اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تاپیک سوالات بروکر را بشناسیم

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نوشته اصلی توسط hassan نمایش پست ها
    با سلام

    بله نه تنها متاتریدر بلکه هر نرم افزار و کلا هر چیزی که ساخته بشر باشه امکان هر نوع دستکاری درش وجود داره و این به هبچ عنوان قابل کتمان نیست. چون عقل بشر هست که آن را ساخته و هر کاری که بخواهد با آن میتواند انجام دهد. علم بشر ثانیه به ثانیه در حال تغییر و پیشرفت هست. این تغییر و پیشرفت هم در جهت خوب و هم در جهت بد آن است.

    بنابراین هیچ راه قطعیتی وجود نخواهد داشت که به چیزی اطمینان کنید. نه تنها در فارکس در کل زندگی بشر این موضوع وجود دارد. نکند این فروشنده سر من را کلاه بگذارد، نکند این دلال سر من رو کلاه بزارد، نکند این دوست سر من رو کلاه بزارد و .............

    هیچ شرکتی و شخصی هم، هیچ وقت روش و جزئیات کارش رو مو به مو تشریح نخواهد کرد و این امر طبیعی است و حتی اگر این کار را هم انجام دهد آیا ما قادریم به صحت گفته هایشان اطمینان کامل کنیم؟

    ولی آیا میشود به خاطر این مسئله، زندگی وکار را ترک کرد؟ خیر، بلکه باید حداکثر راه کارها و نشانه هایی که میتواند کمک کند که انتخاب درستی داشته باشیم را دنبال کنیم تا بتوانیم زندگی و کار کنیم. من با توجه به تمامی این موارد گفته شده و تحقیقاتی که کردم بروکر پی سی ام را برای کار انتخاب کردم.

    در مورد سوالتون در مورد بریج حتما این مقاله رو بادقت نخوندید:

    http://forum.broker-fa.com/f34/%D8%A...8C%D9%85-2567/

    توصیه میکنم خط به خط و با دقت بخوانید. با این حال حرف شما کاملا درست است و هیچ چیز باعث نمیشود که اگر شرکتی بخواهد کلاه برداری کند، نتواند این کار را انجام دهد. عقل انسان قادر به انجام هر کاری هست و هر چیزی که ذهن انسان متصور شود قابل انجام است.

    پس بهتر است با یک اطمینان نسبی و با توجه به سوابق و اعتبارهایی که یک شرکت دارد و پس از تحقیق و بررسی تا حدی که امکان دارد، به کار و زندگی در آرامش بپردازیم و ذهن خود را برای کاری از حیطه اختیار و کنترل ما خارج است خسته نکنیم.

    با تشکر

    با سپاس بابت تمام توضیحاتی که داشتید ولی به من اجازه بدهید که با قسمتی که در خصوص یک بروکر خاص تبلغ کرده اید با شما مخالف باشم چون از نظر من تمام بروکر ها برای سود دهی شرکت شون هر کاری می کنند و این بروکر هم از این قانون مجزا نیست.

    در ضمن بابت نتیجه اخری که گرفتید هم تشکر داشته باشم چون از نظر من هم بروکر با تمام خوبی و بدی هایی که داره برای ما جزئی از بازار هستش ولی بدانیم و بمیریم بهتر از ان هستش که ندانیم و بمیریم.

    نوشته اصلی توسط shahab_p نمایش پست ها
    در مورد اون عکس توضیح بدم که این حساب از نوع NDD هست و می خواستم این رو بگم که حسابهای اون بروکر واقعاً با هم تفاوت دارند. یعنی هم به عنوان مارکت میکر 2 نوع حساب با اسپرید ثابت و شناور ارائه میده و هم این نوع حساب NDD و هم یک نوع حساب STP که در پلتفرم Ctrader ارائه میشه. هر حساب هم قوانین معامله مربوط به خودشو داره. مثلاً در حسابهای با اسپیرید ثابت استاپ و تی پی گارانتی میشه ولی در حسابهای NDD دستورات ا با قیمت بازار اجرا میشه.



