اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

استخراج بیت کوین

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #16
    رشد قیمت بیت کوین در 8 سال اخیر نسبت به قیمت دلار به روایت تصویر...


    دانلود مقاله استخراج بیت کوین با مرورگر

    تلگرام --- سایت

    نظر


    • #17
      استخراج مخفیانه ارزهای دیجیتال در سایتهای دولتی



      به گزارش خبرنگار مهر، موضوع استخراج مخفیانه ارز دیجیتال از سایتهای اینترنتی طی چندماه گذشته در کشور شیوع یافته است.

      روش.های مختلفی برای استخراج ارزهای دیجیتال وجود دارد و با توجه به سودآوری بسیار بالای آن.ها، فرایند ماینینگ (استخراج) از جذابیت خاصی برای ماینرها برخوردار است که در این روش، از پردازنده کاربر به محض ورود به سایت موردنظر، برای استخراج ارز رمز استفاده می شود.

      در این زمینه مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای در چند ماه اخیر در گزارشی اعلام کرد که «بررسی.های فنی نشان می.دهد که از نیمه دوم فروردین ماه امسال، بدافزار استخراج.کننده ارز دیجیتال در سطح شبکه. اینترنت در کشور شیوع یافته است.» این مرکز همچنین درخصوص سوءاستفاده برخی وب.سایت.ها از توان پردازشی رایانه بازدیدکنندگان برای استحصال بیت.کوین و سایر ارزهای دیجیتال هشدار داده بود.

      هم اکنون نیز شواهد نشان می دهد که این روش غیراخلاقی به ویژه در سایتهای دولتی شیوع یافته است و برخی کارشناسان نرم افزار در شبکه اجتماعی توئیتر وجود کدجاوا اسکریپت ماینینگ را روی برخی سایتهای دولتی به وزیر ارتباطات گزارش کرده اند.

      روز گذشته یکی از این تخلفات در بخش استعلام خلافی سایت پلیس راهور دیده شد و کاربری در توئیتر خطاب به وزیر ارتباطات گفت که «در خصوص این موضوع، آیا بخشنامه ای وجود ندارد؟»

      محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید براینکه «نیازی به بخشنامه نیست و وجود کدهای استحصال ارزهای دیجیتال در سایت پلیس راهور یک تخلف است»، گفت: «مراتب را همان زمان به پلیس فتا منعکس و پیگیری کردند.»

      امروز نیز برخی اخبار از استخراج مخفیانه ارز دیجیتال در سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شرق تهران حکایت دارد. به نحوی که با ورود به سایت این دانشگاه، کاربر متوجه می شود که استفاده از پردازنده وی به بالاترین سطح رسیده و سیستم با کندی خاصی روبه.رو می.شود.

      این اتفاق یکی از نشانه.های کشف استخراج مخفیانه ارز دیجیتال در سایت.های مختلف است و تا زمانی که کاربر در سایت حضور دارد، از CPU سیستم وی برای استخراج ارز رمز استفاده می شود.

      اگرچه تاکنون چندین بار در این زمینه گزارشاتی از سوی مرکز ماهر منتشر شده است اما راهکاری برای جلوگیری از این روش غیراخلاقی و جرم رایانه ای به کاربران ارائه نشده و حتی در قانون جرایم رایانه ای نیز برای این تخلف، جرمی درنظر گرفته نشده است.

      __________________
      دانلود مقاله چرا و چگونه باید بیت کوین دربیاریم؟!

      تلگرام --- سایت
      فایل های پیوست شده
      ویرایش توسط kingofblack : https://www.traderha.com/member/9413-kingofblack در ساعت 10-19-2018, 10:14 PM

      نظر


      • #18
        آیا تا به حال در مورد کریپتوتب (CryptoTab)، افزونه استخراج بیت کوین چیزی شنیده اید؟ اگر شما نیز اخبار مربوط به دنیای کریپتو و همچنین کانال ها و گروه های مربوط به ارزهای دیجیتال را دنبال می.کنید قطعا به تازگی به مطالبی در رابطه با درآمدهای بسیار زیاد، بدون زحمت و تنها با جمع کردن زیر مجموعه از طریق لینک ریفرال بر خورده اید و شاید حتی برخی از دوستانتان لینک هایی مبنی بر همین موضوع برایتان فرستاده اند، در این مقاله قصد داریم به صورت جامع موضوعی که اصطلاحا بحث داغ این روزها شده است بپردازیم و پرده از حقایق مرتبط با کریپتوتب برداریم.

