اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پشتیبانی اپلیکیشن کوینکس از زبان فارسی

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • پشتیبانی اپلیکیشن کوینکس از زبان فارسی

    صرافی کوینکس به عنوان بهترین صرافی برای انجام معاملات فارسی زبانان پس از راه اندازی صفحه فارسی اینستاگرام خود، زبان فارسی را به اپلیکیشن رسمی خود هم اضافه کرد. در این مقاله به کامل به بررسی و توسعه این اکسچنج محبوب فارسی زبان می پردازیم.

    پشتیبانی زبان فارسی در اپلیکیشن Coinex


    شما می توانید همین حالا به وب سایت کوینکس بروید و اپلیکیشن رو دانلود کنید. سپس به صفه اصلی اپلیکیشن کوینکس بروید و با مراجعه به بخش”My account” و بعد “setting” و بعد “language” در این قسمت زبان فارسی را انتخاب کنید. و براحتی و با اطمینان خاطر از تمامی امکانات و اطلاع رسانی های صرافی کوینکس استفاده کنید. اپلیکیشن فارسی کوینکس
    همچنین اگر هرگونه ترجمه اشتباهی مشاهده کردید به صفحه اینستاگرام فارسی کوینکس برای ما ارسال کنید و از طرف ما جایزه بگیرید.
    صفحه رسمی اینستاگرام فارسی کوینکس

    صرافی کوینکس یک اکسچنج بین المللی


    صرافی کوینکس در دسامبر 2017 با سرمایه گذاری بیت مین لید اینوستمنت تاسیس شد که یک اکسچنجر در حوزه کریپتوکارنسی می باشد.در همین لحظه که شما این متن را مطالعه می کنید در صرافی Coinex بیش از 300 رمز ارز مختلف در حال مبادله هستند. هم چنین این شرکت زیر مجموعه گروه بزرگ ViaBTC که جز بزرگ ترین استخر های استخراج بیت کوین و بیت کوین کش می باشد.

    کوینکس تنها ظرف مدت سه سال از زمان تاسیس توانست با اجرای طرح و توسعه قسمت های مختلف فعالیت هایش در سال ۲۰۱۸ حضور خود را در بیش از ۱۰۰ کشور و مناطق مختلف سراسر جهان توسعه دهد.

    در حال حاضر بیش از ده ها هزار نفر از علاقمندان حوزه ارزهای دیجیتال در سرتاسر جهان از خدمات صرافی کوینکس استفاده می کنند.


    کوینکس مسیری برای آینده ایرانیان


    در سال ۲۰۲۰ بر خلاف بقیه صرافی های جهان، به لطف ارائه خدمات منحصر به فرد به کاربران و پشتوانه قدرتمند همراه با امنیت بسیار بالا توانست به طور گسترده توسط کاربران فارسی زبان را به رسمیت بشناسد و بعد از دردسرهای فراوانی که بقیه صرافی ها ایجاد کردند تبدیل به بزرگ ترین بستر مبادلاتی رمزارزها برای فارسی زبانان شود.

    تلاش برای گسترش بازار بین المللی و تعهد به اصول صداقت و شفافیت در کوینکس باعث شده که محیط تجاری امن و قابل اعتماد برای تمامی کاربران فراهم شود.

    خدمات آینده صرافی Coinex


    صرافی کوینکس برای توسعه و ساخت زیر بنای تجاری خود برنامه های بسیار خوبی ارائه می دهد که به شرح زیر است:


    ۱- ارائه آپشن ها و گزینه های معاملاتی متنوع و حساسیت در پروژه های جدید


    یکی از مهم ترین خدمات ارائه شده توسط بستر مبادلاتی کوینکس، بخش معاملات اسپات Spot است. برای توسعه و پیشبرد معاملات بر بستر صرافی کوینکس، معاملات Spot در اولویت می باشد. می دانیم که تجارت کریپتوکارنسی یک سرمایه گذاری با ریسک بالا می باشد به همین دلیل کوینکس برای لیست کردن پروژه های جدید ..... های سخت گیرانه ای اتخاذ کرده است به این صورت که تمامی پروژه هایی که علاقمند به لیست شدن در صرافی Coinex دارند از تمامی ابعاد پروژه برای حفظ امنیت دارایی و کاهش ریسک سرمایه گذاری کاربران اعمال می شود.

