اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

سوال عمومی

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • سوال عمومی

    من سوالی کلی در مورد تمام بروکرهایی که با ایرانی ها کار میکنند دارم

    ببینید ایا غیر از این است که همه انها در هنگام خبر کاری میکنند که سود نکنه تریدر؟
    کلا فارکس کردن در ایران واقعا مشکله! از یه طر خود نمودارها از یه طرف باید به جنگ بروکر ه م رفت هم زمان هر لحظه احتمال دستکاری داره
    لطفا اگر اینطور نیست بگین واقعا سخته در ایران کار کردن

  • #2
    نوشته اصلی توسط shangil نمایش پست ها
    من سوالی کلی در مورد تمام بروکرهایی که با ایرانی ها کار میکنند دارم

    ببینید ایا غیر از این است که همه انها در هنگام خبر کاری میکنند که سود نکنه تریدر؟
    کلا بازارمالی جهانی کردن در ایران واقعا مشکله! از یه طر خود نمودارها از یه طرف باید به جنگ بروکر ه م رفت هم زمان هر لحظه احتمال دستکاری داره
    لطفا اگر اینطور نیست بگین واقعا سخته در ایران کار کردن
    نه تنها اینطوریه بعدشم کسی پاسخ گو نیست . یا شایدم من اشتباه می کنم ؟؟؟

    نظر


    • #3
      درود
      به نظر م أساس كار ماركت ميكرها (بازار سازها) إيجاد liquidity براي بازار هست ،إيجاد نقدينكي موجب volatility ميشه كه اين أمر مناسب تريدرهاي حرفه اي (هنوز خودم همجين اشخاصي رو نديدم ، البته دليل نميشه نباشه ) و موسسات معتبر كه باعث تاثير كذاري بر بازار ميشن، دارند.
      بواسطه عمق زياد اين ماركت ، قاعدتا اين موسسات بايد بزرك باشند، نتيجتا بازار احتياج به retail traders (شامل من و شما و حتي برخي بروكرها ميشه)داره ، بالاخره كسي بايد ضرر كنه تا در مقابل ديكري سود(اين در تمام بازارهاي مالي صدق ميكنه ، سهام ، مشتقات مالي و...)،
      فرض كنيد بروكري تبليغ كمتر ميزان سرمايه كذاري ميكنه ١٠٠ دلار ، اكر فقط ٣٠ نفر در ماه حساب باز كنن ، و ما قاعده ٩٠ درصد زيان رو در نظر داشته باشيم ، سودي رو براي بروكر داره به شرطي كه در مقابل باي شما سل و در مقابل سل شما باي (اين بحث مدتها قبل بود كه بروكر طرف شماست ، و به بازار وصل نميشه، وجود داشت ) تقريبا ميشه كفت تضاد منافع هست ، اما بروكري كه اين كار رو ميكنه ، مشترياشو هم از دست ميده و بايد دنبال منافع جديد باشه،. كلاسهاي مبتدي، كلاسهاي حرفه اي ، فوق حرفه اي ، تماس با مربي و .... از اينطور داستانها .

      نظر

      پردازش ...
      X