اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

آیا ماینینگ اتریوم هنوز سودآور است؟

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • آیا ماینینگ اتریوم هنوز سودآور است؟

    بازار ارزهای دیجیتال در حال کاهش است، این همان چیزی است که برای سود استخراج اتفاق افتاد.

    استخراج اتریوم به روشی عالی برای افرادی که دارای کارت گرافیک (GPU) هستند، تبدیل شده است تا در زمانی که از رایانه خود استفاده نمی کنند، مقداری درآمد کسب کنند. با افزایش قابل توجه ارزش اتریوم و ازدحام در شبکه اتریوم که منجر به افزایش هزینه های گاز می شود، سود ماینینگ برای چندین ماه فوق العاده بوده است. اما با سقوط کل بازار کریپتو و تغییرات عمده در بلاک چین اتریوم، آیا استخراج در آینده سودآور خواهد بود؟
    در این پست، من در مورد سودآوری فعلی استخراج اتریوم صحبت خواهم کرد و سپس در مورد زمان بندی و پیامدهای ارتقاء بلاک چین آتی صحبت خواهم کرد که تأثیر قابل توجهی بر استخراج خواهد داشت. در پایان این پست، ایده روشنی از سودآوری استخراج و مدت زمان باقی ماندن آن در این پست خواهید داشت.

    سودآوری فعلی

    آیا استخراج در حال حاضر سودآور است؟

    در حالی که استخراج ممکن است به اندازه یک ماه پیش سودآور نباشد، اگر قبلاً یک GPU دارید، استخراج هنوز هم سودآور است. با این حال، بازگشت سرمایه (ROI) برای یک GPU کاملاً جدید، به ویژه پس از معرفی تعرفه های ایالات متحده، در حال حاضر کم است.
    من به تازگی نام خود را در صف EVGA برای RTX 3080 که سال گذشته برای آن درخواست دادم، دریافت کردم. با افزایش قیمت، این پردازنده گرافیکی پس از دریافت کوپن تا 940 دلار افزایش یافته است. در مقایسه با قیمت 1500 تا 2000 دلاری که در بازار فروش مجدد ارائه می دهند، این قیمت برای افرادی که از قبل به دنبال RTX 3080 هستند عالی است. با این حال، اگر کسی بخواهد آن 940 دلار را خرج کند و فقط از کارت برای استخراج سود اتریوم استفاده کند، ممکن است ناامید بودن.
    در حال حاضر، یک Nvidia RTX 3080 می تواند روزانه حدود 6.10 دلار اتریوم تولید کند. اگر قبلاً یک GPU با کارایی بالا دارید، پس این درآمد برای جبران مصرف برق در بیشتر مناطق کافی است. هزینه برق من 0.077 دلار در کیلووات ساعت است، بنابراین اگر 3080 را همیشه کار کنم، هزینه برق من کمتر از 0.50 دلار در روز با توان ورودی نامی 250 وات خواهد بود، که برای تنظیم ولتاژ کاهش یافته من بالاست. بنابراین ما به سودی در حدود 5.64 دلار در روز می رسیم، که چیزی شبیه به 25-30 دلار در روز من در ماه گذشته نیست! ماینینگ فقط در شب، زمانی که خانه من سرد است، حدود 3 دلار در روز با سود حدود 50 دلار در ماه ژوئن به ارمغان آورد.
    5.64 دلار برای من بد نیست زیرا پردازنده گرافیکی من هر روز برای کار استفاده می شود، اما اگر برای کسب درآمد نزدیک به هزار دلار برای یک GPU خرج کرده باشید، سود چندانی ندارد. با نرخ فعلی، بازخرید کارت تقریباً نیم سال طول می‌کشد، و همانطور که در ادامه به آن خواهم پرداخت، زمان محدودی برای استخراج اتریوم باقی مانده است. در این مرحله، من فکر می کنم برای خرید یک GPU فقط برای ماینینگ خیلی دیر شده است. این احتمال وجود دارد که بتوانید RTX 3080 را که امروز می‌خرید، پرداخت کنید و زمانی که استخراج متوقف شد آن را بفروشید، اما این یک سردرد بزرگ و زمانی برای کسب سود متوسط ​​است. اگر نمی‌خواهید از GPU برای کار/بازی علاوه بر استخراج استفاده کنید، دیگر سعی نمی‌کنم آن را بخرم.

