اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

مشاوره و راهنمایی افتتاح حساب و کابین مشتری در پی سی ام بروکرز

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • مشاوره و راهنمایی افتتاح حساب و کابین مشتری در پی سی ام بروکرز

    سلام

    با توجه به شروع ارائه انواع حسابهای میکرو، مینی و الیت و اسپردهای بسیار ناچیز و رقابتی توسط پی سی ام بروکرز به هدف ایجاد بستری مناسب تر برای فعالان بازار های مالی در ایران و همچنین
    ارائه کابین مشتری ، این تاپیک به منظور تسهیل سازی، مشاوره و راهنمایی جهت افتتاح حساب و کابین مشتری افتتاح میگردد. شایان ذکر است که این امر در راستای احترام هر چه بیشتر به حقوق مشتریان عزیز اجرا میشود.

    میتوانید تمام سوالات خود را قبل از افتتاح حساب در این تاپیک عنوان نموده و راهنمایی های لازم را جهت افتتاح حساب و کابین مشتری دریافت نمایید. لازم به ذکر است که از طریق کابین مشتری، دیگر نیازی به مکاتبه و پیگیری با واحدهای Orderdesk و accounts نبوده و مستقیما به صورت مستقل میتوانید تمام امور خود را از طریق کابین مشتری انجام دهید.
    این موضوع به کاهش هر چه بیشتر خطاهای احتمالی از طرف مشتریان عزیز از جمله آدرس ایمیل ها و مکاتبه به زبان انگلیسی میکاهد.

    میتوانید از طریق لینک ذیل جهت افتتاح انواع حساب اقدام فرمایید.

    افتتاح انواع حساب


    در ادامه توضیحات بیشتر ارائه خواهد شد.

    با احترام

    ویرایش توسط ناظرسایت : https://www.traderha.com/member/5564-ناظرسایت در ساعت 08-05-2016, 01:25 PM
    لطفا قبل از افتتاح حساب جدید تاپیک ذیل را به دقت مطالعه فرمایید .

  • #2
    به زودی از طریق همین تاپیک آموزش کامل کابین مشتری به صورت اینترا اکتیو ارائه خواهد شد و همچنین به تمام سوالات مربوطه پاسخ گویی میشود ، تا مشتریان عزیز بدون هیچ گونه مشکلی بتوانند به امور مربوطه بپردازند .

    مشتریان محترم به خاطر داشته باشند که برای مشاهده فایل های آموزشی، حتما نیاز به نصب برنامه فلش پلیر می باشد. و تا زمانی که این برنامه بر روی کامپیوتر نصب نباشد قادر به مشاهده آموزشها نخواهید بود. برنامه فلش پلیر یکی از ابزار های مهم برای کار با اینترنت است.

    میتوانید آخر نسخه برنامه فلش پلیر مخصوص مرورگر موزیلا را از لینک ذیل دانلود نمایید.

    این نسخه فقط مخصوص مرورگر موزیلا میباشد.

    دانلود برنامه فلش پلیر نسخه 13


    میتوانید فلش پلیر مناسب با مرورگر و ویندوز خود را از طریق لینک ذیل دانلو و نصب فرمایید.


    دانلود برنامه فلش پلیر

    لازم به ذکر است که چنانچه کاربر محترمی تمایل به جویای راهنمایی و یا مشاوره به صورت خصوصی داشته باشد میتواند از طریق پیام خصوصی و یا اگر هنوز دسترسی به پیام خصوصی ندارند از طریق ایمیل ذیل اقدام فرمایند .

    به دلیل جلوگیری از ارسال ایمیل های اسپم اتوماتیک ، آدرس ایمیل به صورت ذیل قرار داده شده و هنگام استفاده دو پرانتز را بردارید .