    فکر نمی کنم جناب دریس زاده چنین ادعایی کرده باشند که "تمامی بروکرهایی که با متاتریدر کار می کنند کلاهبردارند." چون یکی از پلتفرمهای بروکر خودشون هم متاتریدر هست.

    در مجموع به نظرم شما نسبت به پلت فرم "متاتریدر " و بروکرهای "مارکت میکر" شدیداً بدبین هستید تا حدی که تقلب و کلاهبرداری را به تمامی مارکت میکرها و تمامی بروکرهای متاتریدری تعمیم می دهید. راه حلی که به نظرم می رسه اینه که توی یک بروکر ECN یا STP حسابی در پلتفرمی به غیر از متاتریدر باز کنید که احتمالاً تا حالا این کار رو انجام داده اید.
    چرا ؟ اتفاقا اگر کسی از کاربران نظرات ایشون رو که در ان زمان در خیلی از سایت ها و فروم ها بودش رو داشته باشه دقیقا نظرشون همانی بودش که گفتم. و در ضمن ان زمان ایشون با این پلتفورم کار نمی کردند و بعد از چند سال اقدام به این کار کردند البته با این توضیحات که یک نرم افزار دیگه ای هستش که متاتریدر رو از حالت شبیه سازی جدا کرده و با ان نرم افزار میشه وصل بازار شد و اینکه حالا ما از کجا باید بدونم که یک بروکر متا تریدری واقعا وصل بازار هستش یا خیر رو دیگه من نمی دونم

    ولی این رو می دونم که با وجود ان نرم افزار که رابط متاتریدر با تامین کننده ها هستش متاتریدر هنوز هم یک شبیه ساز بوده با تمام اختیاراتی که در اختیار بروکر برای کلاهبرداری در اختیارش قرار میده و ان نرم افزار رابط هیچی از خاصیت متاتریدر کم نکرده

    ضمن اینکه با معرفی تاپیک شناسانی بروکر و مطالعه ان دقیقا این نکته گفته شده که نه تنها متاتریدر این خاصیت رو داره بلکه همه نرم افزار های نوشته شده شخصی توسط برخی از بروکر ها هم دقیقا همین هستند و هیچ فرقی در این مورد وجود نداره

    و اتفاقا این تاپیک رو کامل مطالعه کردن و جالب اینکه با تمام توضیحاتی که داشتند در اخر به همین نتیجه ای رسیده اند که من با زبان راحت تری ان رو بیان کردم.

    نوشته اصلی توسط مصطفی نمایش پست ها
    سلام

    ایشون قبلا در این باره صحبت کردن . پیشنهاد میکنم فایل زیر دانلود کنید در باره معرفی بروکر و اینکه بروکر واقعی چه مشخصاتی باید داشته باشد ک

    دانلود

    و همچنین مقاله زیر :

    مقالات
    با تشکر جناب مصطفی گرامی من که تبلیغات بروکر رو نخواستم شما این فیلم رو برای من لینک داده اید. سوال من مشخص و جواب ان هم چند کلمه بیشتر نیستش.
    امضاء

    نظر


    • یک از دوستان در پیام خصوص چند سوال داشتند که لازم دیدم در اینجا ذکر کنم این بحث از انجایی شروع شد که من به خاطر استاپ هانتینگ شدن توسط بروکرم یک پست به عنوان درد دل نوشتم که این بلا سر من امده ولی متاسفانه با جواب هایی که کاربران دادند و حتی برخی از انها خواستند از اب گل الود ماهی بگیرند و شروع به تبلیغات در بین نوشته ها داشتند به صورت خود به خود پست ها به این سمت پیش رفت و در این نوشتار من اصلا قصد تبلیغ بروکر و یا خدای ناخواسته کوبیدن و یا نکوبیدن بروکری رو مد نظر نداشته و ندارم