    تیم تحقیق پروژه ابتدا درباره پروژه بررسی های لازمه را انجام می دهند و ریسک های پروژه را ارزیابی می کنند سپس به صورت تجربی مدل سازی و تحلیل امکان سنجی پروژه را در دستور کار قرار می دهند. در نهایت پس از بررسی به تایید کمیته اصلی ارزهای دیجیتال کوینکس خواهد رسید. در نتیجه ریسک سرمایه گذاری در پروژه های جدید از طریق این مکانیسم در لیست شدن رمز ارز به حداقل می رسد.

    ۲- ایجاد تجربه بصری بیشتر برای کاربران


    هدف اصلی کوینکس استفاده هر چه راحت تر از محصولات و خدمات آن است. کوینکس مجموعه از معاملات Spot و قراردادهای فیوچرز و مدیریت دارایی و تایید چند مرحله از جنبه های متعدد برای ارائه ابزارها و خدمات معاملاتی نوید از حفظ منافع بهتر برای کاربران تازه وارد به بستر صرافی کوینکس را می دهد. صرافی کوینکس با توجه به محاسبات نرخ بازگشت قرارداد (ROE) و بر اساس نظرات دریافتی و تقاضای کاربرانش برای بهبود در بخش استاپ لیمیت Stop limit می باشد و محصولات قراردادی را برای عملکرد سرمایه گذاران و معامله گران مناسب تر می کند.

    ۳- بهبود خدمات با محوریت تسریع در روند کاربری


    یکی از مواردی که صرافی کوینکس در مناطق فارسی زبان تمرکز دارد بهبود سطح کیفی خدمات و محصولاتش می باشد. به این صورت که همانطور که تجربه کاربر را ارتقا می دهد، عملکرد خدماتش را بهبود می بخشد. به این صورت که:

    در مرحله اول، فرآیند ثبت نام آپدیت خواهد شد که سیستم اتوماتیک گواهی نامه احراز هویت توسط صرافی کوینکس راه اندازی می شود. و مدارک مورد نیاز برای احراز هویت در مقایسه با سایر کشورها مشخص می شود همچنین مدت زمان تایید هویت کاربر بسیار کوتاه تر می شود.

    صرافی کوینکس به منظور پاسخگویی سوالات کاربران فارسی زبان در شبکه های اجتماعی، مدیریت گروه ها را ارتقا و سریع تر می کند. همچنین با افزایش سطح پشتیبانی فارسی و همکاری با شرکای ایرانی مجموعه کاملی از دستور العمل های معاملاتی و خدماتش را به کاربران فارسی زبان معرفی خواهد کرد تا به سرعت مورد استفاده قرار گیرد.

    برای توسعه کانال های ارتباطی با کاربران، کوینکس هر دو هفته یک بار برنامه جلسه پرسش پاسخ با کاربران را در اینستاگرام رسمی فارسی خود انجام می دهد. در این برنامه پیشنهادات کاربران فارسی اعم از نظرات و انتقادات و همچنین تجربیات خود از صرافی کوینکس مطرح می شود و در صورت وجود مشکل، رسیدگی می شود.

    ۴- اولویت اصلی کوینکس امنیت و حفظ دارایی های کاربران


    مهم ترین تعهد کوینکس امنیت دارایی های کاربرانش است که امنیت فضای سیستم و معاملات و کیف پول را تامین می کند. از نظر امنیت سیستم، کوینکس سیستم کنترل ریسک را بهبود بخشیده و دارایی های کاربران را در برابر حوادث احتمالی مانند خطر هک شدن محافظت می کند. همچنین برای امنیت عملیات معاملات، این صرافی اقدامات متعددی را اتخاذ کرده مانند سیستم رمزنگاری مبنتی بر سخت افزار که به نام ” پی او ال پی ” شناخته می شود.

    برای امنیت کیف پول هم کوینکس رویکرد مولتی والت را اجرایی می کند که برای دارایی های مقیاس بزرگ با ماتریکس پورت و برای کیف پول های معمولی، چندین بک آپ فیزیکی از کلیک های خصوصی رمزنگاری شده را ایجاد می کند.

    سخن پایانی


    مناطق فارسی زبان یک بازار کلیدی برای پیش برد اهداف استراتژیک جهانی کوینکس می باشد و صرافی کوینکس ماموریت اش را با شعار ” ساختن جهانی بهتر از طریق بلاک چین” تمامی خدماتش را هر روز بهتر و بهتر می کند و در جهت حفظ منافع کاربرانش حرکت می کند. کوینکس برای رسیدن به این مهم، به دنبال جذب سفیران جدید از اقصی نقاط جهان می باشد.
    ویرایش توسط Sirsina : https://www.traderha.com/member/38400-sirsina در ساعت 08-09-2021, 09:24 AM
پردازش ...
X