    (arash.hl@pcmbrokers.(com
    ویرایش توسط ناظرسایت : https://www.traderha.com/member/5564-ناظرسایت در ساعت 06-10-2014, 10:03 AM
    لطفا قبل از افتتاح حساب جدید تاپیک ذیل را به دقت مطالعه فرمایید .

    نظر


    • #3
      انواع حساب :



      الیت: مینی: میکرو:
      افتتاح حساب از 10000 دلار به بالا
      مناسب ترین گزینه برای تریدرهای حرفه ای
      لات سایز یک لات استاندارد
      اسپردها 50 درصد از حساب میکرو کمتر است.
      افتتاح حساب از 2000 تا 15000 دلاراسپرد ها 30 درصد از نوع میکرو پایین تر است.لات سایز یکدهم
      افتتاح حساب از 100 تا 3000 دلاراسپردهای شناور و رقابتیقیمت های واقعی و بدون دخالت بروکرلات سایز یکصدم



      جهت افتتاح حساب از لینک ذیل اقدام فرمایید .

      افتتاح حساب

      لطفا قبل از افتتاح حساب جدید تاپیک ذیل را به دقت مطالعه فرمایید .

      نظر


      • #4
        نوشته اصلی توسط hamidhamidi8089
        سلام 1) ابتدا حساب ریل باز میشود توسط شما بعد ما وجه را واریز میکنیم یا اینکه اول وجه واریز باید شود تا حساب بازشود
        نوشته اصلی توسط hamidhamidi8089
        2) نرخ برابری دلار و ریال را از کجا میتوان گرفت جهت واریز وجه
        تشکر


        سلام

        1 ) مرحله اول که تکمیل فرم میباشد، سپس ابتدا باید وجه واریز شود و اسکن فیش واریزی همراه با اسکن مدرک شناسایی به آدرس ایمیل اکانت ارسال گردد، پس از این مرحله طی دو ایمیل مجزا ابتدا شماره حساب ( لوگین ) و بعد از آن پسورد حساب را دریافت خواهید نمود . فاصله زمانی این دو ایمیل بسیار اندک میباشد و به خاطر مسائل امنیتی به صورت دو ایمیل مجزا برای مشتریان محترم ارسال میگردد .

        2 ) از هر صرافی یا سایت معتبر میتوانید جهت اطلاع از قیمت دلار استفاده کنید، تفاوت چندانی وجود ندارد ولی برای واریز وجه حتما باید از طریق آن دسته از صرافی ها اقدام فرمایید که در دبی مجوز صرافی داشته باشند چون بسیاری از آنها فقط به عنوان ژنرال تریدینگ میباشند وطبق قوانین پول شویی امارات ما قادر به دریافت پول از صرافی های بدون مجوز نیستیم .
        لطفا قبل از افتتاح حساب جدید تاپیک ذیل را به دقت مطالعه فرمایید .

        نظر


        • #5
          نوشته اصلی توسط water
          تشکر ارش خان
          کابین هم افتتاج بشه دیگه کامل میشه

          ارزوی بهترین ها برای بروکر pcm

          موفق و پیروز باشید




          خواهش ،تمام سعی بر این است که همه امکانات لازم جهت رفاه حال مشتریان عزیز مهیا گردد .

          با افتتاح کابین مشتری و ارائه آن به مشتریان محترم ، دیگر نیازی به مکاتبه و تماس با بخش های انگلیسی زبان
          Orderdesk و accounts نیست و در نتیجه بسیاری از خطاهای احتمالی که در مکاتبات به زبان انگلیسی بود بر طرف خواهد شد و این موضوع به کاهش هر چه بیشتر خطاهای احتمالی از طرف مشتریان عزیز از جمله آدرس ایمیل ها و مکاتبه به زبان انگلیسی میکاهد.
          لطفا قبل از افتتاح حساب جدید تاپیک ذیل را به دقت مطالعه فرمایید .