      و بعد از اینکه موضوع با مشارکت دوستان ادامه پیدا کرد قصدم فقط و فقط اطلاع رسانی بوده و اینکه خودم رو بتونم راضی کنم و قبول کنم که کلاهبرداری های بروکر هم جزئی از بازار بوده و اینگونه باید از روی ناعلاجی به همسایه بگیم باجی و کاری هم از دست ما برنمیاد.
      ولی این رو بدونیم که داریم چکار می کنیم و یا اینکه دارند با ما چکار می کنند خیلی بهتر از این هستش که ندانیم و در ضمن برخی از کاربران گرامی هم لازم نیستش ندانسته و بدون اطلاعات کافی از کسی یا چیزی جانب داری کنند چون اصلا قصد ما هیچ شخص حقیقی یا حقوقی و هیچ بروکر خاصی نبوده و نیست و فقط خواستیم دیگران هم بداند که هیچ چیزی عوض نشده و با این تغییراتی که در قوانین و ریزه کاری ها بوجود امده متاتریدر هم چنان متاتریدر بوده و یک شبیه ساز باز هستش و کلی امکانات کلاهبردای که در اختیار بروکر قرار میدهد
      و ما هم بهتر است این کلاهبرداری رو جزئی از بازار بدانیم و در مقابل کسانی که سرشان را زیر برف کرده و در شرایطی که دم خروس از زیر کت بیرون هست هنوز قسم حضرت عباس بر زبان دارند ساکت نباشم.

      برای همه شما ارزوی موفقیت داشته و به نظر من این بحث در اینجا به پایان رسانده شود بهتر بوده چون همه چیز عیان بوده و لازم به بیان نمیباشد. و ما در حال معامله با بروکر ها بوده و انها هم برای سود خودشان دست به هر کاری که فکرش رو می کنید میزنند و بس.
      امضاء

      نظر


      • نوشته اصلی توسط arash rajabzadeh نمایش پست ها
        حاج خلیل خودت این پست رو زدی؟
        سلام کا

        یادته تو متاتریدر حساب ریل نشون میداد اما تو سی تریدر که تحت جاوا بود دمو نشون میداد ...

        ساعت 3 نصف شب هستا ، از طه عزیز میخوام کتابی که در مورد زیر ساخت بروکرها و بازارها... بهم معرفی کردید "الان در خاطرم نیست" به اشتراک بزارید که بتونیم مسیر را بهتر مشاهده کنیم


        پ.ن: حساب بالا آرش عزیز باز کرده بودند "ما سربازیم اقامه نروژ نداریم ، پر پوست ما امارات متحده عربی هست که بعد از خدمت کلاً آنجا در خدمتتون هستیم"


        ارادت
        آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

        چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


        نظر


        • نوشته اصلی توسط Rahmani نمایش پست ها
          بروکر دسته یک مثل اف ایکس پرو که کلی تبلیغات داره از طریق کشور نروژ اقدام به افتتاح حساب کردیم "پول انتقال زده شد به یک بانک انگلیسی"

          یکماه ترید زدیم . ده درصد و اندی سود کردیم ، با وجود گاهی اسپرد کم "حساب ecn بود" باز اسپرد دو و یک پیپ پرداخت میکردیم ، کمیسیون حدود سه درصد سودمون شده بود . سواپ داده بودیم...

          از این ده درصد و اندی ما هفت درصد سود نصیبمون شد دزدی به روش نوین اینه که بگن ما اسپرد ناچیز میگیریم اما کمیسیون داره، خو خونت آباد اسپرد واسه ما بهتر بود تا این ...

          سلام خلیل جان

          این دزدی که گفتی رو بنده متوجه نشدم . یعنی اونا نگفته بودند که کمیسیون می گیرن و یا مثلا درصد کمیسون معلوم نبود ؟
          تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار
          که رحــ ـم اگر نکند مدعـی ، خدا بکنـــد

          نظر


          • چرا بر اساس هر لات معامله درصد مشخص بود منتهی در مجموع به سود تریدر تمام نمیشد .

            استیتمنت اون یکماه قبلاً گذاشته شده "الان نمیدونم کجاست" واسه کسانی که دیلی تریدر هستند و معاملات میان روزی دارند اصلاً مفید نیست "اسکلپ که فاجعه هست"

            در کل اونها با کاهش اسپرد "ناچیز گاهی صفر" و اخذ کمیسیون راهکاری برای درآمدزایی خودشون قرار داده اند که باز راه به جای نمیبره .
            آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

            چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


            نظر


            • با سلام

              تو روزگار امروز که اکثر این شرکتها کلاه بردار از آب دراومدن ، بروکر پرسپولیس برای ما ایرانیها غنیمتی و باید قدر این شرکت دونست . من خیلی وقت دارم با این شرکت کار میکنم . نه در واریز وجه و نه در برداشت هیچ مشکلی نداشتم .جا داره همینجا از آقای دریس زاده و پرسنل زحمت کش این شرکت نهالیت تشکر داشته باشم .