    چگونه سودآوری خود را تعیین کنیم

    من چند پست مفصل در مورد ماینینگ و استفاده از استخرها برای افزایش سود نوشتم که در پایان به آنها لینک خواهم داد. در اینجا نحوه یافتن درآمد تخمینی خود را مورد بحث قرار خواهیم داد. بهترین ابزاری که من پیدا کردم whattomine.com است که به شما امکان می دهد مقدار هر پردازنده گرافیکی، هزینه برق و سکه هایی را که می خواهید استخراج کنید را وارد کنید. سپس سودآوری سکه های مختلف را محاسبه می کند و سود بالقوه هر گزینه و همچنین چگونگی تغییر سودآوری اخیر را به شما نشان می دهد. به طور کلی، استخراج اتریوم همچنان سودآور است تا زمانی که هزینه برق شما حدود 0.15 دلار باشد و GPU شما دارای نرخ هش مناسبی باشد، مانند GTX 1070 یا بالاتر.
    من دوست دارم که چگونه این ابزار گزینه هایی را ارائه می دهد. می‌توانیم ببینیم که استخراج اتریوم با NiceHash یا با استخر در حال حاضر پرداخت‌های تقریباً مشابهی را ایجاد می‌کند. جالب است که ببینید سودآوری استخراج Ravencoin در حال حاضر چقدر به اتریوم نزدیک است. این به دلیل پیچیدگی است که در بخش بعدی به آن خواهیم پرداخت. بعداً توضیح خواهم داد که چرا وقتی استخراج اتریوم متوقف شد، نمی‌توانیم فقط به سکه‌های دیگر سوئیچ کنیم، اما در حال حاضر جایگزین‌های مناسبی وجود دارد.
    می بینیم که درآمد اتریوم هنوز تا حدودی به نرخ هش وابسته است. GTX 1080 می تواند سودی در حدود 1.91 دلار اتریوم در روز داشته باشد که در حال کاهش است.

    تاثیر بر سود ماینینگ

    بسیاری از مردم به این فکر می کنند که آیا استخراج در سال جاری همچنان سودآور خواهد بود یا خیر. چندین عامل کلیدی بر سودآوری ماینینگ تأثیر می گذارد. قبل از اینکه در مورد تغییرات عمده ای که در شبکه اتریوم رخ می دهد صحبت کنیم، بیایید در مورد اینکه چرا پرداخت های ماینینگ نوسان می کند بحث کنیم.

    هزینه اتریوم

    یکی از عوامل اصلی موثر بر سودآوری استخراج، هزینه اتریوم است. ارزهای دیجیتال در سال جاری روند صعودی داشته اند. اتریوم سال را با 730 دلار آغاز کرد و در ماه می به بیش از 4000 دلار رسید. در حال نوشتن این مطلب، اتریوم چند هفته است که بین 2000 تا 3000 دلار در نوسان است. وقتی اتریوم را با استخر استخراج می کنید، در اتر پول دریافت می کنید. به طور طبیعی، اگر ارزش یک اتریوم 4000 دلار باشد، ارزش پرداخت 0.02 اتریوم شما بسیار بیشتر از ارزش کمتر خواهد بود.
    در بخش پایانی توضیح خواهم داد که چرا بسیاری از مردم با وجود سقوط اخیر بازار همچنان به اتریوم خوش بین هستند. با توجه به اینکه اتریوم در مسیر رسیدگی به مسائل مهمی مانند هزینه‌های مصرف برق و تراکنش‌ها و اتر سوزی که با EIP-1559 همراه است، هنوز هم می‌تواند سال خوبی داشته باشد. با این حال، اگر روندهای گذشته بازار دنبال شود، ارزش ارزهای دیجیتال به احتمال زیاد در سال جاری به کاهش خود ادامه خواهد داد.