          نظر


          • #6
            از آنجا که تمام امور از جمله افتتاح حساب، واریز و برداشت وجه، بستن و یا لغو کردن دستورات معاملاتی "در موقع ضروری و خاص" و نهایتا شکایات ، در کابین مشتری بر اساس سیستم تیکت ( دقیق ترین و سریعترین سیستم در این امر ) انجام میشود، در ذیل به توضیحات کامل مربوط به آن خواهیم پرداخت .

            1 - مدیریت تیکت ها :
            در قسمت مدیریت تیکت ها، شما تمامی تیکت هایی بازی که دارید را مشاهده میکنید. هنگامی که به یکی از تیکت های شما پاسخ داده شود روی صفحه کابین خود یک پیام دریافت میکنید مبنی براینکه به تیکت شما پاسخ داده شده است. با مراجعه به این قسمت پاسخی که به هر یک از تیکتهای شما داده شده است را با کلیک روی موضوع تیکت میبینید. درصورت لزوم میتوانید پاسخ خود به تیکت را ارسال کنید و یا اینکه تیکت را ببندید. برای بستن تیکت روی دکمه close ticket کلیک کنید. پس از بسته شدن تیکت، این تیکت به قسمت تیکت های بسته شده منتقل میشود.

            2 - تیکت / فرم بررسی مسئله :
            چنانچه با مسئله ای در متا تریدر مواجه شده اید که برای شما مبهم است لازم است که جهت بررسی این فرم را پرکنید. تمامی اطلاعات لازم را وارد کنید و در صورت نیاز یک عکس نیز از صفحه متاتریدر خود به آن ضمیمه کنید. سپس روی دکمه ارسال شکایت کلیک کنید. در این صورت یک تیکت به صورت اتوماتیک برای شما ساخته خواهد شد. برای پیگیری تیکت های خود از منوی تیکت وارد قسمت "مدیریت تیکت ها" شوید. منتظر جواب تیم فنی اردر دسک بمانید. این امر معمولا ظرف 2 تا 3 روز کاری انجام خواهد شد و از طریق همان تیکت ساخته شده به اطلاع شما خواهد رسید.

            3 - منوی تیکت / تغییر و یا حذف اردر :
            این یک فرم، یک فرم چندگانه است که شما میتوانید هر قسمتی که نیاز دارید را پر کنید و سپس با وارد کردن پین کد خود، فرم را ارسال کنید. این فرم از 4 قسمت تشکیل شده که شامل ارسال اردر، حذف اردر، ارسال تی پی یا استاپ لاس، تغییر تی پی یا استاپ لاس هست. هر کدام از بخش ها را که پر کنید تیکتی جهت آن به صورت اتوماتیک ساخته میشود و درخواست شما به قسمت اردردسک برای اجرا ارسال میشود. دقت داشته باشید که این دستورات به صورت اتوماتیک در اکانت متاتریدر شما اجرا نمی شوند و اردردسک ان ها را بررسی و اجرا میکند.

            4 - منوی تیکت / باز و یا بستن پوزیشن :
            در این صفحه نیز میتوانید دستورات مربوط به باز کردن پوزیشن، بستن یک پوزیشن، ارسال تیک پروفیت یا استاپ لاس و یا تغییر آن را با پر کردن هر یک از بخش های لازم انجام دهید. سپس پین کد خود را وارد کنید. تیکتی جهت آن به صورت اتوماتیک ساخته میشود و درخواست شما به قسمت اردردسک برای اجرا ارسال میشود. دقت داشته باشید که این دستورات به صورت اتوماتیک در اکانت متاتریدر شما اجرا نمی شوند و اردردسک ان ها را بررسی و اجرا میکند.

            در ادامه به توضیح پین کد خواهیم پرداخت.
            لطفا قبل از افتتاح حساب جدید تاپیک ذیل را به دقت مطالعه فرمایید .