              فقط یک نکته . اون هم اینکه اگر حساب میکرو زودتر فعال بشه خیلی خوب .

              نظر


              • ویدئوی 13 مگابایت امروز دیدم در مورد بانک و بورس که جالب هست . اساس خیلی چیزا از ازل اشتباه بوده...

                Download page
                آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                نظر


                • نوشته اصلی توسط piraste نمایش پست ها
                  با سلام

                  تو روزگار امروز که اکثر این شرکتها کلاه بردار از آب دراومدن ، بروکر پرسپولیس برای ما ایرانیها غنیمتی و باید قدر این شرکت دونست . من خیلی وقت دارم با این شرکت کار میکنم . نه در واریز وجه و نه در برداشت هیچ مشکلی نداشتم .جا داره همینجا از آقای دریس زاده و پرسنل زحمت کش این شرکت نهالیت تشکر داشته باشم .

                  فقط یک نکته . اون هم اینکه اگر حساب میکرو زودتر فعال بشه خیلی خوب .
                  کاملا درسته . من هم با شما موافقم .
                  من هم خیلی بروکرها تست کردم تا آخرش رسیدم به پرسپولیس . 99% مشکلاتی که اونجا بود اینجا دیگه ندارم . از قطعی بگیر تا مسایل مالی
                  من هم به نوبه خودم از آقای دریس زاده و همه مدیران و کارکنان بروکر پرسپولیس سپاسگزارم که حداقل یک اعتمادی برای ما تریدر های ایرانی به وجود آوردن . دست همتون درد نکنه .

                  $$$ The Best Indicator = PRICE

                  نظر


                  • نوشته اصلی توسط Rahmani نمایش پست ها
                    ویدئوی 13 مگابایت امروز دیدم در مورد بانک و بورس که جالب هست . اساس خیلی چیزا از ازل اشتباه بوده...

                    Download page
                    فیلم جالبی بود
                    والا بانک و بورس که سهله خلیل جان من بعضی وقت ها توی خلقت خودم و کلا نوع بشر هم شک می کنم

                    $$$ The Best Indicator = PRICE

                    نظر


                    • نوشته اصلی توسط burix نمایش پست ها
                      فیلم جالبی بود
                      والا بانک و بورس که سهله خلیل جان من بعضی وقت ها توی خلقت خودم و کلا نوع بشر هم شک می کنم
                      بروکر "واسطه گرها" ، مارکت میکرها "بازارسازها" برای رسالت خاصی آمده اند که در نهایت منجر به معاملگری ماها میشه
                      =================================================

                      اسلحه میشه باهاش شکار کرد و میشه آدم کشت حالا اسلحه بد هست یا خوب ؟ اصلا صفت خوب یا بد وجود داره یا نسبی هست؟ اصلا نسبی بوذن به چه معنای هست ؟ چه بودن از کجا آمده...

                      بدون شک چیزی به عنوان صدرصد وجود نداره جز مرگ ، جای گرفتن ایراد و تخریب ، مشکلات همراه با راه حل ارایه بده ، راه دیو داره به کار من صحرانشین و صحراگرد نمیخوره

                      منتظر پست بالای شما بودم و از دقیقه اول گفتم که میخواد چه گفتاری بیان کنه ، چون استاد استراتژی هستم "تخصصم در تحصیلات آکادمیکم هست"

                      حالا که راه دیو داره خواهشاً دیگه تریدهای بیست هزارتای نکن و سرمایه ات در خطر ننداز، میتونید املاک و دلار و سکه خرید فروش کنید و حالش ببرید.


                      اخوی خودت معرفی کن ، حداقل پیر بازار بشناسیم و از توصیه ها و پنداش بیشتر استفاده ببریم.

