اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

طرح ویژه و استثنایی همکاری با پی سی ام بروکرز ( ib )

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • خبر: طرح ویژه و استثنایی همکاری با پی سی ام بروکرز ( ib )

    سلام

    ضمن عرض ادب و احترام، به اطلاع کلیه فعالان بازارهای مالی میرسانیم که پی سی ام بروکرز با تکیه بر پشتوانه مالی خود و توان بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی ها به صورت مستقل توانسته است نائل به کسب افتخار ارائه بهترین سرویس ها و خدمات به مشتریان خود و فعالان بازارهای مالی در سطح بین المللی شود، از این رو پی سی ام بروکرز در نظر دارد به جهت گسترش ارائه خدمات خود به حوزه های گسترده تری از معامله گران و فعالان بازار های مالی، پیشنهادات همکاری بسیار سود آور و آسانی را برای معرفان کارگزار (آی بی) ارائه نماید، تا با ایجاد بستری بسیار سود آور و آسان برای همکارانِ معرف (آی بی) خود، به گسترش هر چه بیشتر خدمات خود بپردازد.

    شایان ذکر است که پی سی ام بروکرز بالاترین سود مشارکتی (ریبیت) را برای آی بی های محترم در نظر گرفته و مقدار بالای ریبیت ما نسبت به دیگر بروکر های فعال در منطقه خاور میانه، آسیا و اروپا تنها امتیاز این همکاری نمیباشد " هرچند که میزان ربیت ما بالاترین در بین رقبا است ".

    همچنین مشتریان محترمی هم که به هر صورت اقدام به معرفی پی سی ام بروکرز به دوستان خود نمایند، حتی اگر مایل به همکاری در قالب آی بی نباشند، جایزه هایی به صورت نقد و قابل برداشت بدون هیچ محدودیت و شرطی برای ایشان وجود دارد.

    میتوانید دیگر مزایای این همکاری را در ذیل مشاهده نمایید :



    1 – قرار دادن امکانات محاسباتی کامل و SUB آی بی در کابین اختصاصی آی بی برای حسابداری و بررسی درآمد خود.
    بدین معنا که آی بی های محترم میتوانند به صورت مستقل و بدون نیاز به مکاتبه با بروکر، به تمامی اطلاعت مالی خود به صورت کل و یا جزء اطلاع یافته و در نهایت با اطلاع از کلیه جزئیات مربوطه از میزان سود مشارکتی خود به صورت لحظه ای مطلع گردند.
    همچنین آی بی های محترمی که آی بی های دیگری را از طرف خود به پی سی ام بروکرز معرفی نموده اند، میتوانند با بهره گیری از امکان ساب آی بی در پنل خود به بررسی موارد مالی مربوطه بپردازند.

    2 – ارائه بنرهای تبلیغاتی در اندازه های متنوع و زبان های مختلفِ "فارسی – انگلیسی – عربی" به آی بی جهت تبلیغات خود.

    3 – در اختیار گذاشتن تازه ترین و معتبرترین تحلیلهای تکنیکال و فاندامنتال در زبانهای "فارسی – انگلیسی – عربی" (جهت ارائه به مشتریان مربوطه).

    4 – دارای قوانینی منعطف برای شرایط خاص آی بی ها و مشتریان آنها (متناسب با شرایط).

    5 – وجود امکانات و توانایی لازم از طرف پی سی ام بروکرز جهت مهیا کردن هر زمینه و ابزاری قانونی که به ارتقا موفقیت و کسب سود مشتریان بیانجامد. این بدان معناست که پی سی ام بروکرز همیشه پذیرای پیشنهادات مفید، به هدف ارتقا موفقیت و کسب سود مشتریان آی بی های عزیز می باشد.


    مشخصات حساب های معاملاتی پی سی ام بروکرز :



    اکنون به بررسی بخشی از مزایای خدمات پی سی ام بروکرز به مشتریان خود می پردازیم :