            نظر


            • #7
              پس از اینکه مدارک شما در کابین مشتری تایید شود اکنون شما باید یک پین کد اختصاصی روی کابین برای خود انتخاب کنید. پین کد یک ابزار امنیتی اضافی برای حفظ امنیت کابین شماست. تمامی درخواستهایی که برای انجام، نیاز به وارد کردن پین کد دارد، در صورت اشتباه وارد کردن پین کد اجرا نخواهند شد.
              لطفا قبل از افتتاح حساب جدید تاپیک ذیل را به دقت مطالعه فرمایید .

              نظر


              • #8
                در ذیل برنامه زمان بندی مربوط به مدت زمان پروسه امور مختلف ذکر میگردد، توجه داشته باشید که مدت زمانهای تعریف شده، از حد اقل یک دقیقه تا حد اکثر زمانهای تعریف شده به طول خواهد انجامید و تمامی زمان های مشخص شده بر اساس ساعات اداری رسمی میباشند، به این صورت که روز های شنبه و یک شنبه و تعطیلات رسمی امارات جزء این زمانبندی محسوب نمی شوند و ساعات کاری بخش های بک آفیس و اکانت ( حسابداری ) از ساعت 9 الی 17 و بخش اردر دسک به صورت 24 ساعته در تمام طول هفته کاری خواهد بود. همچنین از زمان ثبت نام در کابین مشتری تا پرداخت وجه، دو هفته برای اعتبار آن لحاظ خواهد شد و چنانچه تا دوهفته پس از ثبت نام درکابین مشتری، مبلغ مورد نظر واریز نگردد، حساب معاملاتی باز شده غیر فعال و شماره حساب و پسورد آن غیر معتبر خواهد میشود.

                در پست بعد به توضیحات بیشتر در مورد زمان بندی تیکت ها خواهیم پرداخت .

                ویرایش توسط SystemTrader : https://www.traderha.com/member/6541-systemtrader در ساعت 05-19-2014, 06:00 PM
                لطفا قبل از افتتاح حساب جدید تاپیک ذیل را به دقت مطالعه فرمایید .