        کریپتوتب چیست؟

        هدف کریپتوتب به دست آوردن بیت کوین هنگام استفاده از مرورگر گوگل کروم می.باشد. این همان برگ برنده ای است که کریپتوتب از آن بهره می.برد و شما را مجاب به استفاده از آن می.کند. مفهوم جالبی می.باشد، اینطور نیست؟

        ایده آنها این است که شما این افزونه را برای مرورگر گوگل کروم خود دانلود کنید و در این صورت شما می.توانید به هنگام استفاده از مرورگر و جست و جو در اینترنت، بیت کوین استخراج کنید. در واقع اگر با این اپلیکیشن فعالیت کنید، شما بیت کوین بدست خواهید آورد. شما می.توانید دوستانتان را به این برنامه دعوت کنید و بیت کوین بیشتری بدست آورید. این شرکت بیان کرد که شما در عرض یک ماه با این برنامه می.توانید ۱ بیت کوین (BTC) بدست آورید (البته باور این امر دشوار است)، با این حال آنها بیان نکردند که چند نفر را باید دعوت کنید تا بتوانید بیت کوین استخراج کنید. تا زمانی که مرورگر کروم باز است و شما این افزونه را دارید، قادر خواهید بود درآمد خود را داشته باشید.دانلود و نصب این افزونه رایگان می.باشد و بدون اینکه کار خاصی کنید، بیت کوین به دست خواهید آورد. ممکن است که شعار تبلیغاتی این افزونه، خیالی و دور از ذهن باشد. اما در واقع یک مفهوم ساده و منطقی برای راه اندازی و استفاده می.باشد که از مرورگر و رایانه شما برای استخراج ارز دیجیتال بهره می.برد. در این روش، سود حاصل از ماینینگ بین تمام افراد استفاده کننده از این افزونه پخش می.شود.

        کریپتوتب چگونه کار می کند؟

        در واقع کریپتوتب استخر ماینینگ بزرگی است که از توان مجموع بسیاری از کامپیوترها استفاده می.کند تا بیت کوین به دست آورد.شما می.توانید با استفاده از حساب فیسبوک یا گوگل خود وارد آن شوید. این مسئله ایده جالبی است زیرا موجودی بیت کوین شما همیشه امن باقی می.ماند. اما اگر شما حساب کاربری نسازید و به طور تصادفی این برنامه را پاک کردید، تمام بیت کوینی که تا به حال استخراج کرده اید را از دست خواهید داد.در اینجا مشکلی نمود می.یابد؛ این شرکت بیان کرد که وقتی موجودی شما حداقل به میزان ۰٫۰۰۰۴ بیت کوین (BTC) شد، باید پول خود را برداشت کنید که البته همین میزان چندین ماه طول می.کشد تا به دست آید. در حال حاضر قیمت بیت کوین حدود ۶۵۰۰ دلار است، پس میزان ۰٫۰۰۰۴ بیت کوین BTC حدود ۲٫۵ دلار می شود. این شرکت قول داده است که شما می.توانید ۱ بیت کوین به دست آورید، اما تنها راهی که می توانید این کار را انجام دهید دعوت هر چه بیشتر افرادی است که از این اپلیکیشن استفاده کنند.آیا تا به حال در مورد طرح پونزی چیزی شنیده اید؟ کریپتوتب دقیقا همانند طرح پونزی است. شما با دعوت مردم پول بدست می آورید اما شما باید مردم زیادی را دعوت کنید تا پول بیشتری به دست آورید و آنها نیز مجبورند همین کار را بکنند. این روش مناسبی برای کسب و کار نیست و بدین معناست این شرکت با شکست روبرو می.شود. شما تنها در صورتی می توانید پول به دست آورید که سر دیگران کلاه بگذارید و دیگران سر سایرین.در حال حاضر شما تنها می توانید از نسخه کامپیوتری این پلتفرم استفاده کنید و نسخه گوشی آن هنوز به صورت آنلاین نمی باشد.

        چگونه در کریپتوتب سرمایه گذاری کنید؟


        استفاده از کریپتوتب بسیار آسان است. فقط کافیست آن را دانلود کنید و سپس آن را بر روی گوگل کروم نصب کنید. توجه داشته باشید، این برنامه رسمی نیست که توسط گوگل تضمین شده باشد. در واقع یک سرمایه گذاری با ریسک بالا است، پس هوشیار باشید که ممکن است استفاده از کریپتوتب به هیچ وجه مفید نباشد.هم چنین می.توانید با استفاده از تنظیمات موجود در افزونه کریپتوتب، سرعت استخراج را افزایش دهید. اما این امر باعث خواهد شد که نسبت به تنظیمات نرمال، توان پردازشی رایانه را بیشتر مصرف کند، بنابراین اگر کامپیوتر شما یک پردازشگر با سرعت بالا ندارد، این کار ایده خوبی نیست.پرداخت ها دو بار در روز انجام می.شود و این شرکت ثابت کرده است که پرداخت ها را انجام می دهد، بنابراین شما می توانید حداقل تا حدودی مطمئن باشید که آنها واقعا با استفاده از این برنامه، سود و هزینه را پرداخت خواهند کرد.