                      دیگه گفتاری نیست موفق باشی
                      ویرایش توسط عبدالرحمان : https://www.traderha.com/member/7755-عبدالرحمان در ساعت 09-08-2013, 01:24 PM
                      آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                      چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                      نظر


                      • نوشته اصلی توسط Rahmani نمایش پست ها
                        بروکر "واسطه گرها" ، مارکت میکرها "بازارسازها" برای رسالت خاصی آمده اند که در نهایت منجر به معاملگری ماها میشه
                        =================================================

                        اسلحه میشه باهاش شکار کرد و میشه آدم کشت حالا اسلحه بد هست یا خوب ؟ اصلا صفت خوب یا بد وجود داره یا نسبی هست؟ اصلا نسبی بوذن به چه معنای هست ؟ چه بودن از کجا آمده...

                        بدون شک چیزی به عنوان صدرصد وجود نداره جز مرگ ، جای گرفتن ایراد و تخریب ، مشکلات همراه با راه حل ارایه بده ، راه دیو داره به کار من صحرانشین و صحراگرد نمیخوره

                        منتظر پست بالای شما بودم و از دقیقه اول گفتم که میخواد چه گفتاری بیان کنه ، چون استاد استراتژی هستم "تخصصم در تحصیلات آکادمیکم هست"

                        حالا که راه دیو داره خواهشاً دیگه تریدهای بیست هزارتای نکن و سرمایه ات در خطر ننداز، میتونید املاک و دلار و سکه خرید فروش کنید و حالش ببرید.


                        اخوی خودت معرفی کن ، حداقل پیر بازار بشناسیم و از توصیه ها و پنداش بیشتر استفاده ببریم.

                        دیگه گفتاری نیست موفق باشی
                        مخلصیم خلیل جان . کلامتون کاملا متینه . انسان باید از همه ابعاد به یک قضیه نگاه کنه . نگاه تک بعدی خوشبینانه و بدیینانه صرف باعث محدودیت دید خودمون میشه .

                        خلیل جان معرفی در حد تالار های گفتمان توی پروفایلم هست و تا اونجایی که خودم رو میشناسم توی این بازار ارز ابتدای کارم و درحال فراگیری اصول و تجربه از اساتید در دریای بینهایت مارکت .
                        البته توی بورس یک سابقه 7 ساله دارم و اکثرا توی فروم های بورسی منو میشناسن .

                        ارادتمند - احسان

                        $$$ The Best Indicator = PRICE

                        نظر


                        • نوشته اصلی توسط burix نمایش پست ها
                          مخلصیم خلیل جان . کلامتون کاملا متینه . انسان باید از همه ابعاد به یک قضیه نگاه کنه . نگاه تک بعدی خوشبینانه و بدیینانه صرف باعث محدودیت دید خودمون میشه .

                          خلیل جان معرفی در حد تالار های گفتمان توی پروفایلم هست و تا اونجایی که خودم رو میشناسم توی این بازار ارز ابتدای کارم و درحال فراگیری اصول و تجربه از اساتید در دریای بینهایت مارکت .
                          البته توی بورس یک سابقه 7 ساله دارم و اکثرا توی فروم های بورسی منو میشناسن .

                          ارادتمند - احسان
                          احسان جان شما رو که کاملاً میشناسم مخلصتم هستم.
                          حرف بنده با یوزر بانوی شرقی بود
                          موفق باشید
                          آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                          چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                          نظر


                          • نوشته اصلی توسط Rahmani نمایش پست ها
                            احسان جان شما رو که کاملاً میشناسم مخلصتم هستم.


                            موفق باشید
                            خلیل جان اخه شما نه اینکه پست بنده رو نقل قول کردی فکر کردم با منی
                            بعد هم نوشته بودی اخوی خودت معرفی کن ولی فکر می کنم آیدی بانوی شرقی از بانوان تالار هستند درسته ؟؟؟ لطفا تایید کنند

                            $$$ The Best Indicator = PRICE

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط Rahmani نمایش پست ها
                              بروکر "واسطه گرها" ، مارکت میکرها "بازارسازها" برای رسالت خاصی آمده اند که در نهایت منجر به معاملگری ماها میشه
                              =================================================



                              اخوی خودت معرفی کن ، حداقل پیر بازار بشناسیم و از توصیه ها و پنداش بیشتر استفاده ببریم.

