اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تفاوت آلت کوین ، شت کوین و میم کوین

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تفاوت آلت کوین ، شت کوین و میم کوین

    شت کوین چیست؟

    شت کوین‌ یک اصطلاح تحقیر آمیز است که برای رمز ارزهای با ارزش اندک یا بدون ارزش استفاده می‌شود. اغلب شت کوین‌ها یک کپی از یک کوین یا توکن شناخته شده دیگر هستند. این دسته از ارزهای دیجیتال هیچ هدف خاصی را دنبال نمی‌کنند و هیچ کارکرد ویژه‌ای ندارند.

    آینده شت کوین کاملاً متکی به‌حدس و گمان و آینده سرمایه‌گذارن شت‌کوین نیز پر از پوچی و شکست است. شت‌کوین‌ها، هنگامی‌که هیاهوی اطرافشان زیاد است به‌شما قول افزایش قیمت می‌دهند. با این حال، مدت کوتاهی پس از خرید هزاران بلکه میلیاردها واحد از آن، به‌طرز عجیبی سقوط می‌کنند و دارایی شما را آب و به‌عمق زمین می‌فرستند. میم کوین چیست؟

    میم کوین‌ها ارزهای دیجیتالی هستند که از جوک‌های موجود در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی الهام گرفته شده‌اند و نوعی سرگرمی در بازار رمزارز محسوب می‌شوند. اولین میم کوین ایجاد شده دوج کوین بود. دوج کوین که در سال ۲۰۱۳ راه اندازی شد، از میم محبوب «Doge» یک سگ ژاپنی با نژاد شیبا اینو الهام گرفت.

    میم کوین‌ها عمدتاً جامعه محور هستند و می‌توانند یک شبه به‌دلیل تأیید انجمن‌های آنلاین خود محبوبیت و در کنار آن با ایجاد FOMO (ترس از دست دادن فرصت سودآور) گسترش پیدا کنند. با این حال، زمانی که معامله‌گران توجه خود را به میم کوین بعدی معطوف کنند، قیمت میم کوین‌های قبلی می‌تواند به‌طور غیرمنتظره‌ای کاهش یابد.

    برای آشنایی بیشتر با میم کوین ها حتما مقاله میم کوین چیست؟ را مطالعه کنید. آلت کوین چیست؟

    واژه آلت کوین ترکیبی از دو کلمه است: alt و coin که در آن alt به‌معنای جایگزین و coin به‌معنای ارز دیجیتال است. ترکیب این دو کلمه با هم به‌دسته‌ای از ارزهای دیجیتال اشاره دارد که به‌هدف جایگزینی برای رمزارز بیت کوین ایجاد شده است. هرچند که تاکنون هیچ کدام به این هدف نرسیده‌اند.

    بنابراین به‌تمام رمز ارزهایی که بعد از بیت کوین ایجاد شدند آلت کوین گفته می‌شود و میم کوین‌ها و شت کوین‌ها نیز در دسته آلت کوین‌ها قرار می‌گیرند. جمع بندی

    شت کوین و میم کوین خود نوعی آلت کوین محسوب می‌شوند که هر کدام اهداف و کارکردهای متفاوت دارند. شت کوین‌ فاقد ارزش و کاربری، و در بهترین حالت نسخه‌ای کپی از یک پروژه ارزشمند دیگر است. میم کوین‌ هم به‌مانند شت کوین، اغلب فاقد کاربرد و آن‌ها نیز معمولا نسخه کپی شده از یک پروژه معروف یا میم کوین‌های محبوب و ارشدتر از خود هستند.

    آلت کوین نیز معمولا نسخه‌های فورک شده یا اصلاح شده از دیگر پروژه‌های کاربردی هستند. مثلا «بیت کوین کش» فورکی از شبکه بیت کوین است که سرعت تراکنش بالاتری نسبت به شبکه بیت کوین دارد. (اما آیا امنیت شبکه بیت کوین را هم دارد؟)

    یا اتریوم آلت کوینی است که خصوصیات شبکه بیت کوین را در قالب‌های فراتری ارائه داد. چراکه بیت کوین فقط پرداخت‌های مالی را غیرمتمرکز کرد اما اتریوم همه چیز را، از سیستم مالی گرفته تا شبکه‌های اجتماعی، قراردادها و هر آن‌چیزی که در فکرتان می‌گنجد.

    منبع بیتشال
    ویرایش توسط cryptotalent : https://www.traderha.com/member/40291-cryptotalent در ساعت 03-18-2023, 02:12 PM دلیل: آلت کوین
پردازش ...
X