اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

موضوع: مدارک و اعتبار بروکر – اطلاعات تماس

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • خبر: موضوع: مدارک و اعتبار بروکر – اطلاعات تماس

    شرکت مدیریت سرمایه تخت جمشید با نام تجاری PCM Brokers DMCC در منطقه آزاد تجاری DMCC دوبی به شماره 30636 ثبت شده و با داشتن مجوز کارگزاری شماره 0554 از بازار مالی DGCX دوبی رسما تنها بروکری است که قانونا مجاز به افتتاح حساب برای ایرانیان مقیم داخل کشور میباشد که طیف بسیار وسیعی از خدمات بروکری را یکجا ارائه می کند.

    DGCX = Dubai Gold & Commodities Exchange
    DMCC = Dubai Multi Commodities Center
    بروکر پرسپولیس کپیتال توسطESCA رگوله می باشد. ESCA سازمان نظارت بر بورس ها و کارگزاران کشور امارات است و این بروکر موفق به اخذ مدرک عضویت شماره 113/554/110 از این سازمان شده است.
    ESCA = Emirates Securities & Commodities Authority
    دفتر این بروکر:
    امارات، دوبی، جمیرا لیک تاورز، کلاستر اف، برج اچ دی اس، طبقه 32، شماره 3209
    برای مشاوره رایگان با تعیین وقت قبلی می توانید با این بروکر تماس بگیرید.
    میزمعاملات: 00971.4.421.2995
    مدیریت : 00971.800.223344
    با ایمیل زیر می توانید با بخش فارسی بروکر در ارتباط باشید:info@arianbrokers.com
    آدرس پستی صندوق پستی 64355 دوبی - امارات متحده عربی
    ساعات کاری دفتر
    8:30 صبح تا 11:30 شب (روزهای دوشنبه تا جمعه)
    ساعت 9 صبح تا 5 عصر روزهای شنبه (به وقت دوبی GMT + 4)
    یک شنبه ها تعطیل
    ویرایش توسط ناظرسایت : https://www.traderha.com/member/5564-ناظرسایت در ساعت 08-27-2012, 11:07 AM

  • #2
    موضوع: سابقه بروکر پرسپولیس کپیتال

    این بروکر در سال 2007 در دوبی با مالکیت و مدیریت 100% ایرانی تاسیس شد. مدیر و بنیان گذار شرکت مهدی مدیرعامل بروکر فارغ التحصیل رشته مهندسی هسته ای از دانشگاه شهید بهشتی تهران است که در سال 1995 میلادی به امارات رفت و تا کنون نیز به امور بازرگانی از طریق شرکت صادرت/واردات خود در کنار اداره این بروکر اشتغال دارد.


    تجربه بازرگانی وی و نیاز به کنترل برابری ارزها و هدج کردن قیمت کالاهای تجاری (که اکثرا به قیمت فلزاتی مانند مس ارتباط مستقیم داشتند) وی را با معاملات برابری ارز ها و بازار مالی فلزات لندن آشنا کرد. این مطلب و اطلاع از وجود خلأ جدی دسترسی ایرانیان به بازارهای مالی جهان دلائل اصلی اقدام به تاسیس این بروکر بود. یکسال پس از افتتاح بازار مالی ارزها و کالاها در دوبی طرح توجیهی تاسیس بروکر پرسپولیس کپیتال با ذکر بلامانع بودن افتتاح حساب قانونی برای ایرانیان به دولت دوبی تسلیم و پس از بررسی های طولانی مورد تائید قرار گرفت.



    امروز بروکر پرسپولیس کپیتال علاوه بر ارائه دسترسی به بازار مالی ارزها و کالاهای دوبی، به عنوان یک شرکت کارگزاری رگوله ثبت شده در امارات با چند مرکز و باتک و شرکت مالی بزرگ قرارداد نمایندگی دارد و تقریبا هر چه به صورت آنلاین قابل معامله است از طریق این بروکر برای ایرانیان بصورت قانونی قابل دسترسی می باشد

    نظر


    • #3
      موضوع: مزایای بروکر پرسپولیس کپیتال

      حداقل سه مزیت مهم را در مورد این بروکر می توانیم بشماریم.