                نظر


                • #9
                  مدت زمان پس از ارسال تیکت "آپلود مدارک" تا در درست گرفتن آن توسط اردردسک: 15 دقیقه
                  حداکثر مدت زمان انجام عملیات تایید مدارک توسط بک آفیس: 30 دقیقه
                  توضیحات بیشتر :
                  مدارک شما در طی 15 دقیقه کاری بررسی خواهد شد و در صورت تایید مدارک وضعیت حساب کابین شما ارتقا خواهد یافت و یک تیکت به صورت اتوماتیک برای شما ساخته میشود که جزئیات آن به ایمیل شما هم ارسال میشود . در صورت عدم تایید، از شما درخواست ارسال مجدد مدارک خواهد شد که از طریق همان سیستم تیکت به اطلاع شما خواهد رسید و شما 1 هفته مهلت دارید تا مدارک خود را آپلود کنید در غیر اینصورت اکانت شما بسته خواهد شد.
                  این پروسه ( در صورت صحت و کامل بودن مدارک ) از حد اقل 1 دقیقه تا حد اکثر 45 دقیقه به طول خو
                  ------------------------------------------
                  مدت زمان پس از ارسال تیکت "دپوزیت بانکی" تا در درست گرفتن آن توسط اردردسک: 15 دقیقه
                  حداکثر مدت زمان انجام عملیات دپوزیت توسط اردردسک: 48 ساعت
                  توضیحات : چنانچه ارسال تیکت دپوزیت ( واریز وجه ) در روز تعطیل از طرف مشتری انجام گردد، حداکثر سه روز تا مشاهده مبلغ مربوطه در حساب معاملاتی زمان خواهد برد ولی اگر از طریق وب مانی واریز وجه صورت گیرد بلافاصله مبلغ مورد نظر در بالانس حساب مربوطه قابل مشاهده خواهد بود.
                  چنانچه تیکت دپوزیت در روز های کاری و ساعات اداری از طریق واریز ریالی انجام شود حد اکثر 48 ساعت تا مشاهده مبلغ در حساب معاملاتی زمان نیاز خواهد بود.
                  ------------------------------------------
                  مدت زمان پس از ارسال تیکت "برداشت" تا در درست گرفتن آن توسط اردردسک: 15 دقیقه
                  حداکثر مدت زمان انجام عملیات برداشت از متاتریدر: 6 ساعت
                  توضیحات : چنانچه در هنگام ارسال دستور برداشت وجه از حساب معاملاتی، مشکلی اعم از معاملات باز، عدم موجودی کافی و غیره وجود داشته باشد، طی 15 دقیقه از طریق همان کابین مشتری و شماره تیکت مربوطه، اطلاع رسانی و هماهنگی های لازم انجام خواهد شد . شایان ذکر است که برای هر بار پیگیری یک دستور، نیاز به ارسال تیکت ( دستور ) جدید نمی باشد و بایست از طریق همان شماره تیکت پیگیری های لازم صورت گیرد .
                  چنانچه در هنگام ارسال تیکت برداشت وجه هیچ گونه مشکلی وجود نداشته باشد، طی حداکثر 6 ساعت کاری انجام خواهد شد .
                  ------------------------------------------
                  مدت زمان پس از ارسال تیکت "باز یا بستن پوزیشن" تا در درست گرفتن آن توسط اردردسک: 1 دقیقه
                  حداکثر مدت زمان انجام عملیات توسط اردردسک: 1 دقیقه
                  توضیحات : جمعا 2 دقیقه. همچنین چنانچه مشاهده گردد که مشتری بدون وجود مشکل و عدم شرایط خاص و اضطراری، اقدام به ارسال این دستور نموده، دیگر این دسته از دستورات وی از طرف تیم اردر دسک عملی نخواهند شد. البته این امر پس از بررسی لازم در هنگام ارسال دستورات مکرر انجام خواهد شد.
                  ------------------------------------------
                  مدت زمان پس از ارسال تیکت "ارسال یا لغو اردر" تا در درست گرفتن آن توسط اردردسک: 1 دقیقه
                  حداکثر مدت زمان انجام عملیات توسط اردردسک: 1 دقیقه
                  توضیحات : جمعا 2 دقیقه.

                  همچنین چنانچه مشاهده گردد که مشتری بدون وجود مشکل و عدم شرایط خاص و اضطراری، اقدام به ارسال این دستور نموده، دیگر این دسته از دستورات وی از طرف تیم اردر دسک عملی نخواهند شد. البته این امر پس از بررسی لازم در هنگام ارسال دستورات مکرر انجام خواهد شد.
                  ------------------------------------------
                  مدت زمان پس از ارسال تیکت "شکایت" تا در درست گرفتن آن توسط اردردسک: 60 دقیقه
                  حداکثر مدت زمان انجام عملیات توسط اردردسک: 48 ساعت
                  توضیحات : در طی 48 ساعت اول پس ارسال تیکت شکایت،پاسخ اولیه از طرف اردردسک ارائه خواهد شد و چنانچه موضوع دارای پیچیدگی خاصی باشد که مستلزم بررسی های بیشتر شود، این پروسه تا 2 بار ( 96 ساعت ) قابل تمدید خواهد بود و نهایتا پس از 6 روز کاری پاسخ نهایی ارائه خواهد شد .
                  ------------------------------------------

                  ویرایش توسط SystemTrader : https://www.traderha.com/member/6541-systemtrader در ساعت 05-19-2014, 06:31 PM
                  لطفا قبل از افتتاح حساب جدید تاپیک ذیل را به دقت مطالعه فرمایید .