    • اسپرد بسیار ناچیز و رقابتی.
    • واریز و برداشت در کوتاه ترین زمان بدون هیچ گونه کمسیون و کارمزدی با بهترین قیمت خرید و فروش دلار آمریکا.
    • ارتباط بسیار آسان و سریع با بخش های مختلف بروکر جهت انجام و پیگیری امور مختلف، از طریق کابین اختصاصی مشتری. به صورت 24 ساعته در طول هفته.
    • اعمال کنترل و دسترسی برای مدیریت حساب معاملاتی از طریق کابین اختصاصی مشتری.
    • نداشتن هیچ گونه محدودیت زمانی و قیمتی برای معاملات اسکلپ.
    • نداشتن هیچ گونه محدودیتی در معاملات هدج.
    • نداشتن هیچ گونه محدودیتی برای معامله در زمان خبر.
    • نداشتن هیچ گونه محدودیت در استفاده از اکسپرتهای معاملاتی. البته به غیر از اکسپرتهایی که پلن آنها طبق قوانین، تقلب محسوب میشوند.
    • سرعت فوق العاده بالا در اجرای دستورات معاملاتی.
    • عدم ریکوت.
    • ارائه لحظه ای انواع تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال از طرف اساتید شناخته شده و معتبر در بزرگترین و فعال ترین فروم فارسی زبان.
    • دارای 3 نوع حساب معاملاتی مختلف (میکرو - مینی – الیت) برای مشتریان محترم. طبق جدول بالا.
    • ارائه بیش از 67 آیتم معاملاتی به مشتریان محترم خود جهت معامله.
    • ارائه کننده انواع حساب های ECN – NDD – STP.
    • تنها ارائه کننده پلتفرم متاتریدر 4 متصل به بازار واقعی. (در ادامه لینک مستند پیگیری این ادعا ارائه میگردد )
    • ارائه سرویس خبری در کابین مشتری با بهره مندی از بهترین سرویس موجود در سطح جهان.
    • دارای برنامه دعوت دوستان به افتتاح حساب. (این پلن با پلن همکاران آی بی متفاوت میباشد)
    • دارای گواهی تایید ISO بروکر.
    • برخورداری از ارائه دهندگانِ مختلف نقدینگی در سرار جهان.


    مستنداتی از دستاوردهای پی سی ام بروکرز و معرفی این شرکت به صورت مختصر و مفید :

    1 – رگوله شده در بورس امارات متحده عربی (دبی ) با شماره ثبت 607110.

    2 – رگوله شده در بورس قاره آفریقا.


    3 – اخذ مجوز BROKER CLEARING از طرف بورس دبی برای پی سی ام بروکرز. این مجوز از اهمیت و اعتبار بسیار بالایی برخوردار میباشد، زیرا دستیابی به آن نیازمند پشتوانه و سپرده گذاری مالی بزرگ و دارا بودن استانداردهایی سخت میباشد. با این مجوز پی سی ام بروکرز به تسویه بهره شبانه دیگر بروکر ها که اعتبار لازم برای این امر ندارند، نزد بورس دبی می پردازد.


    4 – Featured MT4/MT5 Bridge Providers، این گواهی نامه گویای این امر میباشد که پی سی ام بروکرز با بهره گیری از توان تکنولوژی خود توانایی اتصال حسابهای مشتریانش به بازار واقعی توسط بریج اختصاصی خود را دارد. شایان ذکر است که تنها 12 شرکت در سطح جهان توانسته اند به این تکنولوژی دست یافته و مشتریان خود را به معنای واقعی به بازار اصلی متصل نمایند. لینک پیگیری :


    5 - Featured Currency Market Brokers، این گواهی گویای این است که پی سی ام بروکرز تنها بروکر ثبت شده در کل امارات متحده عربی میابشد. برای مشاهده این موضوع باید در فیلد مربوطه عبارت " امارات متحده عربی " را انتخاب نمایید.


    6 - Featured White Label Solutions، این گواهی نامه دال بر وایت لیبل بودن پی سی ام بروکرز می باشد، این بدان معناست که این پی سی ام بروکرز میتواند به اعطای کارگذاری از طرف خود بپردازد.


    7 - Currency Market Liquidity Provider، طبق این گواهینامه پی سی ام بروکرز به عنوان یک ارائه دهنده قیمت در بازار شناخته شده است.


    Currency Market Development Firms – 8، این گواهی به نشانه آن میباشد که پی سی ام بروکرز نه تنها در زمینه برنامه نویسی و نرم افزار خودکفا بوده بلکه میتواند به درخواست دیگر بروکر ها برای آنها بنا به سفارششان به تهیه نرم افزار های مختلف بپردازد.

    9 - Featured Currency Market Affiliate Programs، بر طبق این گواهی نامه پی سی ام بروکرز جزء معدود بروکر هایی میباشد که برای مشتریان خود دارای پلن همکاری با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و ایمن است، مشتریان پی سی ام بروکرز میتوانند به انتخاب خود به صورت محدود و یا نا محدود اقدام به همکاری با بروکر نمایند.