        سنجش کریپتوتب

        همانطور که در بالا بیان کردیم، اگر می خواهید بدون آنکه کاری انجام دهید، بیت کوین (BTC) دریافت کنید این کار تقریبا اقدامی بدون خطر است. تنها ریسکی که با آن مواجه خواهید شد این است که در واقع شما با مرورگر کریپتوتب بیت کوین به دست خواهید آورد اما گوگل کروم شما احتمالا کندتر می شود. این به تصمیم شما بستگی خواهد داشت که هنگام وبگردی سرعت کمتری داشته باشید یا با استفاده از کریپتوتب شاهد کسب سود مناسبی باشید که سرعت کمتر و مشارکت در استخراج بیت کوین را جبران کند.نکته ای که وجود دارد این است که برنامه های زیادی موجود نمی.باشند که همانند کریپتوتب بتوانید بدون انجام کار خاصی، به طور قانونی فرصت کسب بیت کوین را داشته باشید، مخصوصا اگر آن را با برنامه های هایپ (برنامه سرمایه گذاری با سود کلان) در سراسر اینترنت مقایسه کنید. این مرورگر ممکن است یک نقطه شیرین برای کاربران باشد که به آنها اجازه می.دهد قدرت رایانه خود را در ازای کسب درآمد وماینینگ بیت کوین استفاده کنند.
        با توجه به پونزی بودن این طرح و همانطور که در متن به آن اشاره شد، فرجام این اقدمات از ابتدا مشخص است و در نهایت با شکست مواجه می.شوند، حال در نظر داشته باشید که در این میان شما توان سخت افزاری(CPU) و باتری خود را به کار می.گیرید و همچنین تلاش می.کنید تا اعضای زیرمجموعه برای حود جمع کنید و در ازای آن مبلغی ناچیز دریافت کنید! آیا واقعا به صرفه است؟ ممکن است با خود بگویید حتی اگر کلاهبرداری هم باشد شما چیزی از دست نمی.دهید و نهایتا به عنوان مثال ۱۰ دلاری که با زحمت و طی مدت زمان زیادی که جمع آوری کرده اید را از دست می.دهید، اما آیا تنها هزینه ای که از دست داده اید همین است؟ پاسخ منفی است! شما علاوه بر آن ۱۰ دلار، زمان، توان پردازشی دستگاه خود، عمر و باتری دستگاه خود، اعتبار خود نزد اعضایتان و بسیاری موارد دیگر را از دست می.دهید که در قبال ۱۰ دلار واقعا نمی.ارزد، در هر صورت اگر به دنبال کسب درآمد و استخراج بیت کوین از این راه هستید تمامی جوانب را بسنجید و حساب شده عمل کنید و به فرجام این نوع طرح ها که همانند آن در دنیای ارزهای دیجیتال کم نبوده است(همانند پروژه بیت کانکت) دقت نظر داشته باشید.

        منبع: میهن بلاک چین

        نظر


        • #19
          یت کوین اولین رمز ارزی بود که در سال 2009 با اولین عرضه خود همگان را متعجب کرد. چرا که ادعا می­کرد به زودی زمانی فرا می­رسد که در کل دنیا پخش و بسیاری از مردم بیت کوین را خواهند شناخت و از آن استفاده می‌کنند. اما بسیاری آن را باور نکرده و معتقد بودند که بیت کوین یک پروژه کلاهبرداری ست و ظرف یک یا دو سال بعد خبری از آن نیست. اما هم اینک که در سال 2020 هستیم بیت کوین گران‌بهاترین رمزارز در بین بیش از هزار ارز دیجیتال دنیاست. قیمت بیت کوین طی یک ماه گذشته روند نزولی داشته است و باز هم با اختلاف محبوب ترین رمزارز برای سرمایه ­گذاریست. اگر می­ خواهید قیمت لحظه‌ای بیت کوین را بدانید، کافیست سری به وبسایت رمزارز نیوز بزنید و با مراجعه به بخش قیمت لحظه‌ای ارزها، قیمت ها را ببینید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. اگر از طریق سایت های دیگر هم قیمت امروز بیت کوین را بدست آورده ولی نمی‌دانید قیمت آن به ریال چقدر می‌شود، نگران نباشید. سایت رمزارز با ماشین حساب آنلاین و پیشرفت ه­ای که در اختیار شما قرار می­دهد، به شما کمک می­کند تا به راحتی حساب و کتاب کنید و متوجه شوید که اصلا استخراج بیت کوین برایتان سود­آوری دارد یا خیر؟ برای دسترسی به این ماشین حساب کافیست به بخش تبدیل قیمت بیت کوین مراجعه کنید.
          منبع سایت فرارو