      یک) بروکر پرسپولیس کپیتال در کشور امارات ثبت شده است. امارات یک کشور مستقل است و تحریم های ایالات متحده و اتحادیه اروپا برای این کشور لازم الاجرا نیست. به عنوان یکی از اعضا سازمان ملل متحد، امارات به قطعنامه های این سازمان احترام می گذارد. سازمان ملل متحد تا کنون دو لیست منتشر کرده شامل اسامی تعدادی افراد و شرکتهای ایرانی که تحریم می باشند. در صورتی که نام شما در این دو لیست موجود نباشد، شما می توانید در این بروکر به نام خود حساب داشته باشید که از طرف کشوری که این بروکر در آن ثبت شده قانونا به رسمیت شناخته می شود.

      دو) بروکر پرسپولیس کپیتال با شروع شفاف سازی مبحث مارکت میکرها (شبیه سازهای بازار) عملا خود را متعهد به ارائه پلتفرمهای متصل به بازار و قیمتهای واقعی نمود. درآمد این بروکر کسر کوچکی از ارزش معامله انجام شده توسط تریدر است. همه پلتفرمهای این بروکر متصل به بازار و قیمتهای واقعی هستند و به همین علت همه تلاش آن بر حمایت از تریدرهای خود در گرفتن سود است که به نوبه خود منجر به افزایش حجم معاملات مشتریان شده و درآمد بروکر را افزایش می دهد. باز هم به همین دلیل است که هیچ گونه محدودیت در روشهای معاملاتی در این بروکر وجود ندارد و به عنوان یک مثال اسکالپ در این بروکر تشویق شده و حتی از درآمد بروکر به اسکالپر پاداش تعلق می گیرد.

      سه) این بروکر نزد بانک ملی ایران شعبه مرکزی دوبی حساب بانکی دارد و نقل و انتقال پول را می توان از طریق سیستم بانکی (هر شعبه ارزی هر بانک در ایران) انجام داد که با اضافه شدن این مطلب به داشتن حساب قانونی نزد بروکر، امنیت سرمایه تریدر در این بروکر بسیار بالا است و با هیچ مورد دیگر قابل مقایسه نیست. واریز و برداشت را با پرسپولیس کپیتال از طریق صرافی نیز می توان انجام داد

      نظر


      • #4
        موضوع: خدمات بروکر پرسپولیس کپیتال


        این بروکر در وحله اول عضو بازار مالی ارزها و کالاهای دوبی دی جی سی اکس می باشد.

        در این بازار قرارداد های فیوچرز و آپشن روی طلا، نقره، نفت و هفت جفت ارز با نقد شوندگی بسیار بالا و حتی قابلیت تحویل قابل معامله است.

        همانطور که قبلا ذکر شد این شرکت رگوله اماراتی با چند بانک و بروکر بزرگ دیگر که از حجم بالای معاملات آنلاین در ایران مطلع هستند و به علت ثبت بودن در کشورهائی که ایران را تحریم کرده اند قادر به جذب مستقیم تریدرهای ایرانی نیستند قرارداد نمایندگی دارد و با افتتاح حساب در این بروکر شما می توانید به خدمات این بانکها و بروکرها دسترسی داشته باشید.

        این خدمات شامل دسترسی به متاتریدر متصل به بازار و قیمتهای واقعی، بازار اسپات ارزها در بازار ال سی جی انگلستان، کلیه معاملات ممکن در بورس سی ام ئی شیکاگو و حتی بازار مالی فلزات پایه لندن می باشد که در پست های بعدی با جزئیات بیشتر توضیح داده می شوند.

        نظر


        • #5
          موضوع: خدمات دسترسی به بازار ارزها و کالاهای دوبی


          در این بازار طلا، نقره، نفت (در مقابل دلار) و هفت جفت ارز شامل یورو/دلار، پوند/دلار، دلار/ین، فرانک/دلار، دلار استرالیا/دلار، دلار کانادا/دلار و روپیه هند/دلار به فرم قرارداد آتی (فیوچرز) قابل معامله و همگی به جز نفت در صورت تمایل خریدار/فروشنده قابل تحویل نیز می باشند.