    دشواری استخراج

    سختی معیاری است که نشان می دهد چقدر سخت است برای ماینرها پیدا کردن بلوک بعدی. فرض بر این است که بلوک‌ها با نرخ ثابتی ایجاد می‌شوند، بنابراین شبکه مرتباً سرعت ایجاد بلوک‌ها را بررسی می‌کند و دشواری را برای جبران هر گونه واریسی تنظیم می‌کند. این بدان معناست که هرچه تعداد افراد بیشتری به شبکه قدرت ماینینگ اضافه می کنند، به طور کلی دشواری استخراج افزایش می یابد. با این حال، دشواری ممکن است کاهش یابد. سختی استخراج در 30 روز گذشته 5 درصد کاهش یافته است، اما در 90 روز گذشته 32 درصد افزایش یافته است. این به این دلیل است که یک ماه پیش در اوج رونق ارزهای دیجیتال در سال 2021، شبکه بسیار شلوغ بود. هر کسی که می توانست اتریوم را استخراج کند، باید روزانه 30 دلار به ازای هر RTX 3080 درآمد کسب کند! اما با کاهش سودآوری، تعداد ماینرها، تعداد معاملات و در نتیجه دشواری استخراج کاهش یافت.
    در ژانویه، اتریوم 1400 دلار ارزش داشت، اما یک RTX 3080 می‌توانست بیشتر از الان درآمد ETH در روز داشته باشد، که عمدتاً به دلیل افزایش سختی است. سختی بالاتر درآمد کلی شما را کاهش می دهد، اما اگر سود استخراج بالا نماند و تعداد افراد درگیر در ماینینگ کاهش یابد، ممکن است دشواری کاهش یابد.

    حرارت

    برای اینکه GPU با ظرفیت کامل کار کند، نباید خیلی داغ باشد. مانند هر وسیله الکترونیکی، هنگامی که به آستانه دمای معینی برسد، سرعت آن کاهش می یابد تا از آسیب به اجزای آن جلوگیری شود. پردازنده‌های گرافیکی نیز گرمای زیادی تولید می‌کنند. در زمستان، یک ریگ ماینینگ چند GPU به راحتی به شما امکان می دهد گرمای یک خانه کوچک را خاموش کنید و هزینه های برق استخراج را جبران کنید. با این حال، در تابستان، در بسیاری از مناطق، ممکن است از یک دستگاه تهویه مطبوع برای خنک کردن یک خانه از قبل گرم استفاده شود. اگر برای خنک کردن خانه خود در حین استخراج پول خرج می کنید، در این صورت پول و برق را برای خنک کردن و گرم کردن خانه خود هدر می دهید. این می‌تواند هزینه‌های غیرمنتظره‌ای را برای افراد به همراه داشته باشد، زیرا ممکن است مشخص نباشد که یک یا دو پردازنده گرافیکی چقدر گرما به یک اتاق اضافه می‌کنند و بسیاری از واحدهای AC تا رسیدن به دمای مطلوب کار می‌کنند.
    من مردم را فقط در شب یا در گاراژ خود دیده ام، جایی که طبیعتا خنک تر است و گرمای افزایش یافته به خانه نفوذ نمی کند. من به شخصه الان فقط شب ها کار می کنم چون روزها خیلی گرم است. در بسیاری از نقاط، برق در شب نیز زمانی که تقاضا کم است ارزان تر است. از هر راه حلی که برای حل مشکلات گرما استفاده می کنید، مهم است که به خاطر داشته باشید که برق هزینه اصلی معدنچیان است و برای خنک کردن خانه های گرم برق زیادی مصرف می شود.