          نظر


          • #20
            اما قیمت دستگاه‌های خودپرداز
            با توجه به این ماشین ها، دستگاه‌های ما از نوع درجه بندی با هم تفاوت دارند به طبع قیمت دستگاه‌های ما هم نوسان دارند بدین منظور که قیمت‌های دستگاه‌های ما متناسب با درجه بندی به شما ارائه می‌شوند. امروزه در بازار فروش سوالاتی در رابطه با تفاوت بین مدل های الف با مدل د وجود دارد شما نمی‌توانید دستگاه درجه الف را با درجه د مقایسه کنید. برای شفاف سازی می‌توان گفت کیفیت قطعات، نوع آبکاری مواد تشکیل دهنده، ظرافت، دقت و طول عمر عابربانک های درجه یک با درجات دیگر یکسان نیست; همانگونه که در مقدمه گفته شد. بنابراین با توجه به نوسانات بازار قیمت خودپرداز قیمت روز و مناسب را از کمپانی نورینکس بخواهید. با ما در تماس باشید.
            منبع: نورینکس

            نظر


            • #21
              تجهیزات تهویه
              دستگاه‌های ماینینگ علاوه بر سروصدای زیاد، به شدت داغ می‌کنند و باید چاره‌ای برای این موضوع در نظر گرفته شود. برای افزایش طول عمر و کارایی دستگاه، داشتن تجهیزات خنک‌کننده بسیار مهم است.

              تهیه دستگاه‌ استخراج بیت کوین
              برای استخراج به صرفه بیت کوین به دستگاه تخصصی که با عنوان ای‌سیک (ASIC) شناخته می‌شوند، نیاز دارید.

              دستگاه‌های استخراج بیت کوین مثل گوشی‌های موبایل در طرح‌ها و مدل‌های مختلف عرضه می‌شوند. هر مدل از جنبه‌های زیر ممکن است با مدل دیگر متفاوت باشد:
              برند و مدل: شرکت سازنده دستگاه و مدل آن. مثال: Bitmain Antminer S9
              قدرت پردازش: قدرت پردازش دستگاه استخراج که بر حسب تراهش بر ثانیه (TH/S) نمایش می‌دهند. مثال: ۱۴TH/S – یعنی این دستگاه ۱۴ تراهش قدرت دارد.
              مصرف برق: میزان برق مصرفی دستگاه برحسب وات. مثل ۱۴۰۰W
              دستگاه‌های استخراج معمولاً ابتدا توسط تولیدکننده با قیمت پایین‌تر پیش‌فروش می‌شوند و بعد در بازار توزیع می‌شوند. به جز سایت‌های رسمی تولیدکنندگان، دستگاه‌های استخراج بیت کوین در سایت‌های مختلفی از جمله آمازون و ای‌بی هم به فروش می‌رسند. البته به دلیل تحریم های ایران، خرید مستقیم دستگاه های استخراج از این سایت‌ها دشوار است و به ناچار باید از واسطه‌ها کمک بگیرید.

              نکاتی برای خرید دستگاه استخراج مناسب
              به طور کلی مهمترین عواملی که برای خرید دستگاه‌های استخراج بیت کوین باید در نظر گرفته شود عبارت‌اند از:

              قدرت دستگاه
              دستگاه استخراج بیت کوین مورد نظر شما چند هش در ثانیه تولید می‌کند؟ هش بیشتر برابر است با قدرت بیشتر.

              مصرف برق
              مصرف برق یک دستگاه از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا به طور مستقیم بر سوددهی تأثیر می‌گذارد. هر چقدر که مصرف برق کمتر و قدرت دستگاه بیشتر باشد، سوددهی دستگاه بیشتر است.

              قیمت
              این عامل هم نسبت به سرمایه شما باید مورد توجه قرار گرفته شود. زمان بازگشت سرمایه به‌طور مستقیم با قیمت دستگاه گره خورده است.

              دستگاه استخراج را فقط بر اساس قیمت یا فقط قدرت تهیه نکنید. بهترین دستگاه ASIC، کارآمدترین آن است. پربازده‌ترین دستگاه‌ استخراج دستگاهی است که قدرت هش بیشتر و مصرف برق کمتری دارد و به طور کلی زمان بازگشت سرمایه آن سریع‌تر است.

              نظر

              پردازش ...
              X