 6.3% در سال 2012 است حتی چنانچه اینطور طرح ریزی شده باشد که اقتصاد به انقباض خود ادامه دهد. راجوی دیروز اذعان کرد قدرت مالی مستقلی را به عنوان بخشی از آن تلاشها در پی تنظیمات اروپایی ها، ایجاد خواهد کرد. در یونان کاهش دستمزدها و مستمری ها(حقوق بازنشستگی) ممکن است در پی مقداری از یک بسته ریاضت اقتصادی 11.5 میلیارد یورویی باشد. مدیر عامل صندوق بین المللی پول خانم کریستین لاگارد در روز 24 سپتامبر اظهار کرد که گپ تامین مالی بواسطه پس اندازها بدلیل اقتصاد ضعیف و بدتر شدن وضعیت مالی یونان بنابر تاخیر در فروش دارایی حل نخواهد شد. IMF متذکر شد که هرگونه تامین مای یونان باید از طریق اروپا تامین شود، جایی که منابع رسمی به آقای ساماراس گفته اند تا خلاصی از بدهکاری یا تا یک تجدید زمان برای اقدامات تا زمانی که ایشان به تعهدات داده شده برای دومین بسته نجات کشور احترام بگذارند نمی توان هیچگونه تصمیمی اتخاذ کرد.
        در همین حال، یورو برای هفتمین روز در برابر ین ژاپن پس از اینکه وزرای دارایی آلمان، هلند و فنلاند اعلام کردند که نجات مالی اروپا باید نقش محدودی را برای تزریق دوباره سرمایه در بانکداری را بعهد بگیرد، تضعیف شد. یورو 0.2% و تا نرخ 1.28732 و با رسیدن به ضعیف ترین سطح از 21 سپتامبر در برابر دلار کاهش یافت. یورو 0.3% نسبت به ین تا نرخ 100.082 کاهاش یافت و در طول 7 روز معاملاتی قبلی تا 3.1% کاهش یافت. ین بهایش با 0.1% افزایش تا نرخ 77.752 در برابر هر دلار بالا رفت.

        نظر


        • #19
          تحلیل تکنیکال روزانه

          تمرکز ارزی امروز ما


          یورو / دلار - 1 ساعته

          از 21 سپتامبر، یورو در حال از دست دادن بهایش در برابر دلار در طول یک فیبوناچی فن بوده است. نزول در سطح حمایت قبلی در حدود 1.28969 متوقف شد و با یک ترمیم(بهبود) تا سطح میانی فیبوناچی فن ادامه یافت. در این سطح، نرخ دوباره وارد روند نزولی شد و سطح حمایت پایین تر بعدی را در حدود 1.28394 لمس کرد، که با یک حرکت قدرتمند رو به بالا ادامه یافت. در همین حال MACD یک سیگنال صعودی را ارائه می دهد، ممکن است دوباره شاهد حرکتی داخل فیبو فن باشیم.



          سطح حمایت در حدود: 1.28394


          سطوح مقاومت در حدود:1.28969
          1.29619 1.30405


          دلار / دلار کانادا – روزانه
          از پایان ژوئن USD/CAD در داخل یک کانال صعودی در حال معامله بوده است. پس از لمس سطح حمایت در حدود 0.96896 این جفت ارز موقعت های موفقی به سمت بالا ایجاد میکند. اخیرا این نرخ در حال لمس خط روند بالایی خود می باشد، در حالیکه اسیلاتور استوکاستیک در اشباع خرید می تواند نشانی از حرکت دوباره به سمت پایین باشد، پس مجبوریم منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این جفت ارز به اندازه کافی قوی جهت شکستی واضح می باشد یا هنوز فروشندگان کنترل این جفت را به دست خواهند گرفت.



          سطح حمایت در حدود:
          0.96896

          سطوح مقاومت در حدود:
          0.99389 1.03327

          پوند / دلار کانادا – 4 ساعته
          همینطور که مشاهده می کنید GPB/CAD در حال حرکت به سمت بالا برای 2 هفته گذشته در طول یک خط روند صعودی می باشد. اخیرا این جفت ارز از سطح مقاومت قبلی خود در حدود 1.59155 عبور کرده است و باند بالایی بوینگر باند خود را لمس کرده است، که ممکن است از افزایش بیشتر حمایت کند.