    کارمزد تراکنش

    ماینرها مسئول اضافه کردن تراکنش ها به بلوک ها هستند. ماینرها در حال حاضر برای افزودن تراکنش شما به بلوک خود، کارمزد گاز دریافت می کنند. مقدار اتری که باید برای کارمزد تراکنش پرداخت شود به میزان شلوغی شبکه بستگی دارد. اتریوم از سیستمی به نام مزایده قیمت اول برای تعیین نرخ شارژ گاز استفاده می کند. برای اینکه تراکنش شما به یک بلوک اضافه شود، باید قیمت نقدی رقابتی ارائه دهید. اگر نیاز دارید که تراکنش شما سریع اتفاق بیفتد، باید بالاتر از سایر افراد سهام داشته باشید تا ماینرها شما را در اولویت قرار دهند.
    به لطف این سیستم است که وقتی شبکه اتریوم واقعاً شلوغ است، استخراج سود بیشتری پیدا می کند. زمان مورد نیاز ماینر به طور قابل توجهی افزایش می یابد، که به نوبه خود هزینه ماینر برای اضافه کردن به تراکنش شما در یک بلوک این نیز دلیل مهمی است که در حال حاضر درآمدهای استخراج معدن کم است. در حالی که اتریوم در مقایسه با چند ماه پیش ارزش بالایی را حفظ کرده است، هزینه‌های گاز فعلی پایین است زیرا سرعت شبکه از زمان اوج خود در ماه مه کاهش یافته و در عین حال مقدار بسیار بیشتری از قدرت استخراج را حفظ کرده است.
    درآمد کارمزد اولین ضرری است که ماینرها در سال جاری متحمل خواهند شد. EIP-1559 که در بخش بعدی به آن خواهیم پرداخت، سیستم کارمزد را تغییر می‌دهد تا دیگر هزینه‌ها به ماینرها تعلق نگیرد. این بدان معنی است که نکات اضافی سیستم اولویت را تعیین می کند و پاداش های بلاک درآمد اصلی ماینرها خواهد بود. بیایید مفاهیم EIP-1559 را با جزئیات بیشتر در ادامه بحث کنیم.

    تاثیر به روز رسانی

    EIP-1559

    EIP-1559 یکی از چندین ارتقاء برنامه ریزی شده در سال جاری است. هدف آن بازسازی نحوه کارمزد تراکنش است و در نتیجه سود استخراج را کاهش می دهد. EIP-1559 بخشی از هارد فورک لندن خواهد بود که برای ژوئیه برنامه ریزی شده است. در پایان می توانید یک مقاله مفصل در مورد EIP-1559 پیدا کنید. در این پست در مورد تاثیر EIP-1559 بر ماینینگ صحبت خواهم کرد و وارد جزئیات کامل آپدیت نمی شوم.
    پس از EIP-1559، کارمزدها به یک کارمزد پایه تعیین شده الگوریتمی تقسیم می‌شوند، که بر اساس میزان پر بودن بلوک آخر، و یک انعام تعیین‌شده توسط بازار، در نوسان است. اندازه بلوک انعطاف‌پذیر می‌شود و هدف شبکه این است که بلوک‌ها 50 درصد پر شوند. اگر شبکه مشغول باشد و توان عملیاتی بلوک بیش از 50 درصد باشد، هزینه پایه افزایش می یابد. یکی از دلایل کلیدی برای اندازه بلوک های انعطاف پذیر، تغییر در نوسانات از قیمت کارمزد به اندازه بلوک است. از آنجایی که شبکه مقداری ظرفیت داخلی برای جبران نوسانات تقاضا دارد، نیاز کمتری به تشویق ماینرها برای فشرده کردن تراکنش شما در بلوک بعدی وجود خواهد داشت. از آنجایی که هزینه پایه به صورت الگوریتمی تعیین می شود، باید افزایش قیمت قابل پیش بینی و معقول تری برای کارمزد در زمان تراکم وجود داشته باشد.
    هزینه پایه توسط شبکه سوزانده می شود، که اثر کاهش تورم خوبی دارد، اما بسیاری از ماینرها ناراضی هستند. در عوض، غرامت ماینرها برای افزودن تراکنش‌ها به بلوک‌ها از طریق راهنمایی‌ها انجام می‌شود، که همچنان به ماینرها اجازه می‌دهد تا تراکنش‌های خاصی را اولویت‌بندی کنند. این بخشی است که ارزیابی چگونگی تأثیر EIP-1559 بر درآمدهای استخراج را دشوار می کند. خرد متعارف نشان می دهد که مردم دوست دارند از خرج کردن پول در مواقعی که نیازی ندارند اجتناب کنند. انعام دادن همچنین هرگز در یک محیط آنلاین که فشار اجتماعی کمتری نسبت به شخص وجود دارد، مانند انعام دادن به پیشخدمت، بسیار موفق نبوده است.
    با این حال، کاربران به ماینرها انعام نمی دهند تا از شما تشکر کنند. نکات به عنوان راهی برای اولویت دادن به تراکنش شما نسبت به سایرین عمل می کند و در هنگام شلوغی، اولویت می تواند حیاتی باشد. شبکه اتریوم پلتفرمی است که از بسیاری از بازارها مانند صرافی ها، پروتکل های وام دهی و غیره پشتیبانی می کند. در این بازارهای مختلف، دلایل زیادی وجود دارد که چرا ممکن است کسی اولویت را بخواهد. به دلیل پیچیدگی موارد استفاده در شبکه، درک ارزش نکات تا زمانی که نبینیم چگونه شبکه با اندازه بلوک های انعطاف پذیر کار می کند دشوار است. اگر ازدحام همچنان یک مشکل باقی بماند، نکات ممکن است برای حفظ سود استخراج کافی باشد، با این حال، اندازه بلوک‌های منعطف به دنبال تغییر نوسان از قیمت کارمزد به اندازه بلوک هستند. از آنجایی که شبکه مقداری ظرفیت داخلی برای جبران نوسانات تقاضا دارد، نیاز کمتری به تشویق ماینرها برای جمع کردن تراکنش شما در بلوک بعدی وجود خواهد داشت.
    لازم به ذکر است که این آپدیت جنجال زیادی را در بین جامعه ماینینگ ایجاد کرد و حتی برخی از احتمال حمله 51 درصدی برای جلوگیری از آپدیت بحث کردند. با این حال، با ETH 2.0 در افق، من هیچ دلیل سازنده ای برای مخالفت با EIP-1559 نمی بینم. ماینینگ در راه است و هزینه تراکنش های کمتر برای موفقیت اتریوم بسیار مهم است.