    هموطنان عزیزی که مایل به همکاری میباشند میتوانند با تکمیل و ارسال فرم ذیل آمادگی خود را در این زمینه اعلام نمایند، پس از دریافت فرم توسط پی سی ام بروکرز، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

    http://broker-fa.org/%D9%87%D9%85%DA...%87%D8%A7.html

    با احترام
    بخش هماهنگی آی بی های فارسی زبان
    فایل های پیوست شده
    ویرایش توسط ناظرسایت : https://www.traderha.com/member/5564-ناظرسایت در ساعت 08-10-2014, 11:39 PM
    لطفا قبل از افتتاح حساب جدید تاپیک ذیل را به دقت مطالعه فرمایید .

  • #2
    شرایط برای دریافت چه جوریه؟

    نظر


    • #3
      نوشته اصلی توسط f125tk نمایش پست ها
      شرایط برای دریافت چه جوریه؟
      سلام

      هیچ گونه شرایط خاص و محدودیتی وجود ندارد و تمامی قوانین به ساده ترین نحو در نظر گرفته شده اند.

      جهت شروع مراحل ذیل را طی نمایید.

      از آنجا که داشتن هر گونه ارتباط مالی با PCM BROKERS نیاز به داشتن حساب معاملاتی حقیقی دارد، چنانچه از قبل با ما دارای حساب معاملاتی حقیق نیستید از طریق کابین مشتری اقدام به افتتاح حساب نمایید. ( لینک کابین مشتری در همین پست ارائه خواهد شد )
      سپس با توجه به خدمات و تسهیلاتی که در پنل آی بی برای آی بی های محترم در نظر گرفته شده باید در بین گزینه های کابین، وارد خدمات و پس از آن پنل آی بی را انتخاب نمایید و فرم درخواست اولیه را در آنجا تکمیل و ثبت نمایید.

      پس از آنکه توسط کابین مشتری اقدام به افتتاح حساب حقیقی نمودید و در پنل آی بی هم اطلاعات خود را تکمیل و ثبت نمودید، شماره حساب خود را به آدرس ایمیل ذیل جهت پیگیری های مربوطه ارسال نمایید.

      پس از آن برای شما فرم عقد قرارداد ارسال میگردد که پس از تکمیل و ارسال مجدد آن، شرح میزان ریبیت و پاداش و مزایا همراه با قوانین و شرایط به صورت کامل به زبان فارسی برای شما ارسال میگردد.

      نکات :
      1 - میزان موجودی حساب مهم نمی باشد و فقط به عنوان درگاهی برای واریز مبالغ ریبیت و پاداش و مزایا مورد استفاده قرار میگیرد.
      2 - آی بی محترم میتواند به صورت اختیاری اقدام به معامله در این حساب نماید.
      3 - لینک آی بی در پنل آی بی ارائه میگردد.

      لینک کابین مشتری :

      http://cabin.arianbrokers.com/

      ایمیل آدرس مربوط به مکاتبات و پیگیری های امور آی بی :

      arash.hl@pcmbrokers.com

      با احترام
      لطفا قبل از افتتاح حساب جدید تاپیک ذیل را به دقت مطالعه فرمایید .

      نظر


      • #4
        با سلام در صورت امکان بفرمایید به اضای چند لات سایز چند دلار به عنوان ریبیت تعلق میگیرد با سپاس

        نظر


        • #5
          عالی

          نظر


          • #6
            چه خوب

            نظر


            • #7
              سلام و ارادت فراوان

              بنده مفتخرم این مژده را به اطلاع کلیه مشتریان محترم PCM BROKERS برسانم که از آنجا که تمام هدف پی سی ام بروکرز زمینه سازی برای کسب و گسترش سود هرچه بیشتر مشتریان گرامی خود میباشد، برای آن دسته از معامله گرانی که به صورت اسکالپ یا در تایم فریم های پایین اقدام به معامله مینمایند یک سرویس جدید ارائه مینماید. همانطور که میدانید بهترین انواع حساب برای اسکالپرها، حسابهایی میباشند که فوق العاده دارای اسپرد ناچیزی باشند.