          سطح حمایت در حدود:
          1.58608 - 1.56308

          سطوح مقاومت در حدود:
          1.59155

          ************************************************** **************************

          نظر


          • #20
            تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار ارز (28 سپتامبر 2012)

            چشم انداز فاندامنتال
            کابینه نخست وزیر راجوی به کاهشی در هزینه های وزارتخانه ای به عنوان قسمتی از بسته 13 میلیارد یورو یی دولت مرکزی در کوچک کردن سومین و بزرگترین کسری بودجه حوزه اروپا رای دادند. هدف سال 2013، که شامل تامین اجتماعی و نواحی است، 4.5% از خروجی اقتصادی در مقایسه با رقم 6.3% برای امسال می باشد. شاید هنوز تاکید بر تثبیت بودجه توسط کارایی اقتصاد اسپانیا که دولت انتظار انقباض 0.5% را دارد زود باشد. اقتصاددانان انتظار کاهش 1.3% طبق برآورد را دارند. این گامها شاید برای کم کردن تقاضای کشورهای اعتبار دهنده مانن آلمان و هلند جهت کافی باشد. وزیر اقتصاد اپانیا عنوان کرد، دولت در اینکه آیا برای درخواست نجات تا داشتن اطلاعات مرتبط و اینکه زمان برای مطالعه آن خواهد داشت یا خیر تصمیم نخواهد گرفت. چیزی که دوت اسپانیا در حال انجام آن است، و چیزی که هر دولت مسئولی وقتی با این تصمیمات بسیار مهم روبرو می شود انجام خواهد داد، این است که در تماس با تمام طرفهای درگیر باشد. یکی از وزیران اعلام کرد، یک کمک احتمالی تصمیمی بسیار مهم برای اسپانیا و همچنین برای سرتاسر حوزه اروپا است. نخست وزیر راجوی در حال افزایش ناامیدی در میان برخی از رهبران اروپایی می باشد، این وضعیت بدلیل تاخیر در تصمیم بر سر اینکه آیا دولت آقای راجوی بدنبال کمکی از طرف صندوق نجات ناحیه اروپا که به بانک مرکزی اروپا اجازه سرپا نگه داشتن بازار اوراق قرضه کشورها را خواهد داد، می باشد یا خیر.
            در همین حال، یورو در برابر دلار پس از اینکه اسپانیا پنجمین بسته ریاضتی خود را اعلام کرد، افزایش یافت، با اضافه کردن بر سفته بازی بر سر اینکه این بسته ریاضتی به معیارهای لازمه بسته حمایتی مالی اروپایی، که شامل بحران بدهی آن نیز می شود خواهد رسید یا خیر. یورو 0.3% در برابر دلار و تا نرخ 1.29109 بالا رفت. یورو در برابر ین ژاپن با 0.1% افزایش به نرخ 100.202 رسید. ین ژاپن 0.2% در برابر دلار تا نرخ 77.612 افزایش یافت.

            نظر


            • #21
              تحلیل تکنیکال روزانه

              تمرکز ارزی امروز ما

              یورو / ین – 1 ساعته
              از زمان نرخ حداکثر در حدود 102.047 در 21 سپتامبر، یورو در برابر ین کاهش یافته است. این سقوط در سطح حمایت حدود 99.810 متوقف شد. در حال حاضر این نرخ بین این سطح و سطح مقاومت حدود 100.278 در حال معامله می باشد و الان در حال تست این سطح برای سومین بار می باشد. MACD از حرکتی رو به بالا حمایت می کند، پس شاید بگشت روندی واضح را تا سطح بعدی و در نرخ 100.921 شاهد باشیم.



              سطوح حمایت در حدود: 99.810


              سطوح مقاومت در حدود: 102.047
              100.921 100.278

              دلار استرالیا / دلار نیوزلند – 4 ساعته
              از 4 سپتامبر این جفت ارز در یک کانال با روند نزولی برای 3 هفته متوالی کاهش نرخ داده است. دیروز این جفت ارز خط حمایت خود در حدود 1.25595 را لمس کرد، از همانجا شروع به بازیابی کرد و در حال حاضر به آرامی در حرکتی صعودی قرار دارد. اما بولینگر باند نزولی و MACD رو به پایین حاکی از نزول بیشتر درون این کانال می باشد.



              سطوح حمایت در حدود: 1.25595


              سطوح مقاومت در حدود: 1.28886
              1.28839

              دلار / ین ژاپن – 1 ساعته
              از 21 سپتامبر، این جفت در یک خط روند نزولی کاهش یافته است. این سقوط در سطح حمایتش در حدود 77.578 متوقف شد و یک بازیابی به آرامی را تا سطح مقاومت در حدود 77.902 شاهد بودیم اما دوباره به سمت پایین برگشت. در حال حاضر این نرخ سطح حمایت خود را مس کرده است و نزدیک به خط روند خود می باشد. اسیلاتور استوکاستیک در حال ارائه سیگنالی صعودی به ما می باشد، پس یک برگشت روند واضح به نظر ممکن می آید.



              سطوح حمایت در حدود: 77.578


              سطوح مقاومت در حدود: 78.250
              77.902

              ************************************************** **********




              ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 09-28-2012, 02:47 PM

              نظر

              پردازش ...
              X