    اتریوم 2.0 - ادغام

    اتریوم 2.0 بزرگترین مجموعه به‌روزرسانی‌هایی است که از زمان آغاز به کار برای اتریوم اتفاق افتاده است. اهداف اصلی اتریوم 2.0 افزایش مقیاس پذیری، امنیت و انعطاف پذیری شبکه است. کل انتقال شامل سه ارتقای اصلی است: زنجیره های Beacon، Fusion و Segment Chains. من در اینجا فقط بر روی ادغام تمرکز می کنم زیرا به محض اینکه این اتفاق بیفتد، شبکه 99.95٪ انرژی کمتری مصرف می کند زیرا دیگر به پروتکل اجماع اثبات کار متکی نخواهد بود.
    این بدان معناست که وقتی ادغام در اواخر سال 2021 اتفاق بیفتد، دیگر استخراج اتریوم با پردازنده‌های گرافیکی وجود نخواهد داشت. در عوض، شبکه از یک پروتکل اجماع به نام Proof of Stake استفاده می کند که از سکه های نگهداری شده توسط ماینر برای اعتبارسنجی بلاک ها استفاده می کند. ماینر برای حل مشکلات دشوار در سیستم Proof of Work از برق استفاده می کند و برای حل آنها در قالب سکه های رمزنگاری پاداش دریافت می کند. سپس ماینرها برخی از سکه های خود را برای پرداخت قبوض برق خود به ارز فیات تبدیل می کنند و به قیمت ارز دیجیتال لطمه می زند. Proof of Stake این مشکل را با مرتبط کردن «قدرت ماینینگ» به مقدار سکه‌هایی که نگه می‌دارید حل می‌کند. در تئوری، این امر باعث می‌شود فردی که درصد کمی از اتریوم را در اختیار دارد، تنها درصد کمی از بلوک‌های موجود را استخراج کند. این تبدیل بی پایان انرژی به اتریوم را متوقف می کند و در عین حال ارزش اتریوم را با پاداش دادن به کسانی که آن را دارند افزایش می دهد.
    انتظار می رود این ادغام قبل از پایان سال انجام شود. اگرچه در ابتدا انتظار داشتم آن را در اوایل سال 2022 ببینم، تیم توسعه اصلی اخیراً نسبت به تکمیل آن ابراز اطمینان کرده است.
    زونا امسال با وجود این به روز رسانی ها که منجر به پایان استخراج اتریوم می شود، آنها هیجان انگیز و نشانه خوبی برای موفقیت آینده شبکه هستند.
    توجه: این یک توضیح ساده برای اثبات سهام است. همچنین، اگر با پروتکل های اجماع آشنا نیستید، لطفا مقاله کریپتو 101 من را بخوانید.