                  نظر


                  • #10
                    سلام



                    آموزش مربوط به ساخت پسورد اینوستور


                    جهت نمایش تحت وب اینجا کلیک کنید






                    با توجه به مشکلی که برخی کاربران محترم در مشاهده فیلم با آن روبه رو بودند در ذیل توضیحاتی را جهت نحوه نمایش فایل مرور میکینم .

                    از آنجا که این فیلم آموزشی به سبک اینترا اکتیو میباشد برای مشاهده آن اصلا نیاز به کار با دکمه های مربوط به نمایش در پایین صفحه نیست و باید فقط از آیکونهای موجود بر روی خود فایل برای نمایش و باز کردن لینکها استفاده نمایید . مثلا برای نمایش فیلم تا زمانی که بر روی آیکونی که به زبان فارسی معرفی شده اند کلیک نشود فیلم جلو نخواهد رفت و این به خاطر درک بهتر مطالب میباشد .

                    در صفحه نمایش این فایل آموزشی قابلیت های برگشت به صفحه اول ،تکرار فیلم ، صفحه لینکهای مفید ، ارسال ایمیل جهت دریافت آموزش های بیشتر و لینک آدرس های اینترنتی مرتبط قرار دارد ،که تنها کافیست برای دسترسی به هر مورد بر روی آیکون مربوطه کلیک فرمایید ( برای سهولت در استفاده زمانی که موس بر روی آیکون ها قرار میگیرد به شکل دست تغییر می یابد .
                    به دلیل آنکه شاید در برخی مرورگرها ویا دیگر دلایل فنی قادر به بهره بردن از تمام امکانات فایل نباشید ،لینک مشاهده فیلم تحت وب هم در پستها قرار میگیرند .

                    نکته ای که باید اشاره داشت این است که، در هنگام مشاهده، زمانی که در قسمت آموزش نوشتاری میباشید باید چند ثانیه پس از ورود به این قسمت بگذرد و سپس گزینه نمایش آموزش را انتخاب نمایید. زیرا بسته به میزان متن، مدت زمانی برای خواندن آن در نظر گرفته شده است. چنان چه این مورد را رعایت نفرمایید، آموزش در همان قسمت متوقف میشود و باید یک بار دیگر صفحه را لود نمایید.

                    لطفا در صورت نیاز به دریافت هر گونه راهنمایی در مورد مشاهده فایل پیام ارسال فرمایید .
                    ویرایش توسط ناظرسایت : https://www.traderha.com/member/5564-ناظرسایت در ساعت 07-01-2014, 10:26 PM
                    لطفا قبل از افتتاح حساب جدید تاپیک ذیل را به دقت مطالعه فرمایید .

                    نظر


                    • #11
                      ارسال شده اصلی توسط : Barcelona
                      با درود بر شما جناب PCM System


                      با سپاس بابت زحمتی که کشیدین و زمانی که اختصاص دادین بابت تهیه این کلیپ مفید آموزش

                      دوستان گرامی قابل ذکر است؛

                      از آنجایی که این کلیپ از نوع Interactive (تعاملی) می باشد، برای ادامه مشاهده این کلیپ روی هر قسمتی که باکس توضیحی سبزرنگ ظاهر می شود(جایی که نشان دست بجای نشانگر ماوس ظاهر می شود) کلیک کنید تا تصاویر ادامه پیدا کنند.


                      در انتهای آموزش نیز به یک لیست می رسید که راهنمایی های لازم برای ادامه مسیر ارایه خواهد شد.

                      با سپاس فراوان


                      لطفا قبل از افتتاح حساب جدید تاپیک ذیل را به دقت مطالعه فرمایید .

                      نظر


                      • #12
                        سلام

                        در این پست، آموزش مربوط به ثبت نام در کابین مشتری برای مشتریان عزیزی که از قبل دارای حساب معاملاتی ریل می باشند ارائه خواهد شد. بعد از آن به ارائه آموزش ثبت نام برای مشتریان جدید ( افتتاح حساب از طریق کابین مشتری ) خواهیم پرداخت.