                              دیگه گفتاری نیست موفق باشی
                              نوشته اصلی توسط Rahmani نمایش پست ها
                              احسان جان شما رو که کاملاً میشناسم مخلصتم هستم.

                              حرف بنده با یوزر بانوی شرقی بود
                              موفق باشید
                              هر وقت بین بانوی شرقی و اخوی رابطه ای پیدا کردم حتما خودم رو معرفی می کنم و فکر نمی کنم که دانستن اسم شخصی من به شناخت من کمکی کنه چون تا کنون هیچ کجا فعالیتی نداشتم و حتی روز های اول برای نوشتن پست در فروم دوستانی مثل اقای یزدی لینک روش کار با فروم رو برای من ارسال کردند که بتونم در فروم پست بزنم.

                              شما یک تازه وارد به دنیای مجازی رو در نظر بگیرید که سعی می کنه حرف حساب بزنه البته در این دنیای که هر کسی حرفی میزنه به این فکر میکنه که براش سودی داره یا نه ولی ایشون داره بدون در نظر گرفتن مسائل و رابط و مسائل حاشیه ای حرف راست رو میزنه و شما هم موفق باشید و شاد باشید.
                              امضاء

                              نظر


                              • نوشته اصلی توسط بانوی شرقی نمایش پست ها
                                هر وقت بین بانوی شرقی و اخوی رابطه ای پیدا کردم حتما خودم رو معرفی می کنم و فکر نمی کنم که دانستن اسم شخصی من به شناخت من کمکی کنه چون تا کنون هیچ کجا فعالیتی نداشتم و حتی روز های اول برای نوشتن پست در فروم دوستانی مثل اقای یزدی لینک روش کار با فروم رو برای من ارسال کردند که بتونم در فروم پست بزنم.

                                شما یک تازه وارد به دنیای مجازی رو در نظر بگیرید که سعی می کنه حرف حساب بزنه البته در این دنیای که هر کسی حرفی میزنه به این فکر میکنه که براش سودی داره یا نه ولی ایشون داره بدون در نظر گرفتن مسائل و رابط و مسائل حاشیه ای حرف راست رو میزنه و شما هم موفق باشید و شاد باشید.
                                دوست بزرگوار عرض کردم هیچ چیز بدون اشکال نیست شما مشکلی بیان میکنید راه حل آن را بیان کنید

                                مثال بزنم: ترید میکنم با وجود اینکه اصول علاوه بر تسلط ، ملکه ذهنم هست باز تخطی میکنم و اشکال دارم و درصدد بهینه کردن مشکلات از راه های مختلف هستم.

                                شما مستقیما یک بروکر معتبر و دارای مدارک اعتباری و دارای چندین نرم افزار تریدینگ ... به سادگی وایت لیبل خطاب میکنید. خوب بلفرض وایت لیبل ! از کجا متوجه شدید؟ بیان کنید تا سواد ما هم بالاتر بره و بتونیم تشخیص بدیم.

                                مسایل رو فنی و منطقی ببرید جلو ، نه صرفاً حرف و حدیث... شک نکنید اولین نفری خواهم بود که از شما پیروی خواهم کرد .
                                منافعی از شرکت پرسپولیس در جیبم نخواهد رفت ، قبلاً در خدمتشون بودم و مدیریت بخشی بر عهده بنده بود که صلاح دیدم کناره گیری کنم .

                                الان نه تدریس میکنم نه سیگنال و تحلیل میفروشم نه آی بی هستم نه منیج حسابی میگیرم ... پس هیچ منافعی در کار نیست .

                                راه امرار معاش بنده از طریق معاملات شخصی و مدیر سرمایه در موسسه مالیست که نیاز به ذکر آن نیست .اینو گفتم که بدونید دنبال حرف حساب و منطقی هستم.
                                آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                                چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                                نظر

                                پردازش ...
                                X