    بعدش چی؟

    ما اطلاعات زیادی در مورد سودآوری استخراج و اینکه چه عواملی بر آن تأثیر می‌گذارند پوشش داده‌ایم، اما در مرحله بعد چه کار می‌کنیم؟ با EIP-1559 و ETH 2.0 در افق، فکر می کنم بهتر است ماه های آینده را در دو مرحله مشاهده کنید: قبل و بعد از ادغام ETH 2.0.
    تا زمان ادغام، استخراج معدن احتمالاً سودآور خواهد بود. EIP-1559 عدم قطعیت زیادی به درآمدهای استخراج اضافه می کند، با این حال، اگر بازار به ریزش ادامه ندهد، به نظر می رسد این شانس وجود دارد که نکات و اثر کاهش تورم سوزاندن اتر به ادامه درآمدهای استخراج کمک کند. با توجه به اثرات EIP-1559، بسیاری از مردم هنوز در مورد ارزش اتریوم خوشبین هستند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. اما پس از ادغام، استخراج اتریوم به سادگی در شبکه اصلی امکان پذیر نخواهد بود. هنگامی که این اتفاق می افتد، ماینرها یا باید سکه ها را مبادله کنند یا پردازنده های گرافیکی اضافی خود را بفروشند.

    در اتریوم صعودی کنید

    فقط نگاه کردن به روندهای گذشته بازار کریپتو گاو/خرس باعث می شود انتظار داشته باشم که بازار برای مدتی به افت ادامه دهد. با این حال، مطمئن نیستم که آیا این بازار ردپای دوره های صعودی گذشته را دنبال خواهد کرد یا خیر. من فکر می کنم کاهش فعلی ادامه خواهد داشت، اما فکر نمی کنم سال 2021 آخرین رونق برای اتریوم باشد.
    اتریوم در سال گذشته به طور قابل توجهی رشد کرده است و برخی ارتقاءهای عمده باعث بهبود سرعت و کارایی آن شده است. علاوه بر این، سکه‌ها و سازمان‌های DeFi بیش از هر زمان دیگری در شبکه در حال اجرا هستند. وجود توسعه دهندگان و کاربران معتبری که به شبکه برای مبادلات صرفاً اتریوم وارد می شوند، ارزش اتریوم را قابل اعتمادتر می کند.
    برای پایان دادن به یک سال موفق، تیم توسعه اصلی در حال کار بر روی برخی به روز رسانی های بزرگ برای شبکه است که برخی از مشکلات اصلی را برطرف می کند. کارمزد تراکنش ها باید کمتر و قابل پیش بینی تر باشد و شبکه را برای کاربران مکرر بسیار آسان تر کند. در عوض، کارمزد معاملات سوزانده می شود که می تواند منجر به کاهش تورم شود. پس از به‌روزرسانی اتریوم 2.0، شبکه باید بسیار سریع‌تر شود و تقریباً هیچ برقی مصرف نکند. حل مشکل برق من را نگران می کند زیرا تأثیر زیادی بر درک عمومی خواهد داشت. من نمی توانم با کسی در مورد رمزنگاری صحبت کنم بدون اینکه آنها در مورد مصرف برق بپرسند. اینکه بتوانیم بگوییم اتریوم از انرژی نزدیک به صفر استفاده می کند فوق العاده خواهد بود و بهبود درک عمومی برای فناوری جدید بسیار مهم است.