              از آنجا که در معاملات اسکالپ و یا ترید در تایم فریم های کوچک میزان اسپرد نقش مهمی در سرنوشت معاملات دارند، پی سی ام بروکرز تصمیم بر آن دارد تا در جهت مهیا سازی شرایطی ایده آل برای کسب سود بیشتر توسط این دسته از مشتریان گرامی خود، بر روی حساب معاملاتی ایشان اسپرد صفر منظور نماید و به جای آن، در معاملات ایشان کمسیون اخذ نماید.

              این نکته را به یاد داشته باشید که میزان ارزش اسپرد با کمسیون هیچ تفاوتی ندارد و دقیقا دارای ارزش برابر میباشند، فقط اسم آن از اسپرد به کمسیون تغییر یافته.

              مشتریانی که مایل به فعال شدن این سرویس در حساب خود میباشند میبایست با قسمت اردردسک به زبان انگلیسی مکاتبه فرمایند.


              Orderdesk[@]broker-fa.com

              مثل همیشه یاد آور میشویم که همانند قبل به هدف ایجاد و فراهم سازی شرایطی مطلوب برای گسترش و کسب سود هر چه بیشتر مشتریان عزیز، پذیرای پیشنهدات مفید و سازنده شما هستیم.

              میتوانید پیشنهادات خود را به ایمیل آدرس ذیل ارسال فرمایید :

              arash.hl[@]pcmbrokers.com

              همچنین میتوانید برای افتتاح حساب به لینک ذیل مراجعه نمایید :

              لینک افتتاح حساب


              جای دارد در همینجا از فرصت استفاده کرده و به نوبه خود از مدیریت محترم این کارگزاری صمیمانه قدر دانی کرده و از خداوند منان آرزوی بهترین ها را برایشان داشته باشم.
              باید به این نکته توجه داشته باشیم که به لطف خدمات پی سی ام بروکرز بالاترین استانداردهای فعالیت و معامله گری در بازارهای مالی برای ما ایرانیان محیا گردیده است.

              با احترام
              لطفا قبل از افتتاح حساب جدید تاپیک ذیل را به دقت مطالعه فرمایید .

              نظر


              • #8
                سلام من تازه شروع كردم و درحال تحقيق و مطالعه هستم از همكارى شما سپاسگذارم

                نظر


                • #9
                  این نکته را به یاد داشته باشید که میزان ارزش اسپرد با کمسیون هیچ تفاوتی ندارد و دقیقا دارای ارزش برابر میباشند، فقط اسم آن از اسپرد به کمسیون تغییر یافته.

                  با عرض تشکر دو سئوال داشتم . اول اینکه : تفاوت این کمیسیون با اسپرد چیست ؟ آیا منظور اینست که برخلاف اسپرد که بصورت شناور است و میزان آن مرتب بالا و پائین میرود میزان کمیسیون همواره ثابت است ؟

                  دوم : اینکه میفرمائید میزان کمیسیون دقیقا با میزان اسپرد برابر است منظور کدام قیمت اسپرد است ؟ زیرا اسپرد در هر جفت ارز در چارت شما ثابت نبوده و بنا به شرایط بازار کم و زیاد میشود .

                  نظر


                  • #10
                    خیلی عالیه

                    نظر


                    • #11
                      عالی

                      نظر


                      • #12
                        ممنونم

                        نظر


                        • #13
                          با سلام . کمیسیون دریافتی ثابت خواهد بود یا شناور ؟ با تشکر
                          بهرام دانش

                          نظر


                          • #14
                            سلام
                            بدینوسیله به اطلاع کلیه ای بی های محترم می رسانیم که در آدرس مربوط به کابین تریدری تغییری ایجاد شده است.
                            به اینصورت که بعد از اسم کابین با توجه به زبان انتخاب شده حروفی اضافه شده است.
                            مثلا آدرس زیر
                            http://cabin.arianbrokers.com/ref/NzUfhertrtNg

                            به اینصورت تغییر کرده است:
                            http://cabin.arianbrokers.com/fa/ref/Nzrtrtrd6Ng

                            بنابراین در صورتی که لینک های مربوط به کابین را در جایی قرار دادید، لطفا لینک را اصلاح نمایید.
                            در ضمن لینک های اصلاح شده در کابین تریدری موجود می باشد.

                            با احترام
                            لطفا قبل از افتتاح حساب جدید تاپیک ذیل را به دقت مطالعه فرمایید .

                            نظر


                            • #15
                              داستان در تاپیک جایزه چیست که 1000 جایزه می دهید

                              نظر

                              پردازش ...
                              X