اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

بروکر pcm هفت ساله شد

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #16
    با سلام خدمت همه دوستان عزیز و خانواده بزرگ پرسپولیس

    من همه به نوبه خودم تولد هفت سالگی پرسپولیس را به مدیر فهیم این شرکت آقای مهدی مدیرعامل بروکر شاد باش عرض میکنم و همچنین به همه کارمندان زحمت کش . آرزوی موفقیت - بهروزی و شادکامی شما عزیزان را از درگاه خداوند متعال خواستارم .

    به امید موفقیتهای پی در پی

    نظر


    • #17
      با سلام من هم به نوبه ی خودم ابراز میکنم که هم حق زیادی گردنم هست از این عزیزا ن و غیر قابل جبران و هم صمیمانه تبریک میگم هفتمین سالگرد تاسیس پرسپولیس کپیتال رو

      سبزوووووووووووووووووووو پیروز باشید عزیزان
      ما زنده به آنیم که آرام نگیریم ...........موجیم که آسودگی ما عدم ماست............

      persian gulf traders

      نظر


      • #18
        سلام من تازه عضو این گروه شدم و ورودم هم با هفتمین سال تولد این گروهه خیلی دوست دارم در این زمینه مطالبی را یاد بگیرم همانطوری که همین چند روز خیلی موارد را خوندم و مسائل اولیه را یاد گرفتم تا بعدها بتونم یک تحلیل گر مثا شما بزرگان بشم شادباشهای بی نهایت مرا بپذیرید

        نظر


        • #19
          پرسپولیس تولدت مبارک

          من هم به نوبه خودم جشن هفت سالگی تاسیس شرکت به همه تبریک و شاد باش عرض میکنم .یک تشکر ویژه از مدیرعامل بروکر بابت فراهم کردن این محیط آموزشی که ما ایرانیها بتونیم در یک محیط سراسر عشق و محبت دور هم جمع بشیم و به تبادل اطلاعات بپردازیم .همچنین به کارکنان فهیم شرکت خسته نباشید و عرض تبریک دارم .امیدوارم همیشه پاینده و سرافراز باشید .


          نظر


          • #20
            سلام من هم به نوبه خودم تیریک میگم

            نظر


            • #21
              سلام

              من هم به نوبه ی خودم تبریک میگم.

              حالا کی باید بریم مدرسه برای ثبت نام کلاس اول!!!!
              A Brilliant Mind Cannot Work Succesfully With a Weak Body.______William.D.GANN

              نظر


              • #22
                سالروز تولد بروکر pcm خصوصا بر همه تریدرهای ایرانی مبارکباد

                جناب مدیرعامل بروکر و سایر دست اندرکاران محترم
                امروز بر خودمان میبالیم که بروکر pcm از ماست .

                متشکریم
                بهرام دانش

                نظر


                • #23
                  پرسپولیس تولدت مبارک


                  من هم به نوبه خودم به آقای درس زاده و همه پرسنل زحمت کش پرسپولیس کپیتال تبریک و تهنیت عرض میکنم .از مدیرعامل بروکر هم تشکر میکنم که این این محیط گرم و صمیمی را برای ایرانیها فراهم کردن تا از محضر اساتید بزرگی چون آقای آزادی کسب فیض کنیم .به خاطر همه زحماتی که می کشید صمیمانه تشکر میکنم و آرزو میکنم همیشه موفق و پیروز باشید .

                  در پناه حق .


                  نظر


                  • #24
                    من هم تولد هفت سالگی شرکت پرسپولیس تبریک میگم .

                    از مدیرعامل بروکر بابت برپایی این فروم اموزشی برای ما ایرانیها تشکر میکنم . امیدوارم موفقیتهای شما همیشه تداوم داشته باشد .

                    مرسی

                    نظر


                    • #25
                      سلام به همه دوستان عزیر و تبریک به مناسبت 7 سالگی پرسپولیس . و عرض خسته نباشید و دستمریزاد به دست اندرکان پرسپولیس بخصوص مدیرعامل بروکر که همیشه به کاربران ایرانی لطف داشتند که این فروم به این پویایی برپا کردن .از موقعی که به این فروم اومدم سعی کردم از مطالب آموزشی آقای آزادی و دیگر اساتید به نحو مطلوب استفاده کنیم و همچنین تحلیلهای دیگر بزرگواران . امیدوارم بتوانم پس از یادگیری مطالب و کسب تجربه در کنار سایر دوستان به ارائه تحلیل و.... بپردازم .

                      با سپاس .

                      نظر


                      • #26
                        با عرض سلام بنده نیز به نوبه ی خودم تبریک عرض میکنم و از زحمات مسیولین سایت و بروکر پی سی ام کمال تشکر را دارم .و همچنین از کلیه ی دوستان که زحمت کلاسهای اموزشی را با همکاری این سایت برگزار نمودند مخصوصا جناب اقای ازادی کمال تقدیر وتشکر رادارم. و برای تمام دوستان و همچنین عزیزانی که به نحوی در پاسخ سوالات بنده یار و همراه بودند ارزوی سلامتی و شادکامی دارم .هیستوریتان سبز سبز با تشکر
                        ▪ مثبت فکر کردن را تمرین کنید، هر روز!

                        نظر


                        • #27
                          با سلام

                          من هم به نوبه خودم سالروز تاسیس پرسپولیس کپیتال به همه ایرانیهاتی عزیز تبریک میگم . از ریاست محترم شرکت آقای مهدی مدیرعامل بروکر قدردانی میکنم که این محیط آموزشی و سالم را بر پا کردن . همچنین از کارمندان فهیم شرکت و یک خسته نباشید جانانه خدمت همشون دارم .آمیدورام همیشه و در همه مراحل کار و زندگی همیشه موفق و سربلند باشید .

                          چو ایران نباشد تن من مباد .

                          بدرود .

                          نظر

                          پردازش ...
                          X