    استخراج سکه های جایگزین

    موضوع نهایی بحث تمام سکه های دیگری است که می توان با GPU شما استخراج کرد، پس از اینکه اتریوم به Proof of Stake منتقل شد. به یاد داشته باشید، در ابتدای پست، زمانی که سود بالقوه خود را از استخراج تعیین کردیم؟ به یاد دارید که سکه های دیگری مانند Ravencoin و Firo به عنوان گزینه های بالقوه در نظر گرفته می شدند که فقط اندکی کمتر از استخراج اتریوم درآمد داشتند. البته، شما فقط می توانید به Ravencoin تغییر دهید و کار با آن تمام شود، درست است؟ خب متاسفانه نه
    در حالی که سود استخراج فعلی برخی از سکه های کوچک مناسب است، میزان استخراج قدرت هش در شبکه اتریوم به طور نجومی بالاتر از سایر سکه هایی است که می توان با پردازنده های گرافیکی مصرف کننده استخراج کرد. اگر زمانی که اتریوم به Proof of Stake می‌رود، همه به یک سکه کوچک تغییر می‌دهند، دشواری ماینینگ برای جبران افزایش چشمگیر نرخ هش به سرعت بالا می‌رود.
    ماینینگ در طول این رونق‌ها سودآور است - به سال‌های 2017 و 2021 مراجعه کنید - زیرا ازدحام شبکه و افزایش ارزش سکه باعث می‌شود تقاضا برای استخراج بسیار بالا باشد. اتریوم به دلیل رشد انفجاری و استفاده رو به رشد آن توسط توسعه دهندگان ایجاد سکه های جدید و مبادلات مالی غیرمتمرکز که بر این شبکه تاکید می کند، یک نامزد عالی بوده است. متأسفانه، مطمئن نیستم که آیا سکه جدیدی برای استخراج در اواخر امسال وجود خواهد داشت یا خیر.

    شرکت در کلاس آموزش ارز دیجیتال در شیراز پارسیان بورس

    در پایان هم اگر از افراد علاقه مند حوزه ارز دیجیتال هستید، حتما از اهمیت آموزش ارز دیجیتال آگاهی دارید، در همین راستا لازم می دانیم یکی از بهترین دوره هایی که در این باره وجود دارند را به شما معرفی کنیم.
    پارسیان بورس در این دوره سنگ تمام گذاشته و با بهره گیری از مجرب ترین اساتید حوزه کریپتوکارنسی، یک دوره تمام عیار را برای شما تدارک دیده است! پس همین لحظه نسبت به ثبت نام در دوره آموزش ارز دیجیتال در شیراز اقدام کنید!

    نتیجه گیری

    نسخه کوتاه همه چیزهایی که ما به آن پرداختیم این است که استخراج اتریوم همچنان سودآور است. بدون هر گونه تغییر عمده در بازار، احتمالاً پس از اجرای EIP-1559 از ماه آینده سودآور خواهد بود. با این حال، استخراج اتریوم به احتمال زیاد امسال با ادغام شبکه اتریوم 2.0 به پایان خواهد رسید.
    امیدوارم این پست به پاسخ برخی از سوالات شما در مورد مدت زمانی که می توانید اتریوم را با پردازنده گرافیکی خود استخراج کنید کمک کرده باشد. احتمالاً چند ماه از استخراج باقی مانده تا ادغام انجام شود، بنابراین شما هنوز شانس ندارید! با این حال، زمان آن رسیده است که به خرید پردازنده های گرافیکی جدید فکر کنیم.
    Essori و قصد دارید چه کاری با هر GPU اضافی انجام دهید که در نهایت ادغام اتفاق بیفتد. به خاطر داشته باشید که قیمت‌های فروش مجدد RTX 3080 اندکی کاهش می‌یابد و فروش زیاد کارت‌های استخراج احتمالاً قیمت‌های آنها را کاهش می‌دهد.
    برای توضیح دقیق تر EIP-1559، تایید سهام و انتقال به ETH 2.0 همراه باشید. امسال یک سال هیجان انگیز برای بلاک چین است و انتقال اتریوم به اثبات سهام گام مهمی برای چنین شبکه بلاک چین فعالی است.

    منبع: https://levelup.gitconnected.com/
    ویرایش توسط thecryptoerfan : https://www.traderha.com/member/39383-thecryptoerfan در ساعت 02-27-2022, 01:25 PM
پردازش ...
X