                        ادامه تایید ثبت نام ( توسط ایمیل ) و اخذ پین کد در پستهای بعدی متعاقبا ارائه خواهد شد.
                        نکته ای که باید اشاره داشت این است که، در هنگام مشاهده، زمانی که در قسمت آموزش نوشتاری میباشید باید چند ثانیه پس از ورود به این قسمت بگذرد و سپس گزینه نمایش آموزش را انتخاب نمایید. زیرا بسته به میزان متن، مدت زمانی برای خواندن آن در نظر گرفته شده است. چنان چه این مورد را رعایت نفرمایید، آموزش در همان قسمت متوقف میشود و باید یک بار دیگر صفحه را لود نمایید.
                        چنانچه جهت مشاهده آموزش در مرورگر خود با مشکلی مواجه شدید میتوانید از نسخه تحت وب آن بهره ببرید.

                        جهت نمایش تحت وب اینجا کلیک کنید.



                        ویرایش توسط ناظرسایت : https://www.traderha.com/member/5564-ناظرسایت در ساعت 06-14-2014, 09:09 PM
                        لطفا قبل از افتتاح حساب جدید تاپیک ذیل را به دقت مطالعه فرمایید .

                        نظر


                        • #13
                          سلام

                          در این پست، آموزش مربوط به ثبت نام در کابین مشتری برای مشتریان عزیزی که قصد افتتاح حساب را برای اولین بار را دارند ارائه میگردد.
                          نکته ای که باید اشاره داشت این است که، در هنگام مشاهده، زمانی که در قسمت آموزش نوشتاری میباشید باید چند ثانیه پس از ورود به این قسمت بگذرد و سپس گزینه نمایش آموزش را انتخاب نمایید. زیرا بسته به میزان متن، مدت زمانی برای خواندن آن در نظر گرفته شده است. چنان چه این مورد را رعایت نفرمایید، آموزش در همان قسمت متوقف میشود و باید یک بار دیگر صفحه را لود نمایید.
                          چنانچه جهت مشاهده آموزش در مرورگر خود با مشکلی مواجه شدید میتوانید از نسخه تحت وب آن بهره ببرید.

                          جهت نمایش تحت وب اینجا کلیک کنید.


                          ویرایش توسط ناظرسایت : https://www.traderha.com/member/5564-ناظرسایت در ساعت 06-14-2014, 09:09 PM
                          لطفا قبل از افتتاح حساب جدید تاپیک ذیل را به دقت مطالعه فرمایید .

                          نظر


                          • #14
                            سلام


                            در این پست، آموزش مربوط به تایید ثبت نام توسط ایمیل ارائه خواهد شد. بعد از آن به ارائه آموزش تخصیص پین کد خواهیم پرداخت.


                            چنانچه جهت مشاهده آموزش در مرورگر خود با مشکی مواجه شدید میتوانید از نسخه تحت وب آن بهره ببرید.


                            جهت نمایش تحت وب اینجا کلیک کنید.




                            ویرایش توسط ناظرسایت : https://www.traderha.com/member/5564-ناظرسایت در ساعت 06-14-2014, 08:42 PM
                            لطفا قبل از افتتاح حساب جدید تاپیک ذیل را به دقت مطالعه فرمایید .

                            نظر


                            • #15
                              سلام

                              در این پست، آموزش مربوط به آپلود مدارک ارائه خواهد شد. بعد از آن به ارائه آموزش تخصیص پین کد خواهیم پرداخت.


                              جهت نمایش تحت وب اینجا کلیک کنید.


                              ویرایش توسط ناظرسایت : https://www.traderha.com/member/5564-ناظرسایت در ساعت 06-14-2014, 08:44 PM
                              لطفا قبل از افتتاح حساب جدید تاپیک ذیل را به دقت مطالعه فرمایید .

                              نظر

                              پردازش ...
                              X