          انجام معاملات در این بازار مالی شباهت زیادی به بورس کالای ایران دارد با این برتری ها که به صورت آنلاین برای همه مشتریان قابل دسترسی می باشد و نقد شوندگی آن بسیار بالاتر و اسپرد آن بسیار کمتر است.

          ساعات کاری این بازار از 8:30 صبح تا 11:30 شب (به وقت دوبی) روزهای دوشنبه تا جمعه (روز جمعه نیز باز است) می باشد و هم با تلفن به میز معاملات این بروکر و هم با یک پلتفرم بسیار ساده و قابل اعتماد که مشتری را مستقیما به سرور این بازار با امنیت بسیار بالا وصل می کند قابل دسترسی است. (برای اتصال به سرور بازار مالی دوبی باید 5 یوزر و پسورد دارد کنید!) در این پلتفرم حجم معاملات انجام شده در هر روز، قیمت آخرین معامله انجام شده و صف خریداران و فروشندگان همراه با قیمتها و لات سایز های پیشنهادی با آن قیمتها قابل مشاهده است.

          طلا در این بازار با لات سایز 32 اونسی و اسپردی اغلب در حد 30 سنت (3 پیپ) معامله می شود که حتی مارکت میکر ها نیز قدرت ارائه چنین اسپردی را ندارند. این بازار برای اسکالپ طلا ایده آل است و فرصتهای آربیتراژی جذابی را برای تریدرهای بورس سکه تهران در خود دارد. حداقل افتتاح حسابی که بروکر در این مورد توصیه می کند ده هزار دلار است

          نظر


          • #6
            موضوع: خدمات دسترسی به متاتریدر با اتصال به قیمتهای واقعی


            به اطلاع دوستان گرامی می رسانیم که پلتفرم معاملاتی PCMTrader برای دانلود روی وبسایت قرار گرفته و هم اکنون به صورت دمو با قیمت های واقعی آماده استفاده می باشد.


            PCM Trader از نظر تنوع جفت ارز های قابل معامله بدون شک یکی از بی رقیب ترین پلتفرمهای جهان است و در حال حاضر 62 جفت ارز به اضافه طلا و نقره با قیمتهای اسپات بسیار رقابتی همراه با دو قرارداد آتی طلا، نفت دبلیو تی آی و نفت برنت، یک قرارداد آتی نقره، یک قرارداد آتی گازوئیل و 8 ایندکس سهام اصلی جهان روی پلتفرم ما برای شما عزیزان قابل دسترسی مستقیم می باشند.


            ما افتخار می کنیم که یکی از رقابتی ترین سیستمهای الکترونیک معاملاتی اتصال مستقیم به بازار (با استفاده از متاتریدر 4 به عنوان پلتفرم مورد استفاده مشتری) را ارایه می دهیم و با استفاده از شرکای تجاری بزرگ و بورس های مهم جهان، این امکان فراهم شده است که بهترین قیمت های خرید و فروش را روی پلتفرم ببینید که اسپردهای پائین نتیجه آن می باشد. با این وصف مشتریان عزیز در نظر داشته باشند که اسپردها در شرایط پر نوسان بازار و در ساعات آغازین و پایانی بازار (بعد از نیمه شب یکشنبه و بعد از نیمه شب جمعه) به دلیل کم بودن شرکت کنندگان در بازار به طور طبیعی می توانند بیشتر باشند. این موضوع بخصوص در مورد جفت ارزها و ابزارهائی که نقد شوندگی پائین تری دارند حائز اهمیت بیشتری است.

            سایر جزئیات ابزارهای قابل معامله و لوریج و مارجین روی وب سایت www.arianbrokers.com ذکر شده است.

            اطلاع می رسانیم که پلت فرم معاملاتی ما برای هرچه بهتر کردن شرایط معاملاتی، بطور مرتبط در حال بروز رسانی و افزودن بر قیمت دهندگان و ابزارهای قابل معامله است.

            با تشکر


            نظر


            • #7
              موضوع: خدمات دسترسی به بورس ارز و کالای شیکاگو

              بورس سی ام ئی شیکاگو بزرگترین بورس ارز و کالای جهان است که بروکر پرسپولیس کپیتال با بستن قرارداد نمایندگی با دو شرکت بزرگ عضو این بازار مالی اتصال و تسویه حسابهای مشتریان خود را که در این بازار به انجام معاملات اشتغال دارند فراهم آورده است. برای ارتباط با این بازار پلتفرم استراتژی رانر که یکی از قویترین پلتفرمهای موجود است در اختیار مشتریان شرکت قرار می گیرد که از امکانات چارت و تحلیل بسیار قوی برخوردار است و حتی می توان مستقیما از روی چارت پوزیشن را باز و بسته کرد و یا اردر گزاری نمود.

              حداقل افتتاح حساب در بورس شیکاگو بیست هزار دلار می باشد. کالاها و ارز ها در بورس شیکاگو در صورت تمایل مشتری قابلیت تحویل نیز دارند.

              باید در نظر داشت که تحویل مسقیم آن به ایران به دلیل تحریم امکان پذیر نیست ولی در صورت اهمیت مطلب با پرسپولیس کپیتال مشورت فرمائید.

              نظر


              • #8
                موضوع: خدمات دسترسی به بازار اسپات ارزها در ال سی جی لند

                ال سی جی با بیش از بیست بانک و سازمان مالی بزرگ جهان طرف قرارداد است که بید و اسک روی بیش از بیست جفت ارز ارائه می کنند. این تعداد خریدار و فروشنده دائمی نقد شوندگی بسیار بالائی را ایجاد کرده که با پلتفرمهای مختلفی از سوی ال س جی به صورت بدون واسطه (ئی سی ان) ارائه می شوند. بروکر پرسپولیس کپیتال طی قراردادی با این سازمان مالی نمایندگی اتصال به این ئی سی ان را اخذ و باز هم به علت ثبت بودن در امارات قادر به افتتاح حساب برای ایرانیان در این سیستم می باشد.


                پلتفرمهائی که به این منظور انتخاب شده متعلق به شرکت کارنکس هستند که بزرگترین شرکت کامپیوتری جهان است که به طور کاملا تخصصی فقط روی سیستمهای نرم افزاری و سخت افزاری اتصال مستقیم به بازارهای تبادل ارزها اشتغال دارد. دو پلتفرم کارنکس کلاسیک و کارنکس وایکینگ (که به فارکس لایت هم معروف است) قابل انتخاب هستند که کارنکس کلاسیک (که توسط بانکها استفاده می شود) با کمک نرم افزار جاوا امنیت بالاتر و کارنکس وایکینگ به دلیل نصب روی کامپیوتر تریدر وصل شوندگی قویتری دارد ولی به همین دلیل ( حجم تبادل اطلاعات کمتر) صف های خریداران و فروشندگان در آن مشاهده نمی شود.



                بروکر پرسپولیس کپیتال سابقا حسابهای کوچک را نیز در این بازار با پلتفرم کارنکس افتتاح می کرد ولی به دلیل تعدد زیاد حسابهای کوچک و مشکل بودن اراده خدمات اکنون فقط حسابهای بیست هزار دلار به بالا را برای پلتفرم کارنکس در ال سی جی می پذیرد. این بازار به طور بیست و چهارساعته از دوشنبه تا جمعه قابلیت انجام معاملات داشته و برای مبالغ صد هزار دلار به بالا می تواند در صورت تمایل مشتری به تحویل ارز خریده/فروخته شده نیز منجر شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه مربوطه در سایت بروکر پرسپولیس کپیتال مراجعه فرمائید.

                نظر


                • #9
                  موضوع: خدمات آموزشی و تحلیلی بروکر پرسپولیس کپیتال


                  وبسایت بروکر پرسپولیس کپیتال مبانی آنلاین تریدینگ را از سطح پایه آموزش داده و به تدریج مباحث پیشرفته تر در آن تدریس می شوند. بعضی مفاهیم پایه و بنیادی در مورد انجام معاملات در سیستم مارکت میکری و هنگام ترید در بازار واقعی با هم تفاوت دارند که در صورت کم توجهی به این مطلب بسیار مهم، ممکن است در برقراری ارتباط با این بروکر که انحصارا فقط ترید در بازار واقعی را ارائه می کند سئوالات زیادی برای شما مطرح شود ولی با درک مفاهیم پایه ترید در بازار واقعی با این مشکل مواجه نخواهید شد. همچنین این شرکت در حال مذاکره با چند مورد برای راه ندازی یک سری دوره آموزشی منطبق با استانداردهای جهانی انجام معاملات در بازارهای مالی است.

                  فرصتهای مناسب ترید که با تحلیل تکنیکال چارت قابل مشاهده هستند توسط همکاران بروکر پرسپولیس روی فروم این بروکر ارائه می شوند و امکان ارائه خدمات مشاوره اختصاصی برای تریدرهای با سرمایه بالا نیز وجود دارد.

                  نظر


                  • #10
                    ارتباط با بروکر

                    برای دسترسی به اطلاعات کامل تماس با ما روی این لینک کلیک کنید:

                    https://www.pcmbrokers.com/fa/درباره...یتال.html

                    نظر


                    • #11
                      دوستان عزیز

                      پست های مربوط به پیشنهادات و انتقادات را در تاپیک زیر مطرح نمایید:

                      http://pcmbrokers.org/forum/showthre...د-بروکر

                      پست های قبلی اینجا هم به همین لینک منتقل شد

                      نظر


                      • #12
                        با سلام در صورت امکان قیمت قراردادهای ارز بورس دوبی را هم به پلتفرم خود اضافه کنید چون من می خواهم در قراردادهای ارز بورس دوبی کار کنم ولی نه با پلتفرم tws بورس دوبی بلکه با پلتفرم متا خواهشا این سمبل ها را هم در PCM TRADER تعریف کنید

                        نظر


                        • #13
                          نوشته اصلی توسط طلایاب نمایش پست ها
                          با سلام در صورت امکان قیمت قراردادهای ارز بورس دوبی را هم به پلتفرم خود اضافه کنید چون من می خواهم در قراردادهای ارز بورس دوبی کار کنم ولی نه با پلتفرم tws بورس دوبی بلکه با پلتفرم متا خواهشا این سمبل ها را هم در PCM TRADER تعریف کنید
                          با سلام

                          این پروژه در حال انجام است.دقت داشته باشید که این امر مستلزم طی شدن مراحل زیادی است. از مراحل فنی شامل تست در محیط دمو و لایو گرفته تا مراحل غیر فنی که شامل هماهنگی های لازم با بورس دوبی که این مراحل مدت زمانی را به طول می انجامد.

                          با تشکر

                          نظر


                          • #14
                            نوشته اصلی توسط PCM نمایش پست ها
                            با سلام

                            این پروژه در حال انجام است.دقت داشته باشید که این امر مستلزم طی شدن مراحل زیادی است. از مراحل فنی شامل تست در محیط دمو و لایو گرفته تا مراحل غیر فنی که شامل هماهنگی های لازم با بورس دوبی که این مراحل مدت زمانی را به طول می انجامد.

                            با تشکر
                            اگر بتونید این کار با قابلیت تحویل فیزیکی انجام بدید واقعا فوق العادست چون شبه غییر شرعی بودن فارکس کاملا برداشته میشود و تریدر باور کند که واقعا دارد یک کالا یا ارزی را تملک میکند!
                            به امید موفقیت شما
                            در ف ا رک س هر چه کمتر بدانید موفقتر هستید !

                            اساس کار در ف ا ر کس مدیریت سرمایه با یک توجیه تکنیکال هست !

                            همیشه بیاد داشته باشید انچیزی که در ف.ارکس تمام میشود "فرصتهای معاملاتی" نیست بلکه سرمایه شماست !

                            همه نوشتهایم جنبه اموزشی داردو نویسنده هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش خوانندگان ندارد !




                            نظر


                            • #15
                              سلام و ممنون از بابت زحمات تمامی دوستان. همین اولش عذر خواهی میکنم از بابت اینکه شاید پستم در اینجا بیمورد باشه ولی سوالم اینه که در حال حاضر بروکری که بشه با رقمهای پایین(میکرو) حسابشو شارژ و کار کرد کدومه؟ قبلا حساب میکرو اینجوری بود . یه حساب بانک سامان داشت راحت ریال میریختیم سریع دلاری شارژ میکرد. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. بازم عذر خواهی میکنم.

                              نظر

                              پردازش